Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Lublin

4 stycznia 2011 r.
12:35
Edytuj ten wpis

Ponad 400 mandatów dziennie. Najwięcej za zbyt dużą prędkość

Autor: Zdjęcie autora Paweł Puzio
0 17 A A
Drogówka w ubiegłym roku wlepiła lubelskim  kierowcom prawie 150 tys. mandatów (Maciej Kaczanowski)
Drogówka w ubiegłym roku wlepiła lubelskim kierowcom prawie 150 tys. mandatów (Maciej Kaczanowski)

W ub. roku lubelscy policjanci najczęściej karali za zbyt szybką jazdą. Sporo mandatów wypisali również za jazdę bez pasów, brak fotelików i nieprawidłowe wyprzedzanie. Drogówka łapie też hurtowo pijanych kierowców i rowerzystów.

AdBlock
Szanowny Czytelniku!
Dzięki reklamom czytasz za darmo. Prosimy o wyłączenie programu służącego do blokowania reklam (np. AdBlock).
Dziękujemy, redakcja Dziennika Wschodniego.
Kliknij tutaj, aby zaakceptować
Drogówka podsumowała ubiegły rok. Kilkuset policjantów miało pełne ręce pracy. – Wystawili prawie 150 tys. mandatów, z czego 139 486 otrzymali kierowcy, a 8470 piesi – mówi podinspektor Sławomir Góźdź, naczelnik Wydziału Ruchu Drogowego Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie.

Funkcjonariusze najwięcej mandatów wypisali za przekroczenie prędkości – ponad 82 tys. – Drugie, najczęściej karane wykroczenie, to nieprawidłowe wyprzedzanie – 16 336 mandatów. Czołową trójkę zamykają kary za brak pasów i fotelików służących do przewożenia dzieci – 14 391 mandatów – wylicza podinspektor Góźdź.

Pozostałe główne grzechy to nieprawidłowe wyprzedzanie (6681), przejazd na czerwonym świetle (4395) i wymuszenie pierwszeństwa przejazdu (4165).

Kierowcy jednak skarżą się, że policja poluje jednie na te "grube”, drogie wykroczenia. – Wideorejstratory biorą się za filmowanie, kiedy kierowca przekroczy limit prędkości o 20, 30 km/h i więcej. Wiadomo, ta sama robota, a mandat wysoki – mówi Jarosław Orzeł, kierowca z Kraśnika, który w minionym roku "grał” główną rolę w krótkim filmie zrealizowanym przez jeden z lubelskich wideorejestratorów.

– Taki jest charakter pracy wideorejstratorów. Jednak pozostałe patrole reagują nawet na najmniejsze wykroczenie. Świadczy o tym duża, i wciąż rosnąca, liczba mandatów za brak zapiętych pasów, przewożenie dzieci bez fotelika czy liczba 20 262 zatrzymanych dowodów rejestracyjnych – kończy podinspektor Góźdź.

x

Najszybsze ogłoszenia motoryzacyjne z Twojego regionu. Tu nie grozi Ci żaden mandat za wyprzedzanie konkurencji - Regiomoto.pl.

