Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Lublin

9 lutego 2010 r.
18:50
Edytuj ten wpis

Nadchodzi koniec darmowego parkowania pod galerią Lublin Plaza

0 42 A A

Parking pod Centrum Handlowym Plaza może stać się płatny. Po kieszeni dostaliby ci, którzy nic nie kupują, nie jedzą i nie oglądają, a jedynie zostawiają tu auto na cały dzień. Zmiany w parkowaniu czekają nas też przy ul. Okopowej. PKP zamknie postój szlabanami.

AdBlock
Szanowny Czytelniku!
Dzięki reklamom czytasz za darmo. Prosimy o wyłączenie programu służącego do blokowania reklam (np. AdBlock).
Dziękujemy, redakcja Dziennika Wschodniego.
Kliknij tutaj, aby zaakceptować
– Sprawdziliśmy. Każdego dnia na naszym parkingu na cały dzień jest pozostawianych około 100 samochodów ludzi, którzy nie robią u nas zakupów, a tylko pracują w pobliżu Plazy. Zimą takich aut jest nawet 200 dziennie. Zdarza się, że brakuje miejsc dla klientów. To skłania nas do poważnego zastanowienia się nad tym problemem – mówi Artur Pleskot, dyrektor Centrum Handlowego Lublin Plaza.

Ostateczna decyzja jeszcze nie zapadła. – To jest jeszcze w fazie rozważań. Musimy zdecydować czy w ogóle pobierać opłaty, a jeśli tak, to w jakiej formie i od kiedy – dodaje dyrektor. – Wszystko rozstrzygnie się do końca marca.

Pleskot zapewnia, że jeśli opłaty zostaną wprowadzone, to w taki sposób, by nie dotknęły klientów Plazy. Pytanie tylko, kto jest klientem: czy tylko ten, co kupuje i ma paragon, czy również osoba, która nie znalazła nic dla siebie?

– Możliwych jest kilka rozwiązań. Choćby takie, że bezpłatna będzie pierwsza godzina parkowania albo pierwsze dwie lub trzy godziny. Na razie to wszystko analizujemy – mówi Pleskot.

Dwupoziomowy parking pod Plazą jest w stanie pomieścić 700 samochodów. W zawartej z miastem umowie, na mocy której Plaza wprowadziła się na Lipową, było wiele obostrzeń dotyczących m.in. tego, co ma tam powstać i w jakim terminie. Ale nie było ani słowa, jak duża część parkingu i jak długo ma być udostępniana wszystkim za darmo.

– Nie było to przedmiotem aktu notarialnego – przyznaje Krzysztof Żórawski, dyrektor Wydziału Gospodarowania Mieniem w lubelskim Urzędzie Miasta. – Właściciel obiektu ma prawo dowolnie dysponować swoim parkingiem i nie możemy w to ingerować – dodaje.

Zmiany w parkowaniu od 1 kwietnia, czekają nas także w pobliżu budynku byłej tzw. Dyrekcji PKP przy ul. Okopowej.

– Większość terenu zostanie oddana w najem jednemu użytkownikowi. Będzie mógł on czerpać zyski z działalności parkingowej, jednocześnie będzie odpowiadał za utrzymanie terenu – informuje Bartosz Chabior, rzecznik Oddziału Gospodarowania Nieruchomościami PKP w Lublinie.

Chodzi głównie o uliczkę, która prowadzi od ul. Okopowej do Karłowicza (m.in. obok Galerii Smaku). W tej chwili przejazd nią jest otwarty. PKP planuje postawić z obu stron szlabany (na wysokości wyjazdu z Bigmaru i od ul. Karłowicza). Pomiędzy nimi nowy najemca będzie prowadził płatny parking. Co ważne, bezpłatnie będą mogły tam wjechać auta, których postój ma trwać krócej niż 15 minut (czyli np. klientów Galerii Smaku).

Przy wejściu głównym do budynku przewidziane jest miejsce na postój taksówek. A z drugiej strony (między budynkiem kolei a blokiem mieszkalnym) nowy dzierżawca terenu będzie mógł otworzyć dodatkowy parking. Wcześniej musi jednak dostać zgodę miasta.

Komentarze 42

Najlepsze · Najnowsze
Avatar
Arcen / 18 października 2010 o 21:45
Wole zapłacić 2 zł czy tam 3 niż jeździć w kółko jak idiota i szukać miejsca bo ktoś staną aby wyjść na miasto itp(plaza to nie parking dla przejezdnych)

Powinni wprowadzić jeszcze parkometry z pomienionym mieszkańców. Zaczyna być to meczące gdy wieś z poza miasta się zjeżdża ,zastawi miejsce a potem mieszkaniec cierpi na straży miejskiej (ludzi wali to że pojada raz na miesiąc staną i może im się uda nie dostać mandatu aby tylko uniknąć parkingu płatnego ) a mieszkaniec nie ma tak łatwo.
Avatar
Marcepan / 10 lutego 2010 o 18:04
RaPi napisał:
Pierwsza sprawa. Plaza to już kolejna z inwestycji która nie została zrealizowana zgodnie z umową z władzami miasta. A miasto jest na tyle nieudolne że nie potrafi wyegzekwować od inwestorów realizacji obietnic.

Druga sprawa.
Oczywistą rzeczą jest, że klienci odwiedzający centrum handlowe powinni mieć dostęp do darmowego parkingu i źle jest gdy brakuje miejsc bo są zajęte przez auta osób które nie przebywają tam na zakupach. Z drugiej strony w miejscu gdzie stoi Plaza był ogólnodostępny parking. Wprowadzenie płatnego parkingu dla wszystkich może się odbić na ilości osób robiących tam zakupy. A darmowe np dwie godziny również się nie sprawdzą bo ludzie pod presją czasu nie będą czuli się komfortowo przechadzając się po sklepach.

