Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Lublin

9 maja 2010 r.
20:17
Edytuj ten wpis

Nie chcą garaży. Wolą mieć drzewa

0 38 A A

Mieszkańcy os. Skarpa idą na wojnę ze Spółdzielnią Mieszkaniową "Czuby”. Protestują przeciwko planowanej budowie garaży. Inwestycja oznacza masowe wycinanie osiedlowych drzew.

AdBlock
Szanowny Czytelniku!
Dzięki reklamom czytasz za darmo. Prosimy o wyłączenie programu służącego do blokowania reklam (np. AdBlock).
Dziękujemy, redakcja Dziennika Wschodniego.
Kliknij tutaj, aby zaakceptować
– Nie pozwolimy na wycinkę, to idiotyczny pomysł – mówi Marian Gaj, mieszkaniec os. Skarpa. – Nikt nas o tym nie informował. Wszystko załatwiano w tajemnicy. Teraz okazuje się, że jeszcze sami mamy za to zapłacić.

W piątek kilkudziesięciu mieszkańców Skarpy zebrało się, by dyskutować o planach SM "Czuby”. Chodzi o budowę kompleksu garaży przy ul. Sympatycznej i Filaretów. Dziś w miejscu przyszłej inwestycji rosną drzewa i krzewy.

– Na taką zieleń czekałam 30 lat – mówi Mirosława Małecka, mieszkanka osiedla. – Teraz to wszystko chcą wyciąć i zalać betonem. Tak nie można. Przecież to ostatnia zapora, która chroni nas np. przed hałasem z ul. Filaretów.
Spółdzielcy są wściekli, bo o planach spółdzielni dowiedzieli się przypadkiem.

– Zwróciliśmy się do magistratu z prośbą o nowe nasadzenia – mówi Zbigniew Ławniczak, przewodniczący rady dzielnicy Czuby Północne. – Urząd odmówił informując, że wcześniej wydał spółdzielni zezwolenie na wycięcie drzew. Byliśmy zszokowani.

Mieszkańcy udali się po wyjaśnienia do SM "Czuby”.

– Usłyszeliśmy, że to tylko projekt i żadnej decyzji nie ma – dodaje Ławniczak. – Bzdura, bo urząd wydał pozwolenie już 26 stycznia.
Ratusz zezwolił na wycięcie 18 drzew. Jednocześnie obciążył SM "Czuby” opłatą w wysokości ponad 120 tys. zł. W zamian za wycinkę, spółdzielnia musi też posadzić nowe drzewa.

– Za to wszystko zapłacimy z własnej kieszeni – mówi Elżbieta Niewiadomska, mieszkanka osiedla. – Dlaczego nikt nas nie pytał o zdanie? Co więcej, spółdzielnia nie chce zdradzić, kto będzie mógł korzystać z tych garaży. Mówią tylko, że jest 200 chętnych.

Mieszkańcy Skarpy podejrzewają, że SM "Czuby” wystawi garaże na sprzedaż. To oznacza, że kupić je będzie mógł np. mieszkaniec Czechowa.

– Potem je wynajmie, a u nas nie będzie ani zieleni, ani miejsc parkingowych – dodaje Niewiadomska.

Mieszkańcy zaczynają zbierać podpisy pod petycją o wstrzymanie inwestycji. Zapowiadają, że nie dopuszczą do wycinki. Budowa garaży ma ruszyć w tym roku. Nie wiadomo, czy spółdzielnia uwzględni protesty mieszkańców. Nikt z przedstawicieli SM "Czuby” nie zdecydował się odpowiedzieć na nasze pytania.

