Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Lublin

8 października 2013 r.
17:38
Edytuj ten wpis

Fani samolotów mają już górkę spotterską przy lotnisku Lublin

Autor: Zdjęcie autora mag
0 11 A A
 (Jacek Sim)
(Jacek Sim)

Pasjonaci lotnictwa mają swoje miejsce, z którego mogą obserwować i fotografować samoloty lądujące i startujące z lotniska Lublin. Górka spotterska to efekt współpracy Portu Lotniczego Lublin z miłośnikami samolotów.

AdBlock
Szanowny Czytelniku!
Dzięki reklamom czytasz za darmo. Prosimy o wyłączenie programu służącego do blokowania reklam (np. AdBlock).
Dziękujemy, redakcja Dziennika Wschodniego.
Kliknij tutaj, aby zaakceptować
– Spotterzy są dodatkową "parą oczu”, służącą zapewnieniu bezpieczeństwa. Samoloty to ich hobby. Spędzają na lotnisku bardzo dużo czasu, mogą zauważyć coś ważnego jako pierwsi. Cieszę się, że mogliśmy pomóc im w realizacji pasji – mówi Krzysztof Wójtowicz, prezes Portu Lotniczego Lublin.

Górka spotterska ma ok. 4 m wysokości. Położona jest po południowej stronie pasa, w bezpiecznej odległości od terenu lotniska. Miejsce jest dostępne dla każdego obserwatora, który będzie chciał z bliska przyjrzeć się lądującym i startującym samolotom i uwiecznić to na zdjęciach. Wjazd na górkę znajduje się przy nowej drodze w stronę Janowic – zjazd z ronda przy drodze do Mełgwi.

– Cieszymy się, że władze portu są otwarte na współpracę ze spotterami. Zdjęcia z naszego lotniska goszczą już na wielu galeriach lotniczych i są dodatkowym narzędziem promującym Port Lotniczy Lublin – mówi Jacek Sim, reprezentant grupy lubelskich spotterów, który uczestniczył w pracach przy powstanie górki.

Budowa rozpoczęła się pod koniec sierpnia br. Port zapewnił środki techniczne, m.in. sprzęt, dzięki któremu możliwe było odpowiednie ukształtowanie terenu. Natomiast spotterzy zajęli się wzmocnieniem nasypu, ułożyli siatkę i posiali trawę. W przyszłości wybudowane zostanie ogrodzenie oraz barierki ochronne na szczycie górki.

Komentarze 11

Najlepsze · Najnowsze
Avatar
naforum12 / 3 grudnia 2014 o 10:50
plurl.pw/kobieta_zaslabla_w_aucie_wielka_tragedia

Monika K. (27 l.) zasłabła w aucie potracająć 12-letniego chłopca i spowodowała wypadek z 4 autami. 6 osób w stanie krytycznym

Avatar
Gość / 22 stycznia 2014 o 21:29

Ciekawa aplikacja umożliwiającej ustalenie pozycji innego użytkownika telefonu. Wejdź na strone: http://fw.pl/radardokladny
Następnie wypełnij obydwa pola i kliknij "szukaj numer"
a zobaczysz gdzie jest i co robi.
Dokładność pomiaru do 150cm.

Avatar
qwerty / 9 października 2013 o 11:44
Syneczku Ci amatorzy ze sprzetem za kilkasascie tys zl maja czesto bardzo duza wiedze na temat operacji lotniczych. Nie szkoda ci klawiatury na wypisywanie tych pierdol?
Avatar
Gość / 9 października 2013 o 11:34

"_Spotterzy są dodatkową "parą oczu”, służącą zapewnieniu bezpieczeństwa.

Samoloty to ich hobby.

Spędzają na lotnisku bardzo dużo czasu, mogą zauważyć coś ważnego jako pierwsi.

Cieszę się, że mogliśmy pomóc im w realizacji pasji – mówi Krzysztof Wójtowicz, prezes Portu Lotniczego Lublin.

Górka spotterska ma ok. 4 m wysokości."

... współczuję pasażerom lotniska.

Skoro "dodatkowa para oczu" od bezpieczeństwa to amatorzy (prywatne persony) z lornetkami stojący na 4 metrowym nasypie. :D

"_Spotterzy są dodatkową "parą oczu”, służącą zapewnieniu bezpieczeństwa.

Samoloty to ich hobby.

Spędzają na lotnisku bardzo dużo czasu, mogą zauważyć coś ważnego jako pierwsi.

Cieszę się, że mogliśmy pomóc im w realizacji pasji – mówi Krzysztof Wójtowicz, prezes Portu Lotniczego Lublin.

Górka spotterska ma ok. 4 m wysokości."

... współczuję pasażerom lotniska.

