Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Lublin

28 grudnia 2007 r.
17:28
Edytuj ten wpis

Koszmarny dzień na ulicach (wideo)

Autor: Zdjęcie autora DOMINIK SMAGA
0 7 A A

Przez trzy godziny całe śródmieście stało w korkach, po tym jak na al. Tysiąclecia osobowe auto zderzyło się z TIR-em.

AdBlock
Szanowny Czytelniku!
Dzięki reklamom czytasz za darmo. Prosimy o wyłączenie programu służącego do blokowania reklam (np. AdBlock).
Dziękujemy, redakcja Dziennika Wschodniego.
Kliknij tutaj, aby zaakceptować
Do zdarzenia doszło tuż po godz. 13 na al. Tysiąclecia w pobliżu Zamku. Na pasie prowadzącym w kierunku ronda volkswagen golf z impetem wbił się pod jadącego przed nim TIR-a.

Później o auto osobowe otarła się druga ciężarówka. Pasażerka golfa trafiła do szpitala na obserwację. Samochód nadaje się tylko do kasacji.

- Z rozbitego auta wyciekł na jezdnię olej, który musieliśmy zebrać - informuje Michał Badach z lubelskiej straży pożarnej. Strażacy uporali się z zadaniem tuż przed godz. 15.

Uszkodzone auta zablokowały jezdnię tak, że innym kierowcom pozostał tylko jeden pas ruchu. Na skutki nie trzeba było długo czekać. Na Tysiąclecia i Solidarności utworzyły się wielkie korki. Zaraz później na Lubartowskiej. A potem w całym śródmieściu. Tuż przed godz. 16 przejechanie krótkiego odcinka od ul. 3 Maja przez Radziwiłłowską do szpitala przy Staszica zajęło nam dokładnie kwadrans. Klęli też pasażerowie, bo autobusy nie dość, że kursowały wczoraj według sobotnich rozkładów, to wcale się ich nie trzymały.

- Mamy bardzo duże opóźnienia i to na wielu liniach - mówi Ryszard Wadowski, dyżurny ruchu MPK. - Najgorzej jest na liniach 17 i 18. "Siedemnastka” nie kursowała przez półtorej godziny - dodaje Stanisław Wojnarowicz, rzecznik MPK.

Korki rosły, a rozbite samochody musiały czekać na al. Solidarności, aż policja spisze protokół. Tymczasem radiowóz drogówki dotarł na miejsce dopiero około... godz. 16, czyli prawie trzy godziny po wypadku. Wcześniej miejsce zdarzenia zabezpieczali policjanci z pieszego patrolu.

- Drogówka nie mogła przyjechać wcześniej, bo mieliśmy inne kolizje - tłumaczy Magdalena Jędrejek z Komendy Miejskiej Policji. - Do godz. 14 było w sumie pięć podobnych zdarzeń, a na mieście mieliśmy tylko jeden radiowóz tzw. wypadkowców. Dlatego tyle to trwało.

Dziś na drogach było wyjątkowo niebezpiecznie. Po godz. 16 obok ronda przy Leclercu na Zana autobus MPK potrącił kobietę. Na szczęście zderzenie z mecedesem nie skończyło się śmiertelnie. Zablokowana została ul. Bohaterów Monte Cassino, a przez Czuby nie mogły kursować trolejbusy.

Komentarze 7

Najlepsze · Najnowsze
Avatar
tede / 30 grudnia 2007 o 00:32
WBA napisał:
tylko chyba u nas to możliwe, żeby z powodu wypadku (kolizji raczej, bo obyło się na sczęście bez ofiar) na co najmniej 2,5 godziny ZABLOKOWAĆ TOTALNIE ruch na GŁÓWNEJ trasie przelotowej przez Lublin.
1. Co ta straż robiła tyle czasu ? ile tego oleju w golfie jest, 5 litrów i ile to si ę usuwa ???????

