Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Lublin

3 sierpnia 2010 r.
20:55
Edytuj ten wpis

Będzie wielka przebudowa ul. Głębokiej w Lublinie. Tylko kiedy?

0 23 A A

Droga będzie poszerzona, skrzyżowania rozbudowane, a wszystko po to, by rozładować korki w tej części miasta. Ratusz przygotowuje się do przebudowy ulicy Głębokiej. Trudno jednak powiedzieć, kiedy kierowcy odczują zmiany.

AdBlock
Szanowny Czytelniku!
Dzięki reklamom czytasz za darmo. Prosimy o wyłączenie programu służącego do blokowania reklam (np. AdBlock).
Dziękujemy, redakcja Dziennika Wschodniego.
Kliknij tutaj, aby zaakceptować
– Lada chwila powinna być wydana decyzja środowiska w sprawie przebudowy ulicy Głębokiej – informuje Hanna Mozel z Wydziału Ochrony Środowiska UM Lublin. – Po czasie, kiedy się uprawomocni, urząd może starać się o pozwolenie na budowę – dodaje.

Ratusz przygotował plany przebudowy ulicy Głębokiej na odcinku od skrzyżowania z ul. Sowińskiego do krzyżówki z ulicami Nadbystrzycką, Narutowicza i Muzyczną.

– Droga będzie przede wszystkim poszerzona, pojawią się cztery pasy ruchu (każdy po 3,5 metra szerokości) – wyjaśnia Marek Młynarczyk, zastępca dyrektora Wydziału Inwestycji UM Lublin.
Dzięki temu kierowcom będzie łatwiej skręcić w dochodzące do Głębokiej ulice.

Jadący w stronę Narutowicza, którzy chcą skręcić na miasteczko na krzyżówce z ulicą Rabeego – będą mieli wyodrębniony jeden pas do skrętu w lewo. Łatwiej będzie także kierowcom jadącym od strony miasteczka do Głębokiej. Ulica Raabego w tym kierunku będzie poszerzona o jeden pas ruchu – od strony kompleksu sportowego Uniwersytetu Przyrodniczego.

Na całej długości ul. Głębokiej po stronie ulicy Glinianej i osiedla LSM powstanie ścieżka rowerowa, tam gdzie będzie to możliwe – dwukierunkowa.

– Liczymy, że poszerzenie jezdni na opisywanym fragmencie zwiększy przepustowość i zmniejszy korki w tej części miasta – ocenia dyrektor Młynarczyk.

– Na pewno coś trzeba z tym zrobić, ten fragment miasta jest tragiczny do przejechania, zwłaszcza w godzinach szczytu – komentuje Michał Kostka, kierowca z Lublina.

Nowy plan ulicy Głębokiej kończy się na skrzyżowaniu z Narutowicza, Nadbystrzycką i Muzyczną, bo to miejsce Ratusz ma już zaprojektowane od pięciu lat! – W tym momencie będziemy aktualizować ją do obecnej sytuacji. Musimy sprawdzić, czy wokół nie pojawiły się nowe przyłącza sieci podziemnych – wyjaśnia Młynarczyk.

Urzędnicy chcą znacznie rozbudować to skrzyżowanie. Kierowcy wyjeżdżając z Głębokiej, mieliby do swojej dyspozycji aż cztery pasy, dwie jezdnie prowadziłyby samochody wjeżdżające w Głęboką od strony Narutowicza. Ulice Nadbystrzycka, Muzyczna i Narutowicza miałyby po pięć pasów.

Niestety, Ratusz na razie nie potrafi dokładnie określić, kiedy mogłyby ruszyć jakiekolwiek prace przebudowy tych dróg. – Przygotowujemy projekty na wypadek, gdyby pojawiły się pieniądze zewnętrzne, wtedy szybko moglibyśmy rozpocząć realizację inwestycji – dodaje dyrektor Młynarczyk.

