Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Lublin

2 listopada 2017 r.
19:00

Ruszyła rozbiórka peronów na stacji Lublin. Budynek dworca też będzie przebudowany

Autor: Zdjęcie autora Dominik Smaga
109 35 A A

Ponad rok utrudnień czeka podróżnych odjeżdżających ze stacji Lublin, gdzie zaczęła się już rozbiórka peronów. Kolej planuje urządzenie tutaj tymczasowego miejsca odjazdu pociągów

AdBlock
Szanowny Czytelniku!
Dzięki reklamom czytasz za darmo. Prosimy o wyłączenie programu służącego do blokowania reklam (np. AdBlock).
Dziękujemy, redakcja Dziennika Wschodniego.
Kliknij tutaj, aby zaakceptować

Prace związane są z przebudową torów biegnących w kierunku Warszawy. Na całym szlaku odnowione zostaną stacje i przystanki kolejowe. Takie prace właśnie ruszyły na stacji Lublin, gdzie robotnicy zamknęli jeden z peronów, a jego rozbiórkę zaczęli od demontażu zadaszenia. Stalowe szczypce kawałek po kawałku niszczą starą wiatę.

– Organizujemy przebudowę w taki sposób, aby utrudnienia dla podróżnych były jak najmniejsze. Będzie to możliwe m.in. dzięki budowie peronu tymczasowego – zapowiada Łukasz Kwasiborski ze spółki PKP Polskie Linie Kolejowe. – Obecnie ustalana jest najlepsza jego lokalizacja.

W pierwszym etapie odnowiony ma być peron 3 i połowa peronu 2, a później pozostałe. – Roboty w Lublinie planujemy zakończyć w styczniu 2019 r. – dodaje Kwasiborski. – Wszystkie perony zostaną dostosowane do potrzeb osób o ograniczonej możliwości poruszania się, wyposażone w nowe ławki i kosze na śmieci, stacja zyska również nowe czytelne oznakowanie.

Każdy z odnowionych peronów będzie mieć osobne zadaszenie, chociaż początkowo planowano, że przykryje je wspólna hala. Ostatecznie kolej wybrała tańszy wariant tłumacząc, że ewentualne korzyści z budowy hali nie byłyby wcale aż tak duże.

W tym samym czasie, co odnowione perony przy Dworcu Głównym, gotowy ma być także nowy przystanek kolejowy na wysokości os. Poręba, a konkretnie niedaleko ul. Granitowej. Między dwoma torami powstanie tu jeden peron, do którego dotrzemy tunelem w nasypie. Na peron będzie można dotrzeć windą, zaś tunel będzie kończyć się w lesie, co powinno ułatwić dojście na spacer po Starym Gaju.

Tymczasem PKP ogłosiły już przetarg na projekt przebudowy dworca Lublin. Zamawiana dokumentacja ma powstać w 1,5 roku. Wybierając jej wykonawcę kolej będzie się kierować wyłącznie ceną. Mają wygrać najtańsi architekci. Kolej wymaga, by w projekcie uwzględniono m.in. zadaszony parking dla rowerów, prysznic dla podróżnych, czy miejsce do zamontowania w przyszłości ładowarki do samochodów elektrycznych.

Polskie Koleje Państwowe nie informują na razie o możliwym terminie zaczęcia i zakończenia przebudowy. Jednak nie wykluczają, że prace będą się wiązały z przeniesieniem obsługi podróżnych do dworca tymczasowego.

Czytaj więcej o:

