Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Lublin

16 grudnia 2009 r.
20:39
Edytuj ten wpis

Będą pieniądze na zasiłki dla najuboższych

Autor: Zdjęcie autora (drs)
0 10 A A

Znalazły się pieniądze na wypłatę zasiłków rodzinnych i świadczeń alimentacyjnych.

AdBlock
Szanowny Czytelniku!
Dzięki reklamom czytasz za darmo. Prosimy o wyłączenie programu służącego do blokowania reklam (np. AdBlock).
Dziękujemy, redakcja Dziennika Wschodniego.
Kliknij tutaj, aby zaakceptować
– Otrzymaliśmy decyzję ministra finansów o przyznaniu 15,5 mln zł na ten cel. Pieniądze trafią do nas jeszcze w tym tygodniu, przekażemy je gminom według złożonego przez nie zapotrzebowania – zapowiada Rafał Przech z Lubelskiego Urzędu Wojewódzkiego.

Dzięki temu pieniądze już wkrótce trafią do potrzebujących. Formalnie o żadnych opóźnieniach mówić nie można, bo czas na wypłatę zasiłków samorządy mają do końca miesiąca. Jednak wiele osób oczekiwało, że zasiłki – tak jak przeważnie – dostaną ze znacznym wyprzedzeniem.

Komentarze 10

Najlepsze · Najnowsze
Avatar
pan kotek / 17 grudnia 2009 o 14:29
NET napisał:
Pan kotek ...był chory i mu nie przeszło, więc gada głupoty.
1. Wielodzietność - to nie zawsze patologia - dzięki tym odważnym rodzicom człowieku będzie komu na nas pracować, bo dzisiejszy młody człowiek ma w głowie tylko karierę i stać mnie czy nie stać - i jak zdecyduje się na jednego skrzywionego dzieciaka, to już wiele - społeczeństwo się starzeje i to mocno.
2. Wielu rodziców pracuje, ale ponieważ nasz kraj oferuje zarobki nieadekwatne do możliwości nawet samych opłat, to kogo winisz??? Wykształcony człowiek chodzi od drzwi do drzwi i proponuje mu się pracę za 1300 brutto, a samo mieszkanie miesięcznie kosztuje go 560 zł plus opłaty, a jeśli jeszcze kupił je na kredyt?????
3. MOPR nie chce pomagać porządnym rodzinom, które starają się sobie radzić, pracują, wychowują dzieci ucząc, że tylko pracą coś osiągnął, bo pierwszeństwo mają patologie i bezrobotni!!!! Moi rodzice starali się o jakąś pomoc w opłatach mieszkania chociaż, ale cóż, tato nie pije, oboje pracują, nie awanturują się, dbają o dzieci.... jak stracą mieszkanie i będzie nakaz eksmisji , to powiedzą o nich w TV, że z 6 dzieci zostali wyrzuceni.

Wiesz, lepiej, aby porządne rodziny wychowały 6-8 dzieci, na dobrych, porządnych ludzi, niż 6-8 małżeństw wychowało po jednym egoiście, zupełnie niewrażliwym i nie potrafiącym zrozumieć innych, do których należysz.
U mnie wychowuje się nas 8, kończymy po kolei szkoły, studia, wszyscy myślimy o pracy, na zakichane zasiłki i pomoc socjalną nie liczymy, bo odmawia sie ich porządnym rodzinom, mimo iż ich dochody ich kwalifikują.
Przemyśl to jeszcze Kocie.


Przeczytaj to co napisałeś i to co ja napisałem. Później przeczytaj jeszcze raz i jeszcze raz aż zauważysz że napisaliśmy to samo tylko że innymi słowami. Nie mam nic przeciwko wielodzietności - jeżeli kogoś na to stać. Patologią jest narobienie dzieci i zrobienie sobie z nich stałego źródła dochodu w postaci zasiłków, przez kogoś kogo nie stać na utrzymanie nawet siebie samego.