Komentarze 23

Najlepsze · Najnowsze
Avatar
krzysztof / 25 listopada 2010 o 21:53
Mieszkam w bloku przy samej ulicy Głębokiej i JESTEM ZA wycinką drzew by zrobić 2-pasmówkę! drodzy mieszkańcy - powiedzcie mi jak przez pół roku - gdy nie ma liści - drzewa tłumią hałas? paranoja. jakoś to nie przeszkadza! a samo skrzyżowanie głęboka-muzyczna-narutowicza-nadbystrzycka to SAJGON! przedpotopowe rozwiązania - ile razy samochód z muzycznej nachinalnie wjechał pod prąd w głęboką bo jest to akurat na wprost... to że kilku dziadkom nie trzeba samochodu bo chodzą piechotą 100 metrów od domu to ma być powód do tego, by pozostali, którzy mają musieli stać godzinami w korkach? ODWOŁUJCIE SIĘ ILE CHCECIE! przecież i tak ta inwestycja powstanie. CAŁKIWICIE POPIERAM PRZEBUDOWĘ!
Mieszkam w bloku przy samej ulicy Głębokiej i JESTEM ZA wycinką drzew by zrobić 2-pasmówkę! drodzy mieszkańcy - powiedzcie mi jak przez pół roku - gdy nie ma liści - drzewa tłumią hałas? paranoja. jakoś to nie przeszkadza! a samo skrzyżowanie głęboka-muzyczna-narutowicza-nadbystrzycka to SAJGON! przedpotopowe rozwiązania - ile razy samochód z muzycznej nachinalnie wjechał pod prąd w głęboką bo jest to akurat na wprost... to że kilku dziadkom nie trzeba samochodu bo chodzą piechotą 100 metrów od domu to ma być powód do tego, by po... rozwiń
Avatar
Krzysiek / 7 sierpnia 2010 o 22:35
Zamiast odciążać Śródmieście, to władowują w sam centrum, zróbcie wewnętrzną obwodnicę, a nie poszerzajcie Głęboką! Obetną wszystkie drzewa i zrobią drogę pod samymi oknami! Tam mieszka w okolicach 5000 ludzi! To jest wewnętrzna kameralna ulica! Mieszkańcy Głębokiej, nie pozwolą na poszerzenie Głębokiej!
Wystarczyłoby u nas zostawić tyle drogi, co jest tylko z nową nawierzchnią i lewo, prawo skęty, a nie drogę z czterema pasami i plus prawo, lewo skręty, gdzie jest tam miejsce!?
Korków nie będzie jak zrobią obwodnicę wewnętrzną* (mapka), teraz są korki bo jak z Czechowa, można pojechać na Czuby? Albo zatłoczoną al. Kraśnicką, albo wąską Krochmalną, zatłoczoną ul. Filaretów albo również wąską ul. Narutowicza i Nadbystrzycką, często ludzie próbują skrócić drogę przez Głęboką, dlatego.

[color="#FF0000"]Chcą dowalić ludziom spaliny i hałas, gdzie mieszkańcy nie mogą uporać się z eternitem na blokach, to jest świństwo od strony Urzędu Miasta, w ogóle nie patrzą na ludzi.[/color]

[color="#0000FF"]My mieszkańcy ul. Głębokiej będziemy protestować!!![/color]


