Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Lublin

9 czerwca 2011 r.
17:33
Edytuj ten wpis

Nowa galeria przy Kraśnickiej - przebudują ulicę, zrobią tunele

0 28 A A
Teren na prawo od al. Jana Pawła II ma zostać zabudowany (Bartek Żurawski/archiwum)
Teren na prawo od al. Jana Pawła II ma zostać zabudowany (Bartek Żurawski/archiwum)

Dwa tunele, przebudowane ulice i olbrzymia galeria handlowa. Dziś władze miasta i inwestor mogą podpisać list intencyjny w tej sprawie.

AdBlock
Szanowny Czytelniku!
Dzięki reklamom czytasz za darmo. Prosimy o wyłączenie programu służącego do blokowania reklam (np. AdBlock).
Dziękujemy, redakcja Dziennika Wschodniego.
Kliknij tutaj, aby zaakceptować
O planach budowy centrum handlowego na Czubach pisaliśmy już przed rokiem. Obecnie w inwestycję zaangażowany jest właściciel lubelskiej Plazy oraz spółka Interbud, do której należą grunty.

Dziś przedstawiciele obu firm, oraz władze miasta zaprezentują szczegółowy projekt zagospodarowania terenów u zbiegu al. Kraśnickiej i Jana Pawła II. – Przygotowano list intencyjny w sprawie tego projektu. Możliwe, że dziś zostanie podpisany – mówi Mirosław Kalinowski z biura prasowego lubelskiego Ratusza.

– Inwestor planuje m.in. wykonanie tunelu pod al. Kraśnicką i al. Jana Pawła II oraz budowę ul. Gęsiej. Cieszymy się, że nowa inwestycja wpłynie na rozwój tej części miasta. To rejon, w którym powstają nowe osiedla mieszkaniowe. Rozbudowa infrastruktury drogowej jest więc bardzo istotna.

W projekcie listu intencyjnego jest również mowa o nowych budynkach pełniących funkcje publiczne. Na razie jednak szczegółowe rozwiązania pozostają tajemnicą.

Do negocjacji z władzami miasta zasiądą przedstawiciele inwestora, firmy Segece Polska. To spółka powiązana z francuską firmą Klepierre, gospodarzem Lubelskiej Plazy. Przed dwoma miesiącami Francuzi ostatecznie potwierdzili informacje o nowej inwestycji na Czubach.

15 hektarów w atrakcyjnej lokalizacji

– W pierwszym etapie zbudujemy kompleks o całkowitej powierzchni 150 tys. mkw. Z tego jedną trzecią przeznaczymy na cele handlowe – mówił nam wówczas Maciej Golis z Klepierre Polska. – Pozostały obszar ma być zarezerwowany dla funkcji publicznych.

Inwestor ma do dyspozycji 15 ha w jednej z najbardziej atrakcyjnych części miasta. – To doskonała lokalizacja – dodał Golis. – Dlatego zainteresowanie najemców jest bardzo duże.

Ruch w nowym centrum handlowym napędzać mają hipermarkety: spożywczy, budowlany, elektroniczny i sportowy. Inwestor zapowiada także budowę części rozrywkowej z multipleksem. Galeria handlowa powinna zmieścić ok. stu sklepów. Kierowcy będą mieli do dyspozycji blisko 3 tys. miejsc parkingowych. Z dotychczasowych zapowiedzi firmy Klepierre wynika, że jeden lub dwa hipermarkety wprowadzą się do osobnych budynków. – Nie zamierzamy jednak stawiać kilku obiektów z wielkim parkingiem w między nimi. Zależy nam, by cały kompleks był atrakcyjny architektonicznie – dodał Golis.

Dziś dowiemy się, ile z tych obietnic uda się zrealizować. Firma zapowiada, że pod koniec roku złoży niosek o pozwolenie na budowę. Kompleks ma być gotowy w 2014 roku.

Komentarze 28

Najlepsze · Najnowsze
Avatar
peter68 / 11 czerwca 2011 o 09:16
W Lublinie, mieście mającym prawie 400.000 mieszkańców jest tylko jedno multikino. To wstyd...nawet w Radomiu są 2. Z radością więc należy przyjąć każdą taką inwestycję..Oby tylko powstało multikino z prawdziwego zdarzenia.
Avatar
konrad / 10 czerwca 2011 o 14:26
Oby tylko z kinem się udało. Więcej mi nie potrzeba.
Avatar
Gość / 10 czerwca 2011 o 13:27
nie za duzo tego? galeria zamek, felicity... oprocz tego juz istniejace, naprawde az tyle nam tego trzeba?
Avatar
Livia / 10 czerwca 2011 o 11:55
[quote name='qoozy' timestamp='1307689070' post='487997']
No i co Tobie (i mi) do tego?
Czy ten obiekt zostanie wybudowany za Twoje pieniądze lub z Twoich podatków? Nie!
Ryzykujesz swoim majątkiem? Nie!
Więc co Tobie do tego?
Ryzyko inwestora i już, albo będzie miał zysk, albo zbankrutuje i sprzeda innemu operatorowi.
Nie chcesz, to nie musisz tam chodzić, nikt Cie nie zmusza.
Ja nie wiem co z Wami. Za mało wielkopowierzchniowych sklepów - źle (bo ścisk).
Za dużo sklepów też źle, "bo kto tam będzie kupował?".
Nie Wasza ziemia, nie Wasza kasa, nie Wasz problem!
[/quote]


