środa, 22 listopada 2017 r.

Lublin

Będzie zakaz wjazdu do Lublina dla ciężarówek?

Autor: drs

Nad propozycją, by zabronić przejazdu przez Lublin ciężarówkom o masie powyżej 16 ton głosować ma na najbliższej sesji Rada Miasta.

Radni nie są w stanie wprowadzić takiego zakazu, mogą tylko wystosować do prezydenta apel w tej sprawie. Jego projekt przygotowali radni Wspólnego Lublina. Proponują, by obowiązujący przez całą dobę zakaz wprowadzić po planowanym na listopad otwarciu zachodniej obwodnicy miasta i zwolnić z niego tylko te ciężarówki, których „docelowe miejsce transportu znajduje się na terenie miasta”.

Tymczasem Ratusz już wcześniej informował, że szykuje zakaz wjazdu dla jadących tranzytem ciężarówek powyżej 16 ton, ale zakaz ten miałby obowiązywać w porze dziennej.

Dyskusja w Radzie Miasta ma się odbyć 20 października.

SONDA
Liczba głosów: 1243

Czy ciężarówki o masie powyżej 16 ton powinny mieć zakaz wjazdu do Lublina?

79.16 %
Tak
9.81 %
Nie
11.02 %
Tylko w dzień
Użytkownik niezarejestrowany
gość
Użytkownik niezarejestrowany
(23) komentarzy

Skomentuj

avatar
Komentujesz jako Gość (Zaloguj się)

Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:

Ostatnie komentarze

Gość
Gość (11 października 2016 o 12:57) 0
Zaloguj się, aby oddać głos
"dlaczego za TRANZYT, często z Białorusi czy Ukrainy maja płacić MIESZKAŃCY Lublina" - a przed Lublinem i za to juz nie placa prawda ? ; ok ale co za problem ustawic stanowisko kontroli i zatrzymywac KAZDA CIEZAROWKE i sprawdzac dokumenty dostawy ??
Rozwiń
gość
gość (10 października 2016 o 15:17) 0
Zaloguj się, aby oddać głos
DOBRZE, przydał by się całodobowy zakaz, bo często w nocy łomot z Tysiąclecia i Solidarności sie po miescie rozchodzi... Wjazd do miasta cięzkich ciągników TYLKO z dokumentami zaopatrzenia sklepów, oraz transport dla firm w mieście. (Faktura, zlecenie itd)  Do tych, co to o kasie, że skandal, iz obwodnica płatna - zaraz, zaraz, a dlaczego za TRANZYT, często z Białorusi czy Ukrainy maja płacić MIESZKAŃCY Lublina? Przecież to głównie cięzkie ciągniki ryją koleiny na Tysiąclecia i Solidarności - a za naprawianie tych ulic PŁACI MIASTO - czyli Ty, ja... Obwodnica nie była budowana z pieniędzy miasta, a przez GDDKiA, (acz chyba z wkładem Unii i Lublina) - niech się z nią przewoźnicy rozliczają i z nią dyskutujcie o potrzebie czy nie - opłat
Rozwiń
Gość
Gość (10 października 2016 o 13:55) 0
Zaloguj się, aby oddać głos
zlikwidujcie platnosc za jazde obwodnica to zadna niepotrzebna ciezarowka nie pojedzie przez koszmarnie zkorkowane centrum !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Rozwiń
Gość
Gość (10 października 2016 o 08:19) 0
Zaloguj się, aby oddać głos
Jak mozna robić płatną obwodnicę? Trzeba być naprawdę półgłówkiem żeby o tym nawet pomyśleć. To dla kogo ona jest, dla ludzi czy do trzepania kasy? Niestety w tym kaczogrodzie nic nie jest logiczne.
Rozwiń
Gość
Gość (9 października 2016 o 22:18) 0
Zaloguj się, aby oddać głos
koszt przejazdu obwodnicą Lublina (VIATOLL) dla samochodów powyżej 12 ton to dokładnie 6zł i 75gr (odcinek 25km bo dokładnie tyle ma obwodnica po 0,27zł/km), odcinek "miejski" to niespełna 20 km tylko ciężarówka (popularny TIR do 40t) na obwodnicy jadąc stałą prędkością spali ~30l/100km co będzie kosztować 31,5zł (cena ON 4,2zł/l) a teraz przyjmijmy że "mądry" i "oszczędny" polski pracodawca każe wjechać załadowanej ciężarówce do miasta, co prawda oszczędza 6,75zł za VIATOLL ale w lubelskich korkach ta sama ciężarówka spali 60-70 litrów/100km czyli 2 razy więcej co w prostym rachunku wychodzi 50,4-58,8zł za przejechany 20km odcinek, także "mądrzy" pracodawcy - polecam wrócić na lekcję matematyki do szkoły podstawowej
Rozwiń
Zobacz wszystkie komentarze (23)

Pozostałe informacje

Alarm 24
Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!