Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Lublin

13 lipca 2011 r.
16:15
Edytuj ten wpis

Kontrowersyjne zmiany w rozkładach jazdy autobusów

Autor: Zdjęcie autora Dominik Smaga
0 81 A A
Firma doradcza zaleca podzielenie linii na kategorie: od najważniejszych do marginalnych (Wojciech N
Firma doradcza zaleca podzielenie linii na kategorie: od najważniejszych do marginalnych (Wojciech N

Suchej nitki nie zostawili internauci na wstępnym planie zmiany tras autobusowych. Szczególnie oburzyła ich propozycja likwidacji linii 31 i obsługa komunikacyjna Majdanka i Dziesiątej. Dobra wiadomość: jest jeszcze czas na zgłaszanie uwag.

AdBlock
Szanowny Czytelniku!
Dzięki reklamom czytasz za darmo. Prosimy o wyłączenie programu służącego do blokowania reklam (np. AdBlock).
Dziękujemy, redakcja Dziennika Wschodniego.
Kliknij tutaj, aby zaakceptować
Projekt na zlecenie Zarządu Transportu Miejskiego opracowała firma Trako. Miała zalecić, jak zmieniać sieć linii w miarę budowy kolejnych odcinków trakcji trolejbusowej. A także doradzić, jak zmieniać sieć połączeń już teraz. Tu proponuje podzielić linie na kategorie: od najważniejszych do marginalnych. Sugeruje też zmiany tras i likwidację niektórych linii.

Projekt ujawniliśmy w piątek. W Internecie zawrzało.

– Czy osoby, które pracowały jak mróweczki nad planowanymi zmianami, tłoczą się jak śledzie w linii 31, którą chcą zlikwidować? – pyta anek na forum.dziennikwschodni.pl.

Pasażerowie bronią też autobusów i trolejbusów na Majdanek, które miałyby kursować rzadziej. – Nie wyobrażam sobie 158 kursującego z Bronowic na Racławickie co 15 minut – pisze wojtek. – Już teraz, gdy kursuje w roku szkolnym co 10 minut, w szczycie jest w nim niemiłosierny ścisk – dodaje.

Nadmiernego obciążenia linii 28 obawiają się pasażerowie, jeśli linia 153 zostanie skrócona do Zana. Krytykowany jest też pomysł skrócenia linii 18 do ul. Zbożowej. – Na przystanek przy Zbożowej musiałbym iść około 30 minut przy dość ruchliwej ulicy bez chodnika i oświetlenia – skarży się Kuba.

Pasażerowie mają jeszcze czas, by zgłaszać uwagi.

– Na bieżąco śledzimy to, co dzieje się na forach internetowych, wszystko bierzemy pod uwagę – uspokaja Tomasz Siedlecki z ZTM.

– To jeszcze wstępny projekt, skonsultujemy go z radami dzielnic. W sierpniu dostaniemy ostateczną propozycję, którą jeszcze raz będziemy konsultować.

Uwagi można też słać bezpośrednio do urzędników na adres ztm@ztm.lublin.eu.

Zmiany i cięcia

• 5: z Racławickich wprost w Warszawską, omija Sikorskiego
• 18: zamiast Lubartowską jedzie Unicką, skrócona do Zbożowej
• 11: skierowana pod chłodnię
• 26: omija Widok, z Filaretów skręca w Jana Pawła II, kończy na Porębie
• 44: z Zana nie jedzie Wojciechowską, ale Kraśnicką na Węglin
• 39: znika z LSM, kończy na Widoku.
• 23, 31, 36, 54: zlikwidowane
• 85: wydłużona pod ZUS lub zlikwidowana
• 152: zlikwidowana
• 153: skrócona do Leclerca
• 159: nowa, od Węglina do Piłsudskiego trasą obecnej 153, a dalej na Mełgiewską.