Komentarze 38

Najlepsze · Najnowsze
Avatar
mieszkanka ul.Sympatycznej / 19 maja 2010 o 11:33
Nie było pieniędzy na powiększenie parkingu na którym już brakuje miejsc do parkowania, więc jak ma nam starczyć 30 miejsc parkingowych ?
Dlaczego Zarząd nie wziął pod uwagę olbrzymiego placu nieużytku na rogu ulic Filaretów i Jana Pawła II na którym znajduje się tymczasowo boisko niezadrzewione gdzie nie było by problemu z wycinka, boisko znajduje się przy samej ulicy co zagraża bezpieczeństwu dzieci. W momencie nagrywania przez telewizje programu nie były tam tylko "STARUCHY" i nie tylko "STARUCHY" mieszkają w tych blokach my młodzi też jesteśmy przeciw budowie garaży, jeśli już to jesteśmy za powiększeniem parkingu na obszarze zlikwidowanego boiska.
Nie było pieniędzy na powiększenie parkingu na którym już brakuje miejsc do parkowania, więc jak ma nam starczyć 30 miejsc parkingowych ?
Dlaczego Zarząd nie wziął pod uwagę olbrzymiego placu nieużytku na rogu ulic Filaretów i Jana Pawła II na którym znajduje się tymczasowo boisko niezadrzewione gdzie nie było by problemu z wycinka, boisko znajduje się przy samej ulicy co zagraża bezpieczeństwu dzieci. W momencie nagrywania przez telewizje programu nie były tam tylko "STARUCHY" i nie tylko "STARUCHY" mieszkają w tyc... rozwiń
Avatar
CZŁONEK ZWYKŁY / 18 maja 2010 o 23:51
NIE WOLNO PRZESZKADZAĆ W RZĄDZENIU ZARZĄDOWI , ZARZĄD JAK SAMA NAZWA WSKAZUJE JEST OD RZĄDZENIA I DENERWUJE SIĘ GDY SIĘ MU PRZESZKADZA W RZĄDZENIU....TO DUŻY WYSIŁEK WIĘC DO KONTAKTU Z MEDIAMI PROPONUJĘ ZATRUDNIĆ RZECZNIKA....JEST MINISTER FINANSÓW W SPOŁDZIELNI JAK TO NACZELNY POWIEDZIAŁ ŻE TO JEGO MINISTER TO I RZECZNIK JEST KONIECZNY.....
Avatar
Hydraulik / 18 maja 2010 o 23:34
Bambosh mina Ci klapnie jak ta setka fur co tam parkuje stanie na alejkach w lipcu jak kopary wejdą Pani Prezesina walnęła że tam 15 furek parkuje.....niech każdy tam wpadnie i policzy rano lub wieczorem jest ponad 100 ....dziadki przeszkadzają zobaczysz sam nim będziesz....A WODA KAPIE I KAPIE I KAPIE NA WATKAŃSKIEJ..........I BILANS MUSI WYJŚĆ NA ZERO.....SPÓŁDZIELNIA TO PRYWATNY FOLWARK CZY SPÓŁDZIELNIA !?
Avatar
bambosh / 18 maja 2010 o 20:08
Oglądałem dziś ten reportaż w magazynie"Zdarzenia"TVP Lublin-ale ja tam widziałem jedynie starych dziadków(emerytów i rencistów). Wniosek z tego jest banalnie prosty-więc po co szukać podtekstów? Mam wrażenie,że starym dziadkom zależy na cieniu, zieleni i śpiewających ptaszkach-a olewają garaże,bo im auta są niepotrzebne,ponieważ mają darmowe(lub przynajmniej zniżkowe)bilety MPK. Młodych mieszkańców Czubów tam w tym reportażu jakoś nie było-więc z tego wniosek,że młodym garaże są potrzebne aby nie parkować na ulicy i byle gdzie...
Avatar
Gość / 17 maja 2010 o 19:56
Jestem za a nawet przeciw...
Avatar
korsa / 17 maja 2010 o 19:39
[quote name='tyago' date='10.05.2010, 07:26:05' post='281715']
płacicie za kostke zapłacicie i za garaze
[/quote
Kto wie? może jakiś % będzie doliczony np. za różnicę zużycia wody między węzłem głównym a naszymi wodomierzami? Dotychczas ta różnica, którą płacimy w oddzielnym rozliczeniu spowodowana jest kapaniem z kranów u lokatorów, u których licznik tego nie wskazuje a na głównym ujęciu wykazuje kolosalną różnicę. A my płacimy procentowo do zużycia własnych wodomierzy.
LUDZIE PROSZĘ WYMIEŃCIE krany, uszczelki a nawet baterie, bo z wyliczeń Spółdzielni wynika, że w KAŻDYM mieszkaniu kapie!!!
A odnośnie innych opłat w przyszłości to czeka nas jeszcze zapłata za wymianę balkonów.
Dziwne, że inne Spółdzielnie w Lublinie nie obciążają tym lokatorów - jak ONI to robią? Skąd mają środki na te inwestycje?
[quote name='tyago' date='10.05.2010, 07:26:05' post='281715']
płacicie za kostke zapłacicie i za garaze
[/quote
Kto wie? może jakiś % będzie doliczony np. za różnicę zużycia wody między węzłem głównym a naszymi wodomierzami? Dotychczas ta różnica, którą płacimy w oddzielnym rozliczeniu spowodowana jest kapaniem z kranów u lokatorów, u których licznik tego nie wskazuje a na głównym ujęciu wykazuje kolosalną różnicę. A my płacimy procentowo do zużycia własnych wodomierzy.
LUDZIE PROSZĘ WYMIEŃ... rozwiń
Avatar
Gość / 17 maja 2010 o 17:44
RYSZARD napisał:
DZIAŁKA NA KTÓREJ POWSTAJĄ GARAŻE TO DZIAŁKA NALEŻĄCA DO SM CZUBY A NIE PRZYNALEŻNA DO KTÓREJKOLWIEK NIERUCHOMOŚCI NA SKARPIE DLATEGO DECYZJA O BUDOWIE GARAŻY TO WYŁĄCZNA DECYZJA ZARZĄDU SM CZUBY A NIE RADY OSIEDLA ,,SKARPA ,,. ZARZĄD PODEJMUJE WIELE TAKICH DECYZJI SAMODZIELNIE MIN TĄ......A O WYCINCE DRZEW NIKOGO NIE INFORMOWAŁ. WRĘCZ ZAPRZECZAŁ ŻE JEJ NIE BĘDZIE NA OSTATNIM ZEBRANIU GRUPIE CZŁONKOWSKIEJ. A LISTA CHĘTNYCH NA GARAŻE GDZIE JEST !!!!!??????? ..NAJPIERW TRZEBA ZAPOZNAĆ SIĘ Z FAKTAMI.

