Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Lublin

28 sierpnia 2008 r.
16:36
Edytuj ten wpis

Lublin dzieje się w stolicy

Autor: Zdjęcie autora Dominik Smaga
0 5 A A

"Lublin. Wielkie Dzieje się” - pod takim hasłem władze miasta chcą pokazać warszawiakom, że walczymy o tytuł Europejskiej Stolicy Kultury 2016 r.

AdBlock
Szanowny Czytelniku!
Dzięki reklamom czytasz za darmo. Prosimy o wyłączenie programu służącego do blokowania reklam (np. AdBlock).
Dziękujemy, redakcja Dziennika Wschodniego.
Kliknij tutaj, aby zaakceptować
W centrum stolicy i jej najbardziej uczęszczanych miejscach już od poniedziałku - przez cały wrzesień - ma wisieć 130 lubelskich billboardów.

Billboardy w trzech wersjach zawisną w centrum Warszawy i obok centrów handlowych i placówek kulturalnych. Ratusz szacuje, że kampania "wygeneruje ponad 46 milionów kontaktów wzrokowych”.

Każdy z plakatów wykorzystuje motywy z fresków naszej zamkowej Kaplicy Trójcy Świętej. Towarzyszą im zdjęcia białoruskich aktorów Teatru Wolny z Brześcia z parady otwierającej lubelski festiwal "Sąsiedzi” oraz wykonana na spektaklu "Kuba” fotografia aktorki słowackiego Teatru Lalek na Rozdrożu.

Billboardy zaprojektowali miejscy urzędnicy. Hasło "Lublin. Wielkie Dzieje się” to pomysł warszawskiej agencji reklamowej.

- Pierwszym skojarzeniem ma być to, że w Lublinie dzieją się duże i ważne wydarzenia kulturalne - mówi Michał Krawczyk, szef Biura Marketingu Miasta. - Ale odbiorca ma też przez moment zastanowić się nad bogatą historią miasta i jej wpływie na codzienność.

• Rzucamy rękawicę Krakowowi?
- Tak, bo zaczyna się mówić, że Kraków przeżył już swoje 5 minut i turyści się od niego odwracają, a Lublin może być tym, czym Kraków był kilka lat temu.

Kampania będzie nas kosztować blisko 155 tys. zł*. Wynajęcie billboardów kosztowało prawie 134 tys. zł, kolejne 15 tys. miasto wydało na zdjęcia, blisko 5 tys. zł wzięli konsultanci z warszawskiej agencji reklamowej, a przygotowanie billboardów do druku kosztowało 1300 zł.

Lublin chce powalczyć o tytuł Europejskiej Stolicy Kultury. W 2016 r. tytuły trafią do Hiszpanii i Polski. U nas - oprócz Lublina - o tytuł stara się też Gdańsk, Warszawa, Łódź, Poznań, Toruń i Szczecin. Jest o co walczyć, bo do takiej stolicy mogą zjechać tysiące turystów, a wydarzenia kulturalne UE sfinansuje w 60 proc. Decyzja o tym, kto otrzyma tytuł, zapadnie na przełomie 2009 i 2010 r.

To już trzecia kampania billboardowa Lublina. Pierwsza zachęcała do podjęcia studiów na lubelskich uczelniach. Te reklamy wisiały w miastach wschodniej Polski. A latem w Warszawie pojawiły się plakaty zachęcające do weekendowych wypadów do stolicy Lubelszczyzny.

*Wszystkie kwoty netto

Komentarze 5

Najlepsze · Najnowsze
Avatar
Business owner / 31 sierpnia 2008 o 08:56
Lublin napisał:
Co do netto/brutto to nie masz racji. Jest to ważne w przypadku osoby fizycznej- a tu mamy osobę prawną jaką jesturząd miasta. Hasło ciekawe, plakat jeden mi sie podoba bardzo- reszta OK. Nie wiem jaki może to mieć wpływ na wybór Lublina jako Stolicy Kultury- ale i tak jest lepiej zrobić cos takiego niż więcej baloników i breloczków z napisem "Lublin"


Znaczy sie UML zaplacil cene netto czy brutto? Co nie jest wazne w przypadku osoby prawnej - cena netto czy cena brutto?
Co zas sie tyczy samj zasadnosci takiej formy akcji promocyjnej to sam pomysl jak czesto zwracasz uwage na bilbordy i co z tego zapamietaujesz?
Jezeli zas chodzi o miejsce "ekspozycji" to koniecznie powinienes wybrac sie do Wa-wy i sprobowac patrzec na bilbordy szczegolnie w czasie osobistego prowadzenia auta.
Co do kwestii artystycznych to zostaly zmarnowane tym o czym napisalem wyzej.


