środa, 23 sierpnia 2017 r.

Lublin

Skarga na sklep internetowy z Lublina. "Zgłaszają się klienci z całego kraju"

Dodano: 20 kwietnia 2015, 20:15

– Zamawiam produkt, a dostaję coś innego niż kupiłem. Odsyłam i nie ma zwrotu pieniędzy, dopiero trzeba je wywalczyć – tak nasz Czytelnik przedstawia działalność jednego z lubelskich sklepów oferujących sprzęt turystyczny i sportowy. – Wszystko zostanie wyprostowane – obiecuje jeden z właścicieli sklepu.

Do naszej redakcji napisał pan Paweł, który w sklepie internetowym z Lublina kupił kask warty kilkaset złotych. Twierdzi, że mimo zrobienia przelewu, w sklepie nic nie wiedzieli o jego zamówieniu. – Po kilku moich telefonach w końcu dostałem informację, że towar został wysłany – opisuje. Zdziwił się, kiedy rozpakował paczkę. – Okazało się, że przysłali kompletnie inny model, w dodatku w białym, a nie czarnym kolorze. Na moje oko trzy razy tańszy. Sfatygowane opakowanie pochodziło z innego kasku.

Prawdopodobnie był on już wysłany kilkanaście razy i zwracany – pisze pan Paweł.

Nasz Czytelnik odesłał kask razem z formularzem odstąpienia od umowy. Czekał, pisał e-maile, ale nie dostawał żadnej odpowiedzi. – Dzwoniłem w ciągu jednego dnia ponad 70 razy, aż zastrzeżono mój numer telefonu. Próbowałem jeszcze z kilku innych numerów, pisałem smsy. Nie dawało to jednak rezultatu – opowiada.

W końcu udało mu się dodzwonić do właściciela sklepu. – Zwodził mnie kilka razy, ale w końcu po około 10 dniach oddano mi pieniądze – wyjaśnia pan Paweł.

Według niego sklep zrobił to z premedytacją, a o żadnej pomyłce nie może być mowy. – Na forach internetowych można znaleźć wiele pokrzywdzonych osób. Denerwujące jest to, że sklep nadal działa i nadal oszukuje – oburza się nasz Czytelnik.

Sprawę znają lubelscy policjanci. – Zgłaszają się klienci z całego kraju i skarżą, że nie dociera do nich sprzęt lub otrzymują mniej wartościowe zamienniki. Nawet ostatnio mieliśmy taki przypadek – mówi Andrzej Fijołek z KWP w Lublinie. – Niektórym osobom sklep po jakimś czasie oddał pieniądze, a w części spraw trwają czynności – dodaje.

Jeden z właścicieli sklepu przyznał w rozmowie z nami, że dochodziło do takich sytuacji. Tłumaczy, że osoba, która zajmowała się sprzedażą internetową, została już jednak zwolniona. – Nie wypełniał swoich obowiązków. Pieniądze przychodziły, a sprzęt nie był wysyłany. Nie wiedziałem o tym, dopiero teraz słyszę o wielu sprawach. Jeżeli komuś zalegamy z towarem lub pieniędzmi, to sprawa zostanie załatwiona. Wszystko będzie wyprostowane – zapewnił nas Edward Iwaniak ze sklepu Tramp w Lublinie, który prowadzi sklep internetowy pod adresem www.fit-24.pl
Czytaj więcej o: policja sklepy zakupy internet
Jakub Sroczynski
Mądry po szkodzie...
Raf
(10) komentarzy

Skomentuj

avatar
Komentujesz jako Gość (Zaloguj się)

Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:

Ostatnie komentarze

Jakub Sroczynski
Jakub Sroczynski (8 czerwca 2017 o 22:30) 0
Zaloguj się, aby oddać głos
Potwierdzam...mnie oszukali na 500 zlotych. 
Rozwiń
Mądry po szkodzie...
Mądry po szkodzie... (30 marca 2017 o 11:54) 0
Zaloguj się, aby oddać głos
Potwierdzam opinie o złodziejach z alpineo.eu. Zakupy za ok.100zł, miesiąc oczekiwania, ciągłe zwodzenie. Brak towaru i pieniędzy. I dalej jak inni- policja, US.
Rozwiń
Raf
Raf (12 stycznia 2017 o 13:50) 0
Zaloguj się, aby oddać głos
Odradzam zakupow w sklepie wellsamed.pl Nie otrzymalem wszystkich produktow, jakie zamowilem, a inne byly przeterminowane. To sklep internetowy z siedziba w Niemczech. Prosze nie dajcie sie zwiesc niskim cenom. Firma od jakiegos czasu oszukuje klientow. Sprawdzcie na forach i portalu ceneo.pl. Tam nawet nie ma mozliwosci wystawienia opinni sklepowi wellsamed.pl. Ostatnie sa juz tylko negatywne. Mnie oszukali na 60 zl. Pozdrawiam, Raf
Rozwiń
Gość
Gość (17 grudnia 2016 o 09:16) 0
Zaloguj się, aby oddać głos
Uwaga na ten e-sklep.Potwierdzam,że to oszuści.Mnie oszukali na ponad 500 zł rok temu.
Rozwiń
Profesor
Profesor (25 października 2016 o 19:50) 0
Zaloguj się, aby oddać głos
Kris, dzięki bardzo za wskazówkę. Gdyby nie Twój wpis, czekałbym dalej na cud. W lipcu 2016 kupiłem buty w sklepie internetowym alpineo.eu. Towar przyszedł. Niestety musiałem odesłać go z powrotem (zła rozmiarówka). Buty odebrano z poczty po 2 tygodniach. Czekałem na zwrot pieniędzy. Najpierw facet mnie zwodził, że jest na wakacjach i załatwi sprawę we wrześniu jak wróci z urlopu. Potem, że jego córka jest w szpitalu, a on nie ma kiedy się tym zająć, a potem że nie ma jak zwrócić tych butów do dostawcy, bo to było na zamówienie. Sprawę zgłosiłem do odpowiednich organów, ale mam wrażenie, że przez Policję w Lublinie będzie szybciej. Alpineo.eu działa pod tym samym adresem co poprzedni Sklep Turysta, czyli Kr.Przedm. 58 20-002 Lublin (przejrzałem już inne fora). Flegmatyczny i nieogarnięty facet po drugiej stronie słuchawki - opis mi się zgadza w 100%.
Rozwiń
Zobacz wszystkie komentarze (10)

Pozostałe informacje

Alarm 24
Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!