Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Lublin

10 listopada 2010 r.
19:50
Edytuj ten wpis

Al. Piłsudskiego: Zderzenie trzech samochodów i trolejbusu

Autor: Zdjęcie autora mc
0 40 A A

Późnym popołudniem w środę przy Al. Piłsudskiego w Lublinie zderzyły się trzy samochody i trolejbus komunikacji miejskiej. W rejonie wypadku tworzą się korki.

AdBlock
Szanowny Czytelniku!
Dzięki reklamom czytasz za darmo. Prosimy o wyłączenie programu służącego do blokowania reklam (np. AdBlock).
Dziękujemy, redakcja Dziennika Wschodniego.
Kliknij tutaj, aby zaakceptować
Jak podają strażacy, przy Al. Piłsudskiego na wysokości MPWiK doszło do kolizji trzech samochodów i trolejbusu. Na miejsce pojechały trzy zastępy Straży Pożarnej. Ruchem w miejscu wypadku kierują policjanci.

- Jestem kierowcą jednego z samochodów. Jechałem z synem i żoną. Całe szczęście, że nikomu się nic nie stało. Blacha to tylko blacha! - napisał do nas nasz Internauta.

Według wstępnych informacji, nikt poważnie nie ucierpiał. W okolicy Al. Piłsudskiego tworzą się ogromne korki. Samochody stoją na także na Narutowicza i Lipowej. Korek w stronę LSM sięga aż po skrzyżowanie z ulicą Zana.

Masz zdjęcia wypadku? Przyślij je na Alarm 24! Chętnie opublikujemy Twoje zdjęcia! Nie wiesz jak to zrobić? Przekonaj się, że to łatwe: Alarm dziennikwschodni.pl

Komentarze 40

Najlepsze · Najnowsze
Avatar
Michał / 13 listopada 2010 o 09:41
Byłem pierwszą osobą przy wypadku (niebieskie Audi A4 z tablicami "Michaś") Sprawdziłem oczywiście czy nikomu nic się nie stało i po upewnieniu się pojechałem dalej, gdyż nie chciałem blokować ruchu pieszych po chodniku i dodatkowo dostać mandatu za zaparkowanie na chodniku... Gdybym mógł jakoś pomóc proszę o maila michalsiwek87@wp.pl
Avatar
solaris2284 / 12 listopada 2010 o 17:55
1.Drogi w centrum da się poszerzyć pod warunkiem że się ich nie zwęża(vide:Kunickiego);2.Udrożnić kanał:CZECHÓW-CZUBY też się da tanim kosztem,wystarczy chcieć-zamiast zbiorowych zjazdów na Głęboką z Sowińskiego i Filaretów,ulice te połączyć ze sobą kosztem mało funkcjonalnego skweru na wylocie Sowińskiego,ZOSTAWIAJĄC jednocześnie obecny wylot z Filaretów w Głęboką(tylko lewoskręt),dzięki czemu pojazdy w relacji N-S poruszałyby się praktycznie bez problemu;3.Faktycznie,gdyby w Lublinie stworzyć system płatnego wjazdu do centrum,korki by się zmniejszyły,lecz tu są potrzebne parkingi PARK&RIDE,a to w Lublinie chyba niemożliwe.
1.Drogi w centrum da się poszerzyć pod warunkiem że się ich nie zwęża(vide:Kunickiego);2.Udrożnić kanał:CZECHÓW-CZUBY też się da tanim kosztem,wystarczy chcieć-zamiast zbiorowych zjazdów na Głęboką z Sowińskiego i Filaretów,ulice te połączyć ze sobą kosztem mało funkcjonalnego skweru na wylocie Sowińskiego,ZOSTAWIAJĄC jednocześnie obecny wylot z Filaretów w Głęboką(tylko lewoskręt),dzięki czemu pojazdy w relacji N-S poruszałyby się praktycznie bez problemu;3.Faktycznie,gdyby w Lublinie stworzyć system płatnego wjazdu do centrum,korki by się ... rozwiń
Avatar
gość / 12 listopada 2010 o 15:51
Z tymi autami na świdnickich numerach rzeczywiście jest coś na rzeczy. Około 90% aut które wpychają mi się przed maskę to właśnie Świdniczanie.
Avatar
pavel / 12 listopada 2010 o 12:01
I znowu ktoś coś ma do świdników. Ja mieszkam od 2 lat w świdniku, wcześniej mieszkałem w lublinie. Centrum moich interesów życiowych jest lublin i jestem tu codziennie co za tym idzie jeżdżę też samochodem po lublinie. I z moich obserwacji wynika, że niezależnie od rejestracji samochodu mistrzów kierownicy jest sporo i wbrew temu czego można się od niektórych użytkowników dowiedzieć to LU też potrafią dać popis podobnie jak RLI, RLU, LSW, LLB, LUB i wiele wiele innych.
Avatar
goisc / 11 listopada 2010 o 19:07
[quote name='imka' timestamp='1289477303' post='378303']
Zgadzam się ze wszystkim, poza tunelem. Pomysł dobry, ale w Lublinie niewykonalny (prace trwałyby kilkanaście-kilkadziesiąt lat i nie wiadomom, czy w ogóle były ukończony). Może kompromisem byłoby poszerzenie Sowińskiego - po 2 pasy w każdą stronę (przecież jest miejsce)? Wkurza mnie też, że Głęboka, w stronę Wileńskiej, ma 2 pasy dopiero tuż przed skrzyżowaniem z Sowińskiego. I dlatego z drugiego pasa, na zielonym swietle, tylko 5-6 samochodów przejeżdża, a mogłoby przynajmniej 2 razy tyle, gdyby poszerzyć ulicę już na wysokości stacji benzynowej...
[/quote]
CO do kierowców z innym miast i miasteczek, zgadzam się w stu procentach. Prawko robiłem w Zamościu co prawda ale "jeździć nauczyłem się" w lublinie. Oczywiście nie mozna generalizować, bo i w Lublinie pełno "mistrzów kierownicy", ale fakt kiepskiej jazdy choćby kierowców z zamościa wynika z faktu że po zamościu jeżdżą jak po swoim podówrku, w sposób iście" rekreacyjny". O innych Krasnystawach, Krasnikach i Świdnikach nie wspomnę.

