Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Lublin

13 marca 2009 r.
20:31
Edytuj ten wpis

Skazani na wygraną, czyli jak lubelski Ratusz dzieli pieniądze na ekologię

Autor: Zdjęcie autora Dominik Smaga
0 9 A A

Konkurs na wydawanie kwartalnika ekologicznego ogłosił lubelski Ratusz. Urzędnicy obiecują wybrać najlepszą ofertę. Kto wygra wiadomo już teraz, bo magistrat w konkursowych wymaganiach... podał nawet tytuł pisma.

AdBlock
Szanowny Czytelniku!
Dzięki reklamom czytasz za darmo. Prosimy o wyłączenie programu służącego do blokowania reklam (np. AdBlock).
Dziękujemy, redakcja Dziennika Wschodniego.
Kliknij tutaj, aby zaakceptować
Władze miasta zabrały się właśnie za dzielenie pieniędzy przeznaczonych na edukację ekologiczną. Do wzięcia jest prawie 90 tys. złotych. Lwią część, 76 tys. zł, miasto chce przekazać organizacjom, które w lubelskich szkołach poprowadzą poświęcone ekologii zajęcia pozalekcyjne.

O tym, kto dostanie te pieniądze, zdecyduje konkurs ofert. Chętni będą składać swoje propozycje, miasto wybierze najlepszą i to jej autor za miejskie pieniądze będzie szerzyć wśród młodzieży poszanowanie dla środowiska.

15 tys. miasto przeznaczy w tym roku na opłacenie wydania czterech numerów kwartalnika poświęconego ekologii. Konkurs jest otwarty dla wszystkich chętnych, ofertę może złożyć każdy, a urzędnicy Ratusza wybiorą tę najlepszą.

Aby urzędnicy w ogóle zajęli się ofertą, musi ona spełniać wymogi określone w ogłoszeniu. A te wymogi może spełnić tylko jedna organizacja, bo w ogłoszeniu jest jasno napisane, że chodzi o "wydanie czterech numerów kwartalnika "Zielony Biuletyn”.

- Czyli w ogłoszeniu wskazany jest od razu zwycięzca konkursu - zauważa Krzysztof Gorczyca, prezes organizacji Towarzystwo dla Natury i Człowieka, który też chciałby wystartować w konkursie, ale nie może, bo "Zielony Biuletyn” wydaje lubelski oddział Ligi Ochrony Przyrody.

- I nikt inny nie może wydawać "Zielonego Biuletynu” tak samo jak nikt poza wami nie może wydawać Dziennika Wschodniego - dodaje Gorczyca.

- Jeśli ktoś przedstawi ciekawszy projekt za mniejsze pieniądze, to wygra ten konkurs - mówi Joanna Rachańczyk z Wydziału Ochrony Środowiska w Urzędzie Miasta.


• Jak ktoś inny może wydać \"Zielony Biuletyn”?

- Być może naszym błędem jest to, że w ogłoszeniu znalazł się konkretny tytuł.

Ani z dyrektorem Wydziału Ochrony Środowiska, ani z rzecznikiem prezydenta Lublina nie udało nam się wczoraj skontaktować. Ekolodzy zapowiadają w tej sprawie interwencję u prezydenta.

Komentarze 9

Najlepsze · Najnowsze
Avatar
Piotr Znamierowski / 17 marca 2009 o 21:22
Panie Leniak, a pana kto opłaca? Na czyim jest pan etacie? Z tego co mi wiadomo, to może się pan poszczycić wieloletnią aktywną działalnością społeczną, może o tej działalności porozmawiamy?
Jako że nie zwykłem tracić czasu na śledzenie rynsztoków internetowych, proszę o wysłanie linka do ewentualnej odpowiedzi na maila: comaoka (małpa) gmail.com
Avatar
leniak / 16 marca 2009 o 10:17
No i znów temat zamarł...

