Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Lublin

17 września 2009 r.
15:22
Edytuj ten wpis

Helena Pietraszkiewicz odwołana za złamanie ustawy antykorupcyjnej

Autor: Zdjęcie autora (drs)
0 26 A A

Helena Pietraszkiewicz straciła posadę dyrektora Domu Pomocy Społecznej Kalina. Ze stanowiska odwołał ją prezydent Lublina za to, że naruszyła przepisy ustawy antykorupcyjnej.

AdBlock
Szanowny Czytelniku!
Dzięki reklamom czytasz za darmo. Prosimy o wyłączenie programu służącego do blokowania reklam (np. AdBlock).
Dziękujemy, redakcja Dziennika Wschodniego.
Kliknij tutaj, aby zaakceptować
Prawo mówi jasno, że osoba na tym stanowisku nie może prowadzić działalności gospodarczej. A Helena Pietraszkiewicz 18 lipca zarejestrowała własną firmę. Zamierza zajmować się pośrednictwem w obrocie nieruchomościami.

Zgodnie z ustawą Pietraszkiewicz poinfromowała prezydenta o założeniu własnej firmy. Miała na to miesiąc i tego terminu dotrzymała.

Od chwili powiadomienia przez Pietraszkiewicz o swojej działalności prezydent Lublina miał miesiąc na odwołanie dyrektorki ze stanowiska. Dziś, w ostatnim dniu tego terminu prezydent odwołał Pietraszkiewicz.

"Prezydent dodaje, że swoją decyzję uznaje - wobec opinii prawników i w związku z własną analizą sprawy - za słuszną i jedynie możliwą. Pragnie jednak dodać, że była to decyzja trudna, ponieważ ustawę, o której mowa, uważa za nazbyt restrykcyjną. Dura lex, sed lex, mówi" - czytamy w komunikacie Biura Prasowego Ratusza.

Komentarze 26

Najlepsze · Najnowsze
Avatar
Wieśniak / 20 września 2009 o 14:29
Gość napisał:
Nadal podtrzymuję wszystko to co napisałem. Cieszę się,że przyjął Pan moje argumenty chociaż nie wszystkie. Nadal zapewniam Pana ,że to co napisałem to prawda w 100&. Mógłbym wspomnieć jeszcze o innych dokonaniach i osiągnięciach tej ekipy np. o torze rowerowym, o rozpoczynaniu budowy mieszkań komunalnych/ z opóżnieniem z powodu protestów mieszkańców, którzy los najuboższych i bezradnych mają gdzieś/. o borykaniu się z rewaloryzacją kamienic miejskich/z powodu nieuregulowanych stosunków własnościowych, , niekiedy jedna kamienica ma kilkunastu właścicieli/. Jak widać jest dobra wola władz i cięzka praca w pokonywaniu barier których jest wiele.
Prywatnie zaś radzę Panu nie kierować się w ocenach artykułami prasowymi bo dziennikarze potrafią wypaczyć każde osiągnięcie. dla nich dobrą wiadomością jest zła wiadomość bo można ją dać na pierwszą stronę i podnieść wskażnik zakupów ich pisemka a liczą się tu pieniądze, których nie zarabiają wiele.
A propos, przeglądu kadr, to jak powiedziałem decyduje tu kryterium merytoryczne i wbrew pozorom wcale nie jet łatwo znależć kompetentnych ludzi w tej ogromnej masie psychologów, politologów,socjologów, którzy głośno krzyczą, że nie mają pracy. Brakuje fachowcóew: architektówi inżynierów o dużych kwalifikacjach bo ci znajdują dużo lepiej płatną pracę w przemyśle.
Dziękuję za zrozumienie i przyjęcie mojej wypowiedzi oraz przyznamie mi racji , bo powiem Panu,że też niewielu ludzi potrafi to uczynić . Tacy zawsze będą twierdzić ,że białe jest czarne a czarne jest białe. Pozdrawiam.

W tym przypadku trochę winy ponosi sam Pan Prezydent. Bo winien swoje racje przedstawiać periodycznie w TV Lublin. Nawet w spotkaniach ze swimi adwersarzami i mieszkańcami Lublina.. Byłoby to bardzo ciekawe i lepsze niż te telenowele. Wszak płacimy za abonament RTV. Będąc w jednym z państw unijnych, gdzie rządzi prawica , akurat mieszkałem w mieście, w którym merem był komunista. I właśnie On co tydzień miał swoje okienko w regionalnej TV. Czasami sam a czsami w towarzystwie. Jestem pewny, że ten Pan po kolejnych wyborach będzie dalej merem.

W tym przypadku trochę winy ponosi sam Pan Prezydent. Bo winien swoje racje przedstawiać periodycznie w TV Lublin. Nawet w spotkaniach ze swimi adwersarzami i mieszkańcami Lublina.. Byłoby to bardzo ciekawe i lepsze niż te telenowele. Wszak płacimy za abonament RTV. Będąc w jednym z państw unijnych, gdzie rządzi prawica , akurat mieszkałem w mieście, w którym merem był komunista. I właśnie On co tydzień miał swoje okienko w regionalnej TV. Czasami sam a czsami w towarzystwie. Jestem pewny, że ten Pan po kolejnych wybor... rozwiń
Avatar
Wieśniak / 20 września 2009 o 14:20
Gość napisał:
Wracając do Pani Pietraszkiewicz - właśnie jej funkcja baaardzo kolidowała z prowadzeniem działalnosci gospodarczcej polegającej na handlu nieruchomościami. Mało kto zdaje sobie sprawę z faktu, że w domu opieki społecznej prowadzony jest tzw. wywiad środowiskowy pensjonariusza, w kt ma on obowiązek przedstawić swoją sytuację materialną. Jeżeli posiada majątek powinien go zbyć by pokrywać w większym stopniu koszty swojego pobytu. Jak myślicie - do kogo zwróciłby się wówczas pensjonariusz? Poszedłby do biura nieruchomości na Lipową czy Okopową????? Czy może do Pani P., która jest na miejscu i dobrze doradzi???

Strzał w 10 ( dychę ). W Warszawie był przypadek, że mąż ( 60 letni ) Pani Dyrektor Domu Starców ożenił się z 93 letnią pensjonariuszką i zgarnął cały majątek nowej żony. W naszej prasie powyższe zastrzeżenie winno być od razu podane i nie byłoby tyle złośliwości i szukania w całym dziury. Widać komuś zależy, żeby jeden drugiegi gryzł.

Strzał w 10 ( dychę ). W Warszawie był przypadek, że mąż ( 60 letni ) Pani Dyrektor Domu Starców ożenił się z 93 letnią pensjonariuszką i zgarnął cały majątek nowej żony. W naszej prasie powyższe zastrzeżenie winno być od razu podane i nie byłoby tyle złośliwości i szukania w całym dziury. Widać komuś zależy, żeby jeden drugiegi gryzł. rozwiń
Avatar
Gość / 20 września 2009 o 13:57
Wracając do Pani Pietraszkiewicz - właśnie jej funkcja baaardzo kolidowała z prowadzeniem działalnosci gospodarczcej polegającej na handlu nieruchomościami. Mało kto zdaje sobie sprawę z faktu, że w domu opieki społecznej prowadzony jest tzw. wywiad środowiskowy pensjonariusza, w kt ma on obowiązek przedstawić swoją sytuację materialną. Jeżeli posiada majątek powinien go zbyć by pokrywać w większym stopniu koszty swojego pobytu. Jak myślicie - do kogo zwróciłby się wówczas pensjonariusz? Poszedłby do biura nieruchomości na Lipową czy Okopową????? Czy może do Pani P., która jest na miejscu i dobrze doradzi???
Wracając do Pani Pietraszkiewicz - właśnie jej funkcja baaardzo kolidowała z prowadzeniem działalnosci gospodarczcej polegającej na handlu nieruchomościami. Mało kto zdaje sobie sprawę z faktu, że w domu opieki społecznej prowadzony jest tzw. wywiad środowiskowy pensjonariusza, w kt ma on obowiązek przedstawić swoją sytuację materialną. Jeżeli posiada majątek powinien go zbyć by pokrywać w większym stopniu koszty swojego pobytu. Jak myślicie - do kogo zwróciłby się wówczas pensjonariusz? Poszedłby do biura nieruchomości na Lipową czy Ok... rozwiń
Avatar
Gość / 20 września 2009 o 10:16
Wieśniak napisał:
Nie pochodzę ze środowiska Pl. Studiowałem poza Lublinem. Prezyjmuję wszystkie punkty do wiadomości bo przyzna mój adwersarz, że prasa(?) powyższego nie rozpowszechnia. Po wnikliwym przestudiowaniu zgadzam się z powyższym w 85%, czyli nie w 100%. Dla mnie teren PL to także ul. Nadbystrzycka. Czy kandydat na senatora nie ma prawa się reklamować wg mnie ma . Mnie chodziło o to, że były w tej sprawie protesty zamieszczone w prasie (dokładnie nie pamiętam czy NSZZ Solidarność PL czy innej organizacji PL) dotyczące wykorzystania stanowiska prorektora do reklamowania się na terenie PL. Przecież jest archiwum prasowe do sprawdzenia. Od tego okresu minęło już parę ładnych lat i mogę się mylić ale nie w 100%. Taki tekst w prasie lubelskiej w tamtym czasie czytałem. Co do pozostawienia w UM Lublin ludzi Pis to niestety mam inne zdanie gdyż są to ludzie Pana Prezydenta Bryłowskiego. Znajomi pracownicy z Ratusza mieli wielki żal, że Pan Pruszkowski zamiast pogonić to towarzystwo to Ich tolerował. A Ci mu odpłacali donosami do tzw. prasy lubelskiej. Dziękuję Panu Wasilewskiemu, że zwolnił Pana Fijałkowskiego bo On się znał na sprawach mikeszkaniowych jak byk na gwiazdach. Prezydent wg mnie powinien rozejrzeć się w około i jeszcze raz dokonać przeglądu kadr. Obecność niektórych ludzi z nadania koalicji różowo-czerwonej to strata dla tego grodu a także niebezpieczeństwo donosów do swego furera ( a ten mały jest bardzo mściwy i potrafi to wykorzystać ). Na tym kończę i obiecuję, że będę b.krytycznym ale obiektywnym obserwatorem poczynań obecnego Pana Prezydenta.