Skoro "dodatkowa para oczu" od bezpieczeństwa to ... rozwiń

Avatar
go_navy / 9 października 2013 o 09:51

Te 4m ma jakies znaczenie w robienia zdjęcia samolotu z dużej odległości za pomoca teleobiektywu? Jakoś nie chce mi się wierzyć. Co za różnica dla takiego zdjęcia czy stoje na oziomie "0" czy "+4"? Po co było ropbić tą górkę?

Teraz się gniotą bo góreczka maława, a chętnych do robienia zdjęć wielu...

Ma znaczenie, bo ze szczytu widać przyziemienie. Z poziomu gruntu nie. Górka nie jest mała, spokojnie mieści się na niej kilkadziesiąt osób.

Ma znaczenie, bo ze szczytu widać przyziemienie. Z poziomu gruntu nie. Górka nie jest mała, spokojnie mieści się na niej kilkadziesiąt osób.

rozwiń
Avatar
olo / 9 października 2013 o 07:22
Jako komentarz przypomne spoterom co kiedys pisalem.
Podaj dalej 11 razy jesli masz odwage Polaka lub Rosjanina. Jan.14/2011,USA.
W odniesieniu do ostatecznego raportu MAK reprezentowanego przez Pania Anodine w dniu Jan.12/2011,jako Jan Tarwid kapra...
l rezerwy lotnictwa polskiego zalanczam moj raport w ktorym stwierdzam:
W oparciu o potwierdzone zeznania swiadkow jednym z powodow katastrofy w Smolensku w dniu Apr.10/2010, byly swiatla zdradzieckie. Przedstawiam film,ktory popiera moja teze :
Wisz do przegladarki: YouTube – katastrofa w Smolensku. Fakty z czarnych skrzynek
Fakty w filmie przedstawione cytuje: ” sa swiadkowie proby ladowania, ktorzy zobaczyli samolot okolo 1200 metrow od pasa startowego”, To w oparciu o swiadectwo swiadkow z tego filmu mozemy stwierdzic ponad wszelka watpliwosc ze widocznosc podczas katastrofy byla 1200 metrow.
1) Pierwszym faktem pewnym jest fakt ze swiadkowie widzieli z ziemi samolot w odleglosci 1200 metrow od pasa startowego oraz swiatla samolotu, ktore zwykle sa slabsze od swiatel podejscia do ladowania.
2) Drugim faktem pewnym jest fakt ze Piloci i Technik bedac w tych samych warunkach pogodowych musieli widziec mocniejsze od wlasnych swiatel samolotu, swiatla podejscia do ladowania,ktore zapraszaly do ladowania .
3) Trzecim faktem wynikajacym z dwoch poprzednich jest fakt, ze pilot bedac w tych samych warunkach pogodowych co swiadkowie na ziemi i kierujac sie na w jego ocenie wystarczajaco dobrze widoczne swiatla podejscia do ladowania, ulegl katastrofje dlatego ze swiatla podejscia do ladowania okazaly sie zdradzieckie.
Film w/w konczy sie pytaniem cyt;
“kto ma dzis odwage powiedziec Rosji nie chcemy Waszego sledztwa jestescie malo wiarygodni, by wyjasniac Nam katastrofe samolotu z Naszym Prezydentem”.
Odnoszac sie do tego pytania jako kapral i technik Lotnictwa Polskiego posiadam odwage, by powiedziec to przedstawicielom Rosji przy szachownicy, z moja zagadka szachowa pod nazwa “Przeslanka do wypadku”.
Mr.Jan Tarwid.Kapr.Rez.Lot.Pol.47Szps
P.S. Wskazane jest sprawdzic jak kontroler lotniska w Smolensku kontroluje swiatla podejscia do ladowania?.
W wyniku tej katastrofy polscy piloci i technicy nigdy nie beda ufac swiatlom podejscia do ladowania.

Oni wszyscy mieli spalic sie jak dinozury
przed spaleniem uratowalo wlaczenie gasnic samolotu.
Dlatego samolot zostal kapieli poddany by ten fakt nie zostal rozpoznany.

