poniedziałek, 23 października 2017 r.

Lublin

Polska Kultura Pośpiesznego

  Edytuj ten wpis
Dodano: 13 czerwca 2006, 22:46

Pani w kasie już nie odburknie, konduktor nie będzie się czepiał,
a w pociągu i na dworcu poczujesz się jak w domu. PKP wysyła swoich pracowników na szkolenia, na których nauczą się, jak powinni odnosić się
do podróżnych. Z naszego regionu douczać się będzie kilkudziesięciu kolejarzy.


Na szkolenia z "profesjonalnej obsługi klienta” trafi ponad półtora tysiąca pracowników Polskich Kolei Państwowych w całym kraju. Za warsztaty językowe, zajęcia z rozpoznawania potrzeb klienta i zachowania w sytuacjach kryzysowych kolej zapłaci 2,2 miliony złotych. Część tej sumy zostanie pokryte ze środków unijnych.
- To największe tego typu szkolenie w historii polskiej kolei - mówi Michał Wrzosek, rzecznik PKP SA.
Oprócz wykładów teoretycznych przewidziano też zajęcia praktyczne. Konduktorzy i kasjerki będą odgrywać scenki związane z obsługa pasażerów i trenować odpowiednie zachowania. Dostaną też specjalne słowniki w języku angielskim, niemieckim i rosyjskim zawierające podstawowe zwroty związane z transportem kolejowym.
- Pracownik na pierwszej linii frontu musi sprostać coraz większym wymaganiom naszych klientów. Chcemy takie przypadki, gdy obsługa jest niemiła i nieprofesjonalna, ograniczyć do minimum - tłumaczy Wrzosek.
Na co najczęściej skarżą się pasażerowie? Na wprowadzanie ich w błąd przez pracowników kolei. - Co innego mówi pani w kasie, a co innego kierownik pociągu. Najwięcej wpadek jest tam, gdzie ruch podróżnych jest największy - dodaje rzecznik.
W lubelskim Zakładzie Przewozów Regionalnych takie szkolenia ma za sobą już kilkanaście osób. W tym roku na kurs pójdzie jeszcze kilkadziesiąt. - Z ankiet i rankingów wynika, że mamy najbardziej uprzejme drużyny konduktorskie w całym kraju. Ale nauki nigdy za wiele - mówi Zbigniew Tracichleb, dyrektor lubelskiego Zakładu PKP PR.

  Edytuj ten wpis
Czytaj więcej o:
(0) komentarzy

Skomentuj

avatar
Komentujesz jako Gość (Zaloguj się)

Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:

Ostatnie komentarze

Na razie brak komentarzy, Twój może być pierwszy.

Pozostałe informacje

Alarm 24
Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!