Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Lublin

2 września 2017 r.
12:30

Nowy rozkład jazdy pociągów. Co się zmieni dla pasażerów z Lublina?

Autor: Zdjęcie autora Dominik Smaga
20 8 A A
O północy w nocy z soboty na niedzielę zmieni się rozkład jazdy pociągów
O północy w nocy z soboty na niedzielę zmieni się rozkład jazdy pociągów

O północy w nocy z soboty na niedzielę zmieni się rozkład jazdy pociągów. Ma obowiązywać tylko do 14 października. Przywita nas kilkudniowym skróceniem tras trzech pociągów do Warszawy.

AdBlock
Szanowny Czytelniku!
Dzięki reklamom czytasz za darmo. Prosimy o wyłączenie programu służącego do blokowania reklam (np. AdBlock).
Dziękujemy, redakcja Dziennika Wschodniego.
Kliknij tutaj, aby zaakceptować

Co nas czeka od niedzieli? Zmieni się oficjalny czas przejazdu pociągów na objazdowej trasie z Lublina do Warszawy (i z powrotem) przez Lubartów, Parczew, Łuków i Siedlce. Rozkład przewiduje dłuższy postój w Łukowie, gdzie lokomotywa jest wymieniana ze spalinowej na elektryczną w drodze do Warszawy, a z elektrycznej na spalinową w drodze do Lublina.

Od 4 września do 9 września (od najbliższego poniedziałku) skrócona będzie trasa kilku pociągów z Lublina do stolicy i powrotem. Składy nie dotrą do Warszawy Centralnej ani Zachodniej. Powód? Prace na torach. W tych dniach pociąg wyjeżdżający z Lublina o godz. 8.50 skończy bieg na Warszawie Wschodniej, tak samo wieczorny pociąg z godz. 19.08 i sobotni z 13.14.

W drogę powrotną od 4 do 9 września nie wyjedziemy z Centralnego ani pierwszym porannym pociągiem (tym z godz. 5.50), ani ostatnim wieczornym (z godz. 19.50). Obydwa zaczną kurs z Warszawy Wschodniej: jeden o 5.58, drugi o 19.58. Na Wschodnią trzeba będzie się też pofatygować 9 września na pociąg do Lublina, który odjedzie stamtąd o 11.59.

W nowym rozkładzie nowe będą też godziny połączeń regionalnych, w tym zastępczej komunikacji autobusowej między Lublinem a Dęblinem. Pojawi się tu w dni robocze dodatkowe połączenie z Dęblina do Lublina (odjazd o 6.35, przyjazd na 8.43) oraz z Lublina do Dęblina (odjazd o 14.30, przyjazd na 17.38).

– Wprowadzono również zmianę lokalizacji przystanków autobusowej komunikacji zastępczej w miejscowościach: Sadurki, Nałęczów i Czesławice – informuje Zofia Dziewulska z Lubelskiego Oddziału Przewozów Regionalnych.

Przystanki w Sadurkach i Nałęczowie wyznaczono przed dworcami kolejowymi, a w Czesławicach na przystanku busów, 300 m od kolejowego.

Z Lublina do Warszawy Centralnej

• odjazd 4.58 – przyjazd 8.29 • odjazd 6.51 – przyjazd 10.16. • odjazd 8.50 – przyjazd 12.00 • odjazd 10.52 – przyjazd 14.10 •odjazd 13.14 (kursuje tylko w soboty i niedziele) – przyjazd 16.30 • odjazd 15.19 – przyjazd 18.20 • odjazd 17.25 (w weekendy o 17.41) – przyjazd 21.04 • odjazd 19.08 – przyjazd 22.10.