Jako komentarz przypomne spoterom co kiedys pisalem.
Podaj dalej 11 razy jesli masz odwage Polaka lub Rosjanina. Jan.14/2011,USA.
W odniesieniu do ostatecznego raportu MAK reprezentowanego przez Pania Anodine w dniu Jan.12/2011,jako Jan Tarwid kapra...
l rezerwy lotnictwa polskiego zalanczam moj raport w ktorym stwierdzam:
W oparciu o potwierdzone zeznania swiadkow jednym z powodow katastrofy w Smolensku w dniu Apr.10/2010, byly swiatla zdradzieckie. Przedstawiam film,ktory popiera moja teze :
Wisz do przegladarki: YouTube – katastrofa w Smolensku. Fakty z czarnych skrzynek
Fakty w filmie przedstawione cytuje: ” sa swiadkowie proby ladowania, ktorzy zobaczyli samolot okolo 1200 metrow od pasa startowego”, To w oparciu o swiadectwo swiadkow z tego filmu mozemy stwierdzic ponad wszelka watpliwosc ze widocznosc podczas katastrofy byla 1200 metrow.
1) Pierwszym faktem pewnym jest fakt ze swiadkowie widzieli z ziemi samolot w odleglosci 1200 metrow od pasa startowego oraz swiatla samolotu, ktore zwykle sa slabsze od swiatel podejscia do ladowania.
2) Drugim faktem pewnym jest fakt ze Piloci i Technik bedac w tych samych warunkach pogodowych musieli widziec mocniejsze od wlasnych swiatel samolotu, swiatla podejscia do ladowania,ktore zapraszaly do ladowania .
3) Trzecim faktem wynikajacym z dwoch poprzednich jest fakt, ze pilot bedac w tych samych warunkach pogodowych co swiadkowie na ziemi i kierujac sie na w jego ocenie wystarczajaco dobrze widoczne swiatla podejscia do ladowania, ulegl katastrofje dlatego ze swiatla podejscia do ladowania okazaly sie zdradzieckie.
Film w/w konczy sie pytaniem cyt;
“kto ma dzis odwage powiedziec Rosji nie chcemy Waszego sledztwa jestescie malo wiarygodni, by wyjasniac Nam katastrofe samolotu z Naszym Prezydentem”.
Odnoszac sie do tego pytania jako kapral i technik Lotnictwa Polskiego posiadam odwage, by powiedziec to przedstawicielom Rosji przy szachownicy, z moja zagadka szachowa pod nazwa “Przeslanka do wypadku”.
Mr.Jan Tarwid.Kapr.Rez.Lot.Pol.47Szps
P.S. Wskazane jest sprawdzic jak kontroler lotniska w Smolensku kontroluje swiatla podejscia do ladowania?.
W wyniku tej katastrofy polscy piloci i technicy nigdy nie beda ufac swiatlom podejscia do ladowania.

Oni wszyscy mieli spalic sie jak dinozury
przed spaleniem uratowalo wlaczenie gasnic samolotu.
Dlatego samolot zostal kapieli poddany by ten fakt nie zostal rozpoznany.

Trawka, czy amfa? W każdym razie jedno z dwóch....

h....

rozwiń
Avatar
olo / 9 października 2013 o 07:18

Te 4m ma jakies znaczenie w robienia zdjęcia samolotu z dużej odległości za pomoca teleobiektywu? Jakoś nie chce mi się wierzyć. Co za różnica dla takiego zdjęcia czy stoje na oziomie "0" czy "+4"? Po co było ropbić tą górkę?

Teraz się gniotą bo góreczka maława, a chętnych do robienia zdjęć wielu...

Avatar
49954888 / 8 października 2013 o 23:53
Jako komentarz przypomne spoterom co kiedys pisalem.
Podaj dalej 11 razy jesli masz odwage Polaka lub Rosjanina. Jan.14/2011,USA.
W odniesieniu do ostatecznego raportu MAK reprezentowanego przez Pania Anodine w dniu Jan.12/2011,jako Jan Tarwid kapra...
l rezerwy lotnictwa polskiego zalanczam moj raport w ktorym stwierdzam:
W oparciu o potwierdzone zeznania swiadkow jednym z powodow katastrofy w Smolensku w dniu Apr.10/2010, byly swiatla zdradzieckie. Przedstawiam film,ktory popiera moja teze :
Wisz do przegladarki: YouTube – katastrofa w Smolensku. Fakty z czarnych skrzynek
Fakty w filmie przedstawione cytuje: ” sa swiadkowie proby ladowania, ktorzy zobaczyli samolot okolo 1200 metrow od pasa startowego”, To w oparciu o swiadectwo swiadkow z tego filmu mozemy stwierdzic ponad wszelka watpliwosc ze widocznosc podczas katastrofy byla 1200 metrow.
1) Pierwszym faktem pewnym jest fakt ze swiadkowie widzieli z ziemi samolot w odleglosci 1200 metrow od pasa startowego oraz swiatla samolotu, ktore zwykle sa slabsze od swiatel podejscia do ladowania.
2) Drugim faktem pewnym jest fakt ze Piloci i Technik bedac w tych samych warunkach pogodowych musieli widziec mocniejsze od wlasnych swiatel samolotu, swiatla podejscia do ladowania,ktore zapraszaly do ladowania .
3) Trzecim faktem wynikajacym z dwoch poprzednich jest fakt, ze pilot bedac w tych samych warunkach pogodowych co swiadkowie na ziemi i kierujac sie na w jego ocenie wystarczajaco dobrze widoczne swiatla podejscia do ladowania, ulegl katastrofje dlatego ze swiatla podejscia do ladowania okazaly sie zdradzieckie.
Film w/w konczy sie pytaniem cyt;
“kto ma dzis odwage powiedziec Rosji nie chcemy Waszego sledztwa jestescie malo wiarygodni, by wyjasniac Nam katastrofe samolotu z Naszym Prezydentem”.
Odnoszac sie do tego pytania jako kapral i technik Lotnictwa Polskiego posiadam odwage, by powiedziec to przedstawicielom Rosji przy szachownicy, z moja zagadka szachowa pod nazwa “Przeslanka do wypadku”.
Mr.Jan Tarwid.Kapr.Rez.Lot.Pol.47Szps
P.S. Wskazane jest sprawdzic jak kontroler lotniska w Smolensku kontroluje swiatla podejscia do ladowania?.
W wyniku tej katastrofy polscy piloci i technicy nigdy nie beda ufac swiatlom podejscia do ladowania.