[color="#008000"]*Obwodnica wewnętrzna- powinna przebiegać od al. Solidarności, aż do al. Jana Pawła II (trzeba wybudować nową drogę) potem od Jana Pawła II, trasą zieloną do Unii Lubelskiej, z uni Lubelskiej do Tysiąclecia, z Tysiąclecia do Solidarności. Również przedłużyć Krańcową do Wrotkowskiej i mamy Lublin odkorkowany![/color] Niech tutaj wrzucać pieniądze, a nie, będą denerwować ludzi!
Zamiast odciążać Śródmieście, to władowują w sam centrum, zróbcie wewnętrzną obwodnicę, a nie poszerzajcie Głęboką! Obetną wszystkie drzewa i zrobią drogę pod samymi oknami! Tam mieszka w okolicach 5000 ludzi! To jest wewnętrzna kameralna ulica! Mieszkańcy Głębokiej, nie pozwolą na poszerzenie Głębokiej!
Wystarczyłoby u nas zostawić tyle drogi, co jest tylko z nową nawierzchnią i lewo, prawo skęty, a nie drogę z czterema pasami i plus prawo, lewo skręty, gdzie jest tam miejsce!?
Korków nie będzie jak zrob... rozwiń
Avatar
Mikra / 4 sierpnia 2010 o 16:55
Moim zdaniem stosunkowo niewielkim nakładem pieniędzy można zmniejszyć korki w tamtym rejonie. Ulica Filaretów powinna dochodzić bezpośrednio do Sowińskiego, która powinna mieć dwa pasy w każdym kierunku (jeden wyłącznie dla komunikacji miejskiej). Część drzew na pewno byłoby wyciętych, ale można posadzić na miejscu "starej" ulicy Filaretów. A na samej Głębokiej przydałyby się lewoskręty, co nie wymagałoby wycinania zbyt dużej ilości drzew.
Avatar
Qavtan / 4 sierpnia 2010 o 15:03
NIE! NIE! NIE! Nie zgadzam się na samochodokrację! Nie zgadzam się na szkaradne ulice w Śródmieściu! Nie zgadzam się na zabranie terenów zielonych mieszkańcom ul. Głębokiej!

Zrównoważony transport, promocja komunikacji zbiorowej, wydzielenie pasów rowerowych w jezdni - tak, to jest jakiś pomysł.
Avatar
gosc / 4 sierpnia 2010 o 14:15
rzeszow na chwile obecna to akurat ma z korkami jeszcze gorzej niz lublin, tylko ze tam buduja A4 i S19, a u nas troche dluzej im zejdzie zbudowanie obwodnicy.
Avatar
kolka / 4 sierpnia 2010 o 12:16
Planują pierdnąć oby się nie zesrali- jak to ze wszustkimi lubelskimi planami bywa.
Avatar
lubelak / 4 sierpnia 2010 o 12:13
Jak prezydenckie wybory wygra któryś z tych których prezentował Kurier Lubelski to może w 2030....
Ci nie dość że nic nie zrobili to jeszcze uwstecznili miasto w stosunku do innych-chociażby Rzeszowa.
Avatar
elbertson / 4 sierpnia 2010 o 11:00
skasujcie to koszmarne podwojne skrzyzowanie Sowinskiego , Gleboka , Filaretow -
wpuszczajac potok pojazdow bezposrednio w Fiaretow bez ,,kieszeni " dla lewoskretu na Glebokiej ktora to kosmicznie spowalnia ruch .
Mozna to zrobic kosztem kilkuset m2 skweru .

Skrzyzowanie tego typu ma ten dodatkowy plus iz Sowinskiego i Filaretow sa nachylone do Glebokiej co mocno zmniejsza przerwy pomiedzy ruszajacymi autami co znacznie uplynnia ruch .
Zdaje sobie sprawe iz skwer to rezerwa terenu pod wiadukt ale zejdzmy z kosmosu do Lublina .