Komentarze 17

Najlepsze · Najnowsze
Avatar
Gość / 5 stycznia 2011 o 14:39
[quote name='indiana' timestamp='1294167731' post='416834']
Uważam że MARCEL ma w 100% rację np. policjanci z Puław są takimi głąbami że oprucz przekraczania prędkosci można jeżdzić jak się chce, tylko z kilkoma nie ma co zaczynac bo chłopaki znają się na robocie i mogą dokuczyć zgodnie z prawem a wtedy trzeba iśc na pocztę.
[/quote]
Masz racje,glaby umieja tylko obslugiwac suszarke,ale to nie ich wina ze za malo ich wyedukowali.Dlatego tez poszezyli zakres dzialania ITD,do kontroli pojazdow.Rok moze dwa i do kontroli nabiora uprawnien organisci i masarze.Wszystko ustawine na trzepanie kasy.
[quote name='indiana' timestamp='1294167731' post='416834']
Uważam że MARCEL ma w 100% rację np. policjanci z Puław są takimi głąbami że oprucz przekraczania prędkosci można jeżdzić jak się chce, tylko z kilkoma nie ma co zaczynac bo chłopaki znają się na robocie i mogą dokuczyć zgodnie z prawem a wtedy trzeba iśc na pocztę.
[/quote]
Masz racje,glaby umieja tylko obslugiwac suszarke,ale to nie ich wina ze za malo ich wyedukowali.Dlatego tez poszezyli zakres dzialania ITD,do kontroli pojazdow.Rok moze... rozwiń
Avatar
nissan / 5 stycznia 2011 o 12:44
[quote name='chudzik' timestamp='1294153719' post='416665']
A może by przyjechali na ul. Spokojną w Lublinie? Tam codziennie jest do wypisania kilkaset mandatów. Niestety trzeba by było wtedy narazić się pracownikom Urzędu Marszałkowskiego, Prokuratury oraz pacjentom (kolegom???) przychodni MSWiA. Do tego to trzeba mieć odwagę. Bezpieczniej jest schować się w krzakach z radarem i robić "wyniki" albo pościgać się "sreberkiem" z jakimś gówniarzem w beemce.
[/quote]
Na Spokojna są wysyłani "głupki" czyli Straż Miejska,która nakłada mandaty ale tylko tym, którzy przyjeżdżają załatwić sprawę w urzędzie.A najlepiej to chodzić piechotą, i po jaką cholerę kupywać taki drogi samochód?Bo parkingi są tylko dla urzędników tam pracujących, a nie dla pospólstwa! To chyba jasne!!!
[quote name='chudzik' timestamp='1294153719' post='416665']
A może by przyjechali na ul. Spokojną w Lublinie? Tam codziennie jest do wypisania kilkaset mandatów. Niestety trzeba by było wtedy narazić się pracownikom Urzędu Marszałkowskiego, Prokuratury oraz pacjentom (kolegom???) przychodni MSWiA. Do tego to trzeba mieć odwagę. Bezpieczniej jest schować się w krzakach z radarem i robić "wyniki" albo pościgać się "sreberkiem" z jakimś gówniarzem w beemce.
[/quote]
Na Spokojna są wy... rozwiń
Avatar
Jackow / 4 stycznia 2011 o 22:47
Wy tam w Lubelskiem to tylko pić wódę potraficie i zapieprzać na złamanie karku, bardzo dobrze że was tak trzepią, a będzie jaszcze lepiej jak wejdzie nowy taryfikator mandatów oczywiście większy. Powodzenia szrociki golfiki i wasze ukochane pasie.
Avatar
kolompar / 4 stycznia 2011 o 22:15
Ja z innej beczki, czy "lubelska policja" to tylko drogówka i mandaty w ruchu drogowym?
Avatar
xyz / 4 stycznia 2011 o 21:06
Fajne zdjęcie przedstawia raczej inspektora ITD w trakcie kontroli niż "drogówke"
Avatar
indiana / 4 stycznia 2011 o 20:02
Uważam że MARCEL ma w 100% rację np. policjanci z Puław są takimi głąbami że oprucz przekraczania prędkosci można jeżdzić jak się chce, tylko z kilkoma nie ma co zaczynac bo chłopaki znają się na robocie i mogą dokuczyć zgodnie z prawem a wtedy trzeba iśc na pocztę.
Avatar
minia / 4 stycznia 2011 o 20:01
[quote name='Marcel' timestamp='1294160490' post='416743']
"– Taki jest charakter pracy wideorejstratorów. Jednak pozostałe patrole reagują nawet na najmniejsze wykroczenie" - Pan sobie kpi czy o droge pyta ??!!!! Ciekaw jestem ile mandatów wystaiono za MASOWO popełniane przez kierowców wykroczenia takie jak:
1. brak sygnalizowania zmiany pasa lub kierunku ruchu (PLAGA w Lublinie !!! Nawet policjanci popelniają to wykroczenie !!)
2. Jazdę skrajnym lewym pasem lub przy środku jezdni (wykroczenie 200 zł i 2 pkt karne) popelniane MASOWO przez kierowców.
3. Jazdę z włączonymi światłami przeciwmgilenymi przy normalnej przejrzystosci powietrza.
4. Zjeżdżanie z eskrzyzowania na czerwonym światle.
Chyba osbie Pan jaja robi drogi panie !! Bo na popełnianie powyższych wykroczeń policjia NIE REAGUJE WOGÓLE choć sa one bardzo niebezpieczne i uciazliwe dla ruchu pojazdów !! Co wiecej totalne olewactwo policji w tym zakresie prowadzi do tego, że niektórzy kierowcy popełniają te wykroczenia z premedytacją, wiedząć że policja nie zareaguje i nie grozi im za to żadna kara ( ostatnio rozmawiałem z delikwentem który nagminnie nie używa kierunków i takie własnie było jego tłumaczenie - "policja i tak mnie za to nie złapie bo oni na to nie patrzą").
Takze drogi Panie prosze bacznie patrzec swoim pracownikom na rece, bo jak narazie to poza lapaniem z aprędkośc i wyprzedzanie na ciągłej NIC WIECEJ POLICJI NIE INTERESUJE !!
P.S.
Mialem okazje kiedyś porozmawiać sobie z policjantem z partolu który napiętnie łapał za przekroczenie prędkosci na Al. Smorawińskiego. Na moje pytanie "dlaczego nie zatrzymaliście tego BMW choć miało właczone przednie przecimgielne w bezchmurną noc" uslyszalem że " My mamy kontrolowac TYLKO prędkość" !!! Było to gdzieć w grudniu 2009 r. Ręce mi opadły !!
[/quote]