Święta racja , ludziom zostało myślenie po czasach komuny że to państwo decyduje co sobie na swoim terenie postawi inwestor. Albo że to oni mogą decydować. Czyja ziemia tego decyzja.
Śmieszni są ci co mówią że nie będą robić tam zakupów ,właściciel galerii bardzo się tym przejmie zwłaszcza że w weekend ciężko pod tymi sklepami nawet zaparkować a przy kasach kilometrowe kolejki.
[quote name='qoozy' timestamp='1307689070' post='487997']
No i co Tobie (i mi) do tego?
Czy ten obiekt zostanie wybudowany za Twoje pieniądze lub z Twoich podatków? Nie!
Ryzykujesz swoim majątkiem? Nie!
Więc co Tobie do tego?
Ryzyko inwestora i już, albo będzie miał zysk, albo zbankrutuje i sprzeda innemu operatorowi.
Nie chcesz, to nie musisz tam chodzić, nikt Cie nie zmusza.
Ja nie wiem co z Wami. Za mało wielkopowierzchniowych sklepów - źle (bo ścisk).
Za dużo... rozwiń
Avatar
thunder93 / 10 czerwca 2011 o 11:53
[quote name='Gość' timestamp='1307698668' post='488070']
chyba kpisz!
[/quote]

celna, merytoryczna argumentacja

To nie miasto buduje CH, fabryki, aquaparki, tylko prywatni inwestorzy. Komunizm minął. Miasto co najwyżej może się nie zgodzić na inwestycję i stracić na tym, z tytułu mniejszego zysku z podatków.

Jak się komuś nie podobają CH to niech sam kupi grunty i wybuduje co innego

A co do ilości CH w Lublinie, to Mik ma rację. Mamy ich mało w porównaniu z innymi miastami, w przeliczeniu na mieszkańca.
[quote name='Gość' timestamp='1307698668' post='488070']
chyba kpisz!
[/quote]

celna, merytoryczna argumentacja

To nie miasto buduje CH, fabryki, aquaparki, tylko prywatni inwestorzy. Komunizm minął. Miasto co najwyżej może się nie zgodzić na inwestycję i stracić na tym, z tytułu mniejszego zysku z podatków.

