poniedziałek, 26 lutego 2018 r.

Lublin

50 tys. zł dla TBV Start Lublin za promocję woj. lubelskiego

Dodano: 8 lutego 2018, 19:38

Koszykarze TBV Start Lublin ostatnio pokonali Asseco Gdynia
Koszykarze TBV Start Lublin ostatnio pokonali Asseco Gdynia (fot. Przemysław Gąbka/startlublin.pl)

Województwo lubelskie będzie promować się podczas zaplanowanego na przyszły tydzień finału Pucharu Polski koszykarzy. Za promocję regionu podczas czterodniowego turnieju w Warszawie TBV Start Lublin otrzyma 50 tys. zł

Impreza zostanie rozegrana w dniach 15-18 lutego w Arenie Ursynów. Jako gospodarz wystąpi Legia Warszawa, a o krajowy puchar będzie rywalizować także siedem czołowych zespołów Polskiej Ligi Koszykówki: Anwil Włocławek, MKS Dąbrowa Górnicza, Stelmet Enea BC Zielona Góra, Polski Cukier Toruń, PGE Turów Zgorzelec, Asseco Gdynia i TBV Start Lublin. W czwartek i piątek odbędą się po dwa mecze ćwierćfinałowe. Półfinały zaplanowano na sobotę, a finał na niedzielę.

Lubelscy koszykarze w Warszawie rozegrają więc przynajmniej jedno spotkanie, a ich ewentualne występy uzależnione będą od wyniku ćwierćfinału. W ramach umowy promocyjnej zawodnicy będą występować w koszulkach z logotypem „Lubelskie Smakuj Życie”.

Logo pojawi się także na klubowej stronie internetowej, platformie telewizji internetowej Start TV i w mediach społecznościowych. Musi być także wyeksponowane na ściance medialnej podczas konferencji poprzedzającej wyjazd drużyny na turniej, a także w sprawozdaniu i relacji fotograficznej z wydarzenia.

Władze województwa kierują się m.in. tym, że wszystkie mecze rozgrywek o Puchar Polski będą transmitowane w telewizyjnej platformie internetowej Ipla, a mecze finałowe zostaną wyemitowane w kanałach telewizji Polsat. Jednym z argumentów jest fakt, że informacje o zespole TBV Start Lublin będą regularnie pojawiać się przy okazji turnieju w mediach.

„Biorąc pod uwagę specyfikę i zakres promocji – nie istnieje na rynku alternatywne rozwiązanie odpowiadające wymogom i potrzebom zamawiającego” – czytamy w uzasadnieniu ogłoszenia o zamiarze zawarcia umowy, jakie opublikował urząd marszałkowski.

– Od jakiegoś czasu nastawiamy się na lokowanie produktu, kosztem tradycyjnych spotów reklamowych. Reklamy są dobre, ale drogie. Lepszy efekt od 30-sekundowego spotu, który często umyka odbiorcom, daje eksponowanie logotypu podczas trwającego ponad godzinę meczu – przekonuje Krzysztof Grabczuk, wicemarszałek odpowiedzialny m.in. za promocję regionu.

Czytaj więcej o: Lublin TBV Start Lublin
(0) komentarzy

Skomentuj

avatar
Komentujesz jako Gość (Zaloguj się)

Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:

Ostatnie komentarze

Na razie brak komentarzy, Twój może być pierwszy.

Pozostałe informacje

Alarm 24
Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!