Nadal podtrzymuję wszystko to co napisałem. Cieszę się,że przyjął Pan moje argumenty chociaż nie wszystkie. Nadal zapewniam Pana ,że to co napisałem to prawda w 100&. Mógłbym wspomnieć jeszcze o innych dokonaniach i osiągnięciach tej ekipy np. o torze rowerowym, o rozpoczynaniu budowy mieszkań komunalnych/ z opóżnieniem z powodu protestów mieszkańców, którzy los najuboższych i bezradnych mają gdzieś/. o borykaniu się z rewaloryzacją kamienic miejskich/z powodu nieuregulowanych stosunków własnościowych, , niekiedy jedna kamienica ma kilkunastu właścicieli/. Jak widać jest dobra wola władz i cięzka praca w pokonywaniu barier których jest wiele.
Prywatnie zaś radzę Panu nie kierować się w ocenach artykułami prasowymi bo dziennikarze potrafią wypaczyć każde osiągnięcie. dla nich dobrą wiadomością jest zła wiadomość bo można ją dać na pierwszą stronę i podnieść wskażnik zakupów ich pisemka a liczą się tu pieniądze, których nie zarabiają wiele.
A propos, przeglądu kadr, to jak powiedziałem decyduje tu kryterium merytoryczne i wbrew pozorom wcale nie jet łatwo znależć kompetentnych ludzi w tej ogromnej masie psychologów, politologów,socjologów, którzy głośno krzyczą, że nie mają pracy. Brakuje fachowcóew: architektówi inżynierów o dużych kwalifikacjach bo ci znajdują dużo lepiej płatną pracę w przemyśle.
Dziękuję za zrozumienie i przyjęcie mojej wypowiedzi oraz przyznamie mi racji , bo powiem Panu,że też niewielu ludzi potrafi to uczynić . Tacy zawsze będą twierdzić ,że białe jest czarne a czarne jest białe. Pozdrawiam.

Nadal podtrzymuję wszystko to co napisałem. Cieszę się,że przyjął Pan moje argumenty chociaż nie wszystkie. Nadal zapewniam Pana ,że to co napisałem to prawda w 100&. Mógłbym wspomnieć jeszcze o innych dokonaniach i osiągnięciach tej ekipy np. o torze rowerowym, o rozpoczynaniu budowy mieszkań komunalnych/ z opóżnieniem z powodu protestów mieszkańców, którzy los najuboższych i bezradnych mają gdzieś/. o borykaniu się z rewaloryzacją kamienic miejskich/z powodu nieuregulowanych stosunków własnościowych, , niekiedy je... rozwiń
Avatar
Wieśniak / 20 września 2009 o 09:08
Gość napisał:
No i widzać, że Pan od 64 lat z Lublina "wieśniak", umię ładnie napisać Pan prezydent (wcześniej to było "kryształek") . Jeszcze ta "srula", no i inne

Proszę zrozumieć, że spojrzenie wyborcy jest trochę skrzywione i może się różnic od spojrzenia na daną osobę przez przyjaciela tej osoby. Takie jest życie. Zapewniam Pana,że jestem fanatykiem Lublina. Nie raz w pokoju akademickim walczyłem na pięści z najlepszymi kolegami z roku bo Lublin jest jeden tak jak matka. Akapit o podmywaniu mnie dotyczy a raczej moich dzieci więc mam święte prawo do używania. Łączę pozdrowienia .Jak będzie okazja to się przypomnę.

Proszę zrozumieć, że spojrzenie wyborcy jest trochę skrzywione i może się różnic od spojrzenia na daną osobę przez przyjaciela tej osoby. Takie jest życie. Zapewniam Pana,że jestem fanatykiem Lublina. Nie raz w pokoju akademickim walczyłem na pięści z najlepszymi kolegami z roku bo Lublin jest jeden tak jak matka. Akapit o podmywaniu mnie dotyczy a raczej moich dzieci więc mam święte prawo do używania. Łączę pozdrowienia .Jak będzie okazja to się przypomnę. rozwiń
Avatar
Wieśniak / 20 września 2009 o 09:04
Gość napisał:
No i widzać, że Pan od 64 lat z Lublina "wieśniak", umię ładnie napisać Pan prezydent (wcześniej to było "kryształek") . Jeszcze ta "srula", no i inne

Proszę zrozumieć, że spojrzenie wyborcy jest trochę skrzywione i może się różnic od spojrzenia na daną osobę przez przyjaciela tej osoby. Takie jest życie. Zapewniam Pana,że jestem fanatykiem Lublina. Nie raz w pokoju akademickim walczyłem na pięści z najlepszymi kolegami z roku bo Lublin jest jeden tak jak matka. Akapit o podmywaniu mnie dotyczy a raczej moich dzieci więc mam święte prawo do używania. Łączę pozdrowienia .Jak będzie okazja to się przypomnę.

Proszę zrozumieć, że spojrzenie wyborcy jest trochę skrzywione i może się różnic od spojrzenia na daną osobę przez przyjaciela tej osoby. Takie jest życie. Zapewniam Pana,że jestem fanatykiem Lublina. Nie raz w pokoju akademickim walczyłem na pięści z najlepszymi kolegami z roku bo Lublin jest jeden tak jak matka. Akapit o podmywaniu mnie dotyczy a raczej moich dzieci więc mam święte prawo do używania. Łączę pozdrowienia .Jak będzie okazja to się przypomnę. rozwiń
Avatar
Gość / 20 września 2009 o 07:34
No i widzać, że Pan od 64 lat z Lublina "wieśniak", umię ładnie napisać Pan prezydent (wcześniej to było "kryształek") . Jeszcze ta "srula", no i inne
Avatar
Wieśniak / 19 września 2009 o 22:49
~gość~ napisał:
Wielce Szanowny Kolego z Pl! Tak jest nieprawdaż? To co piszę to tylko fakty, które łatwo można zweryfikować. Nie należę do żadnej Partii ale znam Pana Wasilewskiego od wielu lat. Pisze Pan o nim lekceważąco "kryształek' i mimo woli ma Pan rację bo to człowiek uczciwy. nieprzekupny o tak zwanym "przedwojennym honorze. Jak się okazuje , jeszcze czasami można spotkać takich ludzi. Te jego zalety charakteru stały się jego wadami politycznymi bo nie ulega żadnej presji, nie zatrudnia znajomych innych znajomych i dlatego też radni za nim nie przepadają. Nikt też nie ma na niego żadnych haków, bo całe życie żył uczciwe. Ludzie z PISu głosujący na Adama Wasillewskiego wybrali dobrze bo jest on zdecydowanie prawicowym politykiem i dzięki niemu powstała jedyna w Polsce miejska koalicja POi i PIS. Niestety panowie z PISu nie chcieli tego uszanować i chcąc walnąc posła Palikota rykoszetem, uderzyli w prezydenta i tym samym zerwali tak potrzebną miastu koalicję.
Przykro mi jest ,że Pan reprezentujący naukowe grono czyli ludzi , od których wymagamy pewnej klasy używa takich słow jak "pisuar" , "podmywać tyłki" , "mizeria lubelska",, "prowincjonalna brać', zaułek miernoty'. Tymi słowami obraża Pan nie tylko Lublinian ale i samego siebie. Pan też podobno jest Lublinianinem od zawsze a rodzina od 300 lat a od takich ludzi wymagamy więcej sznytu i ogłady. Nie oceniam, tak złośliwie jak Pan poprzednich prezydentów. natomiast teraz dzieje się w miescie bardzo dużo. powiem ogólnie ale jeśli sobie Pan życzy to w następnej wypowiedzi przybliżę Panu w miarę szczegółowiej co zmieniło się w mieście w ciagu ostatnich 3 lat.
Więc z grubsza; 1 powstała mino opożnien w podpisywaniu przez ówczesnego premiera Kaczyńskiega Strefa Ekonomiczna, która aktualnie ma już 9 inwestorów. Nadmieniam,że zazwyczaj takie strefy powstają przez lat kilkanaście.
2.Konsekwentnie jest wymieniany tabor MPK, który liczy sobie przeważnie ponad 20 lat.
3. Następuje uporządkowanie terenów nad Zalewem i powstało tam kilka basenów, z których Lublinianie ochoczo korzystają / nawet sinice uciekły/
4. Wyremontowano wcale niemało dród osiedlowych.
5, Dokończono budowy dróg;, tak zwany 'ślimak' do lepszego wyjazdu z centrum na Al. Solidarności, skończono ul. Jana Pawła i szereg mniejszych, obecnie pracuje się nad różnymi odcinkami dróg, które mają stworzyć tzw. małą obwodnicę Lublina.
6.Kwitnie nam w Lublinie kultura, powstały imprezy dla Lublinian jakich do tej pory nie było; Noc Kultury, Jarmark Jagielloński, bardzo dobrze oceniany festiwal "Inne Brzmienia'.
7 Uratowano Teatr Stary, prace ziemne są już zakończone, teraz miasto zdobyło fundusze na odbudowę części nadziemnej i za 2 lata zostanie on oddany artystom.
8 Wielkie pieniądze miasto wkłada w rozbudowę Centrum Kultury. Na bazie Klasztory Powizytkowskiego powstaną nowe budynki dla lubelskiej kultury. prace mają się zacząć już w pażdzierniku/
9Jeszcze większe pieniądze miasto wykłada na budowę lotniska, którego jest głownym udziałowcem.
10. Przed nami, wielki, choć trochę okrojony z powodu kryzysy program rozbudowy sieci wodno- kanalizacyjnej miasta i uzbrojenie nowych terenów.
11.Każde lubelskie osiedle otrzymuje teraz/ przedtem tego nie było/ pieniądze na drobne remonty.
12 Lublin stał się liderem w Polsce w promocji miasta. Zgarneliśmy wszystkie pierwsze nagrody.
13. W Lublinie powstała jedyna w Polsce "Szkoła Sędziów'.
!4. Powstały nowe kilometry ścieżek rowerowych/ mała rzecz a cieszy/.
15. Uporzadkował wreszcie wszystkie spółki miejskie. Prezesi są z konkursów. LPEC już nie strajkuje. W MPK, powstał , bez strajków Zarząd Transportu Zbiorowego, zmienił niezmienialnego w MPWIK, który z nadania komunistycznego zbudował przeludnione imperium.
!&. Wspomnę o małej rzeczy ale jakże wdziecznej , tyle ozdób kwiatowych w mieście jeszcze nigdy nie było.
!9. Przed Lublinen budowa nowoczesnego stadionu, o ile nie nastąpią rzeczy nieprzewidywalne. Z tego co wiem, wszystko jest na dobrej drodze i budowa zacznie się jesienią w przyszłym roku.
20. Najprawdopodobniej niebawem nastąpi decyzja o umieszczeniu w Lublinie "Sądu Elektronicznego".
21. Aquaparku nie będzie, bo niestey jak się okazało,że wszędzie te obiekty przynoszą straty, nie znalazł się szaleniec, który chciałby na to wyłożyć pieniądze. Mamy jednak szansę na budowę przy AL. Zygmuntowskich na budowę basenu olimpijskiego.
To tak z grubsza. Cóż Panie Rodowity, ten nierodowity ale mieszkające w Lublinie 35lat jednak coś robi. Wszystko co napisałem to fakty , które może sobie Pan zweryfikować.
Myślę ,że jest pan kolegą Prezydenta z PL. Chyba się nie mylę. Myślę ,że powinien Pan być dumny, że Prezydent wyszedł z tego środowiska i pozostawiwszy na boku złość i pisowską opcję polityczną wspierać kolegę dla dobra miasta. A Adam Wasilewski to człowiek, który najlepiej by się czuł ponad podziałami , zapewniam Pana.