Parking ma dwa poziomy mieć myślę że nie głupim rozwiązaniem byłoby wprowadzenie w godzinach pracy podziału. Jeden poziom udostępniać dla wszystkich a drugi tylko dla klientów


Fakt ze wczesniej byl tu parking czesciowo mnie przekonuje.

Jednak platny parking to nieunikniona rzeczywistosc. Bezplatne dwie godziny IMHO zdecydowanie sie sprawdza. 1 godzina to presja, 2 godziny to rozsadny kompromis.


Fakt ze wczesniej byl tu parking czesciowo mnie przekonuje.

Jednak platny parking to nieunikniona rzeczywistosc. Bezplatne dwie godziny IMHO zdecydowanie sie sprawdza. 1 godzina to presja, 2 godziny to rozsadny kompromis. rozwiń
Avatar
RaPi / 10 lutego 2010 o 17:13
Pierwsza sprawa. Plaza to już kolejna z inwestycji która nie została zrealizowana zgodnie z umową z władzami miasta. A miasto jest na tyle nieudolne że nie potrafi wyegzekwować od inwestorów realizacji obietnic.

Druga sprawa.
Oczywistą rzeczą jest, że klienci odwiedzający centrum handlowe powinni mieć dostęp do darmowego parkingu i źle jest gdy brakuje miejsc bo są zajęte przez auta osób które nie przebywają tam na zakupach. Z drugiej strony w miejscu gdzie stoi Plaza był ogólnodostępny parking. Wprowadzenie płatnego parkingu dla wszystkich może się odbić na ilości osób robiących tam zakupy. A darmowe np dwie godziny również się nie sprawdzą bo ludzie pod presją czasu nie będą czuli się komfortowo przechadzając się po sklepach.

Parking ma dwa poziomy mieć myślę że nie głupim rozwiązaniem byłoby wprowadzenie w godzinach pracy podziału. Jeden poziom udostępniać dla wszystkich a drugi tylko dla klientów
Pierwsza sprawa. Plaza to już kolejna z inwestycji która nie została zrealizowana zgodnie z umową z władzami miasta. A miasto jest na tyle nieudolne że nie potrafi wyegzekwować od inwestorów realizacji obietnic.

Druga sprawa.
Oczywistą rzeczą jest, że klienci odwiedzający centrum handlowe powinni mieć dostęp do darmowego parkingu i źle jest gdy brakuje miejsc bo są zajęte przez auta osób które nie przebywają tam na zakupach. Z drugiej strony w miejscu gdzie stoi Plaza był ogólnodostępny parking. Wprowadzenie płatnego park... rozwiń
Avatar
Konrad / 10 lutego 2010 o 15:07
~KOLKA~ napisał:
TY KONDRAT,TY BENDŻESZ U MNIE MÓGŁ ZAPARKOWACZ NA TEN PARKING..TYLKO TY PIERWSZE BENDŻESZ MNIE MUSZAŁ ZAPŁACZICZ ILE JA CZI POWIEM ZA TEN PARKOWANIE. TY WALENROD NIC JESZCZE NE ROZUMESZ ?-TU JEST DEMOKRACJA I JA CIEBIE TŁUMACZE JAK ONA DŻIAŁA.....
TY MASZ PENIĄDZE A JA MAM PARKING-JAK TY BENDZESZ U MNIE PARKOWAŁ TO JA BĘDĘ MIAŁ I PARKING I TWOJE PENIĄDZE -ROZUMESZ ?
NIEEEEEEE .......TO I DOBRZE ,TY ZROZUMESZ DOPIERO JAK NE BENDŻESZ MIAŁ PENĘDZY.

A Ty >kolka> jestes jedna wielka idiota..... i do tego nieudacznik szukajacy usprawiedliwienia na swoje zyciowe niedolestwo u innych.
Wole z madrym Zydem zgubic, niz z glupim Polakiem znalezc. Na szczescie coraz mniej mamy w kraju tych zacietrzewionych, zakompleksionych,
emocjonalnie niedorozwinietych frustratow. Polacy zaczynaja nabierac rozumu, a mlodziez jest juz madra i wyksztalcona elita!
Dlatego Twoj wpis kwalifikuje sie do swery ubolewania godnego ...piepszenia....w wykonaniu zalosnego indywiduum o mantalnosci chlopa spod Zamoscia.

A Ty >kolka> jestes jedna wielka idiota..... i do tego nieudacznik szukajacy usprawiedliwienia na swoje zyciowe niedolestwo u innych.
Wole z madrym Zydem zgubic, niz z glupim Polakiem znalezc. Na szczescie coraz mniej mamy w kraju tych zacietrzewionych, zakompleksionych,
emocjonalnie niedorozwinietych frustratow. Polacy zaczynaja nabierac rozumu, a mlodziez jest juz madra i wyksztalcona elita!
Dlatego Twoj wpis kwalifikuje sie do swery ubolewania godnego ...piepszenia....w wykonaniu zalosnego i... rozwiń
Avatar
aaaaa / 10 lutego 2010 o 14:49
" Czasem wpadam do Plazy przed godziną 14.00 coś kupić. Za każdym razem mam bardzo duże kłopoty ze znalezieniem miejsca do parkowania. Więc problem jest duży. Pewnie Plaza też ileś traci na tym, że ktoś się przejedzie, nie znajdzie miejsca do parkowania i wkurzony wyjedzie. Raz - nic nie kupi. Dwa - prędko nie wróci."