Komentarze 35

Najlepsze · Najnowsze
Avatar
Gość / 3 listopada 2017 o 02:56
+1
Wspólna hala powinna byc a nie znowu ta barachołka , wsyd!!!
Avatar
rh5 / 2 listopada 2017 o 22:40
+1
A mi to tchnie "wczesnym gierkiem". Prowizorka i najtańsze ceny, rezygnacja z zadaszenia nad wszystkimi peronami to jakaś kicha taka "bylejakość". W naszym klimacie to konieczność. W Budapeszcie Keleti pályaudvar (Wschodni Dworzec Kolejowy) zadaszony był jeszcze za cesarza a klimat mają trochę łagodniejszy. A może ktoś pomylił rozwój komunikacji i wymyślił że jak elektryczne samochody będą jeżdziły to po kiego grzyba rozwijać kolej. O Kolejach Szybkich nie wspomnę bo by się decydenci schlastali a mnie uznali za heretyka.
Avatar
Józef / 14 maja 2018 o 18:23
Brak Hali na wszytkie perony to jest kpina i arogancja dla podróżnych z lubelskiego pytam gdzie są poslowie z lubelskiego skandal i chanba
Avatar
xn / 6 listopada 2017 o 00:26
Brak zadaszenia to kpina! Co na to władze miasta? Nie chcemy prowizorki i roboty na odpier.... Wspólny dach nad wszystkimi peronami !!!!!!!;
Avatar
Barany / 5 listopada 2017 o 22:39
Meeeee!
Avatar
Gość / 4 listopada 2017 o 20:47
Wiatę niech postawią w Warszawie! Skandal!!!!
Avatar
Gość / 3 listopada 2017 o 23:27
Znowu jedyne kryterium wygrania przetargu to CENA. Najtańsza! :-(
Avatar
ScenariuszRzeczywistosciAlterNatywnej / 3 listopada 2017 o 15:50
Niech nie biora tego do siebie personalnie, na pewno w tej firmie pracuja wspaniali i serdeczni ludzie, jednak firma sama w sobie, ma bardzo negatywny odbiór, jest nisko oceniana, bardzo chciałbym, żeby Francuzi, Włosi, lub Niemcy, albo nawet Czesi, przejęli PKP w regionie, chetnie dopłacę, żeby widzieć jak zdejmują z dworców szyldy "PKP".
Łezka się w oku zakręci, ludzie zaczną płakać ze szczęścia. W mojej ocenie zastany w "RP3.0r2017" "układ kolejowy" trzyma się mocniej niż złóż ropy, chałwy i ga3u dzisiejszy Władca Federacji Rosyjskiej AD 2017, i napewno mocniej niz Kanclerz Merkel polityki Austerity. Po następnym rozbiorze zdejmą oczywiście nie tylko szyld, ale też zmienią rozstaw osi. Jeśli PKP sie nie dalej zmieni, to musimy odłozyc PKP na boczny tor, zachęcać potencjalnych klientów, aby wybierali inne środki komunikacji, również Holdingi Zagraniczne. Nastepnie obserwować, aż PKP sie wykrwawia w regionie, nastepnie upada i bankrutuje. Tylko z Upadku, może Odrodzić sie Nowa Kolej. A Nowa Kolej Będzie Piękna. Nowoczesna. Jej pociągi będa mknąć z szybkoscia dźwięku, w ciszy, na poduszkach elektromagnetycznych, będa mknąć nie wśród ruin, tylko wśród kwiatów, drzew, i czystych zadbanych szlaków. A w środku szczęśliwi ludzie, mozliwe, że nawet Europejczycy...
Łezka się w oku zakręci, ludzie zaczną płakać ze szczęścia. W mojej ocenie zastany w "RP3.0r2017" "układ kolejowy" trzyma się mocniej niż złóż ropy, chałwy i ga3u dzisiejszy Władca Federacji Rosyjskiej AD 2017, i napewno mocniej niz Kanclerz Merkel polityki Austerity. Po następnym rozbiorze zdejmą oczywiście nie tylko szyld, ale też zmienią rozstaw osi. Jeśli PKP sie nie dalej zmieni, to musimy odłozyc PKP na boczny tor, zachęcać potencjalnych klientów, aby wybierali inne środki komunikacji, również Holding... rozwiń
Avatar
PatriotaAleNieDotegoStopniaByWierzyćwPKP / 3 listopada 2017 o 15:30
o napisał:
A oto moja analiza:
o napisał:
^^ dokładnie, nie ma w tym kraju instytucji bardziej ostentacyjnie dzielącej kraj na lepsze i gorsze regiony niż PKP. Dla wszystkich firm komercyjnych Lublin jest normalnym, atrakcyjnym rynkiem, gdzie są konsumenci i pieniądze. 