Nie pochodzę ze środowiska Pl. Studiowałem poza Lublinem. Prezyjmuję wszystkie punkty do wiadomości bo przyzna mój adwersarz, że prasa(?) powyższego nie rozpowszechnia. Po wnikliwym przestudiowaniu zgadzam się z powyższym w 85%, czyli nie w 100%. Dla mnie teren PL to także ul. Nadbystrzycka. Czy kandydat na senatora nie ma prawa się reklamować wg mnie ma . Mnie chodziło o to, że były w tej sprawie protesty zamieszczone w prasie (dokładnie nie pamiętam czy NSZZ Solidarność PL czy innej organizacji PL) dotyczące wykorzystania stanowiska prorektora do reklamowania się na terenie PL. Przecież jest archiwum prasowe do sprawdzenia. Od tego okresu minęło już parę ładnych lat i mogę się mylić ale nie w 100%. Taki tekst w prasie lubelskiej w tamtym czasie czytałem. Co do pozostawienia w UM Lublin ludzi Pis to niestety mam inne zdanie gdyż są to ludzie Pana Prezydenta Bryłowskiego. Znajomi pracownicy z Ratusza mieli wielki żal, że Pan Pruszkowski zamiast pogonić to towarzystwo to Ich tolerował. A Ci mu odpłacali donosami do tzw. prasy lubelskiej. Dziękuję Panu Wasilewskiemu, że zwolnił Pana Fijałkowskiego bo On się znał na sprawach mikeszkaniowych jak byk na gwiazdach. Prezydent wg mnie powinien rozejrzeć się w około i jeszcze raz dokonać przeglądu kadr. Obecność niektórych ludzi z nadania koalicji różowo-czerwonej to strata dla tego grodu a także niebezpieczeństwo donosów do swego furera ( a ten mały jest bardzo mściwy i potrafi to wykorzystać ). Na tym kończę i obiecuję, że będę b.krytycznym ale obiektywnym obserwatorem poczynań obecnego Pana Prezydenta.

Nie pochodzę ze środowiska Pl. Studiowałem poza Lublinem. Prezyjmuję wszystkie punkty do wiadomości bo przyzna mój adwersarz, że prasa(?) powyższego nie rozpowszechnia. Po wnikliwym przestudiowaniu zgadzam się z powyższym w 85%, czyli nie w 100%. Dla mnie teren PL to także ul. Nadbystrzycka. Czy kandydat na senatora nie ma prawa się reklamować wg mnie ma . Mnie chodziło o to, że były w tej sprawie protesty zamieszczone w prasie (dokładnie nie pamiętam czy NSZZ Solidarność PL czy innej organizacji PL) dotyczące wykorzystan... rozwiń
Avatar
~gość~ / 19 września 2009 o 21:41
Wieśniak napisał:
Dużo wody a mało faktów. Ja już mogę bawić wnuki a nie być ważnym w tym zadupiu unijnym. Zresztą nigdy nie miałem takich ciągot jak prowincjonalna brać. Jest faktem, że Lublin ma szczęście do geniuszy z prowincji. Radzę więcej obiektywności w ocenie nie "nasich". Mółbym porównać wybór kryształka do sytuacji jaka miała miejsce we Francji gdy w II turze spotkali się Chirac i Le Pen. Wówczas hasło lewicy, której reprezentant przepadł w przedbiegach było krótkie i dosadne " lepszy złodziej niż faszysta". W Lublinie gdy w II turze startowała Pani Sierakowskaja i Pan Wasilewski nie kto inny tylko ludzie z PiS załosowali proszę zgadnąć na kogo? Ja sympatyk PiS albo jak mnie nazywacie PISUAR wraz z całą rodziną oddałem głos na kryształka bo liczyłęm że wspólnie wyciągnie ten zaułek miernoty z dołu. Nie mówiliśmy, że "na bezrybiu i rak ryba". Daliśmy szanę człowiekowi z cenzusem naukowca. I co to dało szarym tak jak ja mieszkańcom Lublina. Dla mnie nic. Część dzieci wyjachała za granicę i tam podmywa tyłki będąc zadowolonym z takiej pracy ( Pecunia non nolet ) i nie chce słyszeć o powrocie do Lublina. Trzeba przyznać, że ma rację. Daleki jestem od tego, żeby mizerią lubelską obciążać Pana Wasilewskiego. Sprawa jest b. skomplikowana gdyż "warszafka" robi wszystko, żeby Polaków skłucić i zabrać co się da z Lublina. Ale jeżeli kryształek chce coś dla tego zadupia zrobić to winien najpierw dogadać się z radnymi bo na razie to On ciągnie wóz w jedną stronę a radni w drugą stronę a wóz stoi w miejscu. Przyjmuję za wirygodne oświadczyny, że Pan Wasilewski oddalił się od Januszka, ale myślę że nie wyjdzie mu to na zdrowie (vide felietony w Kurierze na temat nikomu niepotrzebnego akawaparku). Pan Bryłowski zostawił po sobie deptak i teraz ma ksywę "DEPTAK", Pan Pruszkowski zostawił po sobie piękną halę sportową przerastającą potrzeby Lublina. Liczę, że Pan Wasilewski też cos po swoich rządach zostawi. Do wyborów ma 2 lata a to spory czas chociaż na rozpoczęcie właściwej inwestycji. Łączę ucziwe pozdrowienia i życzę powodzenia w dalszym władaniu miastem.

Wielce Szanowny Kolego z Pl! Tak jest nieprawdaż? To co piszę to tylko fakty, które łatwo można zweryfikować. Nie należę do żadnej Partii ale znam Pana Wasilewskiego od wielu lat. Pisze Pan o nim lekceważąco "kryształek' i mimo woli ma Pan rację bo to człowiek uczciwy. nieprzekupny o tak zwanym "przedwojennym honorze. Jak się okazuje , jeszcze czasami można spotkać takich ludzi. Te jego zalety charakteru stały się jego wadami politycznymi bo nie ulega żadnej presji, nie zatrudnia znajomych innych znajomych i dlatego też radni za nim nie przepadają. Nikt też nie ma na niego żadnych haków, bo całe życie żył uczciwe. Ludzie z PISu głosujący na Adama Wasillewskiego wybrali dobrze bo jest on zdecydowanie prawicowym politykiem i dzięki niemu powstała jedyna w Polsce miejska koalicja POi i PIS. Niestety panowie z PISu nie chcieli tego uszanować i chcąc walnąc posła Palikota rykoszetem, uderzyli w prezydenta i tym samym zerwali tak potrzebną miastu koalicję.
Przykro mi jest ,że Pan reprezentujący naukowe grono czyli ludzi , od których wymagamy pewnej klasy używa takich słow jak "pisuar" , "podmywać tyłki" , "mizeria lubelska",, "prowincjonalna brać', zaułek miernoty'. Tymi słowami obraża Pan nie tylko Lublinian ale i samego siebie. Pan też podobno jest Lublinianinem od zawsze a rodzina od 300 lat a od takich ludzi wymagamy więcej sznytu i ogłady. Nie oceniam, tak złośliwie jak Pan poprzednich prezydentów. natomiast teraz dzieje się w miescie bardzo dużo. powiem ogólnie ale jeśli sobie Pan życzy to w następnej wypowiedzi przybliżę Panu w miarę szczegółowiej co zmieniło się w mieście w ciagu ostatnich 3 lat.
Więc z grubsza; 1 powstała mino opożnien w podpisywaniu przez ówczesnego premiera Kaczyńskiega Strefa Ekonomiczna, która aktualnie ma już 9 inwestorów. Nadmieniam,że zazwyczaj takie strefy powstają przez lat kilkanaście.
2.Konsekwentnie jest wymieniany tabor MPK, który liczy sobie przeważnie ponad 20 lat.
3. Następuje uporządkowanie terenów nad Zalewem i powstało tam kilka basenów, z których Lublinianie ochoczo korzystają / nawet sinice uciekły/
4. Wyremontowano wcale niemało dród osiedlowych.
5, Dokończono budowy dróg;, tak zwany 'ślimak' do lepszego wyjazdu z centrum na Al. Solidarności, skończono ul. Jana Pawła i szereg mniejszych, obecnie pracuje się nad różnymi odcinkami dróg, które mają stworzyć tzw. małą obwodnicę Lublina.
6.Kwitnie nam w Lublinie kultura, powstały imprezy dla Lublinian jakich do tej pory nie było; Noc Kultury, Jarmark Jagielloński, bardzo dobrze oceniany festiwal "Inne Brzmienia'.
7 Uratowano Teatr Stary, prace ziemne są już zakończone, teraz miasto zdobyło fundusze na odbudowę części nadziemnej i za 2 lata zostanie on oddany artystom.
8 Wielkie pieniądze miasto wkłada w rozbudowę Centrum Kultury. Na bazie Klasztory Powizytkowskiego powstaną nowe budynki dla lubelskiej kultury. prace mają się zacząć już w pażdzierniku/
9Jeszcze większe pieniądze miasto wykłada na budowę lotniska, którego jest głownym udziałowcem.
10. Przed nami, wielki, choć trochę okrojony z powodu kryzysy program rozbudowy sieci wodno- kanalizacyjnej miasta i uzbrojenie nowych terenów.
11.Każde lubelskie osiedle otrzymuje teraz/ przedtem tego nie było/ pieniądze na drobne remonty.
12 Lublin stał się liderem w Polsce w promocji miasta. Zgarneliśmy wszystkie pierwsze nagrody.
13. W Lublinie powstała jedyna w Polsce "Szkoła Sędziów'.
!4. Powstały nowe kilometry ścieżek rowerowych/ mała rzecz a cieszy/.
15. Uporzadkował wreszcie wszystkie spółki miejskie. Prezesi są z konkursów. LPEC już nie strajkuje. W MPK, powstał , bez strajków Zarząd Transportu Zbiorowego, zmienił niezmienialnego w MPWIK, który z nadania komunistycznego zbudował przeludnione imperium.
!&. Wspomnę o małej rzeczy ale jakże wdziecznej , tyle ozdób kwiatowych w mieście jeszcze nigdy nie było.
!9. Przed Lublinen budowa nowoczesnego stadionu, o ile nie nastąpią rzeczy nieprzewidywalne. Z tego co wiem, wszystko jest na dobrej drodze i budowa zacznie się jesienią w przyszłym roku.
20. Najprawdopodobniej niebawem nastąpi decyzja o umieszczeniu w Lublinie "Sądu Elektronicznego".
21. Aquaparku nie będzie, bo niestey jak się okazało,że wszędzie te obiekty przynoszą straty, nie znalazł się szaleniec, który chciałby na to wyłożyć pieniądze. Mamy jednak szansę na budowę przy AL. Zygmuntowskich na budowę basenu olimpijskiego.
To tak z grubsza. Cóż Panie Rodowity, ten nierodowity ale mieszkające w Lublinie 35lat jednak coś robi. Wszystko co napisałem to fakty , które może sobie Pan zweryfikować.
Myślę ,że jest pan kolegą Prezydenta z PL. Chyba się nie mylę. Myślę ,że powinien Pan być dumny, że Prezydent wyszedł z tego środowiska i pozostawiwszy na boku złość i pisowską opcję polityczną wspierać kolegę dla dobra miasta. A Adam Wasilewski to człowiek, który najlepiej by się czuł ponad podziałami , zapewniam Pana.

