poniedziałek, 21 sierpnia 2017 r.

Lublin

Lublin: Wypadek karetki na skrzyżowaniu Biernackiego - Jaczewskiego

Dodano: 3 lutego 2012, 09:52
Autor: (łm)

Wypadek na skrzyżowaniu  ul. Biernackiego i Północnej (Alicja / Alarm24)
Wypadek na skrzyżowaniu ul. Biernackiego i Północnej (Alicja / Alarm24)

Do zderzenia karetki jadącej na sygnale z osobowym volkswagenem doszło rano na skrzyżowaniu ul. Jaczewskiego i Biernackiego.

Pojazdy zderzyły się około godz. 9.

- Według naszych wstępnych ustaleń ambulans marki renault jechał na sygnale od strony al. Solidarności na ul. Jaczewskiego. Wjechał na czerwonym świetle na skrzyżowanie. Wtedy zderzył się z volkswagenem polo, który miał zielone światło - mówi Renata Laszczka-Rusek z lubelskiej policji.

Karetka przewróciła się na bok. Do szpitala trafił jej kierowca, ale nic groźnego mu się nie stało. Ambulans nie przewoził pacjentów.

Utrudnienia drogowe trwały przez około dwie godziny.
Czytaj więcej o:
JankyPanky
fdf
To ja
(50) komentarzy

Skomentuj

avatar
Komentujesz jako Gość (Zaloguj się)

Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:

Ostatnie komentarze

JankyPanky
JankyPanky (8 lutego 2012 o 14:55) 0
Zaloguj się, aby oddać głos
A Ty to najwiecej wiesz!! =] w du*** ześ był i gówno widzial wydaje mi sie ze jestes tylko zwykłym sałaciarzem i jak zawsze masz w huuj do powiedzenia!! Wszyscy sa madrzy po szkodzie... Żal...
Rozwiń
fdf
fdf (4 lutego 2012 o 13:58) 0
Zaloguj się, aby oddać głos
Jest taka zasada jak jedziesz na sygnalach...wolno jedz,głosno trab a dojedziesz do celu...to ze jedziesz na sygnalach nie oznacza ze jestes krolem szos...masz tak samo przestrzegac przepisy jak kazdy inny uzytkownik drog...a syg sa po to aby ulatwic sobie przejazd...a co do WPR w Lublinie to smiech na sali;)Kozaki jakich malo ale patrac np na wyniki ostatnich zimowych mistrzostw w ratownictwie medycznym jak i rowniez w pozostalych takich imprezach maja czyms sie popisac:)zawsze w czubie ale od konca listy:D strach ich wzywac:) jeszcze bardziej-zaszkodza
Rozwiń
To ja
To ja (4 lutego 2012 o 12:31) 0
Zaloguj się, aby oddać głos
[quote name='wincenty' timestamp='1328272018' post='592194']
I mam nadzieje ze ktos w koncu tym ciotom z medic transu, triomedu i innych pseudo karetek dobierze sie do du.py za jezdzenie pojazdem jako uprzywilejowanym bez uzasadnienia. Szczególnie pozdrawiam zaloge sprintera z triomedu ktory to jakis czas temu jechal na sygnalach do PSK-4 po czym poszedl sobie zjesc obiadek do barku.
[/quote]
a cos ty taki pewny Detektywie...skad wiesz ze jechal na sygnale by zjeść...moze przywozil krew do banku...ale takim nieudacznikom jak ty żal d*** ściska bo ci tak niewolno!!! lub tez jestes z zajebistej zalogi WPR!!!
Rozwiń
To ja
To ja (4 lutego 2012 o 12:29) 0
Zaloguj się, aby oddać głos
[quote name='wincenty' timestamp='1328272018' post='592194']
I mam nadzieje ze ktos w koncu tym ciotom z medic transu, triomedu i innych pseudo karetek dobierze sie do du.py za jezdzenie pojazdem jako uprzywilejowanym bez uzasadnienia. Szczególnie pozdrawiam zaloge sprintera z triomedu ktory to jakis czas temu jechal na sygnalach do PSK-4 po czym poszedl sobie zjesc obiadek do barku.
[/quote]
Rozwiń
To ja
To ja (4 lutego 2012 o 12:25) 0
Zaloguj się, aby oddać głos
[quote name='ndsciage change' timestamp='1328268887' post='592162']
HOLA HOLA. CO ROBIA KIEROWCY POJAZDOW UPRZYWILEJOWANYCH, JEZLI WYPADEK NASTEPUJE Z ICH WINY? WLACZAJA SYRENE, ZE NIBY TO NA SYGNALE JECHALI ;P OWSZEM, KARETKA NA SYGNALE MA PIERWSZENSTWO, ALE MUSI TAK JECHAC, ABY NIE ZAGRAZAC ZYCIU INNYCH LUDZI, BO NAPRAWDE Z WNETRZA SAMOCHODU PRZY POZAMYKANYCH OKNACH TAK NAPRAWDE NIEWIELE SLYCHAC. KIEROWCY UPRZYWILEJOWANYCH NADUZYWAJA TEGO FAKTU, ZE WRAZIE PORUTY WLACZAJA SYGNAL I MYSLA, ZE WTEDY ZGONIA WINE NA KOGOS, KOMU PRZYDZWONILI W AUTO,. POWINNI ZMIENIC PRZEPISY DROGOWE I DLA TYCH NA "SYGNALE", BO CZUJA SIE JAK BOGOWIE NA RYDWANACH... OCZYWISCIE ZA KOLKIEM.
[/quote]
Najpierw powinienes sie dowiedziec Baranie jakie sa procedury włączania sygnalow na miescie lub tez poza nim. Pozatym ciekaw jestem jak zareagujesz kedy bedzie jechala karetka na sygnale do ciebie lub tez twojej rodxziny w razie wylewu lub tez zawału...czy tez bedzie co przeszkadzalo to ze jedzie jak wariat ....NA POMOC!!!!! Przemysl idioto najpierw co piszesz!!!!!
Rozwiń
Zobacz wszystkie komentarze (50)

Pozostałe informacje

Alarm 24
Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!