Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Lublin

9 lipca 2010 r.
8:48
Edytuj ten wpis

Tesco Lublin: Mało kupujesz – dłużej stoisz

Autor: Zdjęcie autora Marek Kliza
0 30 A A

Do kas szybkiej obsługi w Tesco ustawiają się klienci z większą ilością zakupów - skarży się nasza Czytelniczka, jedna z pracownic hipermarketu. I dodaje, że po zwróceniu uwagi klientom, ci denerwują się na kasjerki, a kierownicy sklepu nie stają w ich obronie.

AdBlock
Szanowny Czytelniku!
Dzięki reklamom czytasz za darmo. Prosimy o wyłączenie programu służącego do blokowania reklam (np. AdBlock).
Dziękujemy, redakcja Dziennika Wschodniego.
Kliknij tutaj, aby zaakceptować
"Kasy szybkiej obsługi w Tesco, dla klientów kupujących do 10 artykułów – dla kogo one są? Dla cwaniaków, którym się nie chce przejść do kasy, w której są obsługiwani klienci z większą ilością towarów, czy dla osób, które mają tyle artykułów, ile wskazuje informacja nad kasą, albo mniej?” – napisała do nas jedna z pracownic Tesco.

Chce pozostać anonimowa. "To, co się dzieje niejednokrotnie przy tej kasie szybkiej obsługi, to jest po prostu szok. Osoby uprawnione muszą stać dłużej, niż gdyby stanęły w normalnej kolejce. Kasjerka nie może zwrócić uwagi klientowi, że jest to "Kasa do 10 szt.”, bo zaraz taki nie uprawniony do obsługi w tej kasie klient wykrzykuje pod jej adresem stek przeróżnych słów, niekiedy i wulgarnych, strasząc ją zwolnieniem z pracy, skargami na nią itp. Kierownicy zaś, zamiast go (poinformować – red.), że to kasjerka miała rację, że zwróciła uwagę, gotowi są mu prawie buty lizać, choć to on zachował się skandalicznie i powinien kasjerkę przeprosić. Jak czują się te kasjerki tak potraktowane – raz przez klienta, a drugi raz przez kierownictwo?"

I dodaje: "Przecież to zarząd Tesco wymyślił te reguły, a teraz umywa ręce od ustalonych przez siebie zasad i kasjerki są obrażane w przeróżny sposób. Może wreszcie kierownictwo sklepu ustosunkuje się do tematu jednoznacznie i zacznie respektować zasady, które samo wprowadziło? I jeszcze jedno: może trzeba zacząć szanować tych klientów, dla których te udogodnienia wprowadzono (...). Sprawa ta wielokrotnie była sygnalizowana kierownictwu Tesco i już nieraz miała być załatwiona. Nadal jednak jest tak, jak było. Niech kierownictwo Tesco na łamach prasy odniesie się do tego tematu” – kończy swego maila do nas pracownica Tesco.

Jej list przesłaliśmy do centrali tej sieci sklepów w Polsce, prosząc o ustosunkowanie się do poruszonych w nim kwestii.

– Skuteczność działania kas ekspresowych zależy nie tylko od kasjerów, ale i od samych klientów – odpowiedział Michał Sikora z Biura Prasowego Tesco Polska. – Przestrzeganie limitu 10 artykułów przez wszystkich klientów to nie tylko sprawniejsza praca kas i wygodniejsze zakupy, ale i wyraz szacunku dla naszych pracowników. W opisanym przypadku tego szacunku zabrakło.

I dodaje: - Dużo zatem zależy od dobrej woli klientów. Standardowo, w przypadku przekroczenia limitu 10 artykułów kasjer prosi klienta o przejście do standardowej kasy. Pracujemy nad nowym projektem oznaczenia kas ekspresowych – tak, by wyraźniej zaznaczyć, która z kas jest kasą dla klientów z maksymalnie 10 artykułami. Mamy nadzieję, że wówczas uda się uniknąć przypadków blokowania kas ekspresowych przez klientów z dużymi zakupami – kończy przedstawiciel Tesco Polska.

Komentarze 30

Najlepsze · Najnowsze
Avatar
JJ / 20 marca 2015 o 06:41

potwierdzam !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!   i mogę powiedzieć tak - to większość klientow jest chamskich  i nawet nie potrafią zachowac sie przy kasach

TAK JA WY TEPE DZIDY! ZDECHNAC MOZNA PRZY TEJ WASZEJ KASIE!