Przeczytaj to co napisałeś i to co ja napisałem. Później przeczytaj jeszcze raz i jeszcze raz aż zauważysz że napisaliśmy to samo tylko że innymi słowami. Nie mam nic przeciwko wielodzietności - jeżeli kogoś na to stać. Patologią jest narobienie dzieci i zrobienie sobie z nich stałego źródła dochodu w postaci zasiłków, przez kogoś kogo nie stać na utrzymanie nawet siebie samego. rozwiń
Avatar
Gość / 17 grudnia 2009 o 14:28
Mają czas do końca miesiąca.... W Zamościu ludzie nie dostali zasiłków już w listopadzie, żyją na kreskę, a w święta, to może chleb uda im się jakoś na stół zdobyć.
Rodzina, która ma nawet 3 dzieci, ale oboje pracują fizycznie, oboje mają najniższą krajową, bo z pracą lepiej płatną jest krucho, wynajmują mieszkanie lub spłacają kredyt ma ogromne problemy z przetrwaniem do następnej wypłaty.
Owszem, fajnie byłoby , gdyby można było pozbyć się zasiłków itp, ale to mogłoby nastąpić tylko wtedy, kiedy każdy miałby dostęp do dobrze płatnej pracy, dzięki której byłby w stanie zaspokoić wszystkie potrzeby rodziny.
Dodam jeszcze, e my jesteśmy i tak daleko w tyle jeśli chodzi o pomoc socjalną i wsparcie rodzin w porównaniu do innych krajów. W Anglii za urodzenie dziecka dostaje się od królowej równowartość 10 tys. becikowego, więc o czym mówimy... Ale oni już się boją, Polacy mocno podnoszą im statystyki wieku w Anglii, bo ich społeczeństwo się mocno starzeje, Włosi zastanawiają sie co będzie dalej, rodzice + 1 dziecko to standard i moda, a ktoś musi odkładać te składki.... ale co tam.
Mają czas do końca miesiąca.... W Zamościu ludzie nie dostali zasiłków już w listopadzie, żyją na kreskę, a w święta, to może chleb uda im się jakoś na stół zdobyć.
Rodzina, która ma nawet 3 dzieci, ale oboje pracują fizycznie, oboje mają najniższą krajową, bo z pracą lepiej płatną jest krucho, wynajmują mieszkanie lub spłacają kredyt ma ogromne problemy z przetrwaniem do następnej wypłaty.
Owszem, fajnie byłoby , gdyby można było pozbyć się zasiłków itp, ale to mogłoby nastąpić tylko wtedy, kiedy każdy miałby dostęp do dobrze p... rozwiń
Avatar
NET / 17 grudnia 2009 o 14:17
Pan kotek ...był chory i mu nie przeszło, więc gada głupoty.
1. Wielodzietność - to nie zawsze patologia - dzięki tym odważnym rodzicom człowieku będzie komu na nas pracować, bo dzisiejszy młody człowiek ma w głowie tylko karierę i stać mnie czy nie stać - i jak zdecyduje się na jednego skrzywionego dzieciaka, to już wiele - społeczeństwo się starzeje i to mocno.
2. Wielu rodziców pracuje, ale ponieważ nasz kraj oferuje zarobki nieadekwatne do możliwości nawet samych opłat, to kogo winisz??? Wykształcony człowiek chodzi od drzwi do drzwi i proponuje mu się pracę za 1300 brutto, a samo mieszkanie miesięcznie kosztuje go 560 zł plus opłaty, a jeśli jeszcze kupił je na kredyt?????
3. MOPR nie chce pomagać porządnym rodzinom, które starają się sobie radzić, pracują, wychowują dzieci ucząc, że tylko pracą coś osiągnął, bo pierwszeństwo mają patologie i bezrobotni!!!! Moi rodzice starali się o jakąś pomoc w opłatach mieszkania chociaż, ale cóż, tato nie pije, oboje pracują, nie awanturują się, dbają o dzieci.... jak stracą mieszkanie i będzie nakaz eksmisji , to powiedzą o nich w TV, że z 6 dzieci zostali wyrzuceni.

Wiesz, lepiej, aby porządne rodziny wychowały 6-8 dzieci, na dobrych, porządnych ludzi, niż 6-8 małżeństw wychowało po jednym egoiście, zupełnie niewrażliwym i nie potrafiącym zrozumieć innych, do których należysz.
U mnie wychowuje się nas 8, kończymy po kolei szkoły, studia, wszyscy myślimy o pracy, na zakichane zasiłki i pomoc socjalną nie liczymy, bo odmawia sie ich porządnym rodzinom, mimo iż ich dochody ich kwalifikują.
Przemyśl to jeszcze Kocie.
Pan kotek ...był chory i mu nie przeszło, więc gada głupoty.
1. Wielodzietność - to nie zawsze patologia - dzięki tym odważnym rodzicom człowieku będzie komu na nas pracować, bo dzisiejszy młody człowiek ma w głowie tylko karierę i stać mnie czy nie stać - i jak zdecyduje się na jednego skrzywionego dzieciaka, to już wiele - społeczeństwo się starzeje i to mocno.
2. Wielu rodziców pracuje, ale ponieważ nasz kraj oferuje zarobki nieadekwatne do możliwości nawet samych opłat, to kogo winisz??? Wykształcony człowiek chodzi od drzwi ... rozwiń
Avatar
pan kotek / 17 grudnia 2009 o 13:26
Gość napisał:
[size=2]patologia to nfz zus krus sejmsenat i biurokrancja tego kraju nasza forsa idzie w błoto! więc nie wstawiaj kitu że dzieci są czemuś winne bo nie prosiły się na ten popieprzony świat i mają prawo godnie żyć a te ochłapy które dostają oddać posłom żeby urządzili sobie święta-prezent za bezrobocie i naszą bidę!!![/size]

