Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Lublin

22 marca 2009 r.
20:08
Edytuj ten wpis

Policjantka: Pirat chciał mnie rozjechać

0 20 A A

40-letni Robert P. najpierw chciał przejechać policjantkę. Potem jej kolegę. Wcześniej uciekał przed pościgiem kilku radiowozów. Prokurator żądał aresztu dla pirata. Sąd był łaskawszy: wystarczy dozór - zadecydował w niedzielę.

AdBlock
Szanowny Czytelniku!
Dzięki reklamom czytasz za darmo. Prosimy o wyłączenie programu służącego do blokowania reklam (np. AdBlock).
Dziękujemy, redakcja Dziennika Wschodniego.
Kliknij tutaj, aby zaakceptować
Pani Sylwia na długo zapamięta ten wieczór. - W drogówce jestem od roku, ale z taką sytuacją jak w piątek nie miałam jeszcze do czynienia - mówi policjantka.
Zaczęło się na al. Tysiąclecia. Ok. godz. 20 policjanci z drogówki zauważyli opla, który przejechał na czerwonym świetle przez przejście dla pieszych.

Ruszyli za nim. Kierowca widząc radiowóz przyspieszył. Skręcił w al. Unii Lubelskiej. Ignorował znaki. Przejeżdżał przez przejścia na czerwonych światłach, pędził pod prąd. Na wysokości ulicy Wolskiej zderzył się z autobusem. Nawet to go nie zatrzymało.

Pierwszą blokadę policjanci ustawili przy skrzyżowaniu Al. Zygmuntowskich z ulicą Piłsudskiego. Piratowi udało się ominąć stojące radiowozy. Przejechał poboczem i ruszył w kierunku ul. Krochmalnej. Do pościgu dołączały kolejne radiowozy. W ten sposób dojechali do ul. Nadbystrzyckiej. Tu drogę blokował radiowóz posterunkowej Sokół. Opel zatrzymał się.

- Podbiegłam do niego - mówi policjantka. - Wtedy on ruszył wprost na mnie. Na szczęście, zdążyłam odskoczyć. Samochód minął mnie o jakieś 30 centymetrów. Znowu się zatrzymał. Jeszcze raz podbiegłam i chwyciłam za klamkę. Wtedy znowu ruszył.

Tym razem pirat próbował przejechać policjanta. Ten, ratując się przed upadkiem, złapał za reling pojazdu i tak przejechał kilkanaście metrów, po czym odskoczył.

• Dlaczego nie strzelaliście?

- Policjanci uznali, że zagrażałoby to życiu osób postronnych - mówi Jacek Deptuś z lubelskiej policji.

Bandyta uciekał dalej. Krążył wąskimi osiedlowymi uliczkami: Wyżynną, Bursztynową i Szafirową licząc, że tu zgubi pościg.

Przy zjeździe na nowy odcinek ulicy Jana Pawła radiowozy po raz kolejny zablokowały drogę. Pirat był w potrzasku. Nie miał już gdzie uciekać.
- Trzymał się kierownicy, nie chciał wyjść z auta, ubliżał nam - opowiada posterunkowa Sokół, która uczestniczyła w pościgu aż do końca.

40-letni Robert P. miał 1,2 promila alkoholu. Pijany był również jego pasażer. Po wytrzeźwieniu kierowca usłyszał długą listę zarzutów - od jazdy po pijanemu do napaści na policjantów i stworzenia zagrożenia doprowadzenia do katastrofy. Sprawca nie był dotychczas notowany.

Komentarze 20

Najlepsze · Najnowsze
Avatar
Bubel / 11 września 2009 o 10:30
policjant napisał:
te siniaki ma od mojego buta. a Sylwia temu sk....lowi i tak za mało dowaliła. należało mu się dużo więcej.

