Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Lublin

16 sierpnia 2010 r.
19:37
Edytuj ten wpis

Pożar szpitala w Lublinie: Czy przyczyną była nieostrożność robotników?

0 17 A A

17 zastępów straży pożarnej walczyło dziś z pożarem szpitala na rogu ulic Radziwiłłowskiej i 3 Maja w Lublinie. Akcja była tak groźna, że ośmiu strażaków musiały zabrać karetki. Pacjentom i personelowi nic się nie stało.

AdBlock
Szanowny Czytelniku!
Dzięki reklamom czytasz za darmo. Prosimy o wyłączenie programu służącego do blokowania reklam (np. AdBlock).
Dziękujemy, redakcja Dziennika Wschodniego.
Kliknij tutaj, aby zaakceptować

Pożar szpitala w Lublinie - realizacja Piotr Czarniak, Marcin Mykietyn


Pożar szpitala przy Radziwiłłowskiej widziany z oddali - film Barbary Sidor


Komentarze 17

Najlepsze · Najnowsze
Avatar
Gość / 17 sierpnia 2010 o 13:29
[quote name='John' date='17 sierpień 2010 - 01:07 ' timestamp='1282000041' post='330493']
Co do odpowiedzi poprzedników:
Wasze obelgi są nie na miejscu. Szukacie dziury w całym, jakbym słyszał obrońców 'krzyża' , którzy nie wiedza o co walczą.
Nasi Strażacy spisali się na medal. Myślicie ze miasto Lublin nie ma wystarczającej ilości strażaków do gaszenia tego pożaru? tak jak i każde inne miasto MA ! krakow, Wrocław czy warszawa. Oczywiście , że MA ! ale wyobraźcie sobie ze wszyscy strażacy z lublina gaszą kliniczny, a co wtedy z nagłym małym pożarem np. na dziesiątej , albo weglinie ? Kto pojedzie jak wszystkie jednostki gaszą centrum. Po to własnie sa sciągane jednostki spoza miasta, zeby nie sparalizować całego 350 tysiecznego Lublina. Wypowiedzi niektorych ludzi naprawde sa idiotyczne. Porownywalne do fanatyków spod pałacu prezydenckiego i krzyża, którzy zapomnieli czy sa po stronie boga, czy fanatycznymi jego przeciwnikami.
[/quot

Popieram w całości mamy bardzo dzielnych strażaków , pracuja z oddaniem chwała im za to. Ale czy ktoś zrozumie i doceni ich ciężką pracę ? za psie pieniądze, gdzie niejednokrotnie narażają swoje zdrowie i życie?
Mundur strażacki to jedyny mundur, który nie odstrasza ,nie przynosi hańby,nie straszy , ten mundurem każdemu kojarzy sie niesioną pomocą, SZACUNEK DLA NICH
[quote name='John' date='17 sierpień 2010 - 01:07 ' timestamp='1282000041' post='330493']
Co do odpowiedzi poprzedników:
Wasze obelgi są nie na miejscu. Szukacie dziury w całym, jakbym słyszał obrońców 'krzyża' , którzy nie wiedza o co walczą.
Nasi Strażacy spisali się na medal. Myślicie ze miasto Lublin nie ma wystarczającej ilości strażaków do gaszenia tego pożaru? tak jak i każde inne miasto MA ! krakow, Wrocław czy warszawa. Oczywiście , że MA ! ale wyobraźcie sobie ze w... rozwiń
Avatar
lubliniec / 17 sierpnia 2010 o 11:57
[quote name='asia' date='17 August 2010 - 08:56 AM' timestamp='1282028166' post='330574']
Trzydziestu pracowników-to wcale nie znaczy,że lekarzy i pielęgniarek!
[/quote]

dokładnie są również sprzataczki,pracownicy biurowi,czasami ochrona...
Avatar
VIP / 17 sierpnia 2010 o 09:47
Sorki, ale to co widać na zdjeciu to raczej barak ze slumsów a nie szpital...
Avatar
Gość / 17 sierpnia 2010 o 09:46
[quote name='xyz' date='16 sierpień 2010 - 20:47 ' timestamp='1281984473' post='330368']
Trydziestu pracowników na trydziestu czterech pacjentów ? i jak w tym kraju ma być dobrze?
[/quote]

