poniedziałek, 20 listopada 2017 r.

Lublin

Marka "Lubelskie” po raz czwarty

  Edytuj ten wpis
Autor: (mag)

Rusza czwarta edycja projektu Marka "Lubelskie” organizowanego przez Urząd Marszałkowski w Lublinie. Jego celem jest wyróżnienie i promocja najlepszych produktów i usług z regionu, poprzez przyznanie im znaku towarowego "Lubelskie”.

– Z jednej strony chcemy zwiększyć popyt na rodzime produkty, z drugiej zaś wykorzystać Markę "Lubelskie” do promocji Lubelszczyzny – mówi Krzysztof Grabczuk, marszałek województwa.

W projekcie mogą brać udział firmy prowadzące działalność na terenie województwa lubelskiego co najmniej od 2 lat. Spośród nich kapituła programu wybierze w grudniu te, które otrzymają prawo do posługiwania się znakiem "Lubelskie” na etykietach swoich towarów.

Do tej pory takie prawo uzyskało 15 firm z Lubelszczyzny, m.in. OSM "Krasnystaw”, Chłodnia "Zomar”, Perła Browary Lubelskie. Przedsiębiorstwa wyróżnione Marką "Lubelskie” będą promowane w ogólnopolskich kampaniach reklamowych: na bilboardach i w serwisach internetowych.

Więcej informacji gospodarczych z Lublina i regionu szukaj na strefabiznesu.dziennikwschodni.pl


– Kampania wizerunkowa projektu rusza w listopadzie, natomiast w przyszłym roku będziemy promować konkretne produkty – zapowiada Piotr Franaszek, dyrektor Departamentu Promocji i Turystyki Urzędu Marszałkowskiego w Lublinie.

Kampania promocyjna Marki "Lubelskie” ma kosztować 750 tys. zł, z czego 85 proc. sfinansowane zostanie z pieniędzy unijnych.

Formularz zgłoszeniowy i regulamin projektu dostępne są na stronie www.marka.lubelskie.pl
  Edytuj ten wpis
Czytaj więcej o:
a
nn
WierzyCiele
(7) komentarzy

Skomentuj

avatar
Komentujesz jako Gość (Zaloguj się)

Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:

Ostatnie komentarze

a
a (22 października 2009 o 07:54) 0
Zaloguj się, aby oddać głos
Lublin napisał:
A Marszałek, jak swojsko wyszedł na fotce

Proponuję jego uczesanie nazwać "fryzurką po lubelsku"
Rozwiń
nn
nn (22 października 2009 o 04:08) 0
Zaloguj się, aby oddać głos
Otwieram stronę projektu. Czytam regulamin. Refleksja: kto to pisał? Kto to zatwierdził?

§ 19
"W skład Kapituły wchodzą osoby zaufania publicznego, specjaliści w dziedzinie gospodarki,
ekonomii, zarządzania itp., przedstawiciele lokalnych mediów, w tym:"
a dalej zarząd województwa i redaktory lokalnych mediów. A gdzie specjaliści od gospodarki, ekonomii i zarządzania.
§ 22.
"W trakcie prac nad wyłonieniem laureatów kolejnych edycji projektu, członkowie Kapituły będą
się kierowali obiektywnymi kryteriami, zachowując pełną bezstronność."
To znaczy jakich? Autor nie podał. Jak nie ma kryteriów to po jaką cholerę ten regulamin? Na siedmiu stronach bicie piany

a teraz perełka:
§ 25.
"1. Posiedzenia Kapituły odbywają się w siedzibie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego lub
w innym miejscu wskazanym przez Organizatora."
To po co to pisać? Jak można wszędzie?


Jak tak wyglądają inne regulaminy i umowy to tragedia. Tak tylko z grubsza przejrzałam.
Rozwiń
WierzyCiele
WierzyCiele (21 października 2009 o 22:45) 0
Zaloguj się, aby oddać głos
Michcio napisał:
Vena to chyba wszystko ma po znajomosci!!! Nie jestem w stanie uwierzyc ze oni dostaja cos bez koleszkowej przyslugi bo sa bardzo slabi pamietacie ta afere z jablkiem? Mam nadzieję ze oni nie bedą robić nowej Marki Lubelskie...

Tym razem to beda tylko sami "kapelani" ;p
Rozwiń
Anty PełO
Anty PełO (21 października 2009 o 22:23) 0
Zaloguj się, aby oddać głos
idzie w ślady swego wodza Janusza "Lateksowego Prącia" - i szokuje - promuje sie za pomocą swego bardzo modnego a zarazem pedalskiego różowego krawata
Rozwiń
Lublin
Lublin (21 października 2009 o 22:00) 0
Zaloguj się, aby oddać głos
A Marszałek, jak swojsko wyszedł na fotce
Rozwiń
Zobacz wszystkie komentarze (7)

Pozostałe informacje

Alarm 24
Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!