czwartek, 19 października 2017 r.

Lublin

Casting do filmu reklamującego Lublin

  Edytuj ten wpis
Dodano: 4 marca 2010, 16:04

Przesłuchania odbędą się we wtorek w Chatce Żaka. Twórcy reklamówki poszukują kobiety w wieku ok. 25 lat, chłopca w wieku od lat 5 do 7 oraz dwóch mężczyzn: jednego w wieku od 50 do 60 lat i drugiego od 30 do 35 lat.

Przesłuchania kandydatów zaczną się o godz. 9 potrwać mają do godz. 17. Zdjęcia do filmu planowane są na 7 i 8 kwietnia.

45-sekundowa reklamówka trafić ma na ekrany kin w Lublinie, Warszawie, Łodzi, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie i Katowicach. Film będzie wyświetlany wśród innych reklam przed kinowymi seansami od połowy maja do połowy czerwca.

Umowa między miastem a odpowiedzialną za emisję firmą New Age Media (należącą do Cinema City) zakłada, że reklama zostanie wyświetlona tyle razy, by zobaczyło ją 895 tys. osób.

Za emisję filmu miasto zapłaci 400 tys. zł. Za samą produkcję kolejne 300 tys. zł. –

Wszyscy aktorzy będą pochodzić z castingu i jeśli na casting przyjdzie jakaś znana postać to też zostanie przesłuchana – stwierdza Michał Krawczyk, z Kancelarii Prezydenta.

Dziś nie umiał odpowiedzieć jakie role mają odegrać ludzie wybrani w castingu.
  Edytuj ten wpis
Czytaj więcej o:
Lubliniak z wyboru
Spotnik
posc
(5) komentarzy

Skomentuj

avatar
Komentujesz jako Gość (Zaloguj się)

Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:

Ostatnie komentarze

Lubliniak z wyboru
Lubliniak z wyboru (7 marca 2010 o 10:51) 0
Zaloguj się, aby oddać głos
posc napisał:
nie wiem jaki cel ma ta reklama i komu ma sluzyc ,a przede wszytkim do kogo jest adresowana ?



Jak znam życie i "dyrektorka od markietingu" miasta, on nigdy nie wiedział co robić - on wcale nie ma żadnej koncepcji - co on w ogóle robi w tym "markitingu", toż to kupa darmozjadów na naszym garnuszku. Oj Panie Prezydencie - niech Pan zrobi z tym porządek, póki jeszcze cały ten "markieting" nie wepchnął Pana w poważne kłopoty. To nie jest czas na niekompetencję.
Rozwiń
Spotnik
Spotnik (5 marca 2010 o 06:45) 0
Zaloguj się, aby oddać głos
Kasting? Statysci? Dublerzy? Autorzy i decydenci grac glowne role powinni a nie pojawiac sie w tle jako "product placement". Glowne role powinne byc obsadzone przez tych ktorzy wydatki na spot przyklepali - no chyba, ze za granie w spocie beda tantiemy dla wylonionych w castingu...
Rozwiń
posc
posc (5 marca 2010 o 00:50) 0
Zaloguj się, aby oddać głos
nie wiem jaki cel ma ta reklama i komu ma sluzyc ,a przede wszytkim do kogo jest adresowana ?nie wiem ,czy miejscy urzednicy zdaja sobie sprawe z tego,ze podejmujac takie wyzwanie i taka inwestycje nalezy liczyc sie z fiskiem kampani jesli jest ona zle przygotowana i nie przemyslana,powinna uwzgledniac wiele aspektow oraz czynnikow,ktorymi decyduja o powodzeniu.podstawowe pytanie ,czy lublin jest przygotowany na taka reklame,czy jej potrzebuje i jakie kozysci ma przyniesc?sadze,ze nigdy sie nie dowiem i nikt z mieszkancow lublina nie pozna odpowiedzi na powyzsze pytania.pozostawiam je bez odpowiedzi,a dociekliwym dziennikarzom pod zastanowienie i probe odpowiedzenia na lamach dziennika.
Rozwiń
aaa
aaa (4 marca 2010 o 20:57) 0
Zaloguj się, aby oddać głos
Proponuję presyDENTA prof.hab.doc.mgr.inż wasilewskiego ściskającego dłoń Alberta Ainsztaina nastepnie poklepującego się z burmistrzem NY niejakim Rudolfem .... Julianim - a w tle transparaent: RÓWNY między RÓWNYMI - on tworzy miejsca pracy i świetlaną przyszłość Lublina!!!
Rozwiń
obywatel
obywatel (4 marca 2010 o 20:01) 0
Zaloguj się, aby oddać głos
Ja siem pytam na co komu jakies kastingi?

Palikot bedzie reklamowal wibratory na tle zywej kozy a glosu uzyczy krasomowca Podkanski ktory w kilku jenzykah powie calemu swiatu jak piekny jest Lublin...........
wezmie sie jeszce kogos z PSL-u lub Samoobrony bo oni najpiekniej mowia po polsku i reklama gotowa
Rozwiń
Zobacz wszystkie komentarze (5)

Pozostałe informacje

Alarm 24
Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!