Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Lublin

18 kwietnia 2013 r.
16:12
Edytuj ten wpis

Pl. Litewski: Krwawa pikieta w obronie życia

Autor: Zdjęcie autora (izi)
0 15 A A
Pikieta w obronie życia na pl. Litewskim (Maciej Kaczanowski)
Pikieta w obronie życia na pl. Litewskim (Maciej Kaczanowski)

Na pl. Litewskim po raz kolejny pojawiły się transparenty, na których widać było martwe, zakrwawione płody, a obok zdjęcia polityków PO.

AdBlock
Szanowny Czytelniku!
Dzięki reklamom czytasz za darmo. Prosimy o wyłączenie programu służącego do blokowania reklam (np. AdBlock).
Dziękujemy, redakcja Dziennika Wschodniego.
Kliknij tutaj, aby zaakceptować
Pikietę zorganizowali przeciwnicy aborcji. Zbierali jednocześnie podpisy pod projektem ustawy, która ma zakazać aborcji z powodu ciężkiego i nieodwracalnego uszkodzenia płodu. To część ogólnopolskiej akcji "Fundacji PRO – Prawo do Życia”.

Poprzednia taka pikieta odbyła się na pl. Litewskim prawie miesiąc temu. Wtedy krwawym zdjęciom towarzyszyły podobizny trojga polityków: Janusza Palikota (poseł, Ruch Palikota), Joanny Muchy (minister sportu i turystyki, PO) oraz Magdaleny Gąsior-Marek (posłanka, PO).

Tym razem zostały tylko te dwa ostatnie zdjęcia. – Chodzi o to, żeby skłonić te posłanki, aby wsparły nasz projekt ustawy swoim głosem. Ostatnio w sejmie głosowały za śmiercią – tłumaczy Justyna Niezabitowska, koordynatorka lubelskiej pikiety.

Komentarze 15

Najlepsze · Najnowsze
Avatar
Yyyaaa / 22 kwietnia 2013 o 20:30
Zabójstwo dziecka poczętego to dokładnie to samo, co zabicie dorosłego człowieka.
Nikt kobiet nie zmusza do macierzyństwa - ale matką staje się już w momencie zapłodnienia. Trzeba wcześniej myśleć, bo od kiedy zostaje matką nie ma prawa zabić swojego dziecka.

Śmieszą mnie głosy, które mówią, że proliferzy nie opiekują się chorymi, nie pomagają innym... Znasz Ty osobiście jakiegoś prolifera? Bo ja znam i wiem, że dbają nie tylko o dzieci poczęte, ale i o narodzone i termin "prolife" oznacza "za życiem" - za godnym życiem wszystkich, młodych, starych, zdrowych, chorych...
Zabójstwo dziecka poczętego to dokładnie to samo, co zabicie dorosłego człowieka.
Nikt kobiet nie zmusza do macierzyństwa - ale matką staje się już w momencie zapłodnienia. Trzeba wcześniej myśleć, bo od kiedy zostaje matką nie ma prawa zabić swojego dziecka.

Śmieszą mnie głosy, które mówią, że proliferzy nie opiekują się chorymi, nie pomagają innym... Znasz Ty osobiście jakiegoś prolifera? Bo ja znam i wiem, że dbają nie tylko o dzieci poczęte, ale i o narodzone i termin "prolife" oznacza "za życiem" -... rozwiń
Avatar
zhongjun / 20 kwietnia 2013 o 04:54
Ja czasem przesylam im troche kasy.
Avatar
Marano / 19 kwietnia 2013 o 16:18
[quote name='Myślący zdrowo' timestamp='1366316430' post='760051']
Trudno zrozumieć fanatyzm cywilizowanemu człowiekowi. Zgadzam się z Tobą w 100 %. Można by jeszcze pisać na ten temat do bólu, ale bólu nie zrozumie nikt, kto nie urodził chorego, nie mogącego samodzielnie żyć dziecka. Niech każdy z pikietujących zaopiekuje się fizycznie i finansowo rodziną z takim dzieckiem. Niech pomagają tym dzieciom urodzonym w zgodzie z głoszoną przez nich ideą. Wtedy taki ruch poprę. Na razie to są puste słowa wykrzykiwane bez zrozumienia tylko po to, by zdobyć poparcie i jeszcze bardziej namieszać w głowach.
Pozdrawiam Cię Krystyno.
[/quote]

Tu nie chodzi o rozumienie. Ludzi sie nie zabija - to zasada prosta jak budowa cepa, czy to sie komus podoba, czy nie. I dotyczy ona zarowno nienarodzonych, jak i narodzonych ludzi.

Rozumiem, ze "Myslacy zdrowo" zna wszystkich proliferow i wie, ze zaden z nich nikomu nie pomaga. Jesli nie, to zwyczajnie klamie, i ze zdrowym mysleniem niestety nie ma nic wspolnego.