To znaczy, że my nie mamy nic do powiedzenia? A SM Czuby to kto? Prywatna spółka, firma? Sama na siebie zarabia? Och, tak... prowadzi m.inn. działalność wynajmowania lokali, za które do dziś zaległości nie może odzyskać, bo najemca rozpisał majątek na innych a urzędy komornicze są bezradne. Były najemca ma się dobrze, dalej prowadzi działalność i się śmieje, że zrobił ZARZĄD w jajo. To jest skutek podejmowania decyzji naszego wspaniałego Zarządu, bez porozumienia z mieszkańcami, bez jakiegokolwiek ogłoszenia, że taki wynajem miał być.
Ciekaw jestem jak te straty są rozpisane - pewnie przez księgowy miszmasz - a lokatorzy tę stratę ponoszą płacąc w czynszu nawet o tym nie wiedząc.

To znaczy, że my nie mamy nic do powiedzenia? A SM Czuby to kto? Prywatna spółka, firma? Sama na siebie zarabia? Och, tak... prowadzi m.inn. działalność wynajmowania lokali, za które do dziś zaległości nie może odzyskać, bo najemca rozpisał majątek na innych a urzędy komornicze są bezradne. Były najemca ma się dobrze, dalej prowadzi działalność i się śmieje, że zrobił ZARZĄD w jajo. To jest skutek podejmowania decyzji naszego wspaniałego Zarządu, bez porozumienia z mieszkańcami, bez jakiegokolwiek ogłoszenia, że taki wyna... rozwiń
Avatar
też młoda / 17 maja 2010 o 16:32
mlody22 napisał:
parking jest darmowy a za garaze trzeba bedzie zapłacic nie wszystkich stac a jak kogos stac to niech sie z bloku wyniesie pod lublin i tam sobie garaz posytawi jest kilka drzew i niech tak zostanie jestem młoda osoba i tez wole zeby drzewa były a nie beton po co zmieniac jak jest dobrze niech sie ajma czyms pozytecznym moze by tak droge na osiedlu poprawili a nie garaze budowac co z tego ze garaz zrobia jak nie bedzie do niego dojazdu bo droga dziurawa pozdrawiam wszystkich tych za i przeciw mlody22

Zgadzam się z Tobą. Ja też chętnie auto postawię obok drzewka (NIEWYCIĘTEGO) bo mnie nie stać na garaż. Proponuję powiększyć parking w miejscu, gdzie mają być garaże a drzewa, które przez tyle lat rosły na prawdę szkoda wycinać.

Zgadzam się z Tobą. Ja też chętnie auto postawię obok drzewka (NIEWYCIĘTEGO) bo mnie nie stać na garaż. Proponuję powiększyć parking w miejscu, gdzie mają być garaże a drzewa, które przez tyle lat rosły na prawdę szkoda wycinać. rozwiń
Avatar
Gość / 17 maja 2010 o 15:22
Gość napisał:
Mieszkam na Czubach i to fakt,że administracja i cała spółdzielnia kiepsko sobie radzi z utrzymaniem osiedla na poziomie (tzn. infrastruktury).
Ale w przypadku garaży to sami mieszkańcy składali wnioski o ich budowę i wiadomo o tym już ponad rok. Rok temu można było się zapisać na garaże(trzeba brać trochę udziału w życiu spółdzielni,chodzić na spotkania,wnioskować,rozmawiać, spółdzielnia to podobno dobro wspólne.).
Teraz nagle jak ktoś ma w d.... zebrania i ustalenia to sobie przypominają o garażach i protestują.
Zdajcie sobie sprawę,że życie w mieście tak wygląda.
Każdy chciałby żyć w mieście,ale bez korków(bo hałas i smród spalin),garaży(bo kilka drzew wytną),hipermarketu(bo głośno i dużo ludzi,a brak spokoju),sklepu obok(bo krzyczą i piją), bez dzieci(bo kopią piłkę) itp itd.
Jest wyjście: życie pod miastem