Zważ czas przyjazdu służb ? Straż przybywa w 2,5 minuty, a Policja w 2,5 godziny Do kogo masz pretensje, że to tyle trwa ? Czy to Straży zależy na tak długim czasie ?
Porównaj też, ilu jest strażaków w LBN, a ilu Policjantów

Zważ czas przyjazdu służb ? Straż przybywa w 2,5 minuty, a Policja w 2,5 godziny Do kogo masz pretensje, że to tyle trwa ? Czy to Straży zależy na tak długim czasie ?
Porównaj też, ilu jest strażaków w LBN, a ilu Policjantów rozwiń
Avatar
strazak emeryt / 29 grudnia 2007 o 17:53
prosiłbym z szacunkiem do strażaków samo zbieranie oleju to pestka. ale proszę zauważyć o której dotarła policja i miedzy nami mówiąc to policja niestety wydłuża wszystkie procedury związane z wypadkami bo wszystko trzeba zmierzyć opisać itp. pozdrawiam wszystkich
Avatar
zatroskany / 29 grudnia 2007 o 08:31
jak najpredzej trzeba zamknac krakowskie przedmiescie dla samochodow. powinno sie takze bardzo precyzyjnie wyznaczyc nowe drogi dla ruchu samochodowego w srodmiesciu ulicami wzdluz krakowskiego po obu jego stronach. no i przede wszystkim zorganizowac ruch wokol srodmiescie w ten sposob aby (skoordynowanie swiatel na skrzyzowaniach, niektore ulice jedno kierunkowe) kierowcom poprostu ulatwic i wyuczyc objezdzanie srodmiescia. nieoszukujmy sie lublin nie jest na tyle skomplikowanym miastem z tak ogromna iloscia samochodow zeby nie bylo to mozliwe. wrcez przeciwnie to jest mozliwe i byloby bardzo pozyteczne dla calego scislego centrum. to co teraz dzieje sie w centrum to poprostu paranoja. samochody z powracajacymi z pracy,autobusy kilka (głownych) najbardziej oblozonych linii pcha sie przez sam srodek miasta w godzinach szczytu. nie moze tak byc aby w tak duzym miscie komunikacja w centrum odbywala sie jedna ulica to poprostu nienormalne. <CENTRUM BEZ SAMOCHODOW>
jak najpredzej trzeba zamknac krakowskie przedmiescie dla samochodow. powinno sie takze bardzo precyzyjnie wyznaczyc nowe drogi dla ruchu samochodowego w srodmiesciu ulicami wzdluz krakowskiego po obu jego stronach. no i przede wszystkim zorganizowac ruch wokol srodmiescie w ten sposob aby (skoordynowanie swiatel na skrzyzowaniach, niektore ulice jedno kierunkowe) kierowcom poprostu ulatwic i wyuczyc objezdzanie srodmiescia. nieoszukujmy sie lublin nie jest na tyle skomplikowanym miastem z tak ogromna iloscia samochodow zeby nie bylo to mozl... rozwiń
Avatar
nocnik / 28 grudnia 2007 o 23:17
Pora na radykalne rozwiązania. Trzeba nie wpuszczać samochodów do ścisłego centrum miasta. Teraz i tak nie da się tam jeździć. Wyjątek pozostałby dla pojazdów komunikacji zbiorowej i zaopatrzenia. Reszta aut miałaby parkingi wzdłuż Tysiąclecia.
Avatar
WBA / 28 grudnia 2007 o 22:42
tylko chyba u nas to możliwe, żeby z powodu wypadku (kolizji raczej, bo obyło się na sczęście bez ofiar) na co najmniej 2,5 godziny ZABLOKOWAĆ TOTALNIE ruch na GŁÓWNEJ trasie przelotowej przez Lublin.
1. Co ta straż robiła tyle czasu ? ile tego oleju w golfie jest, 5 litrów i ile to si ę usuwa ???????
2. Co to za nędzna policja /zapalili wyświetlacz na nieoznakowanym "sreberku" : ACCIDENT, Ameryka k...a mać !!! a cały Lublin stoi. A ząden dupy nie ruszy, żeby pokierować tym burd.... bałaganem !!!