Avatar
ALKA / 20 marca 2015 o 06:39

WASZE MOTTO TO DNO! NIE STOSUJECIE SIE DO NIEGO! WASZE KASY SAMOOBSLUGOWE TO ZEPSUTE DZADOSTWO! CZTAJAC TWOJE BREDNIE WIEM ZE TAM NA KASIE PRACUJA LUDZIE PO PODSTAWOWCE I ZAKUTE LBY!
KLIENCI MAJA OGARNIAC WASZE KODY? CHYBA SPOBIE KPISZ! TO WASZ ZAS*NY OBOWIZEK!!!!!!!! MOZE MAM SOBIE JESZCZE KODY Z DOMU PRZYNOSCI BO JESTESCIE NIROZGARIECI I NIEWLASCIWIE WYKONUJECIE PRACE?! CO DO KULTURY - MACIE ZAKUTE ŁBY BO INTELIGENTNY CZLOWIEK DOKONUJE ANALIZY SYTUACJI A NIE TNIE JAK CEPEM! WCZORAJ MOJA MAMA PRAWIE PADLA PRZY KASIE BO SIE ZLE CZULA - STALA 2 RAZY PRZY KASIE W KOLEJCE, BYLA TEZ NA SAMOOBSLUGOWYCH ZLOMACH GDZIE WIEKSZOSC ZEPSUTA I TA NIBY "DOBRA" TEZ NAM SIE ZAWIESILA...A MIALYSMY 2 RZECZY... WROCILYSMY PONOWNIE DO KASY NIE WIEDZAC ZE TO Z JAKIMIS PRZYWILEJAMI (CIEZARNE, MATKI Z DZIECMI I INWALIDZI)-NIKT NAM NIE WYTLUMACZYL I NIE POKIEROWAL ANI TEZ  NIE OBSLUZYL  -BYLYSMY IGNOROWANE PO STANIU POL GODZ W KOLEJCE! BO PIERWSZENSTWO MA USMEICHNIETA, ZDROWA CIEZARNA KTORA NIE DOSC ZE ZOSTALA PRZEPISZCZONA PRZEZ MOJA CHORA MATKE KTORA ZLE SIE CZULA (Z GR INWALIDZKA O KTORA NIKT NIE ZAPYTAL!) TO W DODATKU POSTAWILA MEZA PRZY KASIE I ROBILA W TYM CZASIE PRZEZ 15 MIN JESZCZE ZAKUPY A MY STALISMY! PRZYWILEJ TEJ PANI PRZERODZIL SIE W BEZCZELNOSC NA KTORA KASJERKA NIE ZAREAGOWALA...ALE ZAREAGOWALA ZA TO IGNORANCJA NA MOJA MAME - NO DZIWNE ZEBY 60LETNIA KOBIETA BYLA W CIAZY..WIEC CO ONA TU ROBI PRAWDA?!-O GR INWALIDZKA NIE ZAPTANO..NIE ZAPYTANO O NIC!IGNOROWANO NAS POMIMO ZE MAMA ZGLASZALA ZE SIE ZLE CZUJE!  MOJA MATKA KTORA SIE SLANIA NA NOGACH MA STAC I PRZEPUSZCZAC WSZYSTKICH "UPRZYWILEJOWANYCH" (MIMO ZE SAMA JEST...I TO CHYBA BARDZIEJ NIZ ZDROWA MLODA USMIECHNIETA KOBIETA) A JAK SIE ZBUNTOWALA I POWIEDZIALA ZE CHCE WYJSC I PROSZE JA OBSLUZYC W KONCU (PODKRESLAM ZE NIE KRZYCZALA) TO WEZWANO OCHRONE! - TAM SIEDZA ROBOTY CZY LUDZIE? JESLI LUDZIE TO TEPI BO TO ZE DYR KAZE OBSLUGIWAC CIEZARNE TO NIE ZNACZY ZE MOZNA MIEC ZAKUTY LEP I IGNOROWAC CHORA OSOBE! A O ZYCZLIWOSCI NIE WSPOMNE....ALE POMIJAM TEN FAKT BO MOJA MAMA JAKO ZE MA GR INWALIDZKA TEZ BYLA OSOBA UPRZYWILEOWANA! MOZNA UMRZEC PRZY TEJ KASIE I  CIE OLEJA!TA KASJERKA TO TEPAK JAKIS BEZ SZKOLY...NAWET SLOWEM SIE NIE ODEZWALA...TAKI WAZ POZIOM PRACY I KOMANTARZY WIEC SIE NIE OSMIESZAJ