Jakie dzieci ? Co za chory tok rozumowania, ja nic nie mam do dzieci. Winni są wyłącznie dorośli, bo normalny człowiek jak chce założyć rodzinę i mieć dzieci - proszę bardzo - ale musi być go na to stać. A jeżeli dziecko jest wynikiem "błędu" to za ten błąd niech płacą sami zainteresowani a nie ja z moich podatków. Niepełnosprawni to zaledwie kilkanaście procent klientów MOPR. Reszta to obiboki którym nie chce się pracować.

Jakie dzieci ? Co za chory tok rozumowania, ja nic nie mam do dzieci. Winni są wyłącznie dorośli, bo normalny człowiek jak chce założyć rodzinę i mieć dzieci - proszę bardzo - ale musi być go na to stać. A jeżeli dziecko jest wynikiem "błędu" to za ten błąd niech płacą sami zainteresowani a nie ja z moich podatków. Niepełnosprawni to zaledwie kilkanaście procent klientów MOPR. Reszta to obiboki którym nie chce się pracować. rozwiń
Avatar
Gość / 17 grudnia 2009 o 13:13
pan kotek napisał:
Widzę że nic nie zrozumiałeś/łaś z mojego postu. Tak się składa że kiedyś pracowałem w MOPR i miałem z ta patologią do czynienia na co dzień. To są często wielopokoleniowe rodziny w których nikt nigdy nie pracował, babka żyła z zasiłków, matka żyła z zasiłków i córka też żyje z zasiłków. Bo im się należy i basta. Taki nierób nie pójdzie do pracy za 1000 zł bo tyle wyszarpie na siebie i dzieci co miesiąc w postaci zasiłków, dodatków, posiłków, zapomóg, pomocy rzeczowej itd.



masz rację, do tego zabrać zasiłki alimentacyjne, to nie podatnicy piep..... mamuśkę, mamuśka sama dobrowolnie dawała nieodpowiedzialnemu facetowi to teraz ma, niech zapieprza na swoje dzieci.



masz rację, do tego zabrać zasiłki alimentacyjne, to nie podatnicy piep..... mamuśkę, mamuśka sama dobrowolnie dawała nieodpowiedzialnemu facetowi to teraz ma, niech zapieprza na swoje dzieci. rozwiń
Avatar
Gość / 17 grudnia 2009 o 13:01
[size=2]patologia to nfz zus krus sejmsenat i biurokrancja tego kraju nasza forsa idzie w błoto! więc nie wstawiaj kitu że dzieci są czemuś winne bo nie prosiły się na ten popieprzony świat i mają prawo godnie żyć a te ochłapy które dostają oddać posłom żeby urządzili sobie święta-prezent za bezrobocie i naszą bidę!!![/size]
Avatar
Msta / 17 grudnia 2009 o 10:25
ja również korzystam z zasiłku rodzinnego i nie uważam się za jakąś patologie! po pierwsze pracowałam, zaszłam w ciąże, urodziłam dziecko i w związku z niskim dochodem jaki miałam otrzymuję teraz zasiłek rodzinny w wysokości 70 zł! zawsze mam za to paczkę pieluch! i nie wydaje mi się żebym za taką kwotę mogła przeżyć! i nie żyje tylko i wyłącznie z tego zasiłku! więc nie wrzucaj wszystkich w jeden worek!
Avatar
pan kotek / 17 grudnia 2009 o 08:47
Gość napisał:
ciekawe jak baba sama robi dzieci dzieworództwo?
[size=2]znalazł sie obrońca państwowej kasy odczep sie od dzieci zajmij sie marnowaniem pieniędzy na posłów i biurokracje!!![/size]

Widzę że nic nie zrozumiałeś/łaś z mojego postu. Tak się składa że kiedyś pracowałem w MOPR i miałem z ta patologią do czynienia na co dzień. To są często wielopokoleniowe rodziny w których nikt nigdy nie pracował, babka żyła z zasiłków, matka żyła z zasiłków i córka też żyje z zasiłków. Bo im się należy i basta. Taki nierób nie pójdzie do pracy za 1000 zł bo tyle wyszarpie na siebie i dzieci co miesiąc w postaci zasiłków, dodatków, posiłków, zapomóg, pomocy rzeczowej itd.