3. Dlaczego matoły z TRZECH pasów drożny zostawili tylko JEDEN ? Kto przejeżdżał ten widział, że kolizja była na środkowym.
4. Na koniec "kierowcy" - większość z tych z Bożej łaski kierowców starym zwyczajem jeśli nie zwolnił,o żeby bez sensu się pogapić, to przynajmniej utrudniło płynny rucj zajeżdżając innym drogę.
tylko chyba u nas to możliwe, żeby z powodu wypadku (kolizji raczej, bo obyło się na sczęście bez ofiar) na co najmniej 2,5 godziny ZABLOKOWAĆ TOTALNIE ruch na GŁÓWNEJ trasie przelotowej przez Lublin.
1. Co ta straż robiła tyle czasu ? ile tego oleju w golfie jest, 5 litrów i ile to si ę usuwa ???????
2. Co to za nędzna policja /zapalili wyświetlacz na nieoznakowanym "sreberku" : ACCIDENT, Ameryka k...a mać !!! a cały Lublin stoi. A ząden dupy nie ruszy, żeby pokierować tym burd.... bałaganem !!!... rozwiń
Avatar
piotreek / 28 grudnia 2007 o 22:16
^ nie zgadzam sie ze zamkniecie Krakowskiego pogorszylo sytuacje komunikac. w miescie. Niby jak skrocenie wiecznie zapchanej ulicy mialoby ulepszyc ruch. I tak Raclawickie w strone Warszawy korkuja sie przed Sowinskiego, ktore o wiaduktu na Czechowie do Zana jest i tak zawsze zablokowane w obie strony. 3 maja jest zapchane przez trase W-Z, to samo by bylo na Lubartowskiej gdyby korzystac z zamknietej czesci Krakowskiego. Potrzebna jest obwodnica centrum, czyli trasa W-Z ->Sowinskiego -> Gleboka -> Muzyczna ->Trasa Zielona -> Unii Lubelskiej -> Trasa W-Z. To wszystko oczywiscie dostosowane do natezenia ruchu czyli dwupasmowki. Wtedy zamiast pchac sie przez Krakowskie bardziej by sie oplacalo dojechac najkrotsza droga do ktorejs z wyminionych ulic i najwyzej nadrobic kilometr ale byc w domu szybciej niz przez Srodmiescie. Potrzebny jest tez wiadukt na skrzyzowaniu Sikorskiego-trasa W-Z.
^ nie zgadzam sie ze zamkniecie Krakowskiego pogorszylo sytuacje komunikac. w miescie. Niby jak skrocenie wiecznie zapchanej ulicy mialoby ulepszyc ruch. I tak Raclawickie w strone Warszawy korkuja sie przed Sowinskiego, ktore o wiaduktu na Czechowie do Zana jest i tak zawsze zablokowane w obie strony. 3 maja jest zapchane przez trase W-Z, to samo by bylo na Lubartowskiej gdyby korzystac z zamknietej czesci Krakowskiego. Potrzebna jest obwodnica centrum, czyli trasa W-Z ->Sowinskiego -> Gleboka -> Muzyczna ->Trasa Zielona -> U... rozwiń
Avatar
klk / 28 grudnia 2007 o 21:50
Korki To dziwne. Przecież w Lublinie na głownej arterii jest prześliczny deptak, który będzie pewnie wydłużony (ale rzecz jasna nie dalej niż do Szopena Lipowej- bo tam zgrożone będą interresy Plazy). I tak nasi włodarze wpadli na genialny pomysł, rodem z Mrożka (lub z Chin) jak rozładować korki w centrum Lublina. Rzecz jasna pisałem o tym na forach już kilka lat temu, jak powstawał deptak i dalsze plany jego przedłużenia.
Avatar
tede / 30 grudnia 2007 o 00:32
WBA napisał:
tylko chyba u nas to możliwe, żeby z powodu wypadku (kolizji raczej, bo obyło się na sczęście bez ofiar) na co najmniej 2,5 godziny ZABLOKOWAĆ TOTALNIE ruch na GŁÓWNEJ trasie przelotowej przez Lublin.
1. Co ta straż robiła tyle czasu ? ile tego oleju w golfie jest, 5 litrów i ile to si ę usuwa ???????

