Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Lublin

23 maja 2010 r.
9:40
Edytuj ten wpis

Kto obejmie "prywatne” kursy autobusów na liniach 17, 26 i 57?

0 15 A A

Dwie firmy stanęły do walki o czteroletni kontrakt na wożenie pasażerów dziesięcioma autobusami przegubowymi.

AdBlock
Szanowny Czytelniku!
Dzięki reklamom czytasz za darmo. Prosimy o wyłączenie programu służącego do blokowania reklam (np. AdBlock).
Dziękujemy, redakcja Dziennika Wschodniego.
Kliknij tutaj, aby zaakceptować
Przewoźnik, który wygra obejmie "prywatne” kursy na liniach 17, 26 i 57, a w swych wozach będzie musiał honorować wyłącznie miejskie bilety.

Zarząd Transportu Miejskiego otworzył oferty, które wpłynęły na przetarg. Sosnowiecki Irex chce 14 mln zapłaty, Autobusowe Konsorcjum Lubelskie 15,6 mln.
Wygrać ma tańsza z ofert spełniających wymogi, ZTM na zapłatę za kursy ma 15,7 mln zł.

Komentarze 15

Najlepsze · Najnowsze
Avatar
lubelak / 24 maja 2010 o 11:15
Dziwne że oferta AKL-u jest tak bliska sumie jaką przeznaczył ZTM na zapłatę.
Avatar
jj / 24 maja 2010 o 10:33
Zdjęcie pokazuje autobus Irex-u produkcji MAN Mpk nie posiada w swoim taborze takich wozów
Avatar
er / 24 maja 2010 o 09:24
empek napisał:
Ale przecież nawet jeśli wygraliby przewoźnicy zrzeszeni w AKL, to nie jeździliby tymi starymi, dymiącymi autobusami. ZTM stawia konkretne wymagania odnośnie taboru. Są one co prawda dość niskie, ale nie dopuszczają wozów wysokopodłogowych i nie spełniających normy euro 2. Zawsze komfort pasażerów jest w podstawowym stopniu zabezpieczony.

A osoby, które mówią o wspieraniu lokalnych firm niech się leczą. Wystarczy już, że Miasto od lat wspiera w ten sposób MPK. Oni obecnie dostają 5,98 zł za każdy przejechany kilometr autobusem (także małymi busami, trupiastymi jelczami i ikarusami, no i oczywiście będącymi w mniejszości nowymi autobusami) i prawie 8 zł trolejbusem. Irex, który niedawno rozpoczął wykonywanie kursów m.in na 13 dostaje 5,31 zł, a w przetargu na przegubowce zaproponował około 5,7 zł za kilometr. Wnioski nasuwają się same. Wystarczy, że biedny lublin już teraz dokłada rocznie bez sensu grube miliony do mpk. Wspieranie większej ilości lubelskich firm na takiej zasadzie nie ma absolutnie sensu. Skoro najtańszy jest Irex z Sosnowca, to jeździ Irex, jak najtańsze będzie AKL, to AKL. I tyle w temacie. Miejcie tylko na uwadze, że obecny obraz komunikacji miejskiej, to wypadkowa tłoczenia grubych milionów, jak w studnię bez dna, do mpk. Gdyby te same kursy wykonywałby przewoźnik prywatny oszczędności byłyby rzędu kilkunastu milionów złotych, a wtedy może np. wykupić więcej kursów, albo kupic nowe wiaty przystankowe.

stary dobrze gadasz, startuj na prezydenta, masz już mój głos

stary dobrze gadasz, startuj na prezydenta, masz już mój głos rozwiń
Avatar
empek / 23 maja 2010 o 19:31
Ale przecież nawet jeśli wygraliby przewoźnicy zrzeszeni w AKL, to nie jeździliby tymi starymi, dymiącymi autobusami. ZTM stawia konkretne wymagania odnośnie taboru. Są one co prawda dość niskie, ale nie dopuszczają wozów wysokopodłogowych i nie spełniających normy euro 2. Zawsze komfort pasażerów jest w podstawowym stopniu zabezpieczony.

