niedziela, 19 listopada 2017 r.

Lublin

Rozpoczęła się nowa kampania reklamująca Lubelszczyznę

  Edytuj ten wpis
Dodano: 2 listopada 2009, 13:56
Autor: rp

"Wyłącz napięcie, włącz zasilanie" - tak brzmi hasło kampanii promującej województwo. Pojawi się na 245 billboardach w całym kraju.

Trzy rodzaje reklamy zobaczymy również na popularnych portalach internetowych i w pociągach.

- Kampania kosztuje 750 tys. zł., 85 proc. dołożyła nam Unia Europejska - tłumaczy Krzysztof Grabczuk marszałek województwa.

Oglądający plakaty mają postrzegać Lubelszczyznę jako idealne miejsce do oderwania się od wielkomiejskiego tempa życia.

- Motywem przewodnim kampanii jest energia. Namawiamy Polaków, przede wszystkim warszawiaków, żeby przyjeżdżali na Lubelszczyznę. Nasze województwo jest ekopozytywne, inspiruje, jest odskocznią, a jednocześnie miejscem gdzie można realizować swoje pasje - tłumaczy Piotr Franaszek szef Departamentu Promocji i Turystyki w Urzędzie Marszałkowskim.

- Planujemy kolejne działania promujące Lubelszczyznę - zapowiedział Grabczuk.

.

.
  Edytuj ten wpis
Czytaj więcej o:
lubelskie
LOS
polix
(21) komentarzy

Skomentuj

avatar
Komentujesz jako Gość (Zaloguj się)

Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:

Ostatnie komentarze

lubelskie
lubelskie (3 listopada 2009 o 09:31) 0
Zaloguj się, aby oddać głos
Szanowni Państwo
zacznę od cytatu "dobry kogut nigdy nie jest tłusty" więc co do kosztrów reklamy to dobra reklama musi być droga, skoro mówicie że agencja zarobiła troche kasy to znaczy że urząd Marszałkowki wybrał najdroższą co zarazem idzie najlepszą z możliwych odsłon komunikacji lubelskiego!!!!!!!!!!!!!!
Jak dla mnie jest OK. szkoda tylko tego biustu.
Rozwiń
LOS
LOS (3 listopada 2009 o 07:56) 0
Zaloguj się, aby oddać głos
polix napisał:
Kolejne bilboardy przygotowane przez te sama firme Imotion. Miasto w ciagu 2 lat dalo zarobic jednoosobowej firmie prawie pol miliona złotych... Nie wydaje sie wam to podejrzane? To szwindel jakich mało!

nie miasto a Marszałek
Rozwiń
polix
polix (3 listopada 2009 o 02:51) 0
Zaloguj się, aby oddać głos
Kolejne bilboardy przygotowane przez te sama firme Imotion. Miasto w ciagu 2 lat dalo zarobic jednoosobowej firmie prawie pol miliona złotych... Nie wydaje sie wam to podejrzane? To szwindel jakich mało!
Rozwiń
~XYZ~
~XYZ~ (2 listopada 2009 o 22:17) 0
Zaloguj się, aby oddać głos
Tragedia. I takie oto bilbordy maja promować Lubelszczyznę, jeszcze ta niby kobieta (decha) w wannie.Żenada!!!
Rozwiń
chart
chart (2 listopada 2009 o 21:15) 0
Zaloguj się, aby oddać głos
Przepraszam za nieco może niestosowne pytanie, ale dlaczego ta pani w wannie jest ewidentnie po obustronnej mastektomii? A może to transwestyta?
Rozwiń
Zobacz wszystkie komentarze (21)

Pozostałe informacje

Alarm 24
Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!