Zważ czas przyjazdu służb ? Straż przybywa w 2,5 minuty, a Policja w 2,5 godziny Do kogo masz pretensje, że to tyle trwa ? Czy to Straży zależy na tak długim czasie ?
Porównaj też, ilu jest strażaków w LBN, a ilu Policjantów

Zważ czas przyjazdu służb ? Straż przybywa w 2,5 minuty, a Policja w 2,5 godziny Do kogo masz pretensje, że to tyle trwa ? Czy to Straży zależy na tak długim czasie ?
Porównaj też, ilu jest strażaków w LBN, a ilu Policjantów rozwiń
Avatar
strazak emeryt / 29 grudnia 2007 o 17:53
prosiłbym z szacunkiem do strażaków samo zbieranie oleju to pestka. ale proszę zauważyć o której dotarła policja i miedzy nami mówiąc to policja niestety wydłuża wszystkie procedury związane z wypadkami bo wszystko trzeba zmierzyć opisać itp. pozdrawiam wszystkich
Avatar
zatroskany / 29 grudnia 2007 o 08:31
jak najpredzej trzeba zamknac krakowskie przedmiescie dla samochodow. powinno sie takze bardzo precyzyjnie wyznaczyc nowe drogi dla ruchu samochodowego w srodmiesciu ulicami wzdluz krakowskiego po obu jego stronach. no i przede wszystkim zorganizowac ruch wokol srodmiescie w ten sposob aby (skoordynowanie swiatel na skrzyzowaniach, niektore ulice jedno kierunkowe) kierowcom poprostu ulatwic i wyuczyc objezdzanie srodmiescia. nieoszukujmy sie lublin nie jest na tyle skomplikowanym miastem z tak ogromna iloscia samochodow zeby nie bylo to mozliwe. wrcez przeciwnie to jest mozliwe i byloby bardzo pozyteczne dla calego scislego centrum. to co teraz dzieje sie w centrum to poprostu paranoja. samochody z powracajacymi z pracy,autobusy kilka (głownych) najbardziej oblozonych linii pcha sie przez sam srodek miasta w godzinach szczytu. nie moze tak byc aby w tak duzym miscie komunikacja w centrum odbywala sie jedna ulica to poprostu nienormalne. <CENTRUM BEZ SAMOCHODOW>
jak najpredzej trzeba zamknac krakowskie przedmiescie dla samochodow. powinno sie takze bardzo precyzyjnie wyznaczyc nowe drogi dla ruchu samochodowego w srodmiesciu ulicami wzdluz krakowskiego po obu jego stronach. no i przede wszystkim zorganizowac ruch wokol srodmiescie w ten sposob aby (skoordynowanie swiatel na skrzyzowaniach, niektore ulice jedno kierunkowe) kierowcom poprostu ulatwic i wyuczyc objezdzanie srodmiescia. nieoszukujmy sie lublin nie jest na tyle skomplikowanym miastem z tak ogromna iloscia samochodow zeby nie bylo to mozl... rozwiń
Avatar
nocnik / 28 grudnia 2007 o 23:17
Pora na radykalne rozwiązania. Trzeba nie wpuszczać samochodów do ścisłego centrum miasta. Teraz i tak nie da się tam jeździć. Wyjątek pozostałby dla pojazdów komunikacji zbiorowej i zaopatrzenia. Reszta aut miałaby parkingi wzdłuż Tysiąclecia.
Avatar
WBA / 28 grudnia 2007 o 22:42
tylko chyba u nas to możliwe, żeby z powodu wypadku (kolizji raczej, bo obyło się na sczęście bez ofiar) na co najmniej 2,5 godziny ZABLOKOWAĆ TOTALNIE ruch na GŁÓWNEJ trasie przelotowej przez Lublin.
1. Co ta straż robiła tyle czasu ? ile tego oleju w golfie jest, 5 litrów i ile to si ę usuwa ???????