Jak się komuś nie podobają CH to niech sam kupi grunty i wybuduje co innego

A co do ilości CH w Lublinie, to Mik ma rację. Mamy ich mało w por... rozwiń
Avatar
Mik / 10 czerwca 2011 o 11:42
Niedobrze mi się robi jak czytam niektóre komentarze !!
Za dużo galerii i za dużo galerii , ludzie jak wam się nie podoba to tam nie chodźcie, nie szukajcie tam pracy najlepiej omijajcie z daleka. Jeśli chodzi o ilość sklepów wielko powierzchniowych na mieszkańca jesteśmy na szarym końcu a niektórym dziwakom już za dużo bo oni nie robią tam zakupów wolą wydawać DUŻO więcej w mikro sklepikach gdzie towar pochodzi np z Macro plus niezła marża. Mnie na to nie stać.
Kolejna rzecz że to miasto buduje albo pozwala na budowę galerii zamiast fabryk. Parę idiotyzmów w życiu słyszałem ale ten jest jednym z lepszych. Miasto nie ma żadnego wpływu jacy inwestorzy chcą wejść do Lublina a i ci inwestorzy w kolejce się nie ustawiają co widać po strefie ekonomicznej. Miasto może zabiegać , rozmawiać i tyle. Zresztą do niektórych nie dociera że wielkie sklepy mogą płacić sporo więcej podatków niż nie jedna fabryka.
I ostatnie Plaza już DAWNO zapłaciła odszkodowanie miastu za nie wybudowanie hotelu ale niektórzy nawet czytać ze zrozumieniem nie potrafią tylko narzekają i krytykują, niedobrze się robi.
Niedobrze mi się robi jak czytam niektóre komentarze !!
Za dużo galerii i za dużo galerii , ludzie jak wam się nie podoba to tam nie chodźcie, nie szukajcie tam pracy najlepiej omijajcie z daleka. Jeśli chodzi o ilość sklepów wielko powierzchniowych na mieszkańca jesteśmy na szarym końcu a niektórym dziwakom już za dużo bo oni nie robią tam zakupów wolą wydawać DUŻO więcej w mikro sklepikach gdzie towar pochodzi np z Macro plus niezła marża. Mnie na to nie stać.
Kolejna rzecz że to miasto buduje albo pozwala na budowę ga... rozwiń
Avatar
Gość / 10 czerwca 2011 o 11:37
[quote name='qoozy' timestamp='1307689070' post='487997']
No i co Tobie (i mi) do tego?
Czy ten obiekt zostanie wybudowany za Twoje pieniądze lub z Twoich podatków? Nie!
Ryzykujesz swoim majątkiem? Nie!
Więc co Tobie do tego?
Ryzyko inwestora i już, albo będzie miał zysk, albo zbankrutuje i sprzeda innemu operatorowi.
Nie chcesz, to nie musisz tam chodzić, nikt Cie nie zmusza.
Ja nie wiem co z Wami. Za mało wielkopowierzchniowych sklepów - źle (bo ścisk).
Za dużo sklepów też źle, "bo kto tam będzie kupował?".
Nie Wasza ziemia, nie Wasza kasa, nie Wasz problem!
[/quote]
chyba kpisz!
[quote name='qoozy' timestamp='1307689070' post='487997']
No i co Tobie (i mi) do tego?
Czy ten obiekt zostanie wybudowany za Twoje pieniądze lub z Twoich podatków? Nie!
Ryzykujesz swoim majątkiem? Nie!
Więc co Tobie do tego?
Ryzyko inwestora i już, albo będzie miał zysk, albo zbankrutuje i sprzeda innemu operatorowi.
Nie chcesz, to nie musisz tam chodzić, nikt Cie nie zmusza.
Ja nie wiem co z Wami. Za mało wielkopowierzchniowych sklepów - źle (bo ścisk).
Za dużo... rozwiń
Avatar
ula / 10 czerwca 2011 o 11:34
LUBLIN-miasto galerii handlowych i nadętych nowobogackich dupków!!!!!!
zrobili by jakiś porzadny basen,albo park czy coś normalnego -a nie same betonowe bunkry dla młodocianych prostytutek i dzieci nowobogackich rodziców co siedzą od rana do wieczora w tych sklepach nie widomo po co??
beznadzieja i tyle -takie miasto takie władze takie realia
trzeba się stad ewakuowac do normalniejszych miast i ludzi
Avatar
lublin kiedys / 10 czerwca 2011 o 11:18
[quote name='Arek' timestamp='1307682971' post='487963']
No i po co tyle tych galerii? Ludzie opuszczają Lublin bo nie mają gdzie zarobić, miasto dba głównie o to aby było gdzie wydać. Będzie nowa galeria czyli pracę dostaną głównie studenci, będą pracować za 5zł i zarabiać na cwaniaków. Lublin wydaje się aspiruje nie tyle do ESK ale też do Europejskiej Stolicy Zakupów. Powinni zadbać o jakieś zakłady pracy z prawdziwego zdarzenia żeby ludzie mieli gdzie zarobić najpierw a nie tylko wydać i płaczą że miasto opuściło tyle ludzi, przecież tu nie ma co szukać
[/quote]
najlepiej niech wielka fabryke wybuduja na litewskim z kladka do drugiej czesci po wyburzonym sezamie
[quote name='Arek' timestamp='1307682971' post='487963']
No i po co tyle tych galerii? Ludzie opuszczają Lublin bo nie mają gdzie zarobić, miasto dba głównie o to aby było gdzie wydać. Będzie nowa galeria czyli pracę dostaną głównie studenci, będą pracować za 5zł i zarabiać na cwaniaków. Lublin wydaje się aspiruje nie tyle do ESK ale też do Europejskiej Stolicy Zakupów. Powinni zadbać o jakieś zakłady pracy z prawdziwego zdarzenia żeby ludzie mieli gdzie zarobić najpierw a nie tylko wydać i płaczą że miasto opuś... rozwiń
Avatar
legionista / 10 czerwca 2011 o 10:56
millenium hall w rzeszowie ma 250 sklepow i galerie wygladajaca rewelacyjnie
Avatar
peter68 / 11 czerwca 2011 o 09:16
W Lublinie, mieście mającym prawie 400.000 mieszkańców jest tylko jedno multikino. To wstyd...nawet w Radomiu są 2. Z radością więc należy przyjąć każdą taką inwestycję..Oby tylko powstało multikino z prawdziwego zdarzenia.
Avatar
konrad / 10 czerwca 2011 o 14:26
Oby tylko z kinem się udało. Więcej mi nie potrzeba.
Avatar
Gość / 10 czerwca 2011 o 13:27
nie za duzo tego? galeria zamek, felicity... oprocz tego juz istniejace, naprawde az tyle nam tego trzeba?
Avatar
Livia / 10 czerwca 2011 o 11:55
[quote name='qoozy' timestamp='1307689070' post='487997']
No i co Tobie (i mi) do tego?
Czy ten obiekt zostanie wybudowany za Twoje pieniądze lub z Twoich podatków? Nie!
Ryzykujesz swoim majątkiem? Nie!
Więc co Tobie do tego?
Ryzyko inwestora i już, albo będzie miał zysk, albo zbankrutuje i sprzeda innemu operatorowi.
Nie chcesz, to nie musisz tam chodzić, nikt Cie nie zmusza.
Ja nie wiem co z Wami. Za mało wielkopowierzchniowych sklepów - źle (bo ścisk).
Za dużo sklepów też źle, "bo kto tam będzie kupował?".
Nie Wasza ziemia, nie Wasza kasa, nie Wasz problem!
[/quote]