Kłopoty ze znalezieniem miejsca są już od godziny 10. (!!!) Tylko dziwne jest to, że w plazie o tej godzinie jest PUSTO! Miasto ma darmowy parking, a klienci i pracownicy nie mają miejsca żeby zaparkować. Plaza traci Klientów, a Klienci i pracownicy nerwy.
Popieram płatny parking. Pozdrawiam.
" Czasem wpadam do Plazy przed godziną 14.00 coś kupić. Za każdym razem mam bardzo duże kłopoty ze znalezieniem miejsca do parkowania. Więc problem jest duży. Pewnie Plaza też ileś traci na tym, że ktoś się przejedzie, nie znajdzie miejsca do parkowania i wkurzony wyjedzie. Raz - nic nie kupi. Dwa - prędko nie wróci."


Kłopoty ze znalezieniem miejsca są już od godziny 10. (!!!) Tylko dziwne jest to, że w plazie o tej godzinie jest PUSTO! Miasto ma darmowy parking, a klienci i pracownicy nie mają ... rozwiń
Avatar
buahahaha / 10 lutego 2010 o 14:23
Gość napisał:
Lublin już nie ma żadnych fabryk, poważnych i dużych zakładów pracy, ale za to są hipermarkety, galerie, kościoły, apteki, knajpy i płatne parkingi. Oto wszystkie inwestycje w Lublinie, które są dochodowe. Wiadomo od kogo pomysł ukradli- od Życińskiego od jego pomysłu z placem pod Katedrą, to dlaczego Galeria Żydowska ma być gorsza ?
Ich plac mogą robić co chcą, ale dlaczego miasto i ich władze nic nie planują aby zwiększyć liczbę miejsc parkingowych, aby ludzie mogli dojechać do pracy póki jeszcze ona jest? U nas zawsze najpierw wprowadza się zakazy, a potem zastanawia się po ich wprowadzeniu jakie przyniosło to skutki, ponieważ dużo osób przestanie robić zakupy w centrum miasta, a w lecie dużo osób zrezygnuje z MPK bo za 2,40zł to zdrowiej i oszczędniej przejść się trzy przystanki, a w kilka osób to nawet TAXI będzie konkurencyjne. Oto miasto przyszłościowych inwestycji dla mieszkańców i turystów.

Przestań narzekać!!! Wspaniała delegacja naszych rodzimych "przedsiębiorców" pojechała do Indii szukać inwestorów i niebawem wszystko się zmieni!!!

Przestań narzekać!!! Wspaniała delegacja naszych rodzimych "przedsiębiorców" pojechała do Indii szukać inwestorów i niebawem wszystko się zmieni!!! rozwiń
Avatar
Marcepan / 10 lutego 2010 o 14:03
Moja propozycja:

Godziny w ktorych obowiazuja oplaty: 8 rano - 18

Parking do 2h za darmo – i zakaz wracania przed uplywem 4h!
Parking powyzej 2h:
2zl za 1sza godzine,
3.50 za 2 godziny,
4.50 za 3 godziny,
5zl za 4, 5 lub 6 godzin,
6zl za 6h i wiecej.

Oplata w wysokosci 50% na podstawie paragonu z Plazy, jesli chca, chociaz ja bym sie nie spinal. Moze nawet byc za darmo na podstawie paragonu.

Ile powinienem zazadac za taka porade? 200 PLN wystarczy?


Druga rzecz - ktos stwierdzil, ze samochod to luksus wiec posiadacze aut niech placa. Nie do konca sie z tym zgodze. Auto to nie luksus, ale miejsce parkingowe to juz JEST luksus, dlatego im wczesniej wprowadzi sie PLATNY PARKING w centrum Lublina tym lepiej. Politykom brakuje JAJ, zeby to zrobic, ale to jest nieuniknione!!
Moja propozycja:

Godziny w ktorych obowiazuja oplaty: 8 rano - 18

Parking do 2h za darmo – i zakaz wracania przed uplywem 4h!
Parking powyzej 2h:
2zl za 1sza godzine,
3.50 za 2 godziny,
4.50 za 3 godziny,
5zl za 4, 5 lub 6 godzin,
6zl za 6h i wiecej.

Oplata w wysokosci 50% na podstawie paragonu z Plazy, jesli chca, chociaz ja bym sie nie spinal. Moze nawet byc za darmo na podstawie paragonu.

Ile powinienem zazadac za taka porade? 200 PLN w... rozwiń
Avatar
mase rak / 10 lutego 2010 o 13:37
a co z bezpieczeństwem naa parkingu???? czy w końcu jest tam normalna wentylacja ??? czy dalej co chwile włącza sie alarm o przekroczeniu stężenia spalin i ochroniarzezamykaja sektory parkiungu??? jak beda bilety to mozna im bedzie wytoczyc procesik o uszczerbek na zdrowiu lub o stworzenie zagrozenia dla zycia i zdrowia!! aj waj ale bedzie interesik, pójdą w kalesonkach oj pójda
Avatar
~KOLKA~ / 10 lutego 2010 o 12:12
C166D6 napisał:
Konrad, tu już nie chodzi o to czy auto to luksus czy nie luksus. Faktem jest, że zanim powstała Plaza, to był tam ogólno dostępny parking. Tak więc brak zapisu w umowie z inwestorem o pozostawieniu możliwości mieszkańcom parkingu jest poważnym mankamentem.
Nie chodzi już o osoby, które parkują na cały dzień, ale nie ma ostatnio gdzie zaparkować w centrum jak się ma jakąś sprawę do załatwienia (np. w urzędzie skarbowym).
W mieście powinny powstawać parkingi, dużo parkingów, bo ludzie w większości nie przesiądą się na rowery czy na MPK. Tępo życia przyśpiesza, więc miasto powinno się dostosować, umożliwić ludziom załatwianie spraw w urzędach, poprzez miejsca na których mogą parkować.
Brak takich zapisów w umowie z Plazą to żenada, brak przemyślenia, albo umiejętności zarządzania miastem i jego potrzebami. Takie są fakty.