No i największa bolączka... używanie kierunkowskazów... ludzie... nie każdy wie że tu skręcasz bo mieszka tu twój wujek Wacek;P
[quote name='imka' timestamp='1289477303' post='378303']
Zgadzam się ze wszystkim, poza tunelem. Pomysł dobry, ale w Lublinie niewykonalny (prace trwałyby kilkanaście-kilkadziesiąt lat i nie wiadomom, czy w ogóle były ukończony). Może kompromisem byłoby poszerzenie Sowińskiego - po 2 pasy w każdą stronę (przecież jest miejsce)? Wkurza mnie też, że Głęboka, w stronę Wileńskiej, ma 2 pasy dopiero tuż przed skrzyżowaniem z Sowińskiego. I dlatego z drugiego pasa, na zielonym swietle, tylko 5-6 samochodów przejeżdża,... rozwiń
Avatar
lublinianka / 11 listopada 2010 o 15:21
[quote name='storagat' timestamp='1289482418' post='378324']
to chyba nie byłaś na Oxford Street albo to tak dawno było[/quote]
Powtarzam: po OXFORD STREET JEŻDŻĄ JEDYNIE AUTOBUSY I TAKSÓWKI, samochód osobowy nie może tam wjechać (chyba że ma pozwolenie, np. właściciel mieszka obok), wyjątkiem mogą być samochody dostawcze, dowożące towar np. do jakiegoś sklepu - niemniej jednak ulica ta jest zamknięta dla ruchu poza taxi i autobusami.
PS. W Londynie byłam ostatnio pół roku temu (na Oxford Street - także), więc zdanie "to chyba nie byłaś na Oxford Street albo to tak dawno było" możesz sobie wrzucić do kosza
[quote name='storagat' timestamp='1289482418' post='378324']
to chyba nie byłaś na Oxford Street albo to tak dawno było[/quote]
Powtarzam: po OXFORD STREET JEŻDŻĄ JEDYNIE AUTOBUSY I TAKSÓWKI, samochód osobowy nie może tam wjechać (chyba że ma pozwolenie, np. właściciel mieszka obok), wyjątkiem mogą być samochody dostawcze, dowożące towar np. do jakiegoś sklepu - niemniej jednak ulica ta jest zamknięta dla ruchu poza taxi i autobusami.
PS. W Londynie byłam ostatnio pół roku temu (na Oxford Street - t... rozwiń
Avatar
gośc / 11 listopada 2010 o 15:11
eee nie przesadzajmy z tymi korkami. Ja jeżdę codziennie ok 7.20 do pracy w centrum i wszystkie skrzyżowania przejeżdżam na pierwszym zielonym.

Chętnie jeździłabym komunikacją miejską gdyby takowa była. Z moich okolic jedzie tylko jeden autobus i to 2 razy na godzinę, nie muszę zaznaczać w innym kierunku niż mnie interesuje
Avatar
storagat / 11 listopada 2010 o 14:33
[quote name='lublinianka' timestamp='1289476989' post='378300']
To nieprawda! w Londynie mieszkałam 10 lat i to nieprawda, że do centrum wjeżdża tylko komunikacja miejska! Jedyną ulicą, gdzie jeżdżą tylko autobusy i taksówki jest Oxford Street...

[/quote]

to chyba nie byłaś na Oxford Street albo to tak dawno było

[quote name='lublinianka' timestamp='1289476989' post='378300']
..Jednakże, za jazdę po centrum miasta samochodami osobowymi trzeba płacić (jeśli to się nie zmieniło, to 5 funtów dziennie), chyba że się w centrum mieszka. Więc takie opłaty skutecznie zmniejszają liczbę samochodów osobowych w centrum...
[/quote]

Czyli potwierdzasz słowa 'imi' - że w centrum ruch jest ograniczony:)

[quote name='lublinianka' timestamp='1289476989' post='378300']
..Może i u nas by się to przydało? Tylko najpierw trzeba zbudować odwodnicę i usprawnić komunikację miejską, a to może być dla naszych władz niewykonalne...
[/quote]

Skoro tak mówisz
[quote name='lublinianka' timestamp='1289476989' post='378300']
To nieprawda! w Londynie mieszkałam 10 lat i to nieprawda, że do centrum wjeżdża tylko komunikacja miejska! Jedyną ulicą, gdzie jeżdżą tylko autobusy i taksówki jest Oxford Street...

[/quote]

to chyba nie byłaś na Oxford Street albo to tak dawno było

[quote name='lublinianka' timestamp='1289476989' post='378300']
..Jednakże, za jazdę po centrum miasta samochodami osobowymi... rozwiń
Avatar
lalala / 11 listopada 2010 o 13:54
wszystko przez to że studenci mają tyle samochodów oraz małą ilość autobusów w mieście.