WASZE MOTTO TO DNO! NIE STOSUJECIE SIE DO NIEGO! WASZE KASY SAMOOBSLUGOWE TO ZEPSUTE DZADOSTWO! CZTAJAC TWOJE BREDNIE WIEM ZE TAM NA KASIE PRACUJA LUDZIE PO PODSTAWOWCE I ZAKUTE LBY!
KLIENCI MAJA OGARNIAC WASZE KODY? CHYBA SPOBIE KPISZ! TO WASZ ZAS*NY OBOWIZEK!!!!!!!! MOZE MAM SOBIE JESZCZE KODY Z DOMU PRZYNOSCI BO JESTESCIE NIROZGARIECI I NIEWLASCIWIE WYKONUJECIE PRACE?! CO DO KULTURY - MACIE ZAKUTE ŁBY BO INTELIGENTNY CZLOWIEK DOKONUJE ANALIZY SYTUACJI A NIE TNIE JAK CEPEM! WCZORAJ MOJA MAMA PRAWIE PADLA PRZY KASIE BO SIE ZLE CZULA... rozwiń

Avatar
Gość / 28 listopada 2014 o 05:19

wiesz co? ty się walnij w pusty łeb jak ci nie pasuje robienie zakupów w Tesco to nie przylaż i nie denerwuj pracowników bo z tego co mi wiadomo to tobie zawsze coś nie pasuje taka jesteś idealna wez się do prawdziwej roboty a nie tylko narzekasz

Avatar
Gość / 28 listopada 2014 o 05:15

akurat produkty bez kodów kreskowych to wina pracowników, którzy są za to odpowiedzialni, a nie wina klientów. skąd klient niby ma wziąć nalepkę z kodem? poza tym, to że np coś wpada pod kasę bo taśma zła czy coś to też nie jest winą klientów.

Avatar
Gość / 28 listopada 2014 o 05:11

potwierdzam !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!   i mogę powiedzieć tak - to większość klientow jest chamskich  i nawet nie potrafią zachowac sie przy kasach

Avatar
Gość / 28 listopada 2014 o 05:03

Kilkanaście lat temu pracowałem jako kasjer w Realu..i powiem jedno, jeżeli ktokolwiek ma pretensje, że musi długo stać w kolejce, to niech najpierw sam spróbuje i usiądzie np. na jeden dzień. Wielki szacunek dla kasjerek i kasjerów, którzy nie mogąc znaleźć innej pracy za marne grosze obsługują nas wszystkich, którzy robią zakupy. A co do tzw. wymagających klientów, to niestety, jak ktoś się chamem urodził to chamem pozostanie!

Avatar
Gość / 28 listopada 2014 o 05:00

Wątpię żeby byla taka kasa chyba ze cię zechcą zatrudnić

Avatar
Miśka / 28 listopada 2014 o 04:59

Najlepszym rozwiazaniem byłoby zaprogramowanie kasy na 10 pozycji i koniec!!! Wtedy polaczki nauczą sie kultury!!!!

Avatar
Miśka / 28 listopada 2014 o 04:55

powiem tak tesco nie zatrudnia pracowników ktorzy będą expresem pracowali bo to nie o to chodzi jeśli nie masz czasu postać przy kasie 3 minut to idz ku*** na targ tam nie dosyć ze nie ma kolejek to jeszcze za darmo dają pakują zawożą do domu i wsadzą do lodówki za co do leclera to bylem tam ostatnio i stałem w kolejce 20 minut nawet nie usłyszałem  Dzień Dobry więc nie wciskaj ludziom kitu!!!!!!!!!