Wielce Szanowny Kolego z Pl! Tak jest nieprawdaż? To co piszę to tylko fakty, które łatwo można zweryfikować. Nie należę do żadnej Partii ale znam Pana Wasilewskiego od wielu lat. Pisze Pan o nim lekceważąco "kryształek' i mimo woli ma Pan rację bo to człowiek uczciwy. nieprzekupny o tak zwanym "przedwojennym honorze. Jak się okazuje , jeszcze czasami można spotkać takich ludzi. Te jego zalety charakteru stały się jego wadami politycznymi bo nie ulega żadnej presji, nie zatrudnia znajomych innych znaj... rozwiń
Avatar
Wieśniak / 19 września 2009 o 19:49
~gość~ napisał:
Oczywiście ,że kłamiesz. Dokładnie ci powiem,był jeden baner wyborczy na akademiku uzdodniony z władzami PL,było na nim nazwisko. Natomiast na mieście wisiały bilbordy bo miały do tego prawo. W tym czasie kandydatem na posła był także rekyor Akademii Rolniczej prof. Wesołowski j, jego baner też wisiał na uczelni. Uczelnie mogły być tylko dumne ,że swoich pracowników, którym zaproponowano udział w wyborach doceniając pracę tych ludzi dla uczelni i środowiska. Zadna z uczelni nie miała nic przeciw promowaniu swoich ludzi. Drobną awanturę wywołali żądni sensacji dziennikarze zawiadamiając czytelników ,że obie uczelnie zaakceptowały wywieszenie po jednym bilbordzie na swoim gmachu. Napisali owszem i nikt dalej sprawy nie ciągnął bo nie było żadnej sprawy., a dziennikarz wziął pieniądze za "sensację' ot i cała afera. Więc nie kłam i nie produkuj wirtualnych faktów.
W sprawie promowania. Dla prezydenta, który zresztą w urzędzie nie jest kadrowym. Robi to specjalna komisja do spraw konkursów , jedyną promocją kandydata do pracy jest jego wiedza, wykształcenie, doświadczenie i osiągnięcia . Dlatego nie zwalniał ludzi z PISu, którzy pracowali u prezydenta Pruszkowskiego i pracują nadal.
To,że twoja rodzina od stuleci zamieszkuje Lublin nie ma znaczeni żadnego i dobrze o tym wiesz. Jeśli chcesz być kiś ważnym w mieście to zapracuj na to swoimi czynami, bo rozumiem,że masz kompleksy człowieka niespełnionego i myślisz,że mieszkanie od stuleci w tym samym mieście predystynuje cię do stanowisk i zaszczytów. otóż nie, mamy na szczęście takie czasy ,że tylko ludzie utalentowani ,pracowići i wytrwali w działalności i pracy mogą liczyć na docenienie. Spróbuj swych sił i mierz siły na zamiary a nie kieruj się małostkowością , kłamstwem i zawiścią. To droga donikąd.
Pani Pietraszkiewicz, z tego co wiem, wykazała się ogromną indolencją i nie sprawdziła obowiązującego prawa i tym samym nie dała szans Prezydentowi aby utrzymał ją na zajmowanym stanowisku. Powiem tak " sam tego chciałeś Grzegorzu Dyndało ". Zresztą jak pokazały lata minione Prezydent wcale nie jest skory do zwalniania ludzi z PISu a wręcz odwrotnie wielu mu zarzuca,że do tej pory nie oczyścił urzędu z ludzi mu wrogich. Na początku kadencji zapowiedział ,że będzie kierował się merytorycznością pracowników i robi to cały czas. Tylko raz zwolnił porządnego człowieka czyli prezydenta Fijałkowskiego ale za tę przykrą decyzję odpowiadają radni PIS o czym wszyscy wiedzą.
W sprawie pani Gronkiewicz Waltz nie wypowiadam się , bo sprawa jest sądowo oczywista i na dodatek nie lubelska.
Myślę,że pan jest człowiekiem starszym i utytułowanym , więc bardzo dziwię się ,że posługuje się pan prostackim językiem i prostackimi przemyślemiami.Od ludzi z takim doświadczeniem życiowym , myślę że i dorobkie naukowym oczekiwałbym dystansu do rzeczywistości, posługiwania się zweryfikowanymi faktami, nie rzucania na ludzi kalumii i bezpodstawnych oskarżeń.
Jeżeli mamy różne poglądy polityczne to powinniśmy się pięknie róznić szanująac prawo, prawdę i drugiego człowieka.
Sądżmy ludzi po ich czynach a nie według swoich insynuacji i frustracji.

Dużo wody a mało faktów. Ja już mogę bawić wnuki a nie być ważnym w tym zadupiu unijnym. Zresztą nigdy nie miałem takich ciągot jak prowincjonalna brać. Jest faktem, że Lublin ma szczęście do geniuszy z prowincji. Radzę więcej obiektywności w ocenie nie "nasich". Mółbym porównać wybór kryształka do sytuacji jaka miała miejsce we Francji gdy w II turze spotkali się Chirac i Le Pen. Wówczas hasło lewicy, której reprezentant przepadł w przedbiegach było krótkie i dosadne " lepszy złodziej niż faszysta". W Lublinie gdy w II turze startowała Pani Sierakowskaja i Pan Wasilewski nie kto inny tylko ludzie z PiS załosowali proszę zgadnąć na kogo? Ja sympatyk PiS albo jak mnie nazywacie PISUAR wraz z całą rodziną oddałem głos na kryształka bo liczyłęm że wspólnie wyciągnie ten zaułek miernoty z dołu. Nie mówiliśmy, że "na bezrybiu i rak ryba". Daliśmy szanę człowiekowi z cenzusem naukowca. I co to dało szarym tak jak ja mieszkańcom Lublina. Dla mnie nic. Część dzieci wyjachała za granicę i tam podmywa tyłki będąc zadowolonym z takiej pracy ( Pecunia non nolet ) i nie chce słyszeć o powrocie do Lublina. Trzeba przyznać, że ma rację. Daleki jestem od tego, żeby mizerią lubelską obciążać Pana Wasilewskiego. Sprawa jest b. skomplikowana gdyż "warszafka" robi wszystko, żeby Polaków skłucić i zabrać co się da z Lublina. Ale jeżeli kryształek chce coś dla tego zadupia zrobić to winien najpierw dogadać się z radnymi bo na razie to On ciągnie wóz w jedną stronę a radni w drugą stronę a wóz stoi w miejscu. Przyjmuję za wirygodne oświadczyny, że Pan Wasilewski oddalił się od Januszka, ale myślę że nie wyjdzie mu to na zdrowie (vide felietony w Kurierze na temat nikomu niepotrzebnego akawaparku). Pan Bryłowski zostawił po sobie deptak i teraz ma ksywę "DEPTAK", Pan Pruszkowski zostawił po sobie piękną halę sportową przerastającą potrzeby Lublina. Liczę, że Pan Wasilewski też cos po swoich rządach zostawi. Do wyborów ma 2 lata a to spory czas chociaż na rozpoczęcie właściwej inwestycji. Łączę ucziwe pozdrowienia i życzę powodzenia w dalszym władaniu miastem.

Dużo wody a mało faktów. Ja już mogę bawić wnuki a nie być ważnym w tym zadupiu unijnym. Zresztą nigdy nie miałem takich ciągot jak prowincjonalna brać. Jest faktem, że Lublin ma szczęście do geniuszy z prowincji. Radzę więcej obiektywności w ocenie nie "nasich". Mółbym porównać wybór kryształka do sytuacji jaka miała miejsce we Francji gdy w II turze spotkali się Chirac i Le Pen. Wówczas hasło lewicy, której reprezentant przepadł w przedbiegach było krótkie i dosadne " lepszy złodziej niż faszysta". W... rozwiń
Avatar
Wieśniak / 20 września 2009 o 14:29
Gość napisał:
Nadal podtrzymuję wszystko to co napisałem. Cieszę się,że przyjął Pan moje argumenty chociaż nie wszystkie. Nadal zapewniam Pana ,że to co napisałem to prawda w 100&. Mógłbym wspomnieć jeszcze o innych dokonaniach i osiągnięciach tej ekipy np. o torze rowerowym, o rozpoczynaniu budowy mieszkań komunalnych/ z opóżnieniem z powodu protestów mieszkańców, którzy los najuboższych i bezradnych mają gdzieś/. o borykaniu się z rewaloryzacją kamienic miejskich/z powodu nieuregulowanych stosunków własnościowych, , niekiedy jedna kamienica ma kilkunastu właścicieli/. Jak widać jest dobra wola władz i cięzka praca w pokonywaniu barier których jest wiele.
Prywatnie zaś radzę Panu nie kierować się w ocenach artykułami prasowymi bo dziennikarze potrafią wypaczyć każde osiągnięcie. dla nich dobrą wiadomością jest zła wiadomość bo można ją dać na pierwszą stronę i podnieść wskażnik zakupów ich pisemka a liczą się tu pieniądze, których nie zarabiają wiele.
A propos, przeglądu kadr, to jak powiedziałem decyduje tu kryterium merytoryczne i wbrew pozorom wcale nie jet łatwo znależć kompetentnych ludzi w tej ogromnej masie psychologów, politologów,socjologów, którzy głośno krzyczą, że nie mają pracy. Brakuje fachowcóew: architektówi inżynierów o dużych kwalifikacjach bo ci znajdują dużo lepiej płatną pracę w przemyśle.
Dziękuję za zrozumienie i przyjęcie mojej wypowiedzi oraz przyznamie mi racji , bo powiem Panu,że też niewielu ludzi potrafi to uczynić . Tacy zawsze będą twierdzić ,że białe jest czarne a czarne jest białe. Pozdrawiam.

W tym przypadku trochę winy ponosi sam Pan Prezydent. Bo winien swoje racje przedstawiać periodycznie w TV Lublin. Nawet w spotkaniach ze swimi adwersarzami i mieszkańcami Lublina.. Byłoby to bardzo ciekawe i lepsze niż te telenowele. Wszak płacimy za abonament RTV. Będąc w jednym z państw unijnych, gdzie rządzi prawica , akurat mieszkałem w mieście, w którym merem był komunista. I właśnie On co tydzień miał swoje okienko w regionalnej TV. Czasami sam a czsami w towarzystwie. Jestem pewny, że ten Pan po kolejnych wyborach będzie dalej merem.