Linie ważne i ważniejsze

• co 7–8 min jeździłyby: 9, 18, 26
• co 15 min.: 6, 10, 13, 15, 17, 29, 32, 34, 39, 40, 44, 45, 55, 57
• co 30 min: 1, 2, 3, 5, 7, 14, 20, 28, 37, 42, 45, 47
• co 60 min: 4, 8, 11, 12, 16, 19, 21, 22, 25, 27, 50, 56, 73, 74, 78, 79, 85
• co 45 min: 74.

Częstotliwości w szczycie w dzień powszedni

Komentarze 81

Najlepsze · Najnowsze
Avatar
Ida / 5 sierpnia 2011 o 23:31
Ja się nie zgadzam, by skracać linię nr 18. Osoby z Marysina czy Natalina, np. ja, są w ten sposób dyskryminowane. Zamiast 18-tki proponuje nam się 5-tkę, jeżdżącą co pół godziny. A 18 wielokrotnie jeżdżą też osoby starsze, które do kolejnego przystanku miałyby dodatkowy kilometr drogi...
Avatar
xxxxx / 25 lipca 2011 o 14:20
dlaczego likwidować 23 dojazd z czechowa na majdanek i felin
Avatar
Krzysztof / 14 lipca 2011 o 23:30
Najpierw zlikwidowano '5' z końcowego przy Sławinkowskiej, w ramach oszczędności.
Teraz chcą zlikwidować '18' robiąc końcowy przy Zbożowej,żeby '18' jeździła co 7 minut.
Co innego zmniejszyć ilość autobusów odjeżdżających ze 'starego końcowego' albo nawet zlikwidować jedną linię gdy są inne linie którymi można dojechać, do przodu - a co innego jak ludzie wogóle nie mają czym dojechać do najbliższego przystanku.

Końcowy przystanek na Sławinkowskiej to przystanek mieszczący się w granicach administracyjnych Lublina. Do projektowanego końcowego 18 przy Zbożowej jest około 1,3 km. Ewenementem jest to, że ten kawałek nie ma nawet pobocza, żeby bezpiecznie iść. Brak latarni oraz mroźny okres zimowy, w którym zaspy zalegają prawie na szosie powoduje, że przejście przez ten 'krótki' kawałek to horror.

Nie ma chodnika - nie trzeba odśnieżać, nie ma latarni - nie trzeba płacić za prąd. Nie ma autobusu - nie będzie przystanku. Słowem - same oszczędności.

Od strony gminy Jastków nawet chodnik zrobili w tym roku do przystanku, który mają zlikwidować. Tylko po co chodnik jak nie będzie do czego isć tym chodnikiem?

To tak jakby wszystkie autobusy z końcowego przy Mełgiewskiej przenieść na Gospodarczą, a albo z z końcowego na Majdanku przenieść na przystanek w okolice Krańcowej lub z końcowego na Choinach przenieść pod 'Real'
Widać ,że projekt wykonali ludzie nie pochodzący z Lublina, którzy niezbyt dobrze zapoznali się z warunkami i charakterystyką trasy i przystanków, albo osoba która im to przedstawiała nie przygotowała się do tego dobrze.
A wszystko dlatego aby 18 jeździła od Zbożowej na Choiny co 7 minut.
Najpierw zlikwidowano '5' z końcowego przy Sławinkowskiej, w ramach oszczędności.
Teraz chcą zlikwidować '18' robiąc końcowy przy Zbożowej,żeby '18' jeździła co 7 minut.
Co innego zmniejszyć ilość autobusów odjeżdżających ze 'starego końcowego' albo nawet zlikwidować jedną linię gdy są inne linie którymi można dojechać, do przodu - a co innego jak ludzie wogóle nie mają czym dojechać do najbliższego przystanku.