o napisał:
1.REFERENDUM LUBELSKIE nad Prywatyzacją PKP.
o napisał:
2. Wydzielić całość PKP, (infrastrukturę, nieruchomości, utrzymanie i inne assety) z Województwa Lubelskiego.
o napisał:
3.Ogłosić Przetarg.
o napisał:
4.Dopłacić Deutsche Bahn, żeby to przejęli, albo TGV. Albo od biedy Trenni Italia.
o napisał:
5. (ERA GSM przejeta przez T-Mobile to Sukces), (TP SA też przecież Orange też sie opłaciła).
o napisał:
Sprzedajmy całą lubelską PKP, nawet Chińczykom, niech zrobią swój REBRANDING na np. "Zhōngguó Tiělù". 
o napisał:
Osobiście, oprócz znanych nam Amber Gold i Enron, nie znam żadnej innej firmy, która miałaby gorszą markę, słabszą obsługę, i większe zaniedbania niż PKP. Zlikwidowac Monopoliste!
o napisał:
Dla PKP - region 2 kategorii, gdzie robi się wielką łaskę że postawią nowe daszki na peronach i w mediach będą to potem przedstawiać jako dopust Boży i inwestycję stulecia.
o napisał:
Drugiej kategorii, bo na Zachodzie kraju PKP na siłe dokłada $$$, aby pokazac zachodnim sasiadom, że nie jest gorsza od Koleji Pruskiej. A gorsza jest. Organoleptycznie to badziewiarska firma, jeżdżą gratami, rozcinaja delikatną tkankę miast swoimi trakcjami, a dookoła zbieraja sie menele, chwasty, i śmieci.
o napisał:
 Pieniądze są wydawane na błyszczące biurowce PKP w Warszawie Zachodniej i na olbrzymie, przeskalowane dworce w Łodzi.
 To prawda. Jeśli przeliczymy oficjalną ilość mieszkańców miasta, to Łódź na pewno otrzymuje kilka razy więcej więcej wolumenu inwestycji z PKP. Coś tu nie gra. Bo nie dość, że zagęszczenie sieci kolejowej w kraju nie zmieniło się od czasów Marszałka Piłsudskiego, to utrzymanie tych sieci za zachodzie pochłania lwią część budżetu. A zaniedbania z tej strony Wisły, bardzo źle swiadczą o PKP. Niech nie biora tego do siebie personalnie, na pewno w tej firmie pracuja wspaniali i serdeczni ludzie, jednak firma sama w sobie, ma bardzo negatywny odbiór, jest nisko oceniana, bardzo chciałbym, żeby Francuzi, Włosi, lub Niemcy, albo nawet Czesi, przejęli PKP w regionie, chetnie dopłacę, żeby widzieć jak zdejmują z dworców szyldy "PKP".
 To prawda. Jeśli przeliczymy oficjalną ilość mieszkańców miasta, to Łódź na pewno otrzymuje kilka razy więcej więcej wolumenu inwestycji z PKP. Coś tu nie gra. Bo nie dość, że zagęszczenie sieci kolejowej w kraju nie zmieniło się od czasów Marszałka Piłsudskiego, to utrzymanie tych sieci za zachodzie pochłania lwią część budżetu. A zaniedbania z tej strony Wisły, bardzo źle swiadczą o PKP. Niech nie biora tego do siebie personalnie, na pewno w tej firmie pracuja wspaniali i serdeczni ludzie, jednak firma sama w sobie, ma bar... rozwiń
Avatar
gvhy / 3 listopada 2017 o 13:46
Hala i tylko hala! Nie żadne zadaszenia. Dlaczego u Nas musi być "aby było"?!
Avatar
Józef / 14 maja 2018 o 18:23
Brak Hali na wszytkie perony to jest kpina i arogancja dla podróżnych z lubelskiego pytam gdzie są poslowie z lubelskiego skandal i chanba
Avatar
xn / 6 listopada 2017 o 00:26
Brak zadaszenia to kpina! Co na to władze miasta? Nie chcemy prowizorki i roboty na odpier.... Wspólny dach nad wszystkimi peronami !!!!!!!;
Avatar
Barany / 5 listopada 2017 o 22:39
Meeeee!
Avatar
Gość / 4 listopada 2017 o 20:47
Wiatę niech postawią w Warszawie! Skandal!!!!
Avatar
Gość / 3 listopada 2017 o 23:27
Znowu jedyne kryterium wygrania przetargu to CENA. Najtańsza! :-(
Avatar
ScenariuszRzeczywistosciAlterNatywnej / 3 listopada 2017 o 15:50