Bo ci żyłka pęknie, przeczytaj jeszcze raz tekst i zobaczysz za co karze policja. Nie tylko za prędkość. Nie tylko..
[quote name='Marcel' timestamp='1294160490' post='416743']
"– Taki jest charakter pracy wideorejstratorów. Jednak pozostałe patrole reagują nawet na najmniejsze wykroczenie" - Pan sobie kpi czy o droge pyta ??!!!! Ciekaw jestem ile mandatów wystaiono za MASOWO popełniane przez kierowców wykroczenia takie jak:
1. brak sygnalizowania zmiany pasa lub kierunku ruchu (PLAGA w Lublinie !!! Nawet policjanci popelniają to wykroczenie !!)
2. Jazdę skrajnym lewym p... rozwiń
Avatar
danieloo / 4 stycznia 2011 o 19:10
To Jest Polska AFRYKA DZIKA !!!! i te Strażniki Texasu co myslą ze im wszystko Wolno!!<Milicja>
Avatar
plkrz / 4 stycznia 2011 o 18:36
[quote name='bury miś' timestamp='1294154699' post='416676']
Poza tym źle zaparkowane samochody do SM, a nie policja.[/quote]
Jaki przepis od czasu powstania SM zwolnił Policję z reagowania na źle zaparkowane samochody ?
Avatar
Marcel / 4 stycznia 2011 o 18:01
"– Taki jest charakter pracy wideorejstratorów. Jednak pozostałe patrole reagują nawet na najmniejsze wykroczenie" - Pan sobie kpi czy o droge pyta ??!!!! Ciekaw jestem ile mandatów wystaiono za MASOWO popełniane przez kierowców wykroczenia takie jak:
1. brak sygnalizowania zmiany pasa lub kierunku ruchu (PLAGA w Lublinie !!! Nawet policjanci popelniają to wykroczenie !!)
2. Jazdę skrajnym lewym pasem lub przy środku jezdni (wykroczenie 200 zł i 2 pkt karne) popelniane MASOWO przez kierowców.
3. Jazdę z włączonymi światłami przeciwmgilenymi przy normalnej przejrzystosci powietrza.
4. Zjeżdżanie z eskrzyzowania na czerwonym światle.
Chyba osbie Pan jaja robi drogi panie !! Bo na popełnianie powyższych wykroczeń policjia NIE REAGUJE WOGÓLE choć sa one bardzo niebezpieczne i uciazliwe dla ruchu pojazdów !! Co wiecej totalne olewactwo policji w tym zakresie prowadzi do tego, że niektórzy kierowcy popełniają te wykroczenia z premedytacją, wiedząć że policja nie zareaguje i nie grozi im za to żadna kara ( ostatnio rozmawiałem z delikwentem który nagminnie nie używa kierunków i takie własnie było jego tłumaczenie - "policja i tak mnie za to nie złapie bo oni na to nie patrzą").
Takze drogi Panie prosze bacznie patrzec swoim pracownikom na rece, bo jak narazie to poza lapaniem z aprędkośc i wyprzedzanie na ciągłej NIC WIECEJ POLICJI NIE INTERESUJE !!
P.S.
Mialem okazje kiedyś porozmawiać sobie z policjantem z partolu który napiętnie łapał za przekroczenie prędkosci na Al. Smorawińskiego. Na moje pytanie "dlaczego nie zatrzymaliście tego BMW choć miało właczone przednie przecimgielne w bezchmurną noc" uslyszalem że " My mamy kontrolowac TYLKO prędkość" !!! Było to gdzieć w grudniu 2009 r. Ręce mi opadły !!