Kochany policmajstrze jak masz cywilna odwagę to napisz wprost że to ja kopałem i podaj swoje dane. Każdy jest odwżny przy biciu jak 6 trzyma a jeden bije.
Avatar
RENA / 23 sierpnia 2009 o 19:05
CZY BYŁ KTOŚ ŚWIADKIEM ZATRZYMANIA PIRATA DROGOWEGO W MARCU W LUBLINIE PROSZĘ O KONTAKT 605354612
Avatar
beata / 26 marca 2009 o 21:45
Pani Sylwio brawo!!!!!!!!!!! Coz za odwaga cywilna, niejeden mezczyzna by sie nie powstydzil. A "Lysemu"za to, ze stynowi zagrozenie dla zycia i zdrowia ludzkiego nalezalby sie jakis odwyk na poczatek a potem chodzenie pieszo i na bosaka do konca zycia. Palant jeden i bezmozgowiec, poznawiony wyobrazni. Jeszcze raz BRAWO!!!!!!!!!!! Pani Sylwio.
Avatar
ktoś / 23 marca 2009 o 22:09
Powinni urzyć broni już wq tym momencie kiedy walnoł w autobus przecież stwarzał zagrożenie zdrowia i życia wiele postronnych osób mogli przestrzelić opony albo chociaż oddać strzały ostrzegawcze może by spanikował i poddał się,inaczej byście pisali jakby potrącił niewinnego przechodnia. A że mamy takie prawo że policjant potem jest ciągany po sądach to już inna sprawa ale broni nie nosi się dla dekoracjia co do CHodla to sam gówniarz jest sobie winien po jako cholere chciał rozjechać policjanta. Potrzebny jest Ziobro on by pozwolił na lepsze prawo użycia broni przez policje.
Powinni urzyć broni już wq tym momencie kiedy walnoł w autobus przecież stwarzał zagrożenie zdrowia i życia wiele postronnych osób mogli przestrzelić opony albo chociaż oddać strzały ostrzegawcze może by spanikował i poddał się,inaczej byście pisali jakby potrącił niewinnego przechodnia. A że mamy takie prawo że policjant potem jest ciągany po sądach to już inna sprawa ale broni nie nosi się dla dekoracjia co do CHodla to sam gówniarz jest sobie winien po jako cholere chciał rozjechać policjanta. Potrzebny jest Ziobro on by pozwolił na leps... rozwiń
Avatar
niunio / 23 marca 2009 o 20:41
coś mi się zdaje ze policjanci beda sie zastanawiać czy jest sens zatrzymywać ????????????
dobrze ze nie strzelali bo by ich teraz odstrzelili mysle o prokuratorach i sedziach
Avatar
~gość~ / 23 marca 2009 o 19:10
karl napisał:
kiedy Polacy wreszcie posiądą elementarną wiedzę z zakresu prawa. Areszt tymczasowy nie jest karą, ale środkiem zapobiegawczym. Po co mamy ponosić dodatkowe koszty jego siedzenia w areszcie, skoro kara i tak go nie ominie. Sprawa jest na tyle ewidentna, że nie ma potrzeba trzymania za krakmai kogoś, kto przyznał się do winy i nie ma obawy mataczenia. A siedzieć i tak będzie.



A co będzie jeśli ten człowiek czekając na rozprawę (to może dłuuuugo potrwać, nasze sądy są tak zapracowane) znów wsiądzie na bani do auta i tym razem kogoś zabije??? Zdarzały się już nie raz takie przypadki. Areszt to środek zapobiegawczy, owszem ale nie tylko przed mataczeniem... Sędziowie powinni o tym pamiętać. Wracając do sprawy rzekomego pobicia przez policjantkę, to wcale jej się nie dziwię - sama bym takiemu d... przyłożyła.