Widzę że nic nie zrozumiałeś/łaś z mojego postu. Tak się składa że kiedyś pracowałem w MOPR i miałem z ta patologią do czynienia na co dzień. To są często wielopokoleniowe rodziny w których nikt nigdy nie pracował, babka żyła z zasiłków, matka żyła z zasiłków i córka też żyje z zasiłków. Bo im się należy i basta. Taki nierób nie pójdzie do pracy za 1000 zł bo tyle wyszarpie na siebie i dzieci co miesiąc w postaci zasiłków, dodatków, posiłków, zapomóg, pomocy rzeczowej itd. rozwiń
Avatar
Gość / 17 grudnia 2009 o 08:39
ciekawe jak baba sama robi dzieci dzieworództwo?
[size=2]znalazł sie obrońca państwowej kasy odczep sie od dzieci zajmij sie marnowaniem pieniędzy na posłów i biurokracje!!![/size]
Avatar
pan kotek / 17 grudnia 2009 o 08:31
Banda życiowych nieudaczników. Wzięli by się do roboty a nie tylko z łapą wyciągniętą po państwowe /czyt. z podatków nas normalnie pracujących/ pieniądze. Rozumiem niepełnosprawnych, chorych. Ale zdrowa bezrobotna baba robiąca sobie 6 albo więcej dzieci na zasadzie " bóg dał, bóg pomoże wychować" co miesiąc z łapą wyciągniętą w MOPRzE przy okienku to jest czysta patologia. Nie wspominam nawet o wszelkiej maści menelach idącymi wprost od kasy do monopolowego. Państwo powinno raz na zawsze skończyć z rozdawnictwem naszych pieniędzy na utrzymanie bandy nierobów.
Banda życiowych nieudaczników. Wzięli by się do roboty a nie tylko z łapą wyciągniętą po państwowe /czyt. z podatków nas normalnie pracujących/ pieniądze. Rozumiem niepełnosprawnych, chorych. Ale zdrowa bezrobotna baba robiąca sobie 6 albo więcej dzieci na zasadzie " bóg dał, bóg pomoże wychować" co miesiąc z łapą wyciągniętą w MOPRzE przy okienku to jest czysta patologia. Nie wspominam nawet o wszelkiej maści menelach idącymi wprost od kasy do monopolowego. Państwo powinno raz na zawsze skończyć z rozdawnictwem naszych pieniędzy n... rozwiń
Avatar
pan kotek / 17 grudnia 2009 o 14:29
NET napisał:
Pan kotek ...był chory i mu nie przeszło, więc gada głupoty.
1. Wielodzietność - to nie zawsze patologia - dzięki tym odważnym rodzicom człowieku będzie komu na nas pracować, bo dzisiejszy młody człowiek ma w głowie tylko karierę i stać mnie czy nie stać - i jak zdecyduje się na jednego skrzywionego dzieciaka, to już wiele - społeczeństwo się starzeje i to mocno.
2. Wielu rodziców pracuje, ale ponieważ nasz kraj oferuje zarobki nieadekwatne do możliwości nawet samych opłat, to kogo winisz??? Wykształcony człowiek chodzi od drzwi do drzwi i proponuje mu się pracę za 1300 brutto, a samo mieszkanie miesięcznie kosztuje go 560 zł plus opłaty, a jeśli jeszcze kupił je na kredyt?????
3. MOPR nie chce pomagać porządnym rodzinom, które starają się sobie radzić, pracują, wychowują dzieci ucząc, że tylko pracą coś osiągnął, bo pierwszeństwo mają patologie i bezrobotni!!!! Moi rodzice starali się o jakąś pomoc w opłatach mieszkania chociaż, ale cóż, tato nie pije, oboje pracują, nie awanturują się, dbają o dzieci.... jak stracą mieszkanie i będzie nakaz eksmisji , to powiedzą o nich w TV, że z 6 dzieci zostali wyrzuceni.

Wiesz, lepiej, aby porządne rodziny wychowały 6-8 dzieci, na dobrych, porządnych ludzi, niż 6-8 małżeństw wychowało po jednym egoiście, zupełnie niewrażliwym i nie potrafiącym zrozumieć innych, do których należysz.
U mnie wychowuje się nas 8, kończymy po kolei szkoły, studia, wszyscy myślimy o pracy, na zakichane zasiłki i pomoc socjalną nie liczymy, bo odmawia sie ich porządnym rodzinom, mimo iż ich dochody ich kwalifikują.
Przemyśl to jeszcze Kocie.


Przeczytaj to co napisałeś i to co ja napisałem. Później przeczytaj jeszcze raz i jeszcze raz aż zauważysz że napisaliśmy to samo tylko że innymi słowami. Nie mam nic przeciwko wielodzietności - jeżeli kogoś na to stać. Patologią jest narobienie dzieci i zrobienie sobie z nich stałego źródła dochodu w postaci zasiłków, przez kogoś kogo nie stać na utrzymanie nawet siebie samego.