Akurat tak sie sklada, ze ruch Polskie Stowarzyszenie Obroncow Zycia Czlowieka oprocz dzialalnosci pro-life wspomaga finansowo i nie tylko samotne matki. Ja czasem przesylam im troche kasy.

Pozdrawiam!
Marano
[quote name='Myślący zdrowo' timestamp='1366316430' post='760051']
Trudno zrozumieć fanatyzm cywilizowanemu człowiekowi. Zgadzam się z Tobą w 100 %. Można by jeszcze pisać na ten temat do bólu, ale bólu nie zrozumie nikt, kto nie urodził chorego, nie mogącego samodzielnie żyć dziecka. Niech każdy z pikietujących zaopiekuje się fizycznie i finansowo rodziną z takim dzieckiem. Niech pomagają tym dzieciom urodzonym w zgodzie z głoszoną przez nich ideą. Wtedy taki ruch poprę. Na razie to są puste słowa wykrzykiwane ... rozwiń
Avatar
SkinheadBlackMetal / 19 kwietnia 2013 o 11:26
Podbijam. Zabójstwo nienarodzonego niczym nie różni się od zabójstwo dorosłego człowieka.
Avatar
zet / 19 kwietnia 2013 o 09:44
[quote name='Myślący zdrowo' timestamp='1366316430' post='760051']
Trudno zrozumieć fanatyzm cywilizowanemu człowiekowi. Zgadzam się z Tobą w 100 %. Można by jeszcze pisać na ten temat do bólu, ale bólu nie zrozumie nikt, kto nie urodził chorego, nie mogącego samodzielnie żyć dziecka. Niech każdy z pikietujących zaopiekuje się fizycznie i finansowo rodziną z takim dzieckiem. Niech pomagają tym dzieciom urodzonym w zgodzie z głoszoną przez nich ideą. Wtedy taki ruch poprę. Na razie to są puste słowa wykrzykiwane bez zrozumienia tylko po to, by zdobyć poparcie i jeszcze bardziej namieszać w głowach.
Pozdrawiam Cię Krystyno.
[/quote]
[quote name='wolontariusz' timestamp='1366353507' post='760104']
100% racji,zgadzam się z wypowiedzią
[/quote]
[quote name='Adam' timestamp='1366355498' post='760126']
Życie jest nadrzędną wartością, i trzeba jasno powiedzieć - aborcja to MORDERSTWO !!! Nie można być katolikiem w domu a jako polityk głosować za aborcją w Sejmie. Oddając głos na takiego polityka w wyborach głosyjesz za de fakto aborcją .
[/quote]

[quote name='wolontariusz' timestamp='1366353507' post='760104']
100% racji,zgadzam się z wypowiedzią
[/quote][quote name='Myślący zdrowo' timestamp='1366316430' post='760051']
Trudno zrozumieć fanatyzm cywilizowanemu człowiekowi. Zgadzam się z Tobą w 100 %. Można by jeszcze pisać na ten temat do bólu, ale bólu nie zrozumie nikt, kto nie urodził chorego, nie mogącego samodzielnie żyć dziecka. Niech każdy z pikietujących zaopiekuje się fizycznie i finansowo rodziną z takim dzieckiem. Niech pomagają tym dzieciom urodzonym w zgodzie z głoszoną przez nich ideą. Wtedy taki ruch poprę. Na razie to są puste słowa wykrzykiwane bez zrozumienia tylko po to, by zdobyć poparcie i jeszcze bardziej namieszać w głowach.
Pozdrawiam Cię Krystyno.