Z platfomy jesteś czy z PISu? Jedni by oszczędzali kosztem innych a drudzy życzą nam II RP (pamiętne słowa miłościwie nam nieżyjącego)życzącego WSZYSTKIM II RP - czyli m.in. 1 lekarza na 50 000 pacjentów
Avatar
asia / 17 sierpnia 2010 o 08:56
[quote name='xyz' date='16 sierpień 2010 - 20:47 ' timestamp='1281984473' post='330368']
Trydziestu pracowników na trydziestu czterech pacjentów ? i jak w tym kraju ma być dobrze?
[/quote]
Trzydziestu pracowników-to wcale nie znaczy,że lekarzy i pielęgniarek!
Avatar
elo / 17 sierpnia 2010 o 08:09
[quote name='wix' date='16 sierpień 2010 - 21:47 ' timestamp='1281988052' post='330412']
Przecież są wakacje. Za 3 tygodnie będzie tam 60 pracowników.
[/quote]
...i 15 pacjentów
Avatar
Tomik / 17 sierpnia 2010 o 06:30
Brawo dla fachowców z firmy AMAR :/ żal
Avatar
Arek / 17 sierpnia 2010 o 01:34
"Porownywalne do fanatyków spod pałacu prezydenckiego i krzyża, którzy zapomnieli czy sa po stronie boga, czy fanatycznymi jego przeciwnikami."
A co to za głupie zdania ludzie jeszcze, chociaż nie wiadomo jak długo, wypowiadać swoje zdanie. Jedni zachowują się grzecznie inni nie. Takie zadnia to chyba zwolennika jedynej słusznej partii i letnika z Ruskich Bud (tzw. elekta). Każdy ma swoje zdanie i w normalnym kraju może się wypowiadać. Więc można też powiedzieć, że fanatykami są np. anarchiści lub antyklerykałowie i niedouczona pijana młodzież, libertyni, lewacy itd. Prosze nie mieszać różnych spraw do wypowiedzi o akcji pożarowej.
"Porownywalne do fanatyków spod pałacu prezydenckiego i krzyża, którzy zapomnieli czy sa po stronie boga, czy fanatycznymi jego przeciwnikami."
A co to za głupie zdania ludzie jeszcze, chociaż nie wiadomo jak długo, wypowiadać swoje zdanie. Jedni zachowują się grzecznie inni nie. Takie zadnia to chyba zwolennika jedynej słusznej partii i letnika z Ruskich Bud (tzw. elekta). Każdy ma swoje zdanie i w normalnym kraju może się wypowiadać. Więc można też powiedzieć, że fanatykami są np. anarchiści lub antyklerykałowie i ... rozwiń
Avatar
John / 17 sierpnia 2010 o 01:07
Co do odpowiedzi poprzedników:
Wasze obelgi są nie na miejscu. Szukacie dziury w całym, jakbym słyszał obrońców 'krzyża' , którzy nie wiedza o co walczą.
Nasi Strażacy spisali się na medal. Myślicie ze miasto Lublin nie ma wystarczającej ilości strażaków do gaszenia tego pożaru? tak jak i każde inne miasto MA ! krakow, Wrocław czy warszawa. Oczywiście , że MA ! ale wyobraźcie sobie ze wszyscy strażacy z lublina gaszą kliniczny, a co wtedy z nagłym małym pożarem np. na dziesiątej , albo weglinie ? Kto pojedzie jak wszystkie jednostki gaszą centrum. Po to własnie sa sciągane jednostki spoza miasta, zeby nie sparalizować całego 350 tysiecznego Lublina. Wypowiedzi niektorych ludzi naprawde sa idiotyczne. Porownywalne do fanatyków spod pałacu prezydenckiego i krzyża, którzy zapomnieli czy sa po stronie boga, czy fanatycznymi jego przeciwnikami.
Co do odpowiedzi poprzedników:
Wasze obelgi są nie na miejscu. Szukacie dziury w całym, jakbym słyszał obrońców 'krzyża' , którzy nie wiedza o co walczą.
Nasi Strażacy spisali się na medal. Myślicie ze miasto Lublin nie ma wystarczającej ilości strażaków do gaszenia tego pożaru? tak jak i każde inne miasto MA ! krakow, Wrocław czy warszawa. Oczywiście , że MA ! ale wyobraźcie sobie ze wszyscy strażacy z lublina gaszą kliniczny, a co wtedy z nagłym małym pożarem np. na dziesiątej , albo weglinie ? Kto pojedzie j... rozwiń
Avatar
ToBi / 17 sierpnia 2010 o 00:17
I taką właśnie mamy straż pożarną w tym mieście, że pierwszy lepszy pożar baraku i trzeba wzywać posiłki z po za miasta... przecież to jest jakiś żart. Najwyższa pora dofinansować straż a nie tylko policje! A co do tych strażaków przewiezionych do szpitala...niech zdrowieją jak najszybciej...ale jeżeli mieli maski tlenowe to w jaki sposób zatruli się tym dymem? Inne źródła podają że to z wycięczenia. Każdy chyba wie że to ciężka robota ale było ich tam bardzo wielu i myślę że 15 min. to max co każdy z nich jednorazowo spędzał w dymie. Tak więc chyba najwyższa pora zainteresować się stanem kondycji lubelskich strażaków!
I taką właśnie mamy straż pożarną w tym mieście, że pierwszy lepszy pożar baraku i trzeba wzywać posiłki z po za miasta... przecież to jest jakiś żart. Najwyższa pora dofinansować straż a nie tylko policje! A co do tych strażaków przewiezionych do szpitala...niech zdrowieją jak najszybciej...ale jeżeli mieli maski tlenowe to w jaki sposób zatruli się tym dymem? Inne źródła podają że to z wycięczenia. Każdy chyba wie że to ciężka robota ale było ich tam bardzo wielu i myślę że 15 min. to max co każdy z nich jednorazowo spędzał w dymie. Ta... rozwiń
Avatar
Gość / 17 sierpnia 2010 o 13:29
[quote name='John' date='17 sierpień 2010 - 01:07 ' timestamp='1282000041' post='330493']
Co do odpowiedzi poprzedników:
Wasze obelgi są nie na miejscu. Szukacie dziury w całym, jakbym słyszał obrońców 'krzyża' , którzy nie wiedza o co walczą.
Nasi Strażacy spisali się na medal. Myślicie ze miasto Lublin nie ma wystarczającej ilości strażaków do gaszenia tego pożaru? tak jak i każde inne miasto MA ! krakow, Wrocław czy warszawa. Oczywiście , że MA ! ale wyobraźcie sobie ze wszyscy strażacy z lublina gaszą kliniczny, a co wtedy z nagłym małym pożarem np. na dziesiątej , albo weglinie ? Kto pojedzie jak wszystkie jednostki gaszą centrum. Po to własnie sa sciągane jednostki spoza miasta, zeby nie sparalizować całego 350 tysiecznego Lublina. Wypowiedzi niektorych ludzi naprawde sa idiotyczne. Porownywalne do fanatyków spod pałacu prezydenckiego i krzyża, którzy zapomnieli czy sa po stronie boga, czy fanatycznymi jego przeciwnikami.
[/quot