Święta racja , ludziom zostało myślenie po czasach komuny że to państwo decyduje co sobie na swoim terenie postawi inwestor. Albo że to oni mogą decydować. Czyja ziemia tego decyzja.
Śmieszni są ci co mówią że nie będą robić tam zakupów ,właściciel galerii bardzo się tym przejmie zwłaszcza że w weekend ciężko pod tymi sklepami nawet zaparkować a przy kasach kilometrowe kolejki.
[quote name='qoozy' timestamp='1307689070' post='487997']
No i co Tobie (i mi) do tego?
Czy ten obiekt zostanie wybudowany za Twoje pieniądze lub z Twoich podatków? Nie!
Ryzykujesz swoim majątkiem? Nie!
Więc co Tobie do tego?
Ryzyko inwestora i już, albo będzie miał zysk, albo zbankrutuje i sprzeda innemu operatorowi.
Nie chcesz, to nie musisz tam chodzić, nikt Cie nie zmusza.
Ja nie wiem co z Wami. Za mało wielkopowierzchniowych sklepów - źle (bo ścisk).
Za dużo... rozwiń
Avatar
thunder93 / 10 czerwca 2011 o 11:53
[quote name='Gość' timestamp='1307698668' post='488070']
chyba kpisz!
[/quote]

celna, merytoryczna argumentacja

To nie miasto buduje CH, fabryki, aquaparki, tylko prywatni inwestorzy. Komunizm minął. Miasto co najwyżej może się nie zgodzić na inwestycję i stracić na tym, z tytułu mniejszego zysku z podatków.

Jak się komuś nie podobają CH to niech sam kupi grunty i wybuduje co innego

A co do ilości CH w Lublinie, to Mik ma rację. Mamy ich mało w porównaniu z innymi miastami, w przeliczeniu na mieszkańca.
[quote name='Gość' timestamp='1307698668' post='488070']
chyba kpisz!
[/quote]

celna, merytoryczna argumentacja

To nie miasto buduje CH, fabryki, aquaparki, tylko prywatni inwestorzy. Komunizm minął. Miasto co najwyżej może się nie zgodzić na inwestycję i stracić na tym, z tytułu mniejszego zysku z podatków.