To co pisze wolontariusz, Krystyna i jeszcze kilku mędrków jest straszne. Przypominam, że niejaki Adolf H. wyznawał i wprowadził w życie zasadę, że prawo do życia mają tylko zdrowi, a chorzy to do piachu. Niestety tak to wygląda. Natomiast problem inny jest jak skutecznie pomóc rodzicom wychowującym dzieci niepełnosprawne, budować domy opieki dla przewlekle chorych i tak dalej. Koło mnie mieszka małżeństwo wychowujące Olę. Widzę jak to wygląda i widzę też. że nie oddadzą swojej Oli nikomu. Martwią się tylko tym, że co będzie jak umrą? Chore dzieci też mają prawo do życia. Jeżeli ktoś tego nie rozumie to wchodzi w buty Adolfa H. Niestety taka to jest prawda.
[/quote]
[quote name='Myślący zdrowo' timestamp='1366316430' post='760051']
Trudno zrozumieć fanatyzm cywilizowanemu człowiekowi. Zgadzam się z Tobą w 100 %. Można by jeszcze pisać na ten temat do bólu, ale bólu nie zrozumie nikt, kto nie urodził chorego, nie mogącego samodzielnie żyć dziecka. Niech każdy z pikietujących zaopiekuje się fizycznie i finansowo rodziną z takim dzieckiem. Niech pomagają tym dzieciom urodzonym w zgodzie z głoszoną przez nich ideą. Wtedy taki ruch poprę. Na razie to są puste słowa wykrzykiwane ... rozwiń
Avatar
Adam / 19 kwietnia 2013 o 09:11
Życie jest nadrzędną wartością, i trzeba jasno powiedzieć - aborcja to MORDERSTWO !!! Nie można być katolikiem w domu a jako polityk głosować za aborcją w Sejmie. Oddając głos na takiego polityka w wyborach głosyjesz za de fakto aborcją .
Avatar
wolontariusz / 19 kwietnia 2013 o 08:38
[quote name='Krystyna' timestamp='1366309890' post='760018']
Nie rozumiem fanatyzmu i braku zrozumiemia dla innych. Jak można skazywać chore dzieci i ich rodziny na cierpienia i trudy życia. Walka o nienarodzone toczy się tylko do momentu porodu. Później matka pozostaje sama, a litościwi katolicy walczą o kolejne zygody. Straszne dla mnie jest to, iż w XXI wieku dorosły człowiek w naszym kraju nie może swobodnie decydować o swoim życiu i rodzinie. Tego typu demonstracje powinny być prawnie zabronione , bo uderzają w wolność człowieka. Ale dopóki w naszym kraju najważniejszy będzie tzw "życie nienarodzone" będzie utrudniona antykoncepcja i zapłodnienie in vitro będziemy znajdować noworodki w śmietnikach i zamrażarkach.Do tego dochodzi jeszcze klauzula sumienia lekarzy i aptekarzy. Nic tylko uciekać .
[/quote]
100% racji,zgadzam się z wypowiedzią
[quote name='Krystyna' timestamp='1366309890' post='760018']
Nie rozumiem fanatyzmu i braku zrozumiemia dla innych. Jak można skazywać chore dzieci i ich rodziny na cierpienia i trudy życia. Walka o nienarodzone toczy się tylko do momentu porodu. Później matka pozostaje sama, a litościwi katolicy walczą o kolejne zygody. Straszne dla mnie jest to, iż w XXI wieku dorosły człowiek w naszym kraju nie może swobodnie decydować o swoim życiu i rodzinie. Tego typu demonstracje powinny być prawnie zabronione , bo uderza... rozwiń
Avatar
Pieca / 19 kwietnia 2013 o 08:36
Chodzi o to, żeby skłonić te posłanki, aby wsparły nasz projekt ustawy swoim głosem....
Jak to można kogoś zmuszać i narzucać swoją wolę.Nie przepadam akurat za tymi posłankami,ale wydaje mi się że nie są to osoby ubezwłasnowolnione i same potrafią myśleć.Mają też swoje poglądy.Jeśli "protestantki" chcą zmienić poglądy,to niech one zmienią swoje.Nikomu nic do tego czy ktoś chce usunąć ciążę z powodów brutalnego gwałtu,ciężko upośledzonego płodu czy też ze względów socjalnych.
Ciekawy jestem czy organizatorka protestu zastanawiała się nad sytuacją gdyby to ona została zgwałcona przez pijanego i upośledzonego zboka i później okazało się że płód jest ciężko upośledzony-czy nie poszła by do aborcjonisty na skrobankę.Ciekawy jestem,czy też ta organizatorka (i jej pomocnice) adoptowały by takie głęboko niepełnosprawne i upośledzone dziecko.
A co do samej aborcji-były wiceminister zdrowia (Piecha) a obecnie tylko zwykły poseł ubiegający się o mandat senatorski-przyznał się publicznie do dokonania co najmniej 1000 aborcji.Teraz ponoć zmądrzał,ale już tyle wyskrobał,że teraz już nie jest w stanie bo mu się "ręka trzęsie" i nie jest w stanie dokonywać aborcji,dlatego niby nawiedzony Duchem Św. opamiętał się i zaprzestał swojego procederu.
Chodzi o to, żeby skłonić te posłanki, aby wsparły nasz projekt ustawy swoim głosem....
Jak to można kogoś zmuszać i narzucać swoją wolę.Nie przepadam akurat za tymi posłankami,ale wydaje mi się że nie są to osoby ubezwłasnowolnione i same potrafią myśleć.Mają też swoje poglądy.Jeśli "protestantki" chcą zmienić poglądy,to niech one zmienią swoje.Nikomu nic do tego czy ktoś chce usunąć ciążę z powodów brutalnego gwałtu,ciężko upośledzonego płodu czy też ze względów socjalnych.
Ciekawy jestem czy organiz... rozwiń
Avatar
Myślący zdrowo / 18 kwietnia 2013 o 22:20
[quote name='Krystyna' timestamp='1366309890' post='760018']
Nie rozumiem fanatyzmu i braku zrozumiemia dla innych. Jak można skazywać chore dzieci i ich rodziny na cierpienia i trudy życia. Walka o nienarodzone toczy się tylko do momentu porodu. Później matka pozostaje sama, a litościwi katolicy walczą o kolejne zygody. Straszne dla mnie jest to, iż w XXI wieku dorosły człowiek w naszym kraju nie może swobodnie decydować o swoim życiu i rodzinie. Tego typu demonstracje powinny być prawnie zabronione , bo uderzają w wolność człowieka. Ale dopóki w naszym kraju najważniejszy będzie tzw "życie nienarodzone" będzie utrudniona antykoncepcja i zapłodnienie in vitro będziemy znajdować noworodki w śmietnikach i zamrażarkach.Do tego dochodzi jeszcze klauzula sumienia lekarzy i aptekarzy. Nic tylko uciekać .
[/quote]
Trudno zrozumieć fanatyzm cywilizowanemu człowiekowi. Zgadzam się z Tobą w 100 %. Można by jeszcze pisać na ten temat do bólu, ale bólu nie zrozumie nikt, kto nie urodził chorego, nie mogącego samodzielnie żyć dziecka. Niech każdy z pikietujących zaopiekuje się fizycznie i finansowo rodziną z takim dzieckiem. Niech pomagają tym dzieciom urodzonym w zgodzie z głoszoną przez nich ideą. Wtedy taki ruch poprę. Na razie to są puste słowa wykrzykiwane bez zrozumienia tylko po to, by zdobyć poparcie i jeszcze bardziej namieszać w głowach.
Pozdrawiam Cię Krystyno.
[quote name='Krystyna' timestamp='1366309890' post='760018']
Nie rozumiem fanatyzmu i braku zrozumiemia dla innych. Jak można skazywać chore dzieci i ich rodziny na cierpienia i trudy życia. Walka o nienarodzone toczy się tylko do momentu porodu. Później matka pozostaje sama, a litościwi katolicy walczą o kolejne zygody. Straszne dla mnie jest to, iż w XXI wieku dorosły człowiek w naszym kraju nie może swobodnie decydować o swoim życiu i rodzinie. Tego typu demonstracje powinny być prawnie zabronione , bo uderza... rozwiń
Avatar
Marano / 18 kwietnia 2013 o 21:53
Krystyno, zapraszamy do szpitali, tam bedzie mozna zakonczyc wiele cierpien, np. przy uzyciu poduszki. Mysle, ze cierpiacy beda zachwyceni. W koncu marza tylko o zakonczeniu ich zycia.
Avatar
Yyyaaa / 22 kwietnia 2013 o 20:30
Zabójstwo dziecka poczętego to dokładnie to samo, co zabicie dorosłego człowieka.
Nikt kobiet nie zmusza do macierzyństwa - ale matką staje się już w momencie zapłodnienia. Trzeba wcześniej myśleć, bo od kiedy zostaje matką nie ma prawa zabić swojego dziecka.

