środa, 23 sierpnia 2017 r.

Lublin

Herbapol przesadził z reklamą syropu na kaszel

Dodano: 15 stycznia 2010, 13:53
Autor: tom

Lubelski Herbapol został wezwany do natychmiastowego zaprzestania reklamy produktu leczniczego DexaPini. Decyzje o tym podjął Główny Inspektorat Farmaceutyczny.

Zdaniem GIF sformułowanie, które pojawiało się przed programami telewizyjnymi ”Na program zaprasza producent syropu DexaPini. DexaPini – dobranoc bez kaszlu” stanowi reklamę produktu leczniczego, a nie wskazanie sponsorskie.

W uzasadnieniu decyzji przeczytać można: – (reklama) Ma na celu skojarzenie osoby sponsora z cenioną i popularną w określonej grupie widzów audycją oraz przeniesienia na niego pozytywnych skojarzeń, jakie uosabia sponsorowana audycja. W ten sposób kreuje się i upowszechnia pozytywny wizerunek rynkowy sponsora jako udzielającego wsparcia odpowiednim przedsięwzięciom z dziedziny kultury, sportu, a także innym mającym ogólnospołeczne znaczenie.
Czytaj więcej o:
CF7AG7
~gość~
(2) komentarzy

Skomentuj

avatar
Komentujesz jako Gość (Zaloguj się)

Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:

Ostatnie komentarze

CF7AG7
CF7AG7 (15 stycznia 2010 o 23:56) 0
Zaloguj się, aby oddać głos
Reklamują czy nie, wspierajmy NASZE "Ziółka" Idę zaparzyć sobie herbatkę
Rozwiń
~gość~
~gość~ (15 stycznia 2010 o 22:20) 0
Zaloguj się, aby oddać głos
Dziwne że lubelski dziennik zamiast wspierać firmy które się jeszcze trzymają na lubelszczyźnie cały czas je obsmarowuje? Czyżby jakaś konkurencja? Dlaczego nie wspierał naszej cukrowni jak ją likwidowali, nie pisze jak stoi się w Urzędzie Pracy po kilka dni żeby tylko się zarejestrować.....smutne.
Rozwiń
Zobacz wszystkie komentarze (2)

Pozostałe informacje

Alarm 24
Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!