Słuszne argumenty! Brawo! Mało ludzi jest na zebraniach. Ale to z tego powodu, że podzielono Os. Skarpa (chyba) na 5 grup. A nie może być jedna? Bolączki SKARPY są wspólne i zarządzane przez Adm.SKARPY. Zebranie organizowane w pomieszczeniu większym, niż KLUB i w większym gronie byłoby bardziej efektywne. Wówczas można wybrać odpowiednich ludzi, a nie jak dotychczas w grupach (najbardziej kompetentni zawsze są powoływani do komisji skrutacyjnej itp. itd.). Pozostaje na sali kilkanaście osób, którzy są na moment głosowania zmęczeni wcześniejszymi odczytywaniami elaboratów z działalności i cytowaniem paragrafów, a potem wyborami członków do komisji wniosków itp.itd. KTO, KIEDY I NA JAKIEJ PODSTAWIE USTALIŁ TE 5 GRUP.Jako Skarpa jesteśmy wspólni, dlaczego rozdzielamy się na ulice?5E1CCB
no Os. Skarpa (chyba) na 5 grup. A nie może być jedna? Bolączki SKARPY są wspólne i zarządzane przez Adm.SKARPY. Zebranie organizowane w pomieszczeniu większym, niż KLUB i w większym gronie byłoby bardziej efektywne. Wówczas można wybrać odpowiednich ludzi, a nie jak dotychczas w grupach (najbardziej kompetentni zawsze są powoływani do komisji skrutacyjnej itp. itd.). Pozostaje na sali kilkanaście osób, którzy są na moment głosowania zmęczeni wcześniejszymi odczytywaniami elaboratów z działalności i cytowaniem paragrafów, a potem wyborami... rozwiń
Avatar
Gość / 17 maja 2010 o 13:46
majorka napisał:
No tak po 30 latach czekania az drzewo urosnie pani przeszła na emeryturę i ma czas na wszelkie protesty. ciekawe że na tym osiedlu nigdy nic nie trzeba nowego- ani chodników ani garazy tylko PROTESTY sa w modzie. Emeryci maja czas na robienie blokad, zawala wam sie niedługo te wieżowce bo bedziedzie protestować że czynsz trzeba opłacać - po 30 latach juz nie powinno sie opłacic
Zróbcie sobie Państwo zawody kto wymysli najgłupszy protest tylko nie łaźcie po mieszkaniach zbierać podpisy bo zakłócacie spokój- będę protestować!