ja jeżdzę z ZTM
Avatar
imka / 11 listopada 2010 o 13:08
[quote name='chlopakZsasiedztwa' timestamp='1289472700' post='378274']
Kilka spostrzeżeń odnośnie lubelskich kierowców - w sumie to będzie podsumowanie tego, o czym wiele osób już pisało:- lubelscy kierowcy nie potrafią jeździć (to jest niezaprzeczalne). Fakt - kierowcy z Zamościa, Hrubieszowa są zdecydowanie gorsi, jednak LBN niewiele się od tego różni. Czasami po prostu nóż się w kieszeni otwiera.- lubelscy kierowcy nie używają kierunkowskazów. Przykład: jest pas przeznaczony jednocześnie do lewoskrętu i jazdy prosto - stoi przed sygnalizatorem jeden kierowca bez włączonego kierunkowskazu w lewo. Zapala się zielone, pan 'kierownik' rusza, w połowie skrzyżowania hamuje do 0 i włącza kieruneczek w lewo. Nie trudno zgadnąć, jakie słowa lecą z ust tych, którzy do końca wierzyli, że ten pseudo-kierowca pojedzie prosto, zamiast skręcać w lewo. Dodatkowo kierunkowskazów przy zmianie pasa też połowa kierujących nie używa. W kwestii świateł mamy jeszcze przeciwmgielne, których włączenie daje +10 do lansu, wiec trzeba jeździć z włączonymi.- lubelscy kierowcy to cwaniacy. Przykład: Filaretów, Narutowicza, Poniatowskiego, gdzie te pacany jadą do końca luźnym pasem i później na siłę się wpier***ają na prawy pas. Oczywiście często mamy tu do czynienia ze spostrzeżeniem nr 2. Bo po co włączać kieruneczek przy zmianie pasa, gdy na dodatek wpier***amy się osobom grzecznie czekającym od kilku, kilkunastu minut.I teraz kilka spostrzeżeń na temat ulic Lublina:- lubelscy kierowcy narzekają, że stoją w korkach. No i niestety do tych korków trzeba się przyzwyczaić. Ja stoję, kierowca obok też stać musi. Jeśli komuś to nie pasuje, niech chodzi na piechotę - będzie na ulicach luźniej. Z Zana na Narutowicza po 16 jadę najczęściej minimum 20-30 minut, więc nie piszcie, że wczoraj takie wielkie korki były z powodu tej kolizji. Centrum zawsze było zapchane w godzinach szczytu.- jak już ktoś powiedział: poszerzyć nie ma jak. Ale wystarczyłoby przekopać tunel pod Racławickimi i delikatnie usprawnić ruch na skrzyżowaniu Filaretów-Głęboka-Sowińskiego. I korki na linii Czechów - Czuby mamy załatwione. - buspasy u nas się nie sprawdzą, bo i tak cwaniaczki osobówkami będą kombinować. Poza tym już napisałem - nie ma miejsca na buspasy.Pozdrawiam kierowców (ale tylko tych trzeźwo myślących)
[/quote]
Zgadzam się ze wszystkim, poza tunelem. Pomysł dobry, ale w Lublinie niewykonalny (prace trwałyby kilkanaście-kilkadziesiąt lat i nie wiadomom, czy w ogóle były ukończony). Może kompromisem byłoby poszerzenie Sowińskiego - po 2 pasy w każdą stronę (przecież jest miejsce)?
Wkurza mnie też, że Głęboka, w stronę Wileńskiej, ma 2 pasy dopiero tuż przed skrzyżowaniem z Sowińskiego. I dlatego z drugiego pasa, na zielonym swietle, tylko 5-6 samochodów przejeżdża, a mogłoby przynajmniej 2 razy tyle, gdyby poszerzyć ulicę już na wysokości stacji benzynowej...
[quote name='chlopakZsasiedztwa' timestamp='1289472700' post='378274']
Kilka spostrzeżeń odnośnie lubelskich kierowców - w sumie to będzie podsumowanie tego, o czym wiele osób już pisało:- lubelscy kierowcy nie potrafią jeździć (to jest niezaprzeczalne). Fakt - kierowcy z Zamościa, Hrubieszowa są zdecydowanie gorsi, jednak LBN niewiele się od tego różni. Czasami po prostu nóż się w kieszeni otwiera.- lubelscy kierowcy nie używają kierunkowskazów. Przykład: jest pas przeznaczony jednocześnie do lewoskrętu i jazdy... rozwiń
Avatar
Michał / 13 listopada 2010 o 09:41
Byłem pierwszą osobą przy wypadku (niebieskie Audi A4 z tablicami "Michaś") Sprawdziłem oczywiście czy nikomu nic się nie stało i po upewnieniu się pojechałem dalej, gdyż nie chciałem blokować ruchu pieszych po chodniku i dodatkowo dostać mandatu za zaparkowanie na chodniku... Gdybym mógł jakoś pomóc proszę o maila michalsiwek87@wp.pl
Avatar
solaris2284 / 12 listopada 2010 o 17:55
1.Drogi w centrum da się poszerzyć pod warunkiem że się ich nie zwęża(vide:Kunickiego);2.Udrożnić kanał:CZECHÓW-CZUBY też się da tanim kosztem,wystarczy chcieć-zamiast zbiorowych zjazdów na Głęboką z Sowińskiego i Filaretów,ulice te połączyć ze sobą kosztem mało funkcjonalnego skweru na wylocie Sowińskiego,ZOSTAWIAJĄC jednocześnie obecny wylot z Filaretów w Głęboką(tylko lewoskręt),dzięki czemu pojazdy w relacji N-S poruszałyby się praktycznie bez problemu;3.Faktycznie,gdyby w Lublinie stworzyć system płatnego wjazdu do centrum,korki by się zmniejszyły,lecz tu są potrzebne parkingi PARK&RIDE,a to w Lublinie chyba niemożliwe.
1.Drogi w centrum da się poszerzyć pod warunkiem że się ich nie zwęża(vide:Kunickiego);2.Udrożnić kanał:CZECHÓW-CZUBY też się da tanim kosztem,wystarczy chcieć-zamiast zbiorowych zjazdów na Głęboką z Sowińskiego i Filaretów,ulice te połączyć ze sobą kosztem mało funkcjonalnego skweru na wylocie Sowińskiego,ZOSTAWIAJĄC jednocześnie obecny wylot z Filaretów w Głęboką(tylko lewoskręt),dzięki czemu pojazdy w relacji N-S poruszałyby się praktycznie bez problemu;3.Faktycznie,gdyby w Lublinie stworzyć system płatnego wjazdu do centrum,korki by się ... rozwiń
Avatar
gość / 12 listopada 2010 o 15:51
Z tymi autami na świdnickich numerach rzeczywiście jest coś na rzeczy. Około 90% aut które wpychają mi się przed maskę to właśnie Świdniczanie.
Avatar
pavel / 12 listopada 2010 o 12:01
I znowu ktoś coś ma do świdników. Ja mieszkam od 2 lat w świdniku, wcześniej mieszkałem w lublinie. Centrum moich interesów życiowych jest lublin i jestem tu codziennie co za tym idzie jeżdżę też samochodem po lublinie. I z moich obserwacji wynika, że niezależnie od rejestracji samochodu mistrzów kierownicy jest sporo i wbrew temu czego można się od niektórych użytkowników dowiedzieć to LU też potrafią dać popis podobnie jak RLI, RLU, LSW, LLB, LUB i wiele wiele innych.
Avatar
goisc / 11 listopada 2010 o 19:07
[quote name='imka' timestamp='1289477303' post='378303']
Zgadzam się ze wszystkim, poza tunelem. Pomysł dobry, ale w Lublinie niewykonalny (prace trwałyby kilkanaście-kilkadziesiąt lat i nie wiadomom, czy w ogóle były ukończony). Może kompromisem byłoby poszerzenie Sowińskiego - po 2 pasy w każdą stronę (przecież jest miejsce)? Wkurza mnie też, że Głęboka, w stronę Wileńskiej, ma 2 pasy dopiero tuż przed skrzyżowaniem z Sowińskiego. I dlatego z drugiego pasa, na zielonym swietle, tylko 5-6 samochodów przejeżdża, a mogłoby przynajmniej 2 razy tyle, gdyby poszerzyć ulicę już na wysokości stacji benzynowej...
[/quote]
CO do kierowców z innym miast i miasteczek, zgadzam się w stu procentach. Prawko robiłem w Zamościu co prawda ale "jeździć nauczyłem się" w lublinie. Oczywiście nie mozna generalizować, bo i w Lublinie pełno "mistrzów kierownicy", ale fakt kiepskiej jazdy choćby kierowców z zamościa wynika z faktu że po zamościu jeżdżą jak po swoim podówrku, w sposób iście" rekreacyjny". O innych Krasnystawach, Krasnikach i Świdnikach nie wspomnę.