A osoby, które mówią o wspieraniu lokalnych firm niech się leczą. Wystarczy już, że Miasto od lat wspiera w ten sposób MPK. Oni obecnie dostają 5,98 zł za każdy przejechany kilometr autobusem (także małymi busami, trupiastymi jelczami i ikarusami, no i oczywiście będącymi w mniejszości nowymi autobusami) i prawie 8 zł trolejbusem. Irex, który niedawno rozpoczął wykonywanie kursów m.in na 13 dostaje 5,31 zł, a w przetargu na przegubowce zaproponował około 5,7 zł za kilometr. Wnioski nasuwają się same. Wystarczy, że biedny lublin już teraz dokłada rocznie bez sensu grube miliony do mpk. Wspieranie większej ilości lubelskich firm na takiej zasadzie nie ma absolutnie sensu. Skoro najtańszy jest Irex z Sosnowca, to jeździ Irex, jak najtańsze będzie AKL, to AKL. I tyle w temacie. Miejcie tylko na uwadze, że obecny obraz komunikacji miejskiej, to wypadkowa tłoczenia grubych milionów, jak w studnię bez dna, do mpk. Gdyby te same kursy wykonywałby przewoźnik prywatny oszczędności byłyby rzędu kilkunastu milionów złotych, a wtedy może np. wykupić więcej kursów, albo kupic nowe wiaty przystankowe.
Ale przecież nawet jeśli wygraliby przewoźnicy zrzeszeni w AKL, to nie jeździliby tymi starymi, dymiącymi autobusami. ZTM stawia konkretne wymagania odnośnie taboru. Są one co prawda dość niskie, ale nie dopuszczają wozów wysokopodłogowych i nie spełniających normy euro 2. Zawsze komfort pasażerów jest w podstawowym stopniu zabezpieczony.