W tym przypadku trochę winy ponosi sam Pan Prezydent. Bo winien swoje racje przedstawiać periodycznie w TV Lublin. Nawet w spotkaniach ze swimi adwersarzami i mieszkańcami Lublina.. Byłoby to bardzo ciekawe i lepsze niż te telenowele. Wszak płacimy za abonament RTV. Będąc w jednym z państw unijnych, gdzie rządzi prawica , akurat mieszkałem w mieście, w którym merem był komunista. I właśnie On co tydzień miał swoje okienko w regionalnej TV. Czasami sam a czsami w towarzystwie. Jestem pewny, że ten Pan po kolejnych wybor... rozwiń
Avatar
Wieśniak / 20 września 2009 o 14:20
Gość napisał:
Wracając do Pani Pietraszkiewicz - właśnie jej funkcja baaardzo kolidowała z prowadzeniem działalnosci gospodarczcej polegającej na handlu nieruchomościami. Mało kto zdaje sobie sprawę z faktu, że w domu opieki społecznej prowadzony jest tzw. wywiad środowiskowy pensjonariusza, w kt ma on obowiązek przedstawić swoją sytuację materialną. Jeżeli posiada majątek powinien go zbyć by pokrywać w większym stopniu koszty swojego pobytu. Jak myślicie - do kogo zwróciłby się wówczas pensjonariusz? Poszedłby do biura nieruchomości na Lipową czy Okopową????? Czy może do Pani P., która jest na miejscu i dobrze doradzi???

Strzał w 10 ( dychę ). W Warszawie był przypadek, że mąż ( 60 letni ) Pani Dyrektor Domu Starców ożenił się z 93 letnią pensjonariuszką i zgarnął cały majątek nowej żony. W naszej prasie powyższe zastrzeżenie winno być od razu podane i nie byłoby tyle złośliwości i szukania w całym dziury. Widać komuś zależy, żeby jeden drugiegi gryzł.

Strzał w 10 ( dychę ). W Warszawie był przypadek, że mąż ( 60 letni ) Pani Dyrektor Domu Starców ożenił się z 93 letnią pensjonariuszką i zgarnął cały majątek nowej żony. W naszej prasie powyższe zastrzeżenie winno być od razu podane i nie byłoby tyle złośliwości i szukania w całym dziury. Widać komuś zależy, żeby jeden drugiegi gryzł. rozwiń
Avatar
Gość / 20 września 2009 o 13:57
Wracając do Pani Pietraszkiewicz - właśnie jej funkcja baaardzo kolidowała z prowadzeniem działalnosci gospodarczcej polegającej na handlu nieruchomościami. Mało kto zdaje sobie sprawę z faktu, że w domu opieki społecznej prowadzony jest tzw. wywiad środowiskowy pensjonariusza, w kt ma on obowiązek przedstawić swoją sytuację materialną. Jeżeli posiada majątek powinien go zbyć by pokrywać w większym stopniu koszty swojego pobytu. Jak myślicie - do kogo zwróciłby się wówczas pensjonariusz? Poszedłby do biura nieruchomości na Lipową czy Okopową????? Czy może do Pani P., która jest na miejscu i dobrze doradzi???
Wracając do Pani Pietraszkiewicz - właśnie jej funkcja baaardzo kolidowała z prowadzeniem działalnosci gospodarczcej polegającej na handlu nieruchomościami. Mało kto zdaje sobie sprawę z faktu, że w domu opieki społecznej prowadzony jest tzw. wywiad środowiskowy pensjonariusza, w kt ma on obowiązek przedstawić swoją sytuację materialną. Jeżeli posiada majątek powinien go zbyć by pokrywać w większym stopniu koszty swojego pobytu. Jak myślicie - do kogo zwróciłby się wówczas pensjonariusz? Poszedłby do biura nieruchomości na Lipową czy Ok... rozwiń
Avatar
Gość / 20 września 2009 o 10:16
Wieśniak napisał:
Nie pochodzę ze środowiska Pl. Studiowałem poza Lublinem. Prezyjmuję wszystkie punkty do wiadomości bo przyzna mój adwersarz, że prasa(?) powyższego nie rozpowszechnia. Po wnikliwym przestudiowaniu zgadzam się z powyższym w 85%, czyli nie w 100%. Dla mnie teren PL to także ul. Nadbystrzycka. Czy kandydat na senatora nie ma prawa się reklamować wg mnie ma . Mnie chodziło o to, że były w tej sprawie protesty zamieszczone w prasie (dokładnie nie pamiętam czy NSZZ Solidarność PL czy innej organizacji PL) dotyczące wykorzystania stanowiska prorektora do reklamowania się na terenie PL. Przecież jest archiwum prasowe do sprawdzenia. Od tego okresu minęło już parę ładnych lat i mogę się mylić ale nie w 100%. Taki tekst w prasie lubelskiej w tamtym czasie czytałem. Co do pozostawienia w UM Lublin ludzi Pis to niestety mam inne zdanie gdyż są to ludzie Pana Prezydenta Bryłowskiego. Znajomi pracownicy z Ratusza mieli wielki żal, że Pan Pruszkowski zamiast pogonić to towarzystwo to Ich tolerował. A Ci mu odpłacali donosami do tzw. prasy lubelskiej. Dziękuję Panu Wasilewskiemu, że zwolnił Pana Fijałkowskiego bo On się znał na sprawach mikeszkaniowych jak byk na gwiazdach. Prezydent wg mnie powinien rozejrzeć się w około i jeszcze raz dokonać przeglądu kadr. Obecność niektórych ludzi z nadania koalicji różowo-czerwonej to strata dla tego grodu a także niebezpieczeństwo donosów do swego furera ( a ten mały jest bardzo mściwy i potrafi to wykorzystać ). Na tym kończę i obiecuję, że będę b.krytycznym ale obiektywnym obserwatorem poczynań obecnego Pana Prezydenta.

Nadal podtrzymuję wszystko to co napisałem. Cieszę się,że przyjął Pan moje argumenty chociaż nie wszystkie. Nadal zapewniam Pana ,że to co napisałem to prawda w 100&. Mógłbym wspomnieć jeszcze o innych dokonaniach i osiągnięciach tej ekipy np. o torze rowerowym, o rozpoczynaniu budowy mieszkań komunalnych/ z opóżnieniem z powodu protestów mieszkańców, którzy los najuboższych i bezradnych mają gdzieś/. o borykaniu się z rewaloryzacją kamienic miejskich/z powodu nieuregulowanych stosunków własnościowych, , niekiedy jedna kamienica ma kilkunastu właścicieli/. Jak widać jest dobra wola władz i cięzka praca w pokonywaniu barier których jest wiele.
Prywatnie zaś radzę Panu nie kierować się w ocenach artykułami prasowymi bo dziennikarze potrafią wypaczyć każde osiągnięcie. dla nich dobrą wiadomością jest zła wiadomość bo można ją dać na pierwszą stronę i podnieść wskażnik zakupów ich pisemka a liczą się tu pieniądze, których nie zarabiają wiele.
A propos, przeglądu kadr, to jak powiedziałem decyduje tu kryterium merytoryczne i wbrew pozorom wcale nie jet łatwo znależć kompetentnych ludzi w tej ogromnej masie psychologów, politologów,socjologów, którzy głośno krzyczą, że nie mają pracy. Brakuje fachowcóew: architektówi inżynierów o dużych kwalifikacjach bo ci znajdują dużo lepiej płatną pracę w przemyśle.
Dziękuję za zrozumienie i przyjęcie mojej wypowiedzi oraz przyznamie mi racji , bo powiem Panu,że też niewielu ludzi potrafi to uczynić . Tacy zawsze będą twierdzić ,że białe jest czarne a czarne jest białe. Pozdrawiam.

Nadal podtrzymuję wszystko to co napisałem. Cieszę się,że przyjął Pan moje argumenty chociaż nie wszystkie. Nadal zapewniam Pana ,że to co napisałem to prawda w 100&. Mógłbym wspomnieć jeszcze o innych dokonaniach i osiągnięciach tej ekipy np. o torze rowerowym, o rozpoczynaniu budowy mieszkań komunalnych/ z opóżnieniem z powodu protestów mieszkańców, którzy los najuboższych i bezradnych mają gdzieś/. o borykaniu się z rewaloryzacją kamienic miejskich/z powodu nieuregulowanych stosunków własnościowych, , niekiedy je... rozwiń
Avatar
Wieśniak / 20 września 2009 o 09:08
Gość napisał:
No i widzać, że Pan od 64 lat z Lublina "wieśniak", umię ładnie napisać Pan prezydent (wcześniej to było "kryształek") . Jeszcze ta "srula", no i inne

Proszę zrozumieć, że spojrzenie wyborcy jest trochę skrzywione i może się różnic od spojrzenia na daną osobę przez przyjaciela tej osoby. Takie jest życie. Zapewniam Pana,że jestem fanatykiem Lublina. Nie raz w pokoju akademickim walczyłem na pięści z najlepszymi kolegami z roku bo Lublin jest jeden tak jak matka. Akapit o podmywaniu mnie dotyczy a raczej moich dzieci więc mam święte prawo do używania. Łączę pozdrowienia .Jak będzie okazja to się przypomnę.

Proszę zrozumieć, że spojrzenie wyborcy jest trochę skrzywione i może się różnic od spojrzenia na daną osobę przez przyjaciela tej osoby. Takie jest życie. Zapewniam Pana,że jestem fanatykiem Lublina. Nie raz w pokoju akademickim walczyłem na pięści z najlepszymi kolegami z roku bo Lublin jest jeden tak jak matka. Akapit o podmywaniu mnie dotyczy a raczej moich dzieci więc mam święte prawo do używania. Łączę pozdrowienia .Jak będzie okazja to się przypomnę. rozwiń
Avatar
Wieśniak / 20 września 2009 o 09:04
Gość napisał:
No i widzać, że Pan od 64 lat z Lublina "wieśniak", umię ładnie napisać Pan prezydent (wcześniej to było "kryształek") . Jeszcze ta "srula", no i inne

Proszę zrozumieć, że spojrzenie wyborcy jest trochę skrzywione i może się różnic od spojrzenia na daną osobę przez przyjaciela tej osoby. Takie jest życie. Zapewniam Pana,że jestem fanatykiem Lublina. Nie raz w pokoju akademickim walczyłem na pięści z najlepszymi kolegami z roku bo Lublin jest jeden tak jak matka. Akapit o podmywaniu mnie dotyczy a raczej moich dzieci więc mam święte prawo do używania. Łączę pozdrowienia .Jak będzie okazja to się przypomnę.

