Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Lublin

5 sierpnia 2009 r.
12:40
Edytuj ten wpis

Amstaff rzucił się na dwie kobiety, obie dotkliwie pogryzł

Autor: Zdjęcie autora er
0 10 A A

Należący do sąsiadki amstaf pogryzł 23-letnią mieszkankę ul. Walecznych w Lublinie i jej 18-letnią siostrę. Właścicielka trzymała psa na smyczy ale nie potrafiła nad nim zapanować.

AdBlock
Szanowny Czytelniku!
Dzięki reklamom czytasz za darmo. Prosimy o wyłączenie programu służącego do blokowania reklam (np. AdBlock).
Dziękujemy, redakcja Dziennika Wschodniego.
Kliknij tutaj, aby zaakceptować
Około godziny 23-ciej 18-letnia kobieta wyprowadziła przed blok swego psa. Zaatakował go amstaff. Agresywny pies był trzymany na smyczy przez właścicielkę. Nie miał jednak kagańca.

18-latka próbowała rozdzielić psy. Pomagała jej w tym jej 23-letnia siostra. Wówczas amstaff rzucił się na kobiety. Obydwie ugryzł. Rana u 23-latki ukazała się na tyle poważna, że kobieta została zabrana przez karetkę do szpitala.

Sprawą zajęła się policja. - Właściwe zabezpieczenie zwierząt tak, aby nikogo nie pogryzły, należy do podstawowych obowiązków ich właściciela – mówi Arkadiusz Arciszewski, z lubelskiej policji. - Za narażenie na bezpośrednie niebezpieczeństwo utraty życia albo ciężkiego uszczerbku na zdrowiu grozi kara do 5 lat pozbawienia wolności.

Komentarze 10

Najlepsze · Najnowsze
Avatar
polak / 6 sierpnia 2009 o 11:21
Male pieski pewne opieki biegajace bez smyczy badz na smyczy wyciaganej obszczekuja inne psy prowokujac je do ataku.
To jest instynkt ,ktory mozna opanowac.
Wlascicie roznej masci kundelkow reaguja na zwracana uwage przewaznie ,ze jest maly i nie gryzie. Ale prowokuje i stanowi zagrozenie w miejscach publicznych.
Przeklada to sie tez na ludzi przewaznie politykow ,prowokuje nastepnie z podwinietym ogonem szuka ratunku u swego pana.
Kundel zawinil, amstafa powiesza.
Avatar
nissan / 6 sierpnia 2009 o 07:05
Ast napisał:
i tu się mylisz!!!! Amstaff wcale nie należy do rasy uznanej za groźną i nie trzeba mieć papierów na jego posiadanie!!!!!!! Niedoinformowanym polecam lekturę : Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z 28 kwietnia 2003 r. w sprawie wykazu ras psów uznawanych za agresywne - (Dz. U. Nr 77, poz. 687). Kolejna sprawa-autor artykułu napisał:" Agresywny pies był trzymany na smyczy przez właścicielkę. Nie miał jednak kagańca." Pies prowadzony na smyczy nie musi mieć kagańca, chyba że należy do rasy psów uznawanych za agresywne i tu znów kłania sie znajomość Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji. Nie zabierajcie głosu jak się nie znacie!!! i zgadzam się z Pitbullem, ze takiego psa trzeba umieć wychować!!!!!! Sama mam Amstaffkę, bardzo dobrze ułożoną i jakoś w ciągu 10-ciu lat nie miałam z nią najmniejszego problemu. Pozdrawiam wszystkich miłośników Amstaffów i Pitbulli, najukochańszych psów na świecie!!!



Właśnie, jak to jest? Wszystkie psy dobre, spokojne i nie należy zakładać kagańca jeżeli jest na smyczy, to idiotyzm!A ten przypadek ,że właścicielka nie była w stanie go powstrzymać? Tam gdzie głupota nie zna granic powinna wkraczać kara i nie prawda jest,że psy prowadzane na smyczy nie muszą!!!!!!!!!!! bez względu jaki to jest pies duży, mały, czrny, brązowy na spacerze musi spełniać dwa warunki: ma być prowadzony na smyczy i w kagańcu, a jego prowadzący wyposazony w woreczek i łopatkę(choć nie koniecznie) do zbierania odchodów po psie! Kto spełnia takie warunki?ANO NIKT.