Znaczy sie UML zaplacil cene netto czy brutto? Co nie jest wazne w przypadku osoby prawnej - cena netto czy cena brutto?
Co zas sie tyczy samj zasadnosci takiej formy akcji promocyjnej to sam pomysl jak czesto zwracasz uwage na bilbordy i co z tego zapamietaujesz?
Jezeli zas chodzi o miejsce "ekspozycji" to koniecznie powinienes wybrac sie do Wa-wy i sprobowac patrzec na bilbordy szczegolnie w czasie osobistego prowadzenia auta.
Co do kwestii artystycznych to zostaly zmarnowane tym o czy... rozwiń
Avatar
Gość / 29 sierpnia 2008 o 09:03
ESK L 2016

Europejska
Stolica
Kradziezy

Lancuszkow


2016 sztuk tygodniowo
Avatar
lubky / 29 sierpnia 2008 o 08:44
Oczywiście, że konkurencja Gdańska, Torunia, Poznania, Łodzi, Warszawy i SZczecina jest poważna, ale Lublin może i powinien próbować powalczyć o prestiżowy tytuł Europejskiej Stolicy Kultury. Kampania "Nieziemski Klimat", znakomicie nawiażująca do historycznego bogactwa miasta (i to z najwyższej półki, na równi z Krakowem, Gdańskiem, Toruniem) była znakomita. Podobnie jak obecna: Lublin. Wielkie Dzieje się. Mam nadzieję, że podobny styl złapie promocja całego województwa - zdecydowanie trudniejsza - i, w porozumieniu z lokalnymi liderami: Lublinem i Zamościem wykroi coś bardzo oryginalnego, co pozowli raz na zawsze zerwać z mitem biednego, zapóźnionego, zapyziałego, tradycjonalistycznego, dewocyjnego, itd., itp. regionu. Wielkie dzieje się dzieje się nie tylko w Lublinie ale również w Zamościu (Jazz na Kresach, Lato Teatralne, Eurofolk, FEstiwal Kultury Włoskiej, Festiwal im. Grechuty, Festiwal Wokalistów Jazzowych...), w Kazimierzu Dolnym (Festiwal Kapel i Śpiewaków, Filmu i Sztuki Dwa Brzegi, Muzyki Klezmerskiej, Inspiracji Muzycznych...), w Nałęczowie (Divertimento, Belcanto, imprezy kolarskie i balonowe), Janowie Lubelskim (festiwal Artystów Filmu i Tv, festiwal kaszy Gryczaki, imprezy jeździeckie i inne sportowo-rekreacyjne), Włodawie (Poleskie Lato z Folklorem, Festiwal Trzech Kultur). Gdyby do tego poruszyć nieco senne: Chełm, Białą Podlaską, Puławy i parę innych ośrodków, a do udziału w większości imprez zapraszać sąsiadów z Łucka, Lwowa i innych miast i miasteczek Ukrainy, to można zrobić z tego regionu miejsce wielu ambitnych i oryginalnych wydarzeń, jakich trudno byłoby szukać w centralnej czy zachodniej Polsce. A swoją drogą, dlaczego Festiwal Kultury Kresowej ma się odbywać tylko raz w roku w Mrągowie, a u nas gdy tylko przyjdą wakacje przez cały region przetacza się fala bardzo podobnych do siebie folklorystycznych, wielonarodowych festiwali i festiwalików z udziałem indian, papuasów, maorysów i kogoś tam jeszcze. Czemu nie możemy wykorzystać lepiej tej naszej kresowości i zrobić z niej kulturalna markę Lubelszczyzny?
Oczywiście, że konkurencja Gdańska, Torunia, Poznania, Łodzi, Warszawy i SZczecina jest poważna, ale Lublin może i powinien próbować powalczyć o prestiżowy tytuł Europejskiej Stolicy Kultury. Kampania "Nieziemski Klimat", znakomicie nawiażująca do historycznego bogactwa miasta (i to z najwyższej półki, na równi z Krakowem, Gdańskiem, Toruniem) była znakomita. Podobnie jak obecna: Lublin. Wielkie Dzieje się. Mam nadzieję, że podobny styl złapie promocja całego województwa - zdecydowanie trudniejsza - i, w porozumieniu z lokalnymi li... rozwiń
Avatar
Lublin / 29 sierpnia 2008 o 08:06
Co do netto/brutto to nie masz racji. Jest to ważne w przypadku osoby fizycznej- a tu mamy osobę prawną jaką jesturząd miasta. Hasło ciekawe, plakat jeden mi sie podoba bardzo- reszta OK. Nie wiem jaki może to mieć wpływ na wybór Lublina jako Stolicy Kultury- ale i tak jest lepiej zrobić cos takiego niż więcej baloników i breloczków z napisem "Lublin"
Avatar
Business owner / 29 sierpnia 2008 o 07:23
"To już trzecia kampania billboardowa Lublina. Pierwsza zachęcała do podjęcia studiów na lubelskich uczelniach. Te reklamy wisiały w miastach wschodniej Polski. A latem w Warszawie pojawiły się plakaty zachęcające do weekendowych wypadów do stolicy Lubelszczyzny. "