No i największa bolączka... używanie kierunkowskazów... ludzie... nie każdy wie że tu skręcasz bo mieszka tu twój wujek Wacek;P
[quote name='imka' timestamp='1289477303' post='378303']
Zgadzam się ze wszystkim, poza tunelem. Pomysł dobry, ale w Lublinie niewykonalny (prace trwałyby kilkanaście-kilkadziesiąt lat i nie wiadomom, czy w ogóle były ukończony). Może kompromisem byłoby poszerzenie Sowińskiego - po 2 pasy w każdą stronę (przecież jest miejsce)? Wkurza mnie też, że Głęboka, w stronę Wileńskiej, ma 2 pasy dopiero tuż przed skrzyżowaniem z Sowińskiego. I dlatego z drugiego pasa, na zielonym swietle, tylko 5-6 samochodów przejeżdża,... rozwiń
Avatar
lublinianka / 11 listopada 2010 o 15:21
[quote name='storagat' timestamp='1289482418' post='378324']
to chyba nie byłaś na Oxford Street albo to tak dawno było[/quote]
Powtarzam: po OXFORD STREET JEŻDŻĄ JEDYNIE AUTOBUSY I TAKSÓWKI, samochód osobowy nie może tam wjechać (chyba że ma pozwolenie, np. właściciel mieszka obok), wyjątkiem mogą być samochody dostawcze, dowożące towar np. do jakiegoś sklepu - niemniej jednak ulica ta jest zamknięta dla ruchu poza taxi i autobusami.
PS. W Londynie byłam ostatnio pół roku temu (na Oxford Street - także), więc zdanie "to chyba nie byłaś na Oxford Street albo to tak dawno było" możesz sobie wrzucić do kosza
[quote name='storagat' timestamp='1289482418' post='378324']
to chyba nie byłaś na Oxford Street albo to tak dawno było[/quote]
Powtarzam: po OXFORD STREET JEŻDŻĄ JEDYNIE AUTOBUSY I TAKSÓWKI, samochód osobowy nie może tam wjechać (chyba że ma pozwolenie, np. właściciel mieszka obok), wyjątkiem mogą być samochody dostawcze, dowożące towar np. do jakiegoś sklepu - niemniej jednak ulica ta jest zamknięta dla ruchu poza taxi i autobusami.
PS. W Londynie byłam ostatnio pół roku temu (na Oxford Street - t... rozwiń
Avatar
gośc / 11 listopada 2010 o 15:11
eee nie przesadzajmy z tymi korkami. Ja jeżdę codziennie ok 7.20 do pracy w centrum i wszystkie skrzyżowania przejeżdżam na pierwszym zielonym.

Chętnie jeździłabym komunikacją miejską gdyby takowa była. Z moich okolic jedzie tylko jeden autobus i to 2 razy na godzinę, nie muszę zaznaczać w innym kierunku niż mnie interesuje
Avatar
storagat / 11 listopada 2010 o 14:33
[quote name='lublinianka' timestamp='1289476989' post='378300']
To nieprawda! w Londynie mieszkałam 10 lat i to nieprawda, że do centrum wjeżdża tylko komunikacja miejska! Jedyną ulicą, gdzie jeżdżą tylko autobusy i taksówki jest Oxford Street...