Avatar
Miśka / 28 listopada 2014 o 04:48

Lubelski Tesco może jest i dużym sklepem, ale CZYNNYCH kas ma zdecydowanie za mało. Przyznam, że z tego powodu nie lubię tam kupować. Strata czasu przy kasie to norma.
A kasy niby-ekspresowe? Czy 10 produktów to nie za dużo na ekspres? W Leclerku jest to 5 produktów i wtedy to jest szybka kasa! W dodatku nikt się nie kłóci, bo w Leclerku w ogóle nie stoi się tak długo jak w Tesco. Sprawdźcie sami! Nieraz mnie zastanawiało, czemu w Tesco kolejka do kasy jest ZAWSZE taka długotrwająca. Chyba chodzi o te kasy, które niby są, ale w wiekszości są nieczynne. Oszczędność na ilości zatrudnianych kasjerek?
Zaznaczam, że jestem tylko klientem, nie żadnym pracownikiem jakiegokolwiek sklepu. co ty możesz wiedzieć o hipermarkecie  Tesco  zastanów się co piszesz!

rozwiń
Avatar
JJ / 20 marca 2015 o 06:41

potwierdzam !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!   i mogę powiedzieć tak - to większość klientow jest chamskich  i nawet nie potrafią zachowac sie przy kasach

TAK JA WY TEPE DZIDY! ZDECHNAC MOZNA PRZY TEJ WASZEJ KASIE!

Avatar
ALKA / 20 marca 2015 o 06:39

WASZE MOTTO TO DNO! NIE STOSUJECIE SIE DO NIEGO! WASZE KASY SAMOOBSLUGOWE TO ZEPSUTE DZADOSTWO! CZTAJAC TWOJE BREDNIE WIEM ZE TAM NA KASIE PRACUJA LUDZIE PO PODSTAWOWCE I ZAKUTE LBY!
KLIENCI MAJA OGARNIAC WASZE KODY? CHYBA SPOBIE KPISZ! TO WASZ ZAS*NY OBOWIZEK!!!!!!!! MOZE MAM SOBIE JESZCZE KODY Z DOMU PRZYNOSCI BO JESTESCIE NIROZGARIECI I NIEWLASCIWIE WYKONUJECIE PRACE?! CO DO KULTURY - MACIE ZAKUTE ŁBY BO INTELIGENTNY CZLOWIEK DOKONUJE ANALIZY SYTUACJI A NIE TNIE JAK CEPEM! WCZORAJ MOJA MAMA PRAWIE PADLA PRZY KASIE BO SIE ZLE CZULA - STALA 2 RAZY PRZY KASIE W KOLEJCE, BYLA TEZ NA SAMOOBSLUGOWYCH ZLOMACH GDZIE WIEKSZOSC ZEPSUTA I TA NIBY "DOBRA" TEZ NAM SIE ZAWIESILA...A MIALYSMY 2 RZECZY... WROCILYSMY PONOWNIE DO KASY NIE WIEDZAC ZE TO Z JAKIMIS PRZYWILEJAMI (CIEZARNE, MATKI Z DZIECMI I INWALIDZI)-NIKT NAM NIE WYTLUMACZYL I NIE POKIEROWAL ANI TEZ  NIE OBSLUZYL  -BYLYSMY IGNOROWANE PO STANIU POL GODZ W KOLEJCE! BO PIERWSZENSTWO MA USMEICHNIETA, ZDROWA CIEZARNA KTORA NIE DOSC ZE ZOSTALA PRZEPISZCZONA PRZEZ MOJA CHORA MATKE KTORA ZLE SIE CZULA (Z GR INWALIDZKA O KTORA NIKT NIE ZAPYTAL!) TO W DODATKU POSTAWILA MEZA PRZY KASIE I ROBILA W TYM CZASIE PRZEZ 15 MIN JESZCZE ZAKUPY A MY STALISMY! PRZYWILEJ TEJ PANI PRZERODZIL SIE W BEZCZELNOSC NA KTORA KASJERKA NIE ZAREAGOWALA...ALE ZAREAGOWALA ZA TO IGNORANCJA NA MOJA MAME - NO DZIWNE ZEBY 60LETNIA KOBIETA BYLA W CIAZY..WIEC CO ONA TU ROBI PRAWDA?!-O GR INWALIDZKA NIE ZAPTANO..NIE ZAPYTANO O NIC!IGNOROWANO NAS POMIMO ZE MAMA ZGLASZALA ZE SIE ZLE CZUJE!  MOJA MATKA KTORA SIE SLANIA NA NOGACH MA STAC I PRZEPUSZCZAC WSZYSTKICH "UPRZYWILEJOWANYCH" (MIMO ZE SAMA JEST...I TO CHYBA BARDZIEJ NIZ ZDROWA MLODA USMIECHNIETA KOBIETA) A JAK SIE ZBUNTOWALA I POWIEDZIALA ZE CHCE WYJSC I PROSZE JA OBSLUZYC W KONCU (PODKRESLAM ZE NIE KRZYCZALA) TO WEZWANO OCHRONE! - TAM SIEDZA ROBOTY CZY LUDZIE? JESLI LUDZIE TO TEPI BO TO ZE DYR KAZE OBSLUGIWAC CIEZARNE TO NIE ZNACZY ZE MOZNA MIEC ZAKUTY LEP I IGNOROWAC CHORA OSOBE! A O ZYCZLIWOSCI NIE WSPOMNE....ALE POMIJAM TEN FAKT BO MOJA MAMA JAKO ZE MA GR INWALIDZKA TEZ BYLA OSOBA UPRZYWILEOWANA! MOZNA UMRZEC PRZY TEJ KASIE I  CIE OLEJA!TA KASJERKA TO TEPAK JAKIS BEZ SZKOLY...NAWET SLOWEM SIE NIE ODEZWALA...TAKI WAZ POZIOM PRACY I KOMANTARZY WIEC SIE NIE OSMIESZAJ