Emerytem jeszcze nie jestem, ale Ty kiedyś będziesz. A tak konkretnie - to o co Ci chodzi? ............głupota nie zna granic..............
....głupota nie zna granic.............. rozwiń
Avatar
mieszkanka ul.Sympatycznej / 19 maja 2010 o 11:33
Nie było pieniędzy na powiększenie parkingu na którym już brakuje miejsc do parkowania, więc jak ma nam starczyć 30 miejsc parkingowych ?
Dlaczego Zarząd nie wziął pod uwagę olbrzymiego placu nieużytku na rogu ulic Filaretów i Jana Pawła II na którym znajduje się tymczasowo boisko niezadrzewione gdzie nie było by problemu z wycinka, boisko znajduje się przy samej ulicy co zagraża bezpieczeństwu dzieci. W momencie nagrywania przez telewizje programu nie były tam tylko "STARUCHY" i nie tylko "STARUCHY" mieszkają w tych blokach my młodzi też jesteśmy przeciw budowie garaży, jeśli już to jesteśmy za powiększeniem parkingu na obszarze zlikwidowanego boiska.
Nie było pieniędzy na powiększenie parkingu na którym już brakuje miejsc do parkowania, więc jak ma nam starczyć 30 miejsc parkingowych ?
Dlaczego Zarząd nie wziął pod uwagę olbrzymiego placu nieużytku na rogu ulic Filaretów i Jana Pawła II na którym znajduje się tymczasowo boisko niezadrzewione gdzie nie było by problemu z wycinka, boisko znajduje się przy samej ulicy co zagraża bezpieczeństwu dzieci. W momencie nagrywania przez telewizje programu nie były tam tylko "STARUCHY" i nie tylko "STARUCHY" mieszkają w tyc... rozwiń
Avatar
CZŁONEK ZWYKŁY / 18 maja 2010 o 23:51
NIE WOLNO PRZESZKADZAĆ W RZĄDZENIU ZARZĄDOWI , ZARZĄD JAK SAMA NAZWA WSKAZUJE JEST OD RZĄDZENIA I DENERWUJE SIĘ GDY SIĘ MU PRZESZKADZA W RZĄDZENIU....TO DUŻY WYSIŁEK WIĘC DO KONTAKTU Z MEDIAMI PROPONUJĘ ZATRUDNIĆ RZECZNIKA....JEST MINISTER FINANSÓW W SPOŁDZIELNI JAK TO NACZELNY POWIEDZIAŁ ŻE TO JEGO MINISTER TO I RZECZNIK JEST KONIECZNY.....
Avatar
Hydraulik / 18 maja 2010 o 23:34
Bambosh mina Ci klapnie jak ta setka fur co tam parkuje stanie na alejkach w lipcu jak kopary wejdą Pani Prezesina walnęła że tam 15 furek parkuje.....niech każdy tam wpadnie i policzy rano lub wieczorem jest ponad 100 ....dziadki przeszkadzają zobaczysz sam nim będziesz....A WODA KAPIE I KAPIE I KAPIE NA WATKAŃSKIEJ..........I BILANS MUSI WYJŚĆ NA ZERO.....SPÓŁDZIELNIA TO PRYWATNY FOLWARK CZY SPÓŁDZIELNIA !?
Avatar
bambosh / 18 maja 2010 o 20:08
Oglądałem dziś ten reportaż w magazynie"Zdarzenia"TVP Lublin-ale ja tam widziałem jedynie starych dziadków(emerytów i rencistów). Wniosek z tego jest banalnie prosty-więc po co szukać podtekstów? Mam wrażenie,że starym dziadkom zależy na cieniu, zieleni i śpiewających ptaszkach-a olewają garaże,bo im auta są niepotrzebne,ponieważ mają darmowe(lub przynajmniej zniżkowe)bilety MPK. Młodych mieszkańców Czubów tam w tym reportażu jakoś nie było-więc z tego wniosek,że młodym garaże są potrzebne aby nie parkować na ulicy i byle gdzie...
Avatar
Gość / 17 maja 2010 o 19:56
Jestem za a nawet przeciw...
Avatar
korsa / 17 maja 2010 o 19:39
[quote name='tyago' date='10.05.2010, 07:26:05' post='281715']
płacicie za kostke zapłacicie i za garaze
[/quote
Kto wie? może jakiś % będzie doliczony np. za różnicę zużycia wody między węzłem głównym a naszymi wodomierzami? Dotychczas ta różnica, którą płacimy w oddzielnym rozliczeniu spowodowana jest kapaniem z kranów u lokatorów, u których licznik tego nie wskazuje a na głównym ujęciu wykazuje kolosalną różnicę. A my płacimy procentowo do zużycia własnych wodomierzy.
LUDZIE PROSZĘ WYMIEŃCIE krany, uszczelki a nawet baterie, bo z wyliczeń Spółdzielni wynika, że w KAŻDYM mieszkaniu kapie!!!
A odnośnie innych opłat w przyszłości to czeka nas jeszcze zapłata za wymianę balkonów.
Dziwne, że inne Spółdzielnie w Lublinie nie obciążają tym lokatorów - jak ONI to robią? Skąd mają środki na te inwestycje?
[quote name='tyago' date='10.05.2010, 07:26:05' post='281715']
płacicie za kostke zapłacicie i za garaze
[/quote
Kto wie? może jakiś % będzie doliczony np. za różnicę zużycia wody między węzłem głównym a naszymi wodomierzami? Dotychczas ta różnica, którą płacimy w oddzielnym rozliczeniu spowodowana jest kapaniem z kranów u lokatorów, u których licznik tego nie wskazuje a na głównym ujęciu wykazuje kolosalną różnicę. A my płacimy procentowo do zużycia własnych wodomierzy.
LUDZIE PROSZĘ WYMIEŃ... rozwiń
Avatar
Gość / 17 maja 2010 o 17:44
RYSZARD napisał:
DZIAŁKA NA KTÓREJ POWSTAJĄ GARAŻE TO DZIAŁKA NALEŻĄCA DO SM CZUBY A NIE PRZYNALEŻNA DO KTÓREJKOLWIEK NIERUCHOMOŚCI NA SKARPIE DLATEGO DECYZJA O BUDOWIE GARAŻY TO WYŁĄCZNA DECYZJA ZARZĄDU SM CZUBY A NIE RADY OSIEDLA ,,SKARPA ,,. ZARZĄD PODEJMUJE WIELE TAKICH DECYZJI SAMODZIELNIE MIN TĄ......A O WYCINCE DRZEW NIKOGO NIE INFORMOWAŁ. WRĘCZ ZAPRZECZAŁ ŻE JEJ NIE BĘDZIE NA OSTATNIM ZEBRANIU GRUPIE CZŁONKOWSKIEJ. A LISTA CHĘTNYCH NA GARAŻE GDZIE JEST !!!!!??????? ..NAJPIERW TRZEBA ZAPOZNAĆ SIĘ Z FAKTAMI.