Jak się komuś nie podobają CH to niech sam kupi grunty i wybuduje co innego

A co do ilości CH w Lublinie, to Mik ma rację. Mamy ich mało w por... rozwiń
Avatar
Mik / 10 czerwca 2011 o 11:42
Niedobrze mi się robi jak czytam niektóre komentarze !!
Za dużo galerii i za dużo galerii , ludzie jak wam się nie podoba to tam nie chodźcie, nie szukajcie tam pracy najlepiej omijajcie z daleka. Jeśli chodzi o ilość sklepów wielko powierzchniowych na mieszkańca jesteśmy na szarym końcu a niektórym dziwakom już za dużo bo oni nie robią tam zakupów wolą wydawać DUŻO więcej w mikro sklepikach gdzie towar pochodzi np z Macro plus niezła marża. Mnie na to nie stać.
Kolejna rzecz że to miasto buduje albo pozwala na budowę galerii zamiast fabryk. Parę idiotyzmów w życiu słyszałem ale ten jest jednym z lepszych. Miasto nie ma żadnego wpływu jacy inwestorzy chcą wejść do Lublina a i ci inwestorzy w kolejce się nie ustawiają co widać po strefie ekonomicznej. Miasto może zabiegać , rozmawiać i tyle. Zresztą do niektórych nie dociera że wielkie sklepy mogą płacić sporo więcej podatków niż nie jedna fabryka.
I ostatnie Plaza już DAWNO zapłaciła odszkodowanie miastu za nie wybudowanie hotelu ale niektórzy nawet czytać ze zrozumieniem nie potrafią tylko narzekają i krytykują, niedobrze się robi.
Niedobrze mi się robi jak czytam niektóre komentarze !!
Za dużo galerii i za dużo galerii , ludzie jak wam się nie podoba to tam nie chodźcie, nie szukajcie tam pracy najlepiej omijajcie z daleka. Jeśli chodzi o ilość sklepów wielko powierzchniowych na mieszkańca jesteśmy na szarym końcu a niektórym dziwakom już za dużo bo oni nie robią tam zakupów wolą wydawać DUŻO więcej w mikro sklepikach gdzie towar pochodzi np z Macro plus niezła marża. Mnie na to nie stać.
Kolejna rzecz że to miasto buduje albo pozwala na budowę ga... rozwiń
Avatar
Gość / 10 czerwca 2011 o 11:37
[quote name='qoozy' timestamp='1307689070' post='487997']
No i co Tobie (i mi) do tego?
Czy ten obiekt zostanie wybudowany za Twoje pieniądze lub z Twoich podatków? Nie!
Ryzykujesz swoim majątkiem? Nie!
Więc co Tobie do tego?
Ryzyko inwestora i już, albo będzie miał zysk, albo zbankrutuje i sprzeda innemu operatorowi.
Nie chcesz, to nie musisz tam chodzić, nikt Cie nie zmusza.
Ja nie wiem co z Wami. Za mało wielkopowierzchniowych sklepów - źle (bo ścisk).
Za dużo sklepów też źle, "bo kto tam będzie kupował?".
Nie Wasza ziemia, nie Wasza kasa, nie Wasz problem!
[/quote]
chyba kpisz!
[quote name='qoozy' timestamp='1307689070' post='487997']
No i co Tobie (i mi) do tego?
Czy ten obiekt zostanie wybudowany za Twoje pieniądze lub z Twoich podatków? Nie!
Ryzykujesz swoim majątkiem? Nie!
Więc co Tobie do tego?
Ryzyko inwestora i już, albo będzie miał zysk, albo zbankrutuje i sprzeda innemu operatorowi.
Nie chcesz, to nie musisz tam chodzić, nikt Cie nie zmusza.
Ja nie wiem co z Wami. Za mało wielkopowierzchniowych sklepów - źle (bo ścisk).
Za dużo... rozwiń
Avatar
ula / 10 czerwca 2011 o 11:34
LUBLIN-miasto galerii handlowych i nadętych nowobogackich dupków!!!!!!
zrobili by jakiś porzadny basen,albo park czy coś normalnego -a nie same betonowe bunkry dla młodocianych prostytutek i dzieci nowobogackich rodziców co siedzą od rana do wieczora w tych sklepach nie widomo po co??
beznadzieja i tyle -takie miasto takie władze takie realia
trzeba się stad ewakuowac do normalniejszych miast i ludzi
Avatar
lublin kiedys / 10 czerwca 2011 o 11:18
[quote name='Arek' timestamp='1307682971' post='487963']
No i po co tyle tych galerii? Ludzie opuszczają Lublin bo nie mają gdzie zarobić, miasto dba głównie o to aby było gdzie wydać. Będzie nowa galeria czyli pracę dostaną głównie studenci, będą pracować za 5zł i zarabiać na cwaniaków. Lublin wydaje się aspiruje nie tyle do ESK ale też do Europejskiej Stolicy Zakupów. Powinni zadbać o jakieś zakłady pracy z prawdziwego zdarzenia żeby ludzie mieli gdzie zarobić najpierw a nie tylko wydać i płaczą że miasto opuściło tyle ludzi, przecież tu nie ma co szukać
[/quote]
najlepiej niech wielka fabryke wybuduja na litewskim z kladka do drugiej czesci po wyburzonym sezamie
[quote name='Arek' timestamp='1307682971' post='487963']
No i po co tyle tych galerii? Ludzie opuszczają Lublin bo nie mają gdzie zarobić, miasto dba głównie o to aby było gdzie wydać. Będzie nowa galeria czyli pracę dostaną głównie studenci, będą pracować za 5zł i zarabiać na cwaniaków. Lublin wydaje się aspiruje nie tyle do ESK ale też do Europejskiej Stolicy Zakupów. Powinni zadbać o jakieś zakłady pracy z prawdziwego zdarzenia żeby ludzie mieli gdzie zarobić najpierw a nie tylko wydać i płaczą że miasto opuś... rozwiń
Avatar
legionista / 10 czerwca 2011 o 10:56
millenium hall w rzeszowie ma 250 sklepow i galerie wygladajaca rewelacyjnie
Zobacz wszystkie komentarze 28

Skomentuj

Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:
Twój komentarz został dodany

Pozostałe informacje

Silesian Art Collective i Stanisław Soyka w Puławach
23 czerwca 2018, 18:30

Silesian Art Collective i Stanisław Soyka w Puławach 0 0

Co Gdzie Kiedy. W sobotę, 23 czerwca o godz. 18.30 na dziedzińcu Pałacu Marynki w Puławach odbędzie się koncert plenerowy z udziałem Orkiestry Kameralnej Silesian Art Collective i Stanisława Soyki.

Żniwa będą wcześniej, ale zboża będzie mniej. Owoców też. Wszystko przez suszę

Żniwa będą wcześniej, ale zboża będzie mniej. Owoców też. Wszystko przez suszę 0 0

Żniwa będą wcześniej, ale zboża będzie mniej. Mniejsze będą też zbiory owoców. W naszym regionie najgorzej jest w m.in. w powiatach: radzyńskim, bialskim, parczewskim, łukowskim i tomaszowskim

Wielka Bitwa

Wielka Bitwa 0 0

Alatus Mortis jest już tuż u bram Magicznych Ogrodów… Krasnoludzcy wojownicy są w najwyższej gotowości bojowej! Bitwa z mrocznymi siłami rozpocznie się w parku już w najbliższy weekend. Czy przesądzi o losach Magicznych Ogrodów?