Niech nie biora tego do siebie personalnie, na pewno w tej firmie pracuja wspaniali i serdeczni ludzie, jednak firma sama w sobie, ma bardzo negatywny odbiór, jest nisko oceniana, bardzo chciałbym, żeby Francuzi, Włosi, lub Niemcy, albo nawet Czesi, przejęli PKP w regionie, chetnie dopłacę, żeby widzieć jak zdejmują z dworców szyldy "PKP".
Łezka się w oku zakręci, ludzie zaczną płakać ze szczęścia. W mojej ocenie zastany w "RP3.0r2017" "układ kolejowy" trzyma się mocniej niż złóż ropy, chałwy i ga3u dzisiejszy Władca Federacji Rosyjskiej AD 2017, i napewno mocniej niz Kanclerz Merkel polityki Austerity. Po następnym rozbiorze zdejmą oczywiście nie tylko szyld, ale też zmienią rozstaw osi. Jeśli PKP sie nie dalej zmieni, to musimy odłozyc PKP na boczny tor, zachęcać potencjalnych klientów, aby wybierali inne środki komunikacji, również Holdingi Zagraniczne. Nastepnie obserwować, aż PKP sie wykrwawia w regionie, nastepnie upada i bankrutuje. Tylko z Upadku, może Odrodzić sie Nowa Kolej. A Nowa Kolej Będzie Piękna. Nowoczesna. Jej pociągi będa mknąć z szybkoscia dźwięku, w ciszy, na poduszkach elektromagnetycznych, będa mknąć nie wśród ruin, tylko wśród kwiatów, drzew, i czystych zadbanych szlaków. A w środku szczęśliwi ludzie, mozliwe, że nawet Europejczycy...
Łezka się w oku zakręci, ludzie zaczną płakać ze szczęścia. W mojej ocenie zastany w "RP3.0r2017" "układ kolejowy" trzyma się mocniej niż złóż ropy, chałwy i ga3u dzisiejszy Władca Federacji Rosyjskiej AD 2017, i napewno mocniej niz Kanclerz Merkel polityki Austerity. Po następnym rozbiorze zdejmą oczywiście nie tylko szyld, ale też zmienią rozstaw osi. Jeśli PKP sie nie dalej zmieni, to musimy odłozyc PKP na boczny tor, zachęcać potencjalnych klientów, aby wybierali inne środki komunikacji, również Holding... rozwiń
Avatar
PatriotaAleNieDotegoStopniaByWierzyćwPKP / 3 listopada 2017 o 15:30
o napisał:
A oto moja analiza:
o napisał:
^^ dokładnie, nie ma w tym kraju instytucji bardziej ostentacyjnie dzielącej kraj na lepsze i gorsze regiony niż PKP. Dla wszystkich firm komercyjnych Lublin jest normalnym, atrakcyjnym rynkiem, gdzie są konsumenci i pieniądze. 
o napisał:
1.REFERENDUM LUBELSKIE nad Prywatyzacją PKP.
o napisał:
2. Wydzielić całość PKP, (infrastrukturę, nieruchomości, utrzymanie i inne assety) z Województwa Lubelskiego.
o napisał:
3.Ogłosić Przetarg.
o napisał:
4.Dopłacić Deutsche Bahn, żeby to przejęli, albo TGV. Albo od biedy Trenni Italia.
o napisał:
5. (ERA GSM przejeta przez T-Mobile to Sukces), (TP SA też przecież Orange też sie opłaciła).
o napisał:
Sprzedajmy całą lubelską PKP, nawet Chińczykom, niech zrobią swój REBRANDING na np. "Zhōngguó Tiělù". 
o napisał:
Osobiście, oprócz znanych nam Amber Gold i Enron, nie znam żadnej innej firmy, która miałaby gorszą markę, słabszą obsługę, i większe zaniedbania niż PKP. Zlikwidowac Monopoliste!
o napisał:
Dla PKP - region 2 kategorii, gdzie robi się wielką łaskę że postawią nowe daszki na peronach i w mediach będą to potem przedstawiać jako dopust Boży i inwestycję stulecia.
o napisał:
Drugiej kategorii, bo na Zachodzie kraju PKP na siłe dokłada $$$, aby pokazac zachodnim sasiadom, że nie jest gorsza od Koleji Pruskiej. A gorsza jest. Organoleptycznie to badziewiarska firma, jeżdżą gratami, rozcinaja delikatną tkankę miast swoimi trakcjami, a dookoła zbieraja sie menele, chwasty, i śmieci.
o napisał:
