poniedziałek, 23 października 2017 r.

Lublin

Prezydent Żuk przewietrzył gabinety w lubelskim Ratuszu

  Edytuj ten wpis
Dodano: 28 lutego 2011, 18:08
Autor: Dominik Smaga

Ratusz
Ratusz

Załatwiasz swoją sprawę w Urzędzie Miasta? Sprawdź, do jakiego idziesz wydziału. Od dziś lubelski magistrat ma nową strukturę. Niektóre wydziały podzielono na mniejsze, inne na większe, niektórzy urzędnicy zmienią biurka.

– Zmiany wynikają z nowego regulaminu zatwierdzonego przez prezydenta miasta. Obejmują kilka wydziałów – mówi Katarzyna Mieczkowska-Czerniak, rzecznik prasowa prezydenta Lublina. Regulamin rozdziela obowiązki pomiędzy prezydenta i jego zastępców i określa, na jakie wydziały podzielony jest Urząd Miasta.

To oznacza też przetasowania na stanowiskach. Iwona Haponiuk, dotychczasowa dyrektor Kancelarii Prezydenta będzie od dziś zastępcą dyrektora Wydziału Sportu i Turystyki. Zwolnione przez nią miejsce zostanie obsadzone w drodze konkursu.

Marzena Jodłowska, dotąd dyrektor Wydziału Inwestycji rozstanie się z urzędem. Powód? Jej stanowisko pracy zostaje zlikwidowane, prezydent stworzył Wydział Inwestycji i Remontów, a na jego dyrektora powołał Tadeusza Dziubę, kierującego dotąd Wydziałem Remontów Budynków. Prezydent nie znalazł dla Jodłowskiej żadnego innego stanowiska. Urzędniczka nie miała najlepszej opinii u szefów. A pytany przez dziennikarzy, którego z dyrektorów w Urzędzie Miasta ocenia najgorzej, Adam Wasilewski odchodząc z Ratusza wymienił właśnie Jodłowską.

Zmian jest więcej. Jacek Gurbiel, dyrektor Wydziału Architektury i Budownictwa odchodzi na emeryturę. Wydziałem pokieruje do rozstrzygnięcia konkursu, który wyłoni nowego szefa. Krzysztof Łątka będzie szefem nowego Wydziału Projektów Nieinwestycyjnych wyodrębionego z Wydziału Funduszy Europejskich. Ma się zajmować pozyskiwaniem unijnych dotacji na tzw. miękkie projekty. Łątka był dotąd dyrektorem Departamentu Rozwoju. Departament to nic innego jak grupa wydziałów, z siedmiu departamentów w starej strukturze urzędu stanowisko dyrektora obsadzone miał tylko jeden. W nowej takiego stanowiska nie ma.

Będą też roszady w Biurze Zamówień Publicznych odpowiadającym za przetargi na dostawy towarów lub wykonawstwo usług. Jego dyrektorem będzie Elżbieta Daszyńska, dotąd zastępca dyrektora Janusza Semeniuka, który teraz ma być jej zastępcą.Ograniczona zostanie liczba zastępców dyrektora w Wydziale Organizacji Urzędu, z tego powodu Dariusz Koproń ma zostać przesunięty na inne stanowisko.
  Edytuj ten wpis
Czytaj więcej o:
inż. Mamoń
POsady
Gość
(9) komentarzy

Skomentuj

avatar
Komentujesz jako Gość (Zaloguj się)

Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:

Ostatnie komentarze

inż. Mamoń
inż. Mamoń (1 marca 2011 o 11:48) 0
Zaloguj się, aby oddać głos
Powszechnie wiadomo, że jeśli jakaś struktura urzędnicza przekroczy masę krytyczną, to nie jest już w stanie niczego dokonać. Zajmuje się wyłącznie sama sobą. Na nic innego po prostu nie ma czasu. Niestety w Lublinie ( zresztą nie tylko w Lublinie) ta masa krytyczna została już dawno zdecydowanie przekroczona. Prezydent Żuk zdaje się tyko mnoży byty. Wprawdzie kogoś tam zwolnił, jakieś stanowiska zlikwidował, ale na ich miejsce powstały nowe. Jestem rozczarowany.
Rozwiń
POsady
POsady (1 marca 2011 o 11:14) 0
Zaloguj się, aby oddać głos
To wszystko w ramach "reorganizacji" ogólnopolskiej adminstracji. Skoro w ciągu dwóch lat przybyło w skali kraju ponad 70 tysięcy nowych urzedniczych etatów, to i Lublin nie może być gorszy.
Armia POkornych przekroczyła w skali całego kraju ponad 500 tysięcy osób. Byle żyło się lepiej...kolegom.
Rozwiń
Gość
Gość (1 marca 2011 o 10:43) 0
Zaloguj się, aby oddać głos
Z posadą dyrektora departamentu pożegna się Krzysztof Łątka. Nie opuści jednak Ratusza. Otrzymał propozycję objęcia stanowiska szefa nowego Wydziału Projektów Nieinwestycyjnych.

.... nic w przyrodzie nie ginie.

http://www.rp.pl/artykul/296866.html Kariera Krzysztofa Łątki.
Rozwiń
gość
gość (1 marca 2011 o 10:20) 0
Zaloguj się, aby oddać głos
Najwiecej skorzystają na tym firmy robiące pieczątki...
Rozwiń
Big Zbig
Big Zbig (1 marca 2011 o 10:20) 0
Zaloguj się, aby oddać głos
[quote name='lub' timestamp='1298968891' post='444255']
Czy w ogłoszonym konkursie mogą wziąć udział wszyscy chętni?
[/quote]

Spełniający wymagania formalne:
wykształcenie wyższe (zapewne architektura lub budownictwo)
posiadanie uprawnień budowlanych
ileś lat starzu pracy, w tym ileś na stanowisku kierowniczym
ileś lat pracy w administracji publicznej
+ znajomość prawa administracyjnego, budowalnego, "specustawy" drogowej, o zagospodarowaniu i planowaniu przestrzennym itd. (sporo można wyliczać)
Rozwiń
Zobacz wszystkie komentarze (9)

Pozostałe informacje

Alarm 24
Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!