Oni wszyscy mieli spalic sie jak dinozury
przed spaleniem uratowalo wlaczenie gasnic samolotu.
Dlatego samolot zostal kapieli poddany by ten fakt nie zostal rozpoznany.
Jako komentarz przypomne spoterom co kiedys pisalem.
Podaj dalej 11 razy jesli masz odwage Polaka lub Rosjanina. Jan.14/2011,USA.
W odniesieniu do ostatecznego raportu MAK reprezentowanego przez Pania Anodine w dniu Jan.12/2011,jako Jan Tarwid kapra...
l rezerwy lotnictwa polskiego zalanczam moj raport w ktorym stwierdzam:
W oparciu o potwierdzone zeznania swiadkow jednym z powodow katastrofy w Smolensku w dniu Apr.10/2010, byly swiatla zdradzieckie. Przedstawiam film,ktory popiera moja teze :
Wisz do p... rozwiń
Avatar
m / 8 października 2013 o 22:25

...a na końcu każdego teleobiektywu obowiązkowe oświetlenie ostrzegawcze -mrugające, czerwone diody

Avatar
Jan / 8 października 2013 o 21:08

A co to za dziwolągi na tym zdjęciu?

Avatar
naforum12 / 3 grudnia 2014 o 10:50
plurl.pw/kobieta_zaslabla_w_aucie_wielka_tragedia

Monika K. (27 l.) zasłabła w aucie potracająć 12-letniego chłopca i spowodowała wypadek z 4 autami. 6 osób w stanie krytycznym

Avatar
Gość / 22 stycznia 2014 o 21:29

Ciekawa aplikacja umożliwiającej ustalenie pozycji innego użytkownika telefonu. Wejdź na strone: http://fw.pl/radardokladny
Następnie wypełnij obydwa pola i kliknij "szukaj numer"
a zobaczysz gdzie jest i co robi.
Dokładność pomiaru do 150cm.

Avatar
qwerty / 9 października 2013 o 11:44
Syneczku Ci amatorzy ze sprzetem za kilkasascie tys zl maja czesto bardzo duza wiedze na temat operacji lotniczych. Nie szkoda ci klawiatury na wypisywanie tych pierdol?
Avatar
Gość / 9 października 2013 o 11:34

"_Spotterzy są dodatkową "parą oczu”, służącą zapewnieniu bezpieczeństwa.

Samoloty to ich hobby.

Spędzają na lotnisku bardzo dużo czasu, mogą zauważyć coś ważnego jako pierwsi.

Cieszę się, że mogliśmy pomóc im w realizacji pasji – mówi Krzysztof Wójtowicz, prezes Portu Lotniczego Lublin.

Górka spotterska ma ok. 4 m wysokości."

... współczuję pasażerom lotniska.

Skoro "dodatkowa para oczu" od bezpieczeństwa to amatorzy (prywatne persony) z lornetkami stojący na 4 metrowym nasypie. :D

"_Spotterzy są dodatkową "parą oczu”, służącą zapewnieniu bezpieczeństwa.

Samoloty to ich hobby.

Spędzają na lotnisku bardzo dużo czasu, mogą zauważyć coś ważnego jako pierwsi.

Cieszę się, że mogliśmy pomóc im w realizacji pasji – mówi Krzysztof Wójtowicz, prezes Portu Lotniczego Lublin.

Górka spotterska ma ok. 4 m wysokości."

... współczuję pasażerom lotniska.

Skoro "dodatkowa para oczu" od bezpieczeństwa to ... rozwiń

Avatar
go_navy / 9 października 2013 o 09:51

Te 4m ma jakies znaczenie w robienia zdjęcia samolotu z dużej odległości za pomoca teleobiektywu? Jakoś nie chce mi się wierzyć. Co za różnica dla takiego zdjęcia czy stoje na oziomie "0" czy "+4"? Po co było ropbić tą górkę?

Teraz się gniotą bo góreczka maława, a chętnych do robienia zdjęć wielu...

