środa, 23 sierpnia 2017 r.

Lublin

Kręcili wszystko, co w sklepie było

Dodano: 4 września 2007, 19:47
Autor: Dominik Smaga

Producent telewizyjnej reklamówki promującej wyroby z Lubelszczyzny ma poprawić swoje dzieło.

W tle filmu znalazło się bowiem logo wody źródlanej "Żywiec Zdrój”, która nijak lubelska nie jest. Uwag jest więcej.
Reklama jest emitowana od poniedziałku na antenie TVP 3. Powstała na zlecenie Urzędu Marszałkowskiego. Jej produkcja kosztowała ok. 50 tys. złotych. Ale film budzi zastrzeżenia.
Pod koniec klipu aktorka spaceruje wzdłuż sklepowego regału z napisem "Kuchnie świata”. Co to ma wspólnego z produktami z Lubelszczyzny? - Chodzi o to, że aktorka spośród dostępnych towarów wybiera właśnie te pochodzące z naszego regionu - broni się Andrzej Jachim, szef agencji reklamowej Vena Art, która kręcił afilm.
Kolejną wpadkę widać kilka sekund później, gdy aktorka sięga w sklepie po jabłko. Za jej plecami widać stojak z butelkami wody oznaczony logo "Żywiec Zdrój”. A nie jest to lokalny wyrób.

- Wcześniej tego nie zauważyliśmy - przyznaje Krzysztof Grabczuk, członek Zarządu Województwa, który oglądał spot na ekranie komputera. Wczoraj Grabczuk rozmawiał w tej sprawie z producentem filmu. - Poprosiłem o zamazanie napisu. O ile to będzie możliwe, bo nie chcemy wycofywać reklamy z anteny.
Ilu urzędników oglądało reklamę zanim trafiła do telewizji? - Co najmniej kilkunastu - mówi Grabczuk. I staje w obronie agencji Vena Art. - Oni kręcili zdjęcia w sklepie. Trudno, żeby nie było w tle niczego innego.

• A nie powinno być tak, że skoro płacicie, to wymagacie?
- Dobrze, że w ogóle zdążyliśmy z tą reklamą.
Wątpliwości budzi nawet samo zielone jabłko użyte w reklamie mającej zachęcać do zakupu regionalnych towarów. "Kurier Lubelski” ustalił, że to owoc z importu. - Bo w "Stokrotce” wcale nie było wtedy polskich jabłek - mówi Jachim.
- Kiedyś było takie mydło "zielone jabłuszko”. Uznaliśmy, że dobrze się kojarzy - wtóruje mu Grabczuk.

Czytaj więcej o:
zzzaba
adytonik
a
(22) komentarzy

Skomentuj

avatar
Komentujesz jako Gość (Zaloguj się)

Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:

Ostatnie komentarze

zzzaba
zzzaba (6 września 2007 o 12:39) 0
Zaloguj się, aby oddać głos
miałam "przyjemność"(bardzo wątpliwą) współpracować z Vena Art i panem Jachimem i muszę stwierdzić, że to banda partaczy, kórzy nie tylko nie przykładają się do tego, co robią, ale również nie słuchają swoich klientów, nie biorą pod uwagę ich sugestii, a każda próba ingerencji klienta w ICH projekt kończy się kpinami bądź awanturą, że klient się czepia!!!! Oni mają własną jedynie słuszną wizję tworzenia reklam i klientom od nich wara!!!! GENERALNIE WIELKI NEGATYW!!!! Nie poleciłabym nikomu współpracy z tą agencją!
Rozwiń
adytonik
adytonik (6 września 2007 o 11:44) 0
Zaloguj się, aby oddać głos
Przykład jak nie powinno się robić spotów reklamowych. Totalny odjazd w kichę... W żaden sposób nie jest widoczna lubelszczyzna. Takie byle co o wszystkim i o niczym! Panienka sztuczna w gestach i w wymowie. Typowa amatorszczyzna służąca jedynie po to aby wpompować 50 tysięcy w nieprofesjonalne ręce! Znam wiele firm, które za mniejsze pieniądze potrafią zrobić coś bardziej skutecznego i lepszego pod względem technicznym. Sceny w sklepie to jeden wielki mętlik a scena z jabłkiem dobra na Grójec!
Rozwiń
a
a (6 września 2007 o 11:20) 0
Zaloguj się, aby oddać głos
no ty zwróciłeś uwagę na billboard...
Rozwiń
dziewczyna_zorro
dziewczyna_zorro (6 września 2007 o 08:19) 0
Zaloguj się, aby oddać głos
Czy ktos z was widział bilbordy promujące akcję? Zero pomysłu, dziewczynka fatalnie ubrana i nie uczesana siedzi na pupie i rączką wskazuje logo. Co to jest? Czy ktoś to przemyślał, przecież na taki bilbord nikt nie zwróci uwagi, a przecież chyba nie o to nam chodzi. Pamiętacie promocję Żywca, Perły, Plusa? Były ciekawe i zwracały naszę uwagę, wzbudzały emocje i zachęcały do dyskusji. To jest promocja! Nie zawsze firma, która wygra przetarg gwarantuje najlepszy produkt. Ale tego nasi włodarze muszą się jeszcze nauczyć, na razie szkoda naszych pieniędzy.
Rozwiń
peterson
peterson (5 września 2007 o 17:00) 0
Zaloguj się, aby oddać głos
Żal patrzeć na idiotyzmy niektórych komentarzy...
Rozwiń
Zobacz wszystkie komentarze (22)

Pozostałe informacje

Alarm 24
Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!