wtorek, 22 sierpnia 2017 r.

Lublin

Piękna twarz Lubelszczyzny (wideo)

Dodano: 23 lipca 2007, 15:56
Autor: RAFAŁ PANAS

Elżbieta Sawerska, 24-letnia modelka z Lublina i Miss Polski 2004, zachęci nas do kupowania produktów oznaczonych marką "Lubelskie”.

Tak władze województwa chcą pomóc lokalnym przedsiębiorcom.

- Zależy mi żeby Lubelszczyzna zmieniła się. A być "twarzą” kampanii jest bardzo miło - przyznała na dzisiejszej konferencji prasowej Elżbieta Sawerska. W castingu na "twarz” marki "Lubelskie” pokonała 27 konkurentek (i jednego pana, który przez przypadek stanął w szranki).

Modelka ma na koncie nie byle jakie sukcesy, m.in.: udział w pokazach mody w Mediolanie, zdjęcia w prestiżowym magazynie Vogue oraz tytuł Miss Polski 2004. Teraz prowadzi własną agencję modelek i modeli oraz pisze pracę magisterską o rewitalizacji miasta (na Wydziale Politologii UMCS).

- Pani Elżbieta ma ciekawą urodę, zdolności aktorskie oraz dobry głos - argumentował wybór Andrzej Jachim, dyr. ds. strategii w Vena Art., firmie, która na zlecenie Urzędu Marszałkowskiego przygotowała kampanię marki "Lubelskie”.

Jeszcze w tym tygodniu ruszy praca nad telewizyjnymi reklamówkami. Zobaczymy je po raz pierwszy 3 września. Marka "Lubelskie” będzie reklamowana również w radiu, prasie i na bilboardach. Do 150 tys. mieszkań trafią ulotki. Przygotowanie loga i jego promocja pochłonie 329 tys. zł brutto. 75 procent pieniędzy da Unia Europejska, resztę dołoży budżet państwa.

Po co to wszystko? - Chcemy zachęcić mieszkańców, żeby kupowali towary oznaczone marką "Lubelskie”. To najlepszy sposób na wspieranie regionalnych producentów i tworzenie miejsc pracy, a jednocześnie promowanie naszego regionu - tłumaczył w czerwcu Krzysztof Grabczuk członek zarządu województwa.

Prawo do używania marki dostaną firmy, których produkty i usługi są na najwyższym poziomie. Pierwszy certyfikat będzie przyznany jesienią. Jeszcze nie ogłoszono zasad przyznawania wyróżnienia.
- O promocji w całym kraju pomyślimy w przyszłym roku. Najpierw chcemy napędzić koniunkturę lokalnym patriotyzmem. Żeby każdy wiedział, że kupując oznaczone produkty pomaga w rozwoju Lubelszczyzny - mówił Jachim.


Czytaj więcej o:
~berni~
Paweł
(2) komentarzy

Skomentuj

avatar
Komentujesz jako Gość (Zaloguj się)

Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:

Ostatnie komentarze

~berni~
~berni~ (31 października 2009 o 20:27) 0
Zaloguj się, aby oddać głos
i dlatego nie będzie rozwoju lubelszczyzny ,,panienki reklamują lubelskie ----grabczukowi drygaś i dalej będzie syf i palikot und coś tam
Rozwiń
Paweł
Paweł (31 sierpnia 2007 o 09:57) 0
Zaloguj się, aby oddać głos
Jesli ta kobieta należy do "ładnych"-aż strach pomyśleć jak wyglądaja te brzydkie....wybór tej twarzy jest po prostu żenujący!
Rozwiń
Zobacz wszystkie komentarze (2)

Pozostałe informacje

Alarm 24
Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!