Śmieszą mnie głosy, które mówią, że proliferzy nie opiekują się chorymi, nie pomagają innym... Znasz Ty osobiście jakiegoś prolifera? Bo ja znam i wiem, że dbają nie tylko o dzieci poczęte, ale i o narodzone i termin "prolife" oznacza "za życiem" - za godnym życiem wszystkich, młodych, starych, zdrowych, chorych...
Zabójstwo dziecka poczętego to dokładnie to samo, co zabicie dorosłego człowieka.
Nikt kobiet nie zmusza do macierzyństwa - ale matką staje się już w momencie zapłodnienia. Trzeba wcześniej myśleć, bo od kiedy zostaje matką nie ma prawa zabić swojego dziecka.

Śmieszą mnie głosy, które mówią, że proliferzy nie opiekują się chorymi, nie pomagają innym... Znasz Ty osobiście jakiegoś prolifera? Bo ja znam i wiem, że dbają nie tylko o dzieci poczęte, ale i o narodzone i termin "prolife" oznacza "za życiem" -... rozwiń
Avatar
zhongjun / 20 kwietnia 2013 o 04:54
Ja czasem przesylam im troche kasy.
Avatar
Marano / 19 kwietnia 2013 o 16:18
[quote name='Myślący zdrowo' timestamp='1366316430' post='760051']
Trudno zrozumieć fanatyzm cywilizowanemu człowiekowi. Zgadzam się z Tobą w 100 %. Można by jeszcze pisać na ten temat do bólu, ale bólu nie zrozumie nikt, kto nie urodził chorego, nie mogącego samodzielnie żyć dziecka. Niech każdy z pikietujących zaopiekuje się fizycznie i finansowo rodziną z takim dzieckiem. Niech pomagają tym dzieciom urodzonym w zgodzie z głoszoną przez nich ideą. Wtedy taki ruch poprę. Na razie to są puste słowa wykrzykiwane bez zrozumienia tylko po to, by zdobyć poparcie i jeszcze bardziej namieszać w głowach.
Pozdrawiam Cię Krystyno.
[/quote]

Tu nie chodzi o rozumienie. Ludzi sie nie zabija - to zasada prosta jak budowa cepa, czy to sie komus podoba, czy nie. I dotyczy ona zarowno nienarodzonych, jak i narodzonych ludzi.

Rozumiem, ze "Myslacy zdrowo" zna wszystkich proliferow i wie, ze zaden z nich nikomu nie pomaga. Jesli nie, to zwyczajnie klamie, i ze zdrowym mysleniem niestety nie ma nic wspolnego.