Końcowy przystanek na Sławinkowskiej to przystanek mieszczący się w granic... rozwiń
Avatar
odczepcie się od 26 / 14 lipca 2011 o 20:12
Pomysł żeby 26 omijało Widok jest bez sensu. Oszczędność dla miasta jest żadna, a setki ludzi stracą możliwość bezpośredniego dojazdu do pracy, szkoły czy uniwersytet.
Avatar
Katarzyna / 14 lipca 2011 o 19:08
Tylko nie 153!!!!! Na Mełgiewską od biedy można z Czubów, z osiedla Łęgi dojechać autobusem 45. Rzadkim, ale zawsze. A na Majdanek, do pętli, to tylko jeździ 153. Niech ktoś tylko pomyśli! Żadna łaska, jeśli się pozostawi ten trolejbus do Leclerca. Do tego miejsca dojeżdża wiele trolejbus ów, ale wszystkie jadą potem pod ZUS. Ten jeden tylko jechał na ulicę Orkana.Nie wyobrażam sobie, że mogłoby go nie być.
Avatar
Jerzy / 14 lipca 2011 o 18:44
Witam
Nieporozumieniem byłoby likwidowanie linii nr 152. Przecież po skierowaniu linii 150 na Węglin linia ta pozostała jedyną łączącą LSM z dworcem PKP. Jakim autobusem czy trolejbusem dojedziemy do dworca PKP z osiedla Mickiewicza lub Piastowskiego?
Avatar
barbara / 14 lipca 2011 o 18:15
co za palant chce zlikwidować 26 na os. Widok. Przecież to jedyny dojazd do centrum i na Czechów!
Avatar
ewka / 14 lipca 2011 o 17:17
Pablo, jak dla mnie, to Ty możesz przesiadać się co przystanek, a ja chcę przejechać min. 5 przystanków jednym autobusem/trolejbusem, a nie zastanawiać się, czy zdążę się przesiąść, czy nie spadną pałąki, czy autobus przyjedzie na czas, itd. Czy ktoś układając ten rozkład jazdy wziął pod uwagę ilość szkół/uczelni w mieście i ich położenie w różnych częściach Lublina? Czy ktoś układając rozkład jazdy zastanowił się, iż od lat szybciej można dojść z Bronowic na Kalinowszczyznę, Tatary - szczególnie w stronę Mełgiewska-Metalurgiczna niż dojechać? Czy ktoś pomyślał, że aby dojechać z Bronowic na Związkową trzeba się nieźle nagłowić, aby zrobić to w godzinę? Rozkład jazdy ewidentnie jest ułożony przez ludzi nie mających pojęcia o tym ilu ludzi dokąd i w jakich godzinach korzysta z komunikacji miejskiej. Może czas wysiąść z samochodów, czy wyjść zza biurka i trochę spojrzeć na swoje genialne pomysły z punktu pasażera!
Pablo, jak dla mnie, to Ty możesz przesiadać się co przystanek, a ja chcę przejechać min. 5 przystanków jednym autobusem/trolejbusem, a nie zastanawiać się, czy zdążę się przesiąść, czy nie spadną pałąki, czy autobus przyjedzie na czas, itd. Czy ktoś układając ten rozkład jazdy wziął pod uwagę ilość szkół/uczelni w mieście i ich położenie w różnych częściach Lublina? Czy ktoś układając rozkład jazdy zastanowił się, iż od lat szybciej można dojść z Bronowic na Kalinowszczyznę, Tatary - szczególnie w stronę Mełgiewska-Metalurgiczna niż dojecha... rozwiń
Avatar
Wściekła / 14 lipca 2011 o 15:53
MPK potrafi tylko spieprzyć to, co się przypadkiem, choćby i niechcący udało. Będę walczyła z pazurami o 153, bo ważny jest dla mnie dojazd do Majdanka. Naprawdę, można dostać szału. Ludzie, nie dajmy się!!! Pod każdym względem chcą nas w tym kraju udupić.
Avatar
Pasażerowie 153 / 14 lipca 2011 o 15:43
Nawet nie próbujcie, szanowne MPK, podnosić ręki na 153. Nie ważcie się skracać do Leclerca czy inaczej, bo my z Osiedla Łęgi nie będziemy w stanie dojechać na końcową pętlę, a często jeździmy do cmentarza. Spod kładki na Orkana za daleko biec pod szpital na Kraśnickiej. Zaczynamy mieć dość tych Państwa fantazji. Mordowaliśmy się przez tyle lat, czekaliśmy na 153 jak na zbawienie, a teraz znów zaczynacie nas straszyć.W końcu dla kogo jest ta komunikacja? Ewidentnie ktoś tam u Państwa za dużo myśli, bo rodzą się niezdrowe idee. Z poważaniem.
Avatar
Ida / 5 sierpnia 2011 o 23:31
Ja się nie zgadzam, by skracać linię nr 18. Osoby z Marysina czy Natalina, np. ja, są w ten sposób dyskryminowane. Zamiast 18-tki proponuje nam się 5-tkę, jeżdżącą co pół godziny. A 18 wielokrotnie jeżdżą też osoby starsze, które do kolejnego przystanku miałyby dodatkowy kilometr drogi...
Avatar
xxxxx / 25 lipca 2011 o 14:20
dlaczego likwidować 23 dojazd z czechowa na majdanek i felin
Avatar
Krzysztof / 14 lipca 2011 o 23:30
Najpierw zlikwidowano '5' z końcowego przy Sławinkowskiej, w ramach oszczędności.
Teraz chcą zlikwidować '18' robiąc końcowy przy Zbożowej,żeby '18' jeździła co 7 minut.
Co innego zmniejszyć ilość autobusów odjeżdżających ze 'starego końcowego' albo nawet zlikwidować jedną linię gdy są inne linie którymi można dojechać, do przodu - a co innego jak ludzie wogóle nie mają czym dojechać do najbliższego przystanku.