Do Krakowa, Wrocławia i Katowic

Pociągi w tych kierunkach nadal będą odjeżdżać dopiero z Dęblina (kolej dowiezie tam pasażerów z Lublina autobusem). • o 7.25 z Dęblina wyjedzie pociąg do Krakowa (bez niedziel) • o 8.54 do Wrocławia • o 12.56 do Wrocławia • o 16.55 do Gliwic (bez sobót) • o 19.27 do Krakowa

Komentarze 8

Najlepsze · Najnowsze
Avatar
leon z / 2 września 2017 o 21:07
undefined napisał:
W Niemczech jest mnóstwo jednotorowych tras i są porządnie obsadzone. Jeżdzą nimi lekkie pociągi z wielkimi paronamicznymi szybami. O toaletach to możemy jeszcze pomarzyć. W pelni zautomatyzowane i... niecuchnace. Wcale nie trzeba drugiego toru jak ruch jest tak wielki jak obecnie między Lublinem a Chelmem. A koszty utrzymania torowisk jest olbrzymi. U Niemców to działa, to i u nas powinno zadziałać. Liczę na program Kolej+. Bo tymi busami zaczynamy przybliżać się do Bangladeszu, a nie do cywilizowanej Europy. No i te powiązania kolei niemieckiej z lokalnym transportem kołowym. Idealne!!! A u nas? Albo 10 minut po odjeżdzie ostatniego autobusu w nocy, albo trzeba czekać godzinę na kolejny autobów. Dwie firmy państwowe, a debile nie potrafią się dogadać. Albo dyrekcji zależy na kompletnym upadku obu spółek. Czyli tuskolce nadal przy korycie? A miało być przyjaźnie Polakowi? Może redakcja przeanalizować ową współpracę? Porozmawiać z pasażerami i porównać połączenia niemieckiego Der Sechser z Deutsche Bahn. Polecam. Tam rozkłaďy pasują idealnie... nie dłużej jak kwadrans. Co ciekawcze, w punktach zbiorczych autobusów, ćzas na przesiadkę 10 minut. Można? Można. Jak chce się rozwijać, a nie likwidować.
 widac nie mozna ! 2 x w roku tęgie  kolejowe głowy pracują nad nowymi ( co raz to ) rozkładami. i za cholerę nie mogą tego opanować
 widac nie mozna ! 2 x w roku tęgie  kolejowe głowy pracują nad nowymi ( co raz to ) rozkładami. i za cholerę nie mogą tego opanować rozwiń
Avatar
Gość / 2 września 2017 o 21:03
jakich pociągów ? wszystkich ? są różni przewoźnicy
Avatar
? / 2 września 2017 o 19:14
? napisał:
undefined napisał:
No i zawsze mnie zastanawiało, że przystanki PKSu nie są lokalizowane przy dworcach PKP. Dlaczego jadąc z Chełma do Lublina omija się te węzły komunikacyjne jak czarną dżumę? Kto wymyślił, że autobusy mają jeżdzić na Rejowiecką (Chełm), a nie Lubelską, gdzie zlokalizowany jest dworzec Chełm Miasto? To samo z Lublinem. Kiedyś za zlego PRLu autobusy zatrzymywały się przy dworcu Lublin Północ. Co szkodzi, by autobusy z Chełma zatrzymywali się przy Dworcu Głównym PKP? O ile wydłuży się podróż? O 10 min? Ale jakie korzyści dla pasażerów. Po co na nowo wymyślać koło, skoro w Niemczech taki sposób komunikacji publicznej od lat funkcjonuje? Są jeszcze autobusy na żądanie, nie mylić z przystankami na żądanie. Fajna rzecz, dzięki niej nawet o 24:00 można dotrzeć do odległej wioski.
Korzyści dla pasażera owszem sa, ale ktoś musi zapłacić choćby za dodatkowe paliwo. Pasażer nie dopłaci więć kto?
 kto się paliwem przejmuje jak w komunikacji zastępczej wiezie 1 osobę do stacji z której jadą pociągi?