Akurat tak sie sklada, ze ruch Polskie Stowarzyszenie Obroncow Zycia Czlowieka oprocz dzialalnosci pro-life wspomaga finansowo i nie tylko samotne matki. Ja czasem przesylam im troche kasy.

Pozdrawiam!
Marano
[quote name='Myślący zdrowo' timestamp='1366316430' post='760051']
Trudno zrozumieć fanatyzm cywilizowanemu człowiekowi. Zgadzam się z Tobą w 100 %. Można by jeszcze pisać na ten temat do bólu, ale bólu nie zrozumie nikt, kto nie urodził chorego, nie mogącego samodzielnie żyć dziecka. Niech każdy z pikietujących zaopiekuje się fizycznie i finansowo rodziną z takim dzieckiem. Niech pomagają tym dzieciom urodzonym w zgodzie z głoszoną przez nich ideą. Wtedy taki ruch poprę. Na razie to są puste słowa wykrzykiwane ... rozwiń
Avatar
SkinheadBlackMetal / 19 kwietnia 2013 o 11:26
Podbijam. Zabójstwo nienarodzonego niczym nie różni się od zabójstwo dorosłego człowieka.
Avatar
zet / 19 kwietnia 2013 o 09:44
[quote name='Myślący zdrowo' timestamp='1366316430' post='760051']
Trudno zrozumieć fanatyzm cywilizowanemu człowiekowi. Zgadzam się z Tobą w 100 %. Można by jeszcze pisać na ten temat do bólu, ale bólu nie zrozumie nikt, kto nie urodził chorego, nie mogącego samodzielnie żyć dziecka. Niech każdy z pikietujących zaopiekuje się fizycznie i finansowo rodziną z takim dzieckiem. Niech pomagają tym dzieciom urodzonym w zgodzie z głoszoną przez nich ideą. Wtedy taki ruch poprę. Na razie to są puste słowa wykrzykiwane bez zrozumienia tylko po to, by zdobyć poparcie i jeszcze bardziej namieszać w głowach.
Pozdrawiam Cię Krystyno.
[/quote]
[quote name='wolontariusz' timestamp='1366353507' post='760104']
100% racji,zgadzam się z wypowiedzią
[/quote]
[quote name='Adam' timestamp='1366355498' post='760126']
Życie jest nadrzędną wartością, i trzeba jasno powiedzieć - aborcja to MORDERSTWO !!! Nie można być katolikiem w domu a jako polityk głosować za aborcją w Sejmie. Oddając głos na takiego polityka w wyborach głosyjesz za de fakto aborcją .
[/quote]

[quote name='wolontariusz' timestamp='1366353507' post='760104']
100% racji,zgadzam się z wypowiedzią
[/quote][quote name='Myślący zdrowo' timestamp='1366316430' post='760051']
Trudno zrozumieć fanatyzm cywilizowanemu człowiekowi. Zgadzam się z Tobą w 100 %. Można by jeszcze pisać na ten temat do bólu, ale bólu nie zrozumie nikt, kto nie urodził chorego, nie mogącego samodzielnie żyć dziecka. Niech każdy z pikietujących zaopiekuje się fizycznie i finansowo rodziną z takim dzieckiem. Niech pomagają tym dzieciom urodzonym w zgodzie z głoszoną przez nich ideą. Wtedy taki ruch poprę. Na razie to są puste słowa wykrzykiwane bez zrozumienia tylko po to, by zdobyć poparcie i jeszcze bardziej namieszać w głowach.
Pozdrawiam Cię Krystyno.