Właśnie, jak to jest? Wszystkie psy dobre, spokojne i nie należy zakładać kagańca jeżeli jest na smyczy, to idiotyzm!A ten przypadek ,że właścicielka nie była w stanie go powstrzymać? Tam gdzie głupota nie zna granic powinna wkraczać kara i nie prawda jest,że psy prowadzane na smyczy nie muszą!!!!!!!!!!! bez względu jaki to jest pies duży, mały, czrny, brązowy na spacerze musi spełniać dwa warunki: ma być prowadzony na smyczy i w kagańcu, a jego prowadzący wypo... rozwiń
Avatar
polak / 5 sierpnia 2009 o 22:19
Maz prawo do wlasnego zdania pod warunkiem ,ze jestes homo sapiens .To wlasnie glupota powodem tego zdarzenia.
glupota tych poszkodowanych .bo ich p[ies sprowokowal i tez nie mial kaganca.Glupota bylo wlazenie pomiedzy walczace psy zamiast pomoc wlasciciele amstafa odciadnac od psa.Glupota opiekunki amstafa bylo ,ze nie uchronila swojego psa przed agresja i nie zalozyla mu kaganca.
Rozumujac ta jak ty uwazam ,ze niektorzy ludzie nie powinni miec dzieci ,a tym bardziej psow.
Urodzic kazda moze ale wychowac na normalnego to nie obowiazek lecz odpowiedzialnosc i przewidywanie skutkow.
Chcesz kogos chronic badz odpowiedzialny i mysl bo jestes podobno czlowiekiem.
Maz prawo do wlasnego zdania pod warunkiem ,ze jestes homo sapiens .To wlasnie glupota powodem tego zdarzenia.
glupota tych poszkodowanych .bo ich p[ies sprowokowal i tez nie mial kaganca.Glupota bylo wlazenie pomiedzy walczace psy zamiast pomoc wlasciciele amstafa odciadnac od psa.Glupota opiekunki amstafa bylo ,ze nie uchronila swojego psa przed agresja i nie zalozyla mu kaganca.
Rozumujac ta jak ty uwazam ,ze niektorzy ludzie nie powinni miec dzieci ,a tym bardziej psow.
Urodzic kazda moze ale wychowac na normalnego to... rozwiń
Avatar
jon / 5 sierpnia 2009 o 21:21
ludzie chorzy umysłowo trzymają takie psy
Avatar
polak / 5 sierpnia 2009 o 18:23
Istnieje lista ras uznanych za niebezpieczne.Kryterium jest proste duzy ciezki pies nawet w zabawie moze uczynic krzywde.
Naturalny u psa instynkt dominacji i wlasnegp terytorium ,a takze ocena zagrozenia przez innego psa ,,opiekujacej? sie nim wlascicielki powoduje automatyczna reakcje.
Niektorzy ludzie uwazaja ,ze wystarczy dac jesc i wyprowadzic.
Z psami bez wzgledu na rase trzeba przebywac ,uczyc zachowan latami,a bezwzglednie w miejscach publicznych prowadzic na krotkiej smyczy.
Mam psa z tych ras,pilnuje go by inne psy luzem biegajace i nieraz atakujace go ,,przy komentarzach durnuch wlascicieli moj jest maly i nie gryzie nie wywolaly agresji. Nauczylem mojego psa ni reagowania na ataki i prowokacje innych psow.
Na spacerze jest na smyczy ze mna i olewa inne psy po prostu nie reaguje na zaczepki.
Wydaje mi sie ,ze zdarzenie swowodowal inny pies szczekaniem .Wlasciciel nie zapanowal nad masa i stalo to co sie stalo.
Poznym wieczorem i w miejscach publicznych pies powinien miec bezwzglednie kaganiec.
W przypadku upalow wychodze ze swoim psem na smyczy w teren zacieniany i nie zakladam kaganca.Pies chlodzi sie otwierajac pysk i nie w glowie mu agresja.
Istnieje lista ras uznanych za niebezpieczne.Kryterium jest proste duzy ciezki pies nawet w zabawie moze uczynic krzywde.
Naturalny u psa instynkt dominacji i wlasnegp terytorium ,a takze ocena zagrozenia przez innego psa ,,opiekujacej? sie nim wlascicielki powoduje automatyczna reakcje.
Niektorzy ludzie uwazaja ,ze wystarczy dac jesc i wyprowadzic.
Z psami bez wzgledu na rase trzeba przebywac ,uczyc zachowan latami,a bezwzglednie w miejscach publicznych prowadzic na krotkiej smyczy.
Mam psa z tych ras,pilnuje go by... rozwiń
Avatar
Ast / 5 sierpnia 2009 o 18:18