To znaczy, że my nie mamy nic do powiedzenia? A SM Czuby to kto? Prywatna spółka, firma? Sama na siebie zarabia? Och, tak... prowadzi m.inn. działalność wynajmowania lokali, za które do dziś zaległości nie może odzyskać, bo najemca rozpisał majątek na innych a urzędy komornicze są bezradne. Były najemca ma się dobrze, dalej prowadzi działalność i się śmieje, że zrobił ZARZĄD w jajo. To jest skutek podejmowania decyzji naszego wspaniałego Zarządu, bez porozumienia z mieszkańcami, bez jakiegokolwiek ogłoszenia, że taki wynajem miał być.
Ciekaw jestem jak te straty są rozpisane - pewnie przez księgowy miszmasz - a lokatorzy tę stratę ponoszą płacąc w czynszu nawet o tym nie wiedząc.

To znaczy, że my nie mamy nic do powiedzenia? A SM Czuby to kto? Prywatna spółka, firma? Sama na siebie zarabia? Och, tak... prowadzi m.inn. działalność wynajmowania lokali, za które do dziś zaległości nie może odzyskać, bo najemca rozpisał majątek na innych a urzędy komornicze są bezradne. Były najemca ma się dobrze, dalej prowadzi działalność i się śmieje, że zrobił ZARZĄD w jajo. To jest skutek podejmowania decyzji naszego wspaniałego Zarządu, bez porozumienia z mieszkańcami, bez jakiegokolwiek ogłoszenia, że taki wyna... rozwiń
Avatar
też młoda / 17 maja 2010 o 16:32
mlody22 napisał:
parking jest darmowy a za garaze trzeba bedzie zapłacic nie wszystkich stac a jak kogos stac to niech sie z bloku wyniesie pod lublin i tam sobie garaz posytawi jest kilka drzew i niech tak zostanie jestem młoda osoba i tez wole zeby drzewa były a nie beton po co zmieniac jak jest dobrze niech sie ajma czyms pozytecznym moze by tak droge na osiedlu poprawili a nie garaze budowac co z tego ze garaz zrobia jak nie bedzie do niego dojazdu bo droga dziurawa pozdrawiam wszystkich tych za i przeciw mlody22

Zgadzam się z Tobą. Ja też chętnie auto postawię obok drzewka (NIEWYCIĘTEGO) bo mnie nie stać na garaż. Proponuję powiększyć parking w miejscu, gdzie mają być garaże a drzewa, które przez tyle lat rosły na prawdę szkoda wycinać.

Zgadzam się z Tobą. Ja też chętnie auto postawię obok drzewka (NIEWYCIĘTEGO) bo mnie nie stać na garaż. Proponuję powiększyć parking w miejscu, gdzie mają być garaże a drzewa, które przez tyle lat rosły na prawdę szkoda wycinać. rozwiń
Avatar
Gość / 17 maja 2010 o 15:22
Gość napisał:
Mieszkam na Czubach i to fakt,że administracja i cała spółdzielnia kiepsko sobie radzi z utrzymaniem osiedla na poziomie (tzn. infrastruktury).
Ale w przypadku garaży to sami mieszkańcy składali wnioski o ich budowę i wiadomo o tym już ponad rok. Rok temu można było się zapisać na garaże(trzeba brać trochę udziału w życiu spółdzielni,chodzić na spotkania,wnioskować,rozmawiać, spółdzielnia to podobno dobro wspólne.).
Teraz nagle jak ktoś ma w d.... zebrania i ustalenia to sobie przypominają o garażach i protestują.
Zdajcie sobie sprawę,że życie w mieście tak wygląda.
Każdy chciałby żyć w mieście,ale bez korków(bo hałas i smród spalin),garaży(bo kilka drzew wytną),hipermarketu(bo głośno i dużo ludzi,a brak spokoju),sklepu obok(bo krzyczą i piją), bez dzieci(bo kopią piłkę) itp itd.
Jest wyjście: życie pod miastem