A osoby, które mówią o wspieraniu lokalnych firm niech się leczą. Wystarczy już, że Miasto od lat wspiera w ten sposób MPK. Oni obecnie dostają 5,98 zł za każdy przejechany kilometr autobusem ... rozwiń
Avatar
Mario / 23 maja 2010 o 14:11
Drodzy Formowicze zauważcie jaki jest stan techniczny autobusw Autobusowego Konsorcjum Lubelskiego. Dlaczego AKL cały czas truje mieszkańców Lublina, a ich kierowcy, mechanicy, czy właściciele nie wyregulują wtrysków w silnikach (czy nie da się tego zrobić, czy trzeba oszczędzać na zdrowiu pasażerów ?). Jakoś 16 letnie Man-y z Irexu tak nie "dymią". Więc z przykrością stwierdza, że jeśli nasi Lubelscy Przedsiębiorcy chcą oszczędzać na zdrowiu swoich pasażerów (czyt. Mieszkańców Lublina) to może lepiej będzie żeby wygrał Irex, lub inna firma. Dlaczego nikt nie zatrzymuje dowodów rejestracyjnych za "dymiący na czarno" silnik to już inna bajka.
Drodzy Formowicze zauważcie jaki jest stan techniczny autobusw Autobusowego Konsorcjum Lubelskiego. Dlaczego AKL cały czas truje mieszkańców Lublina, a ich kierowcy, mechanicy, czy właściciele nie wyregulują wtrysków w silnikach (czy nie da się tego zrobić, czy trzeba oszczędzać na zdrowiu pasażerów ?). Jakoś 16 letnie Man-y z Irexu tak nie "dymią". Więc z przykrością stwierdza, że jeśli nasi Lubelscy Przedsiębiorcy chcą oszczędzać na zdrowiu swoich pasażerów (czyt. Mieszkańców Lublina) to może lepiej będzie żeby wygrał Irex, lub i... rozwiń
Avatar
efergf / 23 maja 2010 o 13:55
miastu się nie opłaci a prywaciarzowi tak.Absurd .Może pks wschód stanąłby do przetargu ma miliony długów
Avatar
gosciu z wlkp / 23 maja 2010 o 13:36
Preferowane powinny byc firmy z Lublina czy regiony tak uczciwe urzedy powinny miec na wzgledzie dobro BIEDNEGO MIASTA Lublina .Dlaczego Lubelslkie firmy nie dzialaja np na Slasku bo biedny zawsze jak glupi bedzie biedny
Avatar
Gość / 23 maja 2010 o 13:32
Ciekawe czy ktoś zwrócił uwagę na kwoty, przecież tu widać wyraźnie że kolesie z firmy lubelskiej mają dojścia do osób organizujących przetarg.Pewno za jakiś czas ujrzy światło dzienne kolejna afera korupcyjna przy przetargach w Lublinie. Dziwna zbieżność, kwota proponowana przez przewoźnika prywatnego z Lublina jest tylko trochę niższa od kwoty proponowanej przez ZTM. A jak dojdą punkty za pochodzenie to wygra lokalny przewoźnik za kwotę wyższą i pasażerowie będą musieli zapłacić za jazdę starymi autobusami sprzed ponad 20 lat. Wszyscy optują za kilkoma osobami które stoją za prywatnym przewoźnikiem a nikt nie myśli o setkach tysięcy pasażerów którzy są zmuszani do jazdy starymi rupielami. A przecież mamy 21 wiek.
Ciekawe czy ktoś zwrócił uwagę na kwoty, przecież tu widać wyraźnie że kolesie z firmy lubelskiej mają dojścia do osób organizujących przetarg.Pewno za jakiś czas ujrzy światło dzienne kolejna afera korupcyjna przy przetargach w Lublinie. Dziwna zbieżność, kwota proponowana przez przewoźnika prywatnego z Lublina jest tylko trochę niższa od kwoty proponowanej przez ZTM. A jak dojdą punkty za pochodzenie to wygra lokalny przewoźnik za kwotę wyższą i pasażerowie będą musieli zapłacić za jazdę starymi autobusami sprzed ponad 20 lat. Wszyscy optu... rozwiń
Avatar
pk / 23 maja 2010 o 12:57
Prosta sprawa. Wygrywa najtańszy. Wątpię, że z tytułu podatków płaconych przez lubelskich przewoźników przez 4 lata wróciłyby do kasy miasta prawie 2 mln zł. Poza tym firma z Sosnowca i tak zatrudni miejscowych kierowców, zapłaci za wynajem zajezdni, serwis itd.
Avatar
Gość / 23 maja 2010 o 11:23
Preferowane powinny być firmy miejscowe, a tak pieniążki wypłyną do Sosnowca. A potem płacz że lubelszczyzna nie ma pieniędzy.
Avatar
lubelak / 24 maja 2010 o 11:15
Dziwne że oferta AKL-u jest tak bliska sumie jaką przeznaczył ZTM na zapłatę.
Avatar
jj / 24 maja 2010 o 10:33
Zdjęcie pokazuje autobus Irex-u produkcji MAN Mpk nie posiada w swoim taborze takich wozów
Avatar
er / 24 maja 2010 o 09:24
empek napisał:
Ale przecież nawet jeśli wygraliby przewoźnicy zrzeszeni w AKL, to nie jeździliby tymi starymi, dymiącymi autobusami. ZTM stawia konkretne wymagania odnośnie taboru. Są one co prawda dość niskie, ale nie dopuszczają wozów wysokopodłogowych i nie spełniających normy euro 2. Zawsze komfort pasażerów jest w podstawowym stopniu zabezpieczony.