Popieram w całości mamy bardzo dzielnych strażaków , pracuja z oddaniem chwała im za to. Ale czy ktoś zrozumie i doceni ich ciężką pracę ? za psie pieniądze, gdzie niejednokrotnie narażają swoje zdrowie i życie?
Mundur strażacki to jedyny mundur, który nie odstrasza ,nie przynosi hańby,nie straszy , ten mundurem każdemu kojarzy sie niesioną pomocą, SZACUNEK DLA NICH
[quote name='John' date='17 sierpień 2010 - 01:07 ' timestamp='1282000041' post='330493']
Co do odpowiedzi poprzedników:
Wasze obelgi są nie na miejscu. Szukacie dziury w całym, jakbym słyszał obrońców 'krzyża' , którzy nie wiedza o co walczą.
Nasi Strażacy spisali się na medal. Myślicie ze miasto Lublin nie ma wystarczającej ilości strażaków do gaszenia tego pożaru? tak jak i każde inne miasto MA ! krakow, Wrocław czy warszawa. Oczywiście , że MA ! ale wyobraźcie sobie ze w... rozwiń
Avatar
lubliniec / 17 sierpnia 2010 o 11:57
[quote name='asia' date='17 August 2010 - 08:56 AM' timestamp='1282028166' post='330574']
Trzydziestu pracowników-to wcale nie znaczy,że lekarzy i pielęgniarek!
[/quote]

dokładnie są również sprzataczki,pracownicy biurowi,czasami ochrona...
Avatar
VIP / 17 sierpnia 2010 o 09:47
Sorki, ale to co widać na zdjeciu to raczej barak ze slumsów a nie szpital...
Avatar
Gość / 17 sierpnia 2010 o 09:46
[quote name='xyz' date='16 sierpień 2010 - 20:47 ' timestamp='1281984473' post='330368']
Trydziestu pracowników na trydziestu czterech pacjentów ? i jak w tym kraju ma być dobrze?
[/quote]