i tu się mylisz!!!! Amstaff wcale nie należy do rasy uznanej za groźną i nie trzeba mieć papierów na jego posiadanie!!!!!!! Niedoinformowanym polecam lekturę : Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z 28 kwietnia 2003 r. w sprawie wykazu ras psów uznawanych za agresywne - (Dz. U. Nr 77, poz. 687). Kolejna sprawa-autor artykułu napisał:" Agresywny pies był trzymany na smyczy przez właścicielkę. Nie miał jednak kagańca." Pies prowadzony na smyczy nie musi mieć kagańca, chyba że należy do rasy psów uznawanych za agresywne i tu znów kłania sie znajomość Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji. Nie zabierajcie głosu jak się nie znacie!!! i zgadzam się z Pitbullem, ze takiego psa trzeba umieć wychować!!!!!! Sama mam Amstaffkę, bardzo dobrze ułożoną i jakoś w ciągu 10-ciu lat nie miałam z nią najmniejszego problemu. Pozdrawiam wszystkich miłośników Amstaffów i Pitbulli, najukochańszych psów na świecie!!!
i tu się mylisz!!!! Amstaff wcale nie należy do rasy uznanej za groźną i nie trzeba mieć papierów na jego posiadanie!!!!!!! Niedoinformowanym polecam lekturę : Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z 28 kwietnia 2003 r. w sprawie wykazu ras psów uznawanych za agresywne - (Dz. U. Nr 77, poz. 687). Kolejna sprawa-autor artykułu napisał:" Agresywny pies był trzymany na smyczy przez właścicielkę. Nie miał jednak kagańca." Pies prowadzony na smyczy nie musi mieć kagańca, c... rozwiń
Avatar
Pit bull / 5 sierpnia 2009 o 16:30
Takie psy trzeba umieć wychować a nie tylko umieć dać mu jeść.Nie są to wcale grożne psy to kwestia wychowania wiem bo sam mam pit bulla skoro ktoś nie umie go wychować niech go nie kupuje pseudo hodowców jest wielu dlaczego nikt nie pisze że owczarek niemiecki albo jakies tam inne nawet mieszańce kogos pogryzly tylko glupie gadanie amstaff pit bull zabójcy głupie przekonanie głupich ludzi tyle.
Avatar
ebro / 5 sierpnia 2009 o 15:01
Amstaff rasa uznana za groźną, trzeba miec papier na jego posiadanie.
Przetrzepać d*py właścicielom wszystkich amstaffów, pittbulli i podobnych. Miasto sporo pieniezy zarobi na mandatach.
Avatar
józia / 5 sierpnia 2009 o 14:53
skoro właścicielka nie potrafiła zapanować to skierowac właścicielkę do psychitryka na badania!!! lepiej niech tam sie znajdzie zanim dojdzie do takiej tragedii jak z dzieckiem w Krakowie...
Avatar
Normalny / 5 sierpnia 2009 o 13:56
To nie jest wina psa.To wina bezmózgowców nazywających siebie miłośnikami zwierząt!
Avatar
polak / 6 sierpnia 2009 o 11:21
Male pieski pewne opieki biegajace bez smyczy badz na smyczy wyciaganej obszczekuja inne psy prowokujac je do ataku.
To jest instynkt ,ktory mozna opanowac.
Wlascicie roznej masci kundelkow reaguja na zwracana uwage przewaznie ,ze jest maly i nie gryzie. Ale prowokuje i stanowi zagrozenie w miejscach publicznych.
Przeklada to sie tez na ludzi przewaznie politykow ,prowokuje nastepnie z podwinietym ogonem szuka ratunku u swego pana.
Kundel zawinil, amstafa powiesza.
Avatar
nissan / 6 sierpnia 2009 o 07:05
Ast napisał:
i tu się mylisz!!!! Amstaff wcale nie należy do rasy uznanej za groźną i nie trzeba mieć papierów na jego posiadanie!!!!!!! Niedoinformowanym polecam lekturę : Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z 28 kwietnia 2003 r. w sprawie wykazu ras psów uznawanych za agresywne - (Dz. U. Nr 77, poz. 687). Kolejna sprawa-autor artykułu napisał:" Agresywny pies był trzymany na smyczy przez właścicielkę. Nie miał jednak kagańca." Pies prowadzony na smyczy nie musi mieć kagańca, chyba że należy do rasy psów uznawanych za agresywne i tu znów kłania sie znajomość Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji. Nie zabierajcie głosu jak się nie znacie!!! i zgadzam się z Pitbullem, ze takiego psa trzeba umieć wychować!!!!!! Sama mam Amstaffkę, bardzo dobrze ułożoną i jakoś w ciągu 10-ciu lat nie miałam z nią najmniejszego problemu. Pozdrawiam wszystkich miłośników Amstaffów i Pitbulli, najukochańszych psów na świecie!!!