Proszę zrozumieć, że spojrzenie wyborcy jest trochę skrzywione i może się różnic od spojrzenia na daną osobę przez przyjaciela tej osoby. Takie jest życie. Zapewniam Pana,że jestem fanatykiem Lublina. Nie raz w pokoju akademickim walczyłem na pięści z najlepszymi kolegami z roku bo Lublin jest jeden tak jak matka. Akapit o podmywaniu mnie dotyczy a raczej moich dzieci więc mam święte prawo do używania. Łączę pozdrowienia .Jak będzie okazja to się przypomnę. rozwiń
Avatar
Gość / 20 września 2009 o 07:34
No i widzać, że Pan od 64 lat z Lublina "wieśniak", umię ładnie napisać Pan prezydent (wcześniej to było "kryształek") . Jeszcze ta "srula", no i inne
Avatar
Wieśniak / 19 września 2009 o 22:49
~gość~ napisał:
Wielce Szanowny Kolego z Pl! Tak jest nieprawdaż? To co piszę to tylko fakty, które łatwo można zweryfikować. Nie należę do żadnej Partii ale znam Pana Wasilewskiego od wielu lat. Pisze Pan o nim lekceważąco "kryształek' i mimo woli ma Pan rację bo to człowiek uczciwy. nieprzekupny o tak zwanym "przedwojennym honorze. Jak się okazuje , jeszcze czasami można spotkać takich ludzi. Te jego zalety charakteru stały się jego wadami politycznymi bo nie ulega żadnej presji, nie zatrudnia znajomych innych znajomych i dlatego też radni za nim nie przepadają. Nikt też nie ma na niego żadnych haków, bo całe życie żył uczciwe. Ludzie z PISu głosujący na Adama Wasillewskiego wybrali dobrze bo jest on zdecydowanie prawicowym politykiem i dzięki niemu powstała jedyna w Polsce miejska koalicja POi i PIS. Niestety panowie z PISu nie chcieli tego uszanować i chcąc walnąc posła Palikota rykoszetem, uderzyli w prezydenta i tym samym zerwali tak potrzebną miastu koalicję.
Przykro mi jest ,że Pan reprezentujący naukowe grono czyli ludzi , od których wymagamy pewnej klasy używa takich słow jak "pisuar" , "podmywać tyłki" , "mizeria lubelska",, "prowincjonalna brać', zaułek miernoty'. Tymi słowami obraża Pan nie tylko Lublinian ale i samego siebie. Pan też podobno jest Lublinianinem od zawsze a rodzina od 300 lat a od takich ludzi wymagamy więcej sznytu i ogłady. Nie oceniam, tak złośliwie jak Pan poprzednich prezydentów. natomiast teraz dzieje się w miescie bardzo dużo. powiem ogólnie ale jeśli sobie Pan życzy to w następnej wypowiedzi przybliżę Panu w miarę szczegółowiej co zmieniło się w mieście w ciagu ostatnich 3 lat.
Więc z grubsza; 1 powstała mino opożnien w podpisywaniu przez ówczesnego premiera Kaczyńskiega Strefa Ekonomiczna, która aktualnie ma już 9 inwestorów. Nadmieniam,że zazwyczaj takie strefy powstają przez lat kilkanaście.
2.Konsekwentnie jest wymieniany tabor MPK, który liczy sobie przeważnie ponad 20 lat.
3. Następuje uporządkowanie terenów nad Zalewem i powstało tam kilka basenów, z których Lublinianie ochoczo korzystają / nawet sinice uciekły/
4. Wyremontowano wcale niemało dród osiedlowych.
5, Dokończono budowy dróg;, tak zwany 'ślimak' do lepszego wyjazdu z centrum na Al. Solidarności, skończono ul. Jana Pawła i szereg mniejszych, obecnie pracuje się nad różnymi odcinkami dróg, które mają stworzyć tzw. małą obwodnicę Lublina.
6.Kwitnie nam w Lublinie kultura, powstały imprezy dla Lublinian jakich do tej pory nie było; Noc Kultury, Jarmark Jagielloński, bardzo dobrze oceniany festiwal "Inne Brzmienia'.
7 Uratowano Teatr Stary, prace ziemne są już zakończone, teraz miasto zdobyło fundusze na odbudowę części nadziemnej i za 2 lata zostanie on oddany artystom.
8 Wielkie pieniądze miasto wkłada w rozbudowę Centrum Kultury. Na bazie Klasztory Powizytkowskiego powstaną nowe budynki dla lubelskiej kultury. prace mają się zacząć już w pażdzierniku/
9Jeszcze większe pieniądze miasto wykłada na budowę lotniska, którego jest głownym udziałowcem.
10. Przed nami, wielki, choć trochę okrojony z powodu kryzysy program rozbudowy sieci wodno- kanalizacyjnej miasta i uzbrojenie nowych terenów.
11.Każde lubelskie osiedle otrzymuje teraz/ przedtem tego nie było/ pieniądze na drobne remonty.
12 Lublin stał się liderem w Polsce w promocji miasta. Zgarneliśmy wszystkie pierwsze nagrody.
13. W Lublinie powstała jedyna w Polsce "Szkoła Sędziów'.
!4. Powstały nowe kilometry ścieżek rowerowych/ mała rzecz a cieszy/.
15. Uporzadkował wreszcie wszystkie spółki miejskie. Prezesi są z konkursów. LPEC już nie strajkuje. W MPK, powstał , bez strajków Zarząd Transportu Zbiorowego, zmienił niezmienialnego w MPWIK, który z nadania komunistycznego zbudował przeludnione imperium.
!&. Wspomnę o małej rzeczy ale jakże wdziecznej , tyle ozdób kwiatowych w mieście jeszcze nigdy nie było.
!9. Przed Lublinen budowa nowoczesnego stadionu, o ile nie nastąpią rzeczy nieprzewidywalne. Z tego co wiem, wszystko jest na dobrej drodze i budowa zacznie się jesienią w przyszłym roku.
20. Najprawdopodobniej niebawem nastąpi decyzja o umieszczeniu w Lublinie "Sądu Elektronicznego".
21. Aquaparku nie będzie, bo niestey jak się okazało,że wszędzie te obiekty przynoszą straty, nie znalazł się szaleniec, który chciałby na to wyłożyć pieniądze. Mamy jednak szansę na budowę przy AL. Zygmuntowskich na budowę basenu olimpijskiego.
To tak z grubsza. Cóż Panie Rodowity, ten nierodowity ale mieszkające w Lublinie 35lat jednak coś robi. Wszystko co napisałem to fakty , które może sobie Pan zweryfikować.
Myślę ,że jest pan kolegą Prezydenta z PL. Chyba się nie mylę. Myślę ,że powinien Pan być dumny, że Prezydent wyszedł z tego środowiska i pozostawiwszy na boku złość i pisowską opcję polityczną wspierać kolegę dla dobra miasta. A Adam Wasilewski to człowiek, który najlepiej by się czuł ponad podziałami , zapewniam Pana.

Nie pochodzę ze środowiska Pl. Studiowałem poza Lublinem. Prezyjmuję wszystkie punkty do wiadomości bo przyzna mój adwersarz, że prasa(?) powyższego nie rozpowszechnia. Po wnikliwym przestudiowaniu zgadzam się z powyższym w 85%, czyli nie w 100%. Dla mnie teren PL to także ul. Nadbystrzycka. Czy kandydat na senatora nie ma prawa się reklamować wg mnie ma . Mnie chodziło o to, że były w tej sprawie protesty zamieszczone w prasie (dokładnie nie pamiętam czy NSZZ Solidarność PL czy innej organizacji PL) dotyczące wykorzystania stanowiska prorektora do reklamowania się na terenie PL. Przecież jest archiwum prasowe do sprawdzenia. Od tego okresu minęło już parę ładnych lat i mogę się mylić ale nie w 100%. Taki tekst w prasie lubelskiej w tamtym czasie czytałem. Co do pozostawienia w UM Lublin ludzi Pis to niestety mam inne zdanie gdyż są to ludzie Pana Prezydenta Bryłowskiego. Znajomi pracownicy z Ratusza mieli wielki żal, że Pan Pruszkowski zamiast pogonić to towarzystwo to Ich tolerował. A Ci mu odpłacali donosami do tzw. prasy lubelskiej. Dziękuję Panu Wasilewskiemu, że zwolnił Pana Fijałkowskiego bo On się znał na sprawach mikeszkaniowych jak byk na gwiazdach. Prezydent wg mnie powinien rozejrzeć się w około i jeszcze raz dokonać przeglądu kadr. Obecność niektórych ludzi z nadania koalicji różowo-czerwonej to strata dla tego grodu a także niebezpieczeństwo donosów do swego furera ( a ten mały jest bardzo mściwy i potrafi to wykorzystać ). Na tym kończę i obiecuję, że będę b.krytycznym ale obiektywnym obserwatorem poczynań obecnego Pana Prezydenta.

Nie pochodzę ze środowiska Pl. Studiowałem poza Lublinem. Prezyjmuję wszystkie punkty do wiadomości bo przyzna mój adwersarz, że prasa(?) powyższego nie rozpowszechnia. Po wnikliwym przestudiowaniu zgadzam się z powyższym w 85%, czyli nie w 100%. Dla mnie teren PL to także ul. Nadbystrzycka. Czy kandydat na senatora nie ma prawa się reklamować wg mnie ma . Mnie chodziło o to, że były w tej sprawie protesty zamieszczone w prasie (dokładnie nie pamiętam czy NSZZ Solidarność PL czy innej organizacji PL) dotyczące wykorzystan... rozwiń
Avatar
~gość~ / 19 września 2009 o 21:41
Wieśniak napisał:
Dużo wody a mało faktów. Ja już mogę bawić wnuki a nie być ważnym w tym zadupiu unijnym. Zresztą nigdy nie miałem takich ciągot jak prowincjonalna brać. Jest faktem, że Lublin ma szczęście do geniuszy z prowincji. Radzę więcej obiektywności w ocenie nie "nasich". Mółbym porównać wybór kryształka do sytuacji jaka miała miejsce we Francji gdy w II turze spotkali się Chirac i Le Pen. Wówczas hasło lewicy, której reprezentant przepadł w przedbiegach było krótkie i dosadne " lepszy złodziej niż faszysta". W Lublinie gdy w II turze startowała Pani Sierakowskaja i Pan Wasilewski nie kto inny tylko ludzie z PiS załosowali proszę zgadnąć na kogo? Ja sympatyk PiS albo jak mnie nazywacie PISUAR wraz z całą rodziną oddałem głos na kryształka bo liczyłęm że wspólnie wyciągnie ten zaułek miernoty z dołu. Nie mówiliśmy, że "na bezrybiu i rak ryba". Daliśmy szanę człowiekowi z cenzusem naukowca. I co to dało szarym tak jak ja mieszkańcom Lublina. Dla mnie nic. Część dzieci wyjachała za granicę i tam podmywa tyłki będąc zadowolonym z takiej pracy ( Pecunia non nolet ) i nie chce słyszeć o powrocie do Lublina. Trzeba przyznać, że ma rację. Daleki jestem od tego, żeby mizerią lubelską obciążać Pana Wasilewskiego. Sprawa jest b. skomplikowana gdyż "warszafka" robi wszystko, żeby Polaków skłucić i zabrać co się da z Lublina. Ale jeżeli kryształek chce coś dla tego zadupia zrobić to winien najpierw dogadać się z radnymi bo na razie to On ciągnie wóz w jedną stronę a radni w drugą stronę a wóz stoi w miejscu. Przyjmuję za wirygodne oświadczyny, że Pan Wasilewski oddalił się od Januszka, ale myślę że nie wyjdzie mu to na zdrowie (vide felietony w Kurierze na temat nikomu niepotrzebnego akawaparku). Pan Bryłowski zostawił po sobie deptak i teraz ma ksywę "DEPTAK", Pan Pruszkowski zostawił po sobie piękną halę sportową przerastającą potrzeby Lublina. Liczę, że Pan Wasilewski też cos po swoich rządach zostawi. Do wyborów ma 2 lata a to spory czas chociaż na rozpoczęcie właściwej inwestycji. Łączę ucziwe pozdrowienia i życzę powodzenia w dalszym władaniu miastem.

