środa, 18 października 2017 r.

Lublin

NIK krytycznie o S17 i obwodnicy Hrubieszowa. Jakie ma zarzuty?

Dodano: 23 listopada 2016, 12:48
Autor: Paweł Puzio

Na odcinku w rejonie rzeki Ciemięgi konieczna była ponowna rozbiórka i ustabilizowanie nasypu konstrukcją ze styropianu. Znacznie opóźniło to budowę trasy i kosztowało dodatkowe 27.7 mln zł<br />
Na odcinku w rejonie rzeki Ciemięgi konieczna była ponowna rozbiórka i ustabilizowanie nasypu konstrukcją ze styropianu. Znacznie opóźniło to budowę trasy i kosztowało dodatkowe 27.7 mln zł

Brak właściwego nadzoru geologicznego przy budowie S17 w dolinie Ciemięgi i zlecenie dokumentacji projektowej dla obwodnicy Hrubieszowa bez wytyczenia ostatecznego przebiegu trasy – to główne zarzuty Najwyższej Izby Kontroli do lubelskiego oddziału GDDKiA

Inspektorzy NIK pod lupę wzięli budowę dwóch odcinków S17: od węzła „Jastków” do węzła „Lublin Sławinek” oraz od węzła „Lublin Sławinek” do węzła „Lublin Rudnik”. Skontrolowano również proces budowy obwodnicy Hrubieszowa.

Artykuł premium
lub wykup pełny dostęp do portalu:
Prenumerata
30 dni
koszt: 10,00 zł
  • Nielimitowany dostęp do artykułów premium
  • Czas trwania: 30 dni
Prenumerata
90 dni
koszt: 25,00 zł
  • Nielimitowany dostęp do artykułów premium
  • Czas trwania: 90 dni
Prenumerata
180 dni
koszt: 40,00 zł
  • Nielimitowany dostęp do artykułów premium
  • Czas trwania: 180 dni
Prenumerata
360 dni
koszt: 70,00 zł
  • Nielimitowany dostęp do artykułów premium
  • Czas trwania: 360 dni
Czytaj więcej o: drogi s17 obwodnica
Użytkownik niezarejestrowany
Użytkownik niezarejestrowany
inżynier
(18) komentarzy

Skomentuj

avatar
Komentujesz jako Gość (Zaloguj się)

Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:

Ostatnie komentarze

Gość
Gość (29 listopada 2016 o 23:23) 0
Zaloguj się, aby oddać głos
Budowa obwodnicy Hrubieszowa to była największa głupota i marnowanie publicznych pieniędzy. Natężenie ruchu niewielkie. Podejrzewam, że budowę wymusiła Straż Graniczna, aby odsunąć ruch samochodowy wzdłuż Bugu, gdzie obecnie obowiązuje zakaz ruchu
Rozwiń
Gość
Gość (27 listopada 2016 o 12:46) 0
Zaloguj się, aby oddać głos
drugiej tak schrzanionej obwodnicy chyba się nie spotka, pierwsze to bezsensowne zlikwidowanie połaczenia ulicy wylotowej Zamojskiej z obwodnicą /już był wypadek smiertelny/ , drugie to wykonanie tradycyjnych skrzyzowań na najbardziej ruchliwej trasie jaka jest dojazd do przejścia granicznego w Zosinie te dwie perełki projektowe to skrzyżowanie z obwodnica w Świerszczowie i Teptiukowie, wykonano natomiast ronda tam gdzie jest najmniejszy ruch na drodze do Kryłowa i Mienian
Rozwiń
inżynier
inżynier (24 listopada 2016 o 09:38) 0
Zaloguj się, aby oddać głos
Ta ziemia z cementem nazywa się fachowo "podbudowa z kruszywa stabilizowana cementem". a nie widziałeś przypadkiem jak pracowałeś ludzików którzy pobierali tą "ziemię z cementem" do samochodu w celu zbadania wytrzymałości na ściskanie? I czemu akurat 2-4 lata? to jakiś okres wytrzymałości "ziemi z cementem"?
Rozwiń
Gość
Gość (23 listopada 2016 o 23:42) 0
Zaloguj się, aby oddać głos
Kurde pracowałem na tej obwodnicy ziemie z cementem m mieszali pod podbudowę kompletna fuszerka brak konkretnej podbudowy za 2-4 lata to zacznie wszystko pękać i siadac
Rozwiń
htt
htt (23 listopada 2016 o 22:35) 0
Zaloguj się, aby oddać głos
O jakiego Krzysia pytasz?. Napisz.
Rozwiń
Zobacz wszystkie komentarze (18)

Pozostałe informacje

Alarm 24
Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!