 Pieniądze są wydawane na błyszczące biurowce PKP w Warszawie Zachodniej i na olbrzymie, przeskalowane dworce w Łodzi.
 To prawda. Jeśli przeliczymy oficjalną ilość mieszkańców miasta, to Łódź na pewno otrzymuje kilka razy więcej więcej wolumenu inwestycji z PKP. Coś tu nie gra. Bo nie dość, że zagęszczenie sieci kolejowej w kraju nie zmieniło się od czasów Marszałka Piłsudskiego, to utrzymanie tych sieci za zachodzie pochłania lwią część budżetu. A zaniedbania z tej strony Wisły, bardzo źle swiadczą o PKP. Niech nie biora tego do siebie personalnie, na pewno w tej firmie pracuja wspaniali i serdeczni ludzie, jednak firma sama w sobie, ma bardzo negatywny odbiór, jest nisko oceniana, bardzo chciałbym, żeby Francuzi, Włosi, lub Niemcy, albo nawet Czesi, przejęli PKP w regionie, chetnie dopłacę, żeby widzieć jak zdejmują z dworców szyldy "PKP".
 To prawda. Jeśli przeliczymy oficjalną ilość mieszkańców miasta, to Łódź na pewno otrzymuje kilka razy więcej więcej wolumenu inwestycji z PKP. Coś tu nie gra. Bo nie dość, że zagęszczenie sieci kolejowej w kraju nie zmieniło się od czasów Marszałka Piłsudskiego, to utrzymanie tych sieci za zachodzie pochłania lwią część budżetu. A zaniedbania z tej strony Wisły, bardzo źle swiadczą o PKP. Niech nie biora tego do siebie personalnie, na pewno w tej firmie pracuja wspaniali i serdeczni ludzie, jednak firma sama w sobie, ma bar... rozwiń
Avatar
gvhy / 3 listopada 2017 o 13:46
Hala i tylko hala! Nie żadne zadaszenia. Dlaczego u Nas musi być "aby było"?!
Avatar
wąskotorowy / 3 listopada 2017 o 11:48
....no i kaplica,która był wybudowana z wielkim rozmachem.A dziś nieczynna..
Avatar
Gość / 3 listopada 2017 o 11:44
Czy nie szkoda pieniędzy?Pociągów coraz mniej,rozkłady jazdy nie są dostosowane do potrzeb pasażerów,bilety niesamowicie drogie.Szybsze i tańsze oraz wygodniejsze są linie autobusowe (np.Polski Bus,którym do stolicy można dojechać i szybko i za złotówkę.A co do przebudowy dworca,to nie wiem jak to się ma.Jest to budynek zabytkowy i nie ma tak hop-siup z przebudową.Po przebudowie będzie gdzie nocować bezdomnym.Tak jak kiedyś w budynku zrobiono antresolę i tam raj mieli Rumuni (spali,załatwiali się,załatwiali swoje żony...)Wybudowano windę,od strony Kunickiego wybudowano wejście.Na tzw.linii zaniedbano lub zabito dechami przystanki i budynki stacyjne (bo to były robione za "komuny").Z wielkim rozmachem wybudowano przystanek kolejowy Lublin Zemborzyce i Lublin Zalew.Dzisiaj pozostały ruiny,a pociągi jeżdżą tamtędy 2 razy na dobę.Wybudowano też najnowocześniejszą w Polsce,w pełni zautomatyzowaną stację Lublin Tatary.Dziś stoją tam i rdzewieją wagony towarowe.No i mamy rozkładanie na łopatki zapoczątkowaną przez związki zawodowe (szczególnie Solidarność) i obecnie zarządzaną w większości niedouczonych PiSiorków,kolej.Niebawem i to wszystko padnie,bo kolej jest niedoinwstowana,zarządzana przez niekompetentnych indolentów
Czy nie szkoda pieniędzy?Pociągów coraz mniej,rozkłady jazdy nie są dostosowane do potrzeb pasażerów,bilety niesamowicie drogie.Szybsze i tańsze oraz wygodniejsze są linie autobusowe (np.Polski Bus,którym do stolicy można dojechać i szybko i za złotówkę.A co do przebudowy dworca,to nie wiem jak to się ma.Jest to budynek zabytkowy i nie ma tak hop-siup z przebudową.Po przebudowie będzie gdzie nocować bezdomnym.Tak jak kiedyś w budynku zrobiono antresolę i tam raj mieli Rumuni (spali,załatwiali się,załatwiali swoje żony...)Wybudowano windę,od... rozwiń
Zobacz wszystkie komentarze 35