[img]http://kultura.lublin.eu/pi/3146aadaibaaa.jpg[/img]
Avatar
leniak / 15 marca 2009 o 19:52
Piotrze oczywiście masz rację co do zasad zasada konkurencyjności...
problem jednak jest szerszy
bo dotyczy tego o jaka tu w końcu konkurencyjność chodzi
czy o konkurencyjność firm ukrywajacych się pod pozorami stowarzyszeń - organizacji porzytku publicznego
czy o równość w traktowaniu autentycznych społecznych organizacji pozarządowych
słowo którego uzyłeś "konkurencyjność" pasuje zdecydowanie bardziej do firm
i tak sobię myślę że nie przypadkiem Twoje myślenie idzie w kierunku "rynku dotacji"
coś się bowiem takiego porobiło że popowstawały z dawnych ngo'sów instytucje zarobkowe żyjące z dotacji...
zobacz na ten konkretny przypadek (postaraj się na moment wyjść z codziennej roli)
toż to jedna firma - nazwijmy ją Towarzystwem właśnie oprotestowuje "przetarg" w którym na skutek ignorancji lub złej woli urzędników faworyzowana jest inna firma - nazwijmy ją Ligą...
...
czy tak aby powinno być Piotrze?
czy to powinien być rynek przeznaczony dla zawodowców żyjących z poławiania pieniedzy publicznych?
...
takie pytanie trzeba sobie postawić
...
a że dzieje się to akurat w okresie wzmorzonego okresu parcia na łamy Towarzystwa - cóż dobry to moment...
ja przy okazji mogę nieco krwi owemu Towarzystwu upuścić
za jego pozorną ekologiczność z której hasło mendialne jedynie zostało
za faktyczny etatyzm i działanie na szkodę wręcz otaczającego nas środowiska...
...
Włodzimierzu
...
pieprzę taka konkurencje która polega na tym że nieroby bedą sobie konkurować który upasie się na publicznych pieniadzach
to własnie jest Włodzimierzu komuna że się pasą na publicznym bo sie im wydaje że się im za nic należy...
niech sobie firmy porejestruja i zaczną podatki płacić
i wtedy niech do przetargów stają - będzie uczciwiej
...
a nie okrzyki wznoszą że im się konkurencję ogranicza w dojeniu instytucji publicznych
...
Towarzystwu zaś brak dostepu do dotacji moim zdaniem wiele by pomógł
moze by wtedy nieco z prezesowania, zasiadania, pokazywania się z wojewodami i innymi kacykami zrezygnowali
i za działalność ekologiczną prawdziwie się wzieli?
może by im liczba ciulów spadła we krwi?
...
zresztą jak nie dostaną kasy od Miasta Lublin to może i porzucą działalność ochronną którą władze miejskie otoczyli
i nie bedzie już prezes Towarzystwa dzwonił do zaniepokojonych szkodzeniem środowisku ludzi dzwonił
oczy im mydlić że wszystko w porząsiu jest bo ON EKOLOG ma dobre układy z tym czy innym urzędem
...
Włodzimierzu mam na ten temat sporo do powiedzenia...
chcesz żeby temacik rozwinąć?
linka podam:
[url="http://www.mmlublin.pl/7340/2009/3/10/ekologia-w-lublinie-nominuj-do-susla?category=news"]http://www.mmlublin.pl/7340/2009/3/10/ekol...a?category=news[/url]

czytaj Włodzimierzu
na zdrowie!
Piotrze oczywiście masz rację co do zasad zasada konkurencyjności...
problem jednak jest szerszy
bo dotyczy tego o jaka tu w końcu konkurencyjność chodzi
czy o konkurencyjność firm ukrywajacych się pod pozorami stowarzyszeń - organizacji porzytku publicznego
czy o równość w traktowaniu autentycznych społecznych organizacji pozarządowych
słowo którego uzyłeś "konkurencyjność" pasuje zdecydowanie bardziej do firm
i tak sobię myślę że nie przypadkiem Twoje myślenie idzie w kierunku "rynku dotac... rozwiń
Avatar
Włodzimierz / 15 marca 2009 o 15:16
a co masz sensownego do powiedzenia na ten temat przyjacielu? nic zapewne
chodzi o to by była konkurencja a nie jak za komuny łapa w łapę tymczasem jak dotąd Ratusz nie ogłaszał konkursu otwrtego zaś kasa zawsze trafiał w te same ręce, do tego stopnia, że jak widać urzędnicy tak się przyzwyczaili (lub konkretna urzędniczka), że nawet przy info na BIP ta informacja nie została wycięta, sprawa kwalifikuje się pod sąd albo przynajmniej instytucje walczące z korupcją powinny się tym zająć
Włodek