A osoby, które mówią o wspieraniu lokalnych firm niech się leczą. Wystarczy już, że Miasto od lat wspiera w ten sposób MPK. Oni obecnie dostają 5,98 zł za każdy przejechany kilometr autobusem (także małymi busami, trupiastymi jelczami i ikarusami, no i oczywiście będącymi w mniejszości nowymi autobusami) i prawie 8 zł trolejbusem. Irex, który niedawno rozpoczął wykonywanie kursów m.in na 13 dostaje 5,31 zł, a w przetargu na przegubowce zaproponował około 5,7 zł za kilometr. Wnioski nasuwają się same. Wystarczy, że biedny lublin już teraz dokłada rocznie bez sensu grube miliony do mpk. Wspieranie większej ilości lubelskich firm na takiej zasadzie nie ma absolutnie sensu. Skoro najtańszy jest Irex z Sosnowca, to jeździ Irex, jak najtańsze będzie AKL, to AKL. I tyle w temacie. Miejcie tylko na uwadze, że obecny obraz komunikacji miejskiej, to wypadkowa tłoczenia grubych milionów, jak w studnię bez dna, do mpk. Gdyby te same kursy wykonywałby przewoźnik prywatny oszczędności byłyby rzędu kilkunastu milionów złotych, a wtedy może np. wykupić więcej kursów, albo kupic nowe wiaty przystankowe.

stary dobrze gadasz, startuj na prezydenta, masz już mój głos

stary dobrze gadasz, startuj na prezydenta, masz już mój głos rozwiń
Avatar
empek / 23 maja 2010 o 19:31
Ale przecież nawet jeśli wygraliby przewoźnicy zrzeszeni w AKL, to nie jeździliby tymi starymi, dymiącymi autobusami. ZTM stawia konkretne wymagania odnośnie taboru. Są one co prawda dość niskie, ale nie dopuszczają wozów wysokopodłogowych i nie spełniających normy euro 2. Zawsze komfort pasażerów jest w podstawowym stopniu zabezpieczony.

A osoby, które mówią o wspieraniu lokalnych firm niech się leczą. Wystarczy już, że Miasto od lat wspiera w ten sposób MPK. Oni obecnie dostają 5,98 zł za każdy przejechany kilometr autobusem (także małymi busami, trupiastymi jelczami i ikarusami, no i oczywiście będącymi w mniejszości nowymi autobusami) i prawie 8 zł trolejbusem. Irex, który niedawno rozpoczął wykonywanie kursów m.in na 13 dostaje 5,31 zł, a w przetargu na przegubowce zaproponował około 5,7 zł za kilometr. Wnioski nasuwają się same. Wystarczy, że biedny lublin już teraz dokłada rocznie bez sensu grube miliony do mpk. Wspieranie większej ilości lubelskich firm na takiej zasadzie nie ma absolutnie sensu. Skoro najtańszy jest Irex z Sosnowca, to jeździ Irex, jak najtańsze będzie AKL, to AKL. I tyle w temacie. Miejcie tylko na uwadze, że obecny obraz komunikacji miejskiej, to wypadkowa tłoczenia grubych milionów, jak w studnię bez dna, do mpk. Gdyby te same kursy wykonywałby przewoźnik prywatny oszczędności byłyby rzędu kilkunastu milionów złotych, a wtedy może np. wykupić więcej kursów, albo kupic nowe wiaty przystankowe.
Ale przecież nawet jeśli wygraliby przewoźnicy zrzeszeni w AKL, to nie jeździliby tymi starymi, dymiącymi autobusami. ZTM stawia konkretne wymagania odnośnie taboru. Są one co prawda dość niskie, ale nie dopuszczają wozów wysokopodłogowych i nie spełniających normy euro 2. Zawsze komfort pasażerów jest w podstawowym stopniu zabezpieczony.