"– Taki jest charakter pracy wideorejstratorów. Jednak pozostałe patrole reagują nawet na najmniejsze wykroczenie" - Pan sobie kpi czy o droge pyta ??!!!! Ciekaw jestem ile mandatów wystaiono za MASOWO popełniane przez kierowców wykroczenia takie jak:
1. brak sygnalizowania zmiany pasa lub kierunku ruchu (PLAGA w Lublinie !!! Nawet policjanci popelniają to wykroczenie !!)
2. Jazdę skrajnym lewym pasem lub przy środku jezdni (wykroczenie 200 zł i 2 pkt karne) popelniane MASOWO przez k... rozwiń
Avatar
Gość / 5 stycznia 2011 o 14:39
[quote name='indiana' timestamp='1294167731' post='416834']
Uważam że MARCEL ma w 100% rację np. policjanci z Puław są takimi głąbami że oprucz przekraczania prędkosci można jeżdzić jak się chce, tylko z kilkoma nie ma co zaczynac bo chłopaki znają się na robocie i mogą dokuczyć zgodnie z prawem a wtedy trzeba iśc na pocztę.
[/quote]
Masz racje,glaby umieja tylko obslugiwac suszarke,ale to nie ich wina ze za malo ich wyedukowali.Dlatego tez poszezyli zakres dzialania ITD,do kontroli pojazdow.Rok moze dwa i do kontroli nabiora uprawnien organisci i masarze.Wszystko ustawine na trzepanie kasy.
[quote name='indiana' timestamp='1294167731' post='416834']
Uważam że MARCEL ma w 100% rację np. policjanci z Puław są takimi głąbami że oprucz przekraczania prędkosci można jeżdzić jak się chce, tylko z kilkoma nie ma co zaczynac bo chłopaki znają się na robocie i mogą dokuczyć zgodnie z prawem a wtedy trzeba iśc na pocztę.
[/quote]
Masz racje,glaby umieja tylko obslugiwac suszarke,ale to nie ich wina ze za malo ich wyedukowali.Dlatego tez poszezyli zakres dzialania ITD,do kontroli pojazdow.Rok moze... rozwiń
Avatar
nissan / 5 stycznia 2011 o 12:44
[quote name='chudzik' timestamp='1294153719' post='416665']
A może by przyjechali na ul. Spokojną w Lublinie? Tam codziennie jest do wypisania kilkaset mandatów. Niestety trzeba by było wtedy narazić się pracownikom Urzędu Marszałkowskiego, Prokuratury oraz pacjentom (kolegom???) przychodni MSWiA. Do tego to trzeba mieć odwagę. Bezpieczniej jest schować się w krzakach z radarem i robić "wyniki" albo pościgać się "sreberkiem" z jakimś gówniarzem w beemce.
[/quote]
Na Spokojna są wysyłani "głupki" czyli Straż Miejska,która nakłada mandaty ale tylko tym, którzy przyjeżdżają załatwić sprawę w urzędzie.A najlepiej to chodzić piechotą, i po jaką cholerę kupywać taki drogi samochód?Bo parkingi są tylko dla urzędników tam pracujących, a nie dla pospólstwa! To chyba jasne!!!
[quote name='chudzik' timestamp='1294153719' post='416665']
A może by przyjechali na ul. Spokojną w Lublinie? Tam codziennie jest do wypisania kilkaset mandatów. Niestety trzeba by było wtedy narazić się pracownikom Urzędu Marszałkowskiego, Prokuratury oraz pacjentom (kolegom???) przychodni MSWiA. Do tego to trzeba mieć odwagę. Bezpieczniej jest schować się w krzakach z radarem i robić "wyniki" albo pościgać się "sreberkiem" z jakimś gówniarzem w beemce.