leniak napisał:
Tytuł podano oczywiście zły powinien być "Oikos"
wtedy byłoby w porzadku...
...
chodzi rozumiecie o to by wszelkie dotacje zbierała jedynie słuszna organizacja paraekologiczna
bez tych pieniążków bowiem ciężko jest żyć
i człowiekowi i naturze
a najbardziej Towarzystwu
rozwiń
Avatar
Andrzej / 15 marca 2009 o 14:30
Tytułu w ogóle nie powinno być, powinny się liczyć jakość pisma w stosunku do kosztów.
Ten "konkurs" okazuje tylko jaką parodią okazało się wydanie pieniędzy na swoją droga sensowny cel.
Urzędnicy - gratulacje, nikt z Was i tak nie poniesie żadnej odpowiedzialności.
Avatar
Piotr Choroś / 15 marca 2009 o 14:02
Jedną z zasad wpisanych do ustawy o organizacjach pożytku publicznego i wolontariacie na podstawie której Prezydent ogłosił konkurs jest zasada konkurencyjności. Nie może być konkurencyjności w momencie gdy nikt poza LOP nie może wydawać pisma o wskazanym tytule.
Avatar
leniak / 15 marca 2009 o 00:29
Tytuł podano oczywiście zły powinien być "Oikos"
wtedy byłoby w porzadku...
...
chodzi rozumiecie o to by wszelkie dotacje zbierała jedynie słuszna organizacja paraekologiczna
bez tych pieniążków bowiem ciężko jest żyć
i człowiekowi i naturze
a najbardziej Towarzystwu
Avatar
LubeLak / 14 marca 2009 o 23:02
Jak siegam pamiecia, od 1989 roku ciagle jest tak samo - jedyne co sie zmienia to nazwiska kolejnych prezyDentow ML.
Ale jezeli w czasach dominacji "prawicy" UOP mialo to wszystko w... to co mowic teraz kiedy POlitycy zaczeli "krecic lody" ?
Avatar
retor / 14 marca 2009 o 21:17
"....Być może naszym błędem jest to, że w ogłoszeniu znalazł się konkretny tytuł..."
Pany, my sie Was nie boimy!
Pany, zajmijta sie swojemy sprawami!
Pany ...
Avatar
Piotr Znamierowski / 17 marca 2009 o 21:22
Panie Leniak, a pana kto opłaca? Na czyim jest pan etacie? Z tego co mi wiadomo, to może się pan poszczycić wieloletnią aktywną działalnością społeczną, może o tej działalności porozmawiamy?
Jako że nie zwykłem tracić czasu na śledzenie rynsztoków internetowych, proszę o wysłanie linka do ewentualnej odpowiedzi na maila: comaoka (małpa) gmail.com
Avatar
leniak / 16 marca 2009 o 10:17
No i znów temat zamarł...