Ma znaczenie, bo ze szczytu widać przyziemienie. Z poziomu gruntu nie. Górka nie jest mała, spokojnie mieści się na niej kilkadziesiąt osób.

Ma znaczenie, bo ze szczytu widać przyziemienie. Z poziomu gruntu nie. Górka nie jest mała, spokojnie mieści się na niej kilkadziesiąt osób.

rozwiń
Avatar
olo / 9 października 2013 o 07:22
Jako komentarz przypomne spoterom co kiedys pisalem.
Podaj dalej 11 razy jesli masz odwage Polaka lub Rosjanina. Jan.14/2011,USA.
W odniesieniu do ostatecznego raportu MAK reprezentowanego przez Pania Anodine w dniu Jan.12/2011,jako Jan Tarwid kapra...
l rezerwy lotnictwa polskiego zalanczam moj raport w ktorym stwierdzam:
W oparciu o potwierdzone zeznania swiadkow jednym z powodow katastrofy w Smolensku w dniu Apr.10/2010, byly swiatla zdradzieckie. Przedstawiam film,ktory popiera moja teze :
Wisz do przegladarki: YouTube – katastrofa w Smolensku. Fakty z czarnych skrzynek
Fakty w filmie przedstawione cytuje: ” sa swiadkowie proby ladowania, ktorzy zobaczyli samolot okolo 1200 metrow od pasa startowego”, To w oparciu o swiadectwo swiadkow z tego filmu mozemy stwierdzic ponad wszelka watpliwosc ze widocznosc podczas katastrofy byla 1200 metrow.
1) Pierwszym faktem pewnym jest fakt ze swiadkowie widzieli z ziemi samolot w odleglosci 1200 metrow od pasa startowego oraz swiatla samolotu, ktore zwykle sa slabsze od swiatel podejscia do ladowania.
2) Drugim faktem pewnym jest fakt ze Piloci i Technik bedac w tych samych warunkach pogodowych musieli widziec mocniejsze od wlasnych swiatel samolotu, swiatla podejscia do ladowania,ktore zapraszaly do ladowania .
3) Trzecim faktem wynikajacym z dwoch poprzednich jest fakt, ze pilot bedac w tych samych warunkach pogodowych co swiadkowie na ziemi i kierujac sie na w jego ocenie wystarczajaco dobrze widoczne swiatla podejscia do ladowania, ulegl katastrofje dlatego ze swiatla podejscia do ladowania okazaly sie zdradzieckie.
Film w/w konczy sie pytaniem cyt;
“kto ma dzis odwage powiedziec Rosji nie chcemy Waszego sledztwa jestescie malo wiarygodni, by wyjasniac Nam katastrofe samolotu z Naszym Prezydentem”.
Odnoszac sie do tego pytania jako kapral i technik Lotnictwa Polskiego posiadam odwage, by powiedziec to przedstawicielom Rosji przy szachownicy, z moja zagadka szachowa pod nazwa “Przeslanka do wypadku”.
Mr.Jan Tarwid.Kapr.Rez.Lot.Pol.47Szps
P.S. Wskazane jest sprawdzic jak kontroler lotniska w Smolensku kontroluje swiatla podejscia do ladowania?.
W wyniku tej katastrofy polscy piloci i technicy nigdy nie beda ufac swiatlom podejscia do ladowania.

Oni wszyscy mieli spalic sie jak dinozury
przed spaleniem uratowalo wlaczenie gasnic samolotu.
Dlatego samolot zostal kapieli poddany by ten fakt nie zostal rozpoznany.