TY KONDRAT,TY BENDŻESZ U MNIE MÓGŁ ZAPARKOWACZ NA TEN PARKING..TYLKO TY PIERWSZE BENDŻESZ MNIE MUSZAŁ ZAPŁACZICZ ILE JA CZI POWIEM ZA TEN PARKOWANIE. TY WALENROD NIC JESZCZE NE ROZUMESZ ?-TU JEST DEMOKRACJA I JA CIEBIE TŁUMACZE JAK ONA DŻIAŁA.....
TY MASZ PENIĄDZE A JA MAM PARKING-JAK TY BENDZESZ U MNIE PARKOWAŁ TO JA BĘDĘ MIAŁ I PARKING I TWOJE PENIĄDZE -ROZUMESZ ?
NIEEEEEEE .......TO I DOBRZE ,TY ZROZUMESZ DOPIERO JAK NE BENDŻESZ MIAŁ PENĘDZY.

TY KONDRAT,TY BENDŻESZ U MNIE MÓGŁ ZAPARKOWACZ NA TEN PARKING..TYLKO TY PIERWSZE BENDŻESZ MNIE MUSZAŁ ZAPŁACZICZ ILE JA CZI POWIEM ZA TEN PARKOWANIE. TY WALENROD NIC JESZCZE NE ROZUMESZ ?-TU JEST DEMOKRACJA I JA CIEBIE TŁUMACZE JAK ONA DŻIAŁA.....
TY MASZ PENIĄDZE A JA MAM PARKING-JAK TY BENDZESZ U MNIE PARKOWAŁ TO JA BĘDĘ MIAŁ I PARKING I TWOJE PENIĄDZE -ROZUMESZ ?
NIEEEEEEE .......TO I DOBRZE ,TY ZROZUMESZ DOPIERO JAK NE BENDŻESZ MIAŁ PENĘDZY. rozwiń
Avatar
Ananas / 10 lutego 2010 o 12:12
Nie będę czytał wypowiedzi/komentarzy pod tym artykułem bo z tego co przeleciałem to bym się tylko zdenerwował, że same niedorozwoje piszą... dla nich polecam ten filmik... [url="http://www.youtube.com/watch?v=BomFUJF856w"]http://www.youtube.com/watch?v=BomFUJF856w[/url]

...

A odnośnie płatności parkingu... popieram ale sensownie by to rozwiązać... niech zrobią tak jak w galerii krakowskiej 1 godzina darmo reszta płatna... uszczęśliwi to wszystkich jedynie w przypadku np. kina cinema-city dawało by się bilet w kasie i by była anulowana opłata parkingowa na dany bilet...

Chcecie więcej rozwiązań napiszcie tutaj a odpowiem za odpowiednią opłatą bo już mi się nie chce myśleć za innych za darmo...
Nie będę czytał wypowiedzi/komentarzy pod tym artykułem bo z tego co przeleciałem to bym się tylko zdenerwował, że same niedorozwoje piszą... dla nich polecam ten filmik... [url="http://www.youtube.com/watch?v=BomFUJF856w"]http://www.youtube.com/watch?v=BomFUJF856w[/url]

...

A odnośnie płatności parkingu... popieram ale sensownie by to rozwiązać... niech zrobią tak jak w galerii krakowskiej 1 godzina darmo reszta płatna... uszczęśliwi to wszystkich jedynie w przypadku np. kina cinema-city dawało by się bilet w kasie... rozwiń
Avatar
Arcen / 18 października 2010 o 21:45
Wole zapłacić 2 zł czy tam 3 niż jeździć w kółko jak idiota i szukać miejsca bo ktoś staną aby wyjść na miasto itp(plaza to nie parking dla przejezdnych)

Powinni wprowadzić jeszcze parkometry z pomienionym mieszkańców. Zaczyna być to meczące gdy wieś z poza miasta się zjeżdża ,zastawi miejsce a potem mieszkaniec cierpi na straży miejskiej (ludzi wali to że pojada raz na miesiąc staną i może im się uda nie dostać mandatu aby tylko uniknąć parkingu płatnego ) a mieszkaniec nie ma tak łatwo.
Avatar
Marcepan / 10 lutego 2010 o 18:04
RaPi napisał:
Pierwsza sprawa. Plaza to już kolejna z inwestycji która nie została zrealizowana zgodnie z umową z władzami miasta. A miasto jest na tyle nieudolne że nie potrafi wyegzekwować od inwestorów realizacji obietnic.

Druga sprawa.
Oczywistą rzeczą jest, że klienci odwiedzający centrum handlowe powinni mieć dostęp do darmowego parkingu i źle jest gdy brakuje miejsc bo są zajęte przez auta osób które nie przebywają tam na zakupach. Z drugiej strony w miejscu gdzie stoi Plaza był ogólnodostępny parking. Wprowadzenie płatnego parkingu dla wszystkich może się odbić na ilości osób robiących tam zakupy. A darmowe np dwie godziny również się nie sprawdzą bo ludzie pod presją czasu nie będą czuli się komfortowo przechadzając się po sklepach.