Końcowy przystanek na Sławinkowskiej to przystanek mieszczący się w granicach administracyjnych Lublina. Do projektowanego końcowego 18 przy Zbożowej jest około 1,3 km. Ewenementem jest to, że ten kawałek nie ma nawet pobocza, żeby bezpiecznie iść. Brak latarni oraz mroźny okres zimowy, w którym zaspy zalegają prawie na szosie powoduje, że przejście przez ten 'krótki' kawałek to horror.

Nie ma chodnika - nie trzeba odśnieżać, nie ma latarni - nie trzeba płacić za prąd. Nie ma autobusu - nie będzie przystanku. Słowem - same oszczędności.

Od strony gminy Jastków nawet chodnik zrobili w tym roku do przystanku, który mają zlikwidować. Tylko po co chodnik jak nie będzie do czego isć tym chodnikiem?

To tak jakby wszystkie autobusy z końcowego przy Mełgiewskiej przenieść na Gospodarczą, a albo z z końcowego na Majdanku przenieść na przystanek w okolice Krańcowej lub z końcowego na Choinach przenieść pod 'Real'
Widać ,że projekt wykonali ludzie nie pochodzący z Lublina, którzy niezbyt dobrze zapoznali się z warunkami i charakterystyką trasy i przystanków, albo osoba która im to przedstawiała nie przygotowała się do tego dobrze.
A wszystko dlatego aby 18 jeździła od Zbożowej na Choiny co 7 minut.
Najpierw zlikwidowano '5' z końcowego przy Sławinkowskiej, w ramach oszczędności.
Teraz chcą zlikwidować '18' robiąc końcowy przy Zbożowej,żeby '18' jeździła co 7 minut.
Co innego zmniejszyć ilość autobusów odjeżdżających ze 'starego końcowego' albo nawet zlikwidować jedną linię gdy są inne linie którymi można dojechać, do przodu - a co innego jak ludzie wogóle nie mają czym dojechać do najbliższego przystanku.