Mam nadzieje iz specjalisci od inzynierii ruchu zdaja sobie sprawe iz na tej trasie to skrzyzowanie jest waskim gardlem , podejrzewam tez iz zdaja sobie sprawe ze modernizujac to miejsce dali ,,ciala " tworzac Wielki Komunikacyjny Gniot , z tym ze co innego zdawac sobie sprawe a co innego przyznac sie ze pare milionow zlotych poszly w bloto / nie licze tysiecy godzin przestanych w korku /
Podobnie ,, wyszlo " na nowej Spoldzielczosci pracy spartolone pasy ruchu przemalowano po ilu latach ? chyba po 5 ciu bo mimo wscieklych przepychanek przy skrzyzowaniu przy Gajku eksperci zwalali wine nie niedoskonala technike jazdy lubelskich kierowcow , brak umiejetnosci jazdy na ,,zamek " itd , prawda jest banalna ktos slabo zliczyl potoki ruchu na skrzyzowaniu i wyszlo ze w lewo prawie nikt nie skreca / a moze zgubil kartke / .
Dla nie wiedzacych modernizujac skrzyzowanie stawia sie najpierw ludzi na kazdym rogu aby liczyli ile przejezdza pojazdow na kazdym kierunku i robi sie to kreseczkami na kartce , gdy komus wypisze sie dlugopis - to efekt jest jak powyzej ;-) .
skasujcie to koszmarne podwojne skrzyzowanie Sowinskiego , Gleboka , Filaretow -
wpuszczajac potok pojazdow bezposrednio w Fiaretow bez ,,kieszeni " dla lewoskretu na Glebokiej ktora to kosmicznie spowalnia ruch .
Mozna to zrobic kosztem kilkuset m2 skweru .

Skrzyzowanie tego typu ma ten dodatkowy plus iz Sowinskiego i Filaretow sa nachylone do Glebokiej co mocno zmniejsza przerwy pomiedzy ruszajacymi autami co znacznie uplynnia ruch .
Zdaje sobie sprawe iz skwer to rezerwa terenu pod wiad... rozwiń
Avatar
JP / 4 sierpnia 2010 o 10:44
Wybory, wybory... To mamy juz aquapark, obwodnice i nowe miejsca pracy w podstrefie ekonomicznej... co jeszcze nam obiecają ??
Avatar
KrzysztofJakubowski / 4 sierpnia 2010 o 09:55
Równie dobrze ratusz może planować budowę Aquaparku. Prawdopodobieństwo realizacji niemal identyczne.
Avatar
krzysztof / 25 listopada 2010 o 21:53
Mieszkam w bloku przy samej ulicy Głębokiej i JESTEM ZA wycinką drzew by zrobić 2-pasmówkę! drodzy mieszkańcy - powiedzcie mi jak przez pół roku - gdy nie ma liści - drzewa tłumią hałas? paranoja. jakoś to nie przeszkadza! a samo skrzyżowanie głęboka-muzyczna-narutowicza-nadbystrzycka to SAJGON! przedpotopowe rozwiązania - ile razy samochód z muzycznej nachinalnie wjechał pod prąd w głęboką bo jest to akurat na wprost... to że kilku dziadkom nie trzeba samochodu bo chodzą piechotą 100 metrów od domu to ma być powód do tego, by pozostali, którzy mają musieli stać godzinami w korkach? ODWOŁUJCIE SIĘ ILE CHCECIE! przecież i tak ta inwestycja powstanie. CAŁKIWICIE POPIERAM PRZEBUDOWĘ!
Mieszkam w bloku przy samej ulicy Głębokiej i JESTEM ZA wycinką drzew by zrobić 2-pasmówkę! drodzy mieszkańcy - powiedzcie mi jak przez pół roku - gdy nie ma liści - drzewa tłumią hałas? paranoja. jakoś to nie przeszkadza! a samo skrzyżowanie głęboka-muzyczna-narutowicza-nadbystrzycka to SAJGON! przedpotopowe rozwiązania - ile razy samochód z muzycznej nachinalnie wjechał pod prąd w głęboką bo jest to akurat na wprost... to że kilku dziadkom nie trzeba samochodu bo chodzą piechotą 100 metrów od domu to ma być powód do tego, by po... rozwiń
Avatar
Krzysiek / 7 sierpnia 2010 o 22:35
Zamiast odciążać Śródmieście, to władowują w sam centrum, zróbcie wewnętrzną obwodnicę, a nie poszerzajcie Głęboką! Obetną wszystkie drzewa i zrobią drogę pod samymi oknami! Tam mieszka w okolicach 5000 ludzi! To jest wewnętrzna kameralna ulica! Mieszkańcy Głębokiej, nie pozwolą na poszerzenie Głębokiej!
Wystarczyłoby u nas zostawić tyle drogi, co jest tylko z nową nawierzchnią i lewo, prawo skęty, a nie drogę z czterema pasami i plus prawo, lewo skręty, gdzie jest tam miejsce!?
Korków nie będzie jak zrobią obwodnicę wewnętrzną* (mapka), teraz są korki bo jak z Czechowa, można pojechać na Czuby? Albo zatłoczoną al. Kraśnicką, albo wąską Krochmalną, zatłoczoną ul. Filaretów albo również wąską ul. Narutowicza i Nadbystrzycką, często ludzie próbują skrócić drogę przez Głęboką, dlatego.

