piątek, 20 października 2017 r.

Lublin

Bank zamknął swoją jedyną placówkę w Lublinie. To efekt strategii

Dodano: 3 lutego 2016, 18:00
Autor: ask

Citi Handlowy informuje, że zamknięcie oddziału w Lublinie to konsekwencja ogłoszonej trzy lata temu strategii, fot. Wojciech Nieśpiałowski
Citi Handlowy informuje, że zamknięcie oddziału w Lublinie to konsekwencja ogłoszonej trzy lata temu strategii, fot. Wojciech Nieśpiałowski

Citi Handlowy zamknął swoją placówkę u zbiegu Krakowskiego Przedmieścia i ul. Wieniawskiej w Lublinie. Klienci mogą kontaktować się ze swoim bankiem już tylko zdalnie.

– Jestem bardzo zaskoczona decyzją o zamknięciu jedynego w Lublinie oddziału. Nie wiem, co mam teraz robić. Co miesiąc chodziłam tam i wypłacałam pieniądze. Panie chętnie pomagały mi w różnych zleceniach. Teraz zostałam zostawiona sama sobie – denerwuje się czytelniczka, która powiadomiła nas o swoim problemie.

Bank informuje, że zamknięcie oddziału w Lublinie to konsekwencja ogłoszonej trzy lata temu strategii budowy Bankowego Ekosystemu Smart i rozwoju sieci placówek Smart zastępujących tradycyjne oddziały w dziewięciu największych miastach w Polsce.

– Genezą do zmiany strategii obsługi jest zmiana zachowań klientów banku – informuje Dorota Szostek-Rustecka, dyrektor biura prasowego Citi Handlowy. – Dzisiaj ponad 98 proc. transakcji klienci realizują zdalnie: z wykorzystaniem kanałów online, mobile i telefonicznych. W ślad za tym bank rezygnuje z prowadzenia oddziałów tradycyjnych, które są rzadko odwiedzane przez klientów i tworzy placówki Smart tam, gdzie klienci banku dokonują najwięcej transakcji m.in. w galeriach handlowych.

Takiej możliwości w Lublinie jednak nie będzie. Przynajmniej na razie.

Klienci z Lublina od teraz mogą realizować swoje zlecenia wyłącznie poprzez bankowość internetową (www.citibankonline.pl oraz stronę internetową www.citihandlowy.pl) lub dzięki bankowości mobilnej zapewniającej dostęp do rachunku osobistego, karty kredytowej oraz lokat i depozytów.

– Pozostaje też tradycyjna forma bankowości telefonicznej CitiPhone (22 – 692 24 84 lub 801 32 2484) oraz CitiPhone Mikroprzedsiębiorstwa (22 – 692 29 00 lub 801 33 44 33) – tłumaczy Dorota Szostek-Rustecka.

– W CitiPhone istnieje możliwość nie tylko realizacji bankowych zleceń, ale także otrzymania informacji i zamówienia dodatkowych produktów, rezygnacji z nich, a także zamknięcia konta.
Pracownicy banku podkreślają też, że klienci mogą wciąż korzystać też ze wszystkich bankomatów i wpłatomatów sieci Euronet.

SONDA
Liczba głosów: 350

Czy zdarza ci się jeszcze korzystać ze stacjonarnych oddziałów banków?

70.29 %
Tak
29.71 %
Nie
Czytaj więcej o: Citibank Handlowy
Użytkownik niezarejestrowany
crx
KPNowiec
(13) komentarzy

Skomentuj

avatar
Komentujesz jako Gość (Zaloguj się)

Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:

Ostatnie komentarze

Gość
Gość (22 sierpnia 2017 o 12:54) 0
Zaloguj się, aby oddać głos
zmieniam bank. To przegięcie!
Rozwiń
crx
crx (4 lutego 2016 o 08:38) 0
Zaloguj się, aby oddać głos

   Jestem klientem tego banku od prawie 15 lat i korzystam ze zdalnej obsługi konta , ale nie spodziewałem się ,że zdecydują sie na likwidację skromnego oddział w prawie 600 tysięczne aglomeracji jaką stanowi Lublin z satelickimi miastami. To żałosne zwłaszcza ,że robi to globalny bank z ponad 200 letnim doświadczeniem , który "budował" amerykę północną. Myslę że ktoś pójdzie po rozum do głowy i zostwi paru pracowników z wpłatomatem, bo nie każdemu klientowi takie załatwianie swoich spraw odpowiada, zwłaszcza ,gdy w grę wchodzą jego oszczędności. Wydaje sie ,że jest to nadgorliwość pracujących tam polskich sługusów, a idąc tym tropem to Warszawa też może być tak obsługiwana z pozycji np. Berlina lub Hamburga czy innego punktu na świecie. 

No to jedna "rozrywka" na mapie tego kraiku mynadżyrom łotpadnie !!! A takie fajne mieli wiczory i puranki w Lublinie ...;-)))

Rozwiń
KPNowiec
KPNowiec (4 lutego 2016 o 01:55) 0
Zaloguj się, aby oddać głos

I co na to Żuk?

Rozwiń
michał
michał (4 lutego 2016 o 00:26) 0
Zaloguj się, aby oddać głos

kto w dzisiejszych czasach spłaca kartę we wpłatomacie............to jest chore i archaiczne

Nie lepiej założyć sobie cąłkiem darmowe konto w jakimś pierwszym lepszym banku i wpłacać pzrelewm na rachunek bezpośrednio ile mniej zachodu i nerwów co wy z tymi wpłatomatami........

Rozwiń
Jurand
Jurand (3 lutego 2016 o 23:40) 0
Zaloguj się, aby oddać głos

   Jestem klientem tego banku od prawie 15 lat i korzystam ze zdalnej obsługi konta , ale nie spodziewałem się ,że zdecydują sie na likwidację skromnego oddział w prawie 600 tysięczne aglomeracji jaką stanowi Lublin z satelickimi miastami. To żałosne zwłaszcza ,że robi to globalny bank z ponad 200 letnim doświadczeniem , który "budował" amerykę północną. Myslę że ktoś pójdzie po rozum do głowy i zostwi paru pracowników z wpłatomatem, bo nie każdemu klientowi takie załatwianie swoich spraw odpowiada, zwłaszcza ,gdy w grę wchodzą jego oszczędności. Wydaje sie ,że jest to nadgorliwość pracujących tam polskich sługusów, a idąc tym tropem to Warszawa też może być tak obsługiwana z pozycji np. Berlina lub Hamburga czy innego punktu na świecie. 

Rozwiń
Zobacz wszystkie komentarze (13)

Pozostałe informacje

Alarm 24
Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!