 kto się paliwem przejmuje jak w komunikacji zastępczej wiezie 1 osobę do stacji z której jadą pociągi? rozwiń
Avatar
? / 2 września 2017 o 17:10
undefined napisał:
No i zawsze mnie zastanawiało, że przystanki PKSu nie są lokalizowane przy dworcach PKP. Dlaczego jadąc z Chełma do Lublina omija się te węzły komunikacyjne jak czarną dżumę? Kto wymyślił, że autobusy mają jeżdzić na Rejowiecką (Chełm), a nie Lubelską, gdzie zlokalizowany jest dworzec Chełm Miasto? To samo z Lublinem. Kiedyś za zlego PRLu autobusy zatrzymywały się przy dworcu Lublin Północ. Co szkodzi, by autobusy z Chełma zatrzymywali się przy Dworcu Głównym PKP? O ile wydłuży się podróż? O 10 min? Ale jakie korzyści dla pasażerów. Po co na nowo wymyślać koło, skoro w Niemczech taki sposób komunikacji publicznej od lat funkcjonuje? Są jeszcze autobusy na żądanie, nie mylić z przystankami na żądanie. Fajna rzecz, dzięki niej nawet o 24:00 można dotrzeć do odległej wioski.
 Korzyści dla pasażera owszem sa, ale ktoś musi zapłacić choćby za dodatkowe paliwo. Pasażer nie dopłaci więć kto?
 Korzyści dla pasażera owszem sa, ale ktoś musi zapłacić choćby za dodatkowe paliwo. Pasażer nie dopłaci więć kto? rozwiń
Avatar
Gość / 2 września 2017 o 14:49
No i zawsze mnie zastanawiało, że przystanki PKSu nie są lokalizowane przy dworcach PKP. Dlaczego jadąc z Chełma do Lublina omija się te węzły komunikacyjne jak czarną dżumę? Kto wymyślił, że autobusy mają jeżdzić na Rejowiecką (Chełm), a nie Lubelską, gdzie zlokalizowany jest dworzec Chełm Miasto? To samo z Lublinem. Kiedyś za zlego PRLu autobusy zatrzymywały się przy dworcu Lublin Północ. Co szkodzi, by autobusy z Chełma zatrzymywali się przy Dworcu Głównym PKP? O ile wydłuży się podróż? O 10 min? Ale jakie korzyści dla pasażerów. Po co na nowo wymyślać koło, skoro w Niemczech taki sposób komunikacji publicznej od lat funkcjonuje? Są jeszcze autobusy na żądanie, nie mylić z przystankami na żądanie. Fajna rzecz, dzięki niej nawet o 24:00 można dotrzeć do odległej wioski.
No i zawsze mnie zastanawiało, że przystanki PKSu nie są lokalizowane przy dworcach PKP. Dlaczego jadąc z Chełma do Lublina omija się te węzły komunikacyjne jak czarną dżumę? Kto wymyślił, że autobusy mają jeżdzić na Rejowiecką (Chełm), a nie Lubelską, gdzie zlokalizowany jest dworzec Chełm Miasto? To samo z Lublinem. Kiedyś za zlego PRLu autobusy zatrzymywały się przy dworcu Lublin Północ. Co szkodzi, by autobusy z Chełma zatrzymywali się przy Dworcu Głównym PKP? O ile wydłuży się podróż? O 10 min? Ale jakie korzyści dla pasażerów. Po co na... rozwiń
Avatar
Gość / 2 września 2017 o 14:30
W Niemczech jest mnóstwo jednotorowych tras i są porządnie obsadzone. Jeżdzą nimi lekkie pociągi z wielkimi paronamicznymi szybami. O toaletach to możemy jeszcze pomarzyć. W pelni zautomatyzowane i... niecuchnace. Wcale nie trzeba drugiego toru jak ruch jest tak wielki jak obecnie między Lublinem a Chelmem. A koszty utrzymania torowisk jest olbrzymi. U Niemców to działa, to i u nas powinno zadziałać. Liczę na program Kolej+. Bo tymi busami zaczynamy przybliżać się do