A co będzie jeśli ten człowiek czekając na rozprawę (to może dłuuuugo potrwać, nasze sądy są tak zapracowane) znów wsiądzie na bani do auta i tym razem kogoś zabije??? Zdarzały się już nie raz takie przypadki. Areszt to środek zapobiegawczy, owszem ale nie tylko przed mataczeniem... Sędziowie powinni o tym pamiętać. Wracając do sprawy rzekomego pobicia przez policjantkę, to wcale jej się nie dziwię - sama bym takiemu d... przyłożyła. rozwiń
Avatar
~monia~ / 23 marca 2009 o 17:55
Ciekawa jestem czy osoba, która podaje się za świadka, że policjantka pobiła sprawcę to nie piła razem z nim, albo nie jest jego znajomą, bo nikt więcej takiego zajścia nie widział. Co do użycia broni - zgadzam się z wcześniejszymi wypowiedziami - po pierwsze: mieszkam na czubach, moja córka widziała ten pościg, było wtedy bardzo dużo ludzi i na prawdę mogło dojśc do nieszczęścia (nie mam tu na myśli oczywiście sprawcy); po drugie: jakby postrzelili tego kretyna to padłoby pytanie dlaczego strzelali. niestety naszemu społeczeństwu się nie dogodzi, zawsze ktoś dziurę w całym znajdzie.
A prasa mogłaby bardziej rzetelnie pisac artykuły o takich wydarzeniach!
A jeszcze do PANI, która "widziała " rzekomo, że policjantka uderzyła tego bandytę - mojej koleżanki synek został zabity przez pijanego kierowcę, dziecko szło do szkoły po chodniku, pijany kierowca wjechał na chodnik i zabił je - ja również mam dzieci - i gwarantuję Pani, że sama obiłabym gębę takiemu deb***owi, który wsiada za kierownice pod wpływem alkoholu, a jeżeli Pani takich broni to jest tyle samo warta co i oni!
Ciekawa jestem czy osoba, która podaje się za świadka, że policjantka pobiła sprawcę to nie piła razem z nim, albo nie jest jego znajomą, bo nikt więcej takiego zajścia nie widział. Co do użycia broni - zgadzam się z wcześniejszymi wypowiedziami - po pierwsze: mieszkam na czubach, moja córka widziała ten pościg, było wtedy bardzo dużo ludzi i na prawdę mogło dojśc do nieszczęścia (nie mam tu na myśli oczywiście sprawcy); po drugie: jakby postrzelili tego kretyna to padłoby pytanie dlaczego strzelali. niestety naszemu społeczeństwu się nie do... rozwiń
Avatar
karl / 23 marca 2009 o 14:07
kiedy Polacy wreszcie posiądą elementarną wiedzę z zakresu prawa. Areszt tymczasowy nie jest karą, ale środkiem zapobiegawczym. Po co mamy ponosić dodatkowe koszty jego siedzenia w areszcie, skoro kara i tak go nie ominie. Sprawa jest na tyle ewidentna, że nie ma potrzeba trzymania za krakmai kogoś, kto przyznał się do winy i nie ma obawy mataczenia. A siedzieć i tak będzie.
Avatar
ik / 23 marca 2009 o 12:18
ten sędzia to powinien wylecieć z pracy, jakim on jest sędzią, zwykle dno!!, pewnie się okazało ze to jakis kumpel sedziego. druga sprawa powinni użyć broni, powinno się zmienić prawo i w takich przypadkach policjant powinien użyć broni, nawet z możliwością zabicia. Przecież ten deb*** i cwok mógł wiele osób zabić. Tego sędziego powinno się wsadzić do auta takiego pijaka i niech sobie poszaleją, jak kogoś potrącą to odpowiedzialność zbiorowa
Avatar
~gość~ / 23 marca 2009 o 12:09
Niestety, ale tak jest.. Nawet, gdyby użyli broni i nie zostałby ranny nikt z postronnych osób, tylko postrzelono by samego bandytę to strzelający policjanci i tak mieliby problemy bo np. sędzia stwierdziłby, że użycie broni było nieuzasadnione itp. itd... Dziś naprawdę bandyta ma większe prawa, nawet jeśli włamie się do twojego domu to lepiej podać mu herbatę, niż próbować się bronić i pójść do więzienia za przekroczenie obrony własnej.
Avatar
Bubel / 11 września 2009 o 10:30
policjant napisał:
te siniaki ma od mojego buta. a Sylwia temu sk....lowi i tak za mało dowaliła. należało mu się dużo więcej.