[img]http://kultura.lublin.eu/pi/3146aadaibaaa.jpg[/img]
Avatar
leniak / 15 marca 2009 o 19:52
Piotrze oczywiście masz rację co do zasad zasada konkurencyjności...
problem jednak jest szerszy
bo dotyczy tego o jaka tu w końcu konkurencyjność chodzi
czy o konkurencyjność firm ukrywajacych się pod pozorami stowarzyszeń - organizacji porzytku publicznego
czy o równość w traktowaniu autentycznych społecznych organizacji pozarządowych
słowo którego uzyłeś "konkurencyjność" pasuje zdecydowanie bardziej do firm
i tak sobię myślę że nie przypadkiem Twoje myślenie idzie w kierunku "rynku dotacji"
coś się bowiem takiego porobiło że popowstawały z dawnych ngo'sów instytucje zarobkowe żyjące z dotacji...
zobacz na ten konkretny przypadek (postaraj się na moment wyjść z codziennej roli)
toż to jedna firma - nazwijmy ją Towarzystwem właśnie oprotestowuje "przetarg" w którym na skutek ignorancji lub złej woli urzędników faworyzowana jest inna firma - nazwijmy ją Ligą...
...
czy tak aby powinno być Piotrze?
czy to powinien być rynek przeznaczony dla zawodowców żyjących z poławiania pieniedzy publicznych?
...
takie pytanie trzeba sobie postawić
...
a że dzieje się to akurat w okresie wzmorzonego okresu parcia na łamy Towarzystwa - cóż dobry to moment...
ja przy okazji mogę nieco krwi owemu Towarzystwu upuścić
za jego pozorną ekologiczność z której hasło mendialne jedynie zostało
za faktyczny etatyzm i działanie na szkodę wręcz otaczającego nas środowiska...
...
Włodzimierzu
...
pieprzę taka konkurencje która polega na tym że nieroby bedą sobie konkurować który upasie się na publicznych pieniadzach
to własnie jest Włodzimierzu komuna że się pasą na publicznym bo sie im wydaje że się im za nic należy...
niech sobie firmy porejestruja i zaczną podatki płacić
i wtedy niech do przetargów stają - będzie uczciwiej
...
a nie okrzyki wznoszą że im się konkurencję ogranicza w dojeniu instytucji publicznych
...
Towarzystwu zaś brak dostepu do dotacji moim zdaniem wiele by pomógł
moze by wtedy nieco z prezesowania, zasiadania, pokazywania się z wojewodami i innymi kacykami zrezygnowali
i za działalność ekologiczną prawdziwie się wzieli?
może by im liczba ciulów spadła we krwi?
...
zresztą jak nie dostaną kasy od Miasta Lublin to może i porzucą działalność ochronną którą władze miejskie otoczyli
i nie bedzie już prezes Towarzystwa dzwonił do zaniepokojonych szkodzeniem środowisku ludzi dzwonił
oczy im mydlić że wszystko w porząsiu jest bo ON EKOLOG ma dobre układy z tym czy innym urzędem
...
Włodzimierzu mam na ten temat sporo do powiedzenia...
chcesz żeby temacik rozwinąć?
linka podam:
[url="http://www.mmlublin.pl/7340/2009/3/10/ekologia-w-lublinie-nominuj-do-susla?category=news"]http://www.mmlublin.pl/7340/2009/3/10/ekol...a?category=news[/url]

czytaj Włodzimierzu
na zdrowie!
Piotrze oczywiście masz rację co do zasad zasada konkurencyjności...
problem jednak jest szerszy
bo dotyczy tego o jaka tu w końcu konkurencyjność chodzi
czy o konkurencyjność firm ukrywajacych się pod pozorami stowarzyszeń - organizacji porzytku publicznego
czy o równość w traktowaniu autentycznych społecznych organizacji pozarządowych
słowo którego uzyłeś "konkurencyjność" pasuje zdecydowanie bardziej do firm
i tak sobię myślę że nie przypadkiem Twoje myślenie idzie w kierunku "rynku dotac... rozwiń
Avatar
Włodzimierz / 15 marca 2009 o 15:16
a co masz sensownego do powiedzenia na ten temat przyjacielu? nic zapewne
chodzi o to by była konkurencja a nie jak za komuny łapa w łapę tymczasem jak dotąd Ratusz nie ogłaszał konkursu otwrtego zaś kasa zawsze trafiał w te same ręce, do tego stopnia, że jak widać urzędnicy tak się przyzwyczaili (lub konkretna urzędniczka), że nawet przy info na BIP ta informacja nie została wycięta, sprawa kwalifikuje się pod sąd albo przynajmniej instytucje walczące z korupcją powinny się tym zająć
Włodek