Parking ma dwa poziomy mieć myślę że nie głupim rozwiązaniem byłoby wprowadzenie w godzinach pracy podziału. Jeden poziom udostępniać dla wszystkich a drugi tylko dla klientów


Fakt ze wczesniej byl tu parking czesciowo mnie przekonuje.

Jednak platny parking to nieunikniona rzeczywistosc. Bezplatne dwie godziny IMHO zdecydowanie sie sprawdza. 1 godzina to presja, 2 godziny to rozsadny kompromis.


Fakt ze wczesniej byl tu parking czesciowo mnie przekonuje.

Jednak platny parking to nieunikniona rzeczywistosc. Bezplatne dwie godziny IMHO zdecydowanie sie sprawdza. 1 godzina to presja, 2 godziny to rozsadny kompromis. rozwiń
Avatar
RaPi / 10 lutego 2010 o 17:13
Pierwsza sprawa. Plaza to już kolejna z inwestycji która nie została zrealizowana zgodnie z umową z władzami miasta. A miasto jest na tyle nieudolne że nie potrafi wyegzekwować od inwestorów realizacji obietnic.

Druga sprawa.
Oczywistą rzeczą jest, że klienci odwiedzający centrum handlowe powinni mieć dostęp do darmowego parkingu i źle jest gdy brakuje miejsc bo są zajęte przez auta osób które nie przebywają tam na zakupach. Z drugiej strony w miejscu gdzie stoi Plaza był ogólnodostępny parking. Wprowadzenie płatnego parkingu dla wszystkich może się odbić na ilości osób robiących tam zakupy. A darmowe np dwie godziny również się nie sprawdzą bo ludzie pod presją czasu nie będą czuli się komfortowo przechadzając się po sklepach.

Parking ma dwa poziomy mieć myślę że nie głupim rozwiązaniem byłoby wprowadzenie w godzinach pracy podziału. Jeden poziom udostępniać dla wszystkich a drugi tylko dla klientów
Pierwsza sprawa. Plaza to już kolejna z inwestycji która nie została zrealizowana zgodnie z umową z władzami miasta. A miasto jest na tyle nieudolne że nie potrafi wyegzekwować od inwestorów realizacji obietnic.

Druga sprawa.
Oczywistą rzeczą jest, że klienci odwiedzający centrum handlowe powinni mieć dostęp do darmowego parkingu i źle jest gdy brakuje miejsc bo są zajęte przez auta osób które nie przebywają tam na zakupach. Z drugiej strony w miejscu gdzie stoi Plaza był ogólnodostępny parking. Wprowadzenie płatnego park... rozwiń
Avatar
Konrad / 10 lutego 2010 o 15:07
~KOLKA~ napisał:
TY KONDRAT,TY BENDŻESZ U MNIE MÓGŁ ZAPARKOWACZ NA TEN PARKING..TYLKO TY PIERWSZE BENDŻESZ MNIE MUSZAŁ ZAPŁACZICZ ILE JA CZI POWIEM ZA TEN PARKOWANIE. TY WALENROD NIC JESZCZE NE ROZUMESZ ?-TU JEST DEMOKRACJA I JA CIEBIE TŁUMACZE JAK ONA DŻIAŁA.....
TY MASZ PENIĄDZE A JA MAM PARKING-JAK TY BENDZESZ U MNIE PARKOWAŁ TO JA BĘDĘ MIAŁ I PARKING I TWOJE PENIĄDZE -ROZUMESZ ?
NIEEEEEEE .......TO I DOBRZE ,TY ZROZUMESZ DOPIERO JAK NE BENDŻESZ MIAŁ PENĘDZY.

A Ty >kolka> jestes jedna wielka idiota..... i do tego nieudacznik szukajacy usprawiedliwienia na swoje zyciowe niedolestwo u innych.
Wole z madrym Zydem zgubic, niz z glupim Polakiem znalezc. Na szczescie coraz mniej mamy w kraju tych zacietrzewionych, zakompleksionych,
emocjonalnie niedorozwinietych frustratow. Polacy zaczynaja nabierac rozumu, a mlodziez jest juz madra i wyksztalcona elita!
Dlatego Twoj wpis kwalifikuje sie do swery ubolewania godnego ...piepszenia....w wykonaniu zalosnego indywiduum o mantalnosci chlopa spod Zamoscia.

A Ty >kolka> jestes jedna wielka idiota..... i do tego nieudacznik szukajacy usprawiedliwienia na swoje zyciowe niedolestwo u innych.
Wole z madrym Zydem zgubic, niz z glupim Polakiem znalezc. Na szczescie coraz mniej mamy w kraju tych zacietrzewionych, zakompleksionych,
emocjonalnie niedorozwinietych frustratow. Polacy zaczynaja nabierac rozumu, a mlodziez jest juz madra i wyksztalcona elita!
Dlatego Twoj wpis kwalifikuje sie do swery ubolewania godnego ...piepszenia....w wykonaniu zalosnego i... rozwiń
Avatar
aaaaa / 10 lutego 2010 o 14:49
" Czasem wpadam do Plazy przed godziną 14.00 coś kupić. Za każdym razem mam bardzo duże kłopoty ze znalezieniem miejsca do parkowania. Więc problem jest duży. Pewnie Plaza też ileś traci na tym, że ktoś się przejedzie, nie znajdzie miejsca do parkowania i wkurzony wyjedzie. Raz - nic nie kupi. Dwa - prędko nie wróci."


