sobota, 21 października 2017 r.

Lublin

1000 billboardów w całej Polsce. Promocja woj. lubelskiego za 720 tys. zł

  Edytuj ten wpis
Dodano: 31 marca 2014, 12:15

Województwo lubelskie rusza z kolejną ogólnopolską kampanią promocyjną. Na ulicach największych polskich miast pojawi się tysiąc plakatów promujących nasz region. Akcja potrwa przez cały kwiecień.

Przygotowano trzy wersje plakatów. Na jednym z nich widać młodą kobietę z wiankiem na głowie, siedzącą na łące, na drugim mężczyznę w garniturze wykonującego akrobacje na rowerze, a trzeci afisz przedstawia duży napis "Lub” na różowym tle. To nawiązanie do hasła reklamowego województwa "Lubelskie. Na chwilę, lub na dłużej”. - Na chwilę zawisną billboardy, natomiast jestem przekonany, że na dłużej w ludziach zostanie przekonanie, że województwo lubelskie to dobre miejsce do życia, robienia biznesu, nauki i do odpoczynku - mówi Krzysztof Hetman, marszałek województwa.

- Chodzi o to, żeby w wyobraźni mieszkańców Polski lubelskie przedstawiało się bardzo korzystnie. Niewątpliwie turystyka może być silną gałęzią naszej gospodarki. Nie chodzi jednak tylko i wyłącznie o turystykę, ale też o to, żeby ludzie chcieli tu przyjeżdżać i inwestować. Mamy lotnisko, za chwilę będziemy mieli północną obwodnicę Lublina, zatem coraz łatwiej będzie do nas dotrzeć - dodaje wicemarszałek Krzysztof Grabczuk. Plakaty reklamujące nasze województwo pojawią się w sumie na tysiącu nośników. Będą to billboardy o powierzchni 18 mkw. i tzw. citylighty, czyli podświetlane tablice ogłoszeniowe umieszczane w najbardziej uczęszczanych punktach miast.

Przez cały kwiecień będzie je można zobaczyć m. in. w Warszawie, Krakowie, Wrocławiu, Trójmieście, aglomeracji śląskiej, czy w Szczecinie. Kampania pochłonie 720 tys. zł. 90 procent tej sumy pochodzi z unijnego programu marketing gospodarczy.

WIDEO

  Edytuj ten wpis
karka7
semico
eryk
(6) komentarzy

Skomentuj

avatar
Komentujesz jako Gość (Zaloguj się)

Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:

Ostatnie komentarze

karka7
karka7 (8 października 2014 o 14:43) 0
Zaloguj się, aby oddać głos

Kto się zajął tworzeniem nazw na billboardzie? Naming wykonała profesjonalna firma?

Rozwiń
semico
semico (1 kwietnia 2014 o 01:57) 0
Zaloguj się, aby oddać głos

faktycznie w Warszwie widac juz plakaty i z sentymentem na nie patrze. Żal było opuszczac Lublin bo  mozna tam zyc bardzo fajnie, wszedzie blisko, zielono, misato sie rozwija i ma wiele innych zalet, ale.... ta  przepasc zarobkowa, cenowa. To miasto zyje od otwarcia galeri do otwarcia kolejnego call center, juz nawet uczelnie bija sie o studentów. Po co??? Zeby znowu wypuscic na rynek rzesze bezrobotnych. Zarobki w lublinie sa na poziome zalosnym dla wiekszosci mieszkanców. Lotnisko?? ktore traci połaczenia. Przez prawie 1,5 roku nie ma połączeń z zadnym dogodnym punktem przesiadkowym w lotach pasazerskich w europie............Promowac to mozna tylko turystycznie i to do konca nie zabardzo z opini znajomych z poza lubelskiego

Rozwiń
eryk
eryk (1 kwietnia 2014 o 01:40) 0
Zaloguj się, aby oddać głos

I znowu ŁODZIRIDZI U HA HAAA - witooojcie w lubelondzie.

Ciągle ta słoma - jak nie z buta wyłazi to na głowie dziewczyny - co za deeeebil sie uwzial zeby

ten region ciagle lansowac na jakis niebywale urodziwy i eko

Jak w gminie Horodło zapytalem sie jakie maja wsparcie dla inicjatyw agroturystycznych to mi powiedzieli zebym poszedl do urzedu pracy a tam maja program i daja 15 tys zł. A mielem zamiar

wybudowac osrodek wypoczynkowy - taka skala......

A na wjezdzie maja napisane "Agroturystyczna gmina HORODŁO Wita"

Rozwiń
lubelak
lubelak (31 marca 2014 o 18:01) 0
Zaloguj się, aby oddać głos

Bardzo dobra akcja, szczególnie ta dziewczyna.

U nas trawa rośnie w dziurach na drogach, więc jak najbardziej można usiąść i posiedzieć.

Najlepiej jednak gdyby tak na tych bilboardach powywieszać PSLowską chołotę niszczącą nasz region. Takie coś by miało wielke wzięcie i przedsiębiorcy widząc nadchodzące lepsze czasy zjeżdzaliby tu choćby konno, bo samochodami po naszych - lubelskich - drogach troszkę ciężko jeździć.

Rozwiń
Henio
Henio (31 marca 2014 o 17:11) 0
Zaloguj się, aby oddać głos

Dlaczego tylko 750000 skoro 90% unia płaci? skoro unia płaci to z powietrza się ta kasa bierze. I wcale się nie składamy na tak bardzo potrzebne wydatki jak reklamowanie się w sąsiednich regionach. Dzięki bilboardom zapewne zjedzie tu kupe turystów a to z Warszawki, a to z Poznania i dzięki temu zostawią tu kasę. Albo inwestorzy. Zjedzie masa inwestorów, zainwestują tu kupe pieniędzy. Powstanie masa dobrze opłacanych miejsc pracy. I pomyśleć, że to wszystko dzięki tej akcji bilboardowej. No i dzięki urzędnikom. To dzięki nim tak się dzieje, że przydzielana nam zostaje na tak niezbędne wydatki kasa, którą sobie z nas ściągają poprzez podatki. Bo ponad 80% tego co zarabiamy jest nam przecież odbierane w postaci różnego rodzaju podatków. Ale zaraz! Przecież to idzie między innymi na tak słuszne cele jak opłacanie akcji reklamowych!!! No i na urzędników. Przecież z czegoś muszą żyć. Przecież muszą!

Unia , a resztę to Owsiak przyrobił z muzykami !!!

Rozwiń
Zobacz wszystkie komentarze (6)

Pozostałe informacje

Alarm 24
Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!