Jako komentarz przypomne spoterom co kiedys pisalem.
Podaj dalej 11 razy jesli masz odwage Polaka lub Rosjanina. Jan.14/2011,USA.
W odniesieniu do ostatecznego raportu MAK reprezentowanego przez Pania Anodine w dniu Jan.12/2011,jako Jan Tarwid kapra...
l rezerwy lotnictwa polskiego zalanczam moj raport w ktorym stwierdzam:
W oparciu o potwierdzone zeznania swiadkow jednym z powodow katastrofy w Smolensku w dniu Apr.10/2010, byly swiatla zdradzieckie. Przedstawiam film,ktory popiera moja teze :
Wisz do przegladarki: YouTube – katastrofa w Smolensku. Fakty z czarnych skrzynek
Fakty w filmie przedstawione cytuje: ” sa swiadkowie proby ladowania, ktorzy zobaczyli samolot okolo 1200 metrow od pasa startowego”, To w oparciu o swiadectwo swiadkow z tego filmu mozemy stwierdzic ponad wszelka watpliwosc ze widocznosc podczas katastrofy byla 1200 metrow.
1) Pierwszym faktem pewnym jest fakt ze swiadkowie widzieli z ziemi samolot w odleglosci 1200 metrow od pasa startowego oraz swiatla samolotu, ktore zwykle sa slabsze od swiatel podejscia do ladowania.
2) Drugim faktem pewnym jest fakt ze Piloci i Technik bedac w tych samych warunkach pogodowych musieli widziec mocniejsze od wlasnych swiatel samolotu, swiatla podejscia do ladowania,ktore zapraszaly do ladowania .
3) Trzecim faktem wynikajacym z dwoch poprzednich jest fakt, ze pilot bedac w tych samych warunkach pogodowych co swiadkowie na ziemi i kierujac sie na w jego ocenie wystarczajaco dobrze widoczne swiatla podejscia do ladowania, ulegl katastrofje dlatego ze swiatla podejscia do ladowania okazaly sie zdradzieckie.
Film w/w konczy sie pytaniem cyt;
“kto ma dzis odwage powiedziec Rosji nie chcemy Waszego sledztwa jestescie malo wiarygodni, by wyjasniac Nam katastrofe samolotu z Naszym Prezydentem”.
Odnoszac sie do tego pytania jako kapral i technik Lotnictwa Polskiego posiadam odwage, by powiedziec to przedstawicielom Rosji przy szachownicy, z moja zagadka szachowa pod nazwa “Przeslanka do wypadku”.
Mr.Jan Tarwid.Kapr.Rez.Lot.Pol.47Szps
P.S. Wskazane jest sprawdzic jak kontroler lotniska w Smolensku kontroluje swiatla podejscia do ladowania?.
W wyniku tej katastrofy polscy piloci i technicy nigdy nie beda ufac swiatlom podejscia do ladowania.

Oni wszyscy mieli spalic sie jak dinozury
przed spaleniem uratowalo wlaczenie gasnic samolotu.
Dlatego samolot zostal kapieli poddany by ten fakt nie zostal rozpoznany.

Trawka, czy amfa? W każdym razie jedno z dwóch....

h....

rozwiń
Avatar
olo / 9 października 2013 o 07:18

Te 4m ma jakies znaczenie w robienia zdjęcia samolotu z dużej odległości za pomoca teleobiektywu? Jakoś nie chce mi się wierzyć. Co za różnica dla takiego zdjęcia czy stoje na oziomie "0" czy "+4"? Po co było ropbić tą górkę?

Teraz się gniotą bo góreczka maława, a chętnych do robienia zdjęć wielu...

Avatar
49954888 / 8 października 2013 o 23:53
Jako komentarz przypomne spoterom co kiedys pisalem.
Podaj dalej 11 razy jesli masz odwage Polaka lub Rosjanina. Jan.14/2011,USA.
W odniesieniu do ostatecznego raportu MAK reprezentowanego przez Pania Anodine w dniu Jan.12/2011,jako Jan Tarwid kapra...
l rezerwy lotnictwa polskiego zalanczam moj raport w ktorym stwierdzam:
W oparciu o potwierdzone zeznania swiadkow jednym z powodow katastrofy w Smolensku w dniu Apr.10/2010, byly swiatla zdradzieckie. Przedstawiam film,ktory popiera moja teze :
Wisz do przegladarki: YouTube – katastrofa w Smolensku. Fakty z czarnych skrzynek
Fakty w filmie przedstawione cytuje: ” sa swiadkowie proby ladowania, ktorzy zobaczyli samolot okolo 1200 metrow od pasa startowego”, To w oparciu o swiadectwo swiadkow z tego filmu mozemy stwierdzic ponad wszelka watpliwosc ze widocznosc podczas katastrofy byla 1200 metrow.
1) Pierwszym faktem pewnym jest fakt ze swiadkowie widzieli z ziemi samolot w odleglosci 1200 metrow od pasa startowego oraz swiatla samolotu, ktore zwykle sa slabsze od swiatel podejscia do ladowania.
2) Drugim faktem pewnym jest fakt ze Piloci i Technik bedac w tych samych warunkach pogodowych musieli widziec mocniejsze od wlasnych swiatel samolotu, swiatla podejscia do ladowania,ktore zapraszaly do ladowania .
3) Trzecim faktem wynikajacym z dwoch poprzednich jest fakt, ze pilot bedac w tych samych warunkach pogodowych co swiadkowie na ziemi i kierujac sie na w jego ocenie wystarczajaco dobrze widoczne swiatla podejscia do ladowania, ulegl katastrofje dlatego ze swiatla podejscia do ladowania okazaly sie zdradzieckie.
Film w/w konczy sie pytaniem cyt;
“kto ma dzis odwage powiedziec Rosji nie chcemy Waszego sledztwa jestescie malo wiarygodni, by wyjasniac Nam katastrofe samolotu z Naszym Prezydentem”.
Odnoszac sie do tego pytania jako kapral i technik Lotnictwa Polskiego posiadam odwage, by powiedziec to przedstawicielom Rosji przy szachownicy, z moja zagadka szachowa pod nazwa “Przeslanka do wypadku”.
Mr.Jan Tarwid.Kapr.Rez.Lot.Pol.47Szps
P.S. Wskazane jest sprawdzic jak kontroler lotniska w Smolensku kontroluje swiatla podejscia do ladowania?.
W wyniku tej katastrofy polscy piloci i technicy nigdy nie beda ufac swiatlom podejscia do ladowania.