A osoby, które mówią o wspieraniu lokalnych firm niech się leczą. Wystarczy już, że Miasto od lat wspiera w ten sposób MPK. Oni obecnie dostają 5,98 zł za każdy przejechany kilometr autobusem ... rozwiń
Avatar
Mario / 23 maja 2010 o 14:11
Drodzy Formowicze zauważcie jaki jest stan techniczny autobusw Autobusowego Konsorcjum Lubelskiego. Dlaczego AKL cały czas truje mieszkańców Lublina, a ich kierowcy, mechanicy, czy właściciele nie wyregulują wtrysków w silnikach (czy nie da się tego zrobić, czy trzeba oszczędzać na zdrowiu pasażerów ?). Jakoś 16 letnie Man-y z Irexu tak nie "dymią". Więc z przykrością stwierdza, że jeśli nasi Lubelscy Przedsiębiorcy chcą oszczędzać na zdrowiu swoich pasażerów (czyt. Mieszkańców Lublina) to może lepiej będzie żeby wygrał Irex, lub inna firma. Dlaczego nikt nie zatrzymuje dowodów rejestracyjnych za "dymiący na czarno" silnik to już inna bajka.
Drodzy Formowicze zauważcie jaki jest stan techniczny autobusw Autobusowego Konsorcjum Lubelskiego. Dlaczego AKL cały czas truje mieszkańców Lublina, a ich kierowcy, mechanicy, czy właściciele nie wyregulują wtrysków w silnikach (czy nie da się tego zrobić, czy trzeba oszczędzać na zdrowiu pasażerów ?). Jakoś 16 letnie Man-y z Irexu tak nie "dymią". Więc z przykrością stwierdza, że jeśli nasi Lubelscy Przedsiębiorcy chcą oszczędzać na zdrowiu swoich pasażerów (czyt. Mieszkańców Lublina) to może lepiej będzie żeby wygrał Irex, lub i... rozwiń
Avatar
efergf / 23 maja 2010 o 13:55
miastu się nie opłaci a prywaciarzowi tak.Absurd .Może pks wschód stanąłby do przetargu ma miliony długów
Avatar
gosciu z wlkp / 23 maja 2010 o 13:36
Preferowane powinny byc firmy z Lublina czy regiony tak uczciwe urzedy powinny miec na wzgledzie dobro BIEDNEGO MIASTA Lublina .Dlaczego Lubelslkie firmy nie dzialaja np na Slasku bo biedny zawsze jak glupi bedzie biedny
Avatar
Gość / 23 maja 2010 o 13:32
Ciekawe czy ktoś zwrócił uwagę na kwoty, przecież tu widać wyraźnie że kolesie z firmy lubelskiej mają dojścia do osób organizujących przetarg.Pewno za jakiś czas ujrzy światło dzienne kolejna afera korupcyjna przy przetargach w Lublinie. Dziwna zbieżność, kwota proponowana przez przewoźnika prywatnego z Lublina jest tylko trochę niższa od kwoty proponowanej przez ZTM. A jak dojdą punkty za pochodzenie to wygra lokalny przewoźnik za kwotę wyższą i pasażerowie będą musieli zapłacić za jazdę starymi autobusami sprzed ponad 20 lat. Wszyscy optują za kilkoma osobami które stoją za prywatnym przewoźnikiem a nikt nie myśli o setkach tysięcy pasażerów którzy są zmuszani do jazdy starymi rupielami. A przecież mamy 21 wiek.
Ciekawe czy ktoś zwrócił uwagę na kwoty, przecież tu widać wyraźnie że kolesie z firmy lubelskiej mają dojścia do osób organizujących przetarg.Pewno za jakiś czas ujrzy światło dzienne kolejna afera korupcyjna przy przetargach w Lublinie. Dziwna zbieżność, kwota proponowana przez przewoźnika prywatnego z Lublina jest tylko trochę niższa od kwoty proponowanej przez ZTM. A jak dojdą punkty za pochodzenie to wygra lokalny przewoźnik za kwotę wyższą i pasażerowie będą musieli zapłacić za jazdę starymi autobusami sprzed ponad 20 lat. Wszyscy optu... rozwiń
Avatar
pk / 23 maja 2010 o 12:57
Prosta sprawa. Wygrywa najtańszy. Wątpię, że z tytułu podatków płaconych przez lubelskich przewoźników przez 4 lata wróciłyby do kasy miasta prawie 2 mln zł. Poza tym firma z Sosnowca i tak zatrudni miejscowych kierowców, zapłaci za wynajem zajezdni, serwis itd.
Avatar
Gość / 23 maja 2010 o 11:23
Preferowane powinny być firmy miejscowe, a tak pieniążki wypłyną do Sosnowca. A potem płacz że lubelszczyzna nie ma pieniędzy.
Zobacz wszystkie komentarze 15