Bangladeszu, a nie do cywilizowanej Europy. No i te powiązania kolei niemieckiej z lokalnym transportem kołowym. Idealne!!! A u nas? Albo 10 minut po odjeżdzie ostatniego autobusu w nocy, albo trzeba czekać godzinę na kolejny autobów. Dwie firmy państwowe, a debile nie potrafią się dogadać. Albo dyrekcji zależy na kompletnym upadku obu spółek. Czyli tuskolce nadal przy korycie? A miało być przyjaźnie Polakowi? Może redakcja przeanalizować ową współpracę? Porozmawiać z pasażerami i porównać połączenia niemieckiego Der Sechser z Deutsche Bahn. Polecam. Tam rozkłaďy pasują idealnie... nie dłużej jak kwadrans. Co ciekawcze, w punktach zbiorczych autobusów, ćzas na przesiadkę 10 minut. Można? Można. Jak chce się rozwijać, a nie likwidować.
W Niemczech jest mnóstwo jednotorowych tras i są porządnie obsadzone. Jeżdzą nimi lekkie pociągi z wielkimi paronamicznymi szybami. O toaletach to możemy jeszcze pomarzyć. W pelni zautomatyzowane i... niecuchnace. Wcale nie trzeba drugiego toru jak ruch jest tak wielki jak obecnie między Lublinem a Chelmem. A koszty utrzymania torowisk jest olbrzymi. U Niemców to działa, to i u nas powinno zadziałać. Liczę na program Kolej+. Bo tymi busami zaczynamy przybliżać się do Bangladeszu, a nie do cywilizowanej Europy. No i te powiązania kolei niemie... rozwiń
Avatar
Gość / 2 września 2017 o 13:27
Trasa kolejowa nr 68 z Lublina do Rozwadowa jest niestety jednotorowa, i po elektryfikacji taka pozostanie- a szkoda.Przebieg szlaku to historycznie z lat 1914-15.Z Lublina do Krakowa można pojechać , ale niestety z przesiadką Sugestia poprzednika bardzo trafna..
Avatar
Gość / 2 września 2017 o 13:14
A do Krakowa nie może jechać pociąg na Rzeszów?
Avatar
leon z / 2 września 2017 o 21:07
undefined napisał:
W Niemczech jest mnóstwo jednotorowych tras i są porządnie obsadzone. Jeżdzą nimi lekkie pociągi z wielkimi paronamicznymi szybami. O toaletach to możemy jeszcze pomarzyć. W pelni zautomatyzowane i... niecuchnace. Wcale nie trzeba drugiego toru jak ruch jest tak wielki jak obecnie między Lublinem a Chelmem. A koszty utrzymania torowisk jest olbrzymi. U Niemców to działa, to i u nas powinno zadziałać. Liczę na program Kolej+. Bo tymi busami zaczynamy przybliżać się do Bangladeszu, a nie do cywilizowanej Europy. No i te powiązania kolei niemieckiej z lokalnym transportem kołowym. Idealne!!! A u nas? Albo 10 minut po odjeżdzie ostatniego autobusu w nocy, albo trzeba czekać godzinę na kolejny autobów. Dwie firmy państwowe, a debile nie potrafią się dogadać. Albo dyrekcji zależy na kompletnym upadku obu spółek. Czyli tuskolce nadal przy korycie? A miało być przyjaźnie Polakowi? Może redakcja przeanalizować ową współpracę? Porozmawiać z pasażerami i porównać połączenia niemieckiego Der Sechser z Deutsche Bahn. Polecam. Tam rozkłaďy pasują idealnie... nie dłużej jak kwadrans. Co ciekawcze, w punktach zbiorczych autobusów, ćzas na przesiadkę 10 minut. Można? Można. Jak chce się rozwijać, a nie likwidować.
 widac nie mozna ! 2 x w roku tęgie  kolejowe głowy pracują nad nowymi ( co raz to ) rozkładami. i za cholerę nie mogą tego opanować
