poniedziałek, 20 listopada 2017 r.

Lublin

Rynek w Elizówce walczy o nowych klientów. W planach rozbudowa magazynów

Dodano: 6 grudnia 2016, 16:46
Autor: aa

Lubelski Rynek Hurtowy w Elizówce, na którym działa 160 firm ma już nowe logo. W przyszłym roku będzie też nowa strona internetowa spółki. W nieco dalszych planach jest zaś budowa magazynów. Wszystko po to, by przyciągnąć na giełdę nowych klientów.

- Rynki w Europie Zachodniej stały się platformą logistyczną dla produktów rolno-spożywczych, na której nie tylko się handluje, ale też przygotowuje produkty pod konkretne potrzeby dystrybutorów – zauważa Andrzej Ryl, prezes LRH w Elizówce.

Podlubelską giełdę, na której możnakupić owoce i warzywa, ale też m.in. ryby, mrożonki i kwiaty odwiedza dziennie ok. tysiąca klientów. Handel odbywa się zarówno w 11 halach, jak też pod wiatami, gdzie handlują rolnicy. 

Prezes LRH w Elizówce przyznaje, że konkurencja na rynku rośnie. Spółka nie składa jednak broni i chce połączyć siły z najemcami. – Konkurencja niesie pewne wyzwania, które zmuszają nas do współpracy – dodaje prezes Ryl.

Już zmieniła się strategia spółki, w której 88 procent udziałów należy do Skarbu Państwa, pozostałe są w rękach ponad 500 akcjonariuszy – zarówno osób fizycznych, jak też prawnych. I tak np. ogólnodostępny dotąd festyn „Owocobranie” od tego roku skierowany jest wyłącznie do najemców.

– Ci operatorzy poczuli się dowartościowani. Tego wcześniej nie było – przyznaje Krzysztof Urbaś, wójt gminy Niemce, na terenie której działa LRH w Elizówce i która współpracuje ze spółką.

Do najemców adresowane są też konkursy z nagrodami, m.in. „Hurtownia przyjazna klientowi”, szkolenia i warsztaty oraz wspólne reklamy medialne. – Te działania dają nam reklamę, o giełdzie w Elizówce mówi się, że ma szeroką ofertę – przyznaje Ewa Postrzech, reprezentująca jedną z firm działających na rynku w Elizówce, która znalazła się wśród kilku nagrodzonych w konkursie. I dodaje: Po każdej akcji rośnie liczba klientów.

Wczoraj prezes LRH w Elizówce razem ze swoimi współpracownikami zaprezentował nowy logotyp spółki. – Rewitalizacja logo ma dwojakie znaczenie. Z jednej strony jest jabłko, z drugiej kwiat – opisuje Anna Kurleto z działu marketingu LRH.

W przyszłym roku zmieni się też strona internetowa spółki. – Będzie nowa grafika i dużo nowych opcji, które ułatwią poruszanie się klientom – dodaje Kurleto. – Znajdzie się na niej także katalog firm.

Spółka ma też w planach na 2018 rok budowę magazynów. – Będziemy wzorować się na tych, którzy w tym zakresie mają już doświadczenie – zapowiada prezes Ryl.

LRH ma do wykorzystania ok. 30 tysięcy mkw. pod zabudowę.

Czytaj więcej o: Lublin Elizówka
nieryba
Użytkownik niezarejestrowany
Użytkownik niezarejestrowany
(18) komentarzy

Skomentuj

avatar
Komentujesz jako Gość (Zaloguj się)

Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:

Ostatnie komentarze

nieryba
nieryba (4 dni temu o 08:56) 0
Zaloguj się, aby oddać głos
akcje nie do sprzedania-o czym to świadczy? Logo ile kosztowała zmiana ?
Rozwiń
Gość
Gość (7 grudnia 2016 o 18:50) 0
Zaloguj się, aby oddać głos
ściema sprzedają towar po terminie a sanepid nic na to w g 01
Rozwiń
Gość
Gość (7 grudnia 2016 o 15:19) 0
Zaloguj się, aby oddać głos
mam nadzieję, że szydło Was oleje, szanowni wyborcy Na Elizówce byłem raz w życiu (syf i jeszcze płacić każą) w ikei na zakupach byłem 5 razy
Rozwiń
Gość
Gość (7 grudnia 2016 o 15:00) 0
Zaloguj się, aby oddać głos
jeszcze dwa-trzy lata i giełda zniknie z rynku Lubelskiego
Rozwiń
Gość
Gość (7 grudnia 2016 o 13:11) 0
Zaloguj się, aby oddać głos
Po co rozbudowa? Przeciez tam jest pusto... nie ma sprzedajacych
Rozwiń
Zobacz wszystkie komentarze (18)

Pozostałe informacje

Alarm 24
Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!