Właśnie, jak to jest? Wszystkie psy dobre, spokojne i nie należy zakładać kagańca jeżeli jest na smyczy, to idiotyzm!A ten przypadek ,że właścicielka nie była w stanie go powstrzymać? Tam gdzie głupota nie zna granic powinna wkraczać kara i nie prawda jest,że psy prowadzane na smyczy nie muszą!!!!!!!!!!! bez względu jaki to jest pies duży, mały, czrny, brązowy na spacerze musi spełniać dwa warunki: ma być prowadzony na smyczy i w kagańcu, a jego prowadzący wyposazony w woreczek i łopatkę(choć nie koniecznie) do zbierania odchodów po psie! Kto spełnia takie warunki?ANO NIKT.



Właśnie, jak to jest? Wszystkie psy dobre, spokojne i nie należy zakładać kagańca jeżeli jest na smyczy, to idiotyzm!A ten przypadek ,że właścicielka nie była w stanie go powstrzymać? Tam gdzie głupota nie zna granic powinna wkraczać kara i nie prawda jest,że psy prowadzane na smyczy nie muszą!!!!!!!!!!! bez względu jaki to jest pies duży, mały, czrny, brązowy na spacerze musi spełniać dwa warunki: ma być prowadzony na smyczy i w kagańcu, a jego prowadzący wypo... rozwiń
Avatar
polak / 5 sierpnia 2009 o 22:19
Maz prawo do wlasnego zdania pod warunkiem ,ze jestes homo sapiens .To wlasnie glupota powodem tego zdarzenia.
glupota tych poszkodowanych .bo ich p[ies sprowokowal i tez nie mial kaganca.Glupota bylo wlazenie pomiedzy walczace psy zamiast pomoc wlasciciele amstafa odciadnac od psa.Glupota opiekunki amstafa bylo ,ze nie uchronila swojego psa przed agresja i nie zalozyla mu kaganca.
Rozumujac ta jak ty uwazam ,ze niektorzy ludzie nie powinni miec dzieci ,a tym bardziej psow.
Urodzic kazda moze ale wychowac na normalnego to nie obowiazek lecz odpowiedzialnosc i przewidywanie skutkow.
Chcesz kogos chronic badz odpowiedzialny i mysl bo jestes podobno czlowiekiem.
Maz prawo do wlasnego zdania pod warunkiem ,ze jestes homo sapiens .To wlasnie glupota powodem tego zdarzenia.
glupota tych poszkodowanych .bo ich p[ies sprowokowal i tez nie mial kaganca.Glupota bylo wlazenie pomiedzy walczace psy zamiast pomoc wlasciciele amstafa odciadnac od psa.Glupota opiekunki amstafa bylo ,ze nie uchronila swojego psa przed agresja i nie zalozyla mu kaganca.
Rozumujac ta jak ty uwazam ,ze niektorzy ludzie nie powinni miec dzieci ,a tym bardziej psow.
Urodzic kazda moze ale wychowac na normalnego to... rozwiń
Avatar
jon / 5 sierpnia 2009 o 21:21
ludzie chorzy umysłowo trzymają takie psy
Avatar
polak / 5 sierpnia 2009 o 18:23
Istnieje lista ras uznanych za niebezpieczne.Kryterium jest proste duzy ciezki pies nawet w zabawie moze uczynic krzywde.
Naturalny u psa instynkt dominacji i wlasnegp terytorium ,a takze ocena zagrozenia przez innego psa ,,opiekujacej? sie nim wlascicielki powoduje automatyczna reakcje.
Niektorzy ludzie uwazaja ,ze wystarczy dac jesc i wyprowadzic.
Z psami bez wzgledu na rase trzeba przebywac ,uczyc zachowan latami,a bezwzglednie w miejscach publicznych prowadzic na krotkiej smyczy.
Mam psa z tych ras,pilnuje go by inne psy luzem biegajace i nieraz atakujace go ,,przy komentarzach durnuch wlascicieli moj jest maly i nie gryzie nie wywolaly agresji. Nauczylem mojego psa ni reagowania na ataki i prowokacje innych psow.
Na spacerze jest na smyczy ze mna i olewa inne psy po prostu nie reaguje na zaczepki.
Wydaje mi sie ,ze zdarzenie swowodowal inny pies szczekaniem .Wlasciciel nie zapanowal nad masa i stalo to co sie stalo.