To co pisze wolontariusz, Krystyna i jeszcze kilku mędrków jest straszne. Przypominam, że niejaki Adolf H. wyznawał i wprowadził w życie zasadę, że prawo do życia mają tylko zdrowi, a chorzy to do piachu. Niestety tak to wygląda. Natomiast problem inny jest jak skutecznie pomóc rodzicom wychowującym dzieci niepełnosprawne, budować domy opieki dla przewlekle chorych i tak dalej. Koło mnie mieszka małżeństwo wychowujące Olę. Widzę jak to wygląda i widzę też. że nie oddadzą swojej Oli nikomu. Martwią się tylko tym, że co będzie jak umrą? Chore dzieci też mają prawo do życia. Jeżeli ktoś tego nie rozumie to wchodzi w buty Adolfa H. Niestety taka to jest prawda.
[/quote]
[quote name='Myślący zdrowo' timestamp='1366316430' post='760051']
Trudno zrozumieć fanatyzm cywilizowanemu człowiekowi. Zgadzam się z Tobą w 100 %. Można by jeszcze pisać na ten temat do bólu, ale bólu nie zrozumie nikt, kto nie urodził chorego, nie mogącego samodzielnie żyć dziecka. Niech każdy z pikietujących zaopiekuje się fizycznie i finansowo rodziną z takim dzieckiem. Niech pomagają tym dzieciom urodzonym w zgodzie z głoszoną przez nich ideą. Wtedy taki ruch poprę. Na razie to są puste słowa wykrzykiwane ... rozwiń
Avatar
Adam / 19 kwietnia 2013 o 09:11
Życie jest nadrzędną wartością, i trzeba jasno powiedzieć - aborcja to MORDERSTWO !!! Nie można być katolikiem w domu a jako polityk głosować za aborcją w Sejmie. Oddając głos na takiego polityka w wyborach głosyjesz za de fakto aborcją .
Avatar
wolontariusz / 19 kwietnia 2013 o 08:38
[quote name='Krystyna' timestamp='1366309890' post='760018']
Nie rozumiem fanatyzmu i braku zrozumiemia dla innych. Jak można skazywać chore dzieci i ich rodziny na cierpienia i trudy życia. Walka o nienarodzone toczy się tylko do momentu porodu. Później matka pozostaje sama, a litościwi katolicy walczą o kolejne zygody. Straszne dla mnie jest to, iż w XXI wieku dorosły człowiek w naszym kraju nie może swobodnie decydować o swoim życiu i rodzinie. Tego typu demonstracje powinny być prawnie zabronione , bo uderzają w wolność człowieka. Ale dopóki w naszym kraju najważniejszy będzie tzw "życie nienarodzone" będzie utrudniona antykoncepcja i zapłodnienie in vitro będziemy znajdować noworodki w śmietnikach i zamrażarkach.Do tego dochodzi jeszcze klauzula sumienia lekarzy i aptekarzy. Nic tylko uciekać .
[/quote]
100% racji,zgadzam się z wypowiedzią
[quote name='Krystyna' timestamp='1366309890' post='760018']
Nie rozumiem fanatyzmu i braku zrozumiemia dla innych. Jak można skazywać chore dzieci i ich rodziny na cierpienia i trudy życia. Walka o nienarodzone toczy się tylko do momentu porodu. Później matka pozostaje sama, a litościwi katolicy walczą o kolejne zygody. Straszne dla mnie jest to, iż w XXI wieku dorosły człowiek w naszym kraju nie może swobodnie decydować o swoim życiu i rodzinie. Tego typu demonstracje powinny być prawnie zabronione , bo uderza... rozwiń
Avatar
Pieca / 19 kwietnia 2013 o 08:36
Chodzi o to, żeby skłonić te posłanki, aby wsparły nasz projekt ustawy swoim głosem....
Jak to można kogoś zmuszać i narzucać swoją wolę.Nie przepadam akurat za tymi posłankami,ale wydaje mi się że nie są to osoby ubezwłasnowolnione i same potrafią myśleć.Mają też swoje poglądy.Jeśli "protestantki" chcą zmienić poglądy,to niech one zmienią swoje.Nikomu nic do tego czy ktoś chce usunąć ciążę z powodów brutalnego gwałtu,ciężko upośledzonego płodu czy też ze względów socjalnych.
Ciekawy jestem czy organizatorka protestu zastanawiała się nad sytuacją gdyby to ona została zgwałcona przez pijanego i upośledzonego zboka i później okazało się że płód jest ciężko upośledzony-czy nie poszła by do aborcjonisty na skrobankę.Ciekawy jestem,czy też ta organizatorka (i jej pomocnice) adoptowały by takie głęboko niepełnosprawne i upośledzone dziecko.
A co do samej aborcji-były wiceminister zdrowia (Piecha) a obecnie tylko zwykły poseł ubiegający się o mandat senatorski-przyznał się publicznie do dokonania co najmniej 1000 aborcji.Teraz ponoć zmądrzał,ale już tyle wyskrobał,że teraz już nie jest w stanie bo mu się "ręka trzęsie" i nie jest w stanie dokonywać aborcji,dlatego niby nawiedzony Duchem Św. opamiętał się i zaprzestał swojego procederu.
Chodzi o to, żeby skłonić te posłanki, aby wsparły nasz projekt ustawy swoim głosem....
Jak to można kogoś zmuszać i narzucać swoją wolę.Nie przepadam akurat za tymi posłankami,ale wydaje mi się że nie są to osoby ubezwłasnowolnione i same potrafią myśleć.Mają też swoje poglądy.Jeśli "protestantki" chcą zmienić poglądy,to niech one zmienią swoje.Nikomu nic do tego czy ktoś chce usunąć ciążę z powodów brutalnego gwałtu,ciężko upośledzonego płodu czy też ze względów socjalnych.
Ciekawy jestem czy organiz... rozwiń
Avatar
Myślący zdrowo / 18 kwietnia 2013 o 22:20
[quote name='Krystyna' timestamp='1366309890' post='760018']
Nie rozumiem fanatyzmu i braku zrozumiemia dla innych. Jak można skazywać chore dzieci i ich rodziny na cierpienia i trudy życia. Walka o nienarodzone toczy się tylko do momentu porodu. Później matka pozostaje sama, a litościwi katolicy walczą o kolejne zygody. Straszne dla mnie jest to, iż w XXI wieku dorosły człowiek w naszym kraju nie może swobodnie decydować o swoim życiu i rodzinie. Tego typu demonstracje powinny być prawnie zabronione , bo uderzają w wolność człowieka. Ale dopóki w naszym kraju najważniejszy będzie tzw "życie nienarodzone" będzie utrudniona antykoncepcja i zapłodnienie in vitro będziemy znajdować noworodki w śmietnikach i zamrażarkach.Do tego dochodzi jeszcze klauzula sumienia lekarzy i aptekarzy. Nic tylko uciekać .
[/quote]
Trudno zrozumieć fanatyzm cywilizowanemu człowiekowi. Zgadzam się z Tobą w 100 %. Można by jeszcze pisać na ten temat do bólu, ale bólu nie zrozumie nikt, kto nie urodził chorego, nie mogącego samodzielnie żyć dziecka. Niech każdy z pikietujących zaopiekuje się fizycznie i finansowo rodziną z takim dzieckiem. Niech pomagają tym dzieciom urodzonym w zgodzie z głoszoną przez nich ideą. Wtedy taki ruch poprę. Na razie to są puste słowa wykrzykiwane bez zrozumienia tylko po to, by zdobyć poparcie i jeszcze bardziej namieszać w głowach.
Pozdrawiam Cię Krystyno.
[quote name='Krystyna' timestamp='1366309890' post='760018']
Nie rozumiem fanatyzmu i braku zrozumiemia dla innych. Jak można skazywać chore dzieci i ich rodziny na cierpienia i trudy życia. Walka o nienarodzone toczy się tylko do momentu porodu. Później matka pozostaje sama, a litościwi katolicy walczą o kolejne zygody. Straszne dla mnie jest to, iż w XXI wieku dorosły człowiek w naszym kraju nie może swobodnie decydować o swoim życiu i rodzinie. Tego typu demonstracje powinny być prawnie zabronione , bo uderza... rozwiń
Avatar
Marano / 18 kwietnia 2013 o 21:53
Krystyno, zapraszamy do szpitali, tam bedzie mozna zakonczyc wiele cierpien, np. przy uzyciu poduszki. Mysle, ze cierpiacy beda zachwyceni. W koncu marza tylko o zakonczeniu ich zycia.
Zobacz wszystkie komentarze 15