Oni wszyscy mieli spalic sie jak dinozury
przed spaleniem uratowalo wlaczenie gasnic samolotu.
Dlatego samolot zostal kapieli poddany by ten fakt nie zostal rozpoznany.
Jako komentarz przypomne spoterom co kiedys pisalem.
Podaj dalej 11 razy jesli masz odwage Polaka lub Rosjanina. Jan.14/2011,USA.
W odniesieniu do ostatecznego raportu MAK reprezentowanego przez Pania Anodine w dniu Jan.12/2011,jako Jan Tarwid kapra...
l rezerwy lotnictwa polskiego zalanczam moj raport w ktorym stwierdzam:
W oparciu o potwierdzone zeznania swiadkow jednym z powodow katastrofy w Smolensku w dniu Apr.10/2010, byly swiatla zdradzieckie. Przedstawiam film,ktory popiera moja teze :
Wisz do p... rozwiń
Avatar
m / 8 października 2013 o 22:25

...a na końcu każdego teleobiektywu obowiązkowe oświetlenie ostrzegawcze -mrugające, czerwone diody

Avatar
Jan / 8 października 2013 o 21:08

A co to za dziwolągi na tym zdjęciu?

Zobacz wszystkie komentarze 11

Skomentuj

Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:
Twój komentarz został dodany

Pozostałe informacje

Kłótnia o sprzedaż alkoholu przy kościołach. "To jest igranie z Bogiem"

Kłótnia o sprzedaż alkoholu przy kościołach. "To jest igranie z Bogiem" 3 8

To jest igranie z panem Bogiem. To komentarz jednego z kraśnickich radnych odnośnie odległości, w jakiej mają być usytuowane punkty sprzedaży i podawania alkoholu od kościołów. W Kraśniku odległość ta musi być co najmniej 20-metrowa. Dyskusja w temacie sprzedaży alkoholu w mieście i ewentualnego nocnego ograniczenia tej sprzedaży była burzliwa. Ostatecznie żadne decyzje nie zapadły. 

Będzie al. Tadeusza Mazowieckiego w Lublinie. Radna PiS: Stalinowiec, agent

Będzie al. Tadeusza Mazowieckiego w Lublinie. Radna PiS: Stalinowiec, agent 72 34

Nowa droga na przedłużeniu ul. Bohaterów Monte Cassino otrzyma imię Tadeusza Mazowieckiego. W Lublinie będzie też skwer Władysława Bartoszewskiego

Jan Gilas. Bohater doczekał się ulicy w Lublinie
galeria

Jan Gilas. Bohater doczekał się ulicy w Lublinie 0 1

Był 9 września 1939 r., gdy na Lublin posypały się niemieckie bomby, jedna z nich wpadła do Ratusza i nie wybuchła. Ratuszowy woźny wyniósł ją z budynku i zmarł z wysiłku przed schodami. Jego imię nosi od wczoraj uliczka stykająca się z deptakiem. Tabliczkę z nazwą odsłaniała wzruszona rodzina

Pomnik Lecha i Marii Kaczyńskich powstanie w Lublinie. Radni podjęli decyzję
galeria
film

Pomnik Lecha i Marii Kaczyńskich powstanie w Lublinie. Radni podjęli decyzję 323 21

Jest zgoda na pomnik Lecha i Marii Kaczyńskich obok Centrum Kultury. Na jego budowę zgodziła się dziś Rada Miasta. Nie pozwoliła jednak, by wykonać go według wizji radnej PiS, Małgorzaty Suchanowskiej. Większość rady zdecydowała, że projekt będzie wybrany w konkursie. Nalegali na to radni Wspólnego Lublina

Nawet 53 tys. zł miesięcznie. Ekstra zarobki radnych w państwowych spółkach
galeria

Nawet 53 tys. zł miesięcznie. Ekstra zarobki radnych w państwowych spółkach 17 15

Od 36 do 53 tys. złotych miesięcznie – tyle średnio zarabiali w państwowych spółkach trzej radni wojewódzcy PiS. Chodzi o Andrzeja Pruszkowskiego, Jana Franię i Grzegorza Muszyńskiego. Tak wynika z ich oświadczeń majątkowych za 2017 rok.