[/quote]

to chyba nie byłaś na Oxford Street albo to tak dawno było

[quote name='lublinianka' timestamp='1289476989' post='378300']
..Jednakże, za jazdę po centrum miasta samochodami osobowymi trzeba płacić (jeśli to się nie zmieniło, to 5 funtów dziennie), chyba że się w centrum mieszka. Więc takie opłaty skutecznie zmniejszają liczbę samochodów osobowych w centrum...
[/quote]

Czyli potwierdzasz słowa 'imi' - że w centrum ruch jest ograniczony:)

[quote name='lublinianka' timestamp='1289476989' post='378300']
..Może i u nas by się to przydało? Tylko najpierw trzeba zbudować odwodnicę i usprawnić komunikację miejską, a to może być dla naszych władz niewykonalne...
[/quote]

Skoro tak mówisz
[quote name='lublinianka' timestamp='1289476989' post='378300']
To nieprawda! w Londynie mieszkałam 10 lat i to nieprawda, że do centrum wjeżdża tylko komunikacja miejska! Jedyną ulicą, gdzie jeżdżą tylko autobusy i taksówki jest Oxford Street...

[/quote]

to chyba nie byłaś na Oxford Street albo to tak dawno było

[quote name='lublinianka' timestamp='1289476989' post='378300']
..Jednakże, za jazdę po centrum miasta samochodami osobowymi... rozwiń
Avatar
lalala / 11 listopada 2010 o 13:54
wszystko przez to że studenci mają tyle samochodów oraz małą ilość autobusów w mieście.

ja jeżdzę z ZTM
Avatar
imka / 11 listopada 2010 o 13:08
[quote name='chlopakZsasiedztwa' timestamp='1289472700' post='378274']
Kilka spostrzeżeń odnośnie lubelskich kierowców - w sumie to będzie podsumowanie tego, o czym wiele osób już pisało:- lubelscy kierowcy nie potrafią jeździć (to jest niezaprzeczalne). Fakt - kierowcy z Zamościa, Hrubieszowa są zdecydowanie gorsi, jednak LBN niewiele się od tego różni. Czasami po prostu nóż się w kieszeni otwiera.- lubelscy kierowcy nie używają kierunkowskazów. Przykład: jest pas przeznaczony jednocześnie do lewoskrętu i jazdy prosto - stoi przed sygnalizatorem jeden kierowca bez włączonego kierunkowskazu w lewo. Zapala się zielone, pan 'kierownik' rusza, w połowie skrzyżowania hamuje do 0 i włącza kieruneczek w lewo. Nie trudno zgadnąć, jakie słowa lecą z ust tych, którzy do końca wierzyli, że ten pseudo-kierowca pojedzie prosto, zamiast skręcać w lewo. Dodatkowo kierunkowskazów przy zmianie pasa też połowa kierujących nie używa. W kwestii świateł mamy jeszcze przeciwmgielne, których włączenie daje +10 do lansu, wiec trzeba jeździć z włączonymi.- lubelscy kierowcy to cwaniacy. Przykład: Filaretów, Narutowicza, Poniatowskiego, gdzie te pacany jadą do końca luźnym pasem i później na siłę się wpier***ają na prawy pas. Oczywiście często mamy tu do czynienia ze spostrzeżeniem nr 2. Bo po co włączać kieruneczek przy zmianie pasa, gdy na dodatek wpier***amy się osobom grzecznie czekającym od kilku, kilkunastu minut.I teraz kilka spostrzeżeń na temat ulic Lublina:- lubelscy kierowcy narzekają, że stoją w korkach. No i niestety do tych korków trzeba się przyzwyczaić. Ja stoję, kierowca obok też stać musi. Jeśli komuś to nie pasuje, niech chodzi na piechotę - będzie na ulicach luźniej. Z Zana na Narutowicza po 16 jadę najczęściej minimum 20-30 minut, więc nie piszcie, że wczoraj takie wielkie korki były z powodu tej kolizji. Centrum zawsze było zapchane w godzinach szczytu.- jak już ktoś powiedział: poszerzyć nie ma jak. Ale wystarczyłoby przekopać tunel pod Racławickimi i delikatnie usprawnić ruch na skrzyżowaniu Filaretów-Głęboka-Sowińskiego. I korki na linii Czechów - Czuby mamy załatwione. - buspasy u nas się nie sprawdzą, bo i tak cwaniaczki osobówkami będą kombinować. Poza tym już napisałem - nie ma miejsca na buspasy.Pozdrawiam kierowców (ale tylko tych trzeźwo myślących)
[/quote]
Zgadzam się ze wszystkim, poza tunelem. Pomysł dobry, ale w Lublinie niewykonalny (prace trwałyby kilkanaście-kilkadziesiąt lat i nie wiadomom, czy w ogóle były ukończony). Może kompromisem byłoby poszerzenie Sowińskiego - po 2 pasy w każdą stronę (przecież jest miejsce)?
Wkurza mnie też, że Głęboka, w stronę Wileńskiej, ma 2 pasy dopiero tuż przed skrzyżowaniem z Sowińskiego. I dlatego z drugiego pasa, na zielonym swietle, tylko 5-6 samochodów przejeżdża, a mogłoby przynajmniej 2 razy tyle, gdyby poszerzyć ulicę już na wysokości stacji benzynowej...
[quote name='chlopakZsasiedztwa' timestamp='1289472700' post='378274']
Kilka spostrzeżeń odnośnie lubelskich kierowców - w sumie to będzie podsumowanie tego, o czym wiele osób już pisało:- lubelscy kierowcy nie potrafią jeździć (to jest niezaprzeczalne). Fakt - kierowcy z Zamościa, Hrubieszowa są zdecydowanie gorsi, jednak LBN niewiele się od tego różni. Czasami po prostu nóż się w kieszeni otwiera.- lubelscy kierowcy nie używają kierunkowskazów. Przykład: jest pas przeznaczony jednocześnie do lewoskrętu i jazdy... rozwiń
Zobacz wszystkie komentarze 40