Słuszne argumenty! Brawo! Mało ludzi jest na zebraniach. Ale to z tego powodu, że podzielono Os. Skarpa (chyba) na 5 grup. A nie może być jedna? Bolączki SKARPY są wspólne i zarządzane przez Adm.SKARPY. Zebranie organizowane w pomieszczeniu większym, niż KLUB i w większym gronie byłoby bardziej efektywne. Wówczas można wybrać odpowiednich ludzi, a nie jak dotychczas w grupach (najbardziej kompetentni zawsze są powoływani do komisji skrutacyjnej itp. itd.). Pozostaje na sali kilkanaście osób, którzy są na moment głosowania zmęczeni wcześniejszymi odczytywaniami elaboratów z działalności i cytowaniem paragrafów, a potem wyborami członków do komisji wniosków itp.itd. KTO, KIEDY I NA JAKIEJ PODSTAWIE USTALIŁ TE 5 GRUP.Jako Skarpa jesteśmy wspólni, dlaczego rozdzielamy się na ulice?5E1CCB
no Os. Skarpa (chyba) na 5 grup. A nie może być jedna? Bolączki SKARPY są wspólne i zarządzane przez Adm.SKARPY. Zebranie organizowane w pomieszczeniu większym, niż KLUB i w większym gronie byłoby bardziej efektywne. Wówczas można wybrać odpowiednich ludzi, a nie jak dotychczas w grupach (najbardziej kompetentni zawsze są powoływani do komisji skrutacyjnej itp. itd.). Pozostaje na sali kilkanaście osób, którzy są na moment głosowania zmęczeni wcześniejszymi odczytywaniami elaboratów z działalności i cytowaniem paragrafów, a potem wyborami... rozwiń
Avatar
Gość / 17 maja 2010 o 13:46
majorka napisał:
No tak po 30 latach czekania az drzewo urosnie pani przeszła na emeryturę i ma czas na wszelkie protesty. ciekawe że na tym osiedlu nigdy nic nie trzeba nowego- ani chodników ani garazy tylko PROTESTY sa w modzie. Emeryci maja czas na robienie blokad, zawala wam sie niedługo te wieżowce bo bedziedzie protestować że czynsz trzeba opłacać - po 30 latach juz nie powinno sie opłacic
Zróbcie sobie Państwo zawody kto wymysli najgłupszy protest tylko nie łaźcie po mieszkaniach zbierać podpisy bo zakłócacie spokój- będę protestować!

Emerytem jeszcze nie jestem, ale Ty kiedyś będziesz. A tak konkretnie - to o co Ci chodzi? ............głupota nie zna granic..............
....głupota nie zna granic.............. rozwiń
Zobacz wszystkie komentarze 38

Skomentuj

Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:
Twój komentarz został dodany

Pozostałe informacje

Lublin: Restauracje powalczą o tytuł "Miejsce Inspiracji". Dwa miesiące imprez nad talerzem

Lublin: Restauracje powalczą o tytuł "Miejsce Inspiracji". Dwa miesiące imprez nad talerzem 0 3

Przez całe wakacje lubelscy restauratorzy mają organizować imprezy walcząc o miejsce na liście lokali polecanych turystom przez władze miasta. Wczoraj rozpoczął się nabór chętnych do tej rywalizacji. Każdy, kto przejdzie do drugiego etapu, będzie musiał zorganizować własne, otwarte wydarzenie.

Młodzi posłowie oburzeni na Sejm

Młodzi posłowie oburzeni na Sejm 6 1

Ten wyjazd do Warszawy to była dla nas nagroda, którą nam odebrano – mówią Mateusz Sroka i Adam Sygocki, posłowie tegorocznego XXIV Sejmu Dzieci i Młodzieży, którzy w środę w Lublinie zorganizowali konferencję prasową w tej sprawie. Kancelaria Sejmu odwołała posiedzenie młodych parlamentarzystów, przekładając je z 1 czerwca na wrzesień.

List minister zdenerwował niektórych rodziców. "Zaklinanie rzeczywistości"

List minister zdenerwował niektórych rodziców. "Zaklinanie rzeczywistości" 2 6

– To zaklinanie rzeczywistości – tak mama siódmoklasisty ze Szkoły Podstawowej nr 16 w Lublinie komentuje list do rodziców wystosowany przez minister edukacji narodowej. Anna Zalewska pisze w nim, że rekrutacja do zdublowanych klas pierwszych szkół średnich „nie spowoduje istotnych problemów”.

Hol w szpitalu dziecięcym zamienili w salon kosmetyczno-fryzjerski

Hol w szpitalu dziecięcym zamienili w salon kosmetyczno-fryzjerski 1 0

Kosmetyki do makijażu, lokówki i suszarki, szczotki do włosów, lakiery do paznokci, pędzle oraz lusterka i lampy. W środę hol na parterze Uniwersyteckiego Szpitala Dziecięcego w Lublinie zamienił się w salon kosmetyczno-fryzjerski

Unia Hrubieszów – Eko Różanka 1:0. Pierwszy finał w historii!