[/quote]
Na Spokojna są wy... rozwiń
Avatar
Jackow / 4 stycznia 2011 o 22:47
Wy tam w Lubelskiem to tylko pić wódę potraficie i zapieprzać na złamanie karku, bardzo dobrze że was tak trzepią, a będzie jaszcze lepiej jak wejdzie nowy taryfikator mandatów oczywiście większy. Powodzenia szrociki golfiki i wasze ukochane pasie.
Avatar
kolompar / 4 stycznia 2011 o 22:15
Ja z innej beczki, czy "lubelska policja" to tylko drogówka i mandaty w ruchu drogowym?
Avatar
xyz / 4 stycznia 2011 o 21:06
Fajne zdjęcie przedstawia raczej inspektora ITD w trakcie kontroli niż "drogówke"
Avatar
indiana / 4 stycznia 2011 o 20:02
Uważam że MARCEL ma w 100% rację np. policjanci z Puław są takimi głąbami że oprucz przekraczania prędkosci można jeżdzić jak się chce, tylko z kilkoma nie ma co zaczynac bo chłopaki znają się na robocie i mogą dokuczyć zgodnie z prawem a wtedy trzeba iśc na pocztę.
Avatar
minia / 4 stycznia 2011 o 20:01
[quote name='Marcel' timestamp='1294160490' post='416743']
"– Taki jest charakter pracy wideorejstratorów. Jednak pozostałe patrole reagują nawet na najmniejsze wykroczenie" - Pan sobie kpi czy o droge pyta ??!!!! Ciekaw jestem ile mandatów wystaiono za MASOWO popełniane przez kierowców wykroczenia takie jak:
1. brak sygnalizowania zmiany pasa lub kierunku ruchu (PLAGA w Lublinie !!! Nawet policjanci popelniają to wykroczenie !!)
2. Jazdę skrajnym lewym pasem lub przy środku jezdni (wykroczenie 200 zł i 2 pkt karne) popelniane MASOWO przez kierowców.
3. Jazdę z włączonymi światłami przeciwmgilenymi przy normalnej przejrzystosci powietrza.
4. Zjeżdżanie z eskrzyzowania na czerwonym światle.
Chyba osbie Pan jaja robi drogi panie !! Bo na popełnianie powyższych wykroczeń policjia NIE REAGUJE WOGÓLE choć sa one bardzo niebezpieczne i uciazliwe dla ruchu pojazdów !! Co wiecej totalne olewactwo policji w tym zakresie prowadzi do tego, że niektórzy kierowcy popełniają te wykroczenia z premedytacją, wiedząć że policja nie zareaguje i nie grozi im za to żadna kara ( ostatnio rozmawiałem z delikwentem który nagminnie nie używa kierunków i takie własnie było jego tłumaczenie - "policja i tak mnie za to nie złapie bo oni na to nie patrzą").
Takze drogi Panie prosze bacznie patrzec swoim pracownikom na rece, bo jak narazie to poza lapaniem z aprędkośc i wyprzedzanie na ciągłej NIC WIECEJ POLICJI NIE INTERESUJE !!
P.S.
Mialem okazje kiedyś porozmawiać sobie z policjantem z partolu który napiętnie łapał za przekroczenie prędkosci na Al. Smorawińskiego. Na moje pytanie "dlaczego nie zatrzymaliście tego BMW choć miało właczone przednie przecimgielne w bezchmurną noc" uslyszalem że " My mamy kontrolowac TYLKO prędkość" !!! Było to gdzieć w grudniu 2009 r. Ręce mi opadły !!
[/quote]