2. Co to za nędzna policja /zapalili wyświetlacz na nieoznakowanym "sreberku" : ACCIDENT, Ameryka k...a mać !!! a cały Lublin stoi. A ząden dupy nie ruszy, żeby pokierować tym burd.... bałaganem !!!
3. Dlaczego matoły z TRZECH pasów drożny zostawili tylko JEDEN ? Kto przejeżdżał ten widział, że kolizja była na środkowym.
4. Na koniec "kierowcy" - większość z tych z Bożej łaski kierowców starym zwyczajem jeśli nie zwolnił,o żeby bez sensu się pogapić, to przynajmniej utrudniło płynny rucj zajeżdżając innym drogę.
tylko chyba u nas to możliwe, żeby z powodu wypadku (kolizji raczej, bo obyło się na sczęście bez ofiar) na co najmniej 2,5 godziny ZABLOKOWAĆ TOTALNIE ruch na GŁÓWNEJ trasie przelotowej przez Lublin.
1. Co ta straż robiła tyle czasu ? ile tego oleju w golfie jest, 5 litrów i ile to si ę usuwa ???????
2. Co to za nędzna policja /zapalili wyświetlacz na nieoznakowanym "sreberku" : ACCIDENT, Ameryka k...a mać !!! a cały Lublin stoi. A ząden dupy nie ruszy, żeby pokierować tym burd.... bałaganem !!!... rozwiń
Avatar
piotreek / 28 grudnia 2007 o 22:16
^ nie zgadzam sie ze zamkniecie Krakowskiego pogorszylo sytuacje komunikac. w miescie. Niby jak skrocenie wiecznie zapchanej ulicy mialoby ulepszyc ruch. I tak Raclawickie w strone Warszawy korkuja sie przed Sowinskiego, ktore o wiaduktu na Czechowie do Zana jest i tak zawsze zablokowane w obie strony. 3 maja jest zapchane przez trase W-Z, to samo by bylo na Lubartowskiej gdyby korzystac z zamknietej czesci Krakowskiego. Potrzebna jest obwodnica centrum, czyli trasa W-Z ->Sowinskiego -> Gleboka -> Muzyczna ->Trasa Zielona -> Unii Lubelskiej -> Trasa W-Z. To wszystko oczywiscie dostosowane do natezenia ruchu czyli dwupasmowki. Wtedy zamiast pchac sie przez Krakowskie bardziej by sie oplacalo dojechac najkrotsza droga do ktorejs z wyminionych ulic i najwyzej nadrobic kilometr ale byc w domu szybciej niz przez Srodmiescie. Potrzebny jest tez wiadukt na skrzyzowaniu Sikorskiego-trasa W-Z.
^ nie zgadzam sie ze zamkniecie Krakowskiego pogorszylo sytuacje komunikac. w miescie. Niby jak skrocenie wiecznie zapchanej ulicy mialoby ulepszyc ruch. I tak Raclawickie w strone Warszawy korkuja sie przed Sowinskiego, ktore o wiaduktu na Czechowie do Zana jest i tak zawsze zablokowane w obie strony. 3 maja jest zapchane przez trase W-Z, to samo by bylo na Lubartowskiej gdyby korzystac z zamknietej czesci Krakowskiego. Potrzebna jest obwodnica centrum, czyli trasa W-Z ->Sowinskiego -> Gleboka -> Muzyczna ->Trasa Zielona -> U... rozwiń
Avatar
klk / 28 grudnia 2007 o 21:50
Korki To dziwne. Przecież w Lublinie na głownej arterii jest prześliczny deptak, który będzie pewnie wydłużony (ale rzecz jasna nie dalej niż do Szopena Lipowej- bo tam zgrożone będą interresy Plazy). I tak nasi włodarze wpadli na genialny pomysł, rodem z Mrożka (lub z Chin) jak rozładować korki w centrum Lublina. Rzecz jasna pisałem o tym na forach już kilka lat temu, jak powstawał deptak i dalsze plany jego przedłużenia.
Zobacz wszystkie komentarze 7