WASZE MOTTO TO DNO! NIE STOSUJECIE SIE DO NIEGO! WASZE KASY SAMOOBSLUGOWE TO ZEPSUTE DZADOSTWO! CZTAJAC TWOJE BREDNIE WIEM ZE TAM NA KASIE PRACUJA LUDZIE PO PODSTAWOWCE I ZAKUTE LBY!
KLIENCI MAJA OGARNIAC WASZE KODY? CHYBA SPOBIE KPISZ! TO WASZ ZAS*NY OBOWIZEK!!!!!!!! MOZE MAM SOBIE JESZCZE KODY Z DOMU PRZYNOSCI BO JESTESCIE NIROZGARIECI I NIEWLASCIWIE WYKONUJECIE PRACE?! CO DO KULTURY - MACIE ZAKUTE ŁBY BO INTELIGENTNY CZLOWIEK DOKONUJE ANALIZY SYTUACJI A NIE TNIE JAK CEPEM! WCZORAJ MOJA MAMA PRAWIE PADLA PRZY KASIE BO SIE ZLE CZULA... rozwiń

Avatar
Gość / 28 listopada 2014 o 05:19

wiesz co? ty się walnij w pusty łeb jak ci nie pasuje robienie zakupów w Tesco to nie przylaż i nie denerwuj pracowników bo z tego co mi wiadomo to tobie zawsze coś nie pasuje taka jesteś idealna wez się do prawdziwej roboty a nie tylko narzekasz

Avatar
Gość / 28 listopada 2014 o 05:15

akurat produkty bez kodów kreskowych to wina pracowników, którzy są za to odpowiedzialni, a nie wina klientów. skąd klient niby ma wziąć nalepkę z kodem? poza tym, to że np coś wpada pod kasę bo taśma zła czy coś to też nie jest winą klientów.

Avatar
Gość / 28 listopada 2014 o 05:11

potwierdzam !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!   i mogę powiedzieć tak - to większość klientow jest chamskich  i nawet nie potrafią zachowac sie przy kasach

Avatar
Gość / 28 listopada 2014 o 05:03

Kilkanaście lat temu pracowałem jako kasjer w Realu..i powiem jedno, jeżeli ktokolwiek ma pretensje, że musi długo stać w kolejce, to niech najpierw sam spróbuje i usiądzie np. na jeden dzień. Wielki szacunek dla kasjerek i kasjerów, którzy nie mogąc znaleźć innej pracy za marne grosze obsługują nas wszystkich, którzy robią zakupy. A co do tzw. wymagających klientów, to niestety, jak ktoś się chamem urodził to chamem pozostanie!

Avatar
Gość / 28 listopada 2014 o 05:00

Wątpię żeby byla taka kasa chyba ze cię zechcą zatrudnić

Avatar
Miśka / 28 listopada 2014 o 04:59

Najlepszym rozwiazaniem byłoby zaprogramowanie kasy na 10 pozycji i koniec!!! Wtedy polaczki nauczą sie kultury!!!!