Cała żużlowa Polska zazdrości nam drużyny i kibiców!

Cała żużlowa Polska zazdrości nam drużyny i kibiców! 4

Znakomicie w Nice 1. lidze żużlowej spisuje się zespół Speed Car Motor Lublin.

Inwestuj(e)my w zawodowych fachowców
galeria

Inwestuj(e)my w zawodowych fachowców 0 0

Pracodawcy szukają ludzi z niezbędnymi kwalifikacjami i doświadczeniem, ale nie chcą ponosić dodatkowych kosztów dokształcania.

Miliony z RPO trafią na edukację

Miliony z RPO trafią na edukację 0

Samorządy chętnie sięgają do skarbonki Regionalnego Programu Operacyjnego. Dzięki unijnym środkom 112 szkół podstawowych, gimnazjów i liceów z województwa lubelskiego zainwestowało w swoje szkoły. Wiele z nich doposażyło pracownie, tworząc przy tym dodatkowe możliwości rozwoju dla uczniów.

Przyroda w powiększeniu
galeria

Przyroda w powiększeniu 0

Janów Lubelski. Małe miasteczko w województwie lubelskim. Największy atut? Bez wątpienia przyroda!

Profilaktyka kluczem do zdrowia mieszkańców

Profilaktyka kluczem do zdrowia mieszkańców 0

Zdrowie społeczeństwa to jeden z czynników, które warunkują jego rozwój, zaś skuteczna profilaktyka i promocja zdrowia pozwalają znacznie obniżyć ogólne koszty przeznaczone na leczenie. Samorząd Województwa Lubelskiego, w ramach swoich zadań, tworzy strategie oraz wytyczne wspierające wdrażanie profilaktyki zdrowotnej.

Pomysłowy i przemysłowy powiat świdnicki
galeria

Pomysłowy i przemysłowy powiat świdnicki 0 0

Powiat świdnicki najczęściej bywa kojarzony z produkcją śmigłowców i motocykli – słynnych „wuesek”, które przez dekady powstawały w PZL – Świdnik. Sama stolica powiatu (miasto Świdnik) narodziła się jako osiedle robotnicze wokół fabryki w I połowie XX w. Skojarzenie z przemysłem lotniczym jest więc właściwe... ale tylko częściowo, bo powiat ma więcej atutów i zachęca inwestorów do ich wykorzystania w biznesie.

Nagroda Real Estate Impactor 2018
galeria

Nagroda Real Estate Impactor 2018 0

Urząd Marszałkowski Województwa Lubelskiego otrzymał nagrodę Dziennika Rzeczpospolita pn. „Real Estate Impactor 2018" za inwestycję Centrum Spotkania Kultur w Lublinie.

Nowe połączenia na lubelskim lotnisku!
galeria

Nowe połączenia na lubelskim lotnisku! 1

Nasze lotnisko oferuje coraz bardziej rozbudowaną sieć połączeń. Na lotniczej mapie mamy już kursy do Monachium, Mediolanu, Londynu, czy Oslo. Od września ze Świdnika polecimy również do Warszawy. Daje to już 15 kierunków w 11 krajach – taką liczbą lotów może pochwalić się Port Lotniczy Lublin. Dynamika rozwoju naszego portu jest bardzo wysoka.

Bramka i atak to priorytety Hetmana Zamość

Bramka i atak to priorytety Hetmana Zamość 1 0

Pierwsze ruchy kadrowe w Hetmanie. Zamościanie w lecie stracą na pewno Kacpra Skrzypka, a także Michała Palucha, który wraca do Motoru. To jednak nie jedynie ubytki wicemistrza z sezonu 2017/2018

Biłgoraj – gmina, która się zmienia
galeria

Biłgoraj – gmina, która się zmienia 0

Biłgoraj to przykład dynamicznej gminy, która bardzo efektywnie wykorzystuje środki europejskie. Z  Programu Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 pozyskała blisko 13,5 mln złotych co pozwoliło jej w krótkim czasie rozwinąć się i zmienić swoje oblicze nie do poznania.

Droga nr 835 Piotrków-Wysokie oficjalnie otwarta
galeria

Droga nr 835 Piotrków-Wysokie oficjalnie otwarta 0

Najdłuższa w Polsce droga wojewódzka przeszła gruntowną modernizację za 64 mln zł

Nowa jakość leczenia onkologicznego
galeria

Nowa jakość leczenia onkologicznego 0

Centrum Onkologii Ziemi Lubelskiej im. św. Jana z Dukli w Lublinie jest jedynym pełnoprofilowym wysokospecjalistycznym centrum onkologicznym w naszym województwie.

ALARM24

Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!

Najczęściej czytane

Dzisiaj · Tydzień · Wideo · Premium

Uwaga czytelniku!

