wtorek, 21 listopada 2017 r.

Lublin

Nowe centrum obsługi klientów w Lublinie. 140 miejsc pracy

  Edytuj ten wpis
Dodano: 10 września 2014, 19:00
Autor: Dominik Smaga

Pracę dla 140 osób zapewniać ma nowe centrum obsługi klientów, które w Lublinie postanowiła uruchomić sieć sklepów RTV Euro AGD. Firma nie zakończyła jeszcze rekrutacji, obiecuje umowy o pracę z pakietem socjalnym

To nie będzie klasyczne biuro telefonicznej obsługi klienta, z angielska zwane call center. Inwestor swoje przedsięwzięcie nazywa nieco inaczej: contact center. - To bardziej kompleksowa i nowoczesna forma. Obsługuje wszystkie kanały, nie tylko telefon, ale również czat, pocztę elektroniczną i portale społecznościowe - mówi Izabela Zięba, dyrektor Pionu Contact Center w RTV Euro AGD.

Pracownicy nowej placówki mają przede wszystkim zajmować się obsługą klientów, którzy sami nawiążą kontakt z firmą. - Planowane są również "aktywności wychodzące” - przyznaje Zięba. Pytana o szczegóły wyjaśnia, że pracownicy mają np. dzwonić do osób, którym kończy się gwarancja na sprzęt i proponować jej przedłużenie. Centrum ma też kontaktować się z wymagającymi klientami, którzy np. podczas kompleksowego wyposażania domu poszukują konkretnego sprzętu i proszą sprzedawcę o kontakt.

Centrum obsługi będzie działać w biurowcu JPBC przy ul. Jana Pawła II 17, gdzie zajmie tysiąc metrów kwadratowych. Firma nie od razu zdecydowała się na uruchomienie placówki w Lublinie, rozważała m.in. Łódź i Olsztyn.

- Wybraliśmy Lublin po starannej analizie - informuje Bożena Potapczuk, dyrektor operacyjna RTV Euro AGD. - Istotnym atutem był fakt, że wiele firm posiada tutaj swoje centra obsługi klienta i my będziemy łatwiej pozyskiwać kandydatów do pracy.

Przy ul. Jana Pawła II pracę znaleźć ma 140 osób, z czego połowę już przyjęto. - Poszukujemy dalszych kandydatów: osób, które lubią ludzi, są aktywne, charakteryzują się wysoką empatią i interesują nowoczesnymi technologiami - mówi Zięba. Podkreśla, że nie wykształcenie będzie najważniejsze, ale umiejętności i sprawność w prowadzeniu rozmowy.

W rekrutacji pomóc ma również Miejski Urząd Pracy sięgając po zarejestrowanych bezrobotnych. - Będziemy szkolić te osoby, by spełniały państwa oczekiwania - tak Katarzyna Kępa, dyrektor MUP, zapewniała przedstawicieli firmy.

Krzysztof Żuk, prezydent Lublina Spodziewa się, że obecność kolejnego centrum obsługi przyciągnie następne. - Tu działa prawo serii - podkreślił.

Firma oferuje kandydatom umowy o pracę z pakietem socjalnym obejmującym również świadczenia medyczne i system premiowy. Wysokości zarobków nie zdradza. RTV EURO AGD to polska firma działająca od 25 lat, która ma 215 sklepów w 126 miastach, gdzie zatrudnia 4,5 tys. osób.
  Edytuj ten wpis
Czytaj więcej o: Lublin praca euro agd
odswiezenie
Gość
gość
(6) komentarzy

Skomentuj

avatar
Komentujesz jako Gość (Zaloguj się)

Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:

Ostatnie komentarze

odswiezenie
odswiezenie (10 kwietnia 2017 o 20:44) 0
Zaloguj się, aby oddać głos
poczytajcie opinie na temat tego contact center , 90% negatywne. temat na artykul. ******gowork.pl/opinie_czytaj,40544
Rozwiń
Gość
Gość (18 grudnia 2015 o 19:32) 0
Zaloguj się, aby oddać głos
haha Izabela Zięba znow w zywiole, najpierw w warcie teraz w Euro bedzie sie udzielac
Rozwiń
gość
gość (13 września 2014 o 20:14) 0
Zaloguj się, aby oddać głos

zbyt piękne żeby było prawdziwe owszem zatrudnili pracowników ale po dwóch tygodniach zwalają  

Rozwiń
magmanka
magmanka (11 września 2014 o 12:53) 0
Zaloguj się, aby oddać głos

Trochę jest w tym prawdy. Sama pracowałam w call center na Zana.Nie pozwalali tak nazywać  tylko wymyślili sobie inną bardziej ambitną nazwę, żeby dobrze wyglądało. Konsultant np. był doradcą. Na zebraniach szef sam przyznawał się dlaczego umieścili całą firmę w Lublinie a tylko zarząd w Warszawie. Mówił wprost o taniej sile roboczej (czyt. studenci, których u nas nie brakuje) i stosunkowo niskich zarobkach w regionie. Takie są niestety czasy. Rotacja też jest bardzo duża bo komu się nie podoba to na jego miejsce chętnie przyjdzie 10 takich. Firma się cieszy bo oszczędza i ludzie szczęśliwi bo w lubelskiem jakaś praca jest, za marne bo marne ale coś... 

Rozwiń
Gość
Gość (11 września 2014 o 10:08) 0
Zaloguj się, aby oddać głos

Głupoty piszesz. Call center powstają we wszystkich miastach, takie mamy teraz czasy.

Rozwiń
Zobacz wszystkie komentarze (6)

Pozostałe informacje

Alarm 24
Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!