[color="#FF0000"]Chcą dowalić ludziom spaliny i hałas, gdzie mieszkańcy nie mogą uporać się z eternitem na blokach, to jest świństwo od strony Urzędu Miasta, w ogóle nie patrzą na ludzi.[/color]

[color="#0000FF"]My mieszkańcy ul. Głębokiej będziemy protestować!!![/color]


[color="#008000"]*Obwodnica wewnętrzna- powinna przebiegać od al. Solidarności, aż do al. Jana Pawła II (trzeba wybudować nową drogę) potem od Jana Pawła II, trasą zieloną do Unii Lubelskiej, z uni Lubelskiej do Tysiąclecia, z Tysiąclecia do Solidarności. Również przedłużyć Krańcową do Wrotkowskiej i mamy Lublin odkorkowany![/color] Niech tutaj wrzucać pieniądze, a nie, będą denerwować ludzi!
Zamiast odciążać Śródmieście, to władowują w sam centrum, zróbcie wewnętrzną obwodnicę, a nie poszerzajcie Głęboką! Obetną wszystkie drzewa i zrobią drogę pod samymi oknami! Tam mieszka w okolicach 5000 ludzi! To jest wewnętrzna kameralna ulica! Mieszkańcy Głębokiej, nie pozwolą na poszerzenie Głębokiej!
Wystarczyłoby u nas zostawić tyle drogi, co jest tylko z nową nawierzchnią i lewo, prawo skęty, a nie drogę z czterema pasami i plus prawo, lewo skręty, gdzie jest tam miejsce!?
Korków nie będzie jak zrob... rozwiń
Avatar
Mikra / 4 sierpnia 2010 o 16:55
Moim zdaniem stosunkowo niewielkim nakładem pieniędzy można zmniejszyć korki w tamtym rejonie. Ulica Filaretów powinna dochodzić bezpośrednio do Sowińskiego, która powinna mieć dwa pasy w każdym kierunku (jeden wyłącznie dla komunikacji miejskiej). Część drzew na pewno byłoby wyciętych, ale można posadzić na miejscu "starej" ulicy Filaretów. A na samej Głębokiej przydałyby się lewoskręty, co nie wymagałoby wycinania zbyt dużej ilości drzew.
Avatar
Qavtan / 4 sierpnia 2010 o 15:03
NIE! NIE! NIE! Nie zgadzam się na samochodokrację! Nie zgadzam się na szkaradne ulice w Śródmieściu! Nie zgadzam się na zabranie terenów zielonych mieszkańcom ul. Głębokiej!