Wielce Szanowny Kolego z Pl! Tak jest nieprawdaż? To co piszę to tylko fakty, które łatwo można zweryfikować. Nie należę do żadnej Partii ale znam Pana Wasilewskiego od wielu lat. Pisze Pan o nim lekceważąco "kryształek' i mimo woli ma Pan rację bo to człowiek uczciwy. nieprzekupny o tak zwanym "przedwojennym honorze. Jak się okazuje , jeszcze czasami można spotkać takich ludzi. Te jego zalety charakteru stały się jego wadami politycznymi bo nie ulega żadnej presji, nie zatrudnia znajomych innych znajomych i dlatego też radni za nim nie przepadają. Nikt też nie ma na niego żadnych haków, bo całe życie żył uczciwe. Ludzie z PISu głosujący na Adama Wasillewskiego wybrali dobrze bo jest on zdecydowanie prawicowym politykiem i dzięki niemu powstała jedyna w Polsce miejska koalicja POi i PIS. Niestety panowie z PISu nie chcieli tego uszanować i chcąc walnąc posła Palikota rykoszetem, uderzyli w prezydenta i tym samym zerwali tak potrzebną miastu koalicję.
Przykro mi jest ,że Pan reprezentujący naukowe grono czyli ludzi , od których wymagamy pewnej klasy używa takich słow jak "pisuar" , "podmywać tyłki" , "mizeria lubelska",, "prowincjonalna brać', zaułek miernoty'. Tymi słowami obraża Pan nie tylko Lublinian ale i samego siebie. Pan też podobno jest Lublinianinem od zawsze a rodzina od 300 lat a od takich ludzi wymagamy więcej sznytu i ogłady. Nie oceniam, tak złośliwie jak Pan poprzednich prezydentów. natomiast teraz dzieje się w miescie bardzo dużo. powiem ogólnie ale jeśli sobie Pan życzy to w następnej wypowiedzi przybliżę Panu w miarę szczegółowiej co zmieniło się w mieście w ciagu ostatnich 3 lat.
Więc z grubsza; 1 powstała mino opożnien w podpisywaniu przez ówczesnego premiera Kaczyńskiega Strefa Ekonomiczna, która aktualnie ma już 9 inwestorów. Nadmieniam,że zazwyczaj takie strefy powstają przez lat kilkanaście.
2.Konsekwentnie jest wymieniany tabor MPK, który liczy sobie przeważnie ponad 20 lat.
3. Następuje uporządkowanie terenów nad Zalewem i powstało tam kilka basenów, z których Lublinianie ochoczo korzystają / nawet sinice uciekły/
4. Wyremontowano wcale niemało dród osiedlowych.
5, Dokończono budowy dróg;, tak zwany 'ślimak' do lepszego wyjazdu z centrum na Al. Solidarności, skończono ul. Jana Pawła i szereg mniejszych, obecnie pracuje się nad różnymi odcinkami dróg, które mają stworzyć tzw. małą obwodnicę Lublina.
6.Kwitnie nam w Lublinie kultura, powstały imprezy dla Lublinian jakich do tej pory nie było; Noc Kultury, Jarmark Jagielloński, bardzo dobrze oceniany festiwal "Inne Brzmienia'.
7 Uratowano Teatr Stary, prace ziemne są już zakończone, teraz miasto zdobyło fundusze na odbudowę części nadziemnej i za 2 lata zostanie on oddany artystom.
8 Wielkie pieniądze miasto wkłada w rozbudowę Centrum Kultury. Na bazie Klasztory Powizytkowskiego powstaną nowe budynki dla lubelskiej kultury. prace mają się zacząć już w pażdzierniku/
9Jeszcze większe pieniądze miasto wykłada na budowę lotniska, którego jest głownym udziałowcem.
10. Przed nami, wielki, choć trochę okrojony z powodu kryzysy program rozbudowy sieci wodno- kanalizacyjnej miasta i uzbrojenie nowych terenów.
11.Każde lubelskie osiedle otrzymuje teraz/ przedtem tego nie było/ pieniądze na drobne remonty.
12 Lublin stał się liderem w Polsce w promocji miasta. Zgarneliśmy wszystkie pierwsze nagrody.
13. W Lublinie powstała jedyna w Polsce "Szkoła Sędziów'.
!4. Powstały nowe kilometry ścieżek rowerowych/ mała rzecz a cieszy/.
15. Uporzadkował wreszcie wszystkie spółki miejskie. Prezesi są z konkursów. LPEC już nie strajkuje. W MPK, powstał , bez strajków Zarząd Transportu Zbiorowego, zmienił niezmienialnego w MPWIK, który z nadania komunistycznego zbudował przeludnione imperium.
!&. Wspomnę o małej rzeczy ale jakże wdziecznej , tyle ozdób kwiatowych w mieście jeszcze nigdy nie było.
!9. Przed Lublinen budowa nowoczesnego stadionu, o ile nie nastąpią rzeczy nieprzewidywalne. Z tego co wiem, wszystko jest na dobrej drodze i budowa zacznie się jesienią w przyszłym roku.
20. Najprawdopodobniej niebawem nastąpi decyzja o umieszczeniu w Lublinie "Sądu Elektronicznego".
21. Aquaparku nie będzie, bo niestey jak się okazało,że wszędzie te obiekty przynoszą straty, nie znalazł się szaleniec, który chciałby na to wyłożyć pieniądze. Mamy jednak szansę na budowę przy AL. Zygmuntowskich na budowę basenu olimpijskiego.
To tak z grubsza. Cóż Panie Rodowity, ten nierodowity ale mieszkające w Lublinie 35lat jednak coś robi. Wszystko co napisałem to fakty , które może sobie Pan zweryfikować.
Myślę ,że jest pan kolegą Prezydenta z PL. Chyba się nie mylę. Myślę ,że powinien Pan być dumny, że Prezydent wyszedł z tego środowiska i pozostawiwszy na boku złość i pisowską opcję polityczną wspierać kolegę dla dobra miasta. A Adam Wasilewski to człowiek, który najlepiej by się czuł ponad podziałami , zapewniam Pana.

Wielce Szanowny Kolego z Pl! Tak jest nieprawdaż? To co piszę to tylko fakty, które łatwo można zweryfikować. Nie należę do żadnej Partii ale znam Pana Wasilewskiego od wielu lat. Pisze Pan o nim lekceważąco "kryształek' i mimo woli ma Pan rację bo to człowiek uczciwy. nieprzekupny o tak zwanym "przedwojennym honorze. Jak się okazuje , jeszcze czasami można spotkać takich ludzi. Te jego zalety charakteru stały się jego wadami politycznymi bo nie ulega żadnej presji, nie zatrudnia znajomych innych znaj... rozwiń
Avatar
Wieśniak / 19 września 2009 o 19:49
~gość~ napisał:
Oczywiście ,że kłamiesz. Dokładnie ci powiem,był jeden baner wyborczy na akademiku uzdodniony z władzami PL,było na nim nazwisko. Natomiast na mieście wisiały bilbordy bo miały do tego prawo. W tym czasie kandydatem na posła był także rekyor Akademii Rolniczej prof. Wesołowski j, jego baner też wisiał na uczelni. Uczelnie mogły być tylko dumne ,że swoich pracowników, którym zaproponowano udział w wyborach doceniając pracę tych ludzi dla uczelni i środowiska. Zadna z uczelni nie miała nic przeciw promowaniu swoich ludzi. Drobną awanturę wywołali żądni sensacji dziennikarze zawiadamiając czytelników ,że obie uczelnie zaakceptowały wywieszenie po jednym bilbordzie na swoim gmachu. Napisali owszem i nikt dalej sprawy nie ciągnął bo nie było żadnej sprawy., a dziennikarz wziął pieniądze za "sensację' ot i cała afera. Więc nie kłam i nie produkuj wirtualnych faktów.
W sprawie promowania. Dla prezydenta, który zresztą w urzędzie nie jest kadrowym. Robi to specjalna komisja do spraw konkursów , jedyną promocją kandydata do pracy jest jego wiedza, wykształcenie, doświadczenie i osiągnięcia . Dlatego nie zwalniał ludzi z PISu, którzy pracowali u prezydenta Pruszkowskiego i pracują nadal.
To,że twoja rodzina od stuleci zamieszkuje Lublin nie ma znaczeni żadnego i dobrze o tym wiesz. Jeśli chcesz być kiś ważnym w mieście to zapracuj na to swoimi czynami, bo rozumiem,że masz kompleksy człowieka niespełnionego i myślisz,że mieszkanie od stuleci w tym samym mieście predystynuje cię do stanowisk i zaszczytów. otóż nie, mamy na szczęście takie czasy ,że tylko ludzie utalentowani ,pracowići i wytrwali w działalności i pracy mogą liczyć na docenienie. Spróbuj swych sił i mierz siły na zamiary a nie kieruj się małostkowością , kłamstwem i zawiścią. To droga donikąd.
Pani Pietraszkiewicz, z tego co wiem, wykazała się ogromną indolencją i nie sprawdziła obowiązującego prawa i tym samym nie dała szans Prezydentowi aby utrzymał ją na zajmowanym stanowisku. Powiem tak " sam tego chciałeś Grzegorzu Dyndało ". Zresztą jak pokazały lata minione Prezydent wcale nie jest skory do zwalniania ludzi z PISu a wręcz odwrotnie wielu mu zarzuca,że do tej pory nie oczyścił urzędu z ludzi mu wrogich. Na początku kadencji zapowiedział ,że będzie kierował się merytorycznością pracowników i robi to cały czas. Tylko raz zwolnił porządnego człowieka czyli prezydenta Fijałkowskiego ale za tę przykrą decyzję odpowiadają radni PIS o czym wszyscy wiedzą.
W sprawie pani Gronkiewicz Waltz nie wypowiadam się , bo sprawa jest sądowo oczywista i na dodatek nie lubelska.
Myślę,że pan jest człowiekiem starszym i utytułowanym , więc bardzo dziwię się ,że posługuje się pan prostackim językiem i prostackimi przemyślemiami.Od ludzi z takim doświadczeniem życiowym , myślę że i dorobkie naukowym oczekiwałbym dystansu do rzeczywistości, posługiwania się zweryfikowanymi faktami, nie rzucania na ludzi kalumii i bezpodstawnych oskarżeń.
Jeżeli mamy różne poglądy polityczne to powinniśmy się pięknie róznić szanująac prawo, prawdę i drugiego człowieka.
Sądżmy ludzi po ich czynach a nie według swoich insynuacji i frustracji.