leniak napisał:
Tytuł podano oczywiście zły powinien być "Oikos"
wtedy byłoby w porzadku...
...
chodzi rozumiecie o to by wszelkie dotacje zbierała jedynie słuszna organizacja paraekologiczna
bez tych pieniążków bowiem ciężko jest żyć
i człowiekowi i naturze
a najbardziej Towarzystwu
rozwiń
Avatar
Andrzej / 15 marca 2009 o 14:30
Tytułu w ogóle nie powinno być, powinny się liczyć jakość pisma w stosunku do kosztów.
Ten "konkurs" okazuje tylko jaką parodią okazało się wydanie pieniędzy na swoją droga sensowny cel.
Urzędnicy - gratulacje, nikt z Was i tak nie poniesie żadnej odpowiedzialności.
Avatar
Piotr Choroś / 15 marca 2009 o 14:02
Jedną z zasad wpisanych do ustawy o organizacjach pożytku publicznego i wolontariacie na podstawie której Prezydent ogłosił konkurs jest zasada konkurencyjności. Nie może być konkurencyjności w momencie gdy nikt poza LOP nie może wydawać pisma o wskazanym tytule.
Avatar
leniak / 15 marca 2009 o 00:29
Tytuł podano oczywiście zły powinien być "Oikos"
wtedy byłoby w porzadku...
...
chodzi rozumiecie o to by wszelkie dotacje zbierała jedynie słuszna organizacja paraekologiczna
bez tych pieniążków bowiem ciężko jest żyć
i człowiekowi i naturze
a najbardziej Towarzystwu
Avatar
LubeLak / 14 marca 2009 o 23:02
Jak siegam pamiecia, od 1989 roku ciagle jest tak samo - jedyne co sie zmienia to nazwiska kolejnych prezyDentow ML.
Ale jezeli w czasach dominacji "prawicy" UOP mialo to wszystko w... to co mowic teraz kiedy POlitycy zaczeli "krecic lody" ?
Avatar
retor / 14 marca 2009 o 21:17
"....Być może naszym błędem jest to, że w ogłoszeniu znalazł się konkretny tytuł..."
Pany, my sie Was nie boimy!
Pany, zajmijta sie swojemy sprawami!
Pany ...
Zobacz wszystkie komentarze 9

Skomentuj

Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:
Twój komentarz został dodany

Pozostałe informacje

Pierwsza strona Dziennika Wschodniego z 19 czerwca 2018 roku

Pierwsza strona Dziennika Wschodniego z 19 czerwca 2018 roku 0 0

Mundial 2018: Tunezja – Anglia 1:2. Wielkie męczarnie faworyta

Mundial 2018: Tunezja – Anglia 1:2. Wielkie męczarnie faworyta 1 0

Świetna pierwsza połowa, ale z fatalną skutecznością. A w drugiej wielkie męczarnie. Anglia ostatecznie wygrała jednak z Tunezją 2:1 po dwóch golach Harry’ego Kane’a. Ta druga padła w doliczonym czasie gry,

To kino dostało wyróżnienie. Może się pochwalić frekwencją

To kino dostało wyróżnienie. Może się pochwalić frekwencją 1 0

Centrum Kultury Filmowej Stylowy zostało wyróżnione za najlepsze wyniki frekwencyjne w rozpowszechnianiu filmów europejskich i światowych. Nie pierwszy raz CKF ma się czym chwalić

Wkrótce marszałek zarobi mniej. "Będę dodatkowo przekazywał ok. 1 tys. zł na cele charytatywne"

Wkrótce marszałek zarobi mniej. "Będę dodatkowo przekazywał ok. 1 tys. zł na cele charytatywne" 3 10

O 545 zł brutto mniej będzie zarabiał od 1 lipca marszałek województwa lubelskiego. To efekt rządowego rozporządzenia, którego celem było zmniejszenie zarobków samorządowców o 20 proc. Ale obniżka w przypadku naszego marszałka będzie niższa niż zakładał PiS

Kto może dostać mieszkanie od miasta? Wkrótce zasady mogą się zmienić

Kto może dostać mieszkanie od miasta? Wkrótce zasady mogą się zmienić 11 2

Zmienione mają być zasady przyznawania mieszkań od miasta. Ratusz chce wpuścić do kolejki po lokal osoby o nieco wyższych dochodach. Sama kolejka rządziłaby się nieco innymi prawami niż obecnie. Osoby, które samowolnie zajęły inny lokal, trafiałyby na dalsze miejsca, przez co dłużej czekałyby na klucze

MKS Perła musi powalczyć o Ligę Mistrzyń w kwalifikacjach

MKS Perła musi powalczyć o Ligę Mistrzyń w kwalifikacjach 1 0

MKS Perła Lublin nie zagra w fazie grupowej. Podopieczne Roberta Lisa do elity będą musiały przebijać się przez turniej kwalifikacyjny. Losowanie eliminacji jest zaplanowane na 27 czerwca.

Skręcała w lewo, ale ją wyprzedzał. Jedna osoba ranna

Skręcała w lewo, ale ją wyprzedzał. Jedna osoba ranna 1 2

Jedna osoba trafiła do szpitala po wypadku w Czemiernikach (pow. radzyński).