Bo ci żyłka pęknie, przeczytaj jeszcze raz tekst i zobaczysz za co karze policja. Nie tylko za prędkość. Nie tylko..
[quote name='Marcel' timestamp='1294160490' post='416743']
"– Taki jest charakter pracy wideorejstratorów. Jednak pozostałe patrole reagują nawet na najmniejsze wykroczenie" - Pan sobie kpi czy o droge pyta ??!!!! Ciekaw jestem ile mandatów wystaiono za MASOWO popełniane przez kierowców wykroczenia takie jak:
1. brak sygnalizowania zmiany pasa lub kierunku ruchu (PLAGA w Lublinie !!! Nawet policjanci popelniają to wykroczenie !!)
2. Jazdę skrajnym lewym p... rozwiń
Avatar
danieloo / 4 stycznia 2011 o 19:10
To Jest Polska AFRYKA DZIKA !!!! i te Strażniki Texasu co myslą ze im wszystko Wolno!!<Milicja>
Avatar
plkrz / 4 stycznia 2011 o 18:36
[quote name='bury miś' timestamp='1294154699' post='416676']
Poza tym źle zaparkowane samochody do SM, a nie policja.[/quote]
Jaki przepis od czasu powstania SM zwolnił Policję z reagowania na źle zaparkowane samochody ?
Avatar
Marcel / 4 stycznia 2011 o 18:01
"– Taki jest charakter pracy wideorejstratorów. Jednak pozostałe patrole reagują nawet na najmniejsze wykroczenie" - Pan sobie kpi czy o droge pyta ??!!!! Ciekaw jestem ile mandatów wystaiono za MASOWO popełniane przez kierowców wykroczenia takie jak:
1. brak sygnalizowania zmiany pasa lub kierunku ruchu (PLAGA w Lublinie !!! Nawet policjanci popelniają to wykroczenie !!)
2. Jazdę skrajnym lewym pasem lub przy środku jezdni (wykroczenie 200 zł i 2 pkt karne) popelniane MASOWO przez kierowców.
3. Jazdę z włączonymi światłami przeciwmgilenymi przy normalnej przejrzystosci powietrza.
4. Zjeżdżanie z eskrzyzowania na czerwonym światle.
Chyba osbie Pan jaja robi drogi panie !! Bo na popełnianie powyższych wykroczeń policjia NIE REAGUJE WOGÓLE choć sa one bardzo niebezpieczne i uciazliwe dla ruchu pojazdów !! Co wiecej totalne olewactwo policji w tym zakresie prowadzi do tego, że niektórzy kierowcy popełniają te wykroczenia z premedytacją, wiedząć że policja nie zareaguje i nie grozi im za to żadna kara ( ostatnio rozmawiałem z delikwentem który nagminnie nie używa kierunków i takie własnie było jego tłumaczenie - "policja i tak mnie za to nie złapie bo oni na to nie patrzą").
Takze drogi Panie prosze bacznie patrzec swoim pracownikom na rece, bo jak narazie to poza lapaniem z aprędkośc i wyprzedzanie na ciągłej NIC WIECEJ POLICJI NIE INTERESUJE !!
P.S.
Mialem okazje kiedyś porozmawiać sobie z policjantem z partolu który napiętnie łapał za przekroczenie prędkosci na Al. Smorawińskiego. Na moje pytanie "dlaczego nie zatrzymaliście tego BMW choć miało właczone przednie przecimgielne w bezchmurną noc" uslyszalem że " My mamy kontrolowac TYLKO prędkość" !!! Było to gdzieć w grudniu 2009 r. Ręce mi opadły !!
"– Taki jest charakter pracy wideorejstratorów. Jednak pozostałe patrole reagują nawet na najmniejsze wykroczenie" - Pan sobie kpi czy o droge pyta ??!!!! Ciekaw jestem ile mandatów wystaiono za MASOWO popełniane przez kierowców wykroczenia takie jak:
1. brak sygnalizowania zmiany pasa lub kierunku ruchu (PLAGA w Lublinie !!! Nawet policjanci popelniają to wykroczenie !!)
2. Jazdę skrajnym lewym pasem lub przy środku jezdni (wykroczenie 200 zł i 2 pkt karne) popelniane MASOWO przez k... rozwiń
Zobacz wszystkie komentarze 17