Poznym wieczorem i w miejscach publicznych pies powinien miec bezwzglednie kaganiec.
W przypadku upalow wychodze ze swoim psem na smyczy w teren zacieniany i nie zakladam kaganca.Pies chlodzi sie otwierajac pysk i nie w glowie mu agresja.
Istnieje lista ras uznanych za niebezpieczne.Kryterium jest proste duzy ciezki pies nawet w zabawie moze uczynic krzywde.
Naturalny u psa instynkt dominacji i wlasnegp terytorium ,a takze ocena zagrozenia przez innego psa ,,opiekujacej? sie nim wlascicielki powoduje automatyczna reakcje.
Niektorzy ludzie uwazaja ,ze wystarczy dac jesc i wyprowadzic.
Z psami bez wzgledu na rase trzeba przebywac ,uczyc zachowan latami,a bezwzglednie w miejscach publicznych prowadzic na krotkiej smyczy.
Mam psa z tych ras,pilnuje go by... rozwiń
Avatar
Ast / 5 sierpnia 2009 o 18:18
i tu się mylisz!!!! Amstaff wcale nie należy do rasy uznanej za groźną i nie trzeba mieć papierów na jego posiadanie!!!!!!! Niedoinformowanym polecam lekturę : Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z 28 kwietnia 2003 r. w sprawie wykazu ras psów uznawanych za agresywne - (Dz. U. Nr 77, poz. 687). Kolejna sprawa-autor artykułu napisał:" Agresywny pies był trzymany na smyczy przez właścicielkę. Nie miał jednak kagańca." Pies prowadzony na smyczy nie musi mieć kagańca, chyba że należy do rasy psów uznawanych za agresywne i tu znów kłania sie znajomość Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji. Nie zabierajcie głosu jak się nie znacie!!! i zgadzam się z Pitbullem, ze takiego psa trzeba umieć wychować!!!!!! Sama mam Amstaffkę, bardzo dobrze ułożoną i jakoś w ciągu 10-ciu lat nie miałam z nią najmniejszego problemu. Pozdrawiam wszystkich miłośników Amstaffów i Pitbulli, najukochańszych psów na świecie!!!
i tu się mylisz!!!! Amstaff wcale nie należy do rasy uznanej za groźną i nie trzeba mieć papierów na jego posiadanie!!!!!!! Niedoinformowanym polecam lekturę : Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z 28 kwietnia 2003 r. w sprawie wykazu ras psów uznawanych za agresywne - (Dz. U. Nr 77, poz. 687). Kolejna sprawa-autor artykułu napisał:" Agresywny pies był trzymany na smyczy przez właścicielkę. Nie miał jednak kagańca." Pies prowadzony na smyczy nie musi mieć kagańca, c... rozwiń
Avatar
Pit bull / 5 sierpnia 2009 o 16:30
Takie psy trzeba umieć wychować a nie tylko umieć dać mu jeść.Nie są to wcale grożne psy to kwestia wychowania wiem bo sam mam pit bulla skoro ktoś nie umie go wychować niech go nie kupuje pseudo hodowców jest wielu dlaczego nikt nie pisze że owczarek niemiecki albo jakies tam inne nawet mieszańce kogos pogryzly tylko glupie gadanie amstaff pit bull zabójcy głupie przekonanie głupich ludzi tyle.
Avatar
ebro / 5 sierpnia 2009 o 15:01
Amstaff rasa uznana za groźną, trzeba miec papier na jego posiadanie.
Przetrzepać d*py właścicielom wszystkich amstaffów, pittbulli i podobnych. Miasto sporo pieniezy zarobi na mandatach.
Avatar
józia / 5 sierpnia 2009 o 14:53
skoro właścicielka nie potrafiła zapanować to skierowac właścicielkę do psychitryka na badania!!! lepiej niech tam sie znajdzie zanim dojdzie do takiej tragedii jak z dzieckiem w Krakowie...
Avatar
Normalny / 5 sierpnia 2009 o 13:56
To nie jest wina psa.To wina bezmózgowców nazywających siebie miłośnikami zwierząt!
Zobacz wszystkie komentarze 10