Skomentuj

Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:
Twój komentarz został dodany

Pozostałe informacje

Chełmianka - Motor, czyli mecz o wszystko

Chełmianka - Motor, czyli mecz o wszystko 0 2

Warto będzie wybrać się w sobotę na stadion w Chełmie. Piłkarze Artura Bożyka podejmują Motor Lublin. Jeżeli wygrają, to na dobre wrócą do walki o awans. Jednocześnie mogą zamknąć drogę do II ligi rywalom. Bardzo ciekawe derby rozpoczną się o godz. 17

Alicja Mazurek z Lublina cudem przeżyła tragiczny wypadek. Potrzebna jest pomoc
galeria
film

Alicja Mazurek z Lublina cudem przeżyła tragiczny wypadek. Potrzebna jest pomoc 0 2

Alicja Mazurek z Lublina potrzebuje pomocy. Po tragicznym wypadku trafiła do kliniki "Budzik", rodzina i przyjaciele zbierają pieniądze na jej leczenie i rehabilitację

Mieszkaniec Świdnika wymyślił prosty biznes. Oszukał 370 osób

Mieszkaniec Świdnika wymyślił prosty biznes. Oszukał 370 osób 0 4

26-letni mieszkaniec Świdnika aresztowany. Grozi mu do 8 lat więzienia

Motocyklista urwał koło na krawężniku. Uszkodziło samochód

Motocyklista urwał koło na krawężniku. Uszkodziło samochód 0 4

Motocyklista z gminy Urzędów uderzył w krawężnik. Od jednośladu oderwało się przednie koło i uderzyło w jadący z przeciwka samochód

Tragiczny wypadek w Fiukówce. Zginął motocyklista

Tragiczny wypadek w Fiukówce. Zginął motocyklista 0 1

35-latek zginął w wypadku w miejscowości Fiukówka w powiecie łukowskim

Orlęta Spomlek kontra Podlasie. Kto się przełamie?

Orlęta Spomlek kontra Podlasie. Kto się przełamie? 0 0

Najbliższy weekend upłynie kibicom z województwa lubelskiego pod znakiem derbów. W Chełmie gra Motor, a w Radzyniu Podlaskim zmierzą się tamtejsze Orlęta Spomlek i Podlasie (godz. 17). Punktów niby bardziej potrzebują podopieczni Tomasza Złomańczuka jednak gospodarze też mają o co grać

Kiedy skończy się przebudowa deptaka w Lublinie? Miasto ustaliło nowy termin zakończenia prac

Kiedy skończy się przebudowa deptaka w Lublinie? Miasto ustaliło nowy termin zakończenia prac 0 22

Po niedzieli zacznie się układanie kamiennych płyt na odnawianym deptaku. Najpierw pojawią się między ul. Kapucyńską i Staszica. Na całej długości powinny być ułożone do końca czerwca. Taki jest nowy termin ustalony przez miasto z wykonawcą prac, które miały się zakończyć do połowy maja

Czwartek na KULturaliach w Lublinie [zdjęcia]
galeria

Czwartek na KULturaliach w Lublinie [zdjęcia] 0 1

W Lublinie trwają KULturalia. Koncerty odbywają się na pl. Teatralnym przed CSK. Wczoraj wystąpili Vestige, Lilly Hates Roses, Ted Nemeth, Smolik // Kev Fox i Krzysztof Zalewski. Dzisiaj odbędą się koncerty zespołów Pasażer, Kamp!, Myslovitz, The Dumplings i Voo Voo

Goły mężczyzna na schodach i awantura domowa

Goły mężczyzna na schodach i awantura domowa 0 0

Do zrozumienia tej porannej przygody jaka wydarzyła się w jednym z bloków, potrzebna jest wiedza o zasadach dystrybucji mleka w czasach PRL i działaniu zamków zatrzaskowych w drzwiach