Przeczytaj to co napisałeś i to co ja napisałem. Później przeczytaj jeszcze raz i jeszcze raz aż zauważysz że napisaliśmy to samo tylko że innymi słowami. Nie mam nic przeciwko wielodzietności - jeżeli kogoś na to stać. Patologią jest narobienie dzieci i zrobienie sobie z nich stałego źródła dochodu w postaci zasiłków, przez kogoś kogo nie stać na utrzymanie nawet siebie samego. rozwiń
Avatar
Gość / 17 grudnia 2009 o 14:28
Mają czas do końca miesiąca.... W Zamościu ludzie nie dostali zasiłków już w listopadzie, żyją na kreskę, a w święta, to może chleb uda im się jakoś na stół zdobyć.
Rodzina, która ma nawet 3 dzieci, ale oboje pracują fizycznie, oboje mają najniższą krajową, bo z pracą lepiej płatną jest krucho, wynajmują mieszkanie lub spłacają kredyt ma ogromne problemy z przetrwaniem do następnej wypłaty.
Owszem, fajnie byłoby , gdyby można było pozbyć się zasiłków itp, ale to mogłoby nastąpić tylko wtedy, kiedy każdy miałby dostęp do dobrze płatnej pracy, dzięki której byłby w stanie zaspokoić wszystkie potrzeby rodziny.
Dodam jeszcze, e my jesteśmy i tak daleko w tyle jeśli chodzi o pomoc socjalną i wsparcie rodzin w porównaniu do innych krajów. W Anglii za urodzenie dziecka dostaje się od królowej równowartość 10 tys. becikowego, więc o czym mówimy... Ale oni już się boją, Polacy mocno podnoszą im statystyki wieku w Anglii, bo ich społeczeństwo się mocno starzeje, Włosi zastanawiają sie co będzie dalej, rodzice + 1 dziecko to standard i moda, a ktoś musi odkładać te składki.... ale co tam.
Mają czas do końca miesiąca.... W Zamościu ludzie nie dostali zasiłków już w listopadzie, żyją na kreskę, a w święta, to może chleb uda im się jakoś na stół zdobyć.
Rodzina, która ma nawet 3 dzieci, ale oboje pracują fizycznie, oboje mają najniższą krajową, bo z pracą lepiej płatną jest krucho, wynajmują mieszkanie lub spłacają kredyt ma ogromne problemy z przetrwaniem do następnej wypłaty.
Owszem, fajnie byłoby , gdyby można było pozbyć się zasiłków itp, ale to mogłoby nastąpić tylko wtedy, kiedy każdy miałby dostęp do dobrze p... rozwiń
Avatar
NET / 17 grudnia 2009 o 14:17
Pan kotek ...był chory i mu nie przeszło, więc gada głupoty.
1. Wielodzietność - to nie zawsze patologia - dzięki tym odważnym rodzicom człowieku będzie komu na nas pracować, bo dzisiejszy młody człowiek ma w głowie tylko karierę i stać mnie czy nie stać - i jak zdecyduje się na jednego skrzywionego dzieciaka, to już wiele - społeczeństwo się starzeje i to mocno.
2. Wielu rodziców pracuje, ale ponieważ nasz kraj oferuje zarobki nieadekwatne do możliwości nawet samych opłat, to kogo winisz??? Wykształcony człowiek chodzi od drzwi do drzwi i proponuje mu się pracę za 1300 brutto, a samo mieszkanie miesięcznie kosztuje go 560 zł plus opłaty, a jeśli jeszcze kupił je na kredyt?????
3. MOPR nie chce pomagać porządnym rodzinom, które starają się sobie radzić, pracują, wychowują dzieci ucząc, że tylko pracą coś osiągnął, bo pierwszeństwo mają patologie i bezrobotni!!!! Moi rodzice starali się o jakąś pomoc w opłatach mieszkania chociaż, ale cóż, tato nie pije, oboje pracują, nie awanturują się, dbają o dzieci.... jak stracą mieszkanie i będzie nakaz eksmisji , to powiedzą o nich w TV, że z 6 dzieci zostali wyrzuceni.