Kłopoty ze znalezieniem miejsca są już od godziny 10. (!!!) Tylko dziwne jest to, że w plazie o tej godzinie jest PUSTO! Miasto ma darmowy parking, a klienci i pracownicy nie mają miejsca żeby zaparkować. Plaza traci Klientów, a Klienci i pracownicy nerwy.
Popieram płatny parking. Pozdrawiam.
" Czasem wpadam do Plazy przed godziną 14.00 coś kupić. Za każdym razem mam bardzo duże kłopoty ze znalezieniem miejsca do parkowania. Więc problem jest duży. Pewnie Plaza też ileś traci na tym, że ktoś się przejedzie, nie znajdzie miejsca do parkowania i wkurzony wyjedzie. Raz - nic nie kupi. Dwa - prędko nie wróci."


Kłopoty ze znalezieniem miejsca są już od godziny 10. (!!!) Tylko dziwne jest to, że w plazie o tej godzinie jest PUSTO! Miasto ma darmowy parking, a klienci i pracownicy nie mają ... rozwiń
Avatar
buahahaha / 10 lutego 2010 o 14:23
Gość napisał:
Lublin już nie ma żadnych fabryk, poważnych i dużych zakładów pracy, ale za to są hipermarkety, galerie, kościoły, apteki, knajpy i płatne parkingi. Oto wszystkie inwestycje w Lublinie, które są dochodowe. Wiadomo od kogo pomysł ukradli- od Życińskiego od jego pomysłu z placem pod Katedrą, to dlaczego Galeria Żydowska ma być gorsza ?
Ich plac mogą robić co chcą, ale dlaczego miasto i ich władze nic nie planują aby zwiększyć liczbę miejsc parkingowych, aby ludzie mogli dojechać do pracy póki jeszcze ona jest? U nas zawsze najpierw wprowadza się zakazy, a potem zastanawia się po ich wprowadzeniu jakie przyniosło to skutki, ponieważ dużo osób przestanie robić zakupy w centrum miasta, a w lecie dużo osób zrezygnuje z MPK bo za 2,40zł to zdrowiej i oszczędniej przejść się trzy przystanki, a w kilka osób to nawet TAXI będzie konkurencyjne. Oto miasto przyszłościowych inwestycji dla mieszkańców i turystów.

Przestań narzekać!!! Wspaniała delegacja naszych rodzimych "przedsiębiorców" pojechała do Indii szukać inwestorów i niebawem wszystko się zmieni!!!

Przestań narzekać!!! Wspaniała delegacja naszych rodzimych "przedsiębiorców" pojechała do Indii szukać inwestorów i niebawem wszystko się zmieni!!! rozwiń
Avatar
Marcepan / 10 lutego 2010 o 14:03
Moja propozycja:

Godziny w ktorych obowiazuja oplaty: 8 rano - 18

Parking do 2h za darmo – i zakaz wracania przed uplywem 4h!
Parking powyzej 2h:
2zl za 1sza godzine,
3.50 za 2 godziny,
4.50 za 3 godziny,
5zl za 4, 5 lub 6 godzin,
6zl za 6h i wiecej.

Oplata w wysokosci 50% na podstawie paragonu z Plazy, jesli chca, chociaz ja bym sie nie spinal. Moze nawet byc za darmo na podstawie paragonu.

Ile powinienem zazadac za taka porade? 200 PLN wystarczy?


Druga rzecz - ktos stwierdzil, ze samochod to luksus wiec posiadacze aut niech placa. Nie do konca sie z tym zgodze. Auto to nie luksus, ale miejsce parkingowe to juz JEST luksus, dlatego im wczesniej wprowadzi sie PLATNY PARKING w centrum Lublina tym lepiej. Politykom brakuje JAJ, zeby to zrobic, ale to jest nieuniknione!!
Moja propozycja:

Godziny w ktorych obowiazuja oplaty: 8 rano - 18

Parking do 2h za darmo – i zakaz wracania przed uplywem 4h!
Parking powyzej 2h:
2zl za 1sza godzine,
3.50 za 2 godziny,
4.50 za 3 godziny,
5zl za 4, 5 lub 6 godzin,
6zl za 6h i wiecej.

Oplata w wysokosci 50% na podstawie paragonu z Plazy, jesli chca, chociaz ja bym sie nie spinal. Moze nawet byc za darmo na podstawie paragonu.

Ile powinienem zazadac za taka porade? 200 PLN w... rozwiń
Avatar
mase rak / 10 lutego 2010 o 13:37
a co z bezpieczeństwem naa parkingu???? czy w końcu jest tam normalna wentylacja ??? czy dalej co chwile włącza sie alarm o przekroczeniu stężenia spalin i ochroniarzezamykaja sektory parkiungu??? jak beda bilety to mozna im bedzie wytoczyc procesik o uszczerbek na zdrowiu lub o stworzenie zagrozenia dla zycia i zdrowia!! aj waj ale bedzie interesik, pójdą w kalesonkach oj pójda
Avatar
~KOLKA~ / 10 lutego 2010 o 12:12
C166D6 napisał:
Konrad, tu już nie chodzi o to czy auto to luksus czy nie luksus. Faktem jest, że zanim powstała Plaza, to był tam ogólno dostępny parking. Tak więc brak zapisu w umowie z inwestorem o pozostawieniu możliwości mieszkańcom parkingu jest poważnym mankamentem.
Nie chodzi już o osoby, które parkują na cały dzień, ale nie ma ostatnio gdzie zaparkować w centrum jak się ma jakąś sprawę do załatwienia (np. w urzędzie skarbowym).
W mieście powinny powstawać parkingi, dużo parkingów, bo ludzie w większości nie przesiądą się na rowery czy na MPK. Tępo życia przyśpiesza, więc miasto powinno się dostosować, umożliwić ludziom załatwianie spraw w urzędach, poprzez miejsca na których mogą parkować.
Brak takich zapisów w umowie z Plazą to żenada, brak przemyślenia, albo umiejętności zarządzania miastem i jego potrzebami. Takie są fakty.