Skomentuj

Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:
Twój komentarz został dodany

Pozostałe informacje

Pierwsza strona Dziennika Wschodniego z 20 czerwca 2018 r.

Pierwsza strona Dziennika Wschodniego z 20 czerwca 2018 r. 0 0

MUNDIAL 2018. Rosja – Egipt 3:1. „Sborna” gra dalej

MUNDIAL 2018. Rosja – Egipt 3:1. „Sborna” gra dalej 1 0

MUNDIAL 2018 W meczu rozpoczynającym drugą serię meczów grupowych Rosja pokonała Egipt 3:1 i zapewniła sobie awans do fazy pucharowej. Natomiast „Faraonowie” zagrają już tylko jeden mecz na tegorocznym mundialu

1,5 metrowy wąż przechadzał się po balkonie przy ul. Koncertowej w Lublinie

1,5 metrowy wąż przechadzał się po balkonie przy ul. Koncertowej w Lublinie 0 2

Dużo strachu napędził mieszkańcom wąż przechadzający się po jednym z balkonów bloku przy ul. Koncertowej.

Grupa mieszkańców Lublina ma dostać darmowe przejazdy komunikacją miejską

Grupa mieszkańców Lublina ma dostać darmowe przejazdy komunikacją miejską 28 10

Przyznanie bezpłatnej komunikacji miejskiej osobom po 65. roku życia zapowiedział we wtorek prezydent Lublina. Ogłosił również, że miejskie żłobki będą darmowe dla dzieci niepełnosprawnych.

Szukali nielegalnego alkoholu, znaleźli także domowy arsenał

Szukali nielegalnego alkoholu, znaleźli także domowy arsenał 0 0

Sprzęt do destylacji alkoholu, karabiny, broń pneumatyczna, setki nabojów, słoiki z prochem i radiostacja. Taki arsenał znaleźli policjanci w domu pod Krasnymstawem.

Wywąchał narkotyki za 3,8 mln zł

Wywąchał narkotyki za 3,8 mln zł 0 0

Około 70 kg haszyszu oraz 658 g kokainy wywąchał na drogowym przejściu granicznym Ceron, pies służbowy Straży Granicznej. Wartość przejętych narkotyków to ponad 3,8 mln zł.

Wesoły początek, smutny koniec. Kilka tysięcy kibiców przy Arenie Lublin [zdjęcia z drona]
galeria
film

Wesoły początek, smutny koniec. Kilka tysięcy kibiców przy Arenie Lublin [zdjęcia z drona] 13 3

Kilka tysięcy kibiców pojawiło się w specjalnie zorganizowanej przez MOSiR strefie kibica przy Arenie Lublin.