Kochany policmajstrze jak masz cywilna odwagę to napisz wprost że to ja kopałem i podaj swoje dane. Każdy jest odwżny przy biciu jak 6 trzyma a jeden bije.
Avatar
RENA / 23 sierpnia 2009 o 19:05
CZY BYŁ KTOŚ ŚWIADKIEM ZATRZYMANIA PIRATA DROGOWEGO W MARCU W LUBLINIE PROSZĘ O KONTAKT 605354612
Avatar
beata / 26 marca 2009 o 21:45
Pani Sylwio brawo!!!!!!!!!!! Coz za odwaga cywilna, niejeden mezczyzna by sie nie powstydzil. A "Lysemu"za to, ze stynowi zagrozenie dla zycia i zdrowia ludzkiego nalezalby sie jakis odwyk na poczatek a potem chodzenie pieszo i na bosaka do konca zycia. Palant jeden i bezmozgowiec, poznawiony wyobrazni. Jeszcze raz BRAWO!!!!!!!!!!! Pani Sylwio.
Avatar
ktoś / 23 marca 2009 o 22:09
Powinni urzyć broni już wq tym momencie kiedy walnoł w autobus przecież stwarzał zagrożenie zdrowia i życia wiele postronnych osób mogli przestrzelić opony albo chociaż oddać strzały ostrzegawcze może by spanikował i poddał się,inaczej byście pisali jakby potrącił niewinnego przechodnia. A że mamy takie prawo że policjant potem jest ciągany po sądach to już inna sprawa ale broni nie nosi się dla dekoracjia co do CHodla to sam gówniarz jest sobie winien po jako cholere chciał rozjechać policjanta. Potrzebny jest Ziobro on by pozwolił na lepsze prawo użycia broni przez policje.
Powinni urzyć broni już wq tym momencie kiedy walnoł w autobus przecież stwarzał zagrożenie zdrowia i życia wiele postronnych osób mogli przestrzelić opony albo chociaż oddać strzały ostrzegawcze może by spanikował i poddał się,inaczej byście pisali jakby potrącił niewinnego przechodnia. A że mamy takie prawo że policjant potem jest ciągany po sądach to już inna sprawa ale broni nie nosi się dla dekoracjia co do CHodla to sam gówniarz jest sobie winien po jako cholere chciał rozjechać policjanta. Potrzebny jest Ziobro on by pozwolił na leps... rozwiń
Avatar
niunio / 23 marca 2009 o 20:41
coś mi się zdaje ze policjanci beda sie zastanawiać czy jest sens zatrzymywać ????????????
dobrze ze nie strzelali bo by ich teraz odstrzelili mysle o prokuratorach i sedziach
Avatar
~gość~ / 23 marca 2009 o 19:10
karl napisał:
kiedy Polacy wreszcie posiądą elementarną wiedzę z zakresu prawa. Areszt tymczasowy nie jest karą, ale środkiem zapobiegawczym. Po co mamy ponosić dodatkowe koszty jego siedzenia w areszcie, skoro kara i tak go nie ominie. Sprawa jest na tyle ewidentna, że nie ma potrzeba trzymania za krakmai kogoś, kto przyznał się do winy i nie ma obawy mataczenia. A siedzieć i tak będzie.



A co będzie jeśli ten człowiek czekając na rozprawę (to może dłuuuugo potrwać, nasze sądy są tak zapracowane) znów wsiądzie na bani do auta i tym razem kogoś zabije??? Zdarzały się już nie raz takie przypadki. Areszt to środek zapobiegawczy, owszem ale nie tylko przed mataczeniem... Sędziowie powinni o tym pamiętać. Wracając do sprawy rzekomego pobicia przez policjantkę, to wcale jej się nie dziwię - sama bym takiemu d... przyłożyła.