TY KONDRAT,TY BENDŻESZ U MNIE MÓGŁ ZAPARKOWACZ NA TEN PARKING..TYLKO TY PIERWSZE BENDŻESZ MNIE MUSZAŁ ZAPŁACZICZ ILE JA CZI POWIEM ZA TEN PARKOWANIE. TY WALENROD NIC JESZCZE NE ROZUMESZ ?-TU JEST DEMOKRACJA I JA CIEBIE TŁUMACZE JAK ONA DŻIAŁA.....
TY MASZ PENIĄDZE A JA MAM PARKING-JAK TY BENDZESZ U MNIE PARKOWAŁ TO JA BĘDĘ MIAŁ I PARKING I TWOJE PENIĄDZE -ROZUMESZ ?
NIEEEEEEE .......TO I DOBRZE ,TY ZROZUMESZ DOPIERO JAK NE BENDŻESZ MIAŁ PENĘDZY.

TY KONDRAT,TY BENDŻESZ U MNIE MÓGŁ ZAPARKOWACZ NA TEN PARKING..TYLKO TY PIERWSZE BENDŻESZ MNIE MUSZAŁ ZAPŁACZICZ ILE JA CZI POWIEM ZA TEN PARKOWANIE. TY WALENROD NIC JESZCZE NE ROZUMESZ ?-TU JEST DEMOKRACJA I JA CIEBIE TŁUMACZE JAK ONA DŻIAŁA.....
TY MASZ PENIĄDZE A JA MAM PARKING-JAK TY BENDZESZ U MNIE PARKOWAŁ TO JA BĘDĘ MIAŁ I PARKING I TWOJE PENIĄDZE -ROZUMESZ ?
NIEEEEEEE .......TO I DOBRZE ,TY ZROZUMESZ DOPIERO JAK NE BENDŻESZ MIAŁ PENĘDZY. rozwiń
Avatar
Ananas / 10 lutego 2010 o 12:12
Nie będę czytał wypowiedzi/komentarzy pod tym artykułem bo z tego co przeleciałem to bym się tylko zdenerwował, że same niedorozwoje piszą... dla nich polecam ten filmik... [url="http://www.youtube.com/watch?v=BomFUJF856w"]http://www.youtube.com/watch?v=BomFUJF856w[/url]

...

A odnośnie płatności parkingu... popieram ale sensownie by to rozwiązać... niech zrobią tak jak w galerii krakowskiej 1 godzina darmo reszta płatna... uszczęśliwi to wszystkich jedynie w przypadku np. kina cinema-city dawało by się bilet w kasie i by była anulowana opłata parkingowa na dany bilet...

Chcecie więcej rozwiązań napiszcie tutaj a odpowiem za odpowiednią opłatą bo już mi się nie chce myśleć za innych za darmo...
Nie będę czytał wypowiedzi/komentarzy pod tym artykułem bo z tego co przeleciałem to bym się tylko zdenerwował, że same niedorozwoje piszą... dla nich polecam ten filmik... [url="http://www.youtube.com/watch?v=BomFUJF856w"]http://www.youtube.com/watch?v=BomFUJF856w[/url]

...

A odnośnie płatności parkingu... popieram ale sensownie by to rozwiązać... niech zrobią tak jak w galerii krakowskiej 1 godzina darmo reszta płatna... uszczęśliwi to wszystkich jedynie w przypadku np. kina cinema-city dawało by się bilet w kasie... rozwiń
Zobacz wszystkie komentarze 42

Skomentuj

Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:
Twój komentarz został dodany

Pozostałe informacje

Premier Mateusz Morawiecki w Białej Podlaskiej: "Spełniamy marzenia Polaków"
galeria

Premier Mateusz Morawiecki w Białej Podlaskiej: "Spełniamy marzenia Polaków" 7 16

Premier Mateusz Morawiecki przekazał klucze lokatorom Mieszkań Plus w Białej Podlaskiej. – Tu rozpoczynamy program który jest alternatywą dla rzeczywistości która do tej pory panowała – powiedział szef rządu.

Zarząd puławskich Azotów odpowiada związkowcom: Nie będzie "Bizancjum"

Zarząd puławskich Azotów odpowiada związkowcom: Nie będzie "Bizancjum" 1 0

Władze puławskich Zakładów Azotowych odpowiadają na zarzuty wysuwane przez związkowców o wysokich kosztach utrzymania menedżerów nowego pionu handlowego. Kopiowanie „bizantyjskich zwyczajów”, jak zapewnia zarząd firmy, to nieprawda

Przeczytaj zanim wybierzesz się na imprezę lub przyjęcie

Przeczytaj zanim wybierzesz się na imprezę lub przyjęcie 0 0

Tylko wnikliwy obserwator, a takim był pan Larkin, potrafi określić pozycję społeczną patrząc w kieliszek. W czyjś kieliszek. I w swój kieliszek

Setki światełek zaświeciły podczas koncertu w Lublinie [zdjęcia]
galeria

Setki światełek zaświeciły podczas koncertu w Lublinie [zdjęcia] 9 1

Drugiego dnia Kulturaliów w Lublinie zobaczyć można było m.in. Kamp!, The Dumplings i Myslovitz

