środa, 18 października 2017 r.

Lublin

Powiało kryzysem na targach budowlanych Lubdom w MTL

  Edytuj ten wpis
Dodano: 27 września 2009, 18:24
Autor: (p.p.)

Znacznie mniej firm w porównaniu z wiosenną edycją pojawiło się na targach Lubdom–Jesień 2009. – Spodziewałem się szerszej oferty wystawienniczej, szczególnie w zakresie tzw. budowlanki. Znalazłem za to ciekawe propozycje w zakresie ogrzewania domu oraz wykończenia wnętrza – mówi Dariusz Jurczyk z Lublina.

Znacznie mniej firm w porównaniu z wiosenną edycją pojawiło się na targach Lubdom–Jesień 2009. – Spodziewałem się szerszej oferty wystawienniczej, szczególnie w zakresie tzw. budowlanki. Znalazłem za to ciekawe propozycje w zakresie ogrzewania domu oraz wykończenia wnętrza – mówi Dariusz Jurczyk z Lublina.

Na targach, które trwały oo 25 do 27 września, wystawiło się 120 firm z całej Polski. W hali MTL w Lublinie, oprócz stoisk budowlanych, zaprezentowano także sporo rozwiązań w zakresie wykończenia wnętrz oraz projektowania domów. Jesienna edycja Lubdomu była bowiem połączona, już po raz drugi, z Targami Mebli i Wyposażenia Wnętrz "Aranżacje 2009”.

– Prezentujemy najnowsze wzory firan. W tym sezonie modne są tzw. makarony, czyli firanki przypominające nieco spaghetti – mówi Joanna Duczkowska w lubelskiej firmy Anwo.

Relacja z imprezy targowej w najbliższą środę na stronach tematycznych "DOM” w Dzienniku Wschodnim.
  Edytuj ten wpis
Czytaj więcej o:
~Wojtek~
chart
Towar
(6) komentarzy

Skomentuj

avatar
Komentujesz jako Gość (Zaloguj się)

Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:

Ostatnie komentarze

~Wojtek~
~Wojtek~ (28 września 2009 o 09:46) 0
Zaloguj się, aby oddać głos
Totalna porażka, bardzo mało wystawców, żadnych atrakcji. Bilety po 8 zł - to normalna lichwa i zdzierstwo, dla zwiedzających nie powinno być biletów no może po 2 zł. Więcej można zobaczyć w zwykłym hipermarkecie budowlanym. Ostatni raz tam byłem i odradzam wszystkim tych psedotargów.
Rozwiń
chart
chart (28 września 2009 o 00:06) 0
Zaloguj się, aby oddać głos
No nie, ale to jednak jest jakieś nieporozumienie. To są targi, a nie jarmark z dachówkami. Oczywiście, klienci indywidualni i widzowie też są ważni, jednak głównie chodzi o ułatwienie kontaktów gospodarczych i kooperacji pomiędzy firmami.
Generalnie imprezy targowe wszędzie powoli tracą na znaczeniu i to nie tylko ze względu na lęk przed kryzysem i ograniczanie wydatków promocyjnych. Sama formuła w dobie internetu nieco się przeżyła. Nie trzeba tokarki wozić przez pół Polski, jeśli jej zdjęcia, dokładny opis, a nawet trójwymiarową wizualizację można umieścić w sieci. MTL nie trafiły w swój czas, ale i tak radzą sobie znacznie lepiej, niż gdy służyły tylko do wyprowadzania pieniędzy.
Rozwiń
Towar
Towar (27 września 2009 o 22:10) 0
Zaloguj się, aby oddać głos
Ale mega impreza, tylko że brak promocji i klientów kontrahentów i po co to widowisko, żeby coś zarząd zarobił, czy faktycznie wystawcy mają szansę tu coś osiągnąć ?
Rozwiń
zenon
zenon (27 września 2009 o 22:07) 0
Zaloguj się, aby oddać głos
Zapłaciłem za bilet i pluję sobie w brodę, bo takie targi nie są warte złamanego grosza. Wioska niestety.
Rozwiń
Marcel
Marcel (27 września 2009 o 21:56) 0
Zaloguj się, aby oddać głos
Zamiast zrobić prawdziwe targi w halah ursusa woleli je zburzyc. Nigdy w Lublinie w tym miejscu nie będzie prawdziwych targów.
Rozwiń
Zobacz wszystkie komentarze (6)

Pozostałe informacje

Alarm 24
Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!