Rozumiem, ze dwie pierwsze akcje okazaly sie na tyle skuteczne, ze podjeto decyzje o kolejnym wydaniu okreslonych i podanych wyzej kwot netto.

Zwazywszy, ze dla placacego istotna jest kwota brutto, jako podatnik czyli wspolfinansujacy te impreze mam prawo zakladac, ze powodzenie wczesniejszych akcji nie zostalo wogole zbadane lub jest mocno watpliwe skoro publicznie podaje sie kwoty netto.
O nazwy firm realizujacych kontrakt pytal nie bede bo sie jeszcze okaze, ze figuruja w pwnym raporcie.
"To już trzecia kampania billboardowa Lublina. Pierwsza zachęcała do podjęcia studiów na lubelskich uczelniach. Te reklamy wisiały w miastach wschodniej Polski. A latem w Warszawie pojawiły się plakaty zachęcające do weekendowych wypadów do stolicy Lubelszczyzny. "

Rozumiem, ze dwie pierwsze akcje okazaly sie na tyle skuteczne, ze podjeto decyzje o kolejnym wydaniu okreslonych i podanych wyzej kwot netto.

Zwazywszy, ze dla placacego istotna jest kwota brutto, jako podatnik czyli wspolfinansujacy te impreze... rozwiń
Avatar
Business owner / 31 sierpnia 2008 o 08:56
Lublin napisał:
Co do netto/brutto to nie masz racji. Jest to ważne w przypadku osoby fizycznej- a tu mamy osobę prawną jaką jesturząd miasta. Hasło ciekawe, plakat jeden mi sie podoba bardzo- reszta OK. Nie wiem jaki może to mieć wpływ na wybór Lublina jako Stolicy Kultury- ale i tak jest lepiej zrobić cos takiego niż więcej baloników i breloczków z napisem "Lublin"


Znaczy sie UML zaplacil cene netto czy brutto? Co nie jest wazne w przypadku osoby prawnej - cena netto czy cena brutto?
Co zas sie tyczy samj zasadnosci takiej formy akcji promocyjnej to sam pomysl jak czesto zwracasz uwage na bilbordy i co z tego zapamietaujesz?
Jezeli zas chodzi o miejsce "ekspozycji" to koniecznie powinienes wybrac sie do Wa-wy i sprobowac patrzec na bilbordy szczegolnie w czasie osobistego prowadzenia auta.
Co do kwestii artystycznych to zostaly zmarnowane tym o czym napisalem wyzej.


Znaczy sie UML zaplacil cene netto czy brutto? Co nie jest wazne w przypadku osoby prawnej - cena netto czy cena brutto?
Co zas sie tyczy samj zasadnosci takiej formy akcji promocyjnej to sam pomysl jak czesto zwracasz uwage na bilbordy i co z tego zapamietaujesz?
Jezeli zas chodzi o miejsce "ekspozycji" to koniecznie powinienes wybrac sie do Wa-wy i sprobowac patrzec na bilbordy szczegolnie w czasie osobistego prowadzenia auta.
Co do kwestii artystycznych to zostaly zmarnowane tym o czy... rozwiń
Avatar
Gość / 29 sierpnia 2008 o 09:03
ESK L 2016