Zrównoważony transport, promocja komunikacji zbiorowej, wydzielenie pasów rowerowych w jezdni - tak, to jest jakiś pomysł.
Avatar
gosc / 4 sierpnia 2010 o 14:15
rzeszow na chwile obecna to akurat ma z korkami jeszcze gorzej niz lublin, tylko ze tam buduja A4 i S19, a u nas troche dluzej im zejdzie zbudowanie obwodnicy.
Avatar
kolka / 4 sierpnia 2010 o 12:16
Planują pierdnąć oby się nie zesrali- jak to ze wszustkimi lubelskimi planami bywa.
Avatar
lubelak / 4 sierpnia 2010 o 12:13
Jak prezydenckie wybory wygra któryś z tych których prezentował Kurier Lubelski to może w 2030....
Ci nie dość że nic nie zrobili to jeszcze uwstecznili miasto w stosunku do innych-chociażby Rzeszowa.
Avatar
elbertson / 4 sierpnia 2010 o 11:00
skasujcie to koszmarne podwojne skrzyzowanie Sowinskiego , Gleboka , Filaretow -
wpuszczajac potok pojazdow bezposrednio w Fiaretow bez ,,kieszeni " dla lewoskretu na Glebokiej ktora to kosmicznie spowalnia ruch .
Mozna to zrobic kosztem kilkuset m2 skweru .

Skrzyzowanie tego typu ma ten dodatkowy plus iz Sowinskiego i Filaretow sa nachylone do Glebokiej co mocno zmniejsza przerwy pomiedzy ruszajacymi autami co znacznie uplynnia ruch .
Zdaje sobie sprawe iz skwer to rezerwa terenu pod wiadukt ale zejdzmy z kosmosu do Lublina .

Mam nadzieje iz specjalisci od inzynierii ruchu zdaja sobie sprawe iz na tej trasie to skrzyzowanie jest waskim gardlem , podejrzewam tez iz zdaja sobie sprawe ze modernizujac to miejsce dali ,,ciala " tworzac Wielki Komunikacyjny Gniot , z tym ze co innego zdawac sobie sprawe a co innego przyznac sie ze pare milionow zlotych poszly w bloto / nie licze tysiecy godzin przestanych w korku /
Podobnie ,, wyszlo " na nowej Spoldzielczosci pracy spartolone pasy ruchu przemalowano po ilu latach ? chyba po 5 ciu bo mimo wscieklych przepychanek przy skrzyzowaniu przy Gajku eksperci zwalali wine nie niedoskonala technike jazdy lubelskich kierowcow , brak umiejetnosci jazdy na ,,zamek " itd , prawda jest banalna ktos slabo zliczyl potoki ruchu na skrzyzowaniu i wyszlo ze w lewo prawie nikt nie skreca / a moze zgubil kartke / .
Dla nie wiedzacych modernizujac skrzyzowanie stawia sie najpierw ludzi na kazdym rogu aby liczyli ile przejezdza pojazdow na kazdym kierunku i robi sie to kreseczkami na kartce , gdy komus wypisze sie dlugopis - to efekt jest jak powyzej ;-) .
skasujcie to koszmarne podwojne skrzyzowanie Sowinskiego , Gleboka , Filaretow -
wpuszczajac potok pojazdow bezposrednio w Fiaretow bez ,,kieszeni " dla lewoskretu na Glebokiej ktora to kosmicznie spowalnia ruch .
Mozna to zrobic kosztem kilkuset m2 skweru .

Skrzyzowanie tego typu ma ten dodatkowy plus iz Sowinskiego i Filaretow sa nachylone do Glebokiej co mocno zmniejsza przerwy pomiedzy ruszajacymi autami co znacznie uplynnia ruch .
Zdaje sobie sprawe iz skwer to rezerwa terenu pod wiad... rozwiń
Avatar
JP / 4 sierpnia 2010 o 10:44
Wybory, wybory... To mamy juz aquapark, obwodnice i nowe miejsca pracy w podstrefie ekonomicznej... co jeszcze nam obiecają ??
Avatar
KrzysztofJakubowski / 4 sierpnia 2010 o 09:55
Równie dobrze ratusz może planować budowę Aquaparku. Prawdopodobieństwo realizacji niemal identyczne.
Zobacz wszystkie komentarze 23

Skomentuj

Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:
Twój komentarz został dodany