Skomentuj

Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:
Twój komentarz został dodany

Pozostałe informacje

Pierwsza strona Dziennika Wschodniego z 28 maja 2018 roku

Pierwsza strona Dziennika Wschodniego z 28 maja 2018 roku 0 0

Zapomniałeś dowodu rejestracyjnego i OC? Kary już nie będzie

Zapomniałeś dowodu rejestracyjnego i OC? Kary już nie będzie 28 7

Od 4 czerwca będziemy mogli zostawić w domu dowód rejestracyjny i papierowe ubezpieczenie OC. Za brak tych dokumentów nie będzie nam grozić żadna kara, a to dzięki Centralnej Ewidencji Pojazdów i Kierowców.

Przerwany mecz Powiślaka z Victorią. Goście mieli już tylko sześciu graczy

Przerwany mecz Powiślaka z Victorią. Goście mieli już tylko sześciu graczy 1 0

Mecz Powiślaka z Victorią Żmudź został przerwany w 70 minucie. Powód? Goście przyjechali do Końskowoli w 13-osobowym składzie. W pierwszej połowie dostali dwie czerwone kartki, a kiedy z powodu kolejnych kontuzji na murawie zostało ledwie sześciu graczy przyjezdnych sędzia musiał zakończyć zawody przy stanie 5:0

W zimie Icemania, w lecie Rollmania. Rolkarze i wrotkarze będą mogli pojeździć w hali

W zimie Icemania, w lecie Rollmania. Rolkarze i wrotkarze będą mogli pojeździć w hali 57 0

Hala do jazdy na wrotkach i rolkach ma być uruchomiona w czerwcu przy Al. Zygmuntowskich. Otworzy ją Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji, który już zamawia wrotki i ochraniacze, które będzie można tu wypożyczyć. Rolki trzeba będzie mieć własne

Górnik – Medyk 3:2. Korona oficjalnie założona

Górnik – Medyk 3:2. Korona oficjalnie założona 10 0

Ekstraliga piłkarek nożnych Górnik Łęczna na zakończenie sezonu pokonał 3:2 Medyka Konin. Ten wynik nie miał jednak najmniejszego znaczenia, ponieważ podopieczne Piotra Mazurkiewicz już dawno temu zapewniły sobie mistrzowski tytuł. W niedzielę jednak „górniczki” wreszcie mogły oficjalnie odebrać złote medale i świętować ze swoimi kibicami historyczny wynik

Łada lepsza od odmłodzonego Hetmana

Łada lepsza od odmłodzonego Hetmana 0 0

Osłabiony i odmłodzony Hetman zostawił wszystkie trzy punkty w Biłgoraju. Łada pokonała w derbach faworyzowanych rywali 2:1, chociaż podopieczni Jacka Ziarkowskiego wcale nie musieli przegrać