Skomentuj

Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:
Twój komentarz został dodany

Pozostałe informacje

Pożar drewnianego domu. Znaleziono ciało kobiety

Pożar drewnianego domu. Znaleziono ciało kobiety 1 0

Policjanci ustalają okoliczności tragicznego pożaru, do jakiego doszło w niedzielę około godz. 3.30 w miejscowości Kaliłów (pow. bialski).

Zbierali plastikowe butelki, dostali drzewko do posadzenia przy szkole
galeria

Zbierali plastikowe butelki, dostali drzewko do posadzenia przy szkole 1 0

To jeszcze nie finał, ale uczniowie ze Szkoły Podstawowej w Karmanowicach mogą poczuć się zwycięzcami. Zebrali tyle plastikowych butelek, że w całej ich gminie zrobiło się czysto. Postawę szkolnej społeczności docenili organizatorzy akcji „Drzewko za butelkę”.

Olimpia – Huragan 0:2. Grała bialska klasa okręgowa

Olimpia – Huragan 0:2. Grała bialska klasa okręgowa 0 0

BIALSKOPODLASKA KLASA OKRĘGOWA Kujawiak Stanin, LZS Dobryń i Bizon Jeleniec nie składają broni w walce o utrzymanie. Tylko Niwa Łomazy zdecydowanie odstaje

Prawo użytkowania wieczystego zniknie na wieki. Skorzystać może nawet 1,5 mln Polaków
film

Prawo użytkowania wieczystego zniknie na wieki. Skorzystać może nawet 1,5 mln Polaków 3 7

Nawet 1,5 mln Polaków może się stać właścicielami nieruchomości, na których stoją ich domy i bloki. Rząd chce zlikwidować prawo użytkowania wieczystego i zastąpić je prawem własności. Za przekształcenie trzeba będzie zapłacić. Zmiany obejmą także grunty komercyjne, o ile zgodzi się na to Komisja Europejska.

Lublin: Rowerzysta potrącony na ul. Jana Pawła II, wypadek na rondzie Mohyły

Lublin: Rowerzysta potrącony na ul. Jana Pawła II, wypadek na rondzie Mohyły 3 9

Rowerzysta został przewieziony do szpitala po potrąceniu na skrzyżowaniu ul. Jana Pawła II z Nadbystrzycką w Lublinie.

Elektryczna rewolucja w Baranowie

Elektryczna rewolucja w Baranowie 6 1

Koniec z „drutami” wiszącymi nad dachami domów. Jeszcze w tym roku prąd do domów przy pięciu ulicach w Baranowie dostarczą przewody wkopane w ziemię. Do końca sierpnia przebudowane zostaną w ten sposób ponad dwa kilometry sieci elektroenergetycznej niskiego napięcia.

