wtorek, 24 października 2017 r.

Lubelskie

Wpadka "Gazety”

  Edytuj ten wpis
Dodano: 27 maja 2005, 20:00

Nieprawdziwe okazały się informacje "Gazety Wyborczej” dotyczące rzekomej współpracy oficerów Komendy Głównej Policji z gangsterami napadającymi na tiry. Redakcja przyznała, że padła ofiarą prowokacji i przeprosiła czytelników.

Według "Gazety”, jej reporterzy dostali błędne informacje od Janusza Tkaczyka, komendanta policji w Łodzi, a ten z kolei otrzymywał je od swojego kolegi z Centralnego Biura Śledczego w Olsztynie. Kilka dni temu, ujawniając rzekomą aferę, dziennik podawał, że korzystał z dwóch niezależnych źródeł.
"Gazeta” oskarża o prowokację i spreparowanie materiałów szefa olsztyńskiego CBŚ Jana Markowskiego. Dziennik pisze, że nie zna motywów jego działania i zapowiada, że będzie dociekać, dlaczego doszło do prowokacji, której ofiarą padli - według niego - zarówno gazeta, jak i szef łódzkiej policji. (pap, hel)
  Edytuj ten wpis
Czytaj więcej o:
(0) komentarzy

Skomentuj

avatar
Komentujesz jako Gość (Zaloguj się)

Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:

Ostatnie komentarze

Na razie brak komentarzy, Twój może być pierwszy.

Pozostałe informacje

Alarm 24
Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!