Skomentuj

Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:
Twój komentarz został dodany

Pozostałe informacje

MUNDIAL 2018. Niemcy – Szwecja 2:1 Ucieczka spod topora

MUNDIAL 2018. Niemcy – Szwecja 2:1 Ucieczka spod topora 1 0

Sensacyjne prowadzenie, czerwona karka, gol w ostatnich sekundach. Tak w skrócie można podsumować mecz Niemców ze Szwecją. Obrońcy tytuły wrócili do gry pokonując Szwecję 2:1, a bohaterem meczu został Toni Kross

Ruiny zamku w Krupem w coraz gorszym stanie. Runęła jedna ze ścian

Ruiny zamku w Krupem w coraz gorszym stanie. Runęła jedna ze ścian 0 4

Runął kawałek ściany, prowadzącej na tzw. balkon zakochanych na zamku w Krupem w gminie Krasnystaw.

Mieszka w Tajlandii. Prowadzi firmę w Anglii. "To, co zarabiałem kiedyś w rok, teraz mogę zarobić w miesiąc"
Magazyn

Mieszka w Tajlandii. Prowadzi firmę w Anglii. "To, co zarabiałem kiedyś w rok, teraz mogę zarobić w miesiąc" 1 3

Jestem Polakiem. Mieszkam w Tajlandii. Prowadzę firmę w Anglii. Mam brokera w Singapurze. Mogę być w dowolnym miejscu, do pracy potrzebny mi jest tylko telefon i komputer. To, co zarabiałem kiedyś w rok, teraz mogę zarobić w miesiąc. A jak mnie kiedyś dziecko zapyta, jak wygląda słoń, to go po prostu zabiorę na plażę i pokażę. A nie tylko na obrazku, bo taty nie stać.

MUNDIAL 2018 Korea – Meksyk 1:2. Idą jak burza

MUNDIAL 2018 Korea – Meksyk 1:2. Idą jak burza 0 0

Javier Hernandez i jego koledzy pokonali Koreę Południową 2:1 i zapewnili sobie awans z grupy F. W drugim dzisiejszym spotkaniu Szwecja zagra z Niemcami

Cerata, aluminiowe sztućce i kwitek w okienku. To tam zajadano się w czasach PRL
Magazyn

Cerata, aluminiowe sztućce i kwitek w okienku. To tam zajadano się w czasach PRL 31 8

Popularne w latach PRL-u były liczne bary mleczne. Nie są one jednak domeną tej epoki. Powstawały jeszcze przed wojną. W 1957 r. otwarto jeden z pierwszych tego typu lokali w mieście – bar „Fabryczny” przy ul. Armii Czerwonej 6 (obecnie Fabryczna)

MUNDIAL 2018 Belgia – Tunezja 5:2. Kanonada w Kaliningradzie

MUNDIAL 2018 Belgia – Tunezja 5:2. Kanonada w Kaliningradzie 2 0

Aż siedem bramek padło w meczu pomiędzy „Czerwonymi Diabłami”, a „Orłami Kartaginy”. Belgia zdeklasowała rywali, a świetne spotkanie w jej barwach rozegrał duet Eden Hazard i Romeu Lukaku

Centrum Nałęczowa etapami w przebudowie. Zabrakło funduszy na rondo

Centrum Nałęczowa etapami w przebudowie. Zabrakło funduszy na rondo 3 2

Nie w dwóch dużych przetargach, ale etapami - tak mają być przeprowadzane zmiany na placu w centrum popularnego miasteczka. Władze Nałęczowa musiały zrezygnować z budowy ronda w tym roku

Samochód na chodniku, pieszy na ulicy. Mieszkańcy narzekają na kierowców

Samochód na chodniku, pieszy na ulicy. Mieszkańcy narzekają na kierowców 11 32

Puławy Mieszkańcy osiedla Norwida narzekają na kierowców, którzy parkują auta na chodnikach, uniemożliwiając bezpieczne poruszanie się po osiedlowej drodze w kierunku Przedszkola nr 7. Spółdzielnia nowych miejsc jednak nie zbuduje. Brakuje miejsca

Młody trener za młodego trenera w Stali Kraśnik

Młody trener za młodego trenera w Stali Kraśnik 31 6

Jeszcze przed zakończeniem sezonu było jasne, że Daniela Szewca w roli trenera Stali Kraśnik zastąpi Jarosław Pacholarz. Już pod okiem nowej miotły niebiesko-żółci rozpoczną przygotowania 5 lipca

Malarstwo Rafała Strenta na KUL-u
23 czerwca 2018, 18:00

Malarstwo Rafała Strenta na KUL-u 2 0

Co Gdzie Kiedy. Galeria Sztuki Sceny Plastycznej KUL (Rynek 8) zaprasza na wernisaż wystawy malarstwa Rafała Sternta. Wydarzenie odbędzie się 23 czerwca o godz. 18.