Avatar
Miśka / 28 listopada 2014 o 04:55

powiem tak tesco nie zatrudnia pracowników ktorzy będą expresem pracowali bo to nie o to chodzi jeśli nie masz czasu postać przy kasie 3 minut to idz ku*** na targ tam nie dosyć ze nie ma kolejek to jeszcze za darmo dają pakują zawożą do domu i wsadzą do lodówki za co do leclera to bylem tam ostatnio i stałem w kolejce 20 minut nawet nie usłyszałem  Dzień Dobry więc nie wciskaj ludziom kitu!!!!!!!!!

Avatar
Miśka / 28 listopada 2014 o 04:48

Lubelski Tesco może jest i dużym sklepem, ale CZYNNYCH kas ma zdecydowanie za mało. Przyznam, że z tego powodu nie lubię tam kupować. Strata czasu przy kasie to norma.
A kasy niby-ekspresowe? Czy 10 produktów to nie za dużo na ekspres? W Leclerku jest to 5 produktów i wtedy to jest szybka kasa! W dodatku nikt się nie kłóci, bo w Leclerku w ogóle nie stoi się tak długo jak w Tesco. Sprawdźcie sami! Nieraz mnie zastanawiało, czemu w Tesco kolejka do kasy jest ZAWSZE taka długotrwająca. Chyba chodzi o te kasy, które niby są, ale w wiekszości są nieczynne. Oszczędność na ilości zatrudnianych kasjerek?
Zaznaczam, że jestem tylko klientem, nie żadnym pracownikiem jakiegokolwiek sklepu. co ty możesz wiedzieć o hipermarkecie  Tesco  zastanów się co piszesz!

rozwiń
Zobacz wszystkie komentarze 30

Skomentuj

Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:
Twój komentarz został dodany

Pozostałe informacje

Lublin: Restauracje powalczą o tytuł "Miejsce Inspiracji". Dwa miesiące imprez nad talerzem

Lublin: Restauracje powalczą o tytuł "Miejsce Inspiracji". Dwa miesiące imprez nad talerzem 0 2

Przez całe wakacje lubelscy restauratorzy mają organizować imprezy walcząc o miejsce na liście lokali polecanych turystom przez władze miasta. Wczoraj rozpoczął się nabór chętnych do tej rywalizacji. Każdy, kto przejdzie do drugiego etapu, będzie musiał zorganizować własne, otwarte wydarzenie.

Młodzi posłowie oburzeni na Sejm

Młodzi posłowie oburzeni na Sejm 5 1

Ten wyjazd do Warszawy to była dla nas nagroda, którą nam odebrano – mówią Mateusz Sroka i Adam Sygocki, posłowie tegorocznego XXIV Sejmu Dzieci i Młodzieży, którzy w środę w Lublinie zorganizowali konferencję prasową w tej sprawie. Kancelaria Sejmu odwołała posiedzenie młodych parlamentarzystów, przekładając je z 1 czerwca na wrzesień.

List minister zdenerwował niektórych rodziców. "Zaklinanie rzeczywistości"

List minister zdenerwował niektórych rodziców. "Zaklinanie rzeczywistości" 1 4

– To zaklinanie rzeczywistości – tak mama siódmoklasisty ze Szkoły Podstawowej nr 16 w Lublinie komentuje list do rodziców wystosowany przez minister edukacji narodowej. Anna Zalewska pisze w nim, że rekrutacja do zdublowanych klas pierwszych szkół średnich „nie spowoduje istotnych problemów”.

Hol w szpitalu dziecięcym zamienili w salon kosmetyczno-fryzjerski

Hol w szpitalu dziecięcym zamienili w salon kosmetyczno-fryzjerski 1 0

Kosmetyki do makijażu, lokówki i suszarki, szczotki do włosów, lakiery do paznokci, pędzle oraz lusterka i lampy. W środę hol na parterze Uniwersyteckiego Szpitala Dziecięcego w Lublinie zamienił się w salon kosmetyczno-fryzjerski

Unia Hrubieszów – Eko Różanka 1:0. Pierwszy finał w historii!