Wiesz, lepiej, aby porządne rodziny wychowały 6-8 dzieci, na dobrych, porządnych ludzi, niż 6-8 małżeństw wychowało po jednym egoiście, zupełnie niewrażliwym i nie potrafiącym zrozumieć innych, do których należysz.
U mnie wychowuje się nas 8, kończymy po kolei szkoły, studia, wszyscy myślimy o pracy, na zakichane zasiłki i pomoc socjalną nie liczymy, bo odmawia sie ich porządnym rodzinom, mimo iż ich dochody ich kwalifikują.
Przemyśl to jeszcze Kocie.
Pan kotek ...był chory i mu nie przeszło, więc gada głupoty.
1. Wielodzietność - to nie zawsze patologia - dzięki tym odważnym rodzicom człowieku będzie komu na nas pracować, bo dzisiejszy młody człowiek ma w głowie tylko karierę i stać mnie czy nie stać - i jak zdecyduje się na jednego skrzywionego dzieciaka, to już wiele - społeczeństwo się starzeje i to mocno.
2. Wielu rodziców pracuje, ale ponieważ nasz kraj oferuje zarobki nieadekwatne do możliwości nawet samych opłat, to kogo winisz??? Wykształcony człowiek chodzi od drzwi ... rozwiń
Avatar
pan kotek / 17 grudnia 2009 o 13:26
Gość napisał:
[size=2]patologia to nfz zus krus sejmsenat i biurokrancja tego kraju nasza forsa idzie w błoto! więc nie wstawiaj kitu że dzieci są czemuś winne bo nie prosiły się na ten popieprzony świat i mają prawo godnie żyć a te ochłapy które dostają oddać posłom żeby urządzili sobie święta-prezent za bezrobocie i naszą bidę!!![/size]

Jakie dzieci ? Co za chory tok rozumowania, ja nic nie mam do dzieci. Winni są wyłącznie dorośli, bo normalny człowiek jak chce założyć rodzinę i mieć dzieci - proszę bardzo - ale musi być go na to stać. A jeżeli dziecko jest wynikiem "błędu" to za ten błąd niech płacą sami zainteresowani a nie ja z moich podatków. Niepełnosprawni to zaledwie kilkanaście procent klientów MOPR. Reszta to obiboki którym nie chce się pracować.

Jakie dzieci ? Co za chory tok rozumowania, ja nic nie mam do dzieci. Winni są wyłącznie dorośli, bo normalny człowiek jak chce założyć rodzinę i mieć dzieci - proszę bardzo - ale musi być go na to stać. A jeżeli dziecko jest wynikiem "błędu" to za ten błąd niech płacą sami zainteresowani a nie ja z moich podatków. Niepełnosprawni to zaledwie kilkanaście procent klientów MOPR. Reszta to obiboki którym nie chce się pracować. rozwiń
Avatar
Gość / 17 grudnia 2009 o 13:13
pan kotek napisał:
Widzę że nic nie zrozumiałeś/łaś z mojego postu. Tak się składa że kiedyś pracowałem w MOPR i miałem z ta patologią do czynienia na co dzień. To są często wielopokoleniowe rodziny w których nikt nigdy nie pracował, babka żyła z zasiłków, matka żyła z zasiłków i córka też żyje z zasiłków. Bo im się należy i basta. Taki nierób nie pójdzie do pracy za 1000 zł bo tyle wyszarpie na siebie i dzieci co miesiąc w postaci zasiłków, dodatków, posiłków, zapomóg, pomocy rzeczowej itd.



masz rację, do tego zabrać zasiłki alimentacyjne, to nie podatnicy piep..... mamuśkę, mamuśka sama dobrowolnie dawała nieodpowiedzialnemu facetowi to teraz ma, niech zapieprza na swoje dzieci.



masz rację, do tego zabrać zasiłki alimentacyjne, to nie podatnicy piep..... mamuśkę, mamuśka sama dobrowolnie dawała nieodpowiedzialnemu facetowi to teraz ma, niech zapieprza na swoje dzieci. rozwiń
Avatar
Gość / 17 grudnia 2009 o 13:01
[size=2]patologia to nfz zus krus sejmsenat i biurokrancja tego kraju nasza forsa idzie w błoto! więc nie wstawiaj kitu że dzieci są czemuś winne bo nie prosiły się na ten popieprzony świat i mają prawo godnie żyć a te ochłapy które dostają oddać posłom żeby urządzili sobie święta-prezent za bezrobocie i naszą bidę!!![/size]
Avatar
Msta / 17 grudnia 2009 o 10:25
ja również korzystam z zasiłku rodzinnego i nie uważam się za jakąś patologie! po pierwsze pracowałam, zaszłam w ciąże, urodziłam dziecko i w związku z niskim dochodem jaki miałam otrzymuję teraz zasiłek rodzinny w wysokości 70 zł! zawsze mam za to paczkę pieluch! i nie wydaje mi się żebym za taką kwotę mogła przeżyć! i nie żyje tylko i wyłącznie z tego zasiłku! więc nie wrzucaj wszystkich w jeden worek!
Avatar
pan kotek / 17 grudnia 2009 o 08:47
Gość napisał:
ciekawe jak baba sama robi dzieci dzieworództwo?
[size=2]znalazł sie obrońca państwowej kasy odczep sie od dzieci zajmij sie marnowaniem pieniędzy na posłów i biurokracje!!![/size]

Widzę że nic nie zrozumiałeś/łaś z mojego postu. Tak się składa że kiedyś pracowałem w MOPR i miałem z ta patologią do czynienia na co dzień. To są często wielopokoleniowe rodziny w których nikt nigdy nie pracował, babka żyła z zasiłków, matka żyła z zasiłków i córka też żyje z zasiłków. Bo im się należy i basta. Taki nierób nie pójdzie do pracy za 1000 zł bo tyle wyszarpie na siebie i dzieci co miesiąc w postaci zasiłków, dodatków, posiłków, zapomóg, pomocy rzeczowej itd.