Przed żużlowcami Speed Car Motoru Lublin najcięższa część sezonu

Przed żużlowcami Speed Car Motoru Lublin najcięższa część sezonu 7 2

W niedzielę o godzinie 16.15 ROW Rybnik podejmie Speed Car Motor w ramach 11. Kolejki Nice 1. Ligi Żużlowej. Lublinianie tym spotkaniem rozpoczynają najtrudniejszą dla siebie część sezonu

Starsi ludzie mu wierzyli. Czy pseudoksiądz poniesie karę?
film

Starsi ludzie mu wierzyli. Czy pseudoksiądz poniesie karę? 0 3

Jego ofiarami byli ludzie starsi, schorowani i bezradni. Pod pozorem niesienia chrześcijańskiej pomocy pozbawiał ich wolności, okradał z dorobku życia. Czy pseudo-ksiądz Marek N. poniesie karę za swoje czyny? - pytają dziennikarze Uwagi TVN

Endless Party w klubie Helium
23 czerwca 2018, 21:00

Endless Party w klubie Helium 1 0

Co Gdzie Kiedy. Helium Club (ul. Hempla 5) zaprasza na imprezę pożegnalną Martina Tone'a. Wydarzenie odbędzie się 23 czerwca o godz. 21.

Świdnik: Plantacja konopi indyjskich na działce, dwie osoby aresztowane

Świdnik: Plantacja konopi indyjskich na działce, dwie osoby aresztowane 6 1

Ponad 60 roślin konopi indyjskich i ponad 170 g suszu roślinnego zabezpieczyli policjanci na działce w Świdniku. Aresztowano dwie osoby

Policjant z Lublina zginął w wypadku na motocyklu

Policjant z Lublina zginął w wypadku na motocyklu 73 24

Sierż. sztab. Marek Wójcik z Lublina zginął w wypadku w miejscowości Radków w woj. dolnośląskim - informuje lubelska policja

ALARM24

Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!

Najczęściej czytane

Dzisiaj · Tydzień · Wideo · Premium

Uwaga czytelniku!

Informujemy, że w dniu 25 maja 2018 r. na terenie całej Unii Europejskiej, w tym także w Polsce, wejdzie w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. W związku z tym chcielibyśmy Ci przekazać kilka informacji na temat zasad przetwarzania Twoich danych osobowych przez administratora portalu www.dziennikwschodni.pl – spółkę Corner Media sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie.

Bardzo prosimy, zapoznaj się z tymi informacjami uważnie, są to bowiem sprawy bardzo istotne. Jeśli jesteś osobą małoletnią poniżej 16. roku życia, koniecznie przekaż tą wiadomość swoim opiekunom, którzy następnie powinni wytłumaczyć Ci, o co w niej chodzi i dlaczego się do Ciebie zwracamy.

Czym jest RODO?

RODO to potoczna nazwa Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. W Polsce będzie ono obowiązywało od 25 maja 2018 r. Akt ten wprowadza nowy standard ochrony danych osobowych, nakładając na podmioty przetwarzające te dane (administratorów danych) szereg obowiązków, w tym obowiązek poinformowania Ciebie o sposobie przetwarzania Twoich danych, celach w jakich Twoje dane są przetwarzane oraz o uprawnieniach przysługujących Ci w związku z przetwarzaniem danych osobowych przez administratora danych.

Administrator danych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Corner Media Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Lublinie, ul. Krakowskie Przedmieście 54, 20-002 Lublin, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Lublin – Wschód z siedzibą w Świdniku, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, za numerem KRS 0000507517, NIP 7123286919, kapitał zakładowy – 50.000,00. PLN

Możesz się z nami skontaktować zarówno pod adresem:
Corner Media Spółka z o.o.
ul. Krakowskie Przedmieście 54
20-002 Lublinie

jak i mailowo: online@dziennikwschodni.pl

oraz telefonicznie: 81 46-26-800

Rodzaj przetwarzanych danych osobowych

Przetwarzamy dane osobowe podane przez Ciebie podczas procesu rejestracji konta na portalu www.dziennikwschodni.pl, a także dane, które są zbierane podczas korzystania przez Ciebie z tego portalu. Chodzi o dane zbierane i zapisywane w plikach cookies. Więcej na temat plików cookies przeczytasz w naszej polityce prywatności.

Pamiętaj, rejestracja konta na portalu www.dziennikwschodni.pl nie jest obowiązkowa. Nie masz także obowiązku podawania nam swoich prawdziwych danych podczas procesu rejestracji, jak również nie musisz podawać nam wszystkich danych, o które pytamy. Może się jednak zdarzyć tak, że nie posiadając Twoich wszystkich danych albo nie posiadając Twoich prawdziwych danych, nie będziemy w stanie świadczyć Ci wszystkich usług, które oferujemy oraz wywiązać się z wszystkich obowiązków określonych w regulaminie portalu dziennikwschodni.pl (np. zapewnić Ci odpowiedniego bezpieczeństwa w zakresie odzyskania danych dostępowych do konta).

Cel przetwarzania danych osobowych

Głównym celem przetwarzania przez nas Twoich danych jest zapewnienie Ci pełnej funkcjonalności działania serwisu dziennikwschodni.pl, dostępu do usług świadczonych przez nas w ramach tego serwisu, zapewniania Ci bezpieczeństwa podczas korzystania z serwisu (np. w przypadku prób nadużyć) oraz wywiązanie się przez nas z obowiązków umownych wynikających z regulaminu portalu Dziennikwschodni.pl.

Dodatkowy cel przetwarzania danych osobowych to tzw. marketing własny, tj. przetwarzanie danych wyłącznie na nasze wewnętrzne potrzeby w celach analitycznych, badawczych, statystycznych, w szczególności poprzez dążenie do jak najpełniejszego dostosowania treści wyświetlanych na naszych stronach do Twoich preferencji i zainteresowań.

Ponadto, o ile wyrazisz na to zgodę, będziemy mogli przetwarzać Twoje dane osobowe w celach marketingowych (marketing zewnętrzny), w tym przekazywać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym – agencjom reklamowym i naszym partnerom handlowym. Pamiętaj, że zgoda na przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych jest całkowicie dobrowolna i możesz ją w każdej chwili wycofać.