Informujemy, że w dniu 25 maja 2018 r. na terenie całej Unii Europejskiej, w tym także w Polsce, wejdzie w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. W związku z tym chcielibyśmy Ci przekazać kilka informacji na temat zasad przetwarzania Twoich danych osobowych przez administratora portalu www.dziennikwschodni.pl – spółkę Corner Media sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie.

Bardzo prosimy, zapoznaj się z tymi informacjami uważnie, są to bowiem sprawy bardzo istotne. Jeśli jesteś osobą małoletnią poniżej 16. roku życia, koniecznie przekaż tą wiadomość swoim opiekunom, którzy następnie powinni wytłumaczyć Ci, o co w niej chodzi i dlaczego się do Ciebie zwracamy.

Czym jest RODO?

RODO to potoczna nazwa Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. W Polsce będzie ono obowiązywało od 25 maja 2018 r. Akt ten wprowadza nowy standard ochrony danych osobowych, nakładając na podmioty przetwarzające te dane (administratorów danych) szereg obowiązków, w tym obowiązek poinformowania Ciebie o sposobie przetwarzania Twoich danych, celach w jakich Twoje dane są przetwarzane oraz o uprawnieniach przysługujących Ci w związku z przetwarzaniem danych osobowych przez administratora danych.

Administrator danych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Corner Media Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Lublinie, ul. Krakowskie Przedmieście 54, 20-002 Lublin, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Lublin – Wschód z siedzibą w Świdniku, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, za numerem KRS 0000507517, NIP 7123286919, kapitał zakładowy – 50.000,00. PLN

Możesz się z nami skontaktować zarówno pod adresem:
Corner Media Spółka z o.o.
ul. Krakowskie Przedmieście 54
20-002 Lublinie

jak i mailowo: online@dziennikwschodni.pl

oraz telefonicznie: 81 46-26-800

Rodzaj przetwarzanych danych osobowych

Przetwarzamy dane osobowe podane przez Ciebie podczas procesu rejestracji konta na portalu www.dziennikwschodni.pl, a także dane, które są zbierane podczas korzystania przez Ciebie z tego portalu. Chodzi o dane zbierane i zapisywane w plikach cookies. Więcej na temat plików cookies przeczytasz w naszej polityce prywatności.

Pamiętaj, rejestracja konta na portalu www.dziennikwschodni.pl nie jest obowiązkowa. Nie masz także obowiązku podawania nam swoich prawdziwych danych podczas procesu rejestracji, jak również nie musisz podawać nam wszystkich danych, o które pytamy. Może się jednak zdarzyć tak, że nie posiadając Twoich wszystkich danych albo nie posiadając Twoich prawdziwych danych, nie będziemy w stanie świadczyć Ci wszystkich usług, które oferujemy oraz wywiązać się z wszystkich obowiązków określonych w regulaminie portalu dziennikwschodni.pl (np. zapewnić Ci odpowiedniego bezpieczeństwa w zakresie odzyskania danych dostępowych do konta).

Cel przetwarzania danych osobowych

Głównym celem przetwarzania przez nas Twoich danych jest zapewnienie Ci pełnej funkcjonalności działania serwisu dziennikwschodni.pl, dostępu do usług świadczonych przez nas w ramach tego serwisu, zapewniania Ci bezpieczeństwa podczas korzystania z serwisu (np. w przypadku prób nadużyć) oraz wywiązanie się przez nas z obowiązków umownych wynikających z regulaminu portalu Dziennikwschodni.pl.

Dodatkowy cel przetwarzania danych osobowych to tzw. marketing własny, tj. przetwarzanie danych wyłącznie na nasze wewnętrzne potrzeby w celach analitycznych, badawczych, statystycznych, w szczególności poprzez dążenie do jak najpełniejszego dostosowania treści wyświetlanych na naszych stronach do Twoich preferencji i zainteresowań.

Ponadto, o ile wyrazisz na to zgodę, będziemy mogli przetwarzać Twoje dane osobowe w celach marketingowych (marketing zewnętrzny), w tym przekazywać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym – agencjom reklamowym i naszym partnerom handlowym. Pamiętaj, że zgoda na przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych jest całkowicie dobrowolna i możesz ją w każdej chwili wycofać.

Pamiętaj także, że jeżeli jesteś osobą małoletnią, która nie ukończyła 16. roku życia, przesyłanie informacji w celach marketingowych może nastąpić wyłącznie po wyrażeniu zgody przez Twojego rodzica lub opiekuna.

Podstawy prawne przetwarzania danych

Twoje dane osobowe mogą być przetwarzane wyłącznie zgodnie z określonymi w obecnie obowiązujących przepisach podstawami prawnymi. W zależności od celu przetwarzania danych możemy wyróżnić trzy główne podstawy prawne przetwarzania danych.