Końcowy przystanek na Sławinkowskiej to przystanek mieszczący się w granic... rozwiń
Avatar
odczepcie się od 26 / 14 lipca 2011 o 20:12
Pomysł żeby 26 omijało Widok jest bez sensu. Oszczędność dla miasta jest żadna, a setki ludzi stracą możliwość bezpośredniego dojazdu do pracy, szkoły czy uniwersytet.
Avatar
Katarzyna / 14 lipca 2011 o 19:08
Tylko nie 153!!!!! Na Mełgiewską od biedy można z Czubów, z osiedla Łęgi dojechać autobusem 45. Rzadkim, ale zawsze. A na Majdanek, do pętli, to tylko jeździ 153. Niech ktoś tylko pomyśli! Żadna łaska, jeśli się pozostawi ten trolejbus do Leclerca. Do tego miejsca dojeżdża wiele trolejbus ów, ale wszystkie jadą potem pod ZUS. Ten jeden tylko jechał na ulicę Orkana.Nie wyobrażam sobie, że mogłoby go nie być.
Avatar
Jerzy / 14 lipca 2011 o 18:44
Witam
Nieporozumieniem byłoby likwidowanie linii nr 152. Przecież po skierowaniu linii 150 na Węglin linia ta pozostała jedyną łączącą LSM z dworcem PKP. Jakim autobusem czy trolejbusem dojedziemy do dworca PKP z osiedla Mickiewicza lub Piastowskiego?
Avatar
barbara / 14 lipca 2011 o 18:15
co za palant chce zlikwidować 26 na os. Widok. Przecież to jedyny dojazd do centrum i na Czechów!
Avatar
ewka / 14 lipca 2011 o 17:17
Pablo, jak dla mnie, to Ty możesz przesiadać się co przystanek, a ja chcę przejechać min. 5 przystanków jednym autobusem/trolejbusem, a nie zastanawiać się, czy zdążę się przesiąść, czy nie spadną pałąki, czy autobus przyjedzie na czas, itd. Czy ktoś układając ten rozkład jazdy wziął pod uwagę ilość szkół/uczelni w mieście i ich położenie w różnych częściach Lublina? Czy ktoś układając rozkład jazdy zastanowił się, iż od lat szybciej można dojść z Bronowic na Kalinowszczyznę, Tatary - szczególnie w stronę Mełgiewska-Metalurgiczna niż dojechać? Czy ktoś pomyślał, że aby dojechać z Bronowic na Związkową trzeba się nieźle nagłowić, aby zrobić to w godzinę? Rozkład jazdy ewidentnie jest ułożony przez ludzi nie mających pojęcia o tym ilu ludzi dokąd i w jakich godzinach korzysta z komunikacji miejskiej. Może czas wysiąść z samochodów, czy wyjść zza biurka i trochę spojrzeć na swoje genialne pomysły z punktu pasażera!
Pablo, jak dla mnie, to Ty możesz przesiadać się co przystanek, a ja chcę przejechać min. 5 przystanków jednym autobusem/trolejbusem, a nie zastanawiać się, czy zdążę się przesiąść, czy nie spadną pałąki, czy autobus przyjedzie na czas, itd. Czy ktoś układając ten rozkład jazdy wziął pod uwagę ilość szkół/uczelni w mieście i ich położenie w różnych częściach Lublina? Czy ktoś układając rozkład jazdy zastanowił się, iż od lat szybciej można dojść z Bronowic na Kalinowszczyznę, Tatary - szczególnie w stronę Mełgiewska-Metalurgiczna niż dojecha... rozwiń
Avatar
Wściekła / 14 lipca 2011 o 15:53
MPK potrafi tylko spieprzyć to, co się przypadkiem, choćby i niechcący udało. Będę walczyła z pazurami o 153, bo ważny jest dla mnie dojazd do Majdanka. Naprawdę, można dostać szału. Ludzie, nie dajmy się!!! Pod każdym względem chcą nas w tym kraju udupić.
Avatar
Pasażerowie 153 / 14 lipca 2011 o 15:43
Nawet nie próbujcie, szanowne MPK, podnosić ręki na 153. Nie ważcie się skracać do Leclerca czy inaczej, bo my z Osiedla Łęgi nie będziemy w stanie dojechać na końcową pętlę, a często jeździmy do cmentarza. Spod kładki na Orkana za daleko biec pod szpital na Kraśnickiej. Zaczynamy mieć dość tych Państwa fantazji. Mordowaliśmy się przez tyle lat, czekaliśmy na 153 jak na zbawienie, a teraz znów zaczynacie nas straszyć.W końcu dla kogo jest ta komunikacja? Ewidentnie ktoś tam u Państwa za dużo myśli, bo rodzą się niezdrowe idee. Z poważaniem.
Zobacz wszystkie komentarze 81