Pamiętaj także, że jeżeli jesteś osobą małoletnią, która nie ukończyła 16. roku życia, przesyłanie informacji w celach marketingowych może nastąpić wyłącznie po wyrażeniu zgody przez Twojego rodzica lub opiekuna.

Podstawy prawne przetwarzania danych

Twoje dane osobowe mogą być przetwarzane wyłącznie zgodnie z określonymi w obecnie obowiązujących przepisach podstawami prawnymi. W zależności od celu przetwarzania danych możemy wyróżnić trzy główne podstawy prawne przetwarzania danych.

Pierwszą podstawą przetwarzania danych jest niezbędność do wykonania umów o świadczenie usług. Mamy z nią do czynienia wtedy, gdy przetwarzanie danych jest niezbędne w celu zapewnienia Ci sprawnego, bezpiecznego korzystania z naszego serwisu wraz z jego wszystkimi funkcjonalnościami. Umowy o świadczenie usług to regulaminy, w tym regulamin portalu dziennikwschodni.pl, który akceptujesz decydując się na korzystanie z naszego serwisu.

Drugą podstawą przetwarzania danych jest uzasadniony interes administratora danych. Mamy z nim do czynienia w przypadku prowadzenia pomiarów statystycznych oraz działań z zakresu marketingu własnego przez administratora danych.

Wreszcie, trzecią przesłanką przetwarzania danych jest Twoja dobrowolna i świadoma zgoda. Na jej podstawie Twoje dane mogą być wykorzystywane w celach marketingowych, a także w celu profilowania.

Pamiętaj, zgody udzielasz w pełni dobrowolnie. Masz także prawo do cofnięcia udzielonej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie będzie miało jednak wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Podmioty, którym możemy przekazywać dane

Co do zasady Twoje dane osobowe będą przez nas wykorzystywane wyłącznie na nasz własny użytek.

W pewnych sytuacjach możemy jednak przekazać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym: – naszym partnerom handlowym, podwykonawcom oferowanych przez nas usług, agencjom marketingowym.

Dodatkowo, w przypadkach ściśle określonych w przepisach prawa, będziemy zobligowani przekazać Twoje dane podmiotom uprawnionym do ich uzyskania na podstawie obecnie obowiązujących przepisów prawa (np. policji czy prokuraturze), pod warunkiem oczywiście, iż wystąpią do nas z takim żądaniem, powołując się na określoną podstawę prawną.

Okres przechowywania danych

Twoje dane osobowe będą przechowywane tak długo, jak będzie to niezbędne do zapewnienia Ci dostępu do usług oferowanych przez serwis www.dziennikwchodni.pl Oczywiście, możesz w każdym czasie złożyć wniosek o zaprzestanie przetwarzania swoich danych osobowych, ich zmianę lub usunięcie.

Informacje o prawach przysługujących osobie, której dane dotyczą

Musisz wiedzieć, że niezależnie od tego, na jakiej podstawie przetwarzamy Twoje dane, masz zawsze prawo dostępu do nich oraz ich poprawiania. Możesz również w każdym momencie żądać ich usunięcia lub cofnąć albo ograniczyć wcześniej udzieloną zgodę na przetwarzanie danych osobowych, przy czym wycofanie danej zgody nie wpływa na administratora danych do przetwarzania danych w celu określonym w danej zgodzie do chwili jej wycofania.

Masz również prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych.

Możesz też zażądać od administratora danych osobowych przeniesienia Twoich danych lub uzyskania kopii Twoich danych, z tym jednak zastrzeżeniem, że prawo to nie może wpływać niekorzystnie na prawa i wolności innych osób. Administrator danych będzie realizował Twoje żądania w zakresie posiadanych możliwości technicznych.

Informacje o prawie do wniesienia skargi

Organem nadzorczym nad administratorem danych osobowych jest Generalny Inspektor Danych Osobowych, do którego masz prawo wnieść skargę za każdym razem, gdy Twoje dane będą przetwarzane w sposób w Twojej ocenie nieprawidłowy.

Informacje o tym, czy podanie danych jest wymogiem ustawowym lub umownym, czy jesteś zobowiązany do ich podania

Nie jesteś zobowiązany do podawania nam swoich danych osobowych ani wyrażania zgody na ich przetwarzanie, z tym jednak zastrzeżeniem, że ich podanie może okazać się niezbędne dla korzystania z określonych funkcjonalności serwisu.

Jest także możliwe, że jeśli nie wyrazisz zgody na przetwarzanie danych osobowych lub cofniesz wcześniej udzieloną zgodę, nie będziemy mogli zapewnić Ci dostępu do niektórych oferowanych przez nas usług, przy czym zawsze w takim wypadku zostaniesz o tym poinformowany.

Informacje o profilowaniu

Czym jest profilowanie? To zbieranie wszelkich informacji, które pozwalają bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować osobę, która jest poddawana profilowaniu. Profilowanie odbywa się najczęściej przy użyciu systemów informatycznych, w sposób zautomatyzowany, za pomocą specjalnych algorytmów uwzględniających określone wcześniej kryteria. Wyniki profilowania mogą być wykorzystywane m.in. do celów marketingowych, np. w celu spersonalizowania reklamy kierowanej do danego użytkownika lub przygotowania oferty uwzględniającej jego potrzeby lub preferencje.

Oświadczamy, że na chwilę obecną nie profilujemy Twoich danych. Jeśli jednak zaczniemy, zostaniesz o tym uprzednio poinformowany i będziesz miał prawo nie wyrazić na to zgody.

Bardzo prosimy o uważne zapoznanie się z powyższymi informacjami. Gdy już to zrobisz, kliknij przycisk Zapoznałem się z informacją. Przejdź do serwisu.

Rozumiem

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.