Sprawdź co powinna robić przed snem kobieta
wiersze między newsami

Sprawdź co powinna robić przed snem kobieta 0 0

Lektura obowiązkowa dla feministek. W końcu ktoś wyliczył, jakie obowiązki mają gospodynie domowe i określił miejsce poezji w ich życiu

Kraśnicka: Już 130 pielęgniarek na zwolnieniach. Jest porozumienie z lekarzami
film

Kraśnicka: Już 130 pielęgniarek na zwolnieniach. Jest porozumienie z lekarzami 196 43

W piątek ma dojść do decydujących rozmów w szpitalu przy alei Kraśnickiej w Lublinie. W czwartek już 130 pielęgniarek było na L4.

Schetyna na UMCS: Ukraińscy politycy nie chcą już współpracować z polskimi władzami

Schetyna na UMCS: Ukraińscy politycy nie chcą już współpracować z polskimi władzami 7 16

- Polsko-ukraińskich relacji po prostu nie ma - w taki sposób przewodniczący PO podsumował relacje Polski z Ukrainą.

Nowe centrum rehabilitacji w Nałęczowie już otwarte (zdjęcia)
galeria

Nowe centrum rehabilitacji w Nałęczowie już otwarte (zdjęcia) 2 1

Otwarte jest już nowe centrum rehabilitacyjno-fizjoterapeutyczne "Werandki" w Nałęczowie. - To pierwszy tak nowoczesny ośrodek po wschodniej stronie Wisły. Wychodzimy na przeciw potrzebom pacjentów z całej Polski - tłumaczy jego dyrekcja. Będą tam mogli skorzystać z czterech "stref": kardiologii, ortopedii, treningu i diagnostyki.

Twórczość Szczepana Twardocha w Kazimierzu Dolnym
26 maja 2018, 16:00

Twórczość Szczepana Twardocha w Kazimierzu Dolnym 1 0

Co Gdzie Kiedy. Kazimierski Ośrodek Kultury, Promocji i Turystyki (ul. Lubelska 12) zaprasza na kolejną odsłonę Soboty Literackiej. 26 maja o godz. 16 odbędzie się spotkanie poświęcone Balladzie o pewnej panience Szczepana Twardocha.

Gmina Biała Podlaska: Inwestycje drogowe zablokowane, ceny za wysokie

Gmina Biała Podlaska: Inwestycje drogowe zablokowane, ceny za wysokie 3 0

Gmina Biała Podlaska musi powtarzać przetargi na roboty drogowe. Wszystko dlatego, że wykonawcy swoją pracę wyceniają coraz drożej.

Joanna Mucha: Prokurator powinien się zająć władzami stadniny w Janowie

Joanna Mucha: Prokurator powinien się zająć władzami stadniny w Janowie 0 16

Śledztwo w sprawie niegospodarności w stadninie koni w Janowie Podlaskim jest sztucznie przedłużane. Prokuratura powinna się zająć osobami, które obecnie tam rządzą, a dawny prezes Marek Trela powinien wrócić do pracy – przekonuje posłanka PO Joanna Mucha

Juwenalia 2018 w Białej Podlaskiej. Zdjęcia z korowodu studenckiego
galeria

Juwenalia 2018 w Białej Podlaskiej. Zdjęcia z korowodu studenckiego 0 2

We wtorek i środę odbyły się Juwenalia Państwowej Szkoły Wyższej im. Jana Pawła II w Białej Podlaskiej.

Hit transferowy w Pszczółce Polski Cukier AZS UMCS

Hit transferowy w Pszczółce Polski Cukier AZS UMCS 0 3

Brianna Joelle Kiesel zasiliła szeregi Pszczółki Polski AZS UMCS Lublin. 24-letnia Amerykanka ma na swoim koncie występy w najlepszej lidze świata, WNBA. Ostatnio reprezentowała szwedzkie Umea Udominate

Nocne sklepy z alkoholem w Lublinie nie zbankrutują. Pomysł radnych PiS nie przeszedł

Nocne sklepy z alkoholem w Lublinie nie zbankrutują. Pomysł radnych PiS nie przeszedł 0 15

Nie będzie w Lublinie ograniczeń nocnej sprzedaży alkoholu. Ich wprowadzenia chcieli radni PiS, ale większość Rady Miasta była temu przeciwna. W czwartek uchwalony został za to zakaz sprzedaży trunków m.in. obok szkół i kościołów. Radni ustalili też maksymalną liczbę zezwoleń dla sklepów i lokali gastronomicznych.

ALARM24

Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!

Najczęściej czytane

Dzisiaj · Tydzień · Wideo · Premium
Uwaga czytelniku!
Nie teraz Przeczytaj i wyraź zgodę

Informujemy, że w dniu 25 maja 2018 r. na terenie całej Unii Europejskiej, w tym także w Polsce, wejdzie w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. W związku z tym chcielibyśmy Ci przekazać kilka informacji na temat zasad przetwarzania Twoich danych osobowych.

Rozumiem

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.