Skomentuj

Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:
Twój komentarz został dodany

Pozostałe informacje

Powstaje nowy przystanek kolejowy w Lublinie. Pociągi wrócą na trasę Nałęczów-Puławy-Dęblin

Powstaje nowy przystanek kolejowy w Lublinie. Pociągi wrócą na trasę Nałęczów-Puławy-Dęblin 3 0

Zaczęła się budowa nowego przystanku kolejowego Lublin Zachód na wysokości Czubów. Rozpoczęły się też przymiarki do nowego rozkładu jazdy, który wejdzie w życie w grudniu. Wtedy pociągi mają wrócić z wygnania, gotowy powinien być też nowy przystanek wraz z przejściem podziemnym

Pierwsza strona Dziennika Wschodniego z 28 maja 2018 roku

Pierwsza strona Dziennika Wschodniego z 28 maja 2018 roku 0 1

Zapomniałeś dowodu rejestracyjnego i OC? Kary już nie będzie

Zapomniałeś dowodu rejestracyjnego i OC? Kary już nie będzie 40 7

Od 4 czerwca będziemy mogli zostawić w domu dowód rejestracyjny i papierowe ubezpieczenie OC. Za brak tych dokumentów nie będzie nam grozić żadna kara, a to dzięki Centralnej Ewidencji Pojazdów i Kierowców.

Przerwany mecz Powiślaka z Victorią. Goście mieli już tylko sześciu graczy

Przerwany mecz Powiślaka z Victorią. Goście mieli już tylko sześciu graczy 1 2

Mecz Powiślaka z Victorią Żmudź został przerwany w 70 minucie. Powód? Goście przyjechali do Końskowoli w 13-osobowym składzie. W pierwszej połowie dostali dwie czerwone kartki, a kiedy z powodu kolejnych kontuzji na murawie zostało ledwie sześciu graczy przyjezdnych sędzia musiał zakończyć zawody przy stanie 5:0

W zimie Icemania, w lecie Rollmania. Rolkarze i wrotkarze będą mogli pojeździć w hali

W zimie Icemania, w lecie Rollmania. Rolkarze i wrotkarze będą mogli pojeździć w hali 67 0

Hala do jazdy na wrotkach i rolkach ma być uruchomiona w czerwcu przy Al. Zygmuntowskich. Otworzy ją Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji, który już zamawia wrotki i ochraniacze, które będzie można tu wypożyczyć. Rolki trzeba będzie mieć własne

Górnik – Medyk 3:2. Korona oficjalnie założona

Górnik – Medyk 3:2. Korona oficjalnie założona 11 0

Ekstraliga piłkarek nożnych Górnik Łęczna na zakończenie sezonu pokonał 3:2 Medyka Konin. Ten wynik nie miał jednak najmniejszego znaczenia, ponieważ podopieczne Piotra Mazurkiewicz już dawno temu zapewniły sobie mistrzowski tytuł. W niedzielę jednak „górniczki” wreszcie mogły oficjalnie odebrać złote medale i świętować ze swoimi kibicami historyczny wynik

Łada lepsza od odmłodzonego Hetmana

Łada lepsza od odmłodzonego Hetmana 0 2

Osłabiony i odmłodzony Hetman zostawił wszystkie trzy punkty w Biłgoraju. Łada pokonała w derbach faworyzowanych rywali 2:1, chociaż podopieczni Jacka Ziarkowskiego wcale nie musieli przegrać

Polesie – POM 2:1. Pozostałe wyniki lubelskiej klasy okręgowej

Polesie – POM 2:1. Pozostałe wyniki lubelskiej klasy okręgowej 0 2

Lubelska klasa okręgowa Polesie pokonało POM Iskra Piotrowice po golu Marcina Wójcika w doliczonym czasie gry. Dzięki temu zawodnicy Zbigniewa Wójcika są już bardzo blisko zajęcia drugiego miejsca

