niedziela, 20 sierpnia 2017 r.

Lublin

Po skardze na MPK: Kierowca nie powinien był komentować

Dodano: 9 sierpnia 2011, 11:56

Nasz Czytelnik chciał kupić bilet w pojeździe. Jego zdaniem kierowca zachowywał się nieuprzejmie i c
Nasz Czytelnik chciał kupić bilet w pojeździe. Jego zdaniem kierowca zachowywał się nieuprzejmie i c

Przedsiębiorstwo zajęło się skargą naszego Czytelnika na zachowanie kierowcy podczas sprzedaży biletu w autobusie. MPK wyjaśnia, że kierowca nie zachowywał się złośliwie, ale powinien oszczędzić sobie komentarzy.

Czytaj więcej o:
(0) komentarzy

Skomentuj

avatar
Komentujesz jako Gość (Zaloguj się)

Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:

Ostatnie komentarze

Na razie brak komentarzy, Twój może być pierwszy.

Pozostałe informacje

Alarm 24
Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!