Europejska
Stolica
Kradziezy

Lancuszkow


2016 sztuk tygodniowo
Avatar
lubky / 29 sierpnia 2008 o 08:44
Oczywiście, że konkurencja Gdańska, Torunia, Poznania, Łodzi, Warszawy i SZczecina jest poważna, ale Lublin może i powinien próbować powalczyć o prestiżowy tytuł Europejskiej Stolicy Kultury. Kampania "Nieziemski Klimat", znakomicie nawiażująca do historycznego bogactwa miasta (i to z najwyższej półki, na równi z Krakowem, Gdańskiem, Toruniem) była znakomita. Podobnie jak obecna: Lublin. Wielkie Dzieje się. Mam nadzieję, że podobny styl złapie promocja całego województwa - zdecydowanie trudniejsza - i, w porozumieniu z lokalnymi liderami: Lublinem i Zamościem wykroi coś bardzo oryginalnego, co pozowli raz na zawsze zerwać z mitem biednego, zapóźnionego, zapyziałego, tradycjonalistycznego, dewocyjnego, itd., itp. regionu. Wielkie dzieje się dzieje się nie tylko w Lublinie ale również w Zamościu (Jazz na Kresach, Lato Teatralne, Eurofolk, FEstiwal Kultury Włoskiej, Festiwal im. Grechuty, Festiwal Wokalistów Jazzowych...), w Kazimierzu Dolnym (Festiwal Kapel i Śpiewaków, Filmu i Sztuki Dwa Brzegi, Muzyki Klezmerskiej, Inspiracji Muzycznych...), w Nałęczowie (Divertimento, Belcanto, imprezy kolarskie i balonowe), Janowie Lubelskim (festiwal Artystów Filmu i Tv, festiwal kaszy Gryczaki, imprezy jeździeckie i inne sportowo-rekreacyjne), Włodawie (Poleskie Lato z Folklorem, Festiwal Trzech Kultur). Gdyby do tego poruszyć nieco senne: Chełm, Białą Podlaską, Puławy i parę innych ośrodków, a do udziału w większości imprez zapraszać sąsiadów z Łucka, Lwowa i innych miast i miasteczek Ukrainy, to można zrobić z tego regionu miejsce wielu ambitnych i oryginalnych wydarzeń, jakich trudno byłoby szukać w centralnej czy zachodniej Polsce. A swoją drogą, dlaczego Festiwal Kultury Kresowej ma się odbywać tylko raz w roku w Mrągowie, a u nas gdy tylko przyjdą wakacje przez cały region przetacza się fala bardzo podobnych do siebie folklorystycznych, wielonarodowych festiwali i festiwalików z udziałem indian, papuasów, maorysów i kogoś tam jeszcze. Czemu nie możemy wykorzystać lepiej tej naszej kresowości i zrobić z niej kulturalna markę Lubelszczyzny?
Oczywiście, że konkurencja Gdańska, Torunia, Poznania, Łodzi, Warszawy i SZczecina jest poważna, ale Lublin może i powinien próbować powalczyć o prestiżowy tytuł Europejskiej Stolicy Kultury. Kampania "Nieziemski Klimat", znakomicie nawiażująca do historycznego bogactwa miasta (i to z najwyższej półki, na równi z Krakowem, Gdańskiem, Toruniem) była znakomita. Podobnie jak obecna: Lublin. Wielkie Dzieje się. Mam nadzieję, że podobny styl złapie promocja całego województwa - zdecydowanie trudniejsza - i, w porozumieniu z lokalnymi li... rozwiń
Avatar
Lublin / 29 sierpnia 2008 o 08:06
Co do netto/brutto to nie masz racji. Jest to ważne w przypadku osoby fizycznej- a tu mamy osobę prawną jaką jesturząd miasta. Hasło ciekawe, plakat jeden mi sie podoba bardzo- reszta OK. Nie wiem jaki może to mieć wpływ na wybór Lublina jako Stolicy Kultury- ale i tak jest lepiej zrobić cos takiego niż więcej baloników i breloczków z napisem "Lublin"
Avatar
Business owner / 29 sierpnia 2008 o 07:23
"To już trzecia kampania billboardowa Lublina. Pierwsza zachęcała do podjęcia studiów na lubelskich uczelniach. Te reklamy wisiały w miastach wschodniej Polski. A latem w Warszawie pojawiły się plakaty zachęcające do weekendowych wypadów do stolicy Lubelszczyzny. "

Rozumiem, ze dwie pierwsze akcje okazaly sie na tyle skuteczne, ze podjeto decyzje o kolejnym wydaniu okreslonych i podanych wyzej kwot netto.