Skomentuj

Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:
Twój komentarz został dodany

Pozostałe informacje

To kino dostało wyróżnienie. Może się pochwalić frekwencją

To kino dostało wyróżnienie. Może się pochwalić frekwencją 0 0

Centrum Kultury Filmowej Stylowy zostało wyróżnione za najlepsze wyniki frekwencyjne w rozpowszechnianiu filmów europejskich i światowych. Nie pierwszy raz CKF ma się czym chwalić

Wkrótce marszałek zarobi mniej. "Będę dodatkowo przekazywał ok. 1 tys. zł na cele charytatywne"

Wkrótce marszałek zarobi mniej. "Będę dodatkowo przekazywał ok. 1 tys. zł na cele charytatywne" 0 0

O 545 zł brutto mniej będzie zarabiał od 1 lipca marszałek województwa lubelskiego. To efekt rządowego rozporządzenia, którego celem było zmniejszenie zarobków samorządowców o 20 proc. Ale obniżka w przypadku naszego marszałka będzie niższa niż zakładał PiS

Kto może dostać mieszkanie od miasta? Wkrótce zasady mogą się zmienić

Kto może dostać mieszkanie od miasta? Wkrótce zasady mogą się zmienić 0 0

Zmienione mają być zasady przyznawania mieszkań od miasta. Ratusz chce wpuścić do kolejki po lokal osoby o nieco wyższych dochodach. Sama kolejka rządziłaby się nieco innymi prawami niż obecnie. Osoby, które samowolnie zajęły inny lokal, trafiałyby na dalsze miejsca, przez co dłużej czekałyby na klucze

MKS Perła musi powalczyć o Ligę Mistrzyń w kwalifikacjach

MKS Perła musi powalczyć o Ligę Mistrzyń w kwalifikacjach 0 0

MKS Perła Lublin nie zagra w fazie grupowej. Podopieczne Roberta Lisa do elity będą musiały przebijać się przez turniej kwalifikacyjny. Losowanie eliminacji jest zaplanowane na 27 czerwca.

Skręcała w lewo, ale ją wyprzedzał. Jedna osoba ranna

Skręcała w lewo, ale ją wyprzedzał. Jedna osoba ranna 0 1

Jedna osoba trafiła do szpitala po wypadku w Czemiernikach (pow. radzyński).

MUNDIAL 2018. Belgia – Panama 3:0. Opór tylko do przerwy

MUNDIAL 2018. Belgia – Panama 3:0. Opór tylko do przerwy 1 0

MUNDIAL 2018 W pierwszym meczu grupy G Belgia nie bez problemów pokonała na stadionie w Soczi Panamę 3:0

Ekspresówka z Lublina do Rzeszowa coraz bliżej. Podpisali umowy na kolejny odcinek S19

Ekspresówka z Lublina do Rzeszowa coraz bliżej. Podpisali umowy na kolejny odcinek S19 35 6

W poniedziałek podpisano trzy umowy na prawie 25-kilometrowy odcinek S19 Lasy Janowskie – Nisko Południe. Tym samym ekspresowe połączenie Lublina z Rzeszowem nabiera coraz bardziej realnych kształtów

Miasto movie w Warsztatach Kultury: "Ucieczka z Nowego Jorku"
20 czerwca 2018, 21:00

Miasto movie w Warsztatach Kultury: "Ucieczka z Nowego Jorku" 1 0

Co Gdzie Kiedy. W środę, 20 czerwca o godz. 21 w Warsztatach Kultury (ul. Grodzka 5a) w ramach cyklu Miasto movie analogowo zobaczymy film Ucieczka z Nowego Jorku.