Rodzice niepełnosprawnych: "Zawieszamy protest po 40 dniach walki, pogardy i upokorzeń ze strony rządu"
film

Rodzice niepełnosprawnych: "Zawieszamy protest po 40 dniach walki, pogardy i upokorzeń ze strony rządu" 0 15

Rodzice i opiekunowie niepełnosprawnych zawiesili protest po 40 dniach i wraz ze swoimi dziećmi opuścili budynek Sejmu.

Pogoda na poniedziałek i kolejne dni. Będzie gorąco
film

Pogoda na poniedziałek i kolejne dni. Będzie gorąco 4 0

Sprawdź prognozę pogody na poniedziałek 28 maja i następne dni dla woj. lubelskiego.

Prezydent i starosta dostaną po kieszeni. Ile stracą samorządowcy z pow. puławskiego?

Prezydent i starosta dostaną po kieszeni. Ile stracą samorządowcy z pow. puławskiego? 4 6

Od lipca spadnie wynagrodzenie prezydenta Puław oraz jego zastępców. Mniej zarobi także starosta puławski, wicestarosta, członkowie zarządu powiatu, burmistrzowie Nałęczowa i Kazimierza Dolnego, wójtowie wszystkich gmin oraz ich zastępcy.

Rzeszów Rockets – Tytani Lublin 10:29. Rozkręcali się powoli

Rzeszów Rockets – Tytani Lublin 10:29. Rozkręcali się powoli 0 1

II liga futbolu amerykańskiego Tytani Lublin pokonali Rzeszów Rockets i z dużą przewagą liderują rozgrywkom

Pomoc i motywacja. Spotkanie z artystą i zbiórka dla małego Dawidka

Pomoc i motywacja. Spotkanie z artystą i zbiórka dla małego Dawidka 0 0

Mariusz Kędzierski, niepełnosprawny artysta i mówca motywacyjny był w sobotę gościem specjalnym charytatywnej konferencji zorganizowanej przez Fundację W Dobrych Rękach wspólnie z Centrum Pozytywnych Przemian.

Były wójt Piszczaca w radzie powiatu bialskiego

Były wójt Piszczaca w radzie powiatu bialskiego 0 0

Rada powiatu bialskiego ma nowego radnego. To Jan Kurowski, w przeszłości wieloletni wójt gminy Piszczac. Zastąpił zmarłego niedawno Jana Bajkowskiego z SLD.

Chełm: Przystań dla ludzi z problemami

Chełm: Przystań dla ludzi z problemami 1 1

Miasto Chełm podpisało umowę z miejscowym Stowarzyszeniem Integracji Rodzin „Przystań” na realizację zadania z zakresu zdrowia publicznego pn. „Prowadzenie punktu konsultacyjnego udzielającego pomocy psychospołecznej i prawnej osobom uzależnionym lub zagrożonym uzależnieniem od substancji psychoaktywnych oraz członkom ich rodzin.”

ASF. Nie wszystkim rolnikom wypłacono pieniądze

ASF. Nie wszystkim rolnikom wypłacono pieniądze 0 3

Ministerstwo rolnictwa obiecywało że rolnicy poszkodowani w związku z ASF do 15 maja dostaną rekompensaty i odszkodowania za wybite świnie. Jednak wciąż wielu z nich nie dostało pieniędzy.

Powstaje nowy przystanek kolejowy w Lublinie. Pociągi wrócą na trasę Nałęczów-Puławy-Dęblin
film

Powstaje nowy przystanek kolejowy w Lublinie. Pociągi wrócą na trasę Nałęczów-Puławy-Dęblin 35 9

Zaczęła się budowa nowego przystanku kolejowego Lublin Zachód na wysokości Czubów. Rozpoczęły się też przymiarki do nowego rozkładu jazdy, który wejdzie w życie w grudniu. Wtedy pociągi mają wrócić z wygnania, gotowy powinien być też nowy przystanek wraz z przejściem podziemnym

ALARM24

Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!

Najczęściej czytane

Dzisiaj · Tydzień · Wideo · Premium
Uwaga czytelniku!
Nie teraz Przeczytaj i wyraź zgodę

Informujemy, że w dniu 25 maja 2018 r. na terenie całej Unii Europejskiej, w tym także w Polsce, wejdzie w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. W związku z tym chcielibyśmy Ci przekazać kilka informacji na temat zasad przetwarzania Twoich danych osobowych.

Rozumiem

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.