Zwazywszy, ze dla placacego istotna jest kwota brutto, jako podatnik czyli wspolfinansujacy te impreze mam prawo zakladac, ze powodzenie wczesniejszych akcji nie zostalo wogole zbadane lub jest mocno watpliwe skoro publicznie podaje sie kwoty netto.
O nazwy firm realizujacych kontrakt pytal nie bede bo sie jeszcze okaze, ze figuruja w pwnym raporcie.
"To już trzecia kampania billboardowa Lublina. Pierwsza zachęcała do podjęcia studiów na lubelskich uczelniach. Te reklamy wisiały w miastach wschodniej Polski. A latem w Warszawie pojawiły się plakaty zachęcające do weekendowych wypadów do stolicy Lubelszczyzny. "

Rozumiem, ze dwie pierwsze akcje okazaly sie na tyle skuteczne, ze podjeto decyzje o kolejnym wydaniu okreslonych i podanych wyzej kwot netto.

Zwazywszy, ze dla placacego istotna jest kwota brutto, jako podatnik czyli wspolfinansujacy te impreze... rozwiń
Zobacz wszystkie komentarze 5

Skomentuj

Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:
Twój komentarz został dodany

Pozostałe informacje

Życzenia na Dzień Mamy 2018. Wierszyki, śmieszne życzenia sms, zabawne rymowanki
galeria

Życzenia na Dzień Mamy 2018. Wierszyki, śmieszne życzenia sms, zabawne rymowanki 0 0

Dziś 26 maja, czyli Dzień Mamy. Przygotowaliśmy dla Was wierszyki i życzenia, które mogą Wam się dziś przydać

Sytuacja jest bardzo zła, ale Wisła Puławy chce jeszcze powalczyć

Sytuacja jest bardzo zła, ale Wisła Puławy chce jeszcze powalczyć 3 1

Zostały już tylko dwa mecze, szanse na utrzymanie są bardzo małe, a na dodatek Wisła gra z zespołami, które mogą mieć jeszcze nadzieje na awans. Mimo wszystko puławianie chcą jeszcze powalczyć. W sobotę o godz. 17 czeka ich wyjazdowy mecz z Radomiakiem

Wypadek w Dominiczynie, trzy osoby ranne. Zablokowana DK82

Wypadek w Dominiczynie, trzy osoby ranne. Zablokowana DK82 3 0

Do czołowego zderzenia dwóch samochodów osobowych doszło w Dominiczynie na drodze krajowej nr 82 między Łęczną a Włodawą

Kiermasz Klubu Twórców Ludowych w Puławach
27 maja 2018, 10:00

Kiermasz Klubu Twórców Ludowych w Puławach 0 0

W niedzielę, 27 maja o godz. 10 na Skwerze Niepodległości w Puławach odbędzie się Wiosenny Kiermasz Klubu Twórców Ludowych.

Dziecko zginęło na przejściu wracając ze szkoły, ojciec chce poznać opinie o dyrektorze

Dziecko zginęło na przejściu wracając ze szkoły, ojciec chce poznać opinie o dyrektorze 21 15

Grzegorz Małys, ojciec 12-letniego Rafała, który zginął na przejściu dla pieszych wracając z zajęć na basenie, będzie mógł poznać opinie dotyczące pracy byłego już dyrektora Szkoły Podstawowej nr 2 w Zamościu. Sam domagał się ich ujawnienia. Prezydent Zamościa będzie musiał udostępnić te dokumenty

Akademickie Mistrzostwa Polski w lekkiej atletyce od soboty w Lublinie

Akademickie Mistrzostwa Polski w lekkiej atletyce od soboty w Lublinie 2 0

W ten weekend Lublin będzie gospodarzem Akademickich Mistrzostw Polski. Uroczyste otwarcie zaplanowano na sobotę, o godz. 17.30. Zawody oczywiście odbędą się na nowym stadionie przy Al. Piłsudskiego 22

