piątek, 20 października 2017 r.

Lublin

Lublin: Nauczą przedsiębiorców nowoczesnego marketingu

Dodano: 26 czerwca 2017, 14:25
Autor: ask

Już 30 czerwca Lubelski Klub Biznesu zorganizuje III Konferencję z cyklu Media–Marketing–Marka „Nowoczesne Trendy Marketingowe”. Mogą wziąć w niej udział przedsiębiorcy, którym zależy na rozwoju własnych firm, budowaniu marek, wzroście sprzedaży produktów i usług.

– Powiedzenie „wyróżnij się lub zgiń” nie tylko jest wciąż aktualne, ale z roku na rok coraz bardziej zyskuje na znaczeniu. Rynek ulega dynamicznym przemianom, a biznes musi za nimi nadążać – mówi Olga Śniadecka, kierownik ds. projektów LKB. – Żyjemy w czasach komunikacji totalnej, w których wygra ten, kto w porę skorzysta z najbardziej efektywnych sposobów dotarcia do potencjalnego odbiorcy.

Jak sprostać tym wyzwaniom podpowiedzą eksperci. Doradzą, jak tworzyć dobrą strategię content marketingową, zapewnić dobrą dystrybucję treści (social media, native advertising) i spójną obecność marketingową w wielu mediach (omnichannel) oraz jak zainteresować kupujących swoim produktem na Facebooku i jak generować ruch na stronach portali społecznościowych.

Przedsiębiorcy będą mogli dowiedzieć się także, czym są kreatywne formy reklamy.
Żeby wziąć udział w konferencji należy do 27 czerwca odesłać wypełniony formularz zgłoszeniowy na adres: lkb@lkb.lublin.pl. Więcej informacji na stronie www.lkb.lublin.pl a także na Facebooku : https://www.facebook.com/LubelskiKlubBiznesu.

Czytaj więcej o: biznes Lubelski Klub Biznesu
Użytkownik niezarejestrowany
Użytkownik niezarejestrowany
(2) komentarzy

Skomentuj

avatar
Komentujesz jako Gość (Zaloguj się)

Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:

Ostatnie komentarze

Gość
Gość (27 czerwca 2017 o 15:46) 0
Zaloguj się, aby oddać głos
Grunt to mierzenie danych i reagowanie na pojawiające się miary. Z nich widać co się sprawdza, jakie treści przyciągają ruch na stronę. Warto również sprawdzać sposób zachowania się klienta na stronie. To świetna wskazówka dla rozwoju produktu. Można, a w zasadzie trzeba śledzić źródła ruchu telefonicznego, który przychodzi do firmy. Już sama informacja o tym jak pracownicy odbierają telefony od potencjalnych klientów jest bezcenna. Automatyczne dane skąd klienci dowiedzieli się o firmie, produkcie czy usłudze to super informacja wskazująca, gdzie i jak się reklamować.
Rozwiń
Gość
Gość (26 czerwca 2017 o 15:23) 0
Zaloguj się, aby oddać głos
salon pięknych podłóg. podłogi drewniane na ogrzewanie podłogowe !! ***podlogi-lublin.pl
Rozwiń
Zobacz wszystkie komentarze (2)

Pozostałe informacje

Alarm 24
Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!