Z platfomy jesteś czy z PISu? Jedni by oszczędzali kosztem innych a drudzy życzą nam II RP (pamiętne słowa miłościwie nam nieżyjącego)życzącego WSZYSTKIM II RP - czyli m.in. 1 lekarza na 50 000 pacjentów
Avatar
asia / 17 sierpnia 2010 o 08:56
[quote name='xyz' date='16 sierpień 2010 - 20:47 ' timestamp='1281984473' post='330368']
Trydziestu pracowników na trydziestu czterech pacjentów ? i jak w tym kraju ma być dobrze?
[/quote]
Trzydziestu pracowników-to wcale nie znaczy,że lekarzy i pielęgniarek!
Avatar
elo / 17 sierpnia 2010 o 08:09
[quote name='wix' date='16 sierpień 2010 - 21:47 ' timestamp='1281988052' post='330412']
Przecież są wakacje. Za 3 tygodnie będzie tam 60 pracowników.
[/quote]
...i 15 pacjentów
Avatar
Tomik / 17 sierpnia 2010 o 06:30
Brawo dla fachowców z firmy AMAR :/ żal
Avatar
Arek / 17 sierpnia 2010 o 01:34
"Porownywalne do fanatyków spod pałacu prezydenckiego i krzyża, którzy zapomnieli czy sa po stronie boga, czy fanatycznymi jego przeciwnikami."
A co to za głupie zdania ludzie jeszcze, chociaż nie wiadomo jak długo, wypowiadać swoje zdanie. Jedni zachowują się grzecznie inni nie. Takie zadnia to chyba zwolennika jedynej słusznej partii i letnika z Ruskich Bud (tzw. elekta). Każdy ma swoje zdanie i w normalnym kraju może się wypowiadać. Więc można też powiedzieć, że fanatykami są np. anarchiści lub antyklerykałowie i niedouczona pijana młodzież, libertyni, lewacy itd. Prosze nie mieszać różnych spraw do wypowiedzi o akcji pożarowej.
"Porownywalne do fanatyków spod pałacu prezydenckiego i krzyża, którzy zapomnieli czy sa po stronie boga, czy fanatycznymi jego przeciwnikami."
A co to za głupie zdania ludzie jeszcze, chociaż nie wiadomo jak długo, wypowiadać swoje zdanie. Jedni zachowują się grzecznie inni nie. Takie zadnia to chyba zwolennika jedynej słusznej partii i letnika z Ruskich Bud (tzw. elekta). Każdy ma swoje zdanie i w normalnym kraju może się wypowiadać. Więc można też powiedzieć, że fanatykami są np. anarchiści lub antyklerykałowie i ... rozwiń
Avatar
John / 17 sierpnia 2010 o 01:07
Co do odpowiedzi poprzedników:
Wasze obelgi są nie na miejscu. Szukacie dziury w całym, jakbym słyszał obrońców 'krzyża' , którzy nie wiedza o co walczą.
Nasi Strażacy spisali się na medal. Myślicie ze miasto Lublin nie ma wystarczającej ilości strażaków do gaszenia tego pożaru? tak jak i każde inne miasto MA ! krakow, Wrocław czy warszawa. Oczywiście , że MA ! ale wyobraźcie sobie ze wszyscy strażacy z lublina gaszą kliniczny, a co wtedy z nagłym małym pożarem np. na dziesiątej , albo weglinie ? Kto pojedzie jak wszystkie jednostki gaszą centrum. Po to własnie sa sciągane jednostki spoza miasta, zeby nie sparalizować całego 350 tysiecznego Lublina. Wypowiedzi niektorych ludzi naprawde sa idiotyczne. Porownywalne do fanatyków spod pałacu prezydenckiego i krzyża, którzy zapomnieli czy sa po stronie boga, czy fanatycznymi jego przeciwnikami.
Co do odpowiedzi poprzedników:
Wasze obelgi są nie na miejscu. Szukacie dziury w całym, jakbym słyszał obrońców 'krzyża' , którzy nie wiedza o co walczą.
Nasi Strażacy spisali się na medal. Myślicie ze miasto Lublin nie ma wystarczającej ilości strażaków do gaszenia tego pożaru? tak jak i każde inne miasto MA ! krakow, Wrocław czy warszawa. Oczywiście , że MA ! ale wyobraźcie sobie ze wszyscy strażacy z lublina gaszą kliniczny, a co wtedy z nagłym małym pożarem np. na dziesiątej , albo weglinie ? Kto pojedzie j... rozwiń
Avatar
ToBi / 17 sierpnia 2010 o 00:17
I taką właśnie mamy straż pożarną w tym mieście, że pierwszy lepszy pożar baraku i trzeba wzywać posiłki z po za miasta... przecież to jest jakiś żart. Najwyższa pora dofinansować straż a nie tylko policje! A co do tych strażaków przewiezionych do szpitala...niech zdrowieją jak najszybciej...ale jeżeli mieli maski tlenowe to w jaki sposób zatruli się tym dymem? Inne źródła podają że to z wycięczenia. Każdy chyba wie że to ciężka robota ale było ich tam bardzo wielu i myślę że 15 min. to max co każdy z nich jednorazowo spędzał w dymie. Tak więc chyba najwyższa pora zainteresować się stanem kondycji lubelskich strażaków!
I taką właśnie mamy straż pożarną w tym mieście, że pierwszy lepszy pożar baraku i trzeba wzywać posiłki z po za miasta... przecież to jest jakiś żart. Najwyższa pora dofinansować straż a nie tylko policje! A co do tych strażaków przewiezionych do szpitala...niech zdrowieją jak najszybciej...ale jeżeli mieli maski tlenowe to w jaki sposób zatruli się tym dymem? Inne źródła podają że to z wycięczenia. Każdy chyba wie że to ciężka robota ale było ich tam bardzo wielu i myślę że 15 min. to max co każdy z nich jednorazowo spędzał w dymie. Ta... rozwiń
Zobacz wszystkie komentarze 17

