poniedziałek, 21 sierpnia 2017 r.

Lublin

Logo będzie jesienią

Dodano: 30 sierpnia 2007, 16:39

Warszawska agencja BNA (Brand Nature Access sp. z o.o.) ma opracować logo i hasło promocyjne Lublina.

- Oprócz tego ma opracować system identyfikacji wizualnej miasta: projekty gadżetów, wizerunek strony internetowej Lublina, wzór layoutu plakatów - wylicza Michał Krawczyk, szef Biura Marketingu Miasta. Firma ma na to ok. 6 tygodni. BNA zgarnie
53 tys. złotych.
Ratusz postanowił rozejrzeć się za profesjonalną agencją po fiasku konkursu na logo i hasło. Komisja konkursowa uznała, że żadna z 54 prac nie nadaje się do wykorzystania. Biuro Marketingu Miasta rozpoczęło poszukiwania agencji reklamowej. Na pierwszą listę trafiło ok. trzydziestu firm, później na placu boju pozostało pięć. - BNA wybraliśmy dlatego, że ma duże doświadczenie w marketingu terytorialnym - wyjaśnia Krawczyk. Agencja ta stworzyła m.in. używane do zagranicznej promocji logo Polski z charakterystycznym latawcem, kampanię "Zakochaj się w Warszawie”. Także BNA wymyśliła nazwę i symbole platformy telewizyjnej N.
- Lublin jest bardzo ciekawy, bo ma kompleks niższości i syndrom wielkiej przyszłości - - twierdzi Mariusz Przybył, przedstawiciel agencji. (drs)
Czytaj więcej o:
akta
(1) komentarzy

Skomentuj

avatar
Komentujesz jako Gość (Zaloguj się)

Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:

Ostatnie komentarze

akta
akta (31 sierpnia 2007 o 06:53) 0
Zaloguj się, aby oddać głos
byli razem nad morzem albo prowadzacego mieli tego samego??
Rozwiń
Zobacz wszystkie komentarze (1)

Pozostałe informacje

Alarm 24
Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!