 widac nie mozna ! 2 x w roku tęgie  kolejowe głowy pracują nad nowymi ( co raz to ) rozkładami. i za cholerę nie mogą tego opanować rozwiń
Avatar
Gość / 2 września 2017 o 21:03
jakich pociągów ? wszystkich ? są różni przewoźnicy
Avatar
? / 2 września 2017 o 19:14
? napisał:
undefined napisał:
No i zawsze mnie zastanawiało, że przystanki PKSu nie są lokalizowane przy dworcach PKP. Dlaczego jadąc z Chełma do Lublina omija się te węzły komunikacyjne jak czarną dżumę? Kto wymyślił, że autobusy mają jeżdzić na Rejowiecką (Chełm), a nie Lubelską, gdzie zlokalizowany jest dworzec Chełm Miasto? To samo z Lublinem. Kiedyś za zlego PRLu autobusy zatrzymywały się przy dworcu Lublin Północ. Co szkodzi, by autobusy z Chełma zatrzymywali się przy Dworcu Głównym PKP? O ile wydłuży się podróż? O 10 min? Ale jakie korzyści dla pasażerów. Po co na nowo wymyślać koło, skoro w Niemczech taki sposób komunikacji publicznej od lat funkcjonuje? Są jeszcze autobusy na żądanie, nie mylić z przystankami na żądanie. Fajna rzecz, dzięki niej nawet o 24:00 można dotrzeć do odległej wioski.
Korzyści dla pasażera owszem sa, ale ktoś musi zapłacić choćby za dodatkowe paliwo. Pasażer nie dopłaci więć kto?
 kto się paliwem przejmuje jak w komunikacji zastępczej wiezie 1 osobę do stacji z której jadą pociągi?
 kto się paliwem przejmuje jak w komunikacji zastępczej wiezie 1 osobę do stacji z której jadą pociągi? rozwiń
Avatar
? / 2 września 2017 o 17:10
undefined napisał:
No i zawsze mnie zastanawiało, że przystanki PKSu nie są lokalizowane przy dworcach PKP. Dlaczego jadąc z Chełma do Lublina omija się te węzły komunikacyjne jak czarną dżumę? Kto wymyślił, że autobusy mają jeżdzić na Rejowiecką (Chełm), a nie Lubelską, gdzie zlokalizowany jest dworzec Chełm Miasto? To samo z Lublinem. Kiedyś za zlego PRLu autobusy zatrzymywały się przy dworcu Lublin Północ. Co szkodzi, by autobusy z Chełma zatrzymywali się przy Dworcu Głównym PKP? O ile wydłuży się podróż? O 10 min? Ale jakie korzyści dla pasażerów. Po co na nowo wymyślać koło, skoro w Niemczech taki sposób komunikacji publicznej od lat funkcjonuje? Są jeszcze autobusy na żądanie, nie mylić z przystankami na żądanie. Fajna rzecz, dzięki niej nawet o 24:00 można dotrzeć do odległej wioski.
 Korzyści dla pasażera owszem sa, ale ktoś musi zapłacić choćby za dodatkowe paliwo. Pasażer nie dopłaci więć kto?
 Korzyści dla pasażera owszem sa, ale ktoś musi zapłacić choćby za dodatkowe paliwo. Pasażer nie dopłaci więć kto? rozwiń
Avatar
Gość / 2 września 2017 o 14:49
No i zawsze mnie zastanawiało, że przystanki PKSu nie są lokalizowane przy dworcach PKP. Dlaczego jadąc z Chełma do Lublina omija się te węzły komunikacyjne jak czarną dżumę? Kto wymyślił, że autobusy mają jeżdzić na Rejowiecką (Chełm), a nie Lubelską, gdzie zlokalizowany jest dworzec Chełm Miasto? To samo z Lublinem. Kiedyś za zlego PRLu autobusy zatrzymywały się przy dworcu Lublin Północ. Co szkodzi, by autobusy z Chełma zatrzymywali się przy Dworcu Głównym PKP? O ile wydłuży się podróż? O 10 min? Ale jakie korzyści dla pasażerów. Po co na nowo wymyślać koło, skoro w Niemczech taki sposób komunikacji publicznej od lat funkcjonuje? Są jeszcze autobusy na żądanie, nie mylić z przystankami na żądanie. Fajna rzecz, dzięki niej nawet o 24:00 można dotrzeć do odległej wioski.