Skomentuj

Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:
Twój komentarz został dodany

Pozostałe informacje

DK 19: Samochód zderzył się z łosiem. Jedna osoba nie żyje

DK 19: Samochód zderzył się z łosiem. Jedna osoba nie żyje 35 0

Śmiertelny wypadek w Modliborzycach (pow. janowski) na drodze krajowej nr 19.

Inwestują w kajaki. Z myślą o turystach

Inwestują w kajaki. Z myślą o turystach 1 0

Organizacja spływów kajakowych graniczną rzeką Bug staje się włodawską specjalnością. Tym bardziej, że ta forma turystyki cieszy się coraz większym zainteresowaniem ze strony gości, którzy odwiedzają to miasto.

Klub Obywatelski: Były prezydent spotka się z mieszkańcami regionu

Klub Obywatelski: Były prezydent spotka się z mieszkańcami regionu 17 13

Lech Wałęsa odwiedzi Puławy i Zamość. Spotka się z mieszkańcami w ramach Klubu Obywatelskiego.

Koziołki rządzą na zapleczu Ekstraligi. Wanda zdemolowana w Lublinie

Koziołki rządzą na zapleczu Ekstraligi. Wanda zdemolowana w Lublinie 0 1

Żużlowcy Speed Car Motoru Lublin zgodnie z przewidywaniami wygrali po raz piąty w sezonie i umocnili się na pozycji lidera Nice Pierwszej Ligi Żużlowej.

Wykład: o czym myśli pies
26 maja 2018, 16:00

Wykład: o czym myśli pies 4 0

Co Gdzie Kiedy. 26 maja o godz. 16 w Centrum Kultury (ul. Peowiaków 12) odbędzie się wykład O czym myśli pies. Przeprowadzona zostanie także zbiórka na rzecz schroniska.

Polonista wydał nową książkę. "Podróż do XVI-wiecznego Lublina"
Magazyn

Polonista wydał nową książkę. "Podróż do XVI-wiecznego Lublina" 1 0

Ze Sławomirem Błażewiczem, nauczycielem języka polskiego i autorem wydanej właśnie książki „Tajemnice XI gimnazjum. Unia” rozmawiamy o magicznej podróży w czasy renesansu

Puławy dostarczą bąbelki dla znanej firmy

Puławy dostarczą bąbelki dla znanej firmy 10 5

Zakłady Azotowe „Puławy” otrzymały akredytację na dostarczanie dwutlenku węgla dla amerykańskiej korporacji PepsiCo. To kolejny, po Coca Coli, gigant spożywczy, który będzie korzystał produkowanych nad Wisłą bąbelków.

