wtorek, 24 października 2017 r.

Lublin

Uczniowie z I LO wymyślili kampanię, teraz ją tworzą

  Edytuj ten wpis
Dodano: 28 lipca 2009, 21:08
Autor: (tom)

Asia Sumorek, Ola Osiej, Maciek Mańko i Krzysiek Grzechnik z I LO to laureaci Ogólnopolskiego Programu dla Młodzieży „Mam Haka na Raka”. Wymyślili kampanię społeczną „Nie pakuj się do trumny, zrób cytologię”, która będzie od sierpnia zachęcała Polki w całym kraju do profilaktyki raka szyjki macicy.

Początek spotu przedstawia kobietę pakującą się przed podróżą. Zabiera ona ze sobą rzeczy codziennego użytku. Dopiero dalsza część reklamy ukazuje, że ubrania i inne przedmioty nie leżą w walizce, lecz w trumnie.

– Przez kilka godzin byliśmy na prawdziwym planie zdjęciowym i patrzyliśmy, jak nasz pomysł opracowywany jest przez profesjonalistów. Nie mieliśmy świadomości, że produkcja kampanii społecznej jest aż tak bardzo skomplikowana i wiąże się z zaangażowaniem tak wielu osób – mówi Maciek Mańko.

Zaproszenie do współpracy przy produkcji spotu telewizyjnego przyjęli reżyser Michał Bulik (laureat Grand Prix Kodak’s Advert Competition, nominowany w Cannes do nagrody młodych reżyserów) oraz operator filmowy Jan Holoubek.

– Zdajemy sobie sprawę, że nasze hasło może brzmieć nieco kontrowersyjnie. Liczymy jednak na to, że dzięki tak odważnej koncepcji, kampania będzie jeszcze bardziej skuteczna i przekona kobiety do regularnego wykonywania badań cytologicznych – dodaje Maciek.
  Edytuj ten wpis
Czytaj więcej o:
(0) komentarzy

Skomentuj

avatar
Komentujesz jako Gość (Zaloguj się)

Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:

Ostatnie komentarze

Na razie brak komentarzy, Twój może być pierwszy.

Pozostałe informacje

Alarm 24
Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!