Skomentuj

Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:
Twój komentarz został dodany

Pozostałe informacje

Przebudowa al. Racławickich w Lublinie. Na nową drogę trzeba jeszcze poczekać

Przebudowa al. Racławickich w Lublinie. Na nową drogę trzeba jeszcze poczekać 0 1

Nie będzie tego lata utrudnień spowodowanych przebudową Al. Racławickich i ul. Lipowej. Roboty nie zaczną się wcześniej niż pod koniec roku. Dotąd nie ogłoszono nawet przetargu, który wyłoni wykonawcę prac, a sam przetarg może potrwać wiele miesięcy

Kłótnia o sprzedaż alkoholu przy kościołach. "To jest igranie z Bogiem"

Kłótnia o sprzedaż alkoholu przy kościołach. "To jest igranie z Bogiem" 3 16

To jest igranie z panem Bogiem. To komentarz jednego z kraśnickich radnych odnośnie odległości, w jakiej mają być usytuowane punkty sprzedaży i podawania alkoholu od kościołów. W Kraśniku odległość ta musi być co najmniej 20-metrowa. Dyskusja w temacie sprzedaży alkoholu w mieście i ewentualnego nocnego ograniczenia tej sprzedaży była burzliwa. Ostatecznie żadne decyzje nie zapadły. 

Będzie al. Tadeusza Mazowieckiego w Lublinie. Radna PiS: Stalinowiec, agent

Będzie al. Tadeusza Mazowieckiego w Lublinie. Radna PiS: Stalinowiec, agent 85 46

Nowa droga na przedłużeniu ul. Bohaterów Monte Cassino otrzyma imię Tadeusza Mazowieckiego. W Lublinie będzie też skwer Władysława Bartoszewskiego

Jan Gilas. Bohater doczekał się ulicy w Lublinie
galeria

Jan Gilas. Bohater doczekał się ulicy w Lublinie 0 1

Był 9 września 1939 r., gdy na Lublin posypały się niemieckie bomby, jedna z nich wpadła do Ratusza i nie wybuchła. Ratuszowy woźny wyniósł ją z budynku i zmarł z wysiłku przed schodami. Jego imię nosi od wczoraj uliczka stykająca się z deptakiem. Tabliczkę z nazwą odsłaniała wzruszona rodzina

Pomnik Lecha i Marii Kaczyńskich powstanie w Lublinie. Radni podjęli decyzję
galeria
film

Pomnik Lecha i Marii Kaczyńskich powstanie w Lublinie. Radni podjęli decyzję 367 28

Jest zgoda na pomnik Lecha i Marii Kaczyńskich obok Centrum Kultury. Na jego budowę zgodziła się dziś Rada Miasta. Nie pozwoliła jednak, by wykonać go według wizji radnej PiS, Małgorzaty Suchanowskiej. Większość rady zdecydowała, że projekt będzie wybrany w konkursie. Nalegali na to radni Wspólnego Lublina

Nawet 53 tys. zł miesięcznie. Ekstra zarobki radnych w państwowych spółkach
galeria

Nawet 53 tys. zł miesięcznie. Ekstra zarobki radnych w państwowych spółkach 17 16

Od 36 do 53 tys. złotych miesięcznie – tyle średnio zarabiali w państwowych spółkach trzej radni wojewódzcy PiS. Chodzi o Andrzeja Pruszkowskiego, Jana Franię i Grzegorza Muszyńskiego. Tak wynika z ich oświadczeń majątkowych za 2017 rok.