Pierwszą podstawą przetwarzania danych jest niezbędność do wykonania umów o świadczenie usług. Mamy z nią do czynienia wtedy, gdy przetwarzanie danych jest niezbędne w celu zapewnienia Ci sprawnego, bezpiecznego korzystania z naszego serwisu wraz z jego wszystkimi funkcjonalnościami. Umowy o świadczenie usług to regulaminy, w tym regulamin portalu dziennikwschodni.pl, który akceptujesz decydując się na korzystanie z naszego serwisu.

Drugą podstawą przetwarzania danych jest uzasadniony interes administratora danych. Mamy z nim do czynienia w przypadku prowadzenia pomiarów statystycznych oraz działań z zakresu marketingu własnego przez administratora danych.

Wreszcie, trzecią przesłanką przetwarzania danych jest Twoja dobrowolna i świadoma zgoda. Na jej podstawie Twoje dane mogą być wykorzystywane w celach marketingowych, a także w celu profilowania.

Pamiętaj, zgody udzielasz w pełni dobrowolnie. Masz także prawo do cofnięcia udzielonej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie będzie miało jednak wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Podmioty, którym możemy przekazywać dane

Co do zasady Twoje dane osobowe będą przez nas wykorzystywane wyłącznie na nasz własny użytek.

W pewnych sytuacjach możemy jednak przekazać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym: – naszym partnerom handlowym, podwykonawcom oferowanych przez nas usług, agencjom marketingowym.

Dodatkowo, w przypadkach ściśle określonych w przepisach prawa, będziemy zobligowani przekazać Twoje dane podmiotom uprawnionym do ich uzyskania na podstawie obecnie obowiązujących przepisów prawa (np. policji czy prokuraturze), pod warunkiem oczywiście, iż wystąpią do nas z takim żądaniem, powołując się na określoną podstawę prawną.

Okres przechowywania danych

Twoje dane osobowe będą przechowywane tak długo, jak będzie to niezbędne do zapewnienia Ci dostępu do usług oferowanych przez serwis www.dziennikwchodni.pl Oczywiście, możesz w każdym czasie złożyć wniosek o zaprzestanie przetwarzania swoich danych osobowych, ich zmianę lub usunięcie.

Informacje o prawach przysługujących osobie, której dane dotyczą

Musisz wiedzieć, że niezależnie od tego, na jakiej podstawie przetwarzamy Twoje dane, masz zawsze prawo dostępu do nich oraz ich poprawiania. Możesz również w każdym momencie żądać ich usunięcia lub cofnąć albo ograniczyć wcześniej udzieloną zgodę na przetwarzanie danych osobowych, przy czym wycofanie danej zgody nie wpływa na administratora danych do przetwarzania danych w celu określonym w danej zgodzie do chwili jej wycofania.

Masz również prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych.

Możesz też zażądać od administratora danych osobowych przeniesienia Twoich danych lub uzyskania kopii Twoich danych, z tym jednak zastrzeżeniem, że prawo to nie może wpływać niekorzystnie na prawa i wolności innych osób. Administrator danych będzie realizował Twoje żądania w zakresie posiadanych możliwości technicznych.

Informacje o prawie do wniesienia skargi

Organem nadzorczym nad administratorem danych osobowych jest Generalny Inspektor Danych Osobowych, do którego masz prawo wnieść skargę za każdym razem, gdy Twoje dane będą przetwarzane w sposób w Twojej ocenie nieprawidłowy.

Informacje o tym, czy podanie danych jest wymogiem ustawowym lub umownym, czy jesteś zobowiązany do ich podania

Nie jesteś zobowiązany do podawania nam swoich danych osobowych ani wyrażania zgody na ich przetwarzanie, z tym jednak zastrzeżeniem, że ich podanie może okazać się niezbędne dla korzystania z określonych funkcjonalności serwisu.

Jest także możliwe, że jeśli nie wyrazisz zgody na przetwarzanie danych osobowych lub cofniesz wcześniej udzieloną zgodę, nie będziemy mogli zapewnić Ci dostępu do niektórych oferowanych przez nas usług, przy czym zawsze w takim wypadku zostaniesz o tym poinformowany.

Informacje o profilowaniu

Czym jest profilowanie? To zbieranie wszelkich informacji, które pozwalają bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować osobę, która jest poddawana profilowaniu. Profilowanie odbywa się najczęściej przy użyciu systemów informatycznych, w sposób zautomatyzowany, za pomocą specjalnych algorytmów uwzględniających określone wcześniej kryteria. Wyniki profilowania mogą być wykorzystywane m.in. do celów marketingowych, np. w celu spersonalizowania reklamy kierowanej do danego użytkownika lub przygotowania oferty uwzględniającej jego potrzeby lub preferencje.

Oświadczamy, że na chwilę obecną nie profilujemy Twoich danych. Jeśli jednak zaczniemy, zostaniesz o tym uprzednio poinformowany i będziesz miał prawo nie wyrazić na to zgody.

Bardzo prosimy o uważne zapoznanie się z powyższymi informacjami. Gdy już to zrobisz, kliknij przycisk Zapoznałem się z informacją. Przejdź do serwisu.

Rozumiem

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.