niedziela, 22 października 2017 r.

Lubelskie

Spoty promujące Lubelszczyznę w TV (wideo i opinie)

  Edytuj ten wpis
Dodano: 5 czerwca 2008, 11:42

Kazimierski rynek, zamojska starówka, lubelska Brama Krakowska, chełmskie podziemia - od dziś reklamują nasz region.

Dziś pierwsze spoty pojawiły się w kanałach TVN 24, TVN Style i TVN Turbo oraz Polsat Sport i Polsat Sport Ekstra.

- Zdajemy sobie sprawę, że w ciągu 30 sekund nie pokażemy wszystkiego, co możemy zaoferować, że w spocie nie znalazło się wiele innych, ciekawych miejsc. Skoncentrowaliśmy się na topowych miejscach regionu. A do tego oprócz ikon, chcieliśmy pokazać propozycje spędzenia wolnego czasu - mówi Jan Matysik, dyrektor Agencji Reklamowej Cumulus, która na zlecenie Urzędu Marszałkowskiego przygotowała spoty.

W spocie widać rowerzystów nad Wisłą w Kazimierzu, kłady czy parę spacerującą nad jeziorem. W tle słuchać spokojną muzykę, a na koniec znanego lektora - Janusza Szydłowskiego.

Promocja regionu przygotowana na zlecenie Urzędu Marszałkowskiego odbywa się pod hasłem: "Lubelskie świetne na weekend”.

- Jest ona skierowana do zamożnych mieszkańców dużych miast - mówi Krzysztof Grabczuk, marszałek województwa.

30 i 9-sekundowe spoty będzie można zobaczyć w Polsacie Sport i Polsacie Sport Ekstra. Kanały te w najbliższym czasie będą transmitowały ważne wydarzenia sportowe, choćby mecze Mistrzostw Europy. Dlatego urząd liczy, że dzięki temu reklamy naszego regionu obejrzy sporo kibiców.

Oprócz tego reklama naszego regionu będzie także emitowana w kanałach tematycznych TVN 24, TVN Style i TVN Turbo w najlepszym czasie antenowym, tzw. prime time.

W sumie w TVN będzie można zobaczyć reklamę Lubelszczyzny 175 razy, a w Polsacie będzie 140 spotów. Kampania w tych mediach potrwa do środy 18 czerwca.


Zwiastun 30-sekundowy:




Zwiastun 9-sekundowy:




W sumie Urząd Marszałkowski wyda na emisję spotów mniej niż planowano, bo 218 tys. zł (zakładano, że będzie to kosztowało 400 tys. zł). Dlatego urząd rozważa jeszcze (po zakończeniu promocji w TVN-ie i Polsacie) emisję spotów w 16 stacjach regionalnych TVP.

Niewykluczone, że powstanie zostanie przygotowany także spot radiowy, który będą mogli usłyszeć słuchacze radia Zet czy RMF FM.

- Chcemy też promować region podczas dużych imprez: na Festiwalu Filmu i Sztuki "Dwa Brzegi” w Kazimierzu Dolnym, aukcji Pride od Poland w Janowie Podlaskim i podczas Tour de Pologne - dodaje marszałek Grabczuk.

Ile to kosztuje?

- Za dwutygodniową kampanię w pięciu kanałach obu telewizji, zapłacimy niespełna 218 tys. zł - mówi Krzysztof Grabczuk, marszałek województwa lubelskiego. - Początkowo telewizje chciały za to ponad 300-400 tysięcy.

Agencja reklamowa "Cumulus" przygotowała dwie wersje reklamy 30 i 9-sekundową. Dostała za to 25 tys. zł netto.



Kto to robił

Głosu do filmu użyczył Janusz Szydłowski. Zdjęcia zrealizował Marek Wójcik, operator TVP Lublin, a techniką na planie zajął się Waldemar Michalski, na co dzień współpracujący z TVN.

Animacje komputerowe wykonała Joanna Polak, malarka i reżyser. Montaż zrealizował Paweł Łukowski. Reżyserem i scenarzystą jest Jan Matysik, dyrektor agencji Cumulus.
  Edytuj ten wpis
Czytaj więcej o:
kpina
BIBI
ye
(16) komentarzy

Skomentuj

avatar
Komentujesz jako Gość (Zaloguj się)

Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:

Ostatnie komentarze

kpina
kpina (10 czerwca 2008 o 13:19) 0
Zaloguj się, aby oddać głos
Szkoda, nic się nie pochwalili agentami psl,
Rozwiń
BIBI
BIBI (6 czerwca 2008 o 10:25) 0
Zaloguj się, aby oddać głos
Smutni ludkowie i nałogowi krytykanci, głowy do góry. Nie jest źle, my przynajmniej mamy poprawną kampanię, a podkarpacie, podlasie, świętokrzyskie, łódzkie i pozostała większość Polski dopiero o tym marzy. Niech się od nas uczą.
Rozwiń
ye
ye (6 czerwca 2008 o 10:06) 0
Zaloguj się, aby oddać głos
spoty drętwe i bez polotu. wcale mi się nie podobają
Rozwiń
Eastern
Eastern (6 czerwca 2008 o 09:30) 0
Zaloguj się, aby oddać głos
Znow robia z nas zascianek.

Kolejny zasciankowy klip. Jacys ludzie na rowerach z czyms dziwnym na glowie, muzyka jest oczywiscie najlepsza: styl, dobry gust, estetyka, klasa! Wcale nie Polska B ktora usiluje udawac ze "tez" chce podskoczyc.

Tak jak zasciankowa piosenka "Z Koziolkiem w tle".

Pamietacie?

Opinia specjalisty jest zupelnie trafna - wojewodztwo promuje sie "bez glowy".


A tutaj ktos jednak sie zastanowil:

[url="http://www.youtube.com/watch?v=fEVT9-JqoOY"]http://www.youtube.com/watch?v=fEVT9-JqoOY[/url]


Tylko to pewnie nie byl ktos "znajomy" hahahahahaa
Rozwiń
www
www (6 czerwca 2008 o 00:27) 0
Zaloguj się, aby oddać głos
qaqadóó napisał:
elo www: troche przegiales, cudze chwalicie swojego nie znacie, lubelska tvp jest calkiem wporzo, troche sie na tym znam - podpytaj sobie ludzi w polsce z branzy, a poza tym sam siebie zapytaj czy ty bys to zrobil lepiej. na forach o malyszu tez wszyscy madrzy mowia ze zle skacze, to dlaczego sami nie skacza, to by dopiero byly jaja

Co glupoty piszesz tv lublin jest ok chyba zarty sobie robisz cala tv i radio razem wziete razem z tymi zapchaj dziure artystami z iwa (oczywiscie nie wszyscy) to wielka kicha i dziadostwo a mam na mysli wlasnie tych co o wszystkim decyduja i wszystko robia to dziadostwo jak caly lublin poczawszy od drug konczywszy na wlasnie tym filmiku. tylko na to nas stac (wladze lublina) wiec mamy to co mamy. Jesli dla ciebie ten filmik jest ok to gratuluje poziomu - tv lublin.
Rozwiń
Zobacz wszystkie komentarze (16)

Pozostałe informacje

Alarm 24
Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!