Widzę że nic nie zrozumiałeś/łaś z mojego postu. Tak się składa że kiedyś pracowałem w MOPR i miałem z ta patologią do czynienia na co dzień. To są często wielopokoleniowe rodziny w których nikt nigdy nie pracował, babka żyła z zasiłków, matka żyła z zasiłków i córka też żyje z zasiłków. Bo im się należy i basta. Taki nierób nie pójdzie do pracy za 1000 zł bo tyle wyszarpie na siebie i dzieci co miesiąc w postaci zasiłków, dodatków, posiłków, zapomóg, pomocy rzeczowej itd. rozwiń
Avatar
Gość / 17 grudnia 2009 o 08:39
ciekawe jak baba sama robi dzieci dzieworództwo?
[size=2]znalazł sie obrońca państwowej kasy odczep sie od dzieci zajmij sie marnowaniem pieniędzy na posłów i biurokracje!!![/size]
Avatar
pan kotek / 17 grudnia 2009 o 08:31
Banda życiowych nieudaczników. Wzięli by się do roboty a nie tylko z łapą wyciągniętą po państwowe /czyt. z podatków nas normalnie pracujących/ pieniądze. Rozumiem niepełnosprawnych, chorych. Ale zdrowa bezrobotna baba robiąca sobie 6 albo więcej dzieci na zasadzie " bóg dał, bóg pomoże wychować" co miesiąc z łapą wyciągniętą w MOPRzE przy okienku to jest czysta patologia. Nie wspominam nawet o wszelkiej maści menelach idącymi wprost od kasy do monopolowego. Państwo powinno raz na zawsze skończyć z rozdawnictwem naszych pieniędzy na utrzymanie bandy nierobów.
Banda życiowych nieudaczników. Wzięli by się do roboty a nie tylko z łapą wyciągniętą po państwowe /czyt. z podatków nas normalnie pracujących/ pieniądze. Rozumiem niepełnosprawnych, chorych. Ale zdrowa bezrobotna baba robiąca sobie 6 albo więcej dzieci na zasadzie " bóg dał, bóg pomoże wychować" co miesiąc z łapą wyciągniętą w MOPRzE przy okienku to jest czysta patologia. Nie wspominam nawet o wszelkiej maści menelach idącymi wprost od kasy do monopolowego. Państwo powinno raz na zawsze skończyć z rozdawnictwem naszych pieniędzy n... rozwiń
Zobacz wszystkie komentarze 10

Skomentuj

Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:
Twój komentarz został dodany

Pozostałe informacje

"Zmiana dobra czy dojna?". Ulotki w skrzynkach mieszkańców Białej Podlaskiej
galeria

"Zmiana dobra czy dojna?". Ulotki w skrzynkach mieszkańców Białej Podlaskiej 0 0

Mieszkańcy Białej Podlaskiej w swoich skrzynkach znaleźli ulotki. Jedna z nich to apel Bezpartyjnych od stowarzyszenia Biała Samorządowa. Do drugiej - "Suwerenie, włącz myślenie" przyznają się członkowie bialskiego KOD.

Wypadł z drogi, uderzył w znak i w drzewo. 57-latek nie żyje

Wypadł z drogi, uderzył w znak i w drzewo. 57-latek nie żyje 0 1

Tragiczny wypadek w Ostrowie Lubelskim. Nie żyje 57-latek.

"Manewry miłosne" i "Gurgacz" w Kinie w Bramie
22 czerwca 2018, 21:00

"Manewry miłosne" i "Gurgacz" w Kinie w Bramie 0 0

Co Gdzie Kiedy. Kino w Bramie przy ul. Królewskiej 3 zaprasza na kolejne weekendowe seanse z polskim filmem. W piątek, 22 czerwca o godz. 21 zobaczymy Manewry miłosne, a w sobotę, 23 czerwca o tej samej porze będzie miała miejsce projekcja filmu Gurgacz. Kapelan Niezłomnych.

Szokujące odkrycie. Dziecko nie żyło od kilku tygodni, w mieszkaniu była matka
film

Szokujące odkrycie. Dziecko nie żyło od kilku tygodni, w mieszkaniu była matka 0 1

W jednym z krośnieńskich mieszkań policjanci znaleźli zwłoki 13-miesięcznej Amelki. Dziecko i jego matka zaginęli kilka tygodni wcześniej. Mimo wielokrotnych próśb ojca dziecka, policja nie weszła do mieszkania.