Gryf – Olimpiakos 3:2. Pozostałe wyniki zamojskiej klasy okręgowej

Gryf – Olimpiakos 3:2. Pozostałe wyniki zamojskiej klasy okręgowej 1 0

ZAMOJSKA KLASA OKRĘGOWA W pojedynku dwóch beniaminków Gryf Gmina Zamość przegrywał z Olimpiakosem Tarnogród 0:2, ale pokazał charakter. Zespół trenera Romana Blonki w końcowych fragmentach spotkania podkręcił tempo i wyszarpał zwycięstwo wygrywając 3:2

Eko Różanka – Kłos Chełm 3:1. Mikołaj przyszedł już w maju

Eko Różanka – Kłos Chełm 3:1. Mikołaj przyszedł już w maju 1 0

Szalony mecz w Różance. Gospodarze do przerwy przegrywali z Kłosem Chełm 0:1, ale w drugiej połowie odwrócili losy spotkania i ostatecznie wygrali 3:1.

Najbardziej barwna impreza po raz kolejny w Lublinie. Festiwal Kolorów 2018 [zdjęcia]
galeria

Najbardziej barwna impreza po raz kolejny w Lublinie. Festiwal Kolorów 2018 [zdjęcia] 0 2

Nie zdziwcie się jeśli dzisiaj zobaczycie zielono-czerwono-żółte twarze w centrum miasta. W niedzielę odbywa się kolejna edycja Festiwalu Kolorów.

AWF Kraków i Politechnika Gdańska najlepsze podczas AMP w lekkiej atletyce
galeria

AWF Kraków i Politechnika Gdańska najlepsze podczas AMP w lekkiej atletyce 2 0

W weekend na nowym stadionie w Lublinie zostały rozegrane Akademickie Mistrzostwa Polski. Klasyfikację generalną wygrały: AWF Kraków wśród pań i Politechnika Gdańska w rywalizacji mężczyzn. W tej drugiej kategorii trzeci był UMCS

Lubelski Wyścig Kaczek. Kolorowe zawodniczki pomknęły rzeką [zdjęcia]
galeria

Lubelski Wyścig Kaczek. Kolorowe zawodniczki pomknęły rzeką [zdjęcia] 5 0

 W niedzielę na terenach zielonych przy Arenie Lublin zorganizowano wyścig kaczek. To już piąta edycja imprezy.

Olender – Igros 2:2. Spadek niemal pewny

Olender – Igros 2:2. Spadek niemal pewny 0 0

ZAMOJSKA KLASA OKRĘGOWA Olender Sól podzielił się punktami z Igrosem Krasnobród remisując 2:2. Ten wynik nie zadowala żadnej ze stron i wszystko wskazuje na to, że w przyszłym sezonie oba zespoły grać będą o szczebel niżej

Spór w szpitalu przy al. Kraśnickiej. Ludowcy chcą żeby stworzyć "siatkę płac"
film

Spór w szpitalu przy al. Kraśnickiej. Ludowcy chcą żeby stworzyć "siatkę płac" 13 17

Co dalej z konfliktem w szpitalu przy al. Kraśnickiej? - Pole do kompromisu jest bardzo duże i jeśli nie w poniedziałek to we wtorek, zarówno dyrekcja jak i pielęgniarki dojdą do porozumienia - ocenia Krzysztof Hetman, wiceprezes PSL i proponuje stworzenie "siatki płac".

ALARM24

Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!

Najczęściej czytane

Dzisiaj · Tydzień · Wideo · Premium
Uwaga czytelniku!
Nie teraz Przeczytaj i wyraź zgodę

Informujemy, że w dniu 25 maja 2018 r. na terenie całej Unii Europejskiej, w tym także w Polsce, wejdzie w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. W związku z tym chcielibyśmy Ci przekazać kilka informacji na temat zasad przetwarzania Twoich danych osobowych.

Rozumiem

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.