Unia Hrubieszów – Eko Różanka 1:0. Pierwszy finał w historii! 0 2

Najniżej notowany zespół z całej czwórki półfinalistów Pucharu Polski sprawił niespodziankę i ograł u siebie Eko Różanka 1:0

Lublin: Szykują strefę kibica na mundial. Ma być trzy razy większa niż podczas Euro 2016

Lublin: Szykują strefę kibica na mundial. Ma być trzy razy większa niż podczas Euro 2016 76 6

Nie czekając na telewizyjną licencję MOSiR zamawia już wielki ekran, na którym obok Areny Lublin chce wyświetlać mecze zbliżających się Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej. Planowana przy stadionie strefa kibica ma być trzykrotnie większa od tej, którą przygotowano na Euro 2016 obok Aqua Lublin

Powiślak - Orlęta Spomlek 2:5. Finał Pucharu Polski dla trzecioligowca

Powiślak - Orlęta Spomlek 2:5. Finał Pucharu Polski dla trzecioligowca 0 0

Piłkarze Powiślaka robili co mogli, ale kończą przygodę z Pucharem Polski na etapie wojewódzkiego półfinału. W środę lepsze okazały się Orlęta Spomlek, które wygrały w Końskowoli 5:2

Kalarepa w menu może być groźna

Kalarepa w menu może być groźna 0 1

Przedwojenny amerykański poeta zajął się pewnym bardzo popularnym warzywem. Kto używa kalarepy w kuchni może być zaskoczony

Zabójstwo na stacji paliw. Damian S. i Magdalena J. przed sądem
galeria
film

Zabójstwo na stacji paliw. Damian S. i Magdalena J. przed sądem 2 0

Damian S. i Magdalena J. stanęli w środę przed sądem. Odpowiadają za udział w rozboju i brutalne zabójstwo pracownika stacji benzynowej. Mirosława W. napadnięto, kiedy pełnił swój ostatni nocny dyżur na stacji paliw w Pałecznicy-Kolonii (gm. Niedźwiada). Sprawcy zabrali mu 140 zł.

Wojewoda lubelski z wizytą w USA

Wojewoda lubelski z wizytą w USA 0 4

Spotkania z Polonią, odwiedzanie nekropolii, msze święte oraz odsłonięcie tablicy poświęconej prezydentom Lechowi Kaczyńskiemu i Ryszardowi Kaczorowskiemu – to były główne punkty wizyty wojewody lubelskiego Przemysława Czarnka w USA.

Przystanek bez dojazdu? Radni PiS: Może być taka sytuacja

Przystanek bez dojazdu? Radni PiS: Może być taka sytuacja 0 27

Dojazdu do nowego przystanku kolejowego Lublin Zachód dotyczyć ma uchwała, której projekt chce w czwartek przeforsować w Radzie Miasta opozycyjny klub radnych Prawa i Sprawiedliwości

Świdnik z góry. Zdjęcia miasta
galeria

Świdnik z góry. Zdjęcia miasta 2 2

Zobacz zdjęcia Świdnika z góry.

218 najlepszych studentów z woj. lubelskiego ze stypendiami [lista nagrodzonych]
ZDJĘCIA
galeria

218 najlepszych studentów z woj. lubelskiego ze stypendiami [lista nagrodzonych] 48 7

218 najlepszych studentów z regionu dostało w środę stypendia od marszałka województwa. Sławomir Sosnowski wręczył im decyzje na uroczystej gali w Lubelskim Centrum Konferencyjnym.

Po awanturze na przyjęciu komunijnym restauracja chce wprowadzić nowy rodzaj rosołu
sonda
film

Po awanturze na przyjęciu komunijnym restauracja chce wprowadzić nowy rodzaj rosołu 50 10

Szef restauracji „Krokus” rozważa wprowadzenie do stałego menu nowej zupy o nazwie Kwaśny rosół a'la Sylwia. W ten sposób, z przymrużeniem oka odnosi się do konfliktu z kobietą o tym imieniu, która zakwestionowała jakość przygotowanego dla jej dziecka przyjęcia komunijnego.

Najeźdźcy szykują oblężenie Twierdzy Zamość
25 maja 2018, 21:00

Najeźdźcy szykują oblężenie Twierdzy Zamość 1 0

Już w najbliższy piątek rozpocznie się Szturmu Twierdzy Zamość przez wojska Chmielnickiego. Wielkie widowisko plenerowe potrwa przez trzy dni.

ALARM24

Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!

Najczęściej czytane

Dzisiaj · Tydzień · Wideo · Premium
Uwaga czytelniku!
Nie teraz Przeczytaj i wyraź zgodę

Informujemy, że w dniu 25 maja 2018 r. na terenie całej Unii Europejskiej, w tym także w Polsce, wejdzie w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. W związku z tym chcielibyśmy Ci przekazać kilka informacji na temat zasad przetwarzania Twoich danych osobowych.

Rozumiem

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.