Dlaczego trzeba wstawać rano? Krótka opinia pana Mirona

Dlaczego trzeba wstawać rano? Krótka opinia pana Mirona 0 0

Bez tytułu, bez nadmiaru strof. Ale z cennymi uwagami stołecznego poety. Akurat coś na sobotni poranek

Finał Ligi Mistrzów. Gdzie oglądać? Transmisja w TV i Internecie

Finał Ligi Mistrzów. Gdzie oglądać? Transmisja w TV i Internecie 1 0

W sobotę najważniejszy mecz klubowego sezonu. Punktualnie o 20.45 na stadionie w Kijowie w meczu finałowym zagrają Real Madryt i Liverpool

Dzień matki spędzają w szpitalu ze swoimi dziećmi. To dla nich była akcja "Piękna Mama"
galeria

Dzień matki spędzają w szpitalu ze swoimi dziećmi. To dla nich była akcja "Piękna Mama" 5 1

Rozmową z Natalią Voytsel z Fundacji „Gdy Liczy się Czas”, która już po raz trzeci zorganizowała charytatywną akcję „Piękna Mama” w Uniwersyteckim Szpitalu Dziecięcym w Lublinie. Akcja, w której uczestniczą stylistki, fryzjerki i masażysta jest adresowana do matek dzieci z oddziału Onkologii, Hematologii i Transplantologii.

Hubert z Rokitna ubiera gwiazdy. "Projektuję modę niecodzienną i niełatwą"

Hubert z Rokitna ubiera gwiazdy. "Projektuję modę niecodzienną i niełatwą" 0 1

Hubert Kołodziejski z Rokitna (pow. bialski) znalazł się w gronie najbardziej obiecujących projektantów mody w Polsce według magazynu K–MAG.

"W rytmie natury". Akcja nad Zalewem Zemborzyckim
26 maja 2018, 11:00

"W rytmie natury". Akcja nad Zalewem Zemborzyckim 1 0

Co Gdzie Kiedy. 26 maja o godz. 11 na terenie Mariny nad Zalewem Zemborzyckim rozpocznie się akcja W rytmie natury. Na uczestników czeka moc atrakcji.

Dni Puław 2018: Mieszkańcy zatańczyli poloneza [zdjęcia, wideo]
galeria
film

Dni Puław 2018: Mieszkańcy zatańczyli poloneza [zdjęcia, wideo] 16 5

Kilkaset par zatańczyło w piątek poloneza na placu Chopina w Puławach. Na koniec mieszkańcy zrobili sobie pamiątkowe zdjęcie.

Ciężka sytuacja w szpitalu przy Kraśnickiej. Zemdlała pielęgniarka, która była sama na dyżurze
film

Ciężka sytuacja w szpitalu przy Kraśnickiej. Zemdlała pielęgniarka, która była sama na dyżurze 202 22

– Totalne fiasko – tak pielęgniarki ze szpitala wojewódzkiego przy al. Kraśnickiej w Lublinie oceniają dzisiejsze rozmowy z dyrekcją w sprawie podwyżek wynagrodzeń. Kilkadziesiąt pielęgniarek nadal jest na L4. Na poniedziałek zaplanowano kolejną turę rozmów.

Eurojackpot losowanie 25.05.2018. Czy ktoś wygra 385 milionów złotych?

Eurojackpot losowanie 25.05.2018. Czy ktoś wygra 385 milionów złotych? 2 1

Kolejna gigantyczna kumulacja w loterii Eurojackpot. Już dziś 25.05.2018 r. do wygrania jest aż 385 mln zł. Sprawdź wyniki losowania i zwycięskie liczby. Czy ktoś zgarnie główną wygraną?

Bezsenność. Fatalna noc, godzina po godzinie

Bezsenność. Fatalna noc, godzina po godzinie 0 3

Nie ma tu recepty, ale każdy kto nie może zasnąć, łatwo zidentyfikuje się z podmiotem lirycznym

ALARM24

Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!

Najczęściej czytane

Dzisiaj · Tydzień · Wideo · Premium
Uwaga czytelniku!
Nie teraz Przeczytaj i wyraź zgodę

Informujemy, że w dniu 25 maja 2018 r. na terenie całej Unii Europejskiej, w tym także w Polsce, wejdzie w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. W związku z tym chcielibyśmy Ci przekazać kilka informacji na temat zasad przetwarzania Twoich danych osobowych.

Rozumiem

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.