Właściciel mieszkania otworzył wersalkę. Zobaczył w środku nogę kobiety
Rusza proces

Właściciel mieszkania otworzył wersalkę. Zobaczył w środku nogę kobiety 6 4

W środę ma rozpocząć się proces Artura S., oskarżonego o brutalne zabójstwo przy ul. 1 Maja. Mężczyzna udusił swoją dziewczynę i przez miesiąc mieszkał z jej zwłokami, ukrytymi w wersalce.

Polska - Senegal 1:2. Katastrofa na otwarcie mundialu
galeria
film

Polska - Senegal 1:2. Katastrofa na otwarcie mundialu 1 3

Polska czeka 44 lata na zwycięstwo w meczu otwarcia. I jeszcze sobie poczeka. We wtorek piłkarze Adama Nawałki przegrali z Senegalem 1:2. Już w niedzielę Biało-Czerwoni zagrają z Kolumbią mecz o wszystko

Wystawa "- 7 - 13 -" w Galerii Labirynt
22 czerwca 2018, 19:00

Wystawa "- 7 - 13 -" w Galerii Labirynt 1 0

Co Gdzie Kiedy. Galeria Labirynt (oddział Plaza, ul. Lipowa 13) zaprasza na wernisaż wystawy izraelskiej artystki Nelly Agassi. Otwarcie ekspozycji - 7 - 13 - odbędzie się w piątek, 22 czerwca o godz. 19.

TBV Start Lublin organizuje Camp dla młodzieży

TBV Start Lublin organizuje Camp dla młodzieży 2 0

KOSZYKÓWKA W tym tygodniu w Lublinie odbędą się trzy ciekawe wydarzenia. W środę o godzinie 9.30, w Hali MOSiR im. Z. Niedzieli przy Al. Zygmuntowskich 4, odbędzie się Camp do drużyny TBV Startu Lublin U16 (rocznik 2003/2004), który poprowadzą trenerzy z Energa Basket Ligi oraz szkoleniowcy grup młodzieżowych

W woj. lubelskim powstaje coraz więcej mieszkań. Przez rok wzrost o 107 proc.

W woj. lubelskim powstaje coraz więcej mieszkań. Przez rok wzrost o 107 proc. 3 4

Rośnie liczba domów i mieszkań oddawanych do użytkowania. Na przestrzeni roku, w całym regionie statystycy zanotowali wzrost na poziomie ponad 100 proc.

Walka o Kazimierz Dolny może być ostra. Na razie trzech możliwych kandydatów

Walka o Kazimierz Dolny może być ostra. Na razie trzech możliwych kandydatów 35 12

Obecny burmistrz, jego były zastępca oraz pełnomocnik wojewody – apetyt na fotel burmistrza Kazimierza Dolnego mają co najmniej trzy osoby.

P.Unity - koncert w Radiu Lublin
22 czerwca 2018, 18:00

P.Unity - koncert w Radiu Lublin 1 0

Co Gdzie Kiedy. W piątek, 22 czerwca o godz. 19 w Radiu Lublin (ul. Obrońców Pokoju 2) wystąpi formacja P.Unity.

Krzysztof chciał być żołnierzem, ale miał wypadek i stracił nogę. Kamil pomoże w zbiórce na protezę

Krzysztof chciał być żołnierzem, ale miał wypadek i stracił nogę. Kamil pomoże w zbiórce na protezę 3 0

Cztery kraje, 17 miast, 18 dni i blisko 2800 km na rowerze – tak w liczbach wygląda trasa, jaką pokona Kamil Misztal z Lublina, by pomóc niepełnosprawnemu 26-latkowi spełnić jego marzenia.

ALARM24

Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!

Najczęściej czytane

Dzisiaj · Tydzień · Wideo · Premium
Uwaga czytelniku!
Nie teraz Przeczytaj i wyraź zgodę

Informujemy, że w dniu 25 maja 2018 r. na terenie całej Unii Europejskiej, w tym także w Polsce, wejdzie w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. W związku z tym chcielibyśmy Ci przekazać kilka informacji na temat zasad przetwarzania Twoich danych osobowych.

Rozumiem

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.