Tomasovia gra rewanż z Garbarnią Kraków. Jeszcze nie rezygnują z CLJ

Tomasovia gra rewanż z Garbarnią Kraków. Jeszcze nie rezygnują z CLJ 0 0

Dzisiaj o godz. 17 zostanie rozegrany rewanżowy mecz barażowy o awans do Centralnej Ligi Juniorów Starszych. Tomasovia podejmuje Garbarnię Kraków, z którą przegrała pierwszy mecz 1:4

Muzycy Filharmonii Lubelskiej będą strajkować? Chcą przywrócenia kolegi do pracy

Muzycy Filharmonii Lubelskiej będą strajkować? Chcą przywrócenia kolegi do pracy 1 4

Muzycy Filharmonii Lubelskiej grożą strajkiem po zwolnieniu przewodniczącego jednego ze związków zawodowych. Ustępującemu ze stanowiska dyrektorowi dają czas do końca tygodnia na przywrócenie kolegi do pracy. Ale szef instytucji nie zamierza zmieniać decyzji.

Zdolna młodzież TBV Startu Lublin

Zdolna młodzież TBV Startu Lublin 0 2

Koszykówka młodzieżowa MKS Start SA Lublin zajął siódme miejsce w finałach mistrzostw Polski młodzików

Polska - Senegal. Kilkaset osób w strefie kibica w Puławach [zdjęcia]
galeria

Polska - Senegal. Kilkaset osób w strefie kibica w Puławach [zdjęcia] 7 0

Tuż przed godz. 17 na placu F. Chopina w Puławach zrobiło się biało-czerwono. Kibice zgromadzili się w specjalnej strefie, by wspólnie obejrzeć mecz Polska-Senegal. Kolejne wspólne oglądanie już w niedzielę.

Rozbudowę COZL dokończy Budimex

Rozbudowę COZL dokończy Budimex 0 3

Sejmik województwa zgodził się na zwiększenie wydatków na dokończenie rozbudowy i modernizacji Centrum Onkologii Ziemi Lubelskiej – chodzi o ponad 64 mln zł w latach 2018-2019.

Przebudowa deptaka w Lublinie. Przyjechały nowe drzewa
film

Przebudowa deptaka w Lublinie. Przyjechały nowe drzewa 4 10

Wczoraj na odnawianą część Krakowskiego Przedmieścia przywieziono platany, które dostaną tu stały meldunek.

Pierwsza strona Dziennika Wschodniego z 20 czerwca 2018 r.

Pierwsza strona Dziennika Wschodniego z 20 czerwca 2018 r. 0 0

MUNDIAL 2018. Rosja – Egipt 3:1. „Sborna” gra dalej

MUNDIAL 2018. Rosja – Egipt 3:1. „Sborna” gra dalej 1 0

MUNDIAL 2018 W meczu rozpoczynającym drugą serię meczów grupowych Rosja pokonała Egipt 3:1 i zapewniła sobie awans do fazy pucharowej. Natomiast „Faraonowie” zagrają już tylko jeden mecz na tegorocznym mundialu

1,5 metrowy wąż przechadzał się po balkonie przy ul. Koncertowej w Lublinie

1,5 metrowy wąż przechadzał się po balkonie przy ul. Koncertowej w Lublinie 0 5

Dużo strachu napędził mieszkańcom wąż przechadzający się po jednym z balkonów bloku przy ul. Koncertowej.

Grupa mieszkańców Lublina ma dostać darmowe przejazdy komunikacją miejską

Grupa mieszkańców Lublina ma dostać darmowe przejazdy komunikacją miejską 37 14

Przyznanie bezpłatnej komunikacji miejskiej osobom po 65. roku życia zapowiedział we wtorek prezydent Lublina. Ogłosił również, że miejskie żłobki będą darmowe dla dzieci niepełnosprawnych.

Szukali nielegalnego alkoholu, znaleźli także domowy arsenał

Szukali nielegalnego alkoholu, znaleźli także domowy arsenał 0 5

Sprzęt do destylacji alkoholu, karabiny, broń pneumatyczna, setki nabojów, słoiki z prochem i radiostacja. Taki arsenał znaleźli policjanci w domu pod Krasnymstawem.

ALARM24

Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!

Najczęściej czytane

Dzisiaj · Tydzień · Wideo · Premium
Uwaga czytelniku!
Nie teraz Przeczytaj i wyraź zgodę

Informujemy, że w dniu 25 maja 2018 r. na terenie całej Unii Europejskiej, w tym także w Polsce, wejdzie w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. W związku z tym chcielibyśmy Ci przekazać kilka informacji na temat zasad przetwarzania Twoich danych osobowych.

Rozumiem

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.