Lublin: Wojska Obrony Terytorialnej złożą przysięgę na pl. Zamkowym. Będzie też piknik

Lublin: Wojska Obrony Terytorialnej złożą przysięgę na pl. Zamkowym. Będzie też piknik 0 2

Żołnierze 2 Lubelskiej Brygady Obrony Terytorialnej im. mjr. Hieronima Dekutowskiego ps. „Zapora” złożą przysięgę w najbliższą niedzielę o godz. 14. na placu Zamkowym w Lublinie. Uroczystość będzie połączona ze świętem lubelskiej brygady. Po ceremonii zaplanowano piknik rodzinny.

Premiera "Hana Solo"! Repertuar kin i teatrów w weekend w Lublinie i regionie (25-27.05)
25 maja 2018, 9:00

Premiera "Hana Solo"! Repertuar kin i teatrów w weekend w Lublinie i regionie (25-27.05) 0 0

Co Gdzie Kiedy. To jedna z najgorętszych premier tego roku. Na ekrany lubelskich kin wkracza kolejna odsłona sagi Gwiezdnych Wojen - Han Solo, przedstawiająca młodzieńcze losy słynnego przemytnika. To jednak nie jedyna ciekawa premiera filmowa nadchodzącego weekendu. Ponadto lubelskie placówki oferują interesujące koncerty i spektakle. Sprawdź weekendowy repertuar kin i teatrów z Lublina oraz regionu.

Sondaż wyborczy w Lublinie, Chełmie i Zamościu. Kto ma szanse na fotel prezydenta?

Sondaż wyborczy w Lublinie, Chełmie i Zamościu. Kto ma szanse na fotel prezydenta? 0 9

W Lublinie Krzysztof Żuk, w Chełmie Agata Fisz, a w Zamościu Andrzej Wnuk mają największe szanse na zwycięstwo w zbliżających się wyborach samorządowych

Osak ograł Sawczuka na otwarcie sezonu

Osak ograł Sawczuka na otwarcie sezonu 0 0

TENIS ZIEMNY Na kortach MOSiR w Parczewie odbył się otwarty turniej na otwarcie sezonu

Przebudowa Al. Racławickich w Lublinie. Na nową drogę trzeba jeszcze poczekać

Przebudowa Al. Racławickich w Lublinie. Na nową drogę trzeba jeszcze poczekać 2 24

Nie będzie tego lata utrudnień spowodowanych przebudową Al. Racławickich i ul. Lipowej. Roboty nie zaczną się wcześniej niż pod koniec roku. Dotąd nie ogłoszono nawet przetargu, który wyłoni wykonawcę prac, a sam przetarg może potrwać wiele miesięcy

Kłótnia o sprzedaż alkoholu przy kościołach. "To jest igranie z Bogiem"

Kłótnia o sprzedaż alkoholu przy kościołach. "To jest igranie z Bogiem" 3 29

To jest igranie z panem Bogiem. To komentarz jednego z kraśnickich radnych odnośnie odległości, w jakiej mają być usytuowane punkty sprzedaży i podawania alkoholu od kościołów. W Kraśniku odległość ta musi być co najmniej 20-metrowa. Dyskusja w temacie sprzedaży alkoholu w mieście i ewentualnego nocnego ograniczenia tej sprzedaży była burzliwa. Ostatecznie żadne decyzje nie zapadły. 

ALARM24

Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!

Najczęściej czytane

Dzisiaj · Tydzień · Wideo · Premium
Uwaga czytelniku!
Nie teraz Przeczytaj i wyraź zgodę

Informujemy, że w dniu 25 maja 2018 r. na terenie całej Unii Europejskiej, w tym także w Polsce, wejdzie w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. W związku z tym chcielibyśmy Ci przekazać kilka informacji na temat zasad przetwarzania Twoich danych osobowych.

Rozumiem

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.