poniedziałek, 5 grudnia 2016 r.

Lublin

0-700? Nie, dziękuję

Dodano: 23 lipca 2003, 20:02

Klienci TP SA będą telefonicznie informowani o gwałtownym wzroście wysokości rachunku. Firma uruchomiła pilotażową wersję takiego programu, który od 1 lipca funkcjonuje w strefie krakowskiej, do której należy także województwo lubelskie.

Obecnie system „wczesnego ostrzegania” jest testowany. Usługa ma być świadczona na terenie całego kraju jesienią. Cały system ma działać sprawnie do końca roku. Do abonentów może więc zadzwonić pracownik telekomunikacji i powiadomić, że z naszego telefonu zarejestrowano połączenia z numerami za granicą, z 0-700 lub z „komórkami”, w związku z czym rachunek będzie wyższy niż zwykle.
– Celem wprowadzenia nowej usługi jest podniesienie satysfakcji naszych abonentów. Klienci jeszcze przed wystawieniem faktury będą mogli dowiedzieć się o nadmiernym i często niekontrolowanym wykorzystaniu połączeń z numerami międzynarodowymi czy z 0-700 – mówi Barbara Górska, rzecznik TP SA.
Zastosowany program na bieżąco porównuje liczbę rozmów telefonicznych i średnią wartość rachunków z danymi z poprzednich trzech miesięcy. Po analizie tych danych, w przypadku nadmiernego i nagłego wzrostu kosztów rozmów, konsultanci dzwonią do klientów.
– Bezpłatna usługa skierowana jest do wszystkich naszych abonentów. Nie ma ustalonej kwoty, która jest dla nas podstawą do poinformowania o wzroście opłat. Są to indywidualne ustalenia, wyliczone na podstawie średniej z ostatnich rachunków za rozmowy – informuje Andrzej Knapik, szef biura prasowego TP SA w Krakowie.
Czytaj więcej o:
(0) komentarzy

Skomentuj

avatar
Komentujesz jako Gość (Zaloguj się)

Ostatnie komentarze

Na razie brak komentarzy, Twój może być pierwszy.

Pozostałe informacje

Alarm 24

CENEO