MUNDIAL 2018. Belgia – Panama 3:0. Opór tylko do przerwy

MUNDIAL 2018. Belgia – Panama 3:0. Opór tylko do przerwy 1 0

MUNDIAL 2018 W pierwszym meczu grupy G Belgia nie bez problemów pokonała na stadionie w Soczi Panamę 3:0

Ekspresówka z Lublina do Rzeszowa coraz bliżej. Podpisali umowy na kolejny odcinek S19

Ekspresówka z Lublina do Rzeszowa coraz bliżej. Podpisali umowy na kolejny odcinek S19 105 7

W poniedziałek podpisano trzy umowy na prawie 25-kilometrowy odcinek S19 Lasy Janowskie – Nisko Południe. Tym samym ekspresowe połączenie Lublina z Rzeszowem nabiera coraz bardziej realnych kształtów

Miasto movie w Warsztatach Kultury: "Ucieczka z Nowego Jorku"
20 czerwca 2018, 21:00

Miasto movie w Warsztatach Kultury: "Ucieczka z Nowego Jorku" 1 0

Co Gdzie Kiedy. W środę, 20 czerwca o godz. 21 w Warsztatach Kultury (ul. Grodzka 5a) w ramach cyklu Miasto movie analogowo zobaczymy film Ucieczka z Nowego Jorku.

Trudna sytuacja plantatorów. Wojewoda obwinia PSL, a PSL partię rządzącą

Trudna sytuacja plantatorów. Wojewoda obwinia PSL, a PSL partię rządzącą 0 9

Będzie więcej kontroli owoców miękkich, w tym malin wjeżdżających do Polski zza wschodniej granicy – zapowiedział podczas dzisiejszej konferencji prasowej wojewoda lubelski Przemysław Czarnek. To reakcja na fatalną dla producentów malin sytuację na rynku i niskie ceny skupu tych owoców, które są zdecydowanie poniżej kosztów produkcji.

Motor odmłodzi skład? Decyzje do końca czerwca

Motor odmłodzi skład? Decyzje do końca czerwca 0 6

Kolejny sezon i kolejne rozczarowanie w Lublinie. Motor po raz czwarty z rzędu nie wywalczył awansu do upragnionej II ligi. W lecie znowu zanosi się na zmiany w klubie. Wydaje się, że najbardziej prawdopodobny jest wariant z odmłodzeniem kadry zespołu

Lublin: Oto laureaci Wielkiego Testu Języka Angielskiego [zdjęcia]
galeria

Lublin: Oto laureaci Wielkiego Testu Języka Angielskiego [zdjęcia] 0 0

Za nami kolejna edycja Wielkiego Testu Języka Angielskiego „Challenge Accepted”.

Kadrę Nawałki stać na sukces. Rozmowa z Nataszą Górnicką, kapitan piłkarek Górnika Łęczna
Lubelskie Ekstra

Kadrę Nawałki stać na sukces. Rozmowa z Nataszą Górnicką, kapitan piłkarek Górnika Łęczna 0 0

Rozmowa z Nataszą Górnicką, kapitan piłkarek Górnika Łęczna, aktualnych mistrzyń Polski.

Policjanci i strażacy jeżdżą od miasta do miasta. Chcą pomóc swoim kolegom
zdjęcia
galeria

Policjanci i strażacy jeżdżą od miasta do miasta. Chcą pomóc swoim kolegom 17 7

Ponad 4 tysiące kilometrów, kilkuset uczestników – peleton złożony z funkcjonariuszy policji i straży pożarnej przemierza Polskę, aby pomóc rannym kolegom. W poniedziałek dotarł do Lublina, a lubelska sztafeta wyjechała w trasę do Opola Lubelskiego.

ALARM24

Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!

Najczęściej czytane

Dzisiaj · Tydzień · Wideo · Premium
Uwaga czytelniku!
Nie teraz Przeczytaj i wyraź zgodę

Informujemy, że w dniu 25 maja 2018 r. na terenie całej Unii Europejskiej, w tym także w Polsce, wejdzie w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. W związku z tym chcielibyśmy Ci przekazać kilka informacji na temat zasad przetwarzania Twoich danych osobowych.

Rozumiem

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.