czwartek, 24 sierpnia 2017 r.

Lublin

Piłkarki MKS Selgros Lublin w komunikacji miejskiej. Mistrzynie przyciągną pasażerów?

Dodano: 23 marca 2016, 15:12
Autor: Dominik Smaga

Twarzami kampanii ZTM zostały zawodniczki MKS Selgros Lublin, mistrzynie Polski w piłce ręcznej (fot. Maciej Kaczanowski)
Twarzami kampanii ZTM zostały zawodniczki MKS Selgros Lublin, mistrzynie Polski w piłce ręcznej (fot. Maciej Kaczanowski)

Zaskoczonym pasażerom piłkarki ręczne rozdawały wczoraj bilety na mecz i autografy. Tak miasto reklamuje... komunikację publiczną. Okazuje się, że wzrost cen biletów tylko nieznacznie zwiększył wpływy z ich sprzedaży. Sprzedaż lawinowo wzrosła, ale... przed podwyżką.

Artykuł otwarty

Czytaj Dziennik Wschodni bez ograniczeń. Sprawdź naszą ofertę

Artykuł otwarty

Miasto walczy o pasażerów, w ślad za którymi idą pieniądze potrzebne na zapłatę dla przewoźników. To koniecznością zdobycia funduszy na nowe połączenia, w tym trolejbusowe, miasto tłumaczyło podwyżkę cen biletów. Podnosząc ceny chciało wyjąć z portfeli pasażerów dodatkowe 10 milionów zł rocznie ponad to, co wydawaliśmy. Na ile realne jest osiągnięcie takiego wyniku?

W lutym, czyli pierwszym miesiącu po podwyżce wpływy wyniosły niecałe 6,7 miliona zł i były większe tylko o 82 tys. zł niż w lutym 2015 r. Znacznie zmalały w porównaniu ze styczniem, choć to raczej efekt nie odpływu pasażerów, ile ich przezorności i zakupu biletów z wyprzedzeniem. O ile w styczniu 2015 r. na bilety wydaliśmy 7,4 mln zł, o tyle w styczniu 2016 r. aż 9,6 miliona.
Wczoraj wystartowała kampania mająca zachęcić mieszkańców do podróży autobusami i trolejbusami.

– Jej głównym celem jest budowa pozytywnego wizerunku komunikacji miejskiej – wyjaśnia Grzegorz Malec, dyrektor Zarządu Transportu Miejskiego. Twarzami kampanii zostały zawodniczki MKS Selgros Lublin, mistrzynie Polski w piłce ręcznej.

Zaskoczenie na widok szczypiornistek przeżyli ci, którzy wczoraj około południa jechali linią 156, 10 lub 13 (na zdjęciu). Podobizny zawodniczek trafiły na 2 tys. plakatów, zaś 4,7 milionów biletów będzie mieć hasło „Na boisku i w mieście ważna jest dobra komunikacja”.

Osoby kupujące bilety okresowe 30-, 90- lub 150-dniowe będą dostawać bilety na mecze rundy play off z udziałem klubu MKS Selgros Lublin. Bilety będą do odebrania w siedzibie ZTM przy al. Kraśnickiej. Obowiązuje zasada, że kto pierwszy, ten lepszy (szczegóły dostępne są na stronie ztm.lublin.eu).

Promocja działa też w drugą stronę: kibice kupujący bilety na mecz zaplanowany na 30 marca będą mogli dojechać do hali Globus dowolnymi liniami komunikacji miejskiej nie płacąc za przejazd w godz. 16–18.

Gość
Płyn FF
Gość
(15) komentarzy

Skomentuj

avatar
Komentujesz jako Gość (Zaloguj się)

Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:

Ostatnie komentarze

Gość
Gość (24 marca 2016 o 10:53) 0
Zaloguj się, aby oddać głos
a co będą rozdawały darmowe przejazdy? biedny żuczek nie ma pomysłu??zwalili połączenia ulepszając podnieśli ceny i teraz szukają głupich !
Rozwiń
Płyn FF
Płyn FF (23 marca 2016 o 21:02) 0
Zaloguj się, aby oddać głos

Ciekawa akcja ZTM i MKS! :)

Rozwiń
Gość
Gość (23 marca 2016 o 19:13) 0
Zaloguj się, aby oddać głos
SZARPAŁBYM JAK REKSIO SZYNKĘ !
Rozwiń
Gość
Gość (23 marca 2016 o 18:10) 0
Zaloguj się, aby oddać głos
Bardzo pozytywna akcja.Super dziewczyny z mksu
Rozwiń
Gość
Gość (23 marca 2016 o 17:11) 0
Zaloguj się, aby oddać głos
dobre chwytliwe hasło :)))
Rozwiń
Zobacz wszystkie komentarze (15)

Pozostałe informacje

Alarm 24
Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!