A co będzie jeśli ten człowiek czekając na rozprawę (to może dłuuuugo potrwać, nasze sądy są tak zapracowane) znów wsiądzie na bani do auta i tym razem kogoś zabije??? Zdarzały się już nie raz takie przypadki. Areszt to środek zapobiegawczy, owszem ale nie tylko przed mataczeniem... Sędziowie powinni o tym pamiętać. Wracając do sprawy rzekomego pobicia przez policjantkę, to wcale jej się nie dziwię - sama bym takiemu d... przyłożyła. rozwiń
Avatar
~monia~ / 23 marca 2009 o 17:55
Ciekawa jestem czy osoba, która podaje się za świadka, że policjantka pobiła sprawcę to nie piła razem z nim, albo nie jest jego znajomą, bo nikt więcej takiego zajścia nie widział. Co do użycia broni - zgadzam się z wcześniejszymi wypowiedziami - po pierwsze: mieszkam na czubach, moja córka widziała ten pościg, było wtedy bardzo dużo ludzi i na prawdę mogło dojśc do nieszczęścia (nie mam tu na myśli oczywiście sprawcy); po drugie: jakby postrzelili tego kretyna to padłoby pytanie dlaczego strzelali. niestety naszemu społeczeństwu się nie dogodzi, zawsze ktoś dziurę w całym znajdzie.
A prasa mogłaby bardziej rzetelnie pisac artykuły o takich wydarzeniach!
A jeszcze do PANI, która "widziała " rzekomo, że policjantka uderzyła tego bandytę - mojej koleżanki synek został zabity przez pijanego kierowcę, dziecko szło do szkoły po chodniku, pijany kierowca wjechał na chodnik i zabił je - ja również mam dzieci - i gwarantuję Pani, że sama obiłabym gębę takiemu deb***owi, który wsiada za kierownice pod wpływem alkoholu, a jeżeli Pani takich broni to jest tyle samo warta co i oni!
Ciekawa jestem czy osoba, która podaje się za świadka, że policjantka pobiła sprawcę to nie piła razem z nim, albo nie jest jego znajomą, bo nikt więcej takiego zajścia nie widział. Co do użycia broni - zgadzam się z wcześniejszymi wypowiedziami - po pierwsze: mieszkam na czubach, moja córka widziała ten pościg, było wtedy bardzo dużo ludzi i na prawdę mogło dojśc do nieszczęścia (nie mam tu na myśli oczywiście sprawcy); po drugie: jakby postrzelili tego kretyna to padłoby pytanie dlaczego strzelali. niestety naszemu społeczeństwu się nie do... rozwiń
Avatar
karl / 23 marca 2009 o 14:07
kiedy Polacy wreszcie posiądą elementarną wiedzę z zakresu prawa. Areszt tymczasowy nie jest karą, ale środkiem zapobiegawczym. Po co mamy ponosić dodatkowe koszty jego siedzenia w areszcie, skoro kara i tak go nie ominie. Sprawa jest na tyle ewidentna, że nie ma potrzeba trzymania za krakmai kogoś, kto przyznał się do winy i nie ma obawy mataczenia. A siedzieć i tak będzie.
Avatar
ik / 23 marca 2009 o 12:18
ten sędzia to powinien wylecieć z pracy, jakim on jest sędzią, zwykle dno!!, pewnie się okazało ze to jakis kumpel sedziego. druga sprawa powinni użyć broni, powinno się zmienić prawo i w takich przypadkach policjant powinien użyć broni, nawet z możliwością zabicia. Przecież ten deb*** i cwok mógł wiele osób zabić. Tego sędziego powinno się wsadzić do auta takiego pijaka i niech sobie poszaleją, jak kogoś potrącą to odpowiedzialność zbiorowa
Avatar
~gość~ / 23 marca 2009 o 12:09
Niestety, ale tak jest.. Nawet, gdyby użyli broni i nie zostałby ranny nikt z postronnych osób, tylko postrzelono by samego bandytę to strzelający policjanci i tak mieliby problemy bo np. sędzia stwierdziłby, że użycie broni było nieuzasadnione itp. itd... Dziś naprawdę bandyta ma większe prawa, nawet jeśli włamie się do twojego domu to lepiej podać mu herbatę, niż próbować się bronić i pójść do więzienia za przekroczenie obrony własnej.
Zobacz wszystkie komentarze 20