Dużo wody a mało faktów. Ja już mogę bawić wnuki a nie być ważnym w tym zadupiu unijnym. Zresztą nigdy nie miałem takich ciągot jak prowincjonalna brać. Jest faktem, że Lublin ma szczęście do geniuszy z prowincji. Radzę więcej obiektywności w ocenie nie "nasich". Mółbym porównać wybór kryształka do sytuacji jaka miała miejsce we Francji gdy w II turze spotkali się Chirac i Le Pen. Wówczas hasło lewicy, której reprezentant przepadł w przedbiegach było krótkie i dosadne " lepszy złodziej niż faszysta". W Lublinie gdy w II turze startowała Pani Sierakowskaja i Pan Wasilewski nie kto inny tylko ludzie z PiS załosowali proszę zgadnąć na kogo? Ja sympatyk PiS albo jak mnie nazywacie PISUAR wraz z całą rodziną oddałem głos na kryształka bo liczyłęm że wspólnie wyciągnie ten zaułek miernoty z dołu. Nie mówiliśmy, że "na bezrybiu i rak ryba". Daliśmy szanę człowiekowi z cenzusem naukowca. I co to dało szarym tak jak ja mieszkańcom Lublina. Dla mnie nic. Część dzieci wyjachała za granicę i tam podmywa tyłki będąc zadowolonym z takiej pracy ( Pecunia non nolet ) i nie chce słyszeć o powrocie do Lublina. Trzeba przyznać, że ma rację. Daleki jestem od tego, żeby mizerią lubelską obciążać Pana Wasilewskiego. Sprawa jest b. skomplikowana gdyż "warszafka" robi wszystko, żeby Polaków skłucić i zabrać co się da z Lublina. Ale jeżeli kryształek chce coś dla tego zadupia zrobić to winien najpierw dogadać się z radnymi bo na razie to On ciągnie wóz w jedną stronę a radni w drugą stronę a wóz stoi w miejscu. Przyjmuję za wirygodne oświadczyny, że Pan Wasilewski oddalił się od Januszka, ale myślę że nie wyjdzie mu to na zdrowie (vide felietony w Kurierze na temat nikomu niepotrzebnego akawaparku). Pan Bryłowski zostawił po sobie deptak i teraz ma ksywę "DEPTAK", Pan Pruszkowski zostawił po sobie piękną halę sportową przerastającą potrzeby Lublina. Liczę, że Pan Wasilewski też cos po swoich rządach zostawi. Do wyborów ma 2 lata a to spory czas chociaż na rozpoczęcie właściwej inwestycji. Łączę ucziwe pozdrowienia i życzę powodzenia w dalszym władaniu miastem.

Dużo wody a mało faktów. Ja już mogę bawić wnuki a nie być ważnym w tym zadupiu unijnym. Zresztą nigdy nie miałem takich ciągot jak prowincjonalna brać. Jest faktem, że Lublin ma szczęście do geniuszy z prowincji. Radzę więcej obiektywności w ocenie nie "nasich". Mółbym porównać wybór kryształka do sytuacji jaka miała miejsce we Francji gdy w II turze spotkali się Chirac i Le Pen. Wówczas hasło lewicy, której reprezentant przepadł w przedbiegach było krótkie i dosadne " lepszy złodziej niż faszysta". W... rozwiń
Zobacz wszystkie komentarze 26

Skomentuj

Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:
Twój komentarz został dodany

Pozostałe informacje

Liga Mistrzów dla Realu Madryt!

Liga Mistrzów dla Realu Madryt! 0 1

W rozegranym w Kijowie finale najważniejszych europejskich rozgrywek „Królewscy” pokonali Liverpool 3:1. Bohaterem spotkania okazał się Gareth Bale, który zdobył dwa gole, a antybohaterem– bramkarz ekipy z Wysp Brytyjskich – Loris Karius

Cechy wolicjonalne ważniejsze niż technika i taktyka, czyli opinie po meczu Chełmianka – Motor

Cechy wolicjonalne ważniejsze niż technika i taktyka, czyli opinie po meczu Chełmianka – Motor 7 1

Motor przedłużył swoje nadzieje na awans do II ligi dzięki sobotniej wygranej z Chełmianką (2:0). Jak spotkanie oceniają trenerzy obu zespołów?

Maria Chomentowska, architekt, mistrzyni skrytości. Jej rozwiązania sprzed lat wciąż są nowatorskie
galeria

Maria Chomentowska, architekt, mistrzyni skrytości. Jej rozwiązania sprzed lat wciąż są nowatorskie 0 2

Nie była ani szczupła, ani gruba. Ani wysoka, ani niska. Włosy? Ciemny blond. Chyba. Pani Maria. Maria Chomentowska. Mistrzyni skrytości. Perfekcyjna i pracowita. Architekt wnętrz, projektantka. Zaproponowane przez nią kilkadziesiąt lat temu rozwiązania, nadal są nowatorskie. I świetnie się sprawdzają. Jej życie zawodowe podzielone na kilka okresów, dopiero teraz doczekało się pierwszej monograficznej wystawy i opracowania. Życie prywatne zostanie prywatnym już chyba na zawsze. Gdy najbliżsi chcieli zacząć zadawać pytania, już nie miał kto odpowiadać. Znajomi nigdy nie pytali, bo czuli, że pytać nie powinni

Radomiak – Wisła 2:2. Puławy żegnają się z drugą ligą

Radomiak – Wisła 2:2. Puławy żegnają się z drugą ligą 2 12

Kolejki cudów nie było. Wisła powalczyła w Radomiu, ale urwała gospodarzom tylko jeden punkt po remisie 2:2. Znicz Pruszków i MKS Kluczbork wygrały swoje mecze. A to oznacza, że puławianie muszą przełknąć bardzo gorzką pigułkę. Właśnie zaliczyli drugi spadek z rzędu i w następnym sezonie zagrają w III lidze

"Czułe guziczki" nie są dla wszystkich
wiersze między newsami

"Czułe guziczki" nie są dla wszystkich 0 0

Amerykanka, kolekcjonerka sztuki, przyjaciółka Picassa, Hemingway’a i Fitzgeralda pisała także wiersze. Na koniec naszej poetyckiej akcji – spotkanie z Gertrude Stein. Bądźcie dzielni

Avia – Podhale 1:4. Pierwsza wiosenna porażka u siebie

Avia – Podhale 1:4. Pierwsza wiosenna porażka u siebie 5 8

Piłkarze ze Świdnika ponieśli pierwszą w rundzie wiosennej porażkę na swoim stadionie. Zespół trenera Dominika Bednarczyka przegrał z Podhalem Nowy Targ 1:4, choć jako pierwszy zdobył tego dnia bramkę

MKS Ryki – Stal Kraśnik 0:9. Sobotnie wyniki meczów IV Ligi

MKS Ryki – Stal Kraśnik 0:9. Sobotnie wyniki meczów IV Ligi 39 7

Opromieniona awansem do III ligi Stal Kraśnik dokonała kolejnej egzekucji. Tym razem zespół trenera Daniela Szewca rozgromił w Rykach tamtejszy MKS aż 9:0, a cztery gole zdobył Filip Drozd

Lublin: Pikieta i przepychanki przed spotkaniem z Morawieckim. Premier odpowiedział [wideo, zdjęcia]
galeria
film

Lublin: Pikieta i przepychanki przed spotkaniem z Morawieckim. Premier odpowiedział [wideo, zdjęcia] 235 51

Do pikiety doszło przed dzisiejszym spotkaniem premiera Mateusza Morawieckiego z mieszkańcami Lublina

Chełmianka - Motor 0:2 (zapis relacji na żywo)

Chełmianka - Motor 0:2 (zapis relacji na żywo) 3 16

Motor pokonał w sobotę Chełmiankę 2:0 i przedłużył nadzieje na awans do II ligi. Swój mecz wygrała jednak także Resovia i podopieczni trenera Piotra Zasady ciągle tracą do rywali cztery punkty.

Premier Mateusz Morawiecki w Białej Podlaskiej: "Spełniamy marzenia Polaków"
galeria

Premier Mateusz Morawiecki w Białej Podlaskiej: "Spełniamy marzenia Polaków" 61 64

Premier Mateusz Morawiecki przekazał klucze lokatorom Mieszkań Plus w Białej Podlaskiej. – Tu rozpoczynamy program który jest alternatywą dla rzeczywistości która do tej pory panowała – powiedział szef rządu.

Zarząd puławskich Azotów odpowiada związkowcom: Nie będzie "Bizancjum"

Zarząd puławskich Azotów odpowiada związkowcom: Nie będzie "Bizancjum" 1 6

Władze puławskich Zakładów Azotowych odpowiadają na zarzuty wysuwane przez związkowców o wysokich kosztach utrzymania menedżerów nowego pionu handlowego. Kopiowanie „bizantyjskich zwyczajów”, jak zapewnia zarząd firmy, to nieprawda

Przeczytaj zanim wybierzesz się na imprezę lub przyjęcie

Przeczytaj zanim wybierzesz się na imprezę lub przyjęcie 0 0

Tylko wnikliwy obserwator, a takim był pan Larkin, potrafi określić pozycję społeczną patrząc w kieliszek. W czyjś kieliszek. I w swój kieliszek

Setki światełek zaświeciły podczas koncertu w Lublinie [zdjęcia]
galeria

Setki światełek zaświeciły podczas koncertu w Lublinie [zdjęcia] 22 1

Drugiego dnia Kulturaliów w Lublinie zobaczyć można było m.in. Kamp!, The Dumplings i Myslovitz

Górnik gra z Rakowem. Liczy się tylko wygrana

Górnik gra z Rakowem. Liczy się tylko wygrana 1 2

PIŁKARSKA NICE I LIGA Do zakończenia sezonu pozostały już tylko dwie kolejki. W niedzielę o godzinie 12:45 łęcznianie zagrają na swoim stadionie z Rakowem Częstochowa. Aby zachować szanse na utrzymanie łęcznianie muszą zwyciężyć i liczyć na to, że w dwóch ostatnich meczach punkty zgubi Stomil Olsztyn

Piknik Charytatywny w Niedrzwicy Kościelnej
27 maja 2018, 15:00

Piknik Charytatywny w Niedrzwicy Kościelnej 19 0

Co Gdzie Kiedy. W niedzielę, 27 maja o godz. 15 w szkole podstawowej w Niedrzwicy Kościelnej odbędzie się Piknik Charytatywny na rzecz Kingi Bartoszcze i Weroniki Przybycień. W programie m.in. Kabaret PKS.

ALARM24

Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!

Najczęściej czytane

Dzisiaj · Tydzień · Wideo · Premium
Uwaga czytelniku!
Nie teraz Przeczytaj i wyraź zgodę

Informujemy, że w dniu 25 maja 2018 r. na terenie całej Unii Europejskiej, w tym także w Polsce, wejdzie w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. W związku z tym chcielibyśmy Ci przekazać kilka informacji na temat zasad przetwarzania Twoich danych osobowych.

Rozumiem

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.