Unia Hrubieszów – Eko Różanka 1:0. Pierwszy finał w historii! 0 1

Najniżej notowany zespół z całej czwórki półfinalistów Pucharu Polski sprawił niespodziankę i ograł u siebie Eko Różanka 1:0

Lublin: Szykują strefę kibica na mundial. Ma być trzy razy większa niż podczas Euro 2016

Lublin: Szykują strefę kibica na mundial. Ma być trzy razy większa niż podczas Euro 2016 61 5

Nie czekając na telewizyjną licencję MOSiR zamawia już wielki ekran, na którym obok Areny Lublin chce wyświetlać mecze zbliżających się Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej. Planowana przy stadionie strefa kibica ma być trzykrotnie większa od tej, którą przygotowano na Euro 2016 obok Aqua Lublin

Powiślak - Orlęta Spomlek 2:5. Finał Pucharu Polski dla trzecioligowca

Powiślak - Orlęta Spomlek 2:5. Finał Pucharu Polski dla trzecioligowca 0 0

Piłkarze Powiślaka robili co mogli, ale kończą przygodę z Pucharem Polski na etapie wojewódzkiego półfinału. W środę lepsze okazały się Orlęta Spomlek, które wygrały w Końskowoli 5:2

Kalarepa w menu może być groźna

Kalarepa w menu może być groźna 0 1

Przedwojenny amerykański poeta zajął się pewnym bardzo popularnym warzywem. Kto używa kalarepy w kuchni może być zaskoczony

Zabójstwo na stacji paliw. Damian S. i Magdalena J. przed sądem
galeria
film

Zabójstwo na stacji paliw. Damian S. i Magdalena J. przed sądem 2 0

Damian S. i Magdalena J. stanęli w środę przed sądem. Odpowiadają za udział w rozboju i brutalne zabójstwo pracownika stacji benzynowej. Mirosława W. napadnięto, kiedy pełnił swój ostatni nocny dyżur na stacji paliw w Pałecznicy-Kolonii (gm. Niedźwiada). Sprawcy zabrali mu 140 zł.

Wojewoda lubelski z wizytą w USA

Wojewoda lubelski z wizytą w USA 0 4

Spotkania z Polonią, odwiedzanie nekropolii, msze święte oraz odsłonięcie tablicy poświęconej prezydentom Lechowi Kaczyńskiemu i Ryszardowi Kaczorowskiemu – to były główne punkty wizyty wojewody lubelskiego Przemysława Czarnka w USA.

Przystanek bez dojazdu? Radni PiS: Może być taka sytuacja

Przystanek bez dojazdu? Radni PiS: Może być taka sytuacja 0 21

Dojazdu do nowego przystanku kolejowego Lublin Zachód dotyczyć ma uchwała, której projekt chce w czwartek przeforsować w Radzie Miasta opozycyjny klub radnych Prawa i Sprawiedliwości

Świdnik z góry. Zdjęcia miasta
galeria

Świdnik z góry. Zdjęcia miasta 2 1

Zobacz zdjęcia Świdnika z góry.

218 najlepszych studentów z woj. lubelskiego ze stypendiami [lista nagrodzonych]
ZDJĘCIA
galeria

218 najlepszych studentów z woj. lubelskiego ze stypendiami [lista nagrodzonych] 41 7

218 najlepszych studentów z regionu dostało w środę stypendia od marszałka województwa. Sławomir Sosnowski wręczył im decyzje na uroczystej gali w Lubelskim Centrum Konferencyjnym.

Po awanturze na przyjęciu komunijnym restauracja chce wprowadzić nowy rodzaj rosołu
sonda
film

Po awanturze na przyjęciu komunijnym restauracja chce wprowadzić nowy rodzaj rosołu 45 10

Szef restauracji „Krokus” rozważa wprowadzenie do stałego menu nowej zupy o nazwie Kwaśny rosół a'la Sylwia. W ten sposób, z przymrużeniem oka odnosi się do konfliktu z kobietą o tym imieniu, która zakwestionowała jakość przygotowanego dla jej dziecka przyjęcia komunijnego.

Najeźdźcy szykują oblężenie Twierdzy Zamość
25 maja 2018, 21:00

Najeźdźcy szykują oblężenie Twierdzy Zamość 1 0

Już w najbliższy piątek rozpocznie się Szturmu Twierdzy Zamość przez wojska Chmielnickiego. Wielkie widowisko plenerowe potrwa przez trzy dni.

ALARM24

Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!

Najczęściej czytane

Dzisiaj · Tydzień · Wideo · Premium
Uwaga czytelniku!
Nie teraz Przeczytaj i wyraź zgodę

Informujemy, że w dniu 25 maja 2018 r. na terenie całej Unii Europejskiej, w tym także w Polsce, wejdzie w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. W związku z tym chcielibyśmy Ci przekazać kilka informacji na temat zasad przetwarzania Twoich danych osobowych.

Rozumiem

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.