Trudna sytuacja plantatorów. Wojewoda obwinia PSL, a PSL partię rządzącą

Trudna sytuacja plantatorów. Wojewoda obwinia PSL, a PSL partię rządzącą 0 7

Będzie więcej kontroli owoców miękkich, w tym malin wjeżdżających do Polski zza wschodniej granicy – zapowiedział podczas dzisiejszej konferencji prasowej wojewoda lubelski Przemysław Czarnek. To reakcja na fatalną dla producentów malin sytuację na rynku i niskie ceny skupu tych owoców, które są zdecydowanie poniżej kosztów produkcji.

Motor odmłodzi skład? Decyzje do końca czerwca

Motor odmłodzi skład? Decyzje do końca czerwca 0 4

Kolejny sezon i kolejne rozczarowanie w Lublinie. Motor po raz czwarty z rzędu nie wywalczył awansu do upragnionej II ligi. W lecie znowu zanosi się na zmiany w klubie. Wydaje się, że najbardziej prawdopodobny jest wariant z odmłodzeniem kadry zespołu

Lublin: Oto laureaci Wielkiego Testu Języka Angielskiego [zdjęcia]
galeria

Lublin: Oto laureaci Wielkiego Testu Języka Angielskiego [zdjęcia] 0 0

Za nami kolejna edycja Wielkiego Testu Języka Angielskiego „Challenge Accepted”.

Kadrę Nawałki stać na sukces. Rozmowa z Nataszą Górnicką, kapitan piłkarek Górnika Łęczna
Lubelskie Ekstra

Kadrę Nawałki stać na sukces. Rozmowa z Nataszą Górnicką, kapitan piłkarek Górnika Łęczna 0 0

Rozmowa z Nataszą Górnicką, kapitan piłkarek Górnika Łęczna, aktualnych mistrzyń Polski.

Policjanci i strażacy jeżdżą od miasta do miasta. Chcą pomóc swoim kolegom
zdjęcia
galeria

Policjanci i strażacy jeżdżą od miasta do miasta. Chcą pomóc swoim kolegom 7 7

Ponad 4 tysiące kilometrów, kilkuset uczestników – peleton złożony z funkcjonariuszy policji i straży pożarnej przemierza Polskę, aby pomóc rannym kolegom. W poniedziałek dotarł do Lublina, a lubelska sztafeta wyjechała w trasę do Opola Lubelskiego.

Kolejny remont w klasztorze dominikanów w Lublinie. Powstanie klub

Kolejny remont w klasztorze dominikanów w Lublinie. Powstanie klub 1 2

U dominikanów rozpoczął się kolejny remont – tym razem w zachodnim skrzydle klasztoru. W wyremontowanych salach ma działać od przyszłego roku klub samopomocy.

Lublin: Dwie firmy chętne do remontu ul. Wielkopolskiej

Lublin: Dwie firmy chętne do remontu ul. Wielkopolskiej 0 0

Jest dwóch chętnych do remontu ul. Wielkopolskiej między Roztoczem a Małopolską. Ich oferty zostały wczoraj otwarte w Zarządzie Dróg i Mostów, który zakładał, że na odnowę jezdni wystarczy 470 tys. zł.

ALARM24

Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!

Najczęściej czytane

Dzisiaj · Tydzień · Wideo · Premium
Uwaga czytelniku!
Nie teraz Przeczytaj i wyraź zgodę

Informujemy, że w dniu 25 maja 2018 r. na terenie całej Unii Europejskiej, w tym także w Polsce, wejdzie w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. W związku z tym chcielibyśmy Ci przekazać kilka informacji na temat zasad przetwarzania Twoich danych osobowych.

Rozumiem

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.