No i zawsze mnie zastanawiało, że przystanki PKSu nie są lokalizowane przy dworcach PKP. Dlaczego jadąc z Chełma do Lublina omija się te węzły komunikacyjne jak czarną dżumę? Kto wymyślił, że autobusy mają jeżdzić na Rejowiecką (Chełm), a nie Lubelską, gdzie zlokalizowany jest dworzec Chełm Miasto? To samo z Lublinem. Kiedyś za zlego PRLu autobusy zatrzymywały się przy dworcu Lublin Północ. Co szkodzi, by autobusy z Chełma zatrzymywali się przy Dworcu Głównym PKP? O ile wydłuży się podróż? O 10 min? Ale jakie korzyści dla pasażerów. Po co na... rozwiń
Avatar
Gość / 2 września 2017 o 14:30
W Niemczech jest mnóstwo jednotorowych tras i są porządnie obsadzone. Jeżdzą nimi lekkie pociągi z wielkimi paronamicznymi szybami. O toaletach to możemy jeszcze pomarzyć. W pelni zautomatyzowane i... niecuchnace. Wcale nie trzeba drugiego toru jak ruch jest tak wielki jak obecnie między Lublinem a Chelmem. A koszty utrzymania torowisk jest olbrzymi. U Niemców to działa, to i u nas powinno zadziałać. Liczę na program Kolej+. Bo tymi busami zaczynamy przybliżać się do Bangladeszu, a nie do cywilizowanej Europy. No i te powiązania kolei niemieckiej z lokalnym transportem kołowym. Idealne!!! A u nas? Albo 10 minut po odjeżdzie ostatniego autobusu w nocy, albo trzeba czekać godzinę na kolejny autobów. Dwie firmy państwowe, a debile nie potrafią się dogadać. Albo dyrekcji zależy na kompletnym upadku obu spółek. Czyli tuskolce nadal przy korycie? A miało być przyjaźnie Polakowi? Może redakcja przeanalizować ową współpracę? Porozmawiać z pasażerami i porównać połączenia niemieckiego Der Sechser z Deutsche Bahn. Polecam. Tam rozkłaďy pasują idealnie... nie dłużej jak kwadrans. Co ciekawcze, w punktach zbiorczych autobusów, ćzas na przesiadkę 10 minut. Można? Można. Jak chce się rozwijać, a nie likwidować.
W Niemczech jest mnóstwo jednotorowych tras i są porządnie obsadzone. Jeżdzą nimi lekkie pociągi z wielkimi paronamicznymi szybami. O toaletach to możemy jeszcze pomarzyć. W pelni zautomatyzowane i... niecuchnace. Wcale nie trzeba drugiego toru jak ruch jest tak wielki jak obecnie między Lublinem a Chelmem. A koszty utrzymania torowisk jest olbrzymi. U Niemców to działa, to i u nas powinno zadziałać. Liczę na program Kolej+. Bo tymi busami zaczynamy przybliżać się do Bangladeszu, a nie do cywilizowanej Europy. No i te powiązania kolei niemie... rozwiń
Avatar
Gość / 2 września 2017 o 13:27
Trasa kolejowa nr 68 z Lublina do Rozwadowa jest niestety jednotorowa, i po elektryfikacji taka pozostanie- a szkoda.Przebieg szlaku to historycznie z lat 1914-15.Z Lublina do Krakowa można pojechać , ale niestety z przesiadką Sugestia poprzednika bardzo trafna..
Avatar
Gość / 2 września 2017 o 13:14
A do Krakowa nie może jechać pociąg na Rzeszów?
Zobacz wszystkie komentarze 8