Speed Car Motor - Wanda Kraków 69:21 [WYNIK KOŃCOWY]

Speed Car Motor - Wanda Kraków 69:21 [WYNIK KOŃCOWY] 28 1

O godzinie 19:30 lubelscy żużlowcy podejmą na swoim torze outsidera Nice 1 Ligi Żużlowej - drużynę Wandy Kraków. Fani zgromadzeni na stadionie liczą więc na kolejne zwycięstwo ekipy trenera Dariusza Śledzia

Orion - Olimpiakos 1:1. Pozostałe wyniki zamojskiej klasy okręgowej

Orion - Olimpiakos 1:1. Pozostałe wyniki zamojskiej klasy okręgowej 2 1

ZAMOJSKA KLASA OKRĘGOWA Orion Dereźnia po nieudanej jesieni wiosną zdecydowanie poprawił grę i wciąż liczy się w walce o utrzymanie. Tym razem zespół trenera Artura Czerwa urwał na własnym boisku punkt Olimpiakosowi Tarnogród strzelając gola w 94 minucie

Skatepark w Łęcznej zostanie odnowiony. Za 230 tysięcy złotych

Skatepark w Łęcznej zostanie odnowiony. Za 230 tysięcy złotych 1 2

Skatepark w Łęcznej czeka duża modernizacja. Rozebrane zostaną żelbetonowe fundamenty, wykonana nowa konstrukcja nawierzchni w postaci nowej płyty. Nowy bieg będą miały schody łączące jej dwie części.

Puszcza - Górnik 2:0. Wrócili do strefy spadkowej

Puszcza - Górnik 2:0. Wrócili do strefy spadkowej 0 7

PIŁKARSKA NICE I LIGA Górnik Łęczna uległ na wyjeździe drużynie Puszczy Niepołomice 0:2 i na dwie kolejki przed zakończeniem sezonu mocno skomplikował sobie szansę na zachowanie miejsca na zapleczu Lotto Ekstraklasy

Igros – Victoria 0:2. Grali tylko 55 minut

Igros – Victoria 0:2. Grali tylko 55 minut 5 0

ZAMOJSKA KLASA OKRĘGOWA Victoria Łukowa Chmielek prowadziła po niespełna na wyjeździe 2:0 po niespełna godzinie gry z Igrosem Krasnobród, ale więcej bramek w tym meczu nie padło bo jeden z zawodników gospodarzy naruszył nietykalność arbitra

Wschodnie rysy Maryi. Wystawa artysty z Szanghaju w Chełmie

Wschodnie rysy Maryi. Wystawa artysty z Szanghaju w Chełmie 1 0

W Chełmskiej Bibliotece Publicznej można oglądać wystawę obrazów Garego Chu Kar Kui. To artysta z Szanghaju, kilka lat temu ochrzczony w kościele katolickim

Nie żyje prezes OSP w Kurowie. Pracował przy wypadku, potrącił go samochód

Nie żyje prezes OSP w Kurowie. Pracował przy wypadku, potrącił go samochód 138 5

Nie żyje Witold Drążkiewicz, prezes Ochotniczej Straży Pożarnej w Kurowie (powiat puławski). 55-letni strażak zmarł dzisiejszej nocy. Był jedną z dwóch rannych osób w sobotnim wypadku w Bogucinie, kiedy to w pracowników służby drogowej wjechał kierowca audi.

Mają długą tradycję i wyjątkowy smak. Pączki ziemniaczane z różą

Mają długą tradycję i wyjątkowy smak. Pączki ziemniaczane z różą 0 0

Pączki ziemniaczane z nadzieniem różanym w wykonaniu Urszuli Bartoszcze z Gminnego Ośrodka Kultury, Sportu i Rekreacji w Niedrzwicy Dużej wygrały konkursu na „Najlepszy wypiek regionalny” o Puchar Prezesa Targów Lublin. Konkurs odbył się w ramach projektu Lubelska Majówka - Festiwal Aktywności Lokalnej. Miło było w jury pracować, słodkie dania były wyjątkowo udane.

ALARM24

Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!

Najczęściej czytane

Dzisiaj · Tydzień · Wideo · Premium
Uwaga czytelniku!
Nie teraz Przeczytaj i wyraź zgodę

Informujemy, że w dniu 25 maja 2018 r. na terenie całej Unii Europejskiej, w tym także w Polsce, wejdzie w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. W związku z tym chcielibyśmy Ci przekazać kilka informacji na temat zasad przetwarzania Twoich danych osobowych.

Rozumiem

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.