Pozostałe informacje

Będzie al. Tadeusza Mazowieckiego w Lublinie. Radna PiS: Stalinowiec, agent

Będzie al. Tadeusza Mazowieckiego w Lublinie. Radna PiS: Stalinowiec, agent 25 13

Nowa droga na przedłużeniu ul. Bohaterów Monte Cassino otrzyma imię Tadeusza Mazowieckiego. W Lublinie będzie też skwer Władysława Bartoszewskiego

Jan Gilas. Bohater doczekał się ulicy w Lublinie
galeria

Jan Gilas. Bohater doczekał się ulicy w Lublinie 0 0

Był 9 września 1939 r., gdy na Lublin posypały się niemieckie bomby, jedna z nich wpadła do Ratusza i nie wybuchła. Ratuszowy woźny wyniósł ją z budynku i zmarł z wysiłku przed schodami. Jego imię nosi od wczoraj uliczka stykająca się z deptakiem. Tabliczkę z nazwą odsłaniała wzruszona rodzina

Pomnik Lecha i Marii Kaczyńskich powstanie w Lublinie. Radni podjęli decyzję
galeria
film

Pomnik Lecha i Marii Kaczyńskich powstanie w Lublinie. Radni podjęli decyzję 195 16

Jest zgoda na pomnik Lecha i Marii Kaczyńskich obok Centrum Kultury. Na jego budowę zgodziła się dziś Rada Miasta. Nie pozwoliła jednak, by wykonać go według wizji radnej PiS, Małgorzaty Suchanowskiej. Większość rady zdecydowała, że projekt będzie wybrany w konkursie. Nalegali na to radni Wspólnego Lublina

Nawet 53 tys. zł miesięcznie. Ekstra zarobki radnych w państwowych spółkach
galeria

Nawet 53 tys. zł miesięcznie. Ekstra zarobki radnych w państwowych spółkach 12 14

Od 36 do 53 tys. złotych miesięcznie – tyle średnio zarabiali w państwowych spółkach trzej radni wojewódzcy PiS. Chodzi o Andrzeja Pruszkowskiego, Jana Franię i Grzegorza Muszyńskiego. Tak wynika z ich oświadczeń majątkowych za 2017 rok.

Sprawdź co powinna robić przed snem kobieta
wiersze między newsami

Sprawdź co powinna robić przed snem kobieta 0 0

Lektura obowiązkowa dla feministek. W końcu ktoś wyliczył, jakie obowiązki mają gospodynie domowe i określił miejsce poezji w ich życiu

Kraśnicka: Już 130 pielęgniarek na zwolnieniach. Jest porozumienie z lekarzami
film

Kraśnicka: Już 130 pielęgniarek na zwolnieniach. Jest porozumienie z lekarzami 116 37

W piątek ma dojść do decydujących rozmów w szpitalu przy alei Kraśnickiej w Lublinie. W czwartek już 130 pielęgniarek było na L4.

Schetyna na UMCS: Ukraińscy politycy nie chcą już współpracować z polskimi władzami

Schetyna na UMCS: Ukraińscy politycy nie chcą już współpracować z polskimi władzami 7 15

- Polsko-ukraińskich relacji po prostu nie ma - w taki sposób przewodniczący PO podsumował relacje Polski z Ukrainą.

Nowe centrum rehabilitacji w Nałęczowie już otwarte (zdjęcia)
galeria

Nowe centrum rehabilitacji w Nałęczowie już otwarte (zdjęcia) 2 0

Otwarte jest już nowe centrum rehabilitacyjno-fizjoterapeutyczne "Werandki" w Nałęczowie. - To pierwszy tak nowoczesny ośrodek po wschodniej stronie Wisły. Wychodzimy na przeciw potrzebom pacjentów z całej Polski - tłumaczy jego dyrekcja. Będą tam mogli skorzystać z czterech "stref": kardiologii, ortopedii, treningu i diagnostyki.

