piątek, 18 sierpnia 2017 r.

Lublin

Bank zamknął swoją jedyną placówkę w Lublinie. To efekt strategii

Dodano: 3 lutego 2016, 18:00
Autor: ask

Citi Handlowy informuje, że zamknięcie oddziału w Lublinie to konsekwencja ogłoszonej trzy lata temu strategii, fot. Wojciech Nieśpiałowski
Citi Handlowy informuje, że zamknięcie oddziału w Lublinie to konsekwencja ogłoszonej trzy lata temu strategii, fot. Wojciech Nieśpiałowski

Citi Handlowy zamknął swoją placówkę u zbiegu Krakowskiego Przedmieścia i ul. Wieniawskiej w Lublinie. Klienci mogą kontaktować się ze swoim bankiem już tylko zdalnie.

– Jestem bardzo zaskoczona decyzją o zamknięciu jedynego w Lublinie oddziału. Nie wiem, co mam teraz robić. Co miesiąc chodziłam tam i wypłacałam pieniądze. Panie chętnie pomagały mi w różnych zleceniach. Teraz zostałam zostawiona sama sobie – denerwuje się czytelniczka, która powiadomiła nas o swoim problemie.

Bank informuje, że zamknięcie oddziału w Lublinie to konsekwencja ogłoszonej trzy lata temu strategii budowy Bankowego Ekosystemu Smart i rozwoju sieci placówek Smart zastępujących tradycyjne oddziały w dziewięciu największych miastach w Polsce.

– Genezą do zmiany strategii obsługi jest zmiana zachowań klientów banku – informuje Dorota Szostek-Rustecka, dyrektor biura prasowego Citi Handlowy. – Dzisiaj ponad 98 proc. transakcji klienci realizują zdalnie: z wykorzystaniem kanałów online, mobile i telefonicznych. W ślad za tym bank rezygnuje z prowadzenia oddziałów tradycyjnych, które są rzadko odwiedzane przez klientów i tworzy placówki Smart tam, gdzie klienci banku dokonują najwięcej transakcji m.in. w galeriach handlowych.

Takiej możliwości w Lublinie jednak nie będzie. Przynajmniej na razie.

Klienci z Lublina od teraz mogą realizować swoje zlecenia wyłącznie poprzez bankowość internetową (www.citibankonline.pl oraz stronę internetową www.citihandlowy.pl) lub dzięki bankowości mobilnej zapewniającej dostęp do rachunku osobistego, karty kredytowej oraz lokat i depozytów.

– Pozostaje też tradycyjna forma bankowości telefonicznej CitiPhone (22 – 692 24 84 lub 801 32 2484) oraz CitiPhone Mikroprzedsiębiorstwa (22 – 692 29 00 lub 801 33 44 33) – tłumaczy Dorota Szostek-Rustecka.

– W CitiPhone istnieje możliwość nie tylko realizacji bankowych zleceń, ale także otrzymania informacji i zamówienia dodatkowych produktów, rezygnacji z nich, a także zamknięcia konta.
Pracownicy banku podkreślają też, że klienci mogą wciąż korzystać też ze wszystkich bankomatów i wpłatomatów sieci Euronet.

SONDA
Liczba głosów: 350

Czy zdarza ci się jeszcze korzystać ze stacjonarnych oddziałów banków?

70.29 %
Tak
29.71 %
Nie
Czytaj więcej o: Citibank Handlowy
crx
KPNowiec
michał
(12) komentarzy

Skomentuj

avatar
Komentujesz jako Gość (Zaloguj się)

Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:

Ostatnie komentarze

crx
crx (4 lutego 2016 o 08:38) 0
Zaloguj się, aby oddać głos

   Jestem klientem tego banku od prawie 15 lat i korzystam ze zdalnej obsługi konta , ale nie spodziewałem się ,że zdecydują sie na likwidację skromnego oddział w prawie 600 tysięczne aglomeracji jaką stanowi Lublin z satelickimi miastami. To żałosne zwłaszcza ,że robi to globalny bank z ponad 200 letnim doświadczeniem , który "budował" amerykę północną. Myslę że ktoś pójdzie po rozum do głowy i zostwi paru pracowników z wpłatomatem, bo nie każdemu klientowi takie załatwianie swoich spraw odpowiada, zwłaszcza ,gdy w grę wchodzą jego oszczędności. Wydaje sie ,że jest to nadgorliwość pracujących tam polskich sługusów, a idąc tym tropem to Warszawa też może być tak obsługiwana z pozycji np. Berlina lub Hamburga czy innego punktu na świecie. 

No to jedna "rozrywka" na mapie tego kraiku mynadżyrom łotpadnie !!! A takie fajne mieli wiczory i puranki w Lublinie ...;-)))

Rozwiń
KPNowiec
KPNowiec (4 lutego 2016 o 01:55) 0
Zaloguj się, aby oddać głos

I co na to Żuk?

Rozwiń
michał
michał (4 lutego 2016 o 00:26) 0
Zaloguj się, aby oddać głos

kto w dzisiejszych czasach spłaca kartę we wpłatomacie............to jest chore i archaiczne

Nie lepiej założyć sobie cąłkiem darmowe konto w jakimś pierwszym lepszym banku i wpłacać pzrelewm na rachunek bezpośrednio ile mniej zachodu i nerwów co wy z tymi wpłatomatami........

Rozwiń
Jurand
Jurand (3 lutego 2016 o 23:40) 0
Zaloguj się, aby oddać głos

   Jestem klientem tego banku od prawie 15 lat i korzystam ze zdalnej obsługi konta , ale nie spodziewałem się ,że zdecydują sie na likwidację skromnego oddział w prawie 600 tysięczne aglomeracji jaką stanowi Lublin z satelickimi miastami. To żałosne zwłaszcza ,że robi to globalny bank z ponad 200 letnim doświadczeniem , który "budował" amerykę północną. Myslę że ktoś pójdzie po rozum do głowy i zostwi paru pracowników z wpłatomatem, bo nie każdemu klientowi takie załatwianie swoich spraw odpowiada, zwłaszcza ,gdy w grę wchodzą jego oszczędności. Wydaje sie ,że jest to nadgorliwość pracujących tam polskich sługusów, a idąc tym tropem to Warszawa też może być tak obsługiwana z pozycji np. Berlina lub Hamburga czy innego punktu na świecie. 

Rozwiń
Gość
Gość (3 lutego 2016 o 21:44) 0
Zaloguj się, aby oddać głos
Szkoda, że nie zostawili chociaż wpłatomatu Citibanku. Prawdopodobnie comiesięczna spłata karty kredytowej we wpłatomatach Euronetu będzie się wiązała z dodatkową opłatą. Faktycznie - nie pozostanie nic innego jak powoli spłacić zadłużenie na karcie i rozwieść się z takim "narzeczonym na odległość" ;-(((
Rozwiń
Zobacz wszystkie komentarze (12)

Pozostałe informacje

18-20 sierpnia
komentarze (0)0
polubienia (1)1
17-08-2017

18-20 sierpnia

Alarm 24
Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!