Polesie – POM 2:1. Pozostałe wyniki lubelskiej klasy okręgowej

Polesie – POM 2:1. Pozostałe wyniki lubelskiej klasy okręgowej 0 0

Lubelska klasa okręgowa Polesie pokonało POM Iskra Piotrowice po golu Marcina Wójcika w doliczonym czasie gry. Dzięki temu zawodnicy Zbigniewa Wójcika są już bardzo blisko zajęcia drugiego miejsca

Gryf – Olimpiakos 3:2. Pozostałe wyniki zamojskiej klasy okręgowej

Gryf – Olimpiakos 3:2. Pozostałe wyniki zamojskiej klasy okręgowej 1 0

ZAMOJSKA KLASA OKRĘGOWA W pojedynku dwóch beniaminków Gryf Gmina Zamość przegrywał z Olimpiakosem Tarnogród 0:2, ale pokazał charakter. Zespół trenera Romana Blonki w końcowych fragmentach spotkania podkręcił tempo i wyszarpał zwycięstwo wygrywając 3:2

Eko Różanka – Kłos Chełm 3:1. Mikołaj przyszedł już w maju

Eko Różanka – Kłos Chełm 3:1. Mikołaj przyszedł już w maju 0 0

Szalony mecz w Różance. Gospodarze do przerwy przegrywali z Kłosem Chełm 0:1, ale w drugiej połowie odwrócili losy spotkania i ostatecznie wygrali 3:1.

Najbardziej barwna impreza po raz kolejny w Lublinie. Festiwal Kolorów 2018 [zdjęcia]
galeria

Najbardziej barwna impreza po raz kolejny w Lublinie. Festiwal Kolorów 2018 [zdjęcia] 0 1

Nie zdziwcie się jeśli dzisiaj zobaczycie zielono-czerwono-żółte twarze w centrum miasta. W niedzielę odbywa się kolejna edycja Festiwalu Kolorów.

AWF Kraków i Politechnika Gdańska najlepsze podczas AMP w lekkiej atletyce
galeria

AWF Kraków i Politechnika Gdańska najlepsze podczas AMP w lekkiej atletyce 2 0

W weekend na nowym stadionie w Lublinie zostały rozegrane Akademickie Mistrzostwa Polski. Klasyfikację generalną wygrały: AWF Kraków wśród pań i Politechnika Gdańska w rywalizacji mężczyzn. W tej drugiej kategorii trzeci był UMCS

Lubelski Wyścig Kaczek. Kolorowe zawodniczki pomknęły rzeką [zdjęcia]
galeria

Lubelski Wyścig Kaczek. Kolorowe zawodniczki pomknęły rzeką [zdjęcia] 3 0

 W niedzielę na terenach zielonych przy Arenie Lublin zorganizowano wyścig kaczek. To już piąta edycja imprezy.

Olender – Igros 2:2. Spadek niemal pewny

Olender – Igros 2:2. Spadek niemal pewny 0 0

ZAMOJSKA KLASA OKRĘGOWA Olender Sól podzielił się punktami z Igrosem Krasnobród remisując 2:2. Ten wynik nie zadowala żadnej ze stron i wszystko wskazuje na to, że w przyszłym sezonie oba zespoły grać będą o szczebel niżej

Spór w szpitalu przy al. Kraśnickiej. Ludowcy chcą żeby stworzyć "siatkę płac"
film

Spór w szpitalu przy al. Kraśnickiej. Ludowcy chcą żeby stworzyć "siatkę płac" 13 14

Co dalej z konfliktem w szpitalu przy al. Kraśnickiej? - Pole do kompromisu jest bardzo duże i jeśli nie w poniedziałek to we wtorek, zarówno dyrekcja jak i pielęgniarki dojdą do porozumienia - ocenia Krzysztof Hetman, wiceprezes PSL i proponuje stworzenie "siatki płac".

"W rytmie natury". Impreza nad Zalewem Zemborzyckim [zdjęcia]
galeria

"W rytmie natury". Impreza nad Zalewem Zemborzyckim [zdjęcia] 1 0

Pokazy maszyn do pielęgnacji zieleni, pokazy strażackie, spotkania z ekspertami, konkursy z nagrodami i strefa gastronomiczna. W sobotę MOSiR „Bystrzyca” w Lublinie oraz Husqvarna wspólnie zapraszali do akcji „W rytmie natury”.

ALARM24

Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!

Najczęściej czytane

Dzisiaj · Tydzień · Wideo · Premium
Uwaga czytelniku!
Nie teraz Przeczytaj i wyraź zgodę

Informujemy, że w dniu 25 maja 2018 r. na terenie całej Unii Europejskiej, w tym także w Polsce, wejdzie w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. W związku z tym chcielibyśmy Ci przekazać kilka informacji na temat zasad przetwarzania Twoich danych osobowych.

Rozumiem

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.