Sprawdź co powinna robić przed snem kobieta
wiersze między newsami

Sprawdź co powinna robić przed snem kobieta 0 1

Lektura obowiązkowa dla feministek. W końcu ktoś wyliczył, jakie obowiązki mają gospodynie domowe i określił miejsce poezji w ich życiu

Kraśnicka: Już 130 pielęgniarek na zwolnieniach. Jest porozumienie z lekarzami
film

Kraśnicka: Już 130 pielęgniarek na zwolnieniach. Jest porozumienie z lekarzami 215 47

W piątek ma dojść do decydujących rozmów w szpitalu przy alei Kraśnickiej w Lublinie. W czwartek już 130 pielęgniarek było na L4.

Schetyna na UMCS: Ukraińscy politycy nie chcą już współpracować z polskimi władzami

Schetyna na UMCS: Ukraińscy politycy nie chcą już współpracować z polskimi władzami 7 17

- Polsko-ukraińskich relacji po prostu nie ma - w taki sposób przewodniczący PO podsumował relacje Polski z Ukrainą.

Nowe centrum rehabilitacji w Nałęczowie już otwarte (zdjęcia)
galeria

Nowe centrum rehabilitacji w Nałęczowie już otwarte (zdjęcia) 2 1

Otwarte jest już nowe centrum rehabilitacyjno-fizjoterapeutyczne "Werandki" w Nałęczowie. - To pierwszy tak nowoczesny ośrodek po wschodniej stronie Wisły. Wychodzimy na przeciw potrzebom pacjentów z całej Polski - tłumaczy jego dyrekcja. Będą tam mogli skorzystać z czterech "stref": kardiologii, ortopedii, treningu i diagnostyki.

Twórczość Szczepana Twardocha w Kazimierzu Dolnym
26 maja 2018, 16:00

Twórczość Szczepana Twardocha w Kazimierzu Dolnym 1 0

Co Gdzie Kiedy. Kazimierski Ośrodek Kultury, Promocji i Turystyki (ul. Lubelska 12) zaprasza na kolejną odsłonę Soboty Literackiej. 26 maja o godz. 16 odbędzie się spotkanie poświęcone Balladzie o pewnej panience Szczepana Twardocha.

Gmina Biała Podlaska: Inwestycje drogowe zablokowane, ceny za wysokie

Gmina Biała Podlaska: Inwestycje drogowe zablokowane, ceny za wysokie 3 0

Gmina Biała Podlaska musi powtarzać przetargi na roboty drogowe. Wszystko dlatego, że wykonawcy swoją pracę wyceniają coraz drożej.

Joanna Mucha: Prokurator powinien się zająć władzami stadniny w Janowie

Joanna Mucha: Prokurator powinien się zająć władzami stadniny w Janowie 0 17

Śledztwo w sprawie niegospodarności w stadninie koni w Janowie Podlaskim jest sztucznie przedłużane. Prokuratura powinna się zająć osobami, które obecnie tam rządzą, a dawny prezes Marek Trela powinien wrócić do pracy – przekonuje posłanka PO Joanna Mucha

Juwenalia 2018 w Białej Podlaskiej. Zdjęcia z korowodu studenckiego
galeria

Juwenalia 2018 w Białej Podlaskiej. Zdjęcia z korowodu studenckiego 0 2

We wtorek i środę odbyły się Juwenalia Państwowej Szkoły Wyższej im. Jana Pawła II w Białej Podlaskiej.

Hit transferowy w Pszczółce Polski Cukier AZS UMCS

Hit transferowy w Pszczółce Polski Cukier AZS UMCS 0 4

Brianna Joelle Kiesel zasiliła szeregi Pszczółki Polski AZS UMCS Lublin. 24-letnia Amerykanka ma na swoim koncie występy w najlepszej lidze świata, WNBA. Ostatnio reprezentowała szwedzkie Umea Udominate

ALARM24

Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!

Najczęściej czytane

Dzisiaj · Tydzień · Wideo · Premium
Uwaga czytelniku!
Nie teraz Przeczytaj i wyraź zgodę

Informujemy, że w dniu 25 maja 2018 r. na terenie całej Unii Europejskiej, w tym także w Polsce, wejdzie w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. W związku z tym chcielibyśmy Ci przekazać kilka informacji na temat zasad przetwarzania Twoich danych osobowych.

Rozumiem

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.