Skomentuj

Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:
Twój komentarz został dodany

Pozostałe informacje

Chełmianka - Motor, czyli mecz o wszystko

Chełmianka - Motor, czyli mecz o wszystko 0 3

Warto będzie wybrać się w sobotę na stadion w Chełmie. Piłkarze Artura Bożyka podejmują Motor Lublin. Jeżeli wygrają, to na dobre wrócą do walki o awans. Jednocześnie mogą zamknąć drogę do II ligi rywalom. Bardzo ciekawe derby rozpoczną się o godz. 17

Alicja Mazurek z Lublina cudem przeżyła tragiczny wypadek. Potrzebna jest pomoc
galeria
film

Alicja Mazurek z Lublina cudem przeżyła tragiczny wypadek. Potrzebna jest pomoc 0 2

Alicja Mazurek z Lublina potrzebuje pomocy. Po tragicznym wypadku trafiła do kliniki "Budzik", rodzina i przyjaciele zbierają pieniądze na jej leczenie i rehabilitację

Mieszkaniec Świdnika wymyślił prosty biznes. Oszukał 370 osób

Mieszkaniec Świdnika wymyślił prosty biznes. Oszukał 370 osób 0 4

26-letni mieszkaniec Świdnika aresztowany. Grozi mu do 8 lat więzienia

Motocyklista urwał koło na krawężniku. Uszkodziło samochód

Motocyklista urwał koło na krawężniku. Uszkodziło samochód 0 4

Motocyklista z gminy Urzędów uderzył w krawężnik. Od jednośladu oderwało się przednie koło i uderzyło w jadący z przeciwka samochód

Tragiczny wypadek w Fiukówce. Zginął motocyklista

Tragiczny wypadek w Fiukówce. Zginął motocyklista 0 1

35-latek zginął w wypadku w miejscowości Fiukówka w powiecie łukowskim

Orlęta Spomlek kontra Podlasie. Kto się przełamie?

Orlęta Spomlek kontra Podlasie. Kto się przełamie? 0 0

Najbliższy weekend upłynie kibicom z województwa lubelskiego pod znakiem derbów. W Chełmie gra Motor, a w Radzyniu Podlaskim zmierzą się tamtejsze Orlęta Spomlek i Podlasie (godz. 17). Punktów niby bardziej potrzebują podopieczni Tomasza Złomańczuka jednak gospodarze też mają o co grać

Kiedy skończy się przebudowa deptaka w Lublinie? Miasto ustaliło nowy termin zakończenia prac

Kiedy skończy się przebudowa deptaka w Lublinie? Miasto ustaliło nowy termin zakończenia prac 0 23

Po niedzieli zacznie się układanie kamiennych płyt na odnawianym deptaku. Najpierw pojawią się między ul. Kapucyńską i Staszica. Na całej długości powinny być ułożone do końca czerwca. Taki jest nowy termin ustalony przez miasto z wykonawcą prac, które miały się zakończyć do połowy maja

Czwartek na KULturaliach w Lublinie [zdjęcia]
galeria

Czwartek na KULturaliach w Lublinie [zdjęcia] 0 1

W Lublinie trwają KULturalia. Koncerty odbywają się na pl. Teatralnym przed CSK. Wczoraj wystąpili Vestige, Lilly Hates Roses, Ted Nemeth, Smolik // Kev Fox i Krzysztof Zalewski. Dzisiaj odbędą się koncerty zespołów Pasażer, Kamp!, Myslovitz, The Dumplings i Voo Voo

Goły mężczyzna na schodach i awantura domowa

Goły mężczyzna na schodach i awantura domowa 0 0

Do zrozumienia tej porannej przygody jaka wydarzyła się w jednym z bloków, potrzebna jest wiedza o zasadach dystrybucji mleka w czasach PRL i działaniu zamków zatrzaskowych w drzwiach

