piątek, 17 listopada 2017 r.

Lublin

A jednak można!

  Edytuj ten wpis
Dodano: 9 grudnia 2007, 19:21
Autor: Dominik Smaga

Mieszkańcy nie muszą już marznąć na pętlach autobusowych. I każdy już sprawdzi, czy kasownik poprawnie skasował mu bilet.

Takich udogodnień nie można było się doprosić. Po naszej rozmowie z prezydentem... sprawy potoczyły się błyskawicznie.

Na wszystkich kasownikach w autobusach i trolejbusach MPK pojawiły się naklejki, z informacją o tym, co oznaczają poszczególne cyfry wybijane na bilecie przez kasownik. Bo nie wszyscy wiedzieli, czy np. numer 4613161221 oznacza, że kasownik działa dobrze, czy źle. Taka niewiedza może słono kosztować, bo to pasażer ma obowiązek sprawdzić poprawność skasowania biletu. Jeśli urządzenie szwankuje, wtedy pasażer musi zgłosić to kierowcy. A jeśli błędu nie wychwyci jest w czasie kontroli traktowany jak zwykły gapowicz.
Jest też kolejna zmiana na lepsze. Kierowcy MPK nie mogą już odmówić schronienia w pojeździe pasażerom marznącym na pętlach. Zwykle byli wpuszczani do wozu dopiero na chwilę przed odjazdem. Skargi lublinian nie pomagały. Pomogła nasza rozmowa z prezydentem.
O problemy pasażerów MPK pytaliśmy prezydenta dokładnie tydzień temu, gdy podsumowywał swój pierwszy rok władzy. Wytknęliśmy zbyt późne wywieszanie rozkładów na przystankach, brak informacji przy kasownikach i to, że pasażerowie muszą marznąć na pętlach.
- Tymi rzeczami powinien zajmować się prezes. Jeśli pan napisze o tym w gazecie, to reakcja będzie i wtedy pracownicy za te sprawy odpowiedzialni będą przede mną odpowiadać - mówił nam Adam Wasilewski, prezydent Lublina. A pytany o to, kiedy autobusy będą podjeżdżać po pasażerów na przystankach końcowych odparł: Myślę, że w przyszłym albo jeszcze w tym tygodniu.
Rozmowa ukazała się w zeszły wtorek. Naklejki na wszystkich kasownikach pojawiły się już w sobotę. Tego dnia na pętlach autobusowych zauważyliśmy wywieszone przez MPK ogłoszenia informujące, że pasażerowie mogą czekać na odjazd w wozie. Sprawdziliśmy wczoraj: kierowca niechętnie, bo niechętnie, ale jednak nas wpuścił.
  Edytuj ten wpis
Czytaj więcej o:
JaPan
DD
ZXC
(3) komentarzy

Skomentuj

avatar
Komentujesz jako Gość (Zaloguj się)

Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:

Ostatnie komentarze

JaPan
JaPan (11 grudnia 2007 o 14:22) 0
Zaloguj się, aby oddać głos
To jakaś paranoja - moje dzieci muszą dojeżdżac do liceum z CZUBÓW NA ELSNERA za 1.4 zł a studenci - dorośli ludzie , którzy mogą dorobic , korzystający ze stypendiów - płacą za bilet chyba 90 gr. Granica dochodu do ustanowienia zasiłku szkolnego w formie dotacji nie gotówki jest jakaś śmieszna i wynosi 320 zł lub coś koło tego. WYCHODZI NA TO , że do podstwówek i gimnazjów dojeżdżają tylko bogate dzieci bo innych w Lublinie nie maa studenci - ci z Lubelskich uczelni - to jakaś niedorozwinięta grupa , której miasto musi pomóc kosztem dzieci. Gratulacje za takie pomysły. P.p. Renciści i emeryci powinni płacic po 10 zł za przejazd to studenci mgliby jeździc za friko !!!
Rozwiń
DD
DD (11 grudnia 2007 o 13:34) 0
Zaloguj się, aby oddać głos
[color="#0000FF"][font="Tahoma"]Dzienniku, cześć ci i chwała za to, że to dzięki twojej interwencji miłościwie nam panujący Pan Prezydent swoim łaskawym Pańskim dekretem zmusił niedobre MPK do takiego ustępstwa. Na kolana, lublinianie!!!
A tak poważnie: nie mogę zrozumieć, dlaczego to ja mam odpowiadać za sprawdzenie, czy kasownik MPK dobrze skasował zakupiony przeze mnie bilet. To jest chore. Tak funkcjonuje Rosja, a u nas wciąż te sowieckie nawyki wygrywają i nikt się temu nie dziwi.
Przy okazji: a może Pan Prezydent łaskawie potraktowałby na równi dzieci szkół podstawowych i średnich, a nie ich kosztem rozdawał ulgi MPK studentom?
[/font][/color]
Rozwiń
ZXC
ZXC (10 grudnia 2007 o 09:54) 0
Zaloguj się, aby oddać głos
No to zapraszam na Felin!!!! Tutaj żaden kierowca nie podjeżdża na przystanek!!!pętla trolejbusowa na Majdanku też bardzo rzadko!!!
Rozwiń
Zobacz wszystkie komentarze (3)

Pozostałe informacje

Alarm 24
Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!