niedziela, 20 sierpnia 2017 r.

Lublin

Internauci krytykują obsługę PLL za kłopoty ze zdobyciem informacji

Dodano: 10 lutego 2013, 18:45

 (Maciej Kaczanowski)
(Maciej Kaczanowski)

Samoloty z Norwegii i Anglii zamiast w Świdniku lądowały w sobotę w Warszawie. Internauci narzekają, że Port Lotniczy Lublin nie informował należycie o sytuacji.

Samolot Wizz Air z Norwegii miał być w Świdniku o godz. 16.40. Jednak pilot zauważył usterkę radiolatarni i po zgłoszeniu problemu zdecydował o lądowaniu na Okęciu. Kolejny samolot tego przewoźnika – z Londynu – miał wylądować o 19.15. Również poleciał do Warszawy. Oba samoloty miały zabrać ze Świdnika pasażerów w drogę powrotną.

Nie zabrały, bo na lotnisku doszło do awarii radiolatarni. Pokazuje ona pilotowi, w jakiej odległości samolot znajduje się od pasa. Jak tłumaczy rzecznik Portu Lotniczego Lublin, Piotr Jankowski, za ruch lotniczy na terenie całego kraju odpowiada Polska Agencja Żeglugi Powietrznej i to ona zajmuje się obsługą radiolatarni.

Pasażerowie, którzy wylądowali w Warszawie, zostali przywiezieni autokarami do Lublina. W ten sam sposób linia lotnicza dostarczyła pasażerów ze Świdnika na Okęcie – poinformował w niedzielę Piotr Jankowski.

Internauci komentujący sytuację na naszym forum skrytykowali obsługę PLL za kłopoty ze zdobyciem informacji. Z wpisów wynika, że nie można jej było znaleźć stronie internetowej portu, problemy z jej uzyskaniem mieli także pasażerowie czekający na miejscu oraz ludzie próbujący się dodzwonić do biura informacji lotniskowej.

– To jest niepoważne. Nikt nie podał, że samolot nie wyląduje w Świdniku. W dalszym ciągu nie da się dodzwonić do punktu informacji – pisali internauci.

– Takie awarie czasami się zdarzają i trzeba się z tym pogodzić. Jednak dla braku informacji nie ma wytłumaczenia – napisał na naszym forum Piotrek.

– Zaczyna mi to przypominać nasz PKS. W okienku nie dowiesz się nic, biletu nie kupisz, bo sprzedaje kierowca w autobusie. I nie chodzi o awarię tylko podejście do pasażera – pisze Gość. Podobnych opinii było więcej. Piotr Jankowski nie chciał się dziś do nich ustosunkować. – Jest niedziela, poproszę pytania mailem w poniedziałek.

W sobotę wieczorem serwisanci PAŻP naprawili radiolatarnię. Następny samolot ma wylądować na lotnisku Lublin w poniedziałek o godzinie 13.40.

(łm, er)
Czytaj więcej o:
jaś
hmm
Zabcia
(30) komentarzy

Skomentuj

avatar
Komentujesz jako Gość (Zaloguj się)

Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:

Ostatnie komentarze

jaś
jaś (11 lutego 2013 o 22:53) 0
Zaloguj się, aby oddać głos
"Pasażerowie, którzy wylądowali w Warszawie, zostali przywiezieni autokarami do [url=""]Lublina[/url]. W ten sam sposób linia lotnicza dostarczyła pasażerów ze Świdnika na Okęcie – poinformował w niedzielę Piotr Jankowski". Mam dwa pytania do tego kompetentnego rzecznika. Panie rzeczniku pracuje Pan na Lotnisku w Świdniku czy w Porcie Lotniczym Lublin, bo wydaje mi się, że w Porcie Lotniczym Lublin: httpanowisku.://www.portlotniczy.lublin.pl/, drugie pytanie czy Pan rzecznik wie, że nie ma lotniska Okecie a Lotnisko Chopina w Warszawie http://www.lotnisko-chopina.pl/pl/pasazer. Nazywajmy rzeczy po imieniu. Pan rzecznik jest niekompetentny na swoim stanowisku!!!!
Rozwiń
hmm
hmm (11 lutego 2013 o 16:38) 0
Zaloguj się, aby oddać głos
[quote name='Zabcia' timestamp='1360581581' post='732620']
Zainstalujcicie sobie facebooka tam wszystko jest i jeszcze z fotami. Nie wiem czemu na facea wrzucaja info a na stronę nie.
[/quote]
Może dlatego, że administrator strony (nie strony na facebook) też musi mieć czasem wolne. Przynajmniej takie "bzdury" są w prawie pracy. No ale wiele osób pewnie w domach siedzi w niedzielę i tylko czeka na telefon od szefa, że do pracy mają lecieć, bo tak.
Rozwiń
Zabcia
Zabcia (11 lutego 2013 o 12:19) 0
Zaloguj się, aby oddać głos
Zainstalujcicie sobie facebooka tam wszystko jest i jeszcze z fotami. Nie wiem czemu na facea wrzucaja info a na stronę nie.
Rozwiń
ep
ep (11 lutego 2013 o 08:56) 0
Zaloguj się, aby oddać głos
[quote name='HUGO' timestamp='1360527037' post='732456']
Panie Jankowski jak można kłamać w tak perwidny sposób, że pasażerowie zostali przewiezieni na lotnisko Okęcie. To perwidne kłamstwo.Jeżeli Pan nie umie się wytłumaczyćto przynajmniej zamknij dziub i niedenerwuj pasażerów. .
[/quote]

a ty naucz sie pisać po Polsku ....
Rozwiń
ep
ep (11 lutego 2013 o 08:51) 0
Zaloguj się, aby oddać głos
Co to z zascianek - najwiecej krytykujacych jest wsrod gapiów. O co chodzi? Skoro ci gapie stoja tam i sie gapia to chyba kompletnie nie maja co robic. Bo po jaka cholere przyjechac na lotnisko za miastem w zimie i nie leciec samolotem - moze lotnisko zastapilo kino i teatr w swidniku i dostarcza najtanszej rozrywki dla wszystkich nierobów i malkontentów. No a potem jak juz sie nagapią to ida i smaruja po forach te zasciankowe kocopoły - ze lotnisko zle dziala, ze cos im nie pasuje, ze nie ma pracy ......

A dziennikwschodni to moglby juz odpuscic bo wszyscy wiemy ze news o lotnisku jest u was poto zeby sie lepiej sprzedawalo.
Rozwiń
Zobacz wszystkie komentarze (30)

Pozostałe informacje

Alarm 24
Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!