Lublin: Wojska Obrony Terytorialnej złożą przysięgę na pl. Zamkowym. Będzie też piknik

Lublin: Wojska Obrony Terytorialnej złożą przysięgę na pl. Zamkowym. Będzie też piknik 0 2

Żołnierze 2 Lubelskiej Brygady Obrony Terytorialnej im. mjr. Hieronima Dekutowskiego ps. „Zapora” złożą przysięgę w najbliższą niedzielę o godz. 14. na placu Zamkowym w Lublinie. Uroczystość będzie połączona ze świętem lubelskiej brygady. Po ceremonii zaplanowano piknik rodzinny.

Premiera "Hana Solo"! Repertuar kin i teatrów w weekend w Lublinie i regionie (25-27.05)
25 maja 2018, 9:00

Premiera "Hana Solo"! Repertuar kin i teatrów w weekend w Lublinie i regionie (25-27.05) 0 0

Co Gdzie Kiedy. To jedna z najgorętszych premier tego roku. Na ekrany lubelskich kin wkracza kolejna odsłona sagi Gwiezdnych Wojen - Han Solo, przedstawiająca młodzieńcze losy słynnego przemytnika. To jednak nie jedyna ciekawa premiera filmowa nadchodzącego weekendu. Ponadto lubelskie placówki oferują interesujące koncerty i spektakle. Sprawdź weekendowy repertuar kin i teatrów z Lublina oraz regionu.

Sondaż wyborczy w Lublinie, Chełmie i Zamościu. Kto ma szanse na fotel prezydenta?

Sondaż wyborczy w Lublinie, Chełmie i Zamościu. Kto ma szanse na fotel prezydenta? 0 9

W Lublinie Krzysztof Żuk, w Chełmie Agata Fisz, a w Zamościu Andrzej Wnuk mają największe szanse na zwycięstwo w zbliżających się wyborach samorządowych

Osak ograł Sawczuka na otwarcie sezonu

Osak ograł Sawczuka na otwarcie sezonu 0 0

TENIS ZIEMNY Na kortach MOSiR w Parczewie odbył się otwarty turniej na otwarcie sezonu

Przebudowa Al. Racławickich w Lublinie. Na nową drogę trzeba jeszcze poczekać

Przebudowa Al. Racławickich w Lublinie. Na nową drogę trzeba jeszcze poczekać 2 24

Nie będzie tego lata utrudnień spowodowanych przebudową Al. Racławickich i ul. Lipowej. Roboty nie zaczną się wcześniej niż pod koniec roku. Dotąd nie ogłoszono nawet przetargu, który wyłoni wykonawcę prac, a sam przetarg może potrwać wiele miesięcy

Kłótnia o sprzedaż alkoholu przy kościołach. "To jest igranie z Bogiem"

Kłótnia o sprzedaż alkoholu przy kościołach. "To jest igranie z Bogiem" 3 31

To jest igranie z panem Bogiem. To komentarz jednego z kraśnickich radnych odnośnie odległości, w jakiej mają być usytuowane punkty sprzedaży i podawania alkoholu od kościołów. W Kraśniku odległość ta musi być co najmniej 20-metrowa. Dyskusja w temacie sprzedaży alkoholu w mieście i ewentualnego nocnego ograniczenia tej sprzedaży była burzliwa. Ostatecznie żadne decyzje nie zapadły. 

ALARM24

Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!

Najczęściej czytane

Dzisiaj · Tydzień · Wideo · Premium
Uwaga czytelniku!
Nie teraz Przeczytaj i wyraź zgodę

Informujemy, że w dniu 25 maja 2018 r. na terenie całej Unii Europejskiej, w tym także w Polsce, wejdzie w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. W związku z tym chcielibyśmy Ci przekazać kilka informacji na temat zasad przetwarzania Twoich danych osobowych.

Rozumiem

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.