wtorek, 17 października 2017 r.

Lublin

Kierowca autobusu MPK zbeształ pasażerkę, bo... chciała kupić bilet

  Edytuj ten wpis
Dodano: 11 grudnia 2014, 12:45
Autor: Dominik Smaga

Skandaliczne zachowanie kierowcy MPK. Choć w autobusie nie działał automat biletowy, kierowca nie dość że nie chciał sprzedać pasażerce biletu, to jeszcze ją zbeształ. Przewoźnik przeprasza i zapowiada, że kierowca zostanie ukarany.

O zdarzeniu powiadomił nas jeden ze świadków jadących tym samym autobusem linii 32. Kobieta prowadząca pojazd nie miała problemów ze sprzedawaniem biletów pasażerom. Ale jej zmiennika już to przerosło. Już w chwili, gdy na Krakowskim Przedmieściu przejmował autobus od zmienniczki komentował to, że ktoś kupuje bilet. - Był zniesmaczony sytuacją, ponieważ stwierdził, że na przystanku jest biletomat. Ten w autobusie był nieczynny - relacjonuje pani Katarzyna. Już na następnym przystanku, przy placu Litewskim, wsiadła dziewczyna. Zwróciłam uwagę, bo ledwie zdążyła na ten autobus - opowiada. Opisywana przez panią Katarzynę pasażerka chciała kupić bilet u kierowcy. "Mam, ale nie sprzedam” - odpowiedział kierowca. "A na przystanku był biletomat? Był. No to trzeba było sobie kupić.” - strofował pasażerkę. Ostatecznie biletu nie sprzedał.

- Tak chamskiej odzywki dawno nie słyszałam - stwierdza nasza Czytelniczka. - A co z tymi, którzy tak jak ona ledwie zdążyli? Jadą na gapę, czy czekają na kolejny kurs? A co z takimi jak np. moja mama, która nie umie sobie kupić biletu w biletomacie? Skargę pani Katarzyny przekazaliśmy Zarządowi Transportu Miejskiego, który zabezpieczył nagrania z monitoringu w pojeździe. - Analiza zapisów monitoringu niestety potwierdziła opisaną sytuację - przyznaje Justyna Góźdź z Zarządu Transportu Miejskiego. I potwierdza, że w tej sytuacji kierowca miał obowiązek sprzedać bilet. - Nie powinien wdawać się w dyskusję i komentować sprawy. Jego zachowanie było nieadekwatne do okoliczności i niekulturalne. Niemiły pracownik MPK trafił już na dywanik. - Z kierowcą przeprowadzono służbową rozmowę dyscyplinującą - informuje Krzysztof Piasecki, zastępca kierownika Zakładu Autobusowego w MPK Lublin. - Kierowca przeprasza pasażerkę za niewłaściwe zachowanie. Zostanie ukarany zgodnie z wewnętrznym regulaminem pracy.
  Edytuj ten wpis
Czytaj więcej o: Lublin mpk lublin mpk
Gość
Gość
B.
(93) komentarzy

Skomentuj

avatar
Komentujesz jako Gość (Zaloguj się)

Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:

Ostatnie komentarze

Gość
Gość (10 września 2015 o 10:23) 0
Zaloguj się, aby oddać głos
Bilety super, a już zapowiadaj, że będzie można zaraz kupić papierosy, cole i kawę na wynos ;-) a za rok maja już być kebaby zapraszamy wszystkich tak zapowiada ZTM. LUDZIE!!!! KIEDY WY TO ZROZUMIECIE KIEROWCA TO JEST KIEROWCA A NIE HANDLARZ BILETAMI mamy dbać o wasze bezpieczeństwo jazdy, a nie zajmować się duperelami
Rozwiń
Gość
Gość (25 lipca 2015 o 01:08) 0
Zaloguj się, aby oddać głos

Lubelscy debile chodzcie sobie piechotką. To prawdziwy cud że jeszcze kierowcy z wami wytrzymują.... :o

ten OOOOOOOOO to chyba kierowca.....ale niski poziom....jestem corka i synowa kierowcy i wiem ze nigdy by tak nie zrobili...winszuje panu...


Lubelscy debile chodzcie sobie piechotką. To prawdziwy cud że jeszcze kierowcy z wami wytrzymują.... :o

 te OOOOOOO a ty jakim debilem jestes co?

 tez Lubelskim

Rozwiń
B.
B. (25 lipca 2015 o 01:03) 0
Zaloguj się, aby oddać głos

ten OOOOOOOOO to chyba kierowca.....ale niski poziom....jestem corka i synowa kierowcy i wiem ze nigdy by tak nie zrobili...winszuje panu...

Rozwiń
DanielK
DanielK (20 maja 2015 o 13:50) 0
Zaloguj się, aby oddać głos

Mam mieszkanie w Katowicach i tam też się takie rzeczy dzieją.

Rozwiń
arekmozer
arekmozer (17 maja 2015 o 17:07) 0
Zaloguj się, aby oddać głos

Nie uważam że lubelskie różni sie od innych pod względem kultury. Zawsze znajdą się jakieś kwiatuszki Ale my przynamniej mamy piękne tereny pod agroturystykę i odpoczynek :)

Rozwiń
Zobacz wszystkie komentarze (93)

Pozostałe informacje

Alarm 24
Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!