Skomentuj

Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:
Twój komentarz został dodany

Pozostałe informacje

Kilkudziesięciu policjantów szukało 2,5-latka. Znalazł się w lesie

Kilkudziesięciu policjantów szukało 2,5-latka. Znalazł się w lesie 0 0

Kilkudziesięciu policjantów, funkcjonariusze SG, strażacy i okoliczni mieszkańcy poszukiwali w środę 2,5 letniego chłopczyka.

Kamil Strąk ze szkółki Speed Car Motor Lublin powołany do kadry Polski

Kamil Strąk ze szkółki Speed Car Motor Lublin powołany do kadry Polski 0 0

Kamil Strąk powalczy o indywidualne mistrzostwo świata juniorów klasy 250 cc. Zawodnik szkółki Speed Car Motor Lublin dostał powołanie do kadry Polski i 4 lipca wystąpi w półfinale w Gdańsku. W drodze po tytuł lubelskiego zawodnika wspiera Fundacja Rozwoju Sportu w Lublinie.

Piękniejsze oblicze kibicowania. Fanki piłki nożnej w strefie przy Arenie Lublin [zdjęcia]
galeria
film

Piękniejsze oblicze kibicowania. Fanki piłki nożnej w strefie przy Arenie Lublin [zdjęcia] 0

Zobacz jak panie kibicowały biało-czerwonym w strefie kibica przy Arenie Lublin.

Będzie zmiana w zarządzie LSM-u. Szukają wiceprezesa

Będzie zmiana w zarządzie LSM-u. Szukają wiceprezesa 0 1

Lubelska Spółdzielnia Mieszkaniowa będzie mieć nowego wiceprezesa ds. ekonomiczno-finansowych. Dotychczasowy, Andrzej Mazurek, odszedł na emeryturę.

Na promocję pierogów i boisko do siatkówki. 19 projektów z woj. lubelskiego zdobyło pieniądze

Na promocję pierogów i boisko do siatkówki. 19 projektów z woj. lubelskiego zdobyło pieniądze 0 1

Prawie 840 tys. zł dostały lokalne stowarzyszenia i instytucje w ramach Krajowej Sieci Obszarów Wiejskich.

Kozidrak, Cugowski, Łazuka, Urszula. Znane twarze w teledysku lubelskiego artysty
film

Kozidrak, Cugowski, Łazuka, Urszula. Znane twarze w teledysku lubelskiego artysty 0 1

Plejadę związanych z Lublinem gwiazd zobaczymy w wideoklipie do utworu „Home” lubelskiego muzyka występującego pod pseudonimem Yankee. Premiera teledysku już dzisiaj

Pacjentka szpitala znalazła gąsienicę na sałacie. "Nikt nikomu nie chce wyrządzić krzywdy"

Pacjentka szpitala znalazła gąsienicę na sałacie. "Nikt nikomu nie chce wyrządzić krzywdy" 0 12

Na zdjęciu umieszczonym w popularnym portalu społecznościowym widać, jak po sałacie chodzi robak. Szpital tłumaczy, że to „incydentalny przypadek”. A sanepid uspokaja, że to gąsienica błyszczki jarzeniówki – niegroźna dla ludzi.

STANBEST – LIDER W SPRZĄTANIU

STANBEST – LIDER W SPRZĄTANIU 0 0

Stanbest jest nowoczesną firmą, która oferuje usługi kompleksowego utrzymania czystości dla klientów indywidualnych jak i biznesowych. Jeden z punktów obsługi klienta działa na terenie Lublina i okolic.