Górnik gra z Rakowem. Liczy się tylko wygrana

Górnik gra z Rakowem. Liczy się tylko wygrana 1 1

PIŁKARSKA NICE I LIGA Do zakończenia sezonu pozostały już tylko dwie kolejki. W niedzielę o godzinie 12:45 łęcznianie zagrają na swoim stadionie z Rakowem Częstochowa. Aby zachować szanse na utrzymanie łęcznianie muszą zwyciężyć i liczyć na to, że w dwóch ostatnich meczach punkty zgubi Stomil Olsztyn

Piknik Charytatywny w Niedrzwicy Kościelnej
27 maja 2018, 15:00

Piknik Charytatywny w Niedrzwicy Kościelnej 8 0

Co Gdzie Kiedy. W niedzielę, 27 maja o godz. 15 w szkole podstawowej w Niedrzwicy Kościelnej odbędzie się Piknik Charytatywny na rzecz Kingi Bartoszcze i Weroniki Przybycień. W programie m.in. Kabaret PKS.

Rozebrali go do naga w lesie, brutalnie pobili. Dopiero rano dotarł do domu

Rozebrali go do naga w lesie, brutalnie pobili. Dopiero rano dotarł do domu 32 5

Brutalny napad w Kraśniku. Aresztowano dwóch mężczyzn, którzy w Kraśniku wtargnęli do domu 20-latka, zabrali do lasu i dotkliwie pobili. Mężczyzna trafił do szpitala.

Właściciel tego foliowego namiotu ma spore kłopoty

Właściciel tego foliowego namiotu ma spore kłopoty 0 0

Ponad 1,5 metra miały niektóre z roślin konopi które zabezpieczyli policjanci w domu 20-latka

Skacze z okna i odjeżdża, wszystko nagrała kamera. Kto podpalił przedszkole? [wideo]
film

Skacze z okna i odjeżdża, wszystko nagrała kamera. Kto podpalił przedszkole? [wideo] 30 2

Lubartowscy policjanci ustalają okoliczności, w jakich doszło do pożaru będącego w budowie przedszkola w Kamionce. Spaleniu uległa część poddasza

Festiwal "W krainie pierogów w Bychawie". Wystąpią Universe i Bajm

Festiwal "W krainie pierogów w Bychawie". Wystąpią Universe i Bajm 4 0

Kto odwiedzi Bychawę w dniach 26-27 maja, będzie mógł spróbować pierogów z trzech województw: lubelskiego, podkarpackiego i podlaskiego. A to za sprawą imprezy „Na Kulinarnym Szlaku Wschodniej Polski”. Pierogi lubelskie będą kulinarną gwiazdą XIX Ogólnopolskiego Festiwalu „W Krainie Pierogów”. Gwiazdą muzyczną jest Beata i Bajm

Życzenia na Dzień Mamy 2018. Wierszyki, śmieszne życzenia sms, zabawne rymowanki
galeria

Życzenia na Dzień Mamy 2018. Wierszyki, śmieszne życzenia sms, zabawne rymowanki 0 0

Dziś 26 maja, czyli Dzień Mamy. Przygotowaliśmy dla Was wierszyki i życzenia, które mogą Wam się dziś przydać

Sytuacja jest bardzo zła, ale Wisła Puławy chce jeszcze powalczyć

Sytuacja jest bardzo zła, ale Wisła Puławy chce jeszcze powalczyć 5 4

Zostały już tylko dwa mecze, szanse na utrzymanie są bardzo małe, a na dodatek Wisła gra z zespołami, które mogą mieć jeszcze nadzieje na awans. Mimo wszystko puławianie chcą jeszcze powalczyć. W sobotę o godz. 17 czeka ich wyjazdowy mecz z Radomiakiem

Wybiegł łoś. Poważny wypadek w Dominiczynie, trzy osoby ranne. Zablokowana DK82

Wybiegł łoś. Poważny wypadek w Dominiczynie, trzy osoby ranne. Zablokowana DK82 8 3

Do czołowego zderzenia dwóch samochodów osobowych doszło w Dominiczynie na drodze krajowej nr 82 między Łęczną a Włodawą

Kiermasz Klubu Twórców Ludowych w Puławach
27 maja 2018, 10:00

Kiermasz Klubu Twórców Ludowych w Puławach 0 0

W niedzielę, 27 maja o godz. 10 na Skwerze Niepodległości w Puławach odbędzie się Wiosenny Kiermasz Klubu Twórców Ludowych.

Dziecko zginęło na przejściu wracając ze szkoły, ojciec chce poznać opinie o dyrektorze

Dziecko zginęło na przejściu wracając ze szkoły, ojciec chce poznać opinie o dyrektorze 57 20

Grzegorz Małys, ojciec 12-letniego Rafała, który zginął na przejściu dla pieszych wracając z zajęć na basenie, będzie mógł poznać opinie dotyczące pracy byłego już dyrektora Szkoły Podstawowej nr 2 w Zamościu. Sam domagał się ich ujawnienia. Prezydent Zamościa będzie musiał udostępnić te dokumenty

ALARM24

Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!

Najczęściej czytane

Dzisiaj · Tydzień · Wideo · Premium
Uwaga czytelniku!
Nie teraz Przeczytaj i wyraź zgodę

Informujemy, że w dniu 25 maja 2018 r. na terenie całej Unii Europejskiej, w tym także w Polsce, wejdzie w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. W związku z tym chcielibyśmy Ci przekazać kilka informacji na temat zasad przetwarzania Twoich danych osobowych.

Rozumiem

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.