Twórczość Szczepana Twardocha w Kazimierzu Dolnym
26 maja 2018, 16:00

Twórczość Szczepana Twardocha w Kazimierzu Dolnym 1 0

Co Gdzie Kiedy. Kazimierski Ośrodek Kultury, Promocji i Turystyki (ul. Lubelska 12) zaprasza na kolejną odsłonę Soboty Literackiej. 26 maja o godz. 16 odbędzie się spotkanie poświęcone Balladzie o pewnej panience Szczepana Twardocha.

Gmina Biała Podlaska: Inwestycje drogowe zablokowane, ceny za wysokie

Gmina Biała Podlaska: Inwestycje drogowe zablokowane, ceny za wysokie 3 0

Gmina Biała Podlaska musi powtarzać przetargi na roboty drogowe. Wszystko dlatego, że wykonawcy swoją pracę wyceniają coraz drożej.

Joanna Mucha: Prokurator powinien się zająć władzami stadniny w Janowie

Joanna Mucha: Prokurator powinien się zająć władzami stadniny w Janowie 0 14

Śledztwo w sprawie niegospodarności w stadninie koni w Janowie Podlaskim jest sztucznie przedłużane. Prokuratura powinna się zająć osobami, które obecnie tam rządzą, a dawny prezes Marek Trela powinien wrócić do pracy – przekonuje posłanka PO Joanna Mucha

Juwenalia 2018 w Białej Podlaskiej. Zdjęcia z korowodu studenckiego
galeria

Juwenalia 2018 w Białej Podlaskiej. Zdjęcia z korowodu studenckiego 0 1

We wtorek i środę odbyły się Juwenalia Państwowej Szkoły Wyższej im. Jana Pawła II w Białej Podlaskiej.

Hit transferowy w Pszczółce Polski Cukier AZS UMCS

Hit transferowy w Pszczółce Polski Cukier AZS UMCS 0 3

Brianna Joelle Kiesel zasiliła szeregi Pszczółki Polski AZS UMCS Lublin. 24-letnia Amerykanka ma na swoim koncie występy w najlepszej lidze świata, WNBA. Ostatnio reprezentowała szwedzkie Umea Udominate

Nocne sklepy z alkoholem w Lublinie nie zbankrutują. Pomysł radnych PiS nie przeszedł

Nocne sklepy z alkoholem w Lublinie nie zbankrutują. Pomysł radnych PiS nie przeszedł 0 15

Nie będzie w Lublinie ograniczeń nocnej sprzedaży alkoholu. Ich wprowadzenia chcieli radni PiS, ale większość Rady Miasta była temu przeciwna. W czwartek uchwalony został za to zakaz sprzedaży trunków m.in. obok szkół i kościołów. Radni ustalili też maksymalną liczbę zezwoleń dla sklepów i lokali gastronomicznych.

Oto najlepsi uczniowie. Laureaci konkursów nagrodzeni przez kuratorium [zdjęcia]
galeria

Oto najlepsi uczniowie. Laureaci konkursów nagrodzeni przez kuratorium [zdjęcia] 5 0

Lubelski Kurator Oświaty uhonorował uczniów szkół podstawowych i gimnazjów, którzy w tym roku szkolnym zostali laureatami konkursów przedmiotowych i tematycznych organizowanych we współpracy z Lubelskim Samorządowym Centrum Doskonalenia Nauczycieli.

ALARM24

Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!

Najczęściej czytane

Dzisiaj · Tydzień · Wideo · Premium
Uwaga czytelniku!
Nie teraz Przeczytaj i wyraź zgodę

Informujemy, że w dniu 25 maja 2018 r. na terenie całej Unii Europejskiej, w tym także w Polsce, wejdzie w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. W związku z tym chcielibyśmy Ci przekazać kilka informacji na temat zasad przetwarzania Twoich danych osobowych.

Rozumiem

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.