Wakacyjne wypady weekendowe. Sprawdź koszty noclegów nad morzem i w górach!

Wakacyjne wypady weekendowe. Sprawdź koszty noclegów nad morzem i w górach! 0 0

Lato to najlepszy czas na wypoczynek i warto wykorzystać go tyle, ile tylko się da. Jeśli do urlopu jeszcze daleko, a mamy możliwość spędzenia weekendu w tak pięknych miejscach, jak polskie góry czy morze, to koniecznie trzeba z tego korzystać. Ile kosztuje taki weekend i co warto wybrać na swoją bazę wypoczynkową?

Alco Cup 11. HoopLife zgarnął wszystko

Alco Cup 11. HoopLife zgarnął wszystko 0 1

Koszykówka uliczna W sobotę w Lublinie odbył się Alco Cup 11. W imprezie rywalizowało blisko 100 zawodników. Zawody odbyły się pod patronatem Dziennika Wschodniego

Wyrzuciło go na zakręcie. Wszystko wyjaśnił alkomat

Wyrzuciło go na zakręcie. Wszystko wyjaśnił alkomat 0 0

Ponad półtora promila alkoholu w organizmie miał motocyklista, który w Klikawie (pow. puławski) zderzył się z samochodem. Trzy osoby trafiły do szpitala.

„Spotkania z opowiadaczami świata” w Lublinie. Do słuchania. W kilku językach, najlepiej ojczystym
21 czerwca 2018, 18:00

„Spotkania z opowiadaczami świata” w Lublinie. Do słuchania. W kilku językach, najlepiej ojczystym 0 0

Co Gdzie Kiedy. Światowa literatura i intymne, osobiste opowieści. Polski, włoski i francuski, bo „prawdziwa opowieść jest możliwa tylko w języku ojczystym”. Od czwartku do niedzieli „Spotkania z opowiadaczami świata”.

Wygrała milion w "Milionerach". Jak zmieniło się jej życie? [wideo]
film

Wygrała milion w "Milionerach". Jak zmieniło się jej życie? [wideo] 0 0

Maria Romanek, jako druga w historii "Milionerów", wygrała milion. Jak jej się to udało? - Najważniejsze jest szczęście - powiedziała. Jak przygotowywała się do programu?

"Dziewczynka w czerwonej sukience" wyszła z domu. Prywatna kolekcja w Muzeum Lubelskim

"Dziewczynka w czerwonej sukience" wyszła z domu. Prywatna kolekcja w Muzeum Lubelskim 0 0

Od wczoraj w muzealnych salach można oglądać obrazy do tej pory zdobiące prywatne mieszkanie. Cenną kolekcję, z zastrzeżeniem by była udostępniona na ekspozycji, przekazali Muzeum Lubelskiemu państwo Iwona i Ireneusz Hofmanowie.

Nowa wystawa w Galerii Wirydarz. Wernisaż "Wariacji"
22 czerwca 2018, 18:00

Nowa wystawa w Galerii Wirydarz. Wernisaż "Wariacji" 1 0

Co Gdzie Kiedy. Już w piątek, 22 czerwca o godz. 18 w Galerii Wirydarz (ul. Grodzka 19) odbędzie się wernisaż wystawy malarstwa Waldemara Jerzego Marszałka Wariacje. Na ekspozycji zaprezentowane zostaną obrazy z ostatniego okresu twórczości artysty.

ALARM24

Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!

Najczęściej czytane

Dzisiaj · Tydzień · Wideo · Premium
Uwaga czytelniku!
Nie teraz Przeczytaj i wyraź zgodę

Informujemy, że w dniu 25 maja 2018 r. na terenie całej Unii Europejskiej, w tym także w Polsce, wejdzie w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. W związku z tym chcielibyśmy Ci przekazać